Σαύρα Αν ονειρεύεστε σαύρες, αυτό προβλέπει ότι οι εχθροί θα σας επιτεθούν . Εάν σκοτώσετε μια σαύρα, θα ανακτήσετε την χαμένη περιουσία σας ή τη χαμένη φήμη σας, αλλά εάν η σαύρα δραπετεύσει, θα αντιμετωπίσετε αναστάτωση και διαμάχες στην αγάπη και τη δουλειά . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι μια σαύρα σέρνεται στη φούστα της ή το ξύνει, τότε θα έχει πολλή ατυχία και θλίψη . Ο σύζυγός της θα είναι θύμα ασθένειας και ασθένειας, μια χήρα που θα την διαδέξει και η επιχείρησή της θα δυσκολευτεί να βρει ένα λιγοστό προς το ζην ….

…** Τα οράματά του για το Ισλάμ Ikrimah για την εξουσία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνίσει επάνω του, είπε : «Μου έδειξαν σε ένα όνειρο σαν να ήρθε ο Abu Jahl εγώ, οπότε υποσχεθείτε σε μένα. Όταν ο Khaled bin Al-Walid έγινε μουσουλμάνος, ειπώθηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ότι ο Θεός πίστεψε το όραμά σας, Αγγελιοφόρος του Θεού, αυτό ήταν το Ισλάμ που ο Khaled είπε ότι ήταν άλλος από αυτόν μέχρι τον Ikrimah bin Abi Jahl ασπάστηκε το Ισλάμ, και ότι ήταν η πεποίθηση των οραμάτων του ….

…Μια σαύρα είναι σε ένα όνειρο ένας Βεδουίνος Άραβας, εξαπατώντας τους ανθρώπους στα χρήματά τους . Και όποιος το βλέπει αρρωσταίνει . Και ειπώθηκε : Είναι ένας καταραμένος κακός, επειδή μεταμορφώνεται . Η σαύρα είναι ένας μοναχικός άνθρωπος και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει υποψία κέρδους ή άγνοιας γενεαλογίας ….

…Και όποιος βλέπει τον στρατό του Ισλάμ φέρνει πολλά λάφυρα από την κατοικία της απιστίας, δείχνει την φθηνή και την αφθονία των καλών πράξεων στο Σώμα του Ισλάμ ….

…Και αν βρισκόταν στην κατοικία του πολυθεϊσμού, τότε είδε στο όνειρό του ότι είχε μετατραπεί σε κατοικία του Ισλάμ, τότε θα πέθανε νωρίτερα, επειδή η κατοικία του Ισλάμ είναι η κατοικία της αλήθειας ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ένας πολυθεϊστής έγινε μουσουλμάνος και μίλησε στην πόρτα του θανάτου, τότε δείχνει τον θάνατό του στη θρησκεία του Ισλάμ, και αν τα λόγια του είναι αντίθετα με τη θρησκεία και τον τρόπο της Σαρία, τότε αυτός δεν γίνεται μουσουλμάνος, και αν γίνει μουσουλμάνος, τότε δεν έχει καθιερωθεί στο Ισλάμ ….

Και όποιος βλέπει ότι ένας Χριστιανός έχει κάνει κάτι που δεν είναι επιτρεπτό στη θρησκεία του Ισλάμ, όπως ανερχόμενος φάρος ή άμβωνας ή παρόμοια, τότε ερμηνεύεται ως ατυχία γι ‘αυτόν και τα εγκαίνια αυτού που δεν έχει θρησκεία σε αυτόν τον τόπο ως κυβερνήτης ) και η εμφάνιση της αίρεσης εκεί και του λαού του περιφρονεί τη θρησκεία του Ισλάμ ….

…Η μεταστροφή του άπιστου στο Ισλάμ σε ένα όνειρο υποδηλώνει το θάνατό του επειδή πιστεύει στο θάνατο και η πίστη του δεν τον ωφελεί . Και ο θάνατός του δείχνει επίσης τη μετατροπή του στο Ισλάμ και την επιστροφή του στο καλό ….

Σαύρα : ένας άντρας μεταμόρφωσης, ένας νομάδας που πολεμά και που τον βλέπεις σε ένα όνειρο είναι μια ασθένεια ….

…Εάν βλέπει έναν μουσουλμάνο στον ύπνο του σαν να λέει ότι αγκάλιασα το Ισλάμ, τότε οι υποθέσεις του είναι απλές και η ειλικρίνειά του είναι σταθερή ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί από το Ισλάμ σε μία από τις ψεύτικες θρησκείες, τότε διαπράττει αμαρτίες, και ειπώθηκε ταπείνωση και περιφρόνηση, και όποιος βλέπει ότι λατρεύει τη φωτιά, τότε μπαίνει στον πειρασμό με τον Σουλτάνο και αν η φωτιά είναι αδρανής τότε αναζητά απαγορευμένα χρήματα και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν κακό άνθρωπο. Ασημένιο, έρχεται σε μια γυναίκα σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί, και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή κάτι τέτοιο έτσι, τότε πλησιάζει το αίτημα του κόσμου, και αν είναι από πέτρα, πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο. Από την κεραμική και τα παρόμοια, πλησιάζει κάποιον που δεν έχει κανένα όφελος. Και στην πρόταση, το να βλέπεις είδωλα δεν είναι αξιέπαινο…

Όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί από το Ισλάμ σε μια από τις ψεύτικες θρησκείες, τότε έχει διαπράξει αμαρτία και λέγεται ότι είναι ταπείνωση και ταπείνωση ….

Και όποιος βλέπει κάποιον Φαραώ γίνεται Μουσουλμάνος ή δίκαιος, οπότε η έκφρασή του είναι διαφορετική από τα παραπάνω .)…

