Πέτρες που χτίστηκαν στην άκρη του δρόμου Εάν ονειρεύεστε ότι περπατάτε πάνω από πέτρες που έχουν χτιστεί στην άκρη του δρόμου, αυτό σημαίνει ότι κινείστε γρήγορα στη δουλειά και το κοινό και οι φίλοι σας θα σας κοιτάξουν με μεγάλο σεβασμό . Εάν οι λάτρεις ονειρεύονται ότι πατούν πέτρες που έχουν χτιστεί στην άκρη του δρόμου, αυτό σημαίνει πρόωρο γάμο, ακολουθούμενο από αρμονία μεταξύ των συζύγων, αλλά αν πέφτετε στο όνειρο από αυτές τις πέτρες, τότε η τύχη θα σας αντιστρέψει ….

…Και όποιος βλέπει ότι μαζεύει πέτρες, θα πάρει χρήματα από ταξίδια ….

…Εάν οι πέτρες προέρχονται από το fossa, τότε αυτά τα χρήματα αποκτώνται με εξαπάτηση και κόλπο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μαζέψει μικρές ή λεπτές σπασμένες πέτρες, θα μαζέψει χρήματα και θα τα καταλάβει ….

Τον πέταξαν πέτρες, τον έκαναν να τον ακούσει λόγια σκληρότητας και μπλα

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τις πέτρες του καταπέλτη κατεβαίνει σε ένα μέρος, και αν καταστραφεί ή καταστραφεί, η ζημιά ήταν τόσο κατεδάφιση όσο και καταστροφή, αλλιώς θα ήταν μικρότερη από αυτήν, και για τη ζημιά που υπάρχει ….

…Και από κινούμενες πέτρες ή βουνά ασκούσε ένα σπουδαίο πράγμα ….

Ο Τζαμαράτ βότσαλα, αν ένα άτομο τα πετάξει σε ένα όνειρο δείχνει την εκπλήρωση ενός χρέους επτά dirham, επτά δηνάρια ή επτακόσια . Και νίκη επί ενός εχθρού και μια πράξη δικαιοσύνης . Και όποιος τρώει χαλίκι θα φάει τα χρήματα ενός ορφανού . Η ρίψη χαλικιών δείχνει την άμβλωση του χρέους και την εκπλήρωση της νηστείας και της προσευχής ….

…Ένα δωμάτιο Το να βλέπεις πέτρες σε ένα όνειρο δείχνει ατελείωτα προβλήματα, ανησυχίες και αποτυχίες . Και αν ονειρεύεστε ότι περπατάτε ανάμεσα σε βράχια ή πέτρες, αυτό σημαίνει ότι θα ζήσετε για μια περίοδο χρόνου σε κίνδυνο και δυσκολία . Και αν κάνετε μια συμφωνία στα εδάφη των πετρών και των πετρών πλούσια σε ορυκτά, αυτό σημαίνει την επιτυχία σας και την ευημερία του εμπορίου σας μετά από μια περίοδο στασιμότητας . Και αν χάσετε από τη συμφωνία, περιμένετε αγωνία και ανησυχία . Και αν ονειρεύεστε ότι ανησυχείτε πολύ για τη διακοπή του εμπορίου, τότε αυτό δείχνει την επιτυχία σας στην πώληση ή την αγορά πραγμάτων που σας φέρνουν κέρδος . Το να βλέπεις βότσαλα ή μικρές πέτρες σε ένα όνειρο δείχνει μικρές ανησυχίες και προβλήματα . Εάν ονειρεύεστε ότι πετάτε πέτρες, αυτό σημαίνει ότι θα κατηγορήσετε κάποιον . Εάν δείτε ότι ρίχνετε βότσαλα και πέτρες σε ένα άτομο με το οποίο παλεύετε, αυτό σημαίνει ότι θα ξεφύγετε από την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο λόγω της ανησυχίας σας για τις αρχές και τις αξίες της υγείας ….

…Ο Stone είναι σε ένα όνειρο που δηλώνει τους νεκρούς και μπορεί να υποδηλώνει ανθρώπους σκληρότητας, αμέλειας, άγνοιας και ανεργίας . Και οι σοφοί παρομοιάζουν τους αδαείς με πέτρες . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια πέτρα που θα κερδίσει έναν άνδρα ή θα παντρευτεί μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει πέτρα, ανυπάκουε τον Κύριό του, σκληρύνει την καρδιά του, και κατέστρεψε το χρέος του, και αν ήταν άρρωστος, πέθανε, αλλιώς χτυπήθηκε από αιμορραγικό . Η πτώση της πέτρας από τον ουρανό στη γη σε ολόκληρο τον κόσμο ή στα τζαμιά δείχνει έναν άνθρωπο που απέχει πολύ από την καρδιά. Εάν η πέτρα σπάσει και τα θραύσματά της πέσουν στα σπίτια και τα σπίτια, αυτό υποδηλώνει ότι οι καταστροφές είναι διασκορπισμένες σε αυτήν την πόλη, οπότε όποιος μπήκε στο σπίτι του από αυτό έπεσε ένα θραύσμα . Εάν οι άνθρωποι ήταν στη φτώχεια και φοβούσαν τη συνέχισή του και φοβούσαν τις συνέπειές της, η πέτρα ήταν μια δύναμη που κατέβηκε στο μέρος ανάλογα με τη δύναμη και το βάρος της πέτρας . Αν υπάρχουν πολλές πέτρες με τις οποίες ρίχτηκαν οι άνθρωποι, τότε ο βασανισμός κατεβαίνει από τον ουρανό, γιατί είναι επιδημία, ακρίδες, χαλάζι, άνεμος, επιδρομή και τα παρόμοια . Και όποιος βλέπει ότι μεταφέρει πέτρες ή βουνά, προσπαθεί ένα δύσκολο πράγμα . Και όποιος είδε ότι οδηγούσε μια πέτρα και ήταν άγαμος, θα παντρευόταν . Και όποιος βλέπει ότι έχει κρεμάσει μια πέτρα στο λαιμό του, και θα πληγεί με αγωνία και κακό . Και όποιος είδε ότι χτύπησε μια πέτρα με ένα ραβδί και το νερό εξερράγη από αυτήν, και ήταν φτωχός, τότε θα είναι πλούσιος, και αν είναι πλούσιος, έχει γίνει πλουσιότερος, και ίσως ήταν μια ευτυχισμένη ζωή . Ίσως οι πέτρες αναφέρονται στους λάτρεις, τους ασκητές και τους άρχοντες των ταπεινών καρδιών . Εάν ο βασιλιάς δει ότι έχει πέτρα, αυτό δείχνει ότι έχει μεγάλο χρηματικό ποσό . Εάν ο λατρευτής δει ότι έχει πέτρα, η αξιοπρέπεια του θα εμφανιστεί στη χώρα του . Εάν σε ένα όνειρο χτυπήσει μια πέτρα και κατηγορείται ότι είναι αθώος, ειδικά εάν η πέτρα διαφεύγει ενώ τον ακολουθεί . Μια πέτρα είναι μια πέτρα για ένα άτομο που τον εμποδίζει να ενεργήσει . Και ίσως η πέτρα έδειχνε ένα παράσιτο ….

