…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Τα ποντίκια σε ένα όνειρο προβλέπουν προβλήματα στο οικογενειακό περιβάλλον και την έλλειψη πίστης στους φίλους, καθώς και ασφυξία στον τομέα του εμπορίου και της εργασίας . Εάν σκοτώσατε ένα ποντίκι σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι θα επικρατήσετε των εχθρών σας . Εάν αφήσετε το ποντίκι να τρέξει, αυτό προβλέπει προβλήματα και συγκρούσεις . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ένα ποντίκι, τότε αυτό προβλέπει την παρουσία αόρατων εχθρών που την εξαπατούν . Αν ονειρευόταν ένα ποντίκι στα ρούχα της, αυτό προφητεύει ένα επικείμενο σκάνδαλο. Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να δει ένα ποντίκι, αυτό προβλέπει την παρουσία ενός εχθρού που την ανησυχεί με την πονηριά και την προδοσία του ….

…Όσο για να βλέπεις φίδια και σκορπιούς, όποιος βλέπει ότι πολεμάει ένα φίδι, τότε αντιμετωπίζει έναν εχθρό, και ο νικητής πάνω τους είναι ο νικητής του ιδιοκτήτη του, και η ζωή της δικαιοσύνης είναι ισχυρότερη από τη ζωή του νερού και το σκοτάδι του είναι ισχυρότερο από τα αυγά του. Και όποιος βλέπει ότι ένα φίδι το δαγκώνει, ο εχθρός του τον παίρνει με μίσος όσο και ένα τσίμπημα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα φίδι, θα κερδίσει έναν εχθρό. Είναι νεκρός, επειδή ο Θεός αρκεί την εντολή του, και όποιος βλέπει ότι είναι ο βασιλιάς ενός φιδιού δεν φοβάται, τότε χτυπά τη δύναμη όσο το φίδι σε φίδια, και αν το φίδι είναι χρυσό ή έχει εικόνες πάνω του , τότε έχει μεγάλη εξουσία, και αν είναι μικρό λευκό και το κατέχει, τότε είναι ο παππούς του που τον αναζητά, και αν δεν τον κατέχει, τότε είναι ένας αδύναμος εχθρός Και το μικρό φίδι είναι εχθρός της οικογένειας και άλλοι, και όποιος βλέπει στα χέρια του ένα φίδι να το αναζητά και να το πιάνει στο χέρι του, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και όποιος βλέπει ότι φοβάται ένα φίδι και δεν το βλέπει, τότε αυτό είναι ασφαλές για αυτόν από τον εχθρό του. Εάν το επιθεωρήσει, τότε θα επηρεαστεί από φόβο για τον εχθρό του και χωρίς βλάβη από αυτόν. Βλέπει κάτι που αναρωτιέται γι ‘αυτόν και παίρνει πολλά καλά, και όποιος βλέπει ζωή στις κοιλότητες των σπιτιών, είναι εχθροί γυναικών και συγγενών, και αν δει φίδια έξω από τα σπίτια, είναι εχθροί από τις μακρινές, και όποιος βλέπει ένα φίδι στο σπίτι του ή στο κρεβάτι του, τότε η σύζυγός του είναι εχθρός του, και όποιος βλέπει ότι ένα φίδι βγαίνει από τη μύτη του ή την πλάτη του ή την ουρήθρα του, να γεννά ένα αγόρι και εγώ Αν βγαίνει από το αυτί, την κοιλιά ή τον πρωκτό του, τότε υπάρχει ένας εχθρός στην οικογένειά του που βγαίνει από αυτόν….

…Οι φέτες κρέατος, αν κάποιος τις δει σε ένα όνειρο, είναι ένα κακό κακό ή μια μυρωδιά . Ίσως έδειχνε ικανοποίηση, ταχεία διαβίωση, άνοδο της επιθυμίας και δείχνοντας τι σκοπεύει να κρύψει ένα άτομο . Το σφυροκοπημένο κρέας δείχνει τι ακολουθεί το χτύπημα και το χτύπημα . Μπορεί να αναφέρεται στο άγαμο της γυναίκας και της εγκύου στον γιο . Και ίσως υποδηλώνεται από τη μίξη χρημάτων με τους εταίρους και την εμφάνιση ενδιαφέροντος μεταξύ τους . Εάν το κρέας μαγειρεύτηκε σε ένα όνειρο, τότε είναι χρήματα. Όσο για το ωμό κρέας, είναι όλα ή πείνα και ασθένειες, και η αγορά του από το χασάπη είναι καλό . Και η τρυφερή σάρκα είναι θάνατος . Και όποιος βλέπει ότι τρώει ανθρώπινη σάρκα, θα τον χτυπήσει . Και αν μια γυναίκα τρώει τη σάρκα της, διαπράττει μοιχεία . Και το άπαχο βόειο κρέας δείχνει ασθένεια . Και το κρέας φιδιού είναι χρήματα από έναν εχθρό . Και το κρέας των επτά χρημάτων από τον Σουλτάνο . Απαγορεύεται το χρήμα του θηράματος από πουλιά και χοιρινό . Και η παλιά σάρκα είναι εκδίκηση για τους νεκρούς . Και το κρέας καμήλας είναι χρήματα από έναν τεράστιο άνθρωπο, έναν ισχυρό εχθρό . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει κρέας καμήλας παίρνει όφελος και χρήματα από τον βασιλιά . Και το βόειο κρέας δείχνει κόπωση και έλλειψη εργασίας . Εάν κάποιος βλέπει σφαγμένο πρόβειο κρέας στο σπίτι του, θα επικοινωνήσει με κάποιον που δεν γνωρίζει . Αν δει στο σπίτι του το σφαγμένο αρνί δεν κόβεται, τότε είναι μια ατυχία που τον εκπλήσσει και αν το σφαγμένο είναι παχύ, τότε κληρονομεί χρήματα . Όποιος βλέπει ότι τρώει ωμό κρέας είναι καλός, και αν το δει και δεν το φάει, τότε είναι κακό . Και αν τρώει μαγειρεμένο κρέας, τα χρήματά του αυξάνονται . Και αν το έφαγε με έναν σεΐχη, θα ήταν υψηλό . Το ψητό βόειο κρέας είναι μια ασφάλεια από το φόβο και ειπώθηκε : Είναι εύφορο και πλούσιο . Και το κρέας κοτόπουλου δείχνει το όφελος των γυναικών . Ίσως το κρέας να δείχνει το όνειρο για όσους έχουν θυμό και η εξαφάνιση των ανησυχιών και της αγωνίας δείχνει τη θεραπεία των ασθενειών . Και το κρέας απαγόρευσε ομόφωνα τα χρήματα απαγορευμένα . Και το κρέας των πτηνών είναι ένα όφελος από το ταξίδι, και τρώγοντας κρέας των πτηνών μπορεί να υποδεικνύει τον ουρανό, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : (Και τα φρούτα από ό, τι επιλέξετε, και το κρέας των πτηνών που επιθυμούν ). Το κρέας του θηρίου είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση και μπορεί να είναι επικίνδυνο και δύσκολο . Και το κρέας των ψαριών είναι μια ευτυχισμένη, επείγουσα και halal ζωή, και μπορεί να υποδηλώνει το όφελος της θάλασσας ή του Σουλτάνου . Και η ανθρώπινη σάρκα κέρδισε τον εχθρό . Το να βλέπεις άγνωστη σάρκα και αίμα αποτελεί ένδειξη διαμάχης και νίκης, και αν τρώει κρέας πουλερικών που δεν επιτρέπεται να τρώει, τότε τρώει από τα χρήματα ενός κακόβουλου λαού . Και το κρέας χήνας υποδηλώνει ένα όφελος από τους ιδιοκτήτες της θρησκείας, και τα πουλερικά πουλερικά χρήματα σε κόπωση και δυσκολία . Και η ανθρώπινη σάρκα αποτελείται από τα κέρδη του, την υγεία και την ασθένειά του, ή τον πλούτο, τη θρησκεία και την ευσέβεια του . Και η άγνωστη σάρκα υποδηλώνει την κληρονομιά των χαμένων . Και αν αγοράσει ανθρώπινη σάρκα, αγοράζει σπασμένα αγαθά . Και όποιος τρώει την επιπλέον σάρκα του εαυτού του, θα φάει το ενδιαφέρον και θα κρατήσει το κεφάλαιο, και αν τρώει κάτι άλλο εκτός από το επιπλέον, θα ξεπεράσει το κεφάλαιό του, ή θα μετανιώσει για μια πράξη που κάνει . Σε ένα όνειρο, το μαγειρεμένο με κρέας είναι ο πλούτος για τους φτωχούς, και το μαγειρεμένο με κρέας είναι η φτώχεια . Αν μαγειρέψει τον εαυτό του καλό φαγητό, θα κερδίσει τη θέση ή θα παραιτηθεί μετά την παράγραφο του . Μαγειρεύω . Έχει ένα άλλο, ίσως πονηρό . Κρέας με ξύδι, βλ. Al-Skbaj ….

…Όσον αφορά την κατανάλωση ανθρώπινης σάρκας, όποιος βλέπει ότι το τρώει και όταν το τρώει υπάρχει ένα ορατό ίχνος, τότε τρώει από τα χρήματα αυτού του ατόμου αν το γνωρίζει και αν δεν το γνωρίζει, τότε παίρνει χρήματα σε κάθε περίπτωση, και εάν δεν έχει προφανές αποτέλεσμα, τότε θα τον χτυπήσει και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα του, τότε θα έχει πολλά χρήματα και μεγάλη εξουσία. Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα του εχθρού του, θα το κερδίσει…

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι μερικοί βασιλιάδες είδαν στον ύπνο του σαν να είχε ένα στιφάδο στα χέρια του και υπήρχε φαγητό και ένα ποντίκι δίπλα στον βοηθό να ρίχνει την αμαρτία του στο φαγητό και να γυρίζει και να το πιπιλίζει επανειλημμένα, έτσι ξύπνησα αναρωτιέται και είχε δει πριν βρισκόταν στη σκηνή του σαν να βρισκόταν στη σκηνή του το μισό από αυτό στη γη και το μισό στη θάλασσα, οπότε κάλεσε μια διέλευση και του είπε το δεύτερο όραμα. Του υποσχέθηκε ότι αν πίστευες στο όραμά σου, θα είσαι κυρίαρχος και οι λαοί της γης και της θάλασσας θα σε υπακούσουν, έτσι ήταν έτσι και ξέχασα τι είχε υποσχεθεί. Όταν είδε πρώτα το προαναφερθέν όνειρο, θυμήθηκε αυτό το πέρασμα, και έστειλε πίσω του και είπε: «Ξέχασα αυτό που σας υποσχέθηκα, αλλά πέρασε αυτό το όραμα και έχω αυτό που θέλετε». Έτσι του είπε ότι η διασταύρωση του είπε να φέρει ανάμεσα στο χέρι σας είναι το ποντίκι με ένα μάτι και σας δείχνω το φαγητό και τη βοήθειά του. Με έφερε στο χαρέμι, κι έτσι τον έφερε στο χαρέμι. Ο Σουλτάνος ​​διέταξε τη δολοφονία του και χάρισε τη διέλευση με κάτι σπουδαίο ….

…Όσον αφορά τα ποντίκια, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα ποντίκι, τότε χτυπά μια γυναίκα χωρίς καλό, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα ποντίκι, τότε κατακτά μια κακή γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι έχει πιάσει ένα ποντίκι, εξαπατά μια γυναίκα και κοιμάται μαζί της, και όποιος βλέπει ότι πολλά ποντίκια είναι λευκά και μαύρα σε μια απλή θέση που δεν κάνει τίποτα, τότε η ζωή του θα επιμηκυνθεί και η κατάστασή του θα διορθωθεί. Και όποιος βλέπει ότι ένα ποντίκι έχει βγει από τα δύο θηλυκά του ή από το αρσενικό του, τότε θα χτυπήσει μια κόρη χωρίς καλό, και αν βγει από τον πρωκτό του, τότε μια γυναίκα βγαίνει από αυτόν από τον οποίο δεν υπάρχει καλό, και όποιος βλέπει έναν αρουραίο στο σπίτι του, τον μπαίνει με γυναίκες που δεν έχουν κανένα καλό σε αυτά, και όποιος βλέπει ότι στο κρεβάτι του ή στα ρούχα του είναι ποντίκι, είναι μια γυναίκα που παρεμβαίνει μαζί του δεν υπάρχει καλό σε αυτό, Όποιος χτυπήσει το δέρμα του ποντικιού, θα επιβάλει χρήματα σε όρκο μιας άρρωστης γυναίκας…

…Torrent, το κράτος και η ζωή . Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα φίδι, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι το φίδι έφυγε από ένα σπίτι, κατέστρεψε το σπίτι και εξοντώσει τους ανθρώπους του . Και όποιος βλέπει τη ζωή να βγαίνει από το στόμα του, και είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα φίδι να μπαίνει στο στόμα του, θα νικήσει τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι ένα φίδι βγήκε από τη μύτη του ή από την πλάτη του, θα έχει έναν γιο . Και αν βγαίνει από το αυτί ή το στομάχι του, διαπράττει αμαρτία . Και τα φίδια της κοιλιάς αναφέρονται σε συγγενείς, οπότε όποιος βλέπει κάποιο από αυτά τα φίδια, τότε αφήνει κάποιον που το τρώει . Όποιος βλέπει ότι πετάει φίδια από τη θέση του στο χέρι του, θα υποστεί μια καταστροφή εκ μέρους των συγγενών του και της οικογένειάς του . Τα σπίτια είναι γείτονες . Οι ζωές των Badia είναι ληστές . Και η ζωή είναι κακό και φθόνο, απάτη και εξαπάτηση, εξαπάτηση και προσποίηση εχθρότητας . Yel, το κράτος και η ζωή . Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα φίδι, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι το φίδι έφυγε από ένα σπίτι, κατέστρεψε το σπίτι και εξοντώσει τους ανθρώπους του . Και όποιος βλέπει τη ζωή να βγαίνει από το στόμα του, και είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα φίδι να μπαίνει στο στόμα του, θα νικήσει τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι ένα φίδι βγήκε από τη μύτη του ή από την πλάτη του, θα έχει έναν γιο . Και αν βγαίνει από το αυτί ή το στομάχι του, διαπράττει αμαρτία . Και τα φίδια της κοιλιάς αναφέρονται σε συγγενείς, οπότε όποιος βλέπει κάποιο από αυτά τα φίδια, τότε αφήνει κάποιον που το τρώει . Όποιος βλέπει ότι πετάει φίδια από τη θέση του στο χέρι του, θα υποστεί μια καταστροφή εκ μέρους των συγγενών του και του νοικοκυριού του . Τα σπίτια είναι γείτονες . Οι ζωές των Badia είναι ληστές . Και το ζωντανό είναι κακό και φθόνο, απάτη και εξαπάτηση, εξαπάτηση και προσποίηση εχθρότητας ….

…Το φίδι δείχνει σε ένα όνειρο για τον άνδρα της κοιλάδας . Ίσως έδειχνε εχθρότητα από γονείς, συζύγους και παιδιά, και ίσως ήταν ένας ζηλιάρης, κακός γείτονας . Το νερό φίδι είναι μια βοήθεια στον καταπιεστή ή σημαίες για τον κυβερνήτη . Και όποιος βλέπει ότι κατέχει ένα φίδι, τότε θα έχει μεγάλη εξουσία ….

…Δηλητηριώδες φίδι Βλέποντας ένα δηλητηριώδες φίδι σε ένα όνειρο σημαίνει ότι σας απειλούνται από ατυχίες και ταλαιπωρίες . Και εάν ένα φίδι σας πιάσει και σας επιτεθεί, τότε η ερμηνεία του είναι ότι οι εχθροί σας επιδιώκουν να σας καταστρέψουν και εργάζονται ακούραστα για να το κάνουν και για να σας απομακρύνουν από τη θέση σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη βλέννα του, τότε τρώει από τα χρήματα του γιου του . Και τρώγοντας τη βλέννα των άλλων τρώει τα χρήματα του ιδιοκτήτη της βλέννας ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε τρώει λανθασμένα χρήματα, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε δείχνει ότι είναι έγκυος, επειδή οι έγκυες γυναίκες θα ήθελαν το παιδί και θα το έφαγαν ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι τρώει ανθρώπινη σάρκα και όταν το τρώει έχει προφανές αποτέλεσμα, τότε τρώει από τα χρήματα αυτού του ατόμου αν το γνωρίζει και αν δεν το γνωρίζει, τότε παίρνει χρήματα σε κάθε θήκη . ~…

…Το πιο διάσημο ζώο για τα αρσενικά του είναι ένα αρσενικό σαν λύκοι, έως ότου λέγεται από λύκους, αλεπούδες έως ότου λέει υπνηλία, και κατσίκες μέχρι να πει υδατώδεις, μαϊμούδες μέχρι να πει άχυρο και άλογα μέχρι να πει ότι ρίχνουν και τα παρόμοια . Και αυτό που είναι διάσημο για τα θηλυκά του είναι γυναίκες, έως ότου αναφερθεί, σαν πέρδικα μέχρι να το πει ο Ιακώβ, και το ποντίκι μέχρι να πει αρουραίος, η γάτα έως ότου λέει ότι η ηλικία είναι υπερβολική, και οι σκαθάρια μέχρι να πει την κέρατο . Αυτό και τα παρόμοια ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα φίδι, τότε θα χτυπήσει μια μεγάλη εξουσία, και όποιος βλέπει ότι ένα φίδι τον θυμάται, η γυναίκα του θα πεθάνει.

…Και όποιος βλέπει ότι κατέχει ένα φίδι και δεν φοβάται, τότε θα κερδίσει ένα ύψος, και αν είναι ένα μικρό λευκό, τότε αποκτώνται από τον παππού του στο έργο του και λέγεται ότι ένα μικρό φίδι οποιουδήποτε χρώματος μεταβιβάστηκε σε δύο πρόσωπα ως αδύναμος εχθρός ή εχθρός της οικογένειάς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι δεν του αρέσει στην επιστήμη της έκφρασης και επαινεί τον Θεό γι ‘αυτόν, τότε απαλλάσσεται από την ανησυχία και τρώει τον εγκέφαλο οποιουδήποτε είδους δείχνει ότι υπάρχουν χρήματα που εξοικονομούνται ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει βλέννα, τρώει χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τρώει από τα χρήματά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ημερομηνίες με τους σπόρους, τότε αναμειγνύεται επιτρεπόμενο με απαγορευμένο, και επίσης το υπόλοιπο του είδους του και κάθε φρούτο που έχει αντίχειρες, και βλέπει ότι τρώει ημερομηνίες και τις πέτρες τους, οπότε το εκφράζει παρόμοιο με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει το κρέας των σταυρωμένων, τότε τρώει απαγορευμένα χρήματα, και μπορεί να είναι σε θέση να έχει εξουσία και να πάρει καλό από αυτό ….

…Πείνα : είναι χρήμα και επιθυμία να ζητήσω σύνταξη . Κορεσμός : συλλογή σύνταξης και υπόσχεση χρημάτων . Διατροφή : διαφέρει στις συνθήκες του . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η πείνα είναι καλύτερη από τον κορεσμό και το πότισμα είναι καλύτερο από τη δίψα . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι πεινούσε θα ήταν καλά και θα ήταν προσεκτικός . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος άλλος τον προσκαλεί για μεσημεριανό γεύμα, τα οράματά του δείχνουν ένα ταξίδι όχι πολύ μακριά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Έχουμε δει από το ταξίδι μας μια τελετή .~ Εάν τον προσκαλέσει να φάει στα μισά της ημέρας, θα ξεκουραστεί από την κούραση . Εάν τον προσκαλέσει να δειπνήσει, εξαπατά έναν άνδρα και τον εξαπατά προτού τον εξαπατήσει . Και όποιος βλέπει ότι έχει φάει φαγητό και έχει ενταχθεί, θα προσπαθήσει να συνεχίσει την τέχνη του . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε τη σάρκα του, τρώει από τα αποθηκευμένα χρήματα και τους θησαυρούς του . Αν τρώει το κρέας κάποιου άλλου, τότε εάν το τρώει ωμό, αυτός ή ένας από τους συγγενείς του θα τον χτυπήσει, και αν το φάει μαγειρεμένο ή ψητό, τότε τρώει το κεφάλαιο κάποιου άλλου . Εάν βλέπει σαν να δαγκώνει τη σάρκα του εαυτού του, το κόβει και το ρίχνει στο έδαφος, τότε είναι ένας άνθρωπος για ένα λαβύρινθο . Και η γυναίκα τρώει τη σάρκα της γυναίκας που είναι καταπιεστική ή καταπιεστική . Και μια γυναίκα που τρώει τη σάρκα της είναι απόδειξη ότι είναι πορνεία και καταναλώνει τη σκληρή δουλειά του κόλπου της . Το να τρώτε μια σάρκα ενός άνδρα ως ερμηνεία είναι σαν να τρώτε τη σάρκα μιας γυναίκας και το να τρώτε ένα κρέας ενός νεαρού άνδρα είναι ισχυρότερο από την κατανάλωση της σάρκας του σεΐχη . Εάν δει ότι τρώει τη σάρκα της δικής του γλώσσας, θα κερδίσει ένα όφελος από τη γλώσσα του, και ίσως αυτό το όραμα δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης του είναι συνηθισμένος να σιωπά, να συγκρατεί τον θυμό και τη μελαγχολία ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει κερατοειδή με αυγά, αυτό δείχνει ότι παντρεύεται γυναίκες και ίσως τρώει τα χρήματά τους ….

…Φαγητό Εάν ένα άτομο τρώει σε ένα όνειρο σε ένα μισητό δοχείο, όπως ένα δοχείο από ασήμι ή χρυσό, αυτό υποδηλώνει υπέρβαση χρέους και το φαγητό μεταξύ των ανθρώπων είναι επιθυμία . Το μάσημα που καταπιεί υποδηλώνει αμέλεια στο να κερδίζει και να εργάζεται . Η κατάποση όσων μασάει σημαίνει χρέος και επιτάχυνση του όρου, γιατί καθίσταται αδύνατο να δοκιμάσετε αυτό που είναι καλύτερο από αυτό που δείχνει την καλοσύνη του εσωτερικού και αν μετατραπεί σε πικρία ή ξινή, αυτό υποδηλώνει την αλλαγή των συζύγων και των επιχειρήσεων . Εάν τρώει με το δεξί του χέρι, ακολουθεί τη σουντά και αν τρώει με το αριστερό του χέρι, υπακούει στον εχθρό του και στεγνώνει τον φίλο του, και αν έτρωγε από το χέρι των άλλων, παρέχει αγνότητα και εμπιστοσύνη και ίσως ασθένεια και αδυναμία να πάρει με το χέρι του . Και αν τρώει με χαμηλό χρώμα, η αξία του θα μειωθεί και η κατανάλωση σκουός είναι απόδειξη καθοδήγησης και ακολουθώντας τη Σουντά και τη διάκριση . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος άλλος τον προσκαλεί για μεσημεριανό γεύμα, τα οράματά του δείχνουν ένα μακρινό ταξίδι και αν τον προσκαλέσει να φάει, θα ξεκουραστεί από την εξάντληση . Εάν τον προσκαλέσει να δειπνήσει, εξαπατά έναν άνδρα και τον εξαπατά προτού τον εξαπατήσει . Όποιος βλέπει ότι έχει φάει φαγητό και έχει ενταχθεί σε αυτό, θα προσπαθήσει να συνεχίσει το επάγγελμά του . Και όποιος βλέπει ότι έφαγε τη σάρκα του, τρώει τον πλούτο και τους θησαυρούς του . Αν τρώει το κρέας κάποιου άλλου, αν είναι ωμό, τότε τον χτυπάει ή χτυπάει άλλο άτομο . Εάν το κρέας είναι μαγειρεμένο ή ψητό, τότε τρώει τα χρήματα των άλλων ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τρώει μαύρα σταφύλια, τρώει τον αριθμό κάθε κόκκου ενός ραβδιού εάν είναι εκτός εποχής ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει το Κοράνι, τρώει μαζί του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα ακατέργαστο κεφάλι, υπάρχουν δύο πλευρές σε αυτό. Λέγεται ότι τα χρήματα ή οι κατηγορίες θα ληφθούν από έναν αρχηγό, και εάν το κεφάλι του είναι γνωστό, μπορεί να τρώει από την πρωτεύουσα του ιδιοκτήτη του κεφαλιού ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τσίχλα από κόμμι δέντρου, τρώει τα καλύτερα χρήματα ενός άντρα πάνω από το ποσό των ούλων στη συνάντηση ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε, είδα σαν να είχα πατήσει ποντίκι και βγήκε από το γυναικείο κεφάλι της

Ποντίκι : μια διεφθαρμένη γυναίκα, ένας κλέφτης ή ένα κακό κρεβάτι . Και αν είναι μια ομάδα και τα χρώματα της είναι διαφορετικά, ασπρόμαυρα, τότε είναι οι νύχτες και οι μέρες, δανείζουν ζωές και σώματα σε αμέλεια και απόκρυψη ….