…Rawda : Όσο για τον παιδικό σταθμό της άγνωστης ουσίας, του οποίου οι εγκαταστάσεις μπορεί να περιγραφεί μόνο με greenness του, αυτό δείχνει ότι το Ισλάμ για την φρεσκάδα του και την καλή ευθυμία . Ερμηνεύτηκε από τον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, και υποδηλώνει το Ισλάμ σε κάθε τόπο αρετής και τόπου όπου υπακούεται ο Θεός, όπως ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ξύρισμα του zikir και τα τζαμιά της καλοσύνης, και η αποδοχή των λαών της δικαιοσύνης, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : « Αυτό που είναι ανάμεσα στον τάφο μου και στον άμβωνα μου είναι ένας κήπος του Paradise Riad ». Και το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : «Ο τάφος είναι είτε ένας κήπος από τους κήπους του Παραδείσου ή ένας λάκκος από τα λάκκα της φωτιάς ». Ο Αλ-Ρούντα μπορεί να αναφέρεται στο Κοράνι, και σε κάθε βιβλίο για τη γνώση και τη σοφία, σύμφωνα με το ρητό τους , τα βιβλία είναι το νηπιαγωγείο των σοφών και η ευχαρίστηση των μελετητών . Και το νηπιαγωγείο μπορεί να υποδηλώνει τον ουρανό και το νηπιαγωγείο του, έτσι όποιος βγαίνει από ένα λιβάδι σε ένα έλος, ή σε μια μαύρη ή καμένη γη, ή στη ζωή και τους σκορπιούς, ή σε στάχτη ή κοπριά, ή σε πτώση στη θάλασσα, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν είναι δ EAD, ανταλλάξτε τον Παράδεισο με φωτιά και βασανιστήρια. . Αν αυτό φαίνεται για έναν ζωντανό μουσουλμάνο, άφησε το Ισλάμ με απιστία ή αίρεση . Ή από τις ταινίες του και τις συνταγές της οικογένειάς του μεγάλη και αμαρτία . Όσο για αυτόν που βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο να τρώει από τα λαχανικά του ή να μαζεύει ό, τι είναι μέσα του, εάν ήταν κατά τη διάρκεια του Χατζ, ή εάν ήταν μέσα σε αυτό το όνειρο, θα ζητούσε το Χατζ . Αν ήταν στη Μέκκα προσόντα να επισκεφθεί τον τάφο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, αυτό έγινε για αυτόν και επισκέφτηκε τον τάφο του, και αυτό που έτρωγε ή συνέλεξε θα ήταν ανταμοιβή και ανταμοιβή για αυτόν . Αν αυτό το βλέπει ένας άπιστος που αγκάλιασε το Ισλάμ από την απιστία του και μπήκε στο Ισλάμ στο στήθος του, και αν ήταν αμαρτωλός, μετανοήθηκε από την κατάστασή του και απομακρύνθηκε από την ανάμειξή του, και αν ήταν μαθητής της γνώσης και του Κορά ένα, πέτυχε ότι σύμφωνα με ό, τι έτρωγε σε ένα όνειρο ή το συνδύαζε, αλλιώς αυτό θα ήταν η ανταμοιβή μιας συγκέντρωσης που παρακολούθησε την ημέρα του ή αύριο της νύχτας του, όπως μια Παρασκευή που μαρτυρεί, μια κηδεία που προσεύχεται, ή τους τάφους των καλών ανθρώπων που το επισκέπτονται ….

…Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Κάθε πολυθεϊστής που είδε στον ύπνο του ή κάποιος άλλος τον είδε σαν να ήταν στον ουρανό, ή σε ασημένια βραχιόλια, χαιρετίζεται επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Απελευθερώστε βραχιόλια από ασήμι ~…

Ομοίως, αν είδε ότι μπαίνει σε ένα φρούριο, αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : «Ο Θεός Παντοδύναμος λέει : Δεν υπάρχει Θεός, αλλά εγώ, ο Υψηλότερος, είναι το φρούριό μου, οπότε όποιος μπαίνει είναι ασφαλής από την τιμωρία μου. ~…