…Κατά την ερμηνεία του οράματος του τζαμιού, του Μιχαράμπ, του φάρου και των συμβουλίων μνήμης, μας είπε ο Αμπντουλάχ Μπιν Χαμίντ αλ-Φαχίχ, είπε: Μας είπε ο Ιμπραήμ Μπιν Μωάμεθ αλ-Χαράουι, είπε: Αμπού Σακίρ Μαϊσάρα Μπιν Ο Αμπντουλάχ μας είπε, για την εξουσία του Αμπού Αμπντουλάχ αλ-Ατζλί, για την εξουσία του Αμρ μπιν Μωάμεθ, για την εξουσία του al-Aziz bin Abi Dawud, είπε : Ήταν ένας άντρας στην έρημο που είχε πάρει ένα τζαμί, και αυτός έφτιαξε πέτρες στην καρδιά του, οπότε όταν τελείωσε την προσευχή του, είπε: Ω πέτρες, σας μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός παρά Θεός . Είπε, τότε ο άντρας αρρώστησε και πέθανε, και γύρισε την ψυχή του, και είπε, και είδα στο όνειρό μου ότι μου είπε να πάω στην κόλαση, και είδα μία από αυτές τις πέτρες ήταν οστά, και μία από τις πύλες της κόλασης μπλοκαρίστηκαν από μένα, είπε μέχρι που οι υπόλοιπες πέτρες μπλοκάρουν τις πύλες της κόλασης ….

…As-Sahab : υποδηλώνει το Ισλάμ που είναι η ζωή και η σωτηρία των ανθρώπων, και είναι ο λόγος για το έλεος του Θεού Παντοδύναμος για τη μεταφορά του νερού στο οποίο η ζωή της δημιουργίας, και ίσως να δείχνει τη γνώση, τη νομολογία, τη σοφία και την εξήγηση, επειδή περιέχει την ήπια σοφία καθώς τρέχει με έναν κόκκο νερού στον αέρα και όταν το νερό συμπιέζεται από αυτό . Ίσως έδειχνε στρατιώτες και συντρόφους, για μεταφορά νερού που υποδηλώνει δημιουργία από το νερό . Ίσως έδειχνε τις ερχόμενες καμήλες που βλάστησαν με νερό, όπως φαγητό και λινό, όταν ειπώθηκε ότι δείχνουν σε σύννεφα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δεν κοιτάζουν τις καμήλες, πώς δημιουργήθηκαν ». Ίσως υπέδειξε πλοία που τρέχουν σε νερό εκτός της γης ή του ουρανού, φέρνοντας έναν ανεμοστρόβιλο με ανέμους και μπορεί να αναφέρεται σε μια γυναίκα που είναι έγκυος, επειδή και οι δύο μεταφέρουν νερό και το φέρνουν στο στομάχι τους, εκτός εάν ο Κύριος της το επιτρέπει το βγάζει έξω και το ρίχνει, και ίσως δείχνει τη βροχή, γιατί είναι από αυτήν και εξαιτίας της, και ίσως Έδειξε τα συμπτώματα του σουλτάνου, του βασανισμού του και των εντολών του, και αν ήταν μαύρα ή μαζί τους εκεί ήταν απόδειξη βασανισμού, όταν υπήρχαν βροντές και πέτρες σε αυτό, μαζί με αυτό που κατέβηκε από τους λαούς του σκοταδιού όταν τους θεώρησαν ότι τους έβρεχε και τους έφερε σε βασανισμό, και παρόμοια με τους ανθρώπους της κόλασης, όποιος βλέπει σύννεφα στο δικό του σπίτι Ή κατέβηκε σε αυτόν στην αγκαλιά του ως μουσουλμάνος αν ήταν άπιστος, και απέκτησε μια γνώση και μια απόφαση εάν ήταν πιστός, ή μετέφερε τη σύζυγό του εάν ήθελε να το κάνει, ή προσέφερε την καμήλα και το πλοίο του αν είχε κάτι από αυτό . Εάν βλέπει τον εαυτό του να ανεβαίνει στα σύννεφα, ή τη βλέπει ως σκλάβα, παντρεύεται μια δίκαιη γυναίκα αν είναι άγαμος, ή ταξιδεύει ή Χατζ αν το ελπίζει, αλλιώς ανακοινώνει γνώση και σοφία εάν αναζητά, διαφορετικά καθοδηγείται από έναν στρατιώτη ή μια εταιρεία, ή έρχεται σε συντροφιά εάν είναι κατάλληλος για αυτό. Διαφορετικά, ο Σουλτάνος ​​τον μεγάλωσε σε ένα αξιοσέβαστο ζώο εάν ήταν ένας από αυτούς που του έψαχναν καταφύγιο και ήταν με τα πόδια, αλλιώς θα τον έστελνε στο Ναγκίμπ ως αγγελιοφόρος . Και αν δει διαδοχικά σύννεφα να έρχονται δίπλα του, και επομένως οι άνθρωποι περιμένουν τα νερά του, και από τα σύννεφα του ουρανού δεν περιέχει σημάδια βασανισμού, τότε παρουσιάστε αυτή την πτυχή τι περιμένουν οι άνθρωποι και τι περιμένουν του αγαθού που προσφέρεται, ή της παρέας που έρχεται, ή των στρατιωτών επιστρέφουν, ή των συνοδείων που μπαίνουν . Και αν είδε ότι έπεσε στο έδαφος, ή κατέβηκε σε σπίτια, σε στρέμματα, ή σε δέντρα και φυτά, τότε είναι καταρρακτώδεις βροχές, ακρίδες, μια γάτα ή ένα πουλί . Και αν υπάρχει ένδειξη ανησυχίας και μίσους σε αυτό, όπως δηλητήρια, ισχυροί άνεμοι, φωτιά, πέτρες, φίδια και σκορπιοί, τότε είναι μια επιδρομή που τους αλλάζει και τους χτυπά στη θέση τους, ή ένα τροχόσπιτο που παρεμβαίνει στο θάνατο των περισσοτέρων από αυτούς που πέθαναν στην κακούργησή τους, ή ένα αγαπημένο και απόστημα που επιβλήθηκε από τον Σουλτάνο σε αυτούς, ή ακρίδες και μια αρκούδα που βλάπτει τα φυτά τους. κεφάλια, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα σύννεφα είναι ένας ελεήμων βασιλιάς ή μια συμπονετική δύναμη, οπότε όποιος αναμιγνύει σύννεφα, αναμιγνύεται με άντρες ανάμεσά τους, και όποιος τρώει σύννεφα, επωφελείται από έναν άνθρωπο με επιτρεπόμενα χρήματα ή σοφία . Και αν ο συνδυασμός του απέκτησε σοφία από έναν άνθρωπο σαν αυτόν, τότε ο βασιλιάς του απέκτησε σοφία και έναν βασιλιά, και αν είδε ότι το όπλο του ήταν βασανιστηρίων, τότε είναι ένας άνθρωπος που έχει ανάγκη . Αν δει ότι χτίζει ένα σπίτι πάνω σε σύννεφα, τότε θα αποκτήσει έναν έντιμο, νόμιμο κόσμο με σοφία και ανύψωση . Αν χτίσει ένα παλάτι πάνω σε σύννεφα, αποφεύγει τις αμαρτίες με μια σοφία που τους ωφελεί και αποκτά καλά πράγματα που ξέρει . Αν δει σύννεφα να βρέχουν στο χέρι του, τότε επιτυγχάνει σοφία και τρέχει σοφία στο χέρι του . Αν έβλεπε ότι έβγαζε σύννεφα πάνω σε ανθρώπους, θα έπαιρνε χρήματα και οι άνθρωποι έπαιρναν από αυτά . Και τα σύννεφα αν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και εάν είναι ένας από αυτούς που αποδίδονται στο κράτος, τότε από τον Θεό δεν κάνει δικαιοσύνη και δεν αποδίδει δικαιοσύνη, και εάν αποδίδεται στο εμπόριο, δεν εκπληρώστε τι ακολουθεί ή τι είναι εγγυημένο . Εάν αποδίδεται σε έναν επιστήμονα, είναι δύσπιστος για το έργο του . Εάν είναι τεχνίτης, τότε είναι σοφός πλοίαρχος της βιομηχανίας και οι άνθρωποι τον χρειάζονται . Και τα σύννεφα είναι σουλτάνοι που έχουν παραδώσει τους ανθρώπους, και οι άνθρωποι δεν τους παραδίδουν . Και αν ένα σύννεφο με βροντή και αστραπή ανεβαίνει, είναι η εμφάνιση ενός μεγαλοπρεπούς κυβερνήτη που απειλεί την αλήθεια . Και όποιος βλέπει τα σύννεφα να κατεβαίνουν από τον ουρανό και να βρέχει μια γενική βροχή, τότε ο ιμάμης διεισδύει σε αυτό το μέρος ως δίκαιος ιμάμης σε αυτά, είτε τα σύννεφα είναι λευκά είτε μαύρα, και για τα κόκκινα σύννεφα άλλες φορές, είναι αγωνία, καταστολή ή ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν: «Όποιος είδε σύννεφα που ανέβηκαν από τη γη στον ουρανό ενώ παρέμεινα χώρα, τότε δείχνει καλοσύνη και ευλογία, και αν ο οραματιστής θέλει ένα ταξίδι, αυτό γίνεται για αυτόν και επιστρέφει με ασφάλεια, και αν δεν είναι κρυμμένος, φτάνει σε αυτό που επιδιώκει το κακό, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα σύννεφα που αναδύονται από τη γη »Στον ουρανό, δείχνει ταξίδι, και δείχνει ποιος επέστρεψε από το ταξίδι του . Και ένα σκοτεινό σύννεφο υποδηλώνει θλίψη και τα μαύρα σύννεφα υποδηλώνουν σοβαρό κρύο ή θλίψη ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι ένα όραμα για πέτρες και πέτρες ερμηνεύεται στις δύο όψεις του χρήματος και έναν σπουδαίο άνθρωπο ….

…Νεκρά βράχια : Τα κομμένα βράχια που βρίσκονται στο έδαφος, ίσως υποδηλώνουν τους νεκρούς επειδή είναι αποκομμένα από τα ζωντανά βουνά, το κομπολόι, και υποδηλώνουν τους ανθρώπους της σκληρότητας, της αμέλειας και της άγνοιας, και ο Θεός Παντοδύναμος το συνέκρινε με τις καρδιές των απίστων , και οι σοφοί παρομοίασαν τους αδαείς με πέτρες. Είδε σαν να είχε στην κατοχή του μια πέτρα ή να το αγοράσει ή να στεκόταν πάνω του, κέρδισε έναν άνδρα για το όνομά του, ή παντρεύτηκε μια γυναίκα με την ομοιότητά του, ανάλογα με το τι έχει για την κατάσταση της αφύπνισης . Και όποιος γύρισε και έγινε πέτρα, σκληρύνει την καρδιά του, ανυπακοή του Κυρίου του, και κατέστρεψε το χρέος του, και αν ήταν άρρωστος, η ζωή του είχε φύγει και ο θάνατός του θα επιταχύνθηκε, αλλιώς χτύπησε, τότε οι κινήσεις του θα ανασταλούν από τον . Όσον αφορά την πτώση της πέτρας από τον ουρανό στη γη στον κόσμο ή στα τζαμιά, τότε είναι ένας σκληρός άνθρωπος, ένας κυβερνήτης ή ένας φορολογικός εισπράκτης, τον οποίο η αρχή ρίχνει στους κατοίκους αυτού του τόπου, εκτός αν περιμένουν έναν αγώνα, γιατί είναι ένα περιστατικό στο οποίο ο κύκλος και η ταλαιπωρία βαρύνουν τους ανθρώπους εκείνου του τόπου, οπότε αν σπάσει η πέτρα, οι λοβοί της πέταξαν προς τα σπίτια και τα σπίτια, γιατί αποτελεί ένδειξη του διαχωρισμού των πονταρισμάτων σε αυτή την περίπτωση και αυτή η καταστροφή, έτσι όποιος μπήκε στο σπίτι του από αυτό έπεσε σε μια καταστροφή από αυτό, και αν οι άνθρωποι στη φτώχεια φοβόταν τη μονιμότητά του και φοβόταν τις συνέπειές της, η πέτρα ήταν μια σοβαρότητα που κατέβηκε στη θέση, ανάλογα με την έκταση και τη σοβαρότητα της πέτρας και την κατάστασή του, πώς εάν η πτώση του ήταν στο σπάνιο ή στο εύρος των τροφίμων . Και αν ήταν τεράστιες πέτρες που οι άνθρωποι μπορούσαν να ρίξουν από τον ουρανό, τότε ο βασανισμός θα κατέβαινε από τον ουρανό στη θέση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος σκότωσε τους ιδιοκτήτες του ελέφαντα όταν τα πουλιά τους πέταξαν μαζί τους, είτε επιδημία είτε ακρίδες ή χαλάζι ή άνεμος ή χτυπημένος ή επιδρομή και λεηλασία, και τα παρόμοια, ανάλογα με την έκταση της όρασης και των στοιχείων ….

…Η γέφυρα είναι σε όνειρο ευθεία . Ίσως έδειξε γνώση και καθοδήγηση, νηστεία και προσευχή, και όλα αυτά που σώζουν έναν άνθρωπο από τα βασανιστήρια του μέλλοντος και την κόπωση αυτού του κόσμου . Και ίσως έδειξε αυτόν που ικανοποιεί τις ανάγκες του, όπως ο γαμπρός και ο θυρωρός . Δείχνει επίσης χρήματα, γυναίκα, γιο και μητέρα . Κάθε γέφυρα είναι σύμφωνα με αυτήν : η γέφυρα λεωφόρου έχει εξουσία, ειδικά αν ήταν χτισμένη με πέτρες και τούβλα, και αν ήταν μια μικρή γέφυρα, ήταν μια πύλη ή μια οθόνη . Εάν η γέφυρα που χτίστηκε με πέτρες γίνεται χτισμένη με βρωμιά, αυτό δείχνει μια αλλαγή στην κατάσταση εκείνου που την έδειξε στην χαμηλότερη θέση και αν η γέφυρα χώματος χτίστηκε με πέτρα ή χρέωση, τότε δείχνει αύξηση και καλοσύνη για εκείνοι που το έδειξαν . Όσο όποιος γίνει γέφυρα, θα αποκτήσει εξουσία, και άλλοι τον χρειάζονται, το καθεστώς του και αυτό που έχει ….

…Χαλίκια το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει άντρες και γυναίκες, νέους, ντιράμ, προσκύνημα και πέτρες, σκληρότητα και αγωνία, προσβολές και συκοφαντίες . Έτσι όποιος είδε ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό και πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αυτό ήταν σε ένα τζαμί από το οποίο ένας καλός άνθρωπος χάθηκε, και αν ο ονειροπόλος ήταν άρρωστος, και ήταν ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης ή ενός που προσεύχεται σε αυτό το τζαμί, τότε ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι νεκρός . Εάν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, θα θεωρούσε τη διαφθορά του ασθενούς . Και αν το πήρε από το σπίτι του ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε το άτομο του οράματος θα είχε έναν γιο . Όσο για αυτόν που πήρε διάφορα βότσαλα, τότε τα κάλυψε στο ένδυμά του ή τα κατάπιε, και τα πήρε από ένα τζαμί, ένα σπίτι μελετητή ή τη μνήμη κάποιου για τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από την ανάμνηση και την αποσαφήνιση όσο πήραν τα βότσαλα . Εάν παραληφθεί από την αγορά, τότε είναι ενδιαφέρον για αυτόν τον κόσμο, και τα dirhams αποτελούνται από εμπόριο ή φιλανθρωπικούς σκοπούς . Και αν είναι από πίσω από τα δέντρα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο αν τον υπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν κόσμο αν αυτό είναι δώρο από μια πλούσια σύζυγο, εάν έχει γιος, και αν δεν έχει γιο, θα έχει γιο . Όσοι ρίχνουν βότσαλα στη θάλασσα, τα χρήματά του θα χαθούν . Εάν το πετάξει σε ένα πηγάδι, δίνει χρήματα για γάμο ή πλούτο για έναν υπηρέτη . Και αν έριχνε ένα ζώο όπως ένα λιοντάρι, μια τίγρη, μια μαϊμού, μια ακρίδα, ένα κοράκι και παρόμοια, και αυτό ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, έριξε τις πέτρες, και η προέλευση των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, διέταξε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, να τους ρίξει τον Διάβολο όταν του εκτέθηκε, τότε έγινε Σουντάν, και αν αυτό δεν ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, ήταν ένα χαλίκι εχθρός ή ανήθικο άτομο, ή προσβολή, προσβολή, ή μαρτυρία που μαρτυρεί εναντίον του . Και αν το έριχνε με άλλους από αυτούς τους αγώνες, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι μεταξύ του λαού, ο άντρας θα έριχνε προς τα πίσω, μιλώντας για τους δίκαιους μεταξύ των ανθρώπων και των οχυρωμένων . Και μελετά τους ανθρώπους μελετητές . Και ειπώθηκε : Μετάνοια στους ανυπάκουους και καθοδήγηση προς τον άπιστο, και ίσως τα βότσαλα έδειξαν μαρτύριο, επειδή κολύμπησε στην παλάμη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Τα βότσαλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, όπως άμμο . Και μπορεί να δείξει στους συνταξιούχους τι κάνουν μοιχεία ή ζητούν καθοδήγηση ή τι γίνεται με αυτό . Τα βότσαλα είναι σκληρές λέξεις και μεγάλο μέρος της ανησυχίας τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βότσαλο που έχει τα εσπεριδοειδή του στο αυτί του και το πετάει μακριά, τότε ακούει μια σκληρή λέξη, και το αυτί του το κολακεύει ….

Και ρίχνοντάς τον με βελάκια, προσευχήθηκαν εναντίον του τις νύχτες του σκοταδιού των ημερών τους, και αν τον χτυπήσει από την ευγένεια, τότε θα ήταν αγανακτισμένος ….

Το ρίχνοντάς το στη φωτιά δείχνει ότι τους καλεί

…Το τριαντάφυλλο : ένας γιος ή αξιότιμα ​​χρήματα, και ειπώθηκε ότι ένα τριαντάφυλλο δείχνει μια απουσία ή ένα βιβλίο . Και ειπώθηκε ότι τα τριαντάφυλλα είναι μια παράδοξη γυναίκα, ή ένα αγόρι που πεθαίνει, ή ένα εμπόριο που δεν διαρκεί, ή μια χαρά που εξαφανίζεται, λόγω της έλλειψης επιβίωσης των τριαντάφυλλων . Και όποιος βλέπει σαν ένας νεαρός να του έχει δώσει απάντηση, τότε ένας εχθρός του πληρώνει μια διαθήκη που δεν διαρκεί γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει στεφάνι στο κεφάλι του, θα παντρευτεί μια γυναίκα και η διαίρεση μεταξύ τους θα είναι στενή . Και αν μια γυναίκα το δει αυτό, τότε έχει έναν άντρα με αυτήν την ιδιότητα . Και το ευτυχισμένο τριαντάφυλλο είναι το λουλούδι αυτού του κόσμου χωρίς να έχει δύναμη ή επιβίωση . Και έκοψε το τριαντάφυλλο στο σύννεφο, και πήρε τα τριαντάφυλλα με ευχαρίστηση, και πήρε το λευκό από τον κήπο του, φίλησε την αγνή γυναίκα του . Αν τα τριαντάφυλλα είναι κόκκινα, τότε η γυναίκα του είναι χαρούμενη . Και αν τα τριαντάφυλλα είναι κίτρινα, τότε είναι μια ισιωμένη γυναίκα . Και μαζεύοντας τα τριαντάφυλλα που δεν άνοιξαν, μαρτυρία μιας γυναίκας να ματαιώσει ένα παιδί . Και ειπώθηκε ότι τα τριαντάφυλλα είναι ευγενικά . Και όποιος πήρε ένα μεγάλο γνωστό τριαντάφυλλο, έγινε δεκτός από αυτόν επανειλημμένα για μια όμορφη, όμορφη γυναίκα που θα ήθελε κάθε άτομο, ρίχνοντας το άσχημο άρθρο και ήταν αθώα από αυτό : Μια ομάδα εκφραστών είπε : Οι δύο άνεμοι είναι λίγα και πολλά από αυτά είναι θλίψη . Τα τριαντάφυλλα κλαίνε, ψευδαίσθηση και θλίψη, εκτός από ό, τι φαίνεται στον τόπο όπου είναι γνωστό, χωρίς να το αγγίξετε ή να το τραβήξετε . Ο βασιλικός κλαίει αν αφαιρεθεί από τη θέση του και το δέντρο του πεθάνει . Όσο είναι ζωντανός στο φυτό του, θα βρείτε τη μυρωδιά του, τότε είναι παιδί και κάτι παρόμοιο . Εκτός από τριαντάφυλλα, μυρτιά, πιπέρι, και ό, τι αποδίδεται στους δύο ανέμους, καθώς και τους παλμούς και ό, τι είναι άγνωστο στον αριθμό των προελεύσεών του στην αναπαραγωγή του, είναι αυτά και η θλίψη . Και τρώνε όσπρια και πένθος, και πένθος μέντας . Όσο για το γιασεμί : αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Χασάν αλ-Μπάσρι, ο Θεός να τον έχει έλεος, και είπε : Είδα χθες σαν οι άγγελοι να κατέβηκαν από τον ουρανό να μαζεύουν γιασεμί από τη Μπάσρα . Ο Al-Hassan υπενθύμισε και είπε : Οι μελετητές της Basra έχουν φύγει . Έχει ειπωθεί ότι η Γιασεμί υποδηλώνει ανησυχία και θλίψη, επειδή το πρώτο της όνομα είναι Yas ….

…Fadl Abdullah bin Salam . Με την εξουσία του Qais ibn Abbad, είπε : Ήμουν στη Μεδίνα με ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τους συντρόφους του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ένας άνδρας ήρθε στο πρόσωπό του με ένα ίχνος σεβασμού. Μερικοί από τους ανθρώπους είπαν : Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Προσευχήθηκε δύο ρακέτες στις οποίες επιτρέπεται. Τότε βγήκε και τον ακολούθησε. Όταν έγινα άνετα, του είπα : Όταν μπήκατε στο παρελθόν, ένας άντρας είπε κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό, τι πρέπει να πει σε αυτό που δεν ξέρει και θα σας μιλήσω γιατί το έβλεπε ένα όραμα κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε του είπε ότι με είδες σε ένα λιβάδι – ανέφερε την ικανότητα του, το γρασίδι και το πράσινο – και στη μέση Ο παιδικός σταθμός είναι ένα στύλο σιδήρου κάτω από αυτό στο έδαφος και πάνω από τον ουρανό, πάνω από αυτό ένα βρόχο, και μου είπε : Του είπα : Δεν μπορώ. Έτσι ήρθε ο Moncef. Ο Ibn Aoun είπε, και ο δίκαιος υπηρέτης είπε : Με τα ρούχα μου πίσω μου, περιέγραψε ότι το σήκωσε από πίσω του με το χέρι του, οπότε χωρίστηκα μέχρι που ήμουν στην κορυφή του στύλου, οπότε πήρα τη λαβή , και μου το είπαν. : Η Ostmk ξύπνησε και πρέπει να στα χέρια μου Vqsstha για τον ειρήνη του Προφήτη, είπε : ( η στήλη νηπιαγωγείου του Ισλάμ και αυτή η στήλη του Ισλάμ και αυτή κρατά το πιο αξιόπιστο και είστε στο Ισλάμ μέχρι να πεθάνετε ) είπε ο άντρας Abdullah bin Salam . Και σε μια αφήγηση : Ήμουν σε έναν κύκλο στον οποίο περνούσαν οι Saad bin Malik και Ibn Umar, και ο Abdullah Ibn Salam έπεσε και είπαν : Αυτός είναι ένας άντρας από τους λαούς του Παραδείσου, οπότε σηκώθηκα και του είπα : Είπαν κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό δεν έπρεπε να είπαν: Δεν έχω γνώση γι ‘αυτό, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος Ένας πράσινος παιδικός σταθμός ήταν εγκατεστημένος σε αυτό, με μια τρύπα στο κεφάλι, και στο κάτω μέρος ήταν δίκαιο – και το πανηγύρι ήταν το Wasif – και μου είπαν : το χαλάρωσα, και το χαλάσαμε μέχρι που πήρα τη λαβή, οπότε το είπα στον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (Ο Αμπντουλάχ πεθαίνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ) Με την εξουσία του Kharsha ibn al-Hur, είπε : Ήμουν κάθονται σε κύκλο στο τζαμί της Madinah. Είπε : Και υπάρχει ένας Σεΐχης καλής θέσης , ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ. Είπε : Έκανε μια καλή συνομιλία μαζί τους. Είπε : Όταν σηκώθηκε , οι άνθρωποι είπαν : Όποιος είναι ευχαριστημένος που βλέπει έναν άνθρωπο από τους ανθρώπους του Παραδείσου, τον άφησε να το δει αυτό, είπε. : Έτσι είπα : Με το Θεό, εγώ θα ακολουθήσει τον ίδιο, οπότε θα γνωρίζουμε τη θέση του σπιτιού του . Ο ίδιος είπε : Τον ακολούθησε και πήγε μέχρι που σχεδόν αριστερά Medina, στη συνέχεια μπήκε στο σπίτι του. Είπε : Έτσι του ζήτησα άδεια, οπότε μου έδωσε άδεια, οπότε είπε : Τι χρειάζεστε, γιος του αδερφού μου; Είπε : Είπα να τον : Έχω ακούσει ανθρώπους να σας πω τι : είναι στην ευχάριστη θέση να δούμε έναν άνθρωπο του λαού του Παραδείσου, να τον αφήσει να δούμε σε αυτό το Vojbna να είναι μαζί σας είπε : Ο Θεός ξέρει τα άτομα του Παραδείσου και εγώ θα σας λέω mm είπε ότι ενώ κοιμόμουν αν ήρθες σε μένα ένας άντρας μου είπε : τότε πήρε με το χέρι μου, ξεκίνησα μαζί του. Είπε: Έτσι ήμουν σε άλογο στα βόρεια μου. Είπε : Πήρα να το πάρω. Μου είπε : Μην το πάρετε, γιατί είναι το μονοπάτι των ιδιοκτητών του Βορρά. Είπε : Αν ένα άλογο είναι μονοπάτι προς τα δεξιά μου, τότε μου είπε : Πάρε εδώ και φέρε μου ένα βουνό και μου είπε : Ανεβείτε Είπε : Έτσι πήγα αν ήθελα να ανέβω, έπεσα στο Estée είπε : έτσι έκανα επανειλημμένα είπε : τότε μου πετάει έτσι μου έφερε AMoAd το κεφάλι του στον ουρανό και κάτω από το έδαφος στο παραπάνω επεισόδιο, είπε σε μένα : ανεβείτε πάνω είπε αυτό : είπα : πώς να πάει αυτό το κεφάλι στον ουρανό, είπε : πήρε το χέρι μου Vzgel μου είπε : Αν εγώ είμαι που σχετίζονται με βρόχο είπε : τότε χτύπησε το καμάρι της στήλης, δήλωσε : παρέμεινε σχετίζονται με το επεισόδιο μέχρι να έγινε είπε : δύο θάνατοι Προφήτη ειρήνη να του ΑΛΛΑΧ να πάνω στην εν λόγω : ( Οι τρόποι με τους οποίους είδα στα αριστερά είναι τρόποι που είπαν οι ιδιοκτήτες του Βορρά : Οι τρόποι με τους οποίους είδα το δεξί σας χέρι, είναι οι δρόμοι των δεξιών, και για το βουνό, είναι το σπίτι των μαρτύρων , και δεν θα το πετύχετε. Ακόμα κολλάει ενώ πεθαίνετε ). Το ρητό του : Εάν ένα άλογο είναι μια μέθοδος, ο Αλ-Ναβάου είπε : Το άλογο είναι ένας πλήθος λεωφόρων . Και η προσέγγιση είναι η ευθεία και η διαδρομή της μεθόδου ανάμεσα στο σαφές και το ρητό : Zajal me σημαίνει ρίχνοντας με ….

…Όσον αφορά τον χαλκό, καταστρέφεται στο πρόσωπό του, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει τον χαλκό, θα είναι καλά και ευημερούμενος, και η χύτευση του χαλκού είναι ένα τεχνούργημα γνωστό σε αυτό που έκανε ο Αλέξανδρος ρίχνοντας χαλκό στα φράγματα Γκογ και Μαγκόγκ .)…

…Ο Αλ-Νατάφι και ο Αλ-Χαλάουι έχουν γλυκά λόγια και ευχάριστο χαρακτήρα, και ειπώθηκε ότι είναι ταξινομητής της επιστήμης και ειπώθηκε ότι είναι ένας άνθρωπος που οδηγεί τον εαυτό του ρίχνοντας εχθρότητα μεταξύ ανθρώπων και κουτσομπολιά ….

…Ο τροχός : ένας άνθρωπος ωφελημένος, ένας πιστός που αναζητά στις υποθέσεις των ανθρώπων από ζητήματα του κόσμου και της θρησκείας, οπότε όποιος βλέπει ότι τραβάει νερό μαζί του για να κάνει πλύση μαζί του, τότε έχει τη βοήθεια ενός πιστού ανθρώπου να τηρεί στη θρησκεία του Θεού Παντοδύναμος, επειδή η σύλληψη είναι θρησκεία . Εάν κάνει την πλύση και την πλύση του, τότε αρκεί όλη η ανησυχία, η αγωνία και η θρησκεία . Και ειπώθηκε ότι ο κάδος δηλώνει όποιον αποδίδεται στην αξίωση, και από αυτόν μας έφερε σε αυτό και αυτό, ή μας ικέτευσε, και που έφτιαξε τον κάδο του σε ένα πηγάδι κοίταξα την κατάστασή του, και αν ήταν γάμος αναζητητής, ήταν παντρεμένος, τότε ήταν αλάθητος και η διαθήκη του ήταν ο γάμος, και ο κάδος τον ανέφερε, το νερό του σπέρματος και το πηγάδι της γυναίκας του, και αν είχε ένα αρνί Ένα αγόρι, όπως στον στίχο του Παντοδύναμου : Έτσι έφτιαξε τον κάδο του, και είπε, Ωχ, καλά, αυτό είναι αγόρι . ~ Διαφορετικά, θα επωφεληθεί από ένα ταξίδι ή μια απαίτηση, επειδή το αυτοκίνητο βρήκε τον Γιούσεφ, ειρήνη σε αυτόν, όταν χύθηκαν το κουβά τους και το αγόρασαν και το πούλησαν με κέρδος και ενδιαφέρον. Ο ποιητής είπε : Και δεν ζήτησε τα προς το ζην με ευσεβείς πόθους … Αλλά ρίχνοντας κουβάδες στους κάδους θα έρθει να τους γεμίσει σε μια φάση και φάση … Έρχεται με λάσπη και λίγο νερό, ακόμα κι αν είναι Ένας ληστής που αναζητούσε γνώση, το πηγάδι ήταν ο δάσκαλός του από τον οποίο αντλούσε τις γνώσεις του, και αυτό που συνέλεξε νερό είναι η τύχη του, η διαίρεσή του και το μερίδιό του ….

…Το αγριοκάτσικο : Ένας εξωτερικός άντρας με φήμη, οπότε όποιος βλέπει σαν να κυνηγούσε ένα δαχτυλίδι ή ένα κριάρι ή μια κατσίκα σε ένα βουνό, θα κέρδιζε τη λεία του από έναν σκληρό βασιλιά, γιατί το βουνό βασίλευε σε αυτό με σκληρότητα . Και κυνήγι χαλιών τέρας . Και ρίχνοντας ένα κριάρι στο βουνό, πέταξε έναν άνθρωπο συνδεδεμένο με τον Σουλτάνο . Και τον χτύπησε με μια ρίψη, μια βλαβερή είσοδος πάνω του ….

…Ο Gish είναι σε ένα όνειρο ρίχνοντας ευεργετικές λέξεις ….

Ρίχνοντας ένα βέλος εάν χτυπηθεί και για χάρη του Θεού, τότε ο Θεός θα απαντήσει στην κλήση του . Και αν ήταν για χάρη του κόσμου, η δόξα του χτύπησε ….

…Arch Nut :, ρίχνοντας τον στην άγρια λεία Χαλάλ χρήματα, και στο ψέμα χώρα και τη συκοφαντία και την απουσία, και με στόχο το στο πόρτα του _mez Σουλτάνου . Το πετώντας περιστέρι ρίχνει μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το τόξο του καρυδιού με ευγένεια, τότε μιλάει λέξεις που είναι εκτός τόπου, και αν το χτύπημά του τον χτύπησε μπροστά του, και αν έκανε λάθος, η ομιλία του θα ήταν καταστροφή για αυτόν . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι πυροβόλησα με το τόξο ενός jailbreak και έκανα λάθος και χτύπησα . Είπε : Φοβάστε τον Θεό, για τους λαχταριστούς ανθρώπους ….

…Πομπή Εάν δείτε μια πομπή σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει την εμφάνιση γεγονότων που θα σας κάνουν να ανησυχείτε . Αν δείτε μια πομπή κηδείας, αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα σας πλησιάσουν θλίψεις, ρίχνοντας μια σκιά πάνω σας και θα σας κρατήσει μακριά από χαρές και χαρές . Εάν λάβετε μέρος σε μια πομπή ή σε ένα όνειρο που βλέπετε μια πομπή να περπατάει από φακούς, αυτό προβλέπει ότι θα απολαύσετε απολαύσεις που θα μειώσουν την αξία σας ….

…Όσο για το νάρθηκα, είναι στην επιστήμη της έκφρασης σαν πέτρες, αλλά είναι ισχυρότερο και ισχυρότερο, και ειπώθηκε ότι τα βότσαλα αποκτώνται με χρήματα και γνώση ….

…Η Rakhma είναι σε ένα όνειρο ένα βρώμικο ανόητο άτομο, αν το δει τη νύχτα . Αν όμως παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας, υποδηλώνει μια ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει έλεος, θα εκτεθεί στον πόλεμο, και πολύ αίμα θα ρέει μέσα του, και ίσως σοβαρή ασθένεια . Και όποιος δει πολλές πέτρες, θα εισέλθει σε μια πόλη της οποίας οι άνθρωποι θα πάνε σε ένα στρατόπεδο . Εάν δει ένα άρρωστο άτομο στο σπίτι του, θα πεθάνει ή θα είναι κοντά στο θάνατο λόγω της ασθένειάς του . Το Al-Rakhma για βυρσοδεψεία και κεραμικά αποτελεί απόδειξη καλοσύνης και οφέλους, και για τους γιατρούς και τους ασθενείς είναι σημάδι κακού . Το Al-Rakhm δηλώνει εχθρούς, αδρανείς ανθρώπους και ανθρώπους που πλένουν τους νεκρούς ή πηγαίνουν σε τάφους . Και ο Al-Rakhm υποδηλώνει κλέφτες, συγκρότημα, μοναξιά, καταστροφή του πλοιάρχου και άσεμνο λόγο ….

…Αναστάτωση Η διακοπή της βλάβης από το δρόμο σε ένα όνειρο υποδηλώνει ζήλια στη θρησκεία, ή επαγρύπνηση για τους συζύγους και τα παιδιά, ή επιφυλάξεις στην ομιλία ή συγχώρεση αμαρτιών και αμαρτιών . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τη θέση, την εντολή, την απαγόρευση, την ανάθεση και την απομόνωση, επειδή η τοποθέτηση ενός ατόμου στο δρόμο για αγκάθια ή πέτρες, ή ό, τι βλάπτει τους ανθρώπους από αυτό, υποδηλώνει άσεμνο στην ομιλία ή βλάβη στη γλώσσα και το χέρι και μπορεί αργότερα να γίνει ένας ληστής . Αν ήταν κυβερνήτης, αυτό υποδηλώνει την αδικία και την αδικία του, και οι άνθρωποι του αποδίδουν αυτό που δεν μπορούν να ανεχθούν για ένα ατύχημα που συνέβη ή έναν αναπληρωτή που τον αναγκάζει να αναλάβει τα παράπονα του λαού ….

…Είπε ότι ένα άτομο είδε ότι μετέφερε μια γλυκιά καμήλα σουσαμιού από τον Λόρδο του χαρουπιού ενώ κατευθυνόταν προς τις πέτρες, οπότε τις πούλησε και αγόρασε ημερομηνίες και ήταν διάσπαρτες από αυτόν. Έτσι περίμενε το κάτω μέρος του Al-Hodge, και τα χρήματα σπαταλήθηκαν, και αυτός ήταν ο λόγος για την αποχή του, επειδή ο Θεός ήθελε να αποκαλύψει τα οράματά του ….