…Ο υδραυλικός : Είναι ο χυτός στην κατασκευή του, και αυτός που πάσχει από τις γλώσσες των ανθρώπων της εποχής του στη χύτευση και τις γλώσσες της φωτιάς, έτσι μπορεί να αναφέρεται στον mushib που διαχωρίζει την αλήθεια από το ψέμα και ίσως αυτός αναφέρεται στο πλυντήριο, τους ανήλικους και τον εκκαθαριστή και τα παρόμοια ….

…Όποιος είναι σε ένα όνειρο είναι υποκρισία στη θρησκεία και παραμόρφωση του βιβλίου, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και ανάμεσά τους υπάρχει μια ομάδα που στρίβει τις γλώσσες τους με το βιβλίο για να το μετρήσει από το βιβλίο και τι είναι από το βιβλίο ) . Και αυτό είναι ένα ταξίδι ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι πλεκτό σίδερο, τότε κάνει μια πράξη που αναφέρεται από τον Παντοδύναμο λέγοντας, ακόμα κι αν το κάνει φωτιά του στίχου, και λέγεται ότι βλέποντας το χυτοσίδηρο σημαίνει ότι πέφτει στις γλώσσες ανθρώπων και το επιπλήττουν εξαιτίας ενός οφέλους που αποκτάται γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει πολλούς ψύλλους που μαζεύονται πάνω του και τσίμπημα στο σώμα του, τότε δείχνει ότι έχει πέσει σε δημόσιες γλώσσες, έτσι ώστε να του προκαλέσει βλάβη από αυτό ….

…Φωνάζοντας : Όποιος βλέπει ότι άκουσε τον ήχο ενός τηλεφώνου με εντολή, απαγόρευση, ευαγγέλιο ή προειδοποίηση, τότε είναι όπως το άκουσε χωρίς εξήγηση . Όπως και τα λόγια των νεκρών . Ομοίως, τα λόγια όλων των πουλιών για το άτομο του οράματος κηρύττουν την επίτευξη ενός μεγάλου βασιλιά, και τη γνώση και τη νομολογία . Όσο για να μιλήσει σε διάφορες γλώσσες, όποιος το δει αυτό, θα έχει έναν μεγάλο βασιλιά ….

…Το ασήμι είναι ένα όνειρο συνολικά χρήματα . Και το κλικ στο ασήμι είναι μια σκλάβος, μια λευκή γυναίκα, επειδή το ασήμι είναι η ουσία των γυναικών . Και όποιος είδε ότι έπαιρνε πολύ ασήμι, θα έπαιρνε έναν θησαυρό . Αν δει ότι λιώνει ασήμι, πολεμά με τη γυναίκα του και πέφτει στις γλώσσες των ανθρώπων . Και τα δοχεία αργύρου είναι καταστήματα για τους ιδιοκτήτες τους, ή καλές πράξεις που είναι απαραίτητες για την είσοδο στον Παράδεισο. Ο Παντοδύναμος είπε : ( Ή τα δοχεία από ασήμι θα κυκλωθούν πάνω τους, και τα φλιτζάνια ήταν μπουκάλια ). Το να βλέπεις μεγάλα αγγεία με άθλια είναι η διαφθορά, η αίρεση και η υποψία που αντιπροσωπεύει ο οραματιστής ….

…Ο Σίδηρος είναι σε ένα όνειρο χρήματα και δύναμη για εκείνον που το βλέπει στο χέρι του, και δύναμη από μια διάσταση αδυναμίας αν το πάρει . Όποιος βλέπει ότι τρώει σίδηρο, θα κερδίσει όπου κι αν είναι . Αν το φάει με το ψωμί, θα είναι εύκολο και θα μπορεί να ζήσει με δυσκολία . Εάν μασά τα δόντια του, είναι κορεσμός και βλάβη . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει σίδηρο, μόλυβδο ή μηδέν, τότε θα χτυπηθεί με καλύτερα από τα κοσμικά αγαθά και δύναμη να κάνει ό, τι θέλει . Και όποιος βλέπει σίδηρο, επειδή το έχει, θα χτυπήσει έναν βασιλιά και έναν μεγάλο πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι έχει χυτοσίδηρο, θα κάνει μια δουλειά που μπορεί να κάνει . Και όποιος βλέπει ότι λιώνει σίδηρο, θα πέσει στις γλώσσες των ανθρώπων και θα τον χτυπήσει . Αυτό που είναι φτιαγμένο από σίδηρο είναι ένα όφελος για τον άνθρωπο και τη δύναμή του, έτσι η έλευση, το φτυάρι, το τσεκούρι και παρόμοια είναι υπηρέτης του ατόμου ή μισθωμένος γι ‘αυτόν, οπότε αυτό που φάνηκε σε αυτήν την καλοσύνη ή τη διαφθορά που του ανήκει και ελέγξτε την ερμηνεία του σε αυτόν . Και όποιος έχει σίδηρο σε ένα όνειρο θα κερδίσει μια κουρασμένη ζωή λόγω της δυσκολίας που συνεπάγεται να την εξαγάγει από τα περιουσιακά της στοιχεία . Το σίδερο δεν είναι τίποτα λάθος με τη δύναμη του στίχου : ( και σιδερώστε τα πολύ σημαντικά οφέλη για τους ανθρώπους ) , και τα οφέλη είναι αποσκευές, γλάστρες και πράγματα που ωφελούν τους ανθρώπους και μπάσο μαλακό σίδερο στο χέρι του και να τον πάρει ό, τι θέλει , εάν ήταν πρόθυμο, πήρε ένα τσεκούρι ή ένα σπαθί ή ένα μαχαίρι ή άλλο . Το να βλέπεις το σίδερο δείχνει κακά, προσβολές και αποτροπή δράσης. Ίσως το όραμά του να δείχνει χαλάρωση του δύσκολου ή κακού που κάνει τη δουλειά των ανθρώπων της κόλασης ….

…Η διέλευση : δηλώνει τον κυβερνήτη, τον δικαστή, τον γιατρό και όλους όσους θρηνούν και χαίρονται για ένα άτομο, και μπορεί να αναφέρονται στο τζαμί, και στον αναγνώστη του Κορανίου, επειδή είναι ιεραπόστολος και προειδοποίηση . Ίσως να έδειχνε το βάρος και όλους όσοι αντιμετωπίζουν τη ζυγαριά και τα βάρη ως ιδιοκτήτη του προτύπου και του τραπεζίτη, και ίσως υποδεικνύουν αυτόν που εξέτασε τον κυβερνήτη, καθώς ψάχνει για την ντροπή του λαού, και ίσως έδειξε το συντομότερο , το πλυντήριο, το συναίσθημα του συναισθήματος και ο καθένας που διασκεδάζει τις ανησυχίες των ανθρώπων στα χέρια του, και ίσως έδειξε τον αναγνώστη των επιστολών και των αρχείων των Βασιλέων που προέρχονται από χώρες, επειδή εκφράζει το όραμα που μεταφέρεται από το όνειρο, οπότε ενημερώνει τι έρχεται σε αυτόν. Όποιος πάει πίσω στον ύπνο περνώντας, εάν ενταχθεί στο δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και αν είναι μαθητής της γνώσης και του Κορανίου θα το απομνημονεύσει, και αν είναι θέμα γραφής, το επιτυγχάνει, Αν είναι φοιτητής ιατρικής επιστήμης, θα είναι προσεκτικός, διαφορετικά θα επιστρέψει ως τραπεζίτης Ή συμπυκνωμένος, κοντός, πλυντήριο, κρεοπωλείο ή υπάλληλος, ανάλογα με τον αριθμό των ημερών και τα αυξανόμενα όνειρα . Όσο για όσους διηγήθηκαν σε ένα όνειρο ένα όνειρο σε μια διασταύρωση, αυτό που του πέρασε είναι αυτό που ήταν σύμφωνο με τη σοφία και συνέβαινε στις γλώσσες, και αν δεν ήταν λογικό στην ερώτησή του ή να κατανοήσει τη φράση του, τότε ίσως χρειαστεί μερικούς που θα δείξουν τον περαστικό στην κατασκευή του, οπότε θα τον υποστηρίζει στην ανάγκη του . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο διασταυρούμενος άνδρας ζήτησε από τους ανθρώπους να σκοντάψουν ….

…Εάν ένα άτομο μιλάει σε ένα όνειρο σε διάφορες γλώσσες, δηλώνει ότι έχει μεγάλη κατοχή της ιστορίας του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ομοίως, τα λόγια των πουλιών στον αναζητητή, τα οποία προέρχονται από την επίτευξη ενός μεγάλου βασιλιά, και εν γνώσει και με ακρίβεια . Και τα λόγια του πουλιού είναι όλα καλά και καλά, και όποιος βλέπει ότι το πουλί μίλησε, η κατάστασή του θα αυξηθεί, και όποιος δει ότι το φίδι μίλησε τον λόγο του με απαλά λόγια, θα είναι ευχαριστημένος και καλός από έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι ένα ζώο είναι ο λόγος του, τότε θα πεθάνει, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και όταν οι λέξεις πέσουν πάνω τους, θα τους βγάλουμε από τη γη για να τους μιλήσουμε ). Και όποιος βλέπει ότι έχει μιλήσει το κεφάλι ή η μύτη του, αυτό που αποδίδεται σε αυτό το όργανο λείπει ή ένα σοβαρό πλήγμα σε αυτό, και ο λόγος του είναι ένα δέντρο που δείχνει ότι έχει αποκτήσει κάτι για το οποίο αναρωτιούνται οι άνθρωποι . Και τα λόγια του παιδιού ό, τι είπε σε ένα όνειρο είναι αλήθεια . Ίσως η ακρόαση των λέξεων του παιδιού έδειχνε να πέφτει στο απαγορευμένο . Και τα λόγια άψυχων αντικειμένων, ειρήνης ή κηρύγματος . Και η ομιλία του ζώου μπορεί να ήταν βασανιστήρια και κατάρα . Και τα δέντρα είναι ψηλά . Τα λόγια των νεκρών είναι δίκη, και τα λόγια του λεία, η αγωνία από την οικογένεια και η αμαρτία . Και μιλώντας για τα πάντα, αν το Βιβλίο του Θεού ή η Σουντού του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να συμφωνήσουν ή να είναι λογικές, είναι αποδεκτές και υπόκεινται σε ερμηνεία, και είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του και πρέπει να τηρείται , και αυτό που είναι αντίθετο με το Βιβλίο του Θεού ή τη Σουντού του Αγγελιοφόρου Του, ειρήνη σε αυτόν, απαγορεύεται και πρέπει να αποφεύγεται . Και αν του μιλήσει κάτι από τα μέλη του, είναι συμβουλή που πρέπει να γίνει αποδεκτή από την οικογένεια και τους συγγενείς του, επειδή είναι οι μάρτυρες την Ημέρα της Ανάστασης με τον Θεό Παντοδύναμο κατά της άρνησης της δράσης του μαζί τους . Τα λόγια του τείχους προειδοποιούν για το χωρισμό και την ανθρωπότητα με τα αποτελέσματα, επειδή ο πιστός αισθάνεται ανήσυχος γι ‘αυτούς ως κάποιος που μιλά και μιλάει γι’ αυτά . Τα λόγια των δέντρων είναι απόδειξη μιας διαμάχης . Τα λόγια του εχθρού σε ένα όνειρο υποδηλώνουν τη λήξη της περιόδου εγκατάλειψης, και η προηγούμενη προηγείται από λέξεις . Και τα λόγια του Θεού Παντοδύναμου στον υπηρέτη στον ύπνο του την Ημέρα της Ανάστασης, συγκεκριμένα, δείχνει την αύξηση της θέσης, την εγγύτητα με τους κυβερνήτες των υποθέσεων, τις ορθές πράξεις και την καλή συμπεριφορά, και δείχνει την προσοχή του βασιλιά στα υποκείμενα με χάρη και τιμή . Εάν ο παρατηρητής είναι ένας από τους ανθρώπους της αφαίρεσης, απογυμνώνεται από τον κόσμο και αγκαλιάζει το μέλλον ….

…** Το όραμά του, η ειρήνη και οι ευλογίες του είναι, για εκείνον που πήρε το χαλιφάτο μετά από αυτόν .. Με την εξουσία του Abu Hurairah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Άκουσα τον Προφήτη, να προσευχές και ειρήνη του Θεού να είσαι επάνω του, πες : ( Ενώ κοιμόμουν, με είδες στο πρόσωπό μου με ένα κουβά πάνω του, οπότε το έβγαλα από ό, τι θέλει ο Θεός, τότε το πήρε ο Ibn Abi Qahfa και το έβγαλε. Έχει δύο αμαρτίες ή αμαρτίες , και στην απομάκρυνσή του είναι αδυναμία, και ο Θεός τον συγχωρεί για την αδυναμία του . Και η ερμηνεία του σύγχρονου φαινομένου της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν καλώντας στον Θεό – τον Παντοδύναμο – και τον Τζιχάντ άπιστους και κάνει τη συμβουλή του έθνους και διδάσκει τους θρησκεία τους και τι είναι καλό για αυτούς σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και άλλα μεγάλα πράγματα και δημόσια συμφέροντα από την ειρήνη του έκαναν και μετά ο Αμπού Μπακρ Με ό, τι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού Αυτός, που ανέλαβε από τις υποθέσεις των μουσουλμάνων, ολοκλήρωσε το όρθιο και για από τους ανθρώπους της αποστασίας έως ότου τους έφερε από την πόρτα από την οποία έφυγαν, τότε έστειλε τους στρατούς στους Πέρσες και τους Ρωμαίους, και κέρδισε στην εποχή του αρκετές νίκες πάνω τους, τότε το συμπέρασμα των ένδοξων πράξεων του ήταν ότι αυτός ανέθεσε το χαλιφάτο στον Omar bin Al-Khattab – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός σε αυτόν – η εντολή του Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν μια από τις καλές πράξεις του Abu Bakar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο όρος Ο Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν περίπου δύο χρόνια και δύο μήνες, και ήταν πανομοιότυπο με αυτό που ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είδε στον ύπνο του ότι κατέβηκε στον κάδο της αμαρτίας ή δύο Τότε ο Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – αφότου εκτελούσε τις υποθέσεις των μουσουλμάνων για περισσότερα από δέκα χρόνια, και ο Θεός άνοιξε τις πολλές κατακτήσεις γι ‘αυτόν στο Levant, το Ιράκ, το Khorasan, την Αίγυπτο και άλλες περιοχές, και ο Θεός ταπείνωσε τα έθνη των απιστία και χωρίς γραφεία, και διαχειρίστηκε τις υποθέσεις των Μουσουλμάνων. Ο Χασάν ήταν η βιογραφία του στο ταίριασμα του όταν είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι επάνω του στα όνειρά του για την εξουδετέρωση του νερού και να σβήσει τους ανθρώπους ακόμη και να νικήσουν τον Μπάτν . Και το ρητό του : (και στην απομάκρυνσή του υπάρχει αδυναμία ) η συντόμευση του χρόνου του και η βιασύνη του θανάτου του και η ανησυχία του με τον πόλεμο με τους ανθρώπους της αποστασίας από το άνοιγμα και την αύξηση που έφτασε ο Ομάρ στο μήκος του . Και ο Al-Nawawi είπε στο ( Σαρχ Μουσουλμάνος ): Τι σημαίνει να χτυπάς ανθρώπους με το χτύπημα των καμηλών τους, δηλαδή, ποτίζουν τις καμήλες τους, στη συνέχεια τις έφεραν στα αγκάθια τους, που είναι ο τόπος στον οποίο οδηγούνται μετά το πότισμα έτσι ώστε να μπορούν να ξεκουραστούν . Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όνειρο είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα του τι συνέβη στον Άμπουκ Μπακρ και τον Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – στο χαλιφάτο και τον καλό έλεγχο τους, και την εμφάνιση των αποτελεσμάτων τους και την πεποίθηση των ανθρώπων μαζί τους, όλα αυτά είναι λαμβάνονται από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η ευλογία του και τα αποτελέσματα των συντρόφων του . Ήταν ο ειρήνης του Προφήτη ο ιδιοκτήτης του , οπότε το ολοκλήρωσε και αποφάσισε να κάνει τους κανόνες του Ισλάμ και τη γενέτειρα των υποθέσεων του και εξήγησε τα περιουσιακά του στοιχεία και τους κλάδους του και το εισόδημα των ανθρώπων στη θρησκεία του Αλλάχ σε πλήθη και αποκάλυψε Θεός – ο Παντοδύναμος -: ( σήμερα ολοκληρώσατε τη θρησκεία σας ). ( Surah Al-Ma’idah στίχος 3). Τότε πέθανε, ειρήνη σε αυτόν, και ο Αμπού Μπακρ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τον διαδέχθηκε για δύο χρόνια και ένα μήνα . Αυτό εννοείται με το να λέμε, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : (δύο αμαρτίες ή δύο αμαρτίες ) . Στο χαλιφάτο του, πολέμησαν οι λαοί της αποστασίας, έκοψαν τη ραχοκοκαλιά και την επέκταση του Ισλάμ, τότε πέθανε και τον διαδέχθηκε ο Ομάρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – έτσι το Ισλάμ επεκτάθηκε στην εποχή του, και αποφασίστηκε γι ‘αυτούς από τις αποφάσεις του ότι κάτι σαν αυτό δεν συνέβη. Σε αυτό υπάρχει νερό στο οποίο η ζωή τους και η δικαιοσύνη τους, και ο πρίγκιπας τους παρομοιάστηκε με αυτόν που τους αξίζει και τους ποτίζει είναι να εκπληρώσει τα ενδιαφέροντά τους και να διαχειριστεί τις υποθέσεις τους. Όσο για τα λόγια της ειρήνης και των ευλογιών του Θεού να είναι σε αυτόν στον Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: ( Και στην απομάκρυνσή του είναι αδύναμη ), δεν υπάρχει μείωση της αρετής του Αμπού Μπακρ και καμία απόδειξη της αρετή της ηλικίας πάνω του. Είναι νέα για τη διάρκεια της θητείας τους και τον μεγάλο αριθμό ανθρώπων που επωφελούνται από το κράτος του Ομάρ, λόγω της διάρκειας και της επέκτασης του Ισλάμ και της χώρας του, χρήματα και άλλα λάφυρα, κατακτήσεις, Αίγυπτος και χωρίς γραφεία . Όσο για το ρητό του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη (και ο Θεός να τον συγχωρήσει ) , δεν είναι ούτε υποτίμηση ούτε ένδειξη αμαρτίας. Αντίθετα, είναι μια λέξη με την οποία οι Μουσουλμάνοι υποστήριξαν τα λόγια τους και ευλόγησαν τον πυλώνα. Αναφέρθηκε προηγουμένως στο Χαντίθ στο Σαχχ Μουσουλμάνου ότι είναι μια λέξη που οι Μουσουλμάνοι το έλεγαν και ο Θεός σας συγχωρεί . Οι επιστήμονες είπαν : Σε όλη αυτή την ειδοποίηση για τη διαδοχή του Αμπού Μπακρ, ο Ομάρ και την υγεία της εντολής τους και η δήλωση περιέγραψε το όφελος των Μουσουλμάνων και είπε ειρήνη σε αυτόν : (Δεν έχω δει έναν ιδιοφυή λαό Pfera Freeh ) Το Livery με το άνοιγμα της ακύρωσης της στέγασης και να σπάσει ALRA το Freeh γούνινο δύο πρόσωπα : ένα ψέμα για το σπίτι ALRA και διευκολύνει την yaa . Το δεύτερο : σπάζοντας το Ra και το άγχος του Ya, που είναι δύο σωστές γλώσσες . Ο Αλ-Χαλίλ αρνήθηκε την έμφαση και είπε : Είναι λάθος, και συμφώνησαν ότι το νόημά του δεν είδε έναν άνδρα να κάνει τη δουλειά του και να κόβει τα μέρη του, και η προέλευση του πορθμείου με στέγαση μειώνεται . Και το ρητό του, ας είναι ο προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ( έως ότου χτύπησε τους ανθρώπους με ένα κούτσουρο ) Ο Αλ-Κάντι είπε : Φαίνεται ότι επιστρέφει συγκεκριμένα στο χαλιφάτο του Umar, και ειπώθηκε ότι πηγαίνει πίσω στο το χαλιφάτο του Αμπού Bakr και του Umar, επειδή, κατά την άποψή τους, τη διαχείριση και την εκπλήρωση των συμφερόντων των μουσουλμάνων, αυτό το ζήτημα ολοκληρώθηκε και οι άνθρωποι χτύπησαν πεισματικά επειδή ο Abu Bakr καταπιέζει τους ανθρώπους της αποστασίας και επανένωσε τους μουσουλμάνους και τους καταλάβαινε, και άρχισαν οι κατακτήσεις, και τα πράγματα άνοιξαν, και οι καρποί του ολοκληρώθηκαν και ολοκληρώθηκαν την εποχή του Umar bin al-Khattab – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – τα λόγια των νοου τελείωσαν συνοπτικά ….

…Τα ονόματα των αλόγων είναι τα άλογα, ένα από τα οποία είναι το άλογο, η φοράδα, το άλογο και το πουλάρι, και ανάμεσά τους είναι το kaddish, το αγκυροβόλιο και η πέτρα . Όποιος δει ένα άλογο μαζί του σε ένα όνειρο δηλώνει το εύρος της ζωής του και τη νίκη του επί των εχθρών του . Αν έβλεπε ότι ανέβαινε σε άλογο, και ήταν κατάλληλος για ιππασία, έλαβε τιμή και χρήματα, και ίσως φίλησε έναν άνδρα ως άλογο, και ίσως ταξίδεψε και αυτό το ταξίδι προέρχεται από τους Πέρσες . Αν ένα άλογο ήταν προστατευμένο από τον εχθρό του, και αν ήταν προίκα, δόθηκε ένα όμορφο αγόρι, και αν ήταν βαρζόνη δεν έζησε ούτε πλούσιος ούτε φτωχός, και αν ήταν πέτρα παντρεύτηκε, αν ήταν ανύπαντρη γυναίκα με χρήματα και απογόνους, και το πρωτότυπο τιμά τον μη καθαρόαιμο . Ίσως οι Πέρσες έδειξαν την κατοικία της κατασκευής . Και οι μετεωρίτες δοξάζονται και θριαμβεύουν στους εχθρούς, επειδή είναι μεταξύ των αλόγων των αγγέλων, και οι πιο σημαντικοί είναι οι ανησυχίες, και ο ξανθός, καλυμμένος είναι η γνώση, η ευσέβεια και η θρησκεία, και όποιος οδηγεί έναν νεκρό μπορεί να πίνει κρασί επειδή είναι ένα από τα ονόματά τους . Και όποιος οδηγεί μια βάρκα σε κάποιον άλλον που έχει φτάσει το καθεστώς του ή το έργο της χρονιάς του, ειδικά αν είναι ένα γνωστό σκάφος και είναι κατάλληλο για τον αναβάτη του . Και η πέτρα είναι η γυναίκα του. Ή, εφαρμόστε στο μέγεθος της δεύτερης ένωσης . Και αν πέθανε όταν κατέβαινε, την αποξενώνει, περπατά ή μαραίνει σε περίπτωση που κατέβηκε στο έδαφος με αίμα, τότε εμπλέκεται σε μοιχεία μαζί της . Η πέτρα δηλώνει τον κόμβο των χρημάτων και των αποδόσεων, και η κατεδαφισμένη πέτρα είναι μια θρησκευτική γυναίκα που είναι πλούσια σε φήμη και ανάμνηση . Και η συνάντηση γυναίκα είναι διάσημη για την ομορφιά και τα χρήματα . Και η ξανθιά με χαρά και δραστηριότητα . Και ο μετεωρίτης έχει χρέος, και όποιος βλέπει ότι το οδήγησε χωρίς σέλα ή χαλινάρι, παντρεύεται μια γυναίκα χωρίς αλάθητο, και τους φαλακρούς αετούς του παραδείσου και τη φοράδα της εξουσίας . Ο ξανθός είναι ένας πόλεμος, και όποιος βλέπει ένα άλογο χωρίς αναβάτες, είναι γυναίκες που μαζεύονται για κηδεία ή γάμο . Ένας Περσός στο όνειρο είναι ένας άντρας ή ένα παιδί ενός ιππότη, ένας έμπορος ή ένας εργαζόμενος που έχει ιππότη στη δουλειά και το εμπόριο του . Και η φοράδα είναι σύντροφος, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει ένα άλογο που πέθανε στο σπίτι του είναι η καταστροφή του άνδρα . Εάν βλέπει ότι είναι αναβάτης σε μια φοράδα που δελεάζει έναν μουτζαχίντ και τον περπατά αργά με ρούχα κατάλληλα για ιππασία, τότε χτυπά την τιμή, την εξουσία, την εξουσία και τον ιππότη μεταξύ των ανθρώπων, και οι εχθροί δεν τον φτάνουν άσχημα, και αν είναι έμπορος, τότε είναι αξιόπιστος και είναι σε μια άνετη ζωή . Εάν είναι Adham, τότε είναι ο μεγαλύτερος της μοίρας και της τιμής, επειδή είναι χρήματα, εξουσία και διαχείριση . Αν είναι νεκρό, τότε είναι περισσότερο στην ψυχαγωγία και την αρπαγή, και περισσότερο σε μάχες και αιματοχυσία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει το άλογό του, τότε θα αφήσει τη δουλειά του με τη δική του επιλογή . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει το άλογό του και δεν θέλει να φάει το κρέας του, τότε χαλάει τα προς το ζην από την εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι μια άγνωστη φοράδα μπαίνει σε μια γη ή ένα σπίτι που δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε ένας έντιμος άνθρωπος μπαίνει σε αυτό το μέρος, ο οποίος έχει κίνδυνο για τους ανθρώπους όσο και ο κίνδυνος της φοράδας . Και όποιος βλέπει ότι η άγνωστη φοράδα αφήνει τη θέση του, αφήνει έναν γέρο με θάνατο ή ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι το ιππικό τρέχει γύρω στο γύρο, και επίσης μπαίνει σε μια γη ή ένα στρατόπεδο, θα είναι βροχή και καταρρακτώδεις βροχές που έπληξαν εκείνο το μέρος . Και όποιος βλέπει ότι είναι σύντροφος ενός γνωστού άνδρα, τότε θα φτάσει σε αυτόν τον άνθρωπο σε αυτό που απαιτείται από μια θρησκευτική ή κοσμική υπόθεση, ή ότι ο άνθρωπος θα έχει έναν ακόλουθο, συνεργάτη ή διάδοχο μετά από αυτόν . Αν είναι άγνωστος, τότε είναι εχθρός . Και όποιος βλέπει ότι ένα άλογο έχει ποδοπατήσει ή περπατήσει πάνω του, τότε είναι απομονωμένος από την εξουσία του ή το έργο του, ή παίρνει κάτι λάθος και ταπεινωμένο, και οι άνθρωποι τον δαγκώνουν με τις γλώσσες τους . Και όποιος οδηγεί ένα καροτσάκι, ή το κατέχει, ή το αγόρασε, και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα, αν είχε προίκα, τότε θα γινόταν ένας γιος . Εάν ο άντρας είναι παντρεμένος, ή κάποιος που δεν περιμένει να παντρευτεί, τότε χτυπά ένα χωριό ή ένα κτήμα, το οποίο θα τον ωφελήσει στα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι ο τροχός του είναι νεκρός, κλεμμένος ή χαμένος, τότε αυτό το συμβάν είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι η ευλογία του είναι αποτέλεσμα, θα δημιουργήσει τα προς το ζην και θα αυξήσει τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει πιο κοντά στον εαυτό του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του αλόγου του, ο πλούτος του και τα παιδιά του θα αυξηθούν, και αν είναι κυβερνήτης, ο στρατός του θα αυξηθεί . Ένας ευνούχος σημαίνει υπηρέτη . Και η αρκούδα χωρίς δεσμά είναι μοιχεία, γιατί περπατούσε όσο ήθελε . Και το ταχυδρομικό άλογο είναι κοντά σε εκείνους που το οδήγησαν σε ένα όνειρο . Η αδυναμία της φοράδας μπορεί να υποδηλώνει αδυναμία κύρους ….

…Μια γλώσσα Εάν βλέπετε τη γλώσσα σας σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι οι σύντροφοί σας θα σας κοιτάξουν με σεβασμό . Το να βλέπεις τις γλώσσες άλλων ανθρώπων σε ένα όνειρο προβλέπει έκρηξη σκανδάλου που θα σε καταστρέψει . Εάν ονειρεύεστε ότι η γλώσσα σας είναι άρρωστη με οποιονδήποτε τρόπο, αυτό προβλέπει ότι η ανοησία σας ενώ μιλάτε θα σας οδηγήσει στην καταστροφή ….

…Το αρτοποιείο : το γνωστό σημαίνει τον τόπο διαβίωσης του ιδιοκτήτη του, την απόδοση και τα κέρδη του, όπως το αρτοποιείο του, το feddan του και τον τόπο του καταστήματός του, λόγω του φαγητού στο οποίο στεγάζεται, η ευεργετική φωτιά στην οποία καίγεται, το εισιτήριο και το μίσθωμα του αλεσμένου σιταριού αυξάνεται, το άλεσμα ζώων και γαϊδουριών και η υπηρεσία τους και ίσως έχει δείξει τον εαυτό του. Από το καλό, το κακό, την αύξηση, την ανεπάρκεια, το κενό ή την αρχιτεκτονική, επιστρέφει σε αυτό ή στον τόπο του κέρδους και της απόδοσής του . Όσο για τον άγνωστο φούρνο, μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι του Σουλτάνου και στο σπίτι του κυβερνήτη, λόγω των περιορισμών πυρκαγιάς του . Και η φωτιά είναι η δύναμη της βλάβης και του οφέλους, και έχει λέξεις και γλώσσες . Όσο για τη ζύμη και το σιτάρι που του έρχονται από κάθε μέρος και από κάθε σπίτι, είναι σαν τους φόρους και τις κληρονομιές που επιβάλλονται στο σπίτι του σουλτάνου και στο σπίτι του κυβερνήτη, τότε τους επιστρέφουν ως τροφή . Και ζώα όπως παιδιά, υπηρέτες και πράκτορες, καθώς και πιάτα ψωμιού . Και ίσως έδειξε την αγορά, γιατί τα μέσα διαβίωσης της δημιουργίας χύνονται επίσης σε αυτήν, και το κέρδος σε αυτήν είναι σαν θρυμματισμένη στάχτη, και η απώλεια είναι σαν την έλλειψη ψημένων προϊόντων, και το απαγορευμένο και μιλώντας για τη φωτιά που υπάρχει σε αυτήν , οπότε όποιος στέλνει σιτάρι ή κριθάρι στον άγνωστο φούρνο, εάν είναι άρρωστος, μεταφέρει τα χρήματά του στον δικαστή . Εάν δεν είναι άρρωστος, και οφείλει δέκα στον Σουλτάνο ή ένα ενοίκιο ή τον υπόλοιπο που είναι ερωτευμένος και παρόμοια, τότε θα πληρώσει ό, τι οφείλει, διαφορετικά θα στείλει ένα εμπόρευμα στην αγορά . Αν το έδαφος και έστειλε στο φούρνο ήταν φτιαγμένο από μαλλιά, τον έφερε στο εμπόρευμα κοντά στην πρωτεύουσα του . Και αν ήταν σιτάρι, τότε κέρδισε το ένα τρίτο του δηναρίου, ή ένα τέταρτο ή μισό, ανάλογα με το ποσό του zakat του, αν το είχε αγοράσει, ή αν κάτι έπεσε στη συνείδησή του ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία του αργύρου. Κάποιοι από αυτούς αρχικά δεν το άρεσαν λόγω της προειδοποίησης ότι επρόκειτο να διαχωριστεί, που είναι η διασπορά, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι υποδηλώνει τα χρήματα του Μαχμούντ και πλησιάζοντας σε αυτήν δείχνει ένα καλό σκλάβος και την εξαγωγή του λάκκου από Το μέταλλο της δείχνει την εξαπάτηση μιας γυναίκας με την οποία πέφτει στις γλώσσες των ανθρώπων ….

…Από τους αγγέλους, ειρήνη επάνω τους . Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μιλά σε έναν βασιλιά ή του δίνει κάτι, τότε αυτή είναι μια μαρτυρία που θα παρέχει, Θεός Παντοδύναμος πρόθυμος . Και όποιος είδε ότι οι άγγελοι κατέβαιναν σε ένα μέρος, εάν ο λαός του ήταν σε πόλεμο, θα κέρδιζαν, και αν ήταν σε αγωνία, τότε θα ανακουφίζονταν . Ίσως η κάθοδος των αγγέλων να υποδηλώνει επιδημία ή πανούκλα, ή σε πρίγκιπες, προαγωγούς ή εργάτες . Και όποιος βλέπει ότι πετά με τους αγγέλους, θα λάβει μαρτύριο και θα κερδίσει την ευχαρίστηση και την τιμή του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει τους αγγέλους σε ένα μέρος, ενώ φοβάται τους, θα υπάρξει πόλεμος, διαμάχη, διαμάχη και εχθρότητα . Και αν δει ότι οι άγγελοι τον προσκυνήσουν ή γονατίσουν, οι ανάγκες του εκπληρώνονται, και η παροχή δικαιοσύνης και καλής μνήμης . Και αν τους δει με την εικόνα των γυναικών, ψεύδεται στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν δει ότι οι άγγελοι κηρύττουν σε ένα αγόρι, ένας καλός, ευσεβής, μελετητής θα γεννηθεί γι ‘αυτόν . Εάν δει μια ομάδα αγγέλων σε μια πόλη, τότε ένας μελετητής ή ασκητής θα πεθάνει εκεί και ένας καταπιεσμένος άνθρωπος θα σκοτωθεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει βασιλιάς, θα λάβει τιμή και υπερηφάνεια . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει με έναν βασιλιά, θα απομακρυνθεί από τη θέση του, την υπερηφάνεια και τον βαθμό του και θα στενοχωρηθεί . Και αν είδε τους αγγέλους να μπαίνουν στο σπίτι του, ένας κλέφτης μπήκε σε αυτόν . Αν δει ότι ένας άγγελος πήρε το όπλο του από αυτόν, τότε είναι απόδειξη ότι τα χρήματα, η εξουσία και τα οφέλη του έχουν φύγει και ίσως άφησε τη γυναίκα του . Εάν ο βασιλιάς βλέπει ένα αγόρι, δείχνει το μέλλον, και αν τον δει ως νεαρό άνδρα, δείχνει το παρόν, και αν ο γέρος τον δει, δείχνει το παρελθόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει βασιλιάς, θα γίνει ιερέας, ή αφηγητής, ή τέχνασμα, και αν είναι άρρωστος, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει τους αγγέλους να ζητούν συγχώρεση γι ‘αυτόν, για ειρήνη στη θρησκεία και την κατάστασή του, και ο πλούτος του θα αυξηθεί . Και αν οι άγγελοι κατεβαίνουν στα νεκροταφεία, οι δίκαιοι θαφτούν εκεί . Εάν βλέπει τους αγγέλους στην αγορά, είναι απόδειξη υποτίμησης . Όποιος είδε ότι πολεμούσε έναν βασιλιά θα ταπεινώθηκε και θα ταπεινώθηκε μετά τη δόξα . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει με την εικόνα ενός βασιλιά, εάν ήταν σε ένταση, θα κέρδιζε ανακούφιση, και εάν ήταν σε σκλαβιά, και αν ήταν έντιμος, θα κέρδιζε μια αύξηση και μια προεδρία . Και όποιος είδε τους αγγέλους να τον χαιρετούν, ο Θεός του έδωσε μια εικόνα στη ζωή του, και τον σφράγισε καλά . Και αν ένας άπιστος βλέπει ότι οι άγγελοι προσεύχονται γι ‘αυτόν και ζητούν συγχώρεση γι’ αυτόν, γίνεται μουσουλμάνος . Ίσως το όραμα των αγγέλων να δείχνει τα παιδιά και τα άτομα με συνθήκες . Και οι άγγελοι του βασανισμού αν εισέλθουν στους νεκρούς και δεν τους φοβούνται δείχνουν ασφάλεια, ειδικά αν ταξιδεύει, τότε είναι ασφαλής από τους ληστές . Και το όραμά τους δείχνει τον αγγελιοφόρο του βασιλιά, τον αναπληρωτή του, ή τον κυβερνήτη, και αν είχε χρέος, η ευθύνη του είχε εκκαθαριστεί και αν ήταν άρρωστος θεραπεύτηκε . Ίσως το όραμά τους έδειχνε στους μεταφραστές που είναι εξοικειωμένοι με τις γλώσσες των ανθρώπων, γιατί ρωτούν τον καθένα στη δική του γλώσσα ….

…Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι έβγαλε το σπαθί του, τότε θα ζητούσε από τους ανθρώπους μαρτυρία και δεν θα το έκανε για αυτόν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Χρησιμοποίησαν τις γλώσσες του πένθους για σένα .»…

…Και όποιος βλέπει σαν να λιώνει χρυσό, τότε διαφωνεί για ένα δυσάρεστο ζήτημα που από καιρό υπόκειται στις γλώσσες των ανθρώπων ….

…Ο χρυσός δεν είναι αξιέπαινος στην ερμηνεία του ότι δεν του άρεσε η λέξη και το κίτρινο χρώμα του, και η ερμηνεία του για τη θλίψη και ένα πρόστιμο χρημάτων, και το βραχιόλι από αυτό αν το φοράει είναι κληρονομιά στο χέρι του, οπότε όποιος το βλέπει φοράει κάτι χρυσό, τότε παντρεύεται με έναν ανίκανο άνθρωπο, και όποιος χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, τα χρήματά του έχουν φύγει ή τους χτυπήσουν όσο τους χτύπησε χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του και του πρόστιμο, και αν το είδε ο χρυσός πήγαινε, υποστήριξε σε ένα θέμα μίσους και έπεσε στις γλώσσες των ανθρώπων, και όποιος είδε το σπίτι του με ένα madhhab ή από χρυσό, η φωτιά συνέβη . Και όποιος βλέπει πάνω του ένα κολιέ ή ασήμι ή χάντρες ή την ουσία ενός κηδεμόνα και μιμείται μια εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει δύο βραχιόλια από χρυσό ή ασήμι πάνω του, κάτι κακό θα του συμβεί από αυτά που κατέχουν τα χέρια του και το ασήμι είναι καλύτερο από το χρυσό, και δεν υπάρχει καλύτερο στο βραχιόλι και ο βαρετός, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε: « Είδα ότι ήταν σαν να υπήρχαν δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, και φυσούσα τους ανέβηκαν και έπεσαν, έτσι ο Μοζαϊλίμα, ο ψεύτης και ο αλ-Άνσι, ο ιδιοκτήτης της Σάνα , τους πήραν. Και όποιος πιστεύει ότι έχει αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα βιώσει φόβο ή περιορισμό και αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται ότι οι ανδρικοί αστράγαλοι είναι οι αλυσίδες τους και τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για άντρες σε ένα όνειρο, εκτός από ένα κολιέ, ένα κολιέ, ένα δαχτυλίδι και ένα σκουλαρίκι . Όλα τα κοσμήματα για τις γυναίκες είναι στολίδι και ίσως η ερμηνεία του βραχιολιού και του αστραγάλου για τον άντρα είναι ξεχωριστή . Εάν ο χρυσός δεν κοσμήσει, τότε επιβάλλεται πρόστιμο και εάν κοσμήσει, τότε είναι πιο αδύναμος στο κακό, επειδή έχει εισέλθει άλλο όνομα . Και ειπώθηκε ότι τα γυναικεία κοσμήματα υποδηλώνουν τις γυναίκες στα παιδιά τους, οπότε ο χρυσός είναι για τα αρσενικά τους, το ασήμι για τα θηλυκά τους, και το αρσενικό μπορεί να αναφέρεται στα αρσενικά, και το θηλυκό στα θηλυκά . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα συνάντησε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα ένα μπολ με χρυσό, και έσπασε και έσπευσε στο έδαφος, οπότε το ζήτησα, αλλά δεν το βρήκα, οπότε είπε : Είστε άρρωστος σκλάβος ή σκλάβος; Είπε ναι, είπε : Πεθαίνει . Ένα άτομο είδε σαν τα μάτια του να είναι χρυσά, οπότε ήθελε τα μάτια του να φύγουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτυπά το σπαθί δεξιά και αριστερά, και το χτύπημά του επηρεάζει οποιοδήποτε από τα πλάσματα, είτε πρόκειται για ζώο, αντικείμενο, φυτό ή υγρό, τότε απλοποιεί τη γλώσσα του με λέξεις που δεν επιτρέπονται, και αυτοί χρησιμοποιήστε το σπαθί με τη γλώσσα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα σας απογοητεύσει με πένθος γλώσσες ….

…Όσο για τη γλώσσα : ο μεταφραστής του ιδιοκτήτη του, αυτός που καθοδηγεί τις υποθέσεις του, που εκτελεί ό, τι είναι στην καρδιά και στα άκρα του, είτε από καλοσύνη είτε από διαφθορά, αυτό γίνεται μεταφράζοντας το με αυτό που μιλά . Εάν υπάρχει αύξηση του μήκους, του πλάτους ή του πλάτους στην ομιλία κατά τα επιχειρήματα, τότε είναι δύναμη και νίκη . Και αν έβλεπε ότι η γλώσσα του ήταν μακρά και όχι σε περίπτωση διαφωνιών και διαφωνιών, αυτό υποδηλώνει μια βρώμικη γλώσσα . Και το μήκος της γλώσσας μπορεί να είναι το καρφί του συντρόφου του στην ευγλωττία, τη λογική, τη γνώση, την εθιμοτυπία και το κήρυγμά του . Εάν βλέπει τον ιμάμη σαν η γλώσσα του να είναι μακριά, τότε αυξάνει τα όπλα του και δείχνει ότι παίρνει χρήματα λόγω των ερμηνειών του . Η γλώσσα που συνδέεται με την ερμηνεία είναι απόδειξη της φτώχειας και του οδηγού του ασθενούς . Αν βλέπει σαν να έχουν μεγαλώσει μαύρα μαλλιά στη γλώσσα του, τότε είναι επείγον κακό . Και αν είναι λευκά μαλλιά, τότε είναι μελλοντικό κακό . Αν δει ότι έχει δύο γλώσσες, τότε θα κληροδοτήσει ένα σημείωμα για τις γνώσεις του, μια απόδειξη για το επιχείρημά του και τη νίκη επί των εχθρών του . Και ειπώθηκε μέτρια ποσότητα στο δεξί στόμα, αξιέπαινη για όλους τους ανθρώπους ….

…Είναι σε ένα όνειρο καλά νέα και προειδοποίηση, πόλεμος και βασανισμός, εξουσία και φυλάκιση, απώλεια και αμαρτίες, και όποιος βλέπει φωτιά και έχει σπινθήρες και έχει ήχο και αναταραχή, είναι μια δοκιμή στην οποία ένας κόσμος καταστρέφεται . Και όποιος βλέπει μια φωτιά στην καρδιά του, αυτή είναι η αγάπη του νικητή και η καταπίεση εκείνων που εγκαταλείπουν την αγαπημένη του . Και όποιος βλέπει δύο πυρκαγιές, είναι στρατιωτικοί . Όσο υψηλότερη είναι η φωτιά με δυνατό καπνό, τόσο μεγαλύτερη είναι η φρίκη και τα βασανιστήρια . Όποιος ανάψει φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα για να καθοδηγήσει τους ανθρώπους στο δρόμο θα λάβει μια σημαία που θα καθοδηγεί τους ανθρώπους, και όποιος την ανάβει χωρίς σκοτάδι, τότε είναι αίρεση . Και ειπώθηκε : Αν δείτε τη φωτιά κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε είναι ένα σημάδι πολέμου και καταστροφής . Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει τη φωτιά, τότε αγαπά τον πόλεμο και ίσως υπακούει στον Σατανά κατά την ανυπακοή του . Και όποιος βλέπει ότι πυροβολεί με φωτιά το χειμώνα, θα είναι πλούσιος . Και όποιος βλέπει ότι τρώει φωτιά, τρώει άδικα τα χρήματα των ορφανών ή τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει φωτιά και αγόρασε έναν κήπο, τότε πουλά περιστέρια και αγοράζει έναν κήπο, και το αντίστροφο . Και όποιος βλέπει ένα άτομο να μπαίνει στη φωτιά και να βασανίζεται, τότε χάνει τα χρήματά του ή διαπράττει αμαρτίες που απαιτούν τη φωτιά . Και όποιος χτυπήθηκε από τη φωτιά και δεν τον έκαψε, κρατήστε τον χρόνο του . Και όποιος βλέπει τη φωτιά να καίει κάτι από το σιτάρι, η τιμή του είναι υψηλότερη . Και η πυρκαγιά είναι μια καταστροφή του Σουλτάνου . Και όποιος από τους κυβερνήτες βλέπει ότι ανάβει μια φωτιά ενώ σβήνει, θα απομονωθεί και θα σβήσει τη φωτιά του . Και όποιος βλέπει μια φλόγα φωτιά στην πόρτα του χωρίς καπνό, δείχνει Χατζ . Και η φωτιά στα δάχτυλα δείχνει την αδικία των γραφέων . Και η φωτιά στην παλάμη είναι αδικία στην κατασκευή . Και όποιος βλέπει μια φωτιά που θα φάει ό, τι έχει έρθει . Σε αυτόν και έχει μια τεράστια φωνή, γιατί είναι εκεί ο πόλεμος, η πανούκλα, η ευλογιά ή ο θάνατος . Και αν είδε ότι ανέβηκε από ένα μέρος στον ουρανό, τότε οι άνθρωποι αυτού του τόπου πολεμούσαν τον Θεό Παντοδύναμο με αμαρτίες . Όποιος βλέπει μια φωτιά καίει μερικά από τα ρούχα του ή κάποια από τα όργανα του, και τον πλησιάζει . Και όποιος βλέπει ότι χτυπιέται από μια λάμψη φωτιάς, θα πέσει στις γλώσσες των ανθρώπων και θα συμπληρώσει . Και η χρήσιμη, λαμπερή φωτιά είναι η ασφάλεια του φοβισμένου και της εγγύτητας στον Σουλτάνο . Και όποιος είδε μια φωτιά να βγαίνει από το σπίτι του, θα αποκτήσει μια κατάσταση ή ένα εμπόριο . Και όποιος είδε ότι μια ακτίνα της φωτιάς του λάμπει από τα ανατολικά προς τα δυτικά, τότε θα ξέρει ότι θα αναφερθεί στα ανατολικά και στα δυτικά . Και αν είδε μια φωτιά να λάμπει από το κεφάλι του, και είχε φως και ακτίνες, και η σύζυγός του ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι που θα επικράτησε και θα είχε ένα υπέροχο αρσενικό . Και όποιος βλέπει ότι ανάβει φωτιά στην κορυφή ενός βουνού, θα πλησιάσει τον Θεό Παντοδύναμο ή θα εκπληρώσει τις ανάγκες του και αν απουσιάζει, θα επιστρέψει με ασφάλεια . Και όποιος βλέπει στη φούστα του μια φλεγόμενη φωτιά και είναι παντρεμένος, τότε η γυναίκα του μείνει έγκυος . Και η φωτιά στην έρημο είναι πόλεμος . Και αν πάρει άνθρακα από τη μέση της φωτιάς, τότε χτυπά απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος βάλει φωτιά σε ανθρώπους, θα προκαλέσω εχθρότητα και αναστάτωση ανάμεσά τους . Και όποιος έχει φωτιά από το κεφάλι του, θα είναι σοβαρά άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στη μέση της φωτιάς και δεν βρει την ελευθερία του, τότε θα αποκτήσει αλήθεια, σιγουριά και νίκη επί των εχθρών του . Και όποιος βλέπει φωτιά σβήνει, και διαφωνεί . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε μια χώρα, τότε είναι ο θάνατος του κυβερνήτη ή του μελετητή της και αν σβήσει στον κήπο της, τότε είναι ο θάνατός του . Και η φωτιά μπορεί να είναι ενδεικτική του υπολογισμού επειδή δημιουργήθηκαν από τη φωτιά των δηλητηρίων, και ίσως υποδεικνύει την ξηρασία και τις ακρίδες . Και όποιος είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή κοντά της, θα χτυπήθηκε από ένα τζιν . Η βλαβερή φωτιά υποδηλώνει άδικη εξουσία, και εάν οι άνθρωποι επωφελούνται από αυτήν, υποδεικνύει δίκαιη εξουσία . Και η φωτιά το χειμώνα δηλώνει τον καρπό, όπως λένε : Η φωτιά είναι ο χειμώνας . Η κατανάλωση φωτιάς δείχνει ότι τρώτε και πίνετε σε απαγορευμένα αγγεία, όπως χρυσό και ασήμι . Ίσως έδειξε τον λατρευτή της . Όπως και το φως και το σκοτάδι ….

…Και όποιος βλέπει τον Θεό με δύο γλώσσες, τότε έχει δύο γνώσεις, και σε κάθε περίπτωση είναι αξιέπαινος, και ένα όραμα στη γλώσσα δεν είναι αξιέπαινο, και οι άνθρωποι μπορεί να δείξουν τα λάθη του ….

…Μαγειρική: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει μαγειρεύει με φωτιά, μαγειρεύεται και μαγειρεύεται, τότε παίρνει αυτό που θέλει και πέφτει στις γλώσσες των ανθρώπων . Το μαγείρεμα είναι ένας ενθουσιασμός που θα τον ωφελήσει και το μαγείρεμα είναι ώριμο για διατροφή . Και το υπόλοιπο φαγητό είναι η διαβίωση εκτός από μανιτάρια και κουάκερ . Και αν το μαγείρεμα είναι με πρόβειο κρέας, τότε είναι μια καλή ζωή με τιμή και γενναιοδωρία, και αν είναι με κρέας επτά, τότε είναι μια κηδεμονία έναντι ενός λαού που είναι καταπιεστές με φόβο και μίσος, και αν είναι με το κρέας ενός σκύλου, τότε είναι μια περιφρόνητη κατάσταση, και αν είναι με λίπος, τότε επωφελείται από απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι χωρίς λίπος, κερδίζει ένα μέσο όρο από τη φτώχεια και τη στέρηση, και αν είναι με Επιτραπέζιο κρέας, κράτος, εμπόριο ή κέρδος επιτρέπεται με πλούσιους, αξιότιμους ανθρώπους, και αν είναι με κρέας λιονταριών πουλιών, τότε είναι εμπόριο ή κηδεμονία από άγριους ανθρώπους με απαγορευμένα χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι το γέμισμα ενός κενού σπιτιού, τότε θα παρεμποδιστεί από κάτι, και ίσως θα διαχειριστεί τις ατυχίες των ανθρώπων που ερεθίζουν τους ανθρώπους με τις εξωφρενικές γλώσσες της παροιμίας που επικρατεί μεταξύ των ανθρώπων, και έχετε ανοίξει αγνότητα και το φράζει ….

…Και όποιος βλέπει ότι μιλά άπταιστα αραβικά, έτσι θα επιτευχθεί δόξα και τιμή, και αν μιλά σε μια ξένη γλώσσα, τότε θα συνοδεύει τους πρεσβύτερους και θα επωφεληθεί από αυτούς. Και αν μιλάει στα εβραϊκά, θα έχει κληρονομιά από αυτόν. Κερδίζοντας χρήματα και όποιος μιλάει στο Φράγκαν θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί γι ‘αυτόν από τη δουλειά του, και όποιος μιλά στα Αρμενικά υποδεικνύει έναν σύντροφο χαμηλού επιπέδου, και όποιος μιλάει με όλες τις γλώσσες δείχνει ότι παίρνει κοσμικό και είναι αγαπητό στους ανθρώπους ….