…Fadl Abdullah bin Salam . Με την εξουσία του Qais ibn Abbad, είπε : Ήμουν στη Μεδίνα με ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τους συντρόφους του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ένας άνδρας ήρθε στο πρόσωπό του με ένα ίχνος σεβασμού. Μερικοί από τους ανθρώπους είπαν : Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Προσευχήθηκε δύο ρακέτες στις οποίες επιτρέπεται. Τότε βγήκε και τον ακολούθησε. Όταν έγινα άνετα, του είπα : Όταν μπήκατε στο παρελθόν, ένας άντρας είπε κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό, τι πρέπει να πει σε αυτό που δεν ξέρει και θα σας μιλήσω γιατί το έβλεπε ένα όραμα κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε του είπε ότι με είδες σε ένα λιβάδι – ανέφερε την ικανότητα του, το γρασίδι και το πράσινο – και στη μέση Ο παιδικός σταθμός είναι ένα στύλο σιδήρου κάτω από αυτό στο έδαφος και πάνω από τον ουρανό, πάνω από αυτό ένα βρόχο, και μου είπε : Του είπα : Δεν μπορώ. Έτσι ήρθε ο Moncef. Ο Ibn Aoun είπε, και ο δίκαιος υπηρέτης είπε : Με τα ρούχα μου πίσω μου, περιέγραψε ότι το σήκωσε από πίσω του με το χέρι του, οπότε χωρίστηκα μέχρι που ήμουν στην κορυφή του στύλου, οπότε πήρα τη λαβή , και μου το είπαν. : Η Ostmk ξύπνησε και πρέπει να στα χέρια μου Vqsstha για τον ειρήνη του Προφήτη, είπε : ( η στήλη νηπιαγωγείου του Ισλάμ και αυτή η στήλη του Ισλάμ και αυτή κρατά το πιο αξιόπιστο και είστε στο Ισλάμ μέχρι να πεθάνετε ) είπε ο άντρας Abdullah bin Salam . Και σε μια αφήγηση : Ήμουν σε έναν κύκλο στον οποίο περνούσαν οι Saad bin Malik και Ibn Umar, και ο Abdullah Ibn Salam έπεσε και είπαν : Αυτός είναι ένας άντρας από τους λαούς του Παραδείσου, οπότε σηκώθηκα και του είπα : Είπαν κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό δεν έπρεπε να είπαν: Δεν έχω γνώση γι ‘αυτό, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος Ένας πράσινος παιδικός σταθμός ήταν εγκατεστημένος σε αυτό, με μια τρύπα στο κεφάλι, και στο κάτω μέρος ήταν δίκαιο – και το πανηγύρι ήταν το Wasif – και μου είπαν : το χαλάρωσα, και το χαλάσαμε μέχρι που πήρα τη λαβή, οπότε το είπα στον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (Ο Αμπντουλάχ πεθαίνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ) Με την εξουσία του Kharsha ibn al-Hur, είπε : Ήμουν κάθονται σε κύκλο στο τζαμί της Madinah. Είπε : Και υπάρχει ένας Σεΐχης καλής θέσης , ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ. Είπε : Έκανε μια καλή συνομιλία μαζί τους. Είπε : Όταν σηκώθηκε , οι άνθρωποι είπαν : Όποιος είναι ευχαριστημένος που βλέπει έναν άνθρωπο από τους ανθρώπους του Παραδείσου, τον άφησε να το δει αυτό, είπε. : Έτσι είπα : Με το Θεό, εγώ θα ακολουθήσει τον ίδιο, οπότε θα γνωρίζουμε τη θέση του σπιτιού του . Ο ίδιος είπε : Τον ακολούθησε και πήγε μέχρι που σχεδόν αριστερά Medina, στη συνέχεια μπήκε στο σπίτι του. Είπε : Έτσι του ζήτησα άδεια, οπότε μου έδωσε άδεια, οπότε είπε : Τι χρειάζεστε, γιος του αδερφού μου; Είπε : Είπα να τον : Έχω ακούσει ανθρώπους να σας πω τι : είναι στην ευχάριστη θέση να δούμε έναν άνθρωπο του λαού του Παραδείσου, να τον αφήσει να δούμε σε αυτό το Vojbna να είναι μαζί σας είπε : Ο Θεός ξέρει τα άτομα του Παραδείσου και εγώ θα σας λέω mm είπε ότι ενώ κοιμόμουν αν ήρθες σε μένα ένας άντρας μου είπε : τότε πήρε με το χέρι μου, ξεκίνησα μαζί του. Είπε: Έτσι ήμουν σε άλογο στα βόρεια μου. Είπε : Πήρα να το πάρω. Μου είπε : Μην το πάρετε, γιατί είναι το μονοπάτι των ιδιοκτητών του Βορρά. Είπε : Αν ένα άλογο είναι μονοπάτι προς τα δεξιά μου, τότε μου είπε : Πάρε εδώ και φέρε μου ένα βουνό και μου είπε : Ανεβείτε Είπε : Έτσι πήγα αν ήθελα να ανέβω, έπεσα στο Estée είπε : έτσι έκανα επανειλημμένα είπε : τότε μου πετάει έτσι μου έφερε AMoAd το κεφάλι του στον ουρανό και κάτω από το έδαφος στο παραπάνω επεισόδιο, είπε σε μένα : ανεβείτε πάνω είπε αυτό : είπα : πώς να πάει αυτό το κεφάλι στον ουρανό, είπε : πήρε το χέρι μου Vzgel μου είπε : Αν εγώ είμαι που σχετίζονται με βρόχο είπε : τότε χτύπησε το καμάρι της στήλης, δήλωσε : παρέμεινε σχετίζονται με το επεισόδιο μέχρι να έγινε είπε : δύο θάνατοι Προφήτη ειρήνη να του ΑΛΛΑΧ να πάνω στην εν λόγω : ( Οι τρόποι με τους οποίους είδα στα αριστερά είναι τρόποι που είπαν οι ιδιοκτήτες του Βορρά : Οι τρόποι με τους οποίους είδα το δεξί σας χέρι, είναι οι δρόμοι των δεξιών, και για το βουνό, είναι το σπίτι των μαρτύρων , και δεν θα το πετύχετε. Ακόμα κολλάει ενώ πεθαίνετε ). Το ρητό του : Εάν ένα άλογο είναι μια μέθοδος, ο Αλ-Ναβάου είπε : Το άλογο είναι ένας πλήθος λεωφόρων . Και η προσέγγιση είναι η ευθεία και η διαδρομή της μεθόδου ανάμεσα στο σαφές και το ρητό : Zajal me σημαίνει ρίχνοντας με ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε χθες είδα ένα πράσινο λιβάδι στο οποίο υπήρχε ένα τραπέζι και ένας άμβωνας με επτά σκαλοπάτια, και σε είδα να σηκώνεστε τον έβδομο βαθμό και το ζήτησε και κάλεσε τους ανθρώπους στο τραπέζι. Είπε, ειρήνη σε αυτόν : Όσο για το τραπέζι, το Ισλάμ και το πράσινο λιβάδι είναι παράδεισος, ή ο άμβωνας ανεβαίνει στο τέλος του χρόνου. Η έκκληση, προσκαλώ τους ανθρώπους στο Ισλάμ και στον Παράδεισο, και ειπώθηκε ότι ο πίνακας είναι αφιερωμένος στις γυναίκες ….

Το δαχτυλίδι είναι σε ένα όνειρο η θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα δαχτυλίδι τότε ακολουθεί τη θρησκεία του Ισλάμ . Και το δαχτυλίδι στην πόρτα είναι ενδεικτικό της πύλης, του φρυδιού ή του σκύλου φύλαξης, και εάν το δαχτυλίδι είναι από χρυσό ή ασήμι, αυτό αποτελεί ένδειξη δόξας, ανύψωσης και ιδιοκτησίας . Και η πόρτα χτυπάει όπως το φρύδι, ο αγγελιοφόρος και ο τρύγος . Και όποιος βλέπει τον πυρήνα του σε δύο δαχτυλίδια, οφείλει ένα χρέος σε δύο άτομα . Αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση ….

…Ο βρόχος υποδηλώνει τη θρησκεία σε ένα όνειρο, οπότε όποιος προσκολληθεί σε αυτήν προσκολλήθηκε στη θρησκεία επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και όποιος πιστεύει στον Θεό έχει κρατήσει τον μεσαίο βρόχο, και είναι αδιάλυτος ). Και όποιος προσκολλήθηκε σε μια λαβή και έβαλε το χέρι του σε αυτήν και ήταν άπιστος, αγκάλιασε το Ισλάμ και κράτησε τον μεσαίο βρόχο, και αν ξυπνούσε με το χέρι του σε αυτό, πέθανε στο Ισλάμ . Η τρύπα και το κουμπί αναφέρονται στη σύζυγο και τον σύζυγο, οπότε όποιος βλέπει ότι φοράει κουμπότρυπα, θα παντρευτεί εάν είναι άγαμος ή θα συνθέσει κάτι που μπορεί να χωρίσει . Δείτε επίσης το κουμπί ….

…Είναι σε ένα όνειρο σε διάφορα πρόσωπα, καθώς το άσπρο ψωμί δείχνει καλή διαβίωση και ευημερία . Και το μαύρο ψωμί υποδηλώνει αγωνία στη ζωή, και ειπώθηκε : Κάθε καρβέλι δηλώνει ένα συμβόλαιο χρημάτων, το οποίο είναι είτε χίλια, εκατό, ή δέκα ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή και τι είναι κατάλληλο για αυτόν . Και το πικρό ψωμί είναι ένα πικρό ψωμί . Το γλυκό ψωμί είναι πιο ακριβό αν είναι σαν μέλι ή ζάχαρη . Και όποιος τρώει ψωμί με περιττώματα, τρώει μέλι με το κερί του . Το καλύτερο ψωμί είναι ο ώριμος φούρνος . Είναι ενδεικτικό του Ισλάμ, επειδή είναι ο πυλώνας της θρησκείας, η δύναμη της ψυχής και η ζωή της ψυχής, και μπορεί να αναφέρεται στη ζωή, και στα χρήματα που είναι η δύναμη της ψυχής . Το καρβέλι μπορεί να υποδηλώνει επίπληξη και το ζήτημα, και ίσως η μητέρα νταντά με την οποία είναι ο Σαλαντίν και η διατήρηση της γυναίκας, και το ψωμί που καθαρίζεται από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση και την όμορφη λευκή γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι διαχωρίζει το ψωμί μεταξύ ανθρώπων ή αδύναμων και είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα αποκτήσει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται, και αν είναι κήρυκας, αυτά είναι το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός εάν οι άνθρωποι που πήραν τη φιλανθρωπία του από αυτόν είναι πάνω του, και η φιλανθρωπία είναι η βρωμιά των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, του δίνει ψωμί, γιατί είναι χρήμα ή διαβίωση που του έρχεται από το χέρι κάποιου άλλου . Και όποιος βλέπει ψωμί στα σύννεφα, στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, και όλες οι πωλήσεις και τα τρόφιμα . Εάν θεωρείται σαν να ποδοπατείται στο έδαφος, τότε είναι μια μεγάλη ευημερία που οδηγεί σε αθλιότητα . Όποιος δει ένα νεκρό άτομο παίρνει ένα καρβέλι ψωμί για αυτόν, ή τον βλέπει να πέφτει από αυτό σε φωτιά, ή στο ύπαιθρο, ή σε πίσσα, και είναι αδρανής, τότε είναι αίρεση στην οποία καλείται και έναν πειρασμό στον οποίο πέφτουν οι άνθρωποι, οπότε το καρβέλι είναι το χρέος του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, χάθηκε, και αν ήταν αδύναμη στο χρέος, είναι κατεστραμμένη . Και όποιος βλέπει ότι ψήνει ψωμί τότε προσπαθεί να ζητήσει σύνταξη για να ζητήσει μόνιμη παροχή. Εάν το ψωμί φτάσει γρήγορα σε κατάσταση και παίρνει χρήματα στο χέρι του . Και το ρητό σας είναι ένα καρβέλι γονιμότητας, ευλογίας και διαβίωσης, και άλλοι το έχουν ζητήσει . Και αν είδε πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, θα βρει τους αδελφούς μας . Εάν έχει μια φραντζόλα κριθαριού, τότε είναι μια κακή μέση διαβίωσης, και αν δει μια φλοιώδη φραντζόλα, αραιώνει τα προς το ζην, και αν του δοθεί ένα κομμάτι ψωμί και το τρώει, αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι έξω και η ζωή του έχει λήξει. Εάν παίρνει ένα αλίευμα, τότε ένας άντρας είναι άπληστος . Και ο Largif για ανύπαντρη γυναίκα . Ένα καθαρό, ώριμο καρβέλι του Σουλτάνου είναι η δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του, και ο κατασκευαστής έχει συμβουλές για να το κάνει . Το ψωμί καλαμποκιού και τα ρεβίθια είναι σφιχτά και ακριβά . Και αν είδε ψωμί στα σκουπίδια, είναι φθηνό . Και ένα μεγάλο καρβέλι είναι ένα ευρύ ψωμί και μια μεγάλη διάρκεια ζωής . Και το ψωμί δείχνει ξέγνοιαστο εξαφανισμένο . Και το ψωμί κριθαριού για όσους δεν έχουν τη συνήθεια να το τρώνε είναι στενό και ακριβό, γιατί τρώγεται σε υψηλές τιμές . Και το ζεστό ψωμί είναι υποκρισία και η επιβίωση σε αυτήν την υποψία, επειδή η φωτιά παραμένει σε αυτό . Και όποιος βλέπει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, αυτή είναι η φτώχεια και η ανάγκη του . Και το ψωμί που καλύπτεται με ρούχα είναι πολλά χρήματα, τα οποία δεν ωφελούν τον ιδιοκτήτη και δεν πληρώνουν zakat . Το ψωμί Bagel είναι στενό στην πανσιόν για φαγητό γιατί ψήνεται μόνο από τους άπορους . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί χωρίς φαγητό, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και το ψωμί που δεν είναι μαγειρεμένο δείχνει υψηλό πυρετό . Και το ομιλητικό ψωμί για τους φτωχούς είναι άρρωστος και έχασε αυτό που περίμεναν : Είπε : Δηλώνει το αγόρι . Η κατανάλωση αφράτου ψωμιού είναι ένα προς το ζην, και ειπώθηκε : Η λιχουδιά του ψωμιού είναι βραχύβια ή λίγο κέρδος . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο μάρκες στο χέρι του, τρώει από αυτό και από αυτό, τότε ενώνει τις δύο αδελφές . Και το καρβέλι κέρδισε πολλά . Τα κέικ και τα παξιμάδια είναι υγιή για το σώμα . Το σάπιο ψωμί είναι φθηνότερο και αν έχει φτερά, βράζει . Και σπασμένο ψωμί, γονιμότητα, πλάτος και ένα ευχάριστο κέρδος . Και καρβέλι της συζύγου ή του γιου του ή για ένα ολόκληρο ή ντιρχάμ . Και το ξηρό μέρος του ψωμιού δείχνει την ανάγκη ως έμβρυο . Το κέικ είναι ένα ταξίδι και η είσοδος του σε κάποιον που δεν μπορεί να το φάει αποτελεί ένδειξη ανησυχίας, πικρής και αγωνίας . Και η τρυφερότητα είναι ένα ταξίδι, και μπορεί να δείχνει την ευκολία του σκληρού, και η απαλότητα του είναι δόξα, και όλα είναι κακά . Και το σάπιο ψωμί είναι διαφθορά στη θρησκεία, αποστασία από το Ισλάμ και διαφθορά της κατάστασης της γυναίκας . Τα διάφορα θραύσματα δείχνουν κέρδη από φιλανθρωπία ή υποκρισία . Και ο πολτός ψωμιού είναι χρήσιμη γνώση και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση . Οι φλούδες είναι υποκρισία, κολακεία και υποκρισία ….

…Στρατιώτες Οι στρατιώτες σε ένα όνειρο είναι οι στρατιώτες του Θεού Παντοδύναμος, και είναι οι άγγελοι του ελέους . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι είναι στρατιώτης που τρώει τα προς το ζην ενός βασιλιά στο αξίωμά του, τότε ακολουθεί την εντολή . Εύκολο . Και όποιος βλέπει ότι το όνομά του επιβεβαιώνεται στο ντιβάνι, θα αποκτήσει καλό, να το ελπίζει ή να πάρει το λιγότερο που θέλει . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως στρατιώτη, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει. Διαφορετικά, δείχνει αγωνία και απώλεια. Όσον αφορά τους σκλάβους, δείχνει ότι θα τιμηθούν χωρίς να ελευθερωθούν . Και όποιος είδε τους συναρμολογημένους στρατιώτες, το έδειχνε να υποστηρίξει τους δίκαιους . Η έλλειψη στρατιωτών θα καθοδηγήσει το καρφί . Βλέποντας έναν στρατιώτη με μαστίγιο ή βαλλίστρα στο χέρι του δείχνει καλή ζωή του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο να έρχεται στρατιώτες από το Λεβάντ, το Ιράκ ή την Υεμένη, αυτό είναι απόδειξη της διαφοράς στη λέξη . Το να βλέπεις τους στρατούς δείχνει φόβο. Εάν ο στρατός των απίστων ήταν πιο συγκεντρωμένος από τον στρατό του Ισλάμ, τότε το Ισλάμ θα επικρατήσει στην αφύπνιση . Και αν οι στρατιώτες έχουν έναν προφήτη, βασιλιά ή μελετητή μαζί τους, αυτό είναι νίκη για τους μονοθεϊστές . Και ειπώθηκε : Οι στρατιώτες είναι νίκη για τους πιστούς και εκδίκηση εναντίον των καταπιεστών ….

…Ο Al-Rawdah είναι κάποιος που είδε τον Ριάντ αλ-Κιντρ σε ένα όνειρο του οποίου η ουσία δεν είναι γνωστή, γιατί είναι το Ισλάμ και η θρησκεία . Έτσι είναι όλη η πρασινάδα στη γη . Λέγεται ότι κάποιος που είδε ένα νηπιαγωγείο υπέστη ξαφνική ζημιά . Και αν βλέπει τους νεκρούς σε έναν καλό κήπο, τότε είναι στον παράδεισο . Το νηπιαγωγείο δείχνει τον κόσμο και το στολίδι του και τη γυναίκα που έχει πολλά χρήματα . Και ο άγνωστος κήπος μπορεί να υποδηλώνει κάθε μέρος της αρετής στην οποία υπακούεται ο Παντοδύναμος Θεός, όπως ο τάφος του Προφήτη, η ειρήνη σε αυτόν, τα δαχτυλίδια της μνήμης, τα τζαμιά της καλοσύνης, και οι τάφοι των ορθών, και το νηπιαγωγείο. μπορεί να αναφέρεται στο Κοράνι και στο βιβλίο της γνώσης και της σοφίας, και μπορεί να υποδεικνύει τον Παράδεισο, οπότε όποιος βγαίνει από αυτό σε μια βαλτώδη γη ή πηγαίνει από ένα έτος σε αίρεση ή σε πράξη αμαρτίας . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα λιβάδι ενώ τρώει από αυτό, και είναι κατά τη στιγμή του Χατζ, ή σε αυτό κάνει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε κάνει το Χατζ, και αν ο άπιστος βλέπει ότι αγκαλιάζει το Ισλάμ, ή ο δράστης τον βλέπει να μετανοεί, αλλιώς είναι καλή πράξη που του αρέσει να παρακολουθεί την προσευχή της Παρασκευής ή την κηδεία ….

…Το Kaaba : Ίσως δείχνει την προσευχή επειδή είναι το τσίμπημα των προσκυνητών, και δείχνει το τζαμί και το τζαμί επειδή είναι το σπίτι του Θεού, και δείχνει εκείνο που τον ακολουθεί και καθοδηγείται από την καθοδήγησή του και επέστρεψε στο δικό του εντολή και δεν έρχεται σε αντίθεση με άλλους, όπως το Ισλάμ, το Κοράνι, το Σουντά, το Κοράνι, ο Σουλτάνος, ο κυβερνήτης, ο μελετητής, ο πατέρας, ο κύριος, ο σύζυγος, η μητέρα και η σύζυγος, και αυτό μπορεί να υποδεικνύει τον παράδεισο. Επειδή είναι το σπίτι του Θεού . Ο Παράδεισος είναι το σπίτι του και μπορεί να φτάσει . Και μπορεί να δείξει τι δείχνουν τα τζαμιά και τα τζαμιά ως προς τις εποχές, τις ομάδες, τις αγορές και την αποκατάσταση . Όποιος βλέπει την Κάαμπα, το σπίτι του θα αναζητηθεί από ανθρώπους και θα συσσωρευτεί στην πόρτα του εξαιτίας ενός σουλτάνου που μπορεί να τον αποκτήσει ή μιας γνώσης που διδάσκει, ή ενός αξιότιμου, υψηλού επιπέδου, σουλτάνου ή ερημίτη που παντρεύεται . Και αν ήταν σκλάβος, τότε ο αφέντης του τον ελευθέρωσε, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός απελευθέρωσε το σπίτι του από τα χέρια των ισχυρών . Αλλά αν είναι γύρω της ή εκτελεί ένα από τα τελετουργικά του, τότε υπηρετεί έναν σουλτάνο, έναν μελετητή, έναν λατρευτή, ή τον πατέρα του ή τη μητέρα του, ή μια γυναίκα ή έναν αφέντη με συμβουλές, δικαιοσύνη, εργασία και κόπωση . Και αν έβλεπε ότι την μπήκε, θα παντρευόταν αν ήταν ανύπαντρη και θα μετατράπηκε σε Ισλάμ αν ήταν άπιστος, και επέστρεψε στην προσευχή και τη δικαιοσύνη αν δεν γνώριζε, και να υπακούσει τους γονείς του αν ήταν ανυπάκουος . Διαφορετικά, μπαίνει στο σπίτι ενός Σουλτάνου, ενός κυβερνήτη ή ενός νομικού για ένα θέμα που αποδεικνύεται με την αύξηση του ύπνου και των συνθηκών του στο ξύπνημά του, εκτός εάν φοβάται ενώ ξυπνά, γιατί είναι ασφαλής από όποιον θέλει . Και αν είναι άρρωστος, τότε αυτός είναι ο θάνατός του και η νίκη του, ειδικά εάν σε ένα όνειρο τον μεταφέρθηκε σε μια σιωπηλή γενειάδα χωρίς να μιλήσει ή να φορούσε άτυχα ρούχα, τότε θα φύγει από τον κόσμο και θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Θεού Παντοδύναμου και οδηγήστε, Θεός, στον Παράδεισο . Αλλά αν την είδε σε μια χώρα ή σε μια τοποθεσία, αν το όραμα ήταν συγκεκριμένο για εκείνο που το είδε και δεν είχε δει μια ομάδα ανθρώπων μαζί του όταν το είδε, τότε κοιτάξτε την κατάστασή του και αν ήταν περιμένοντας τη σύζυγο να έχει συνάψει το γάμο της και έπρεπε να την περιμένει, τότε το θέμα της πλησίασε και πλησίαζε να την έρθει, ειδικά αν την είδε στην τοποθεσία της ή στην τοποθεσία του, και αν την εισέλθει ενώ είναι μαζί της Του, του δόθηκε, και αν το εισέλθει, θα την μπει στο σπίτι της νωρίτερα, λόγω της εγγύτητας του Καάμπα από αυτό μετά από αυτό και της δυσκολίας της απόστασής του, και αν το βλέπει σε αυτό Ήταν ενήμερος για τη θρησκεία του ή παραμελήθηκε να προσευχηθεί, τότε είναι μια προειδοποίηση και μια προειδοποίηση εναντίον του να αφήσει αυτό που πρέπει να κάνει για να το κατευθύνει στη θέση του, και επίσης, εάν είναι αυτός που είναι υποχρεωμένος να εκτελέσει το Χατζ και τον έχει παραβλέψει, έχει χάσει τη μνήμη του από μόνος του και τον υποχρεώνει να έρθει σε αυτό, και αν κανένα από αυτά και το όραμα οι απλοί άνθρωποι ήταν η συγκέντρωσή τους γύρω από αυτό σε ένα όνειρο και ο θόρυβός τους σε αυτήν στα όνειρα, τότε είτε ένας δίκαιος κυβερνήτης έρχεται μπροστά τους, είτε ένας κυβερνήτης ή ένας ακαδημαϊκός άνδρας ή ένας άνδρας ιμάμης που έρχεται στο προσκύνημα ανθρώπων ή ταξιδεύει μακριά , ή φεύγει από το σπίτι του μετά από ένα ατύχημα που του συνέβη ή μια υποχρέωση που τον υποχρεώνει ή ένα νεκρό άτομο πεθαίνει σε αυτόν, τότε οι άνθρωποι τον ακολουθούν και περιπλανιούνται γύρω του προσευχόμενοι για αυτόν και τον ευλογούν και ούτω καθεξής ….

…Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν, το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει καλοσύνη και ευλογία, λατρεία και κυριαρχία, διατροφή και αλτρουισμό, φροντίδα για τους δίκαιους απογόνους, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό, γνώση και καθοδήγηση, και την εγκατάλειψη της οικογένειας και των συγγενών με σκοπό να υπακούεις στον Παντοδύναμο Θεό . Θεός Παντοδύναμος . Το όραμά του δείχνει επίσης τον παρηγορητικό πατέρα, και ότι ο Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι ο πατέρας του Ισλάμ, και αυτός είναι που μας δηλητηρίασε με μουσουλμάνους . Ίσως το όραμά του να δείχνει ότι θα πέσει σε αντιξοότητες και θα ήταν ασφαλής από αυτούς . Μπορεί επίσης να δείχνει . Βλέποντάς τον για το τι ελπίζει για καλό ή για νομοθεσία, ή για να διατηρήσει το καλό, και να εγκαταλείψει τους κακούς αδελφούς . Αυτό που είδε ένα άτομο ότι τον άγγιξε δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμου, όπως ακριβώς το όραμά του δείχνει τον Χατζ . Και αν μια γυναίκα δει τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν, στον ύπνο της, θα υποστεί κακουχία για μερικά από τα παιδιά της, αλλά ο Θεός Παντοδύναμος τον απαλλάσσει από αυτήν . Και όποιος γίνει σε ένα όνειρο Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την καταστροφή των εχθρών, αλλά είναι νικητής . Και μπορεί να αναλάβει ένα κράτος ή τον ιμάμη του και να είναι ακριβώς σε αυτό, ή θα ζήσει μετά την απόγνωση, και ίσως οι αγγελιοφόροι των πρεσβυτέρων του έφεραν καλά νέα . Και όποιος βλέπει τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, κατακτά τους εχθρούς του, ή παίρνει μια πιστή σύζυγο, ή υφίσταται κακουχία και ταλαιπωρία από έναν βασιλιά και στη συνέχεια δραπετεύει από αυτό . Και όποιος τον είδε να τον προσκαλεί και να του απαντήσει από τον Ταλμπιάγια, και σπεύσει να του, θα ανέβαινε το καθεστώς του . Αν τον είδε, τον κάλεσε, αλλά δεν τον απάντησε, ή τον είδε να τον απειλεί, ή να τον απειλεί, ή να βλέπει ένα συνοφρυωμένο, τότε μπορεί να είναι πίσω από το Χατζ με τη δυνατότητα να τον κάνει, ή θα παραμελήσει την προσευχή, ή μια μαχαιριά εναντίον του ιμάμη, ή ενός υποκριτή, και αν τον δει ως άπιστο, αγκαλιάζει το Ισλάμ, ή έναν αμαρτωλό που μετανοεί, ή είναι παραμελητής. Για να προσευχηθεί επέστρεψε σε αυτό . Και όποιος μεταμορφωθεί σε εικόνα του Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή βάλει το ένδυμά του, θα πληγεί . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει ότι η θλίψη και το άγχος είχαν φύγει, και η καλοσύνη και η καθοδήγηση του έπεσαν . Και ειπώθηκε : Βλέποντας τον Αβραάμ, ειρήνη σε αυτόν, εμπόδισε τον πατέρα ….

…Ο Jabir al-Maghribi είπε: Όποιος βλέπει ότι ένας πολυθεϊστής έχει εισέλθει στον Παράδεισο ή προσεύχεται προς την κατεύθυνση της qiblah ή ευχαρίστησε τον Θεό Παντοδύναμο, ή μπαίνει σε ένα φρούριο ή του οποίου η καρδιά έχει γίνει ευρεία, τότε δείχνει τη μετατροπή του στο Ισλάμ λέγοντας τον Παντοδύναμο . Όποιος θέλει ο Θεός να τον καθοδηγήσει, θα εξηγήσει το στήθος του στο Ισλάμ ….

Ο Jabir al-Maghribi είπε : Όποιος βλέπει ότι έπινε συχνά από αυτό, αλλά το νερό του είναι βουλωμένο, δείχνει ότι ο αιτών είναι υποκριτής και δεν πιστεύει το Κοράνι και τα νέα του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν και περιφρονεί τη θρησκεία του Ισλάμ, και αν το νερό του είναι παρόμοιο με αυτό που αναφέρθηκε στις ειδήσεις, τότε ο αναζητών είναι από τους μεγαλύτερους του Ισλάμ που πίνουν από αυτό ….

…Fence : Fssor city D to suzerainty and Oalleha, and the άγνωστο από αυτό, Fidel για το Ισλάμ και την επιστήμη και το Κοράνι και τα χρήματα και την ασφάλεια και την ευσέβεια και την προσευχή, και όλα αυτά που τον εμπόδισαν από άλλους εχθρούς και από όλα τα τείχη της επιστήμης, ή μια γυναίκα ή ένας σύζυγος ή μια ασπίδα ή πλοίαρχος ή ο πατέρας ή προς αυτούς . Όποιος βλέπει το τείχος της πόλης σε ερείπια, ο κυβερνήτης του θα πεθάνει ή θα απολυθεί από το έργο του και αν το δει να περπατάει σαν ένα ζώο περπατάει, τότε ταξιδεύει στη Σουλτανα προς την περιοχή στην οποία περπατούσε σε ένα όνειρο . Όσο για εκείνον που έφτιαξε ένα τείχος στον εαυτό του, στο σπίτι του ή στην πόλη του, κοιτάξτε την κατάστασή του και αν ήταν κυβερνήτης που προστάτευε από τον εχθρό του και απέκρουσε τα χειρότερα από τα υποκείμενα του, και αν ήταν μελετητής που ταξινόμησε στη γνώση του τι έχει αλάθητο για τους άλλους, και αν ήταν ερημιτικός σκλάβος, διατήρησε τους ανθρώπους με την αίτησή του και δραπέτευσε από την ηρεμία του. Και αν είναι φτωχός, τότε δεν πρέπει να του παρέχεται τίποτα να κάνει χωρίς αυτόν ή να παντρευτεί μια γυναίκα, αν ήταν ανύπαντρη, θα τον προστάτευε και θα αποκρούσει τους πειρασμούς του διαβόλου εκ μέρους του . Και αν βλέπει ένα άγνωστο τείχος και έχει ένα αυλάκι από αυτό έως ότου ένας κλέφτης ή ένα λιοντάρι εισέλθει στη Μεδίνα, τότε το θέμα του Ισλάμ εξασθενεί ή η γνώση σε αυτό το μέρος ή μια αυλάκωση από τους θρησκευτικούς πυλώνες είναι ένας πυλώνας . Αν ήταν αυτό που έβλεπε σαν να ήταν δικό του, σαν να ήταν μέσα του μόνο του, που τον εισήλθε στη θρησκεία ή τη γνώση του ή στα χρήματά του ή στην πανοπλία του εάν ήταν σε τζιχάντ, ή στην ανυπακοή του πατέρας, μητέρα, σύζυγος ή δάσκαλος, τότε θα έρθει σε αυτόν από αυτές τις αμαρτίες . Al-Qalaa : Τα κάστρα είναι από αυτούς μέχρι το Faraj, και το κάστρο είναι ένας βασιλιάς των βασιλιάδων που φτάνουν στους βασιλιάδες από το καλό στο κακό, οπότε όποιος βλέπει σαν να μπήκε στο κάστρο της διατροφής και του ασκητισμού στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει κάστρο από μακριά, ταξιδεύει από τόπο σε τόπο και η εντολή του ανυψώνεται . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτίσει ένα φρούριο : Θα προστατεύσει τη διαφυγή του από απαγορευμένα πράγματα, τον πλούτο του και τον εαυτό του από ταλαιπωρία και ταπείνωση . Αν δει ότι έχει καταστρέψει το φρούριο, το σπίτι του ή το παλάτι του, τότε είναι η διαφθορά της θρησκείας του και της κοσμικής του ζωής, ή ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε κάστρο, πόλη ή φρούριο, θα είναι ευλογημένος με καλοσύνη, ανάμνηση και ασκητισμό στη θρησκεία του. Εάν βλέπει ένα άτομο να κάθεται με καλή τιμή, τότε προετοιμάζει έναν αδερφό, έναν πρόεδρο ή έναν γονέα για να δραπετεύσει μαζί του . Και ειπώθηκε : Το φρούριο είναι οχυρωμένος άνθρωπος που κανείς δεν μπορεί να χειριστεί . Όποιος το βλέπει από μακριά, είναι ένα υψόμετρο που ανέφερε, οχυρώνοντας τον κόλπο του, και όποιος βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε ένα φρούριο από μέσα ή έξω από αυτό, έτσι θα είναι η κατάστασή του στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε ποιος είδε ότι οχυρώθηκε στο Κάστρο Nasr . Όσον αφορά το σημείο : όποιος βλέπει ότι είναι πάνω σε πύργο ή σε αυτόν, τότε θα πεθάνει και δεν υπάρχει καλό σε αυτό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όπου κι αν είστε ο θάνατος σας προσπερνά και αν είστε σε κατασκευασμένους πύργους . ~…

…Το γαϊδουράκι : το άτομο το βρίσκει καθώς το βλέπει παχύ ή άτρωτο, και αν το γαϊδούρι είναι μεγάλο τότε το σήκωσε, και αν περπατηθεί καλά, είναι το όφελος του κόσμου, και αν είναι όμορφο, τότε είναι ομορφιά για τον ιδιοκτήτη του, και αν είναι λευκό, τότε είναι η θρησκεία του ιδιοκτήτη και του μεγαλείου του, και αν είναι λιγοστό, τότε είναι η φτώχεια του ιδιοκτήτη του . Και το λίπος είναι ιδιοκτησία του ιδιοκτήτη του, και αν είναι μαύρο, τότε είναι το κυπαρίσσι και η κυριαρχία του, και είναι βασιλιάς, τιμή, κύρος και δύναμη . Και το πράσινο είναι ευσεβές και θρησκεία . Ο Ιμπν Σιρίν προτιμούσε το γαϊδούρι από άλλα ζώα και επέλεξε τα λιοντάρια από αυτά . Και η σέλα γαϊδουριού γεννήθηκε στη δόξα . Και το μήκος της ενοχής του, η επιβίωση της κατάστασής του στο εμπόδιο του . Και ο θάνατος ενός γαϊδουριού δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη του . Και το γαϊδούρι έσκαψε τη βάση των χρημάτων του, και ειπώθηκε ότι όποιος πεθάνει το γαϊδουράκι του τα χρήματά του θα φύγει, διαφορετικά η σύνδεσή του διακόπτεται ή οι αναβάτες του πέφτουν ή έφυγε, ή ο υπηρέτης του που τον υπηρετούσε πέθανε, ή του Ο πατέρας ή ο παππούς που τον υπηρετούσε πέθανε, αλλιώς ο κύριος του που ήταν κάτω από αυτόν πέθανε, τον πούλησε ή ταξίδεψε . Αν ήταν γυναίκα, ο σύζυγός της την χώρισε, πέθανε για λογαριασμό της ή ταξίδεψε από το μέρος της . Όσο για το γαϊδούρι που δεν γνωρίζει τον Κύριό του, αν δεν είναι πλέον στο κεφάλι του, τότε είναι ένας ανίδεος άνθρωπος ή ένας άπιστος, για τη φωνή του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Αρνείται τους ήχους .» Και δείχνει επίσης τον Εβραίο, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : « Σαν γαϊδούρι κουβαλάει βιβλία ». Αν έπεσε πάνω από το τζαμί ή στον μιναρέ, τότε καλούσε έναν άπιστο στη δυσπιστία του και καινοτόμος στην αίρεση του . Και αν η έκκληση για προσευχή για το Ισλάμ, τότε ένας άπιστος αγκάλιασε το Ισλάμ και ζήτησε την αλήθεια, και υπήρχε ένα σημάδι και ένα μάθημα σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι έχει γαϊδούρια, τότε θα συνοδεύσει έναν ανίδεο λαό, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : «Σαν να ήταν κοκκινωμένοι» . Και όποιος οδηγεί ένα γαϊδουράκι ή περπατά μαζί του, περπατώντας με καλή συμφωνία, ο παππούς του συμφωνεί, είναι καλός . Και όποιος τρώει κρέας γαϊδουριού, θα πάρει χρήματα και γιαγιά . Αν δει ότι το γαϊδούρι του δεν περπατά εκτός από ξυλοδαρμό, τότε στερείται και δεν τρέφεται παρά μόνο με παρακλήσεις . Και αν ο γάιδαρος του μπει στο σπίτι του σεβαστός, τότε είναι ο παππούς του, και θα στραφεί σ ‘αυτόν με καλοσύνη πάνω στην ουσία αυτού που φέρει . Και όποιος βλέπει το γαϊδουράκι του να μετατρέπεται σε μουλάρι, τότε η διατροφή του θα είναι εξουσία . Αν γίνει επτά ετών, τότε ο παππούς του και η διαβίωσή του προέρχονται από έναν άδικο κυβερνήτη. Εάν μετατραπεί σε κριάρι, τότε ο παππούς του είναι από τιμή ή διάκριση . Και όποιος βλέπει ότι κουβαλούσε το γαϊδουράκι του, τότε αυτή είναι μια δύναμη που ο Θεός Παντοδύναμος παραχωρεί στον παππού του για να τον θαυμάσει . Και όποιος ακούει τις οπλές των ζώων που πέφτουν κατά τη διάρκεια του γύρου χωρίς να τα δει, είναι βροχή και χείμαρρο . Το γαϊδούρι για τον ταξιδιώτη είναι καλύτερο με βραδύτητα, και οι συνθήκες ταξιδιού του θα είναι όσο το γαϊδουράκι του . Και από τη συλλογή κοπριά γαϊδουριού, τα χρήματά του θα αυξηθούν . Όποιος πάλευε ένα γάιδαρο, μερικοί από τους συγγενείς του πέθαναν . Όποιος παντρεύεται ένα δυνατό γαϊδουράκι εναντίον του παππού του . Και όποιος βλέπει σαν γαϊδούρι να κάνει σεξ μαζί του, έχει αποκτήσει πλούτο και ομορφιά που δεν μπορεί να περιγραφεί λόγω της αφθονίας του . Ο υπάκουος γάιδαρος θα ξυπνήσει τον ιδιοκτήτη του για καλό, χρήμα και κίνηση . Και όποιος κατέχει ένα γάιδαρο ή το έδεσε και το έφερε στο σπίτι του, ο Θεός θα το οδηγήσει σε όλα καλά και θα το παραδώσει σε όσους είναι, και αν σεβαστούν, τότε το καλό είναι καλύτερο . Και όποιος σφαγιάσει το γάιδαρό του είναι φτωχός, και αν το γαϊδούρι είναι για κάποιον άλλο, τότε αποκόπτεται από αυτό, κόβεται μεταξύ αυτού και του ιδιοκτήτη του, του ονόματος ή του αντίστοιχου του . Και όποιος αγοράσει ένα γαϊδούρι και πληρώνει ένα dirham για αυτό, θα έχει καλύτερα λόγια . Αν δει ότι έχει ένα γαϊδουράκι με δεμένα μάτια, τότε έχει χρήματα που δεν ξέρει πού είναι . Και τίποτα δεν μισείται από το γαϊδούρι εκτός από τη φωνή του, και είναι στην προέλευση του παππού του ανθρώπου και της τύχης του ….

…Και όποιος βλέπει τους άπιστους να τον μπαίνουν στο σπίτι του, τότε ερμηνεύονται από εχθρούς αγανακτισμένης ατυχίας και το ύψος τους είναι όσο μένουν στο σπίτι του, και όποιος βλέπει έναν από τους άπιστους να τον συλλάβει, θα πληγεί σοβαρά από αυτούς και όποιος βλέπει ότι είναι όμηρος μαζί τους ή υποθηκεύει τον εαυτό του, έχει αποκτήσει πολλές αμαρτίες ενώ είναι ενέχυρο και όποιος βλέπει ότι είναι άπιστος τότε εισήλθε στο Ισλάμ, διότι υποχρεώνει, με δύο τρόπους, την αναγνώρισή του την ευλογία μετά την απιστία και την πλησιάζει της εποχής της, και γίνεται η αλήθεια. Λέγεται ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει άπιστος δείχνει την τάση του να δυσπιστεί, και όποιος είδε ότι ένας πολυθεϊστής μπήκε στον Παράδεισο ή προσευχόταν προς την qiblah ή ευχαρίστησε τον Θεό ή μπήκε σε φρούριο, δείχνει το Ισλάμ του και όποιος είδε έναν Χριστιανό, τότε είναι νικητής έναντι του αντιπάλου του, αν έχει διαμάχη με κάποιον, και όποιος βλέπει έναν χριστιανικό μουσουλμάνο, τότε μετατρέπεται γρήγορα ή πεθαίνει νωρίτερα και όποιος βλέπει σαν να έχει γίνει χριστιανός τότε θα κληρονομήσει τον θείο του ή τη θεία του αν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης και αν είναι μεταξύ των διεφθαρμένων ανθρώπων, τότε θα του ζητηθεί να αρνηθεί τις ευλογίες του Θεού Παντοδύναμου και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει μοναχός, γιατί είναι καινοτόμος που είναι υπερβολικός στην αίρεση του και Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει μοναχός και ήταν μεταξύ των λαών της πόρνης, τότε ερμήνευσε με άφθονο σεβασμό και φόβο στον Παντοδύναμο Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από πονηρός άνθρωπος που είναι προδοτικός καινοτόμος και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει Εβραίος ακολουθεί το μονοπάτι της αίρεσης και όποιος βλέπει μια ομάδα Εβραίων μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο και όποιος βλέπει έναν Εβραίο Αυτό ερμηνεύεται με καθοδήγηση και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει Εβραίος θα κληρονομούσε τον θείο του ή τη θεία του, και όποιος είδε τον Μάγο, ερμήνευσε περιπλέκοντας τα πράγματα και σφίγγοντάς τα….