Αν έβλεπε ότι ήταν με τον Ιμάμη με λόγια σοφίας, θα κερδίσει την ανάγκη του,

…Συγκέντρωση ανθρώπων με διαφθορά : Όποιος βλέπει ότι συνδυάζει μοιχεία και δεν βλέπει μοιχεία, τότε είναι ένας ευαίσθητος άνθρωπος που προσφέρει αγαθά και είναι δύσκολος γι ‘αυτόν . Όσον αφορά τη μίμηση μιας γυναίκας σε έναν άνδρα : Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει ρούχα και εμφάνιση ανδρών, τότε η κατάστασή της θα βελτιωθεί εάν αυτό δεν υπερβαίνει το πεπρωμένο . Εάν τα ρούχα είναι πέρα ​​από τη μοίρα, τότε η κατάστασή τους αλλάζει με φόβο και θλίψη . Αν είδε ότι είχε μετατραπεί σε άντρα, η καλοσύνη της ήταν με τον άντρα της ….

Όποιος δει μια πατάτα χτυπημένη από το έδαφος, στο Μπακί, ή σε νηπιαγωγείο, θα ερμηνεύσει στον τάφο ενός μάρτυρα ) εμφανίζεται εκεί ….

Και όποιος πιστεύει ότι έχει ένα παλιό σπασμένο χαλί υποδηλώνει την έλλειψη καθαρότητας της ζωής του, και το όραμα ενός καθαρού πράσινου χαλιού δείχνει την ικανότητα του προς το ζην ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει νικήσει τους νεκρούς και οι νεκροί είναι ικανοποιημένοι με τον ξυλοδαρμό του, δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον ….

Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα βγαίνει από γάλα από το στήθος της και τελειώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και την αύξηση της χάρης ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει με τον χαλίφη σε ένα μπολ ή του τρέφει κάτι, τότε θα υποφέρει τόσο πολύ όσο έφαγε ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του δεν είναι καλυμμένο με λάσπη, τότε θα τους ερμηνεύσει ότι τον έχει ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Και όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα δαχτυλίδι και το γαρύφαλό του ήταν της προέλευσής του, θα ερμηνευθεί από την απόκτηση ενός παιδιού ή την αγορά μιας υπηρέτριας, ενός ζώου ή σπιτιού και ο λοβός του δακτυλίου έχει μετακινηθεί από τη θέση του, θα ανατεθεί στους βασιλιάδες εποπτεύοντας την απομόνωση και σε άλλους σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες ….

…Και όποιος βλέπει ότι βιάζεται με βάρη πάνω του και δεν περπατά μαζί του, τότε θα υποστεί ανησυχία και θλίψη ….

…Συζήτηση για τις έννοιες της αιμομιξίας. Έχετε δει ότι έχετε σεξουαλική επαφή με τη μητέρα σας; Ή είδατε ότι κάνετε σεξ με τον πατέρα σας; Είδες ότι είσαι κόρη Τζάμα; Ή είδατε ότι κάνετε σεξουαλική επαφή με τον αδερφό, τον θείο ή τον θείο σας; Μήπως κάποιοι από εσάς είδαν ότι κάνει σεξ με τον αδερφό του; Είναι περίεργο που μερικές φορές βλέπουμε το άλλο μέρος να είναι ικανοποιημένο με αυτό που κάνουν με αυτό ! Μπορεί να δείτε ακόμη και ένα άτομο που δεν γνωρίζετε ποτέ, και κάνετε σεξ μαζί του, οπότε ποια είναι η εξήγηση για αυτό το θέμα; Είναι αυτά τα οράματα που βλέπετε περισσότερο ή λιγότερο; Μιλάτε για αυτό ή μείνετε σιωπηλοί για αυτό και φοβάστε; Έχετε κάτι να προσθέσετε σε αυτά τα θέματα, μέσω προσωπικών εμπειριών ή εξειδικευμένης ανάγνωσης; Υπάρχουν εκδηλώσεις που σχετίζονται με την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων σε εσάς; Και πολλές άλλες ερωτήσεις; Αυτό το πράγμα δεν έχει καμία ελπίδα να το επαναλάβει και επομένως η σεξ διαφέρει, μπορεί να έχει ευχάριστη και χαρούμενη σημασία και μπορεί να είναι το τελείως αντίθετο, αλλά δεν μου αρέσει ο φόβος και η αμηχανία να βλέπω τέτοια πράγματα, και αυτό είναι το σημείο του αλόγου, και αυτό με ώθησε να το γράψω εδώ . Μερικοί άνθρωποι έχουν σεξουαλική επαφή με αιμομιξία ως δικαιοσύνη και σχέση μαζί τους, και μερικοί είναι εχθρότητα και διαφωνία, και μερικοί είναι απόδειξη του γάμου τους, και μερικοί είναι ένα ευαγγέλιο της επίσκεψης στη Μέκκα …. Και έτσι οι έννοιες δεν είναι οι ίδιες, και βρίσκουμε μερικούς που εξηγούν τέτοια όνειρα σε μια ακραία εξήγηση της απαισιοδοξίας , οπότε η Τζέντα χωρίζει μια γυναίκα , ή αμφιβάλλει για το Unleashed , ή αμφιβάλλει για την τιμή της αδερφής του ! Και αυτοί οι άνθρωποι αν ειπώθηκε : Πώς μπορούμε να τους πείσουμε να τους κάνουν λάθος; Τους πείθουμε ότι το άτομο αναφέρεται στη γνώση και όχι στην άγνοια , και λέγοντάς του : ότι τα οράματα δεν σπάνε μαζί τους με μια κρίση , είναι υποθετικά και όχι βεβαιότητα σημασίας , και του λέμε επίσης ότι η σημασία του οράματός σας δεν είναι κατ ‘ανάγκην, όπως καταλάβατε αυτό , καθώς μπορεί να έχει μια εντελώς διαφορετική έννοια ….

…Εγκυμοσύνη ενός ατόμου Εάν ένα άτομο φέρει ένα βάρος σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει έναν κακό γείτονα . Το βαρύ φορτίο μπορεί να είναι ενοχή . Και το βαρύ φορτίο μιας γυναίκας είναι ένα κακό σχοινί ή σύζυγος . Και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα βαρύ φορτίο, τότε μπορεί να υποστεί βλάβη από έναν άρρωστο γείτονα . Και η εγκυμοσύνη στον αυχένα ή στον ώμο αμαρτάνει . Η εγκυμοσύνη για το νεογέννητο είναι μια άνεση για το κινητό και κόπωση και κόπωση για την έγκυο γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι κουβαλάει ξύλο, μετά κουβαλάει και κουτσομπολεύει, και μεταδίδει ψεύτικο ….

…Εάν βλέπει ότι έχει αυξηθεί ή μειωθεί στο adhaan ή έχει αλλάξει τη διατύπωση του, τότε καταπιέζει τους ανθρώπους στο βαθμό της προσθήκης ή της μείωσης . Και αν καλεί την πρόσκληση για προσευχή σε έναν δρόμο, εάν είναι ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης, τότε απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό, και αν είναι μεταξύ των λαών της διαφθοράς τότε χτυπά, και όποιος βλέπει σαν να είναι καλώντας την κλήση σε έναν τοίχο, τότε καλεί έναν άνδρα να συμφιλιωθεί, και αν δώσει το κάλεσμα στην προσευχή πάνω από ένα σπίτι, τότε η οικογένειά του θα πεθάνει, και αν δώσει το κάλεσμα στην προσευχή πάνω από την Κακά, τότε εμφανίζεται μια καινοτομία, και η πρόσκληση για προσευχή στο εσωτερικό του Kaaba δεν είναι αξιέπαινη, και όποιος καλεί την πρόσκληση για προσευχή στην οροφή του γείτονά του προδίδει τον γείτονά του στην οικογένειά του . Και όποιος καλεί ανάμεσα σε έναν λαό που δεν τον απάντησε, γιατί ανάμεσα στους ανθρώπους υπάρχει σκοτάδι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε αυτός που εξουσιοδοτεί ανάμεσά τους είναι ότι η κατάρα του Θεού είναι πάνω στους καταπιεστές »….

…Το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα όνειρο υποδηλώνει το προσκύνημα εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι κατά τους μήνες του Χατζ, και μπορεί να υποδηλώνει κουτσομπολιά με τρόπο που προκαλεί κίνηση, κινητικότητα και προετοιμασία για πόλεμο και μπορεί να υποδηλώνει κλοπή ή το ύψος του βαθμού, την αξιοπρεπή θέση, την ανύψωση και την ακουστική λέξη, και τη σύζυγο στο μονό . Ίσως ανέφερε τα σωστά νέα . Και αν η πρόσκληση σε προσευχή εκτός από την qiblah, ή η πρόσκληση σε προσευχή σε γλώσσα διαφορετική από τα αραβικά, ή με αυτήν με μαύρη όψη, μπορεί να μας πει για ψέματα και κουτσομπολιά . Ίσως αυτό να υποδηλώνει το Ba`a και τους Kharijites σε αυτήν τη χώρα . Ο μουζέν είναι ο καλών στο καλό, ο μεσίτης ή ο εργολάβος του γάμου, ο αγγελιοφόρος του βασιλιά ή το φρύδι του, ή ο καλούντος στο στρατό, και αν η γυναίκα έδωσε άδεια σε ένα όνειρο στον μιναρέ του τζαμιού, εμφανίστηκε μια μεγάλη καινοτομία στη χώρα, και αν τα αυτιά των νεαρών αγοριών ανέλαβαν τον βασιλιά, ειδικά αν η πρόσκληση για προσευχή ήταν σε λάθος στιγμή . Και όποιος είδε ότι καλούσε έναν φάρο και ήταν κατάλληλος για το κράτος, έλαβε εντολή όσο έφτασε στη φωνή του και κατέληξε μαζί του, και αν δεν άξιζε το κράτος, πολλοί από τους εχθρούς του έγιναν πρόεδρος πάνω τους, ακόμα κι αν ήταν έμπορος που κέρδισε το εμπόριο του . Η πρόσκληση στην προσευχή μπορεί να υποδηλώνει ικεσία, δικαιοσύνη, υπακοή και να κάνει καλό, ή ασφάλεια και απελευθέρωση από τις συνωμοσίες του Σατανά . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή σε ένα πηγάδι, και αν βρίσκεται σε μια χώρα που δεν πιστεύει, καλεί τους ανθρώπους στη μέθοδο της θρησκείας, και αν είναι σε μουσουλμανικές χώρες, τότε είναι κατάσκοπος και μπορεί να έχει ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης στην οποία καλεί τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και είναι μουσουλμάνος, τότε απολαμβάνει το καλό . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση και κανείς δεν τον απαντά, τότε είναι από λαό αδίκων . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην οροφή του γείτονά του, θα προδώσει τον γείτονά του για τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στην οροφή της Κάαμπα, τότε είναι αιρετικός ή προσβάλλει τους συντρόφους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει την πρόσκληση για προσευχή ενώ ξαπλώνει, τότε η σύζυγός του προκαλεί ανθρώπους και ενοχλεί τους ανθρώπους με τη γλώσσα της, ακόμα κι αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος είδε ότι καλούσε στην αγορά, είναι κατάσκοπος κλεφτών . Και όποιος έβλεπε ότι καλούσε στην πόρτα του Σουλτάνου, θα μαρτυρούσε την αλήθεια . Το κάλεσμα στην προσευχή στα σοκάκια και τις αγορές δείχνει μια καλή ζωή, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα τροχόσπιτο, κατηγορείται για κλοπή . Η πρόσκληση σε προσευχή μπορεί επίσης να υποδηλώνει την αποχώρηση του συντρόφου . Και όποιος είδε ότι καλούσε σε ένα μέρος όπου η ηλικία του τόπου καταστράφηκε και υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σε αυτό . Και όποιος είδε ότι καλούσε στο μπάνιο, θα είχε πυρετό . Η πρόσκληση για προσευχή ή η ανύψωση της φωνής σε ανάμνηση του Θεού Παντοδύναμου υποδηλώνει την εγγύτητα με τους πρεσβύτερους, ειδικά εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι με όμορφη φωνή, και οι άνθρωποι την ακούνε . Αλλά αν αλλάξει η πρόσκληση για προσευχή, ή αλλοιώθηκε, ή άλλαξε τη μνήμη του Παντοδύναμου Θεού, ή εάν το awrah ήταν εκτεθειμένο, αυτό δείχνει μια κακή απερισκεψία και αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα σε έναν λαό που συγκεντρώθηκε, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι . Και ίσως το κάλεσμα στην προσευχή δείχνει κατανόηση στη θρησκεία . Το κάλεσμα στην προσευχή μπορεί να είναι μια προσευχή για μια εντολή υπό την εξουσία του Σουλτάνου . Και όποιος βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και δεν απομνημονεύει την ταμπέλα και την ευθυμία, τότε θα μετανιώσει για τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ότι καλεί στον ουρανό και οι άνθρωποι τον έχουν απαντήσει, τότε καλεί τους ανθρώπους σε καλό και τον απαντούν . Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει την κλήση μία ή δύο φορές, και τηρεί και προσεύχεται σύμφωνα με τις υποχρεωτικές προσευχές, ο Θεός Παντοδύναμος θα του παρέχει για το Χατζ και το Umrah . Και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε έναν λόφο που έχει επηρεαστεί από την εντολή ενός μη-Άραβας άνδρα, και εάν δεν πληροί τις προϋποθέσεις για το κράτος, τότε θα επιτύχει ένα κερδοφόρο εμπόριο ή μια μεγάλη τέχνη. Καλεί τους άνδρες να συμφιλιωθούν . Εάν η άδεια είναι πάνω από ένα σπίτι, η οικογένειά του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να καλεί, τότε οι γονείς του είναι αθώοι ψεύδους και ψεύδους . Και όποιος είδε ότι ζητούσε διασκέδαση και παιχνίδι, ο Θεός τον ληστεύει από το μυαλό του . Όποιος ακούσει την έκκληση για προσευχή στην αγορά υποδεικνύει το θάνατο ενός άνδρα από την αγορά . Αυτός που κερδίζει σε χωματερή θα καλέσει έναν ανόητο άτομο να συμφιλιωθεί, και ένας ανόητος δεν θα το αποδεχτεί από αυτόν ….

Σεξουαλική επαφή Ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι κάνει σεξ με τον εαυτό του υποδηλώνει υπερβολή και σεξουαλική επαφή που απαγορεύεται από την οικογένειά του, και αν δει ότι έχει σεξουαλική επαφή με ένα αγόρι, θα πληγεί από καταστροφές . Και αν έβλεπε ότι είχε σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα που γνώριζε και ήταν όμορφη, κρυμμένη και καλλωπισμένη, αυτό δείχνει πολύ καλό . Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τον αδερφό του ή τον φίλο του, αυτό υποδηλώνει εχθρότητα προς τον φίλο του επειδή του βλάπτεται . Όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με τη μητέρα του, αυτό δείχνει εχθρότητα προς τον πατέρα του . Όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τους νεκρούς, αυτό είναι απόδειξη του θανάτου του ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει μια γυναίκα, πρέπει να κάνει σεξ μαζί της, και αν σφαγιάσει μια γυναίκα από ένα ζώο, τότε έχει και σεξ με μια γυναίκα ….

…Όσο για το φιλί, όποιος βλέπει ότι φιλά μια στολισμένη γυναίκα ή κάνει σεξ μαζί της, τότε παντρεύεται μια γυναίκα της οποίας ο σύζυγος έχει πεθάνει, και επωφελείται από τα χρήματα και έναν γιο της, και γίνεται καλός εκείνο το έτος και ειπώθηκε ότι θέλει τον κόσμο. Και όποιος βλέπει έναν άνδρα να φιλάει και να κάνει σεξ μαζί του και να αναμιγνύεται μαζί του αναμιγνύεται με τη λαγνεία, τότε η ερμηνεία του είναι σαν μια ερμηνεία του γάμου, και αν όχι με την επιθυμία, τότε παίρνει το αποτέλεσμα καλό Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν νεκρό , τότε η πορεία του γάμου προχωρά σε ερμηνεία και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι δέχεται έναν νεκρό με επιθυμία, τότε τον συνδέει με το καλό, και όποιος βλέπει ότι οι νεκροί τον φιλούν, φτάνει σε αυτόν από τα χρήματα αυτού νεκρός ή από τις πράξεις του είναι καλύτερος, και όποιος βλέπει ότι είναι μπροστά στα χέρια κάποιου, τότε ταπεινωμένος από αυτόν, καθώς και φιλώντας το γόνατο. Και ένας άνθρωπος και όποιος βλέπει ότι κάποιος είναι μπροστά στη γη, τότε είναι καλύτερο και υψηλότερο για το μέλλον για αυτόν και όποιος βλέπει ότι είναι μπροστά από το χέρι του αγαπημένου του, τότε είναι υποταγή και ταπείνωση σε αυτόν…

…Όσον αφορά τη σεξουαλική επαφή, όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη σύζυγό του σύμφωνα με τη συνήθεια της, τότε τη συνδέει με τη δικαιοσύνη και την καλοσύνη, και εάν η επαφή του με αυτήν ήταν στο πίσω μέρος, τότε ζητά μια εντολή που περιλαμβάνει αίρεση , και ως εκ τούτου δεν συμβαίνει σε αυτόν στη ζήτησή του. Έχει σεξουαλική επαφή με ένα από τα χαράμ του, τότε είναι λίγη αγάπη για αυτόν που δεσμεύεται μαζί της, και αν είναι νεκρή, τότε δείχνει ότι υποφέρουν και θλίβουν. Λέγεται ότι το να βλέπεις αυτό είναι καλό για όποιον κάνει και το αποτέλεσμα και μπορεί να υποδηλώνει το Χατζ. Και όποιος είδε ότι είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του και ότι ήταν νεκρή, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν. Είδε ότι ο χαλίφης και όποιος αντικαταστήσει τον γάμο του έχει αποκτήσει κηδεμονία από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει μια παρθένα, τότε έχει μια υπηρέτρια ή παντρεύεται μια καλή γυναίκα εκείνο το έτος, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα στη συνέχεια τον συνδέει με ικεσία, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια σκλάβα και είναι νεκρή, τότε η ζωή του έχει λήξει και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται κάτι από ένα ζώο, δημιουργεί μια εύνοια σε όσους τον απιστεύονται και Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν από τους γονείς του χωρίς εκσπερμάτιση, τότε προσευχήθηκε μαζί τους, και αν εκσπερμάτιζε, διέκοψε το έλεός του. Και αν ήταν αρχικά από τους ανθρώπους της καλοσύνης B. Με γνώση και ευλογία, και ο γάμος δείχνει την πραγματοποίηση του τι σημαίνει θρησκεία ή τον κόσμο, και όποιος βλέπει ότι ο αντίπαλός του είναι παντρεμένος με αυτόν, θα τον κερδίσει, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται τον Σουλτάνο ή που παίρνει τη θέση του, τότε τα χρήματά του φεύγουν, και αν το κάνει μαζί του, θα έχει μεγάλο αγαθό. Και ειπώθηκε ότι ο γάμος στο πίσω μέρος δείχνει το αίτημα για ένα δύσκολο ζήτημα και όποιος πιστεύει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του γείτονά του, δεν υπάρχει καλό σε αυτό…

…Σε εξέλιξη : μια λειτουργία του καλύτερου έρχεται και είναι η ταλάντωση Το Τατάρι προέρχεται από τη γείτονά της . Όποιος βλέπει μια σκλάβια που την κατέχει, την παντρεύτηκε ή την εισάγει, εάν έχει έναν απόντη, έρχεται σε αυτόν, ή τα νέα του ή το βιβλίο του, και αν βλέπει ότι εκείνος του οποίου η επιβίωση είναι περιορισμένη, θα είναι ευχαριστημένος, και αν δει ότι ποιος είναι στη θάλασσα που δεν μπορεί να πάει, το πλοίο του θα τρέξει . Και αν τη βλέπει για το κοινό να τους κυνηγάει στις αγορές ή να τους καλεί να αιμομιξία, τότε η καταστολή τους κυματίζει . Και αν την είδε να χτυπάει το ντέφι, μια διάσημη είδηση ​​παρουσιάστηκε στους ανθρώπους . Στη συνέχεια, σύμφωνα με την ομορφιά, την ασχήμια και άλλες συνθήκες ….

…Όσο για τον καταπέλτη και τον πύραυλο, δηλώνουν συκοφαντία και ψεύτικα . Εάν το βλέπει σαν να τους ρίχνει σε ένα από τα προπύργια των απίστων που σκοπεύουν να το ανοίξουν, τότε ζητά από έναν λαό να κάνει καλά . Η πέτρα του καταπέλτη είναι ένας αγγελιοφόρος με σκληρότητα . Και όποιος είδε ότι πετούσε μια πέτρα από ψηλό μέρος, θα απέκτησε μια κατοχή και έναν γείτονα . Και οι βράχοι που βρίσκονται στο βουνό ή στον πυθμένα του είναι διαφορετικοί από τους άντρες των οποίων οι καρδιές είναι σκληρές στη θρησκεία . Αν είδε ότι σηκώνει μια πέτρα για να βιώσει δύναμη . Παλεύει έναν σκληρό ήρωα . Αν το σάλι του ήταν συχνά μαζί του, και αν δεν μπορούσε, τότε ηττήθηκε . Ένας άντρας είδε τον Αμπού Μπανάτ και ήταν ένα τηγάνι σαν να είχε εισέλθει ένας βράχος στο σπίτι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένα γενναίο αγόρι γεννιέται σε εσάς . Πρότεινε ότι ήταν ο σύζυγος της κόρης του, ένας διεφθαρμένος άνθρωπος . Ένας άντρας είδε σαν ένα βότσαλο να είχε πέσει στο αυτί του, οπότε το κούνησε με πανικό και βγήκε, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάθεται στους ανθρώπους της καινοτομίας και άκουσε μια σκληρή λέξη που ήρθε στο αυτί του . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα άτομο με μια πέτρα με σφεντόνα, ο τοξότης καλεί στον στόχο σε ένα θέμα αλήθειας στην σκληρότητα της καρδιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν να του έριχναν πέτρες γυναίκες, ότι δούλεψαν με μαγεία ….

…Το όραμα του αλατιού αποτελείται από πέντε πτυχές της έκφρασης, της καλοσύνης, της ακεραιότητας, μιας σαφούς ύλης και της υγείας του γείτονα ….

…Η σκηνή δείχνει σε ένα όνειρο ταξίδι, τάφο, σύζυγο ή σπίτι . Και οι πολλές σκηνές είναι σύννεφα . Και όποιος είδε ότι μια σκηνή χτυπήθηκε πάνω του, αν ήταν σουλτάνος, θα είχε προσθέσει στον Σουλτάνο, και αν ήταν στρατιώτης που ανέλαβε την εντολή, και αν ήταν έμπορος που ταξίδεψε και κέρδισε καλό και τιμή και ένα όμορφο σκλάβος . Αν δει μια λευκή σκηνή δίπλα στη σκηνή του, τότε είναι ένας άνθρωπος που απολαμβάνει το καλό, απαγορεύει το κακό, και μετανοεί για μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος είδε το φεγγάρι στη σκηνή του, θα αγαπούσε τον γείτονά του από το σπίτι του σουλτάνου . Η σκηνή σε ένα όνειρο ανήκει σε εκείνη που την μπήκε ή χτυπήθηκε για αυτόν, και αν είναι ανίκανη για τον βασιλιά, τιμάται από τον σουλτάνο . Και η σκηνή και ο θόλος χωρίς τη σκηνή . Οι λευκές σκηνές είναι οι τάφοι των μαρτύρων, όπως και τα πράσινα των σκηνών . Και όποιος βγαίνει από μια παράδοξη σκηνή εξόδου, απομακρύνεται από την εξουσία του και απομονώνεται από τους βοηθούς του . Και όποιος βλέπει τις σκηνές του να διπλώνονται, αυτή είναι η ζωή και η εξουσία του . Και ο θόλος είναι γυναίκα . Δείτε επίσης το Al-Fustat ….

…Στο όραμα των προφητών και των αγγελιοφόρων εν γένει και ειδικότερα το όραμα του Μωάμεθ, άκουσα τον Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, είπε : αγόρασα μια υπηρέτρια που νομίζω ότι είναι τούρκικη και δεν το έκανε Γνωρίστε τη γλώσσα μου, και δεν ξέρω τη γλώσσα της, και οι σύντροφοί μου είχαν έναν γείτονα που μεταφράζει από αυτήν, είπε, οπότε μια μέρα κοιμόταν, έτσι συνειδητοποίησα ενώ έκλαιγε Και φωνάζει και λέει : Ω κύριέ μου, διδάξτε μου το άνοιγμα του βιβλίου, οπότε είπα στον εαυτό μου, κοιτάζω την κακία της, ξέρεις τη γλώσσα μου και δεν μου μιλάς, έτσι οι φίλοι μου συγκεντρώθηκαν και της είπαν : Δεν ήξερες τη γλώσσα του και την ώρα , πώς του μιλάς; Και η υπηρέτρια είπε : Είδα στο όνειρό μου έναν θυμωμένο άνδρα και πολλοί άνθρωποι ήταν πίσω του ενώ περπατούσε, οπότε είπα ποιος είναι αυτός; Είπαν Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Τότε είδα έναν άντρα που ήταν καλύτερος από αυτόν και με ανθρώπους ενώ περπατούσε, οπότε είπα ποιος είναι αυτός; Είπαν λοιπόν τον Μωάμεθ, ειρήνη και ευλογίες, γι ‘αυτό είπα ότι θα πάω με αυτό, οπότε ήρθε σε μια μεγάλη πόρτα, που είναι η πύλη του Ουρανού, έτσι χτύπησε και άνοιξε για αυτόν και για τον οποίο μπήκε, και εγώ και δύο γυναίκες μείναμε, οπότε ελέγξαμε την πόρτα και άνοιξε, και ειπώθηκε ότι σε κάποιον που είναι καλός να διαβάσει το άνοιγμα του βιβλίου έχει άδεια, οπότε διάβασαν και τους έδωσαν άδεια, και παραμένουν εγώ . Έτσι μου δίδαξε το άνοιγμα του βιβλίου, είπε, και το δίδαξα με μεγάλη δυσκολία, και όταν το συντήρησα, έπεσε νεκρό . Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Το όραμα των προφητών, να είναι οι προσευχές του Θεού, είναι ένα από τα δύο πράγματα, είτε ως καλά νέα είτε ως προειδοποίηση . Τότε υπάρχουν δύο απεργίες : μία από αυτές είναι ότι βλέπει έναν προφήτη στην κατάσταση και την εμφάνισή του, γιατί είναι απόδειξη της καλοσύνης του ατόμου του οράματος, της υπερηφάνειας του, της τελειότητας της στάσης του και της νίκης του έναντι εκείνων που είναι εναντίον του, και ο δεύτερος τον βλέπει να αλλάζει την κατάσταση με ένα πρόσωπο συνοφρυώματος. ένας προφήτης, ανέφερε ότι προδίδει τη Γραμματεία και το Σύμφωνο για να καταγγείλει το στίχο : (να θυμάστε τα πράγματα Nqdahm τη διαθήκη τους και τη δυσπιστία τους στους στίχους του Αλλάχ και να σκοτώσουν άδικα τους προφήτες ). Αυτό είναι στο σύνολό του, και όσον αφορά τις λεπτομέρειες : Αν έβλεπε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, στην εμφάνισή του, θα είχε επιτύχει μια μεγάλη εντολή εάν άξιζε αυτό . Επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Είμαι χαλίφης στη γη ) , και αν δει ότι του μίλησε, θα λάβει μια σημείωση του Παντοδύναμου λέγοντας : ( Και ο Αδάμ γνώριζε όλα τα ονόματα )….

Είναι σπάνιο να διηγείται ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και του είπε, το είδα σαν να ρουφάω ένα φρούτο και να το έδωσα στον γείτονά μου, οπότε είπε ότι μοιράζεσαι μια χάρη μαζί του, οπότε έπλυνε ένδυμα ή ένα ένδυμα ενώ την βοηθούσε ….

…Φίδια : είναι εχθροί, επειδή ο καταραμένος Σατανάς παρακαλούσε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και η εχθρότητα κάθε φιδιού ανάλογα με την έκταση της ταλαιπωρίας του, του οστού και του σημαδιού του, και μπορεί να είναι άπιστοι, και οι ιδιοκτήτες της αίρεσης, λόγω του δηλητηρίου που έχει . Ίσως να έδειχνε τους μοιχείους, τα δαγκώματά τους και τον χαρακτήρα τους, και ίσως η ζωή προήλθε από το όνομά της, όπως το να βλέπεις στα στρέμματα ή να ρέει κάτω από δέντρα, με νερό και καταρρακτώδεις βροχές, και τους έμοιαζαν να το φυσούν στο νερό . Το φίδι μπορεί να είναι κυβερνήτης, ή μπορεί να είναι γυναίκα και παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μία από τις συζύγους σας και τα παιδιά σας είναι ο εχθρός σας, γι ‘αυτό προσέξτε τις. » Και όποιος σκοτώνει ή να μάχεται ένα φίδι, παλεύει έναν εχθρό . Και φάτε τη σάρκα του, τα χρήματα από έναν εχθρό, την ευχαρίστηση και τη χαρά . Και αν τον δαγκώσετε σε δύο μισά, πάρτε τη δικαιοσύνη από τον εχθρό του . Και από τη ζωντανή του λέξη με απαλά και ευγενικά λόγια, χτύπησε ένα καλό που θα ήθελαν οι άνθρωποι γι ‘αυτόν, και αν δει ένα νεκρό φίδι, τότε είναι εχθρός που ο Θεός αρκεί για το κακό του χωρίς δύναμη και δύναμη . Και τα αυγά της είναι οι πιο δύσκολοι εχθροί και τα μαύρα τους είναι τα πιο δύσκολα . Αν έβλεπε ότι ήταν βασιλιάς των μεγάλων μαύρων της ζωής σε μια ομάδα, θα οδηγούσε τους στρατούς και θα αποκτήσει έναν μεγάλο βασιλιά . Εάν χτυπήσει ένα ομαλό φίδι που τον υπακούει, και ούτε ένα πάνινο παπούτσι ούτε μια καλοσύνη πονάει, τότε χτυπά έναν θησαυρό των θησαυρών των βασιλιάδων, και μπορεί να ήταν ο παππούς του εάν ήταν σε αυτήν την ιδιότητα . Και όποιος φοβάται ένα φίδι και δεν το βλέπει, τότε είναι ασφάλεια για αυτόν από τον εχθρό του, και αν το δει και το φοβάται, τότε είναι φόβος, καθώς και όλος ο φόβος, και ομοίως ό, τι το φοβάται και δεν το βλέπει το βλέπεις, και γεννιέται η έξοδος του φιδιού από την ουρήθρα, και όποιος εισάγει ένα φίδι σε ένα σπίτι που εξαπατείται από τον εχθρό του, όποιος βλέπει ότι το πήρε, τότε παίρνει χρήματα από έναν εχθρό που είναι ασφαλής, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Πάρε το και μην φοβάσαι .~ Ένα μικρό φίδι γεννήθηκε . Και αν είδε τα φίδια να πολεμούν στην αγορά, ο πόλεμος θα γινόταν και θα κέρδιζε τους εχθρούς . Και το φίδι είναι η εξουσία μιας σιωπηλής εχθρότητας, και αν δει ότι ένα φίδι βγαίνει από τη μνήμη του μία φορά και επιστρέφει σε αυτόν μία φορά, τότε τον προδίδει . Και το φίδι είναι γυναίκα, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει ένα φίδι στο κρεβάτι του, η γυναίκα του πεθαίνει και αν δει ένα φίδι στο λαιμό του και το κόψει τρία κομμάτια, τότε χωρίζει τη γυναίκα του τρεις φορές και το φίδι τα πόδια και οι κυνόδοντες είναι η δύναμη του εχθρού και η σοβαρότητα της πονηρίας του . Και όποιος μετατρέψει ένα φίδι, τότε μεταμορφώνεται από το ένα κράτος στο άλλο, και γίνεται εχθρός των Μουσουλμάνων, και αν δει το σπίτι του γεμάτο φίδια δεν φοβάται, τότε φιλοξενεί στο σπίτι του τους εχθρούς των Μουσουλμάνων, ιδιοκτήτες πάθους, και τα υδρόβια πλάσματα με χρήματα, και αν βλέπει στην τσέπη του ή στο μανίκι του ένα μικρό λευκό φίδι δεν φοβάται. Επειδή είναι ο παππούς του, και αν δει ένα φίδι να περπατά πίσω του, τότε ο εχθρός του θέλει να τον εξαπατήσει, και αν περπατάει ανάμεσα στα χέρια του ή περιστρέφεται γύρω του, τότε είναι εχθροί που αναμιγνύονται μαζί του και δεν μπορούν να τον βλάψουν, και Αν βλέπει μια ζωή να μπαίνει στο σπίτι του και να φεύγει χωρίς κακό, τότε είναι εχθροί του από το νοικοκυριό του και τους συγγενείς του, αν δεν το βλέπει στο σπίτι του, οι εχθροί είναι ξένοι . Και η σάρκα και το λίπος του φιδιού είναι τα χρήματα ενός εχθρού, και ένα αντίδοτο από έναν εχθρό. Αν δει φίδια να πολεμούν από κάθε πλευρά, τότε σκοτώνει ένα μεγάλο φίδι από αυτούς, τότε κατέχει αυτήν την πόλη . Αν το φονευμένο φίδι ήταν σαν όλα τα άλλα φίδια, τότε ένας από τους στρατιώτες του βασιλιά σκοτώθηκε και αν το φίδι ανέβαινε σε ύψος, έγινε άνετος, χαρούμενος και χαρούμενος, και αν είδε ένα φίδι να κατεβαίνει από ύψος, ένας αρχηγός πέθανε σε αυτό το μέρος . Αν δει ένα φίδι να αναδύεται από τη γη, τότε βασανίζεται σε αυτό το μέρος . Αν δει τον κήπο του γεμάτο ζωή, τότε είναι ο κήπος που μεγαλώνει και το φυτό σε αυτό αυξάνεται και ζει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι σαν ένα φίδι το ακολουθούσε και το παρακολουθούσα, έτσι μπήκε σε ένα λαγούμι, και στο χέρι μου τοποθετήθηκε ένα καπάκι στο λαγούμι . Είπε : Είσαι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Θα την παντρευτείτε και θα την κληρονομήσετε, οπότε την παντρεύεται και πέθανε για επτά χιλιάδες dirham . Ένας άλλος είδε σαν το σπίτι του να ήταν γεμάτο ζωή, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην φιλοξενείτε τον εχθρό των Μουσουλμάνων . Μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μπακρ, μια γυναίκα είδε δύο λαγούμια από τα οποία βγήκαν οι φάλαινες. Στη συνέχεια, δύο άντρες σηκώθηκαν και πήραν γάλα από το κεφάλι τους, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το φίδι δεν αρμέγει γάλα, αλλά αποπνέει δηλητήριο . Και αυτή είναι μια γυναίκα με την οποία εισέρχονται δύο από τους ηγέτες των Χαριττών, που την προσκαλούν στο δόγμα τους, αλλά την καλούν να προσβάλει τους δύο σεΐχες, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Όσο για τη ζωή της κοιλιάς, είναι συγγενείς και η έξοδος από τον άνδρα είναι ατυχία για τον γείτονα του άνδρα ….

…Ποια είναι η θεραπεία για την αϋπνία; Η αϋπνία δεν κοιμάται τη νύχτα . Έχει εξαπλωθεί και επιδεινωθεί, ειδικά σε αυτήν τη σύγχρονη εποχή, και δεν είναι πιο ευεργετικό ή πιο αποτελεσματικό από τις καθαρές προφητικές συνταγές για τη θεραπεία αυτής της ασθένειας, και αφού μπήκαμε στο τεράστιο πεδίο του έτους σας έφερα τα ακόλουθα φάρμακα, οπότε φάτε τους, πίνουν, και ταΐζουν τους φτωχούς φτωχούς . Ο Al-Tirmidhi διηγείται στο Sunnah ότι ο Buraidah είπε : Ο Khaled διαμαρτυρήθηκε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού ! Ποτέ δεν κοιμάμαι το βράδυ από την αϋπνία, οπότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Αν πάω στο κρεβάτι σου, πες : Ω Θεέ, Κύριε των επτά ουρανών και όσα έμεινα, και Κύριε του δύο γη και ό, τι έχω κατεβάσει, και ο Κύριος των δαιμόνων και αυτό που έχω μείνει, γίνε μου γείτονας από το κακό της δημιουργίας σου, όλα αυτά που ένας από αυτούς πρέπει να με εγκαταλείψει. Ή με θέλει, τη δόξα του γείτονά σου, τη δόξα του επαίνους σου, και δεν υπάρχει κανένας θεός εκτός από εσένα . Ο Al-Tirmidhi είπε : Πρόκειται για ένα Χαντίθ του οποίου η αλυσίδα μετάδοσης δεν είναι ισχυρή . Ωστόσο, αυτό το Χαντίθ υποστηρίζεται από αυτό που τους δίδαξε από φόβο : Ζητώ καταφύγιο στα τέλεια λόγια του Θεού από τον θυμό και την τιμωρία Του, το κακό των υπαλλήλων Του, και τις ιδιοτροπίες των δαιμόνων, