…Η προσκύνημα των ευχαριστιών υποδηλώνει σε ένα όνειρο την άρση της καταστροφής, την ανανέωση της επιβίωσης και την ανταμοιβή από τον οραματιστή για τον αναζητητή αυτού . Και αν προσκυνθεί στον Θεό με ευγνωμοσύνη όταν είναι ηλικιωμένος και έχει πρόβλημα, και δεν κάμπτεται στην πλάτη του, τότε είναι ευσεβής, με χρήματα και χάρη, και είναι πλούσιος και όχι γέρος ….

…Σπάνια, ανέφερε ότι ένας άνθρωπος έχασε το προσκύνημα του Προφήτη, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, και το στήθος του έγινε σφικτό, έτσι είδε τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και είπε : Εάν χάσετε το επισκεφθείτε, επισκεφθείτε τον τάφο του Αμπντουλάχ Μπιν Αχμέτ Ταμπαμπαμπά . Ο ιδιοκτήτης του οράματος ήταν από τον λαό της Αιγύπτου, ο Θεός να τον έλεος ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι Χατζ, πήγε γύρω από το σπίτι, και έκανε κάποια από τα τελετουργικά, τότε αυτή είναι η δικαιοσύνη της θρησκείας του, η δικαιοσύνη του σύμφωνα με τη μέθοδο του, η ανταμοιβή του προς το ζην, η ασφάλεια αυτού που φοβάται , το χρέος που θα ξοδέψει και τις εμπιστοσύνες που εκτελεί στους Μουσουλμάνους . Αν έβλεπε ότι έβγαινε στο Χάτζ έγκαιρα και ήταν απομονωμένος, θα διοριζόταν, και αν ταξίδευε έφτασε, εάν ήταν κερδοφόρος έμπορος, αν ήταν άρρωστος, θεραπεύτηκε, και αν είχε χρέος, το χρέος του είχε αποπληρωθεί, και αν δεν έκανε το Χατζ, και αν είχε χαθεί, ο Θεός Παντοδύναμος τον καθοδήγησε . Αν δει ότι κάνει Χατζ ή κάνει Umrah, τότε ζει μια μεγάλη ζωή, και οι υποθέσεις του γίνονται αποδεκτές . Αν είδε ότι πήγε στο Χατζ και ήταν κυβερνήτης, απομακρύνθηκε . Και αν ήταν έμπορος, έχασε, και αν ταξίδευε, έκοψε το δρόμο, και αν ήταν υγιής, ήταν άρρωστος . Εάν βλέπει ότι πρέπει να εκτελέσει το Χατζ και όχι το Χατζ, τότε είναι άπιστος με τις ευλογίες και την εκτέλεση των καταπιστευμάτων . Το Χάτζ σε ένα όνειρο είναι απόδειξη αποχής στην πρόθεση, εξάλειψη της θρησκείας, κάνοντας καλές πράξεις ή προσπάθεια για αυτό που πρέπει να είναι δίκαιο, όπως γονείς και δάσκαλοι, μετανάστευση ή επίσκεψη σε μελετητή ή λάτρη . Και ίσως το προσκύνημα έδειξε το γάμο των εργένηδων, και εναπόκειται στον βασιλιά να προστατεύσει τους εχθρούς, να απογοητεύσει τους λαούς της πόρνης και να ανοίξει μια μεγάλη χώρα από τις χώρες της δυσπιστίας . Και ίσως ο Χατζ δείχνει να κατακτήσει, και αν είναι μαθητής της γνώσης, ο στόχος του θα επιτευχθεί γι ‘αυτόν, και αν είναι φτωχός, έχει γίνει πλούσιος, και αν ήταν άρρωστος πέθανε, ή ανυπάκουος μετανοήθηκε, και αν ήταν παντρεύτηκε, χώρισε τη σύζυγό του, και αν ήταν άπιστος, αγκάλιαζε το Ισλάμ, και αν ταξίδευε στο Χατζ με έναν αναβάτη, θα παρείχε βοήθεια για όλα όσα έχουμε αναφέρει. Από το χέρι εκείνου που καθοδηγεί τον επιβάτη σε αυτόν, εάν είναι και ένας δέκατος αγνήτης καμήλας, επειδή είναι το πλοίο Sarat al-Nas . Εάν οδηγήσει μια γυναίκα, θα το φτάσει με την πίστη του . Εάν κάνετε ιππασία στο Villa Hajj, συνοδεύεται από τον βασιλιά . Και εάν ταξιδεύει με τα πόδια, πέφτει σε όρκο που πρέπει να προσφέρει εξιλέωση . Και ίσως ο Χατζ έδειξε τροφή, λάφυρα, που προέρχονταν από ταξίδια, ανακούφιση μετά από αγωνία, υγεία από ασθένεια και επιστροφή σε αυτό που ήταν ένα άτομο, αν μεταφέρει μαζί του περισσότερο από το να δείχνει την ευλάβεια, και ίσως να δείχνει τη μεταφορά προμηθειών στους φτωχούς, οφειλέτης για να εκπληρώσει το χρέος του, και αυτός που έκανε το Χατζ και δεν έκανε τίποτα από το Χατζ δουλεύει, αυτό σημαίνει ότι ο Σουλτάνος ​​έχει ανάγκη . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνει μόνο στο Χατζ, και οι άνθρωποι τον αποχαιρετούν και επιστρέφουν από αυτόν, αυτό δείχνει τον θάνατό του ….

…Προσκύνησή της απαγγέλματος Αν κάποιος προσκυνήσει σε ένα όνειρο την προσκύνησή του, τότε διατηρεί το καθήκον του καλού και απαγορεύει το κακό, και το μέγεθος του είναι υπέροχο . Και αν ο προσκύνημα της βροντής συνεπάγεται τιμή, είναι απαραίτητη η υπακοή . Εάν ο προσκύνημα της προσκύνησης της Μαρίας υποδηλώνει χάρη, καλοσύνη και ανύψωση του πεπρωμένου σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον . Εάν ο προσκύνημα της πρώτης προσκύνησης του Χατζ δείχνει ένταση και τρόμο εξαιτίας της αμέλειας που έχει, και η δεύτερη προσκύνησή του δείχνει την ανάγκη να υπακούσετε, να υπαγορεύετε το καλό και να απαγορεύετε το λάθος . Εάν η προσκύνηση του προστάτη του Al-Furqan υποδηλώνει αποστροφή στην υπακοή και επιθυμία για αμαρτία, και εάν υπάρχει κάποιο λάθος, αυτό δείχνει καλή πίστη στον Θεό Παντοδύναμο και καλή πίστη . Η προσκύνημα των μυρμηγκιών δείχνει την υπερβολή της μνήμης, την καλή φήμη των ανθρώπων της καινοτομίας, τη διείσδυση του λόγου μεταξύ των βασιλέων και την αλήθεια μαζί τους . Εάν αποκαλυφθεί η προσκύνηση του πόνου, τότε αυτό είναι απόδειξη πίστης στον Θεό και φόβος για αυτό που έχει, και επιθυμία για τη γενναιοδωρία Του, τη μετάνοια και την αναγκαιότητα της προσευχής . Και αν προσκυνήσει τον προσκύνημα του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, αυτό δείχνει ότι εκχωρεί, ότι κάνει μια καλή χρονιά και ότι ανανεώνει μια ευλογία που δεν ευχαριστεί . Εάν διαχωριστεί ο προσκύνημα, αυτό υποδηλώνει τη συμμόρφωση με τις εντολές του Παντοδύναμου Θεού και του Φύλακα . Η προσκύνηση του αστεριού υποδηλώνει μετάνοια στον αμαρτωλό, αποφεύγοντας τις αμαρτίες, αποφεύγοντας αυτό που απαγορεύεται και λατρεύοντας τον Θεό Παντοδύναμο . Και η προσκύνηση του προστάτη της ατέλειας υποδηλώνει εκφοβισμό και επίπληξη από τη διάπραξη αμαρτιών και αμαρτιών . Εάν η προσκύνησή του, διαβάστε, αυτό σημαίνει μετάνοια και παραίτηση αμαρτιών και πράξεων ψυχαγωγίας και τι απαιτεί την φωτιά ….

Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε : Όποιος βλέπει ότι προσκύνησε στον Θεό Παντοδύναμο, τότε ευχαριστεί τον Θεό και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής γι ‘αυτόν ….

Όποιος απαγγέλλει το Surat Al-Hajj θα παρέχει επανειλημμένα το Χατζ, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει

Αν έβλεπε ότι προσκύνησε σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, τότε δεν εκπλήρωσε τις ανάγκες του, και ξεπεράστηκε αν ήταν σε πόλεμο, και έχασε αν ήταν έμπορος ….

Η προσκύνηση σε ένα όνειρο είναι απόδειξη νίκης, απόδειξη μετάνοιας από μια αμαρτία στην οποία βρίσκεται, απόδειξη νίκης χρημάτων, μεγάλη διάρκεια ζωής και σωτηρία από κινδύνους . Αν θεωρηθεί ότι προσκυνήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο σε ένα βουνό, τότε θα αποκτήσει έναν αδιαπέραστο άνθρωπο ….

…Όποιος βλέπει ότι υποκύπτει και να προσκυνεί και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο, τότε υποταχθεί σε αυτόν, και απαλλάσσει τον εαυτό του από την αλαζονεία, καθορίζει τα όρια και τα καταστατικά του Θεού, και γρήγορα αποκτά αυτό που θέλει στη θρησκεία και στον κόσμο, και κατακτά όσους είναι τους εχθρούς του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει λατρεύσει τον Θεό Παντοδύναμο θα νικηθεί έναντι του εχθρού του και θα συγχωρεθεί . Και η πόρνη είναι ένοχη, οπότε αν προσκύψει θα μετανοήσει για την αμαρτία του, θα μετανιώσει και θα ξεφύγει από τους κινδύνους του, θα ικανοποιήσει την ανάγκη του, θα συγχωρηθεί και αυτός που συγχωρείται θα παρατείνει τη ζωή του . Εάν βλέπει ότι έχει προσκύψει σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού ή έπεσε στο πρόσωπό του χωρίς να πάει στις φυλακές, τότε θα ταπεινώθηκε και θα απογοητευόταν, εάν βρισκόταν σε σύγκρουση, πόλεμο ή διαμάχη, και αν ήταν σε χαμένο εμπόριο, και αν είχε ανάγκη, τότε δεν θα εξαλειφθεί. Αν έπεσε σε ένα βουνό που προσκυνήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο, τότε είναι αυτός κατακτά έναν απόρθητο άνθρωπο, και αν βρίσκεται σε ένα λόφο ή έναν τοίχο, υποτάσσεται σε έναν λεπτό άνθρωπο που τον αποτυγχάνει . Η προσκύνημα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη πίστης στον Θεό και μετάνοια για τον αμαρτωλό, και ίσως το γονατισμένο και το προσκύνημα υποδηλώνει το Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και καθαρίστε το σπίτι μου για όσους προσεύχονται, σηκώνονται και γονατίζουν στον προστάτη ). Η προσκύνημα μπορεί να υποδηλώνει ότι ακολουθεί τη Σουντά και συνοδεύει τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, στον Παράδεισο . Το Sujdah σε ένα όνειρο είναι ένας οδηγός για καρφί, ένας οδηγός για μετάνοια από την αμαρτία, ένας οδηγός για τη νίκη χρημάτων, ένας οδηγός για τη μακροζωία και ένας οδηγός για να ξεφύγεις από τους κινδύνους . Η προσκύνηση είναι νίκη και δικαιοσύνη στα θέματα . Η προσκύνηση μπορεί να είναι μια ευλογία που ο Θεός Παντοδύναμος έχει δώσει σε αυτόν που το έχει δει . Και όποιος βλέπει ένα τούβλο χρυσού, σκύβει ένα τούβλο από ασήμι, γιατί ένας έντιμος άνδρας υποτάσσεται σε έναν χαμηλό άνθρωπο . Και όποιος είναι φυλακισμένος για σταυρό, υπόκειται στους υποκριτικούς ανθρώπους των χτυπημάτων, των τραγουδιών και των μουσικών οργάνων ….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει μέσα από την πόρτα ενός από αυτούς και υποκύπτει στον προσκύνημα, τότε θα είναι ευλογημένος με μετάνοια και συγχώρεση για τον Παντοδύναμο λέγοντας: «Και μπείτε στην πόρτα σε προσκύνημα και πείτε γεια για να σας συγχωρήσει . Το στίχο ….

…Τρώγοντας τον είχε καταστραφεί όσο πήρε . Και ειπώθηκε : Η οδήγηση μιας αραβικής καμήλας είναι προσκύνημα, εάν πάρει το άγκιστρο της καμήλας και το οδηγήσει σε μια γνωστή τοποθεσία, τότε δείχνει έναν διεφθαρμένο άνθρωπο της καλοσύνης . Εάν τον οδηγήσει σε άγνωστο δρόμο, θα καθοδηγηθεί από τη διαφθορά . Λέγεται : Το να οδηγείς μια καμήλα με τα ηνία της είναι απόδειξη της υποταγής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος είδε ότι άρμεζε καμήλες, χτύπησε χρήματα από έναν σουλτάνο, γιατί το άρμεζε με αίμα έπληξε απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος πιστεύει ότι βάζει μια καμήλα σε ένα στενό μέρος, αλλά αυτή η θέση δεν είναι σε θέση να του, τότε αυτό δείχνει αίρεση . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα τον αντιμετωπίζει με φόβο, σοβαρότητα και ταπείνωση, ακόμα κι αν είναι εργαζόμενος, θα του επιβληθεί πρόστιμο . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από καμήλες, θα χτυπήσει χρήματα . Τρώγοντας τον είχε καταστραφεί όσο πήρε . Λέγεται : ιππασία στο αραβικό προσκύνημα καμηλών, η λήψη του Μπούκταμ στην πλάτη της καμήλας και οδήγησε σε μια γνωστή θέση που δείχνει έναν διεφθαρμένο άνθρωπο στη δικαιοσύνη . Εάν τον οδηγήσει σε άγνωστο δρόμο, θα καθοδηγηθεί από τη διαφθορά . Λέγεται : Το να οδηγείς μια καμήλα με τα ηνία της είναι απόδειξη της υποταγής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος είδε ότι άρμεζε καμήλες, χτύπησε χρήματα από έναν σουλτάνο, γιατί το άρμεζε με αίμα έπληξε απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι βάζει μια καμήλα σε στενό μέρος, αλλά αυτή η θέση δεν μπορεί να το κάνει, τότε δείχνει αίρεση . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα τον αντιμετωπίζει με φόβο, σοβαρότητα και ταπείνωση, ακόμα κι αν είναι εργαζόμενος, θα του επιβληθεί πρόστιμο . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από καμήλες, θα χτυπήσει χρήματα…

…Al-Hassa : υποδηλώνει άνδρες και γυναίκες, νεαρές γυναίκες, και μετράει λευκά dirham, επειδή είναι από τη γη και σε απομνημόνευση και καταμέτρηση, λόγω της γνώσης ή της ποίησης που υπέστη ο μαθητής, το προσκύνημα και η ρίψη πετρών, η σκληρότητα και αγωνία, και προσβολές και συκοφαντίες . Όποιος είδε ένα πουλί να κατεβαίνει από τον ουρανό στη γη, στη συνέχεια πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αν ήταν σε ένα τζαμί, ένας καλός άνθρωπος ή ένας από τους δίκαιους ανθρώπους χάθηκε από αυτό, και αν ο οραματιστής ήταν άρρωστος, και αυτός ήταν ανάμεσα στους καλούς ανθρώπους ή σε κάποιον που προσευχήθηκε επίσης σε αυτό, και κανείς δεν τον εμπλέκεται στην ασθένεια. Εκείνοι που προσεύχονται επίσης σε αυτό, τότε το άτομο με το όραμα είναι νεκρό, και αν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, η εκτίμηση για τη διαφθορά του ασθενούς είναι όπως αυτή που παρουσιάσαμε και αν το πήρε από ένα σπίτι ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε ο ασθενής του ατόμου που είχε την όραση από ένα παιδί ή άλλο χάθηκε, όπως για εκείνον που πήρε μια σειρά από βότσαλα και τη μοίρα τους στο ένδυμά του ή το κατάπιε στο στομάχι του, και εάν αυτός το πήρε από ένα τζαμί ή ένα σπίτι μελετητή ή έναν άνδρα κύκλο, μετρήθηκε από τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από τη μνήμη και τη δήλωση όσο πήρε από την πολιορκία . Εάν παραληφθεί από τις αγορές ή από στρέμματα και ρίζες δέντρων, τότε είναι οφέλη από τον κόσμο, και σε dirhams συνίσταται σε αυτόν για την αιτία των φρούτων ή των φυτών ή από το εμπόριο και τη μεσιτεία, ή από το να ζητάς και να δίνεις φιλανθρωπία σε κάθε άτομο σύμφωνα με την ανησυχία και τη συνήθεια του στο ξύπνημά του . Εάν η σύλληψή του προέρχεται από τη θάλασσα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο εάν τον εξυπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν επιστήμονα εάν αυτό είναι το αίτημά του, ή ένα δώρο και έναν σύνδεσμο από έναν πλούσια γυναίκα αν έχει γιο ή κάτι παρόμοιο . Όσο για όποιον το έριξε στη θάλασσα, τα χρήματά του πήγαν σε αυτό . Και αν την ρίξει σε ένα πηγάδι, παίρνει χρήματα για να παντρευτεί ή να αγοράσει έναν υπηρέτη . Και αν το έριχνε σε βροχερό ή υπό συνθήκες φαγητού, ή σε αποθήκη της θάλασσας, αγόραζε με αυτό που είχε ή όσο το έριξε, ένα εμπόριο που αποδεικνύεται από τον τόπο στον οποίο έριξε αυτό που ήταν μαζί του . Οι συνηθισμένοι άνθρωποι λένε : Τόσο-και-έτσι πέταξε ό, τι είχε από τα dirhams στο σιτάρι ή το λάδι ή κάτι άλλο . Αν τους έριχνε ένα ζώο, όπως λιοντάρι, μαϊμού, ακρίδα, κοράκι και τα παρόμοια . Αυτό ήταν κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, και ανακοινώθηκε από το προσκύνημα και τη ρίψη λίθων στο μέλλον της εντολής του, επειδή η προέλευση της ρίψης των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρηνός επάνω του, διέταξε τον Αδάμ, την ειρήνη να είναι πάνω του, να ρίξει τον Διάβολο όταν του παρουσιάστηκε, και έγινε Σουντά για τον γιο του . Εάν αυτό δεν έγινε κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, το βότσαλο ήταν το αίτημά του εναντίον ενός εχθρού ή ενός ανήθικου ατόμου, ή κατάρα και προσβολή του, ή μαρτυρίες για μαρτυρία εναντίον του . Και αν τους έριχνε εναντίον αυτών των φυλών, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι από τον λαό, ο άντρας θα ήταν οπισθοχώρος, μιλώντας στη δικαιοσύνη και οι γυναίκες προστατευόταν ….

…Τζαμιά : Το τζαμί υποδηλώνει το μέλλον γιατί αναζητάται σε αυτό, ακριβώς όπως η απόρριψη σκουπιδιών δείχνει τον κόσμο και δείχνει την Καάμπα επειδή είναι το σπίτι του Θεού και δείχνει τα μέρη που συνδυάζουν άνεμο, όφελος, ανταμοιβή και βοήθεια , όπως το σπίτι του άρχοντα, ο κύκλος της μνήμης, η εποχή, το ribat, το πεδίο του πολέμου και η αγορά επειδή είναι η αγορά για το μέλλον . Στη συνέχεια, κάθε τζαμί δείχνει τον τρόπο του στο μέγεθος, τη φήμη και την ουσία του . Όποιος χτίσει ένα τζαμί σε ένα όνειρο, και αν αξίζει το δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και ομοίως εάν είναι θέμα της Fatwa και μπορεί να δείξει στον κόσμο ένα χρήσιμο έργο της ταξινόμησης, και στα έγγραφα για να ένα Κοράνι γράφει, και στους εργένηδες για το γάμο και το γάμο, και για τους μαθητές του χρήματος και του κόσμου σε ένα κτίριο που χτίζει πάνω στο οποίο διαρκούν οι αποδόσεις και τα οφέλη του. Όπως το μπάνιο, το ξενοδοχείο, το κατάστημα, ο φούρνος, το πλοίο και τα παρόμοια, λόγω της τρέχουσας ανταμοιβής στο τζαμί με την αφθονία των κερδών σε αυτήν με την προσευχή της εκκλησίας, και οι άνθρωποι έρχονται σε αυτό από κάθε πλευρά και εισαγάγετέ το χωρίς άδεια . Και όποιος στο ξύπνημά του επηρέασε τον κόσμο και τα χρήματά του, ή επηρέαζε τη μεταθανάτια ζωή του στον επείγοντα χαρακτήρα του, οι παροιμίες που κέρδισαν επέστρεψαν στα κέρδη και τα οφέλη σε αυτόν τον κόσμο για αυτόν, ή στο μέλλον και την ανταμοιβή στο μέλλον που είναι το αίτημά του στο ξύπνημά του . Όσο για εκείνο που κατεδαφίζει ένα τζαμί, αντιτίθεται σε αυτόν που το έχτισε και μπορεί να συμπεράνει τη χυδαιότητα της κατάστασής του από εκείνον που την χτίζει στη θέση του ή το κάνει να συμβεί στη θέση του μετά την κατεδάφισή του, έτσι εάν χτίζει ένα κατάστημα που ευνοεί τον κόσμο στο μέλλον, και αν χτίσει ένα λουτρό, το χρέος του είναι κατεστραμμένο εξαιτίας μιας γυναίκας και αν σκάψει μια τρύπα στη θέση του, αμαρτάνει Όποιος είναι καταναγκαστική εξαπάτηση ή για χάρη σε μια ομάδα που τον χώριζε από τη γνώση, την καλοσύνη και τις πράξεις, ή για χάρη ενός ηγεμόνα που τον απέλυσε, ή ενός δίκαιου ατόμου που τον σκότωσε, ή ενός τόπου στον οποίο είχε διακοπές ή σύμβαση γάμου, κατέστρεψε και τον ακύρωσε . Και αν δει τον εαυτό του να έχει απογυμνωθεί από ρούχα σε ένα τζαμί, θα του αφαιρεθεί ό, τι είναι κατάλληλο για αυτόν από τις πινακίδες του τζαμιού, και αν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, Θεός, ειδικά εάν δίνει το κάλεσμα στην προσευχή, και εάν είναι ένοχος, βγαίνει από αυτό που είναι μέσα στην μετάνοια και την υπακοή, και αν προσεύχεται σε αυτό με βάση τη μετάνοια και την υπακοή. Μια κατάσταση, εκτός από την κατεύθυνση προς την κατεύθυνση της προσευχής στο πρόσωπο του κυκλώνα, επειδή είναι αφιερωμένο στην αναζητούν τον κόσμο σε μια αγορά των αγορών και την εποχή των εποχών, στο οποίο στερείται αυτό που ελπίζαμε, και χάνει όλα όσα αγόρασε και πούλησε, λόγω της διαφθοράς της προσευχής του και της απώλειας της εργασίας του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τη διαφθορά του τι περιλαμβάνεται στην αμέλεια του απαγορευμένου και του τοκογλύφου, εάν το συναντήσει . Όσο για το Ιερό Τζαμί, υποδηλώνει το προσκύνημα σε όσους το αρνούνται ή δίνουν άδεια, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι τις ημέρες του Χατζ με την ουσία του σε αυτό και τα αποδεικτικά στοιχεία του, επειδή η Κάαμπα ότι το προσκύνημα είναι σε αυτό . Μπορεί να δηλώνει το απαγορευμένο σπίτι του Σουλτάνου που το θέλει από το εισόδημα του οποίου είναι ασφαλές, το σπίτι του κόσμου, το τζαμί της Μεδίνας και τη μεγάλη αγορά μεγάλων και απαγορευμένων υποθέσεων, όπως η αγορά συναλλάγματος και οι χρυσοχόοι λόγω τον μεγάλο αριθμό ερευνών που απαιτούνται σε αυτό και τι εισάγει στους ανθρώπους του απαγορευμένο, έλλειψη και αμαρτία, καθώς και όλα τα απαγορευμένα από ό, τι είναι ανθρώπινο σε αυτόν και από την πρόκληση βλάβης ….

…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα του μεσημερινού ερμηνεύεται σε δώδεκα πρόσωπα δύναμης, συντρόφους, βασιλιάς, προσκύνημα, πατέρας, μητέρα, παιδί, παππούς και αδελφός-αδελφός, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν όραμα. Ο άπιστος εμφανίστηκε ως πίστη, και ο πιστός εμφανίστηκε ως μετάνοια, και ο μάγος εμφανίστηκε ως Ισλάμ, και ο υποκριτής εμφανίστηκε ειλικρίνεια, και η καρδιά είναι το μυαλό του ανθρώπου και η νοημοσύνη του, το πνεύμα, το μυαλό και τη θρησκεία του Και είπε ο κύριος του ανθρώπου να είναι κυβερνήτης πάνω σε μια ομάδα, οπότε ό, τι βλέπει μέσα του από τον Zain ή τον Shin, τότε η ερμηνεία του σε αυτό ….

…Εάν βλέπει ότι οι άνθρωποι προσεύχονται Jumu’ah στο τζαμί ενώ βρίσκεται στο σπίτι, το κατάστημα ή το χωριό του, ακούει την ταμπέλα, γονατιστή, προσκύνημα, τασαχούντ και χαιρετισμό και πιστεύει ότι οι άνθρωποι επέστρεψαν από την προσευχή, τότε ο κυβερνήτης του αυτή η επαρχία είναι απομονωμένη ….

…Και ειπώθηκε ότι ο γάμος του άγνωστου ζώου ήταν νικηφόρος με τους εχθρούς, και είναι γνωστό ότι είναι γνωστό προσκύνημα με άλλους από την οικογένειά του, και ο γάμος των επτά είναι μια νίκη επί των εχθρών και είναι σε θέση να έχουν εξουσία, και αν οι επτά τον παντρευτούν, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Το τζαμί είναι σε όνειρο ένας επιστήμονας . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα τζαμί, αυτό δείχνει καλό και σουντά, δεσμούς συγγένειας και ανάληψη δικαιοσύνης εάν είναι κατάλληλος για αυτό . Και όποιος βλέπει ένα τζαμί που λειτουργεί καλά είναι ένας άνθρωπος που μαζεύει ανθρώπους μαζί του και συνθέτει ανάμεσά τους με καλοσύνη και καλοσύνη . Και αν δει ένα τζαμί που έχει καταστραφεί, τότε θα πεθάνει εκεί, ένας αρχηγός μελετητής που έχει θρησκεία και ασκητισμό . Αν δει ότι ένας άγνωστος άντρας προσεύχεται στο τζαμί και ο ιμάμης του τζαμιού είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και αν έβλεπε ότι το σπίτι του είχε μετατραπεί σε τζαμί, θα χτυπούσε τη δικαιοσύνη, τον ασκητισμό και την τιμή . Και αν δει ότι ένα τζαμί έχει περιστρέψει ένα περιστέρι, τότε ένας κρυμμένος άντρας μισεί . Και το τζαμί δείχνει την αγορά και το εμπόριο . Όποιος χτίσει ένα τζαμί ως θυσία στον Παντοδύναμο Θεό, καθιερώνει την αλήθεια, αποπνέει το καλό και απαγορεύει το κακό, και αν είναι ένας μελετητής που συνθέτει ένα βιβλίο, τότε οι άνθρωποι επωφελούνται από τις γνώσεις του και αν είναι πλούσιος πληρώνει το zakat του χρήματός του , και αν είναι άγαμος, παντρεύτηκε και αν ήταν παντρεμένος, είχε έναν γιο, και η καλή του ανάμνηση διαδόθηκε, και αν ήταν φτωχός Ξεφορτωθείτε, και συγκεντρώστε μόνο τους ανθρώπους στην καλοσύνη και βοηθήστε τους να υπακούσουν στον Θεό . Εάν το χτίζει με τρόπο που δεν επιτρέπεται η κατασκευή, ή εάν ο μιχράμπ αποκλίνει από αυτό σε άλλη κατεύθυνση, τότε δείχνει κακό . Ένιωσε ότι χτίζει ένα τζαμί Atvgah σε θρησκεία ή προσκυνήματα, ή χτίζει σαν μπανιέρα ή ξενοδοχείο ή κατάστημα ή με άλλο τρόπο . Και όποιος βλέπει ότι στεγάζει ένα τζαμί, υποστηρίζει ένα ορφανό, και αν αυξηθεί στο τζαμί, τότε αυξάνει το χρέος του από μια καλή πράξη ή καλές συμπεριφορές . Εάν το κατάστημα μετακινήθηκε και έγινε τζαμί, θα έδειχνε τα επιτρεπόμενα κέρδη, ή το επιτρεπόμενο αναμίχθηκε με το απαγορευμένο, ή το μετάξι συνδυάστηκε με μόνο νερό . Και τα εγκαταλελειμμένα τζαμιά δείχνουν την αμέλεια των μελετητών, την ακύρωση του διατάγματος του καλού και την απαγόρευση του κακού, και δείχνει τον ασκητισμό που αποκόπτεται από τον κόσμο, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στην πόρτα του τζαμιού, υπερηφανεύεται προσκύνημα, τότε είναι ευλογημένος με μετάνοια, ο Παντοδύναμος είπε : (Και μπείτε στην πόρτα κατά την προσκύνηση και πείτε, συγχωρούμε τις αμαρτίες σας ). Και όποιος βλέπει ότι φτάνει στο τζαμί και το βρίσκει κλειστό και το ανοίγει σε αυτόν, τότε διορίζει έναν άνδρα με χρέη και τον σώζει από αυτό και βελτιώνει τον έπαινο του με τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στο τζαμί ενώ είναι ένας επιβάτης στη συνέχεια διακόπτει τη συγγένεια του, τους εμποδίζει να τον στηρίξουν . Και όποιος βλέπει ότι πεθαίνει στο τζαμί δηλώνει νίκη επί των εχθρών, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : (Ο ίδιος δήλωσε : Όσοι έχουν αδικηθεί σειρά τους, ας τα χρησιμοποιήσουν ως τζαμί ) , και εισάγοντας το Μεγάλο Τζαμί στη Μέκκα δείχνει ασφαλείας από φόβος και ειλικρίνεια υπόσχεσης . Δείτε επίσης το Al-Jami` ….

…Ο Jahiz al-Ma’bar είπε ότι η προσευχή είναι με τρεις τρόπους: μια υποχρέωση, μια σουντά και μια εθελοντική προσευχή. Όσον αφορά την υποχρεωτική προσευχή, δείχνει το προσκύνημα και αποφεύγει την ανηθικότητα και το κακό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε: «Η προσευχή απαγορεύει την ανηθικότητα και το κακό. » Όσο για την Sunnah, αυτό δείχνει την καθαριότητα και την υπομονή για ό, τι μισεί, καλή φήμη και συμπόνια για ό, τι δημιούργησε ο Παντοδύναμος Θεός. Να επεκτείνει τα παιδιά του, να κάνει τα καθήκοντα των φίλων και των γειτόνων του, και να δείξει ιππασία με όλους ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι η κοιλάδα ερμηνεύεται στο προσκύνημα στον Παντοδύναμο λέγοντας, ~Προέρχονται από κάθε βαθιά ρωγμή .~…

…Το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα όνειρο υποδηλώνει το προσκύνημα εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι κατά τους μήνες του Χατζ, και μπορεί να υποδηλώνει κουτσομπολιά με τρόπο που προκαλεί κίνηση, κινητικότητα και προετοιμασία για πόλεμο και μπορεί να υποδηλώνει κλοπή ή το ύψος του βαθμού, την αξιοπρεπή θέση, την ανύψωση και την ακουστική λέξη, και τη σύζυγο στο μονό . Ίσως ανέφερε τα σωστά νέα . Και αν η πρόσκληση σε προσευχή εκτός από την qiblah, ή η πρόσκληση σε προσευχή σε γλώσσα διαφορετική από τα αραβικά, ή με αυτήν με μαύρη όψη, μπορεί να μας πει για ψέματα και κουτσομπολιά . Ίσως αυτό να υποδηλώνει το Ba`a και τους Kharijites σε αυτήν τη χώρα . Ο μουζέν είναι ο καλών στο καλό, ο μεσίτης ή ο εργολάβος του γάμου, ο αγγελιοφόρος του βασιλιά ή το φρύδι του, ή ο καλούντος στο στρατό, και αν η γυναίκα έδωσε άδεια σε ένα όνειρο στον μιναρέ του τζαμιού, εμφανίστηκε μια μεγάλη καινοτομία στη χώρα, και αν τα αυτιά των νεαρών αγοριών ανέλαβαν τον βασιλιά, ειδικά αν η πρόσκληση για προσευχή ήταν σε λάθος στιγμή . Και όποιος είδε ότι καλούσε έναν φάρο και ήταν κατάλληλος για το κράτος, έλαβε εντολή όσο έφτασε στη φωνή του και κατέληξε μαζί του, και αν δεν άξιζε το κράτος, πολλοί από τους εχθρούς του έγιναν πρόεδρος πάνω τους, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε το εμπόριο του . Η πρόσκληση στην προσευχή μπορεί να υποδηλώνει ικεσία, δικαιοσύνη, υπακοή και να κάνει καλό, ή ασφάλεια και απελευθέρωση από τις συνωμοσίες του Σατανά . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα πηγάδι, και αν βρίσκεται σε μια χώρα που δεν πιστεύει, καλεί τους ανθρώπους στη μέθοδο της θρησκείας, και αν είναι σε μουσουλμανικές χώρες, τότε είναι κατάσκοπος και μπορεί να έχει ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης στην οποία καλεί τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και είναι μουσουλμάνος, τότε απολαμβάνει το καλό . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και κανείς δεν τον απαντά, τότε είναι από λαό αδίκων . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην οροφή του γείτονά του, θα προδώσει τον γείτονά του για τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στην οροφή της Κάαμπα, τότε είναι αιρετικός ή προσβάλλει τους συντρόφους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει την πρόσκληση για προσευχή ενώ ξαπλώνει, τότε η σύζυγός του προκαλεί ανθρώπους και ενοχλεί τους ανθρώπους με τη γλώσσα της, ακόμα κι αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην αγορά, είναι κατάσκοπος κλεφτών . Και όποιος έβλεπε ότι καλούσε στην πόρτα του Σουλτάνου, θα μαρτυρούσε την αλήθεια . Το κάλεσμα στην προσευχή στα σοκάκια και τις αγορές δείχνει μια καλή ζωή, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο, κατηγορείται για κλοπή . Η πρόσκληση σε προσευχή μπορεί επίσης να υποδηλώνει την αποχώρηση του συντρόφου . Και όποιος είδε ότι καλούσε σε ένα μέρος όπου η ηλικία του τόπου καταστράφηκε και υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σε αυτό . Και όποιος είδε ότι καλούσε στο μπάνιο, θα είχε πυρετό . Η πρόσκληση για προσευχή ή η ανύψωση της φωνής σε ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου υποδηλώνει την εγγύτητα με τους πρεσβύτερους, ειδικά εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι με όμορφη φωνή, και οι άνθρωποι την ακούνε . Αλλά αν αλλάξει η πρόσκληση για προσευχή, ή αλλοιώθηκε, ή άλλαξε τη μνήμη του Παντοδύναμου Θεού, ή εάν το awrah ήταν εκτεθειμένο, αυτό δείχνει μια κακή απερισκεψία και αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα σε έναν λαό που συγκεντρώθηκε, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι . Και ίσως το κάλεσμα στην προσευχή δείχνει κατανόηση στη θρησκεία . Το κάλεσμα στην προσευχή μπορεί να είναι μια προσευχή για μια εντολή υπό την εξουσία του Σουλτάνου . Και όποιος βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και δεν απομνημονεύει την ταμπέλα και την ευθυμία, τότε θα μετανιώσει για τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στον ουρανό και οι άνθρωποι τον έχουν απαντήσει, τότε καλεί τους ανθρώπους σε καλό και τον απαντούν . Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει την κλήση μία ή δύο φορές, και τηρεί και προσεύχεται σύμφωνα με τις υποχρεωτικές προσευχές, ο Θεός Παντοδύναμος θα του παρέχει για το Χατζ και το Umrah . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε έναν λόφο που έχει επηρεαστεί από την εντολή ενός μη-Άραβας άνδρα, και εάν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για το κράτος, τότε θα επιτύχει ένα κερδοφόρο εμπόριο ή μια μεγάλη τέχνη. Καλεί τους άνδρες να συμφιλιωθούν . Εάν η άδεια είναι πάνω από ένα σπίτι, η οικογένειά του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να καλεί, τότε οι γονείς του είναι αθώοι ψεύδους και ψεύδους . Και όποιος είδε ότι ζητούσε διασκέδαση και παιχνίδι, ο Θεός τον ληστεύει από το μυαλό του . Όποιος ακούσει την έκκληση για προσευχή στην αγορά υποδεικνύει το θάνατο ενός άνδρα από την αγορά . Αυτός που κερδίζει σε χωματερή θα καλέσει έναν ανόητο άτομο να συμφιλιωθεί, και ένας ανόητος δεν θα το αποδεχτεί από αυτόν ….

Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα το κεφάλι μου κομμένο, σαν να το κοίταζα με ένα από τα μάτια μου . Έτσι χαμογέλασε, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και είπε : Ποιο από αυτά κοιτάζετε : Λοιπόν, τι ήθελε ο Θεός να διαρκέσει; Τότε πέθανε, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και κοιτάξτε τον να ακολουθήσει τη Σουντά και τον επικεφαλής του ιμάμη . Ο Ιμπν Μαίρη είδε εξήντα σκλάβες να μπαίνουν στο σπίτι του, και στο χέρι κάθε υπηρέτριας ένα πιάτο, με το κεφάλι ενός πλυμένου και χτενισμένου άνδρα πάνω του, σαν να έλεγε στη συνέχεια : « Και κανένας άνθρωπος δεν μπορούσε να του μιλήσει παρά μόνο από αποκάλυψη ή πίσω από ένα πέπλο . ~ Μνήμησε το όραμά του και του είπαν ότι ο χαλίφης έκανε το προσκύνημά του σε εσάς και ότι θα λάβατε εξήντα χιλιάδες δηνάρια, και έτσι ήταν ….

…Και είπε ο Ja, ένα όραμα της κοιλάδας θα ερμηνευτεί σε επτά πτυχές: προσκύνημα, βασιλιάς, αξιοπρέπεια, χρήματα, χάρη, εμπόριο, κυβέρνηση, νίκη και γνώση ….

…Έρημο της γης : τη φτώχεια, την κοιλάδα χωρίς φυτεύοντας ένα προσκύνημα στο στίχο : « Ο Κύριός μας, που στεγάζεται Dhiriti κοιλάδα είναι μια μεταμόσχευση, » Είναι αισθητή η meandered σε μια κοιλάδα, που λέει τι δεν πρέπει να κάνουμε, για το στίχο για τους ποιητές : ~ Δεν έχετε δει ότι περιπλανιούνται σε κάθε κοιλάδα Και ότι λένε τι δεν κάνουν ….

…Το Surat Al-Mu’minoon όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει βλέπει μια υπέροχη δημιουργία . Και ειπώθηκε : Ευλογεί το προσκύνημα, και θα είναι με τους πιστούς στις υψηλές τάξεις, και θα αποκτήσει φως και καθαρή και ειλικρινή πίστη . Και ειπώθηκε : Η πίστη του ενισχύεται και σφραγίζεται με πίστη, είναι ευλογημένος με αγνότητα και σώζεται από την καταστροφή, και ο Θεός Παντοδύναμος θα του δώσει αποδείξεις σε αυτόν τον κόσμο, και οι άγγελοι θα του κηρύξουν το πνεύμα και το βασιλικό και αυτό που ο ίδιος αναγνωρίζει όταν κατεβαίνει ο άγγελος του θανάτου ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε : Το όραμα της πρόσκλησης για προσευχή ερμηνεύεται με δώδεκα τρόπους: προσκύνημα, λέγοντας αλήθεια, τάξη, πεπρωμένο, κυβερνήτης, ταξίδι, θάνατος, πληρωμή πτώχευσης, προδοσία, κατασκοπεία, έλλειψη χρέους και υποκρισία ….

…Surat Al-Fatihah όποιος το απαγγέλλει ή τον απαγγέλλει μπορεί ο Θεός Παντοδύναμος να του δώσει τις αιτίες της καλοσύνης . Ο Nafeh, ο Ibn Katheer, ο Jaafar As-Sadiq, και ο Saeed bin Al-Musayyib, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είπε : Επικαλείται την ικεσία και απαντάται . Ομοίως, είπε ο Al-Kasaei, προσθέτοντας ότι : Και επιτυγχάνει το όφελος από το οποίο μπορεί να εμπλουτιστεί . Ο Abu Bakr Al-Siddiq, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι ο αναγνώστης της παντρεύεται επτά γυναίκες, και η πρόσκληση απαντάται, και η απόδειξη γι ‘αυτό είναι η δράση του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, όπως το απαγγέλλει πριν και μετά την παραγγελία . Ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Όποιος το απαγγείλει στον ύπνο του θα διατηρηθεί στη θρησκεία του, εκτός αν είναι άρρωστος, η ζωή του είναι κοντά . Και ειπώθηκε : Όποιος το διαβάσει σε ένα όνειρο, ο Θεός θα κλείσει τις πόρτες του κακού από αυτόν και θα ανοίξει τις πόρτες των ειδήσεων γι ‘αυτόν . Λέγεται : Η ανάγνωση του Al-Fatihah σε ένα όνειρο είναι προσκύνημα ….

…Καταμέτρηση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μετράει πέντε χιλιάδες, τότε θα είναι νικητής έναντι των εχθρών του, και οι αριθμοί της νίκης είναι είκοσι και εκατό . Και όποιος είδε ότι μετράει επτά ή οκτώ, θα πέσει σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι μετράει εννέα, τότε πέφτει σε ένα δύσκολο ζήτημα, και συνοδεύει έναν διεφθαρμένο λαό, και όποιος πιστεύει ότι μετράει δέκα είναι σε ένα θέμα που έχει ολοκληρωθεί και ολοκληρωθεί, ή δείχνει το προσκύνημα, και τον αριθμό των σαράντα υποδηλώνει ότι είναι σε κάτι που έχει υποσχεθεί, και όποιος υπολογίζεται τριάντα είναι σε μια ψευδή υπόσχεση . Και ένα από τα πράγματα είναι η απόδειξη της αποκλειστικότητας στη γνώση, τα χρήματα, ο γάμος ή ένα παιδί, και μπορεί να υποδηλώνει αδράνεια, ή αυτό που είναι αληθινό που δεν έχει άλλο : τα δύο είναι νίκη επί των εχθρών, τα τρία είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης , οι τέσσερις είναι ένα επιχείρημα, και οι πέντε είναι αμφιβολίες για τη θρησκεία, καθώς και για τους έξι, και μπορεί να υποδηλώνει ότι οι έξι κατά τη νίκη επί των εχθρών και η καθιέρωση ενός επιχειρήματος για τον αντίπαλο, και δεν υπάρχει κανένα καλό στον αριθμό από επτά και οκτώ . Και δέκα έξοδα για όρκο . Και όποιος βλέπει ότι ετοιμάζει ντιράμ στα οποία πρέπει να επαινείται το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, και αν δει ότι μετράει τα δηνάρια που περιέχουν το όνομα του Θεού, τότε θα επωφεληθεί από τη γνώση . Αν μετρήσει τα μαργαριτάρια, θα απαγγέλλει τις surahs του Κορανίου . Αν μετράει κοσμήματα, τότε θυμάται τη γνώση ή μαθαίνει . Και αν μετράει χάντρες, θα ήταν απασχολημένος με ασήμαντα θέματα ή με αυτό που δεν του αφορούσε . Εάν μετρά παχιά αγελάδες, θα περάσουν εύφορα χρόνια . Και αν μετρούσε μια καμήλα με τα φορτία της και ήταν κυβερνήτης, τότε θα έβλαπτε τους εχθρούς του . Αν δει ότι μετράει βουβάλια, θα πέσει σε προβλήματα και κόπωση ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος μπαίνει στο σπίτι του ιμάμη με προσκύνημα, θα συγχωρεθεί και θα κυβερνηθεί . Αν διαφωνούσε στην πόρτα του, θα κέρδιζε τους νίκες του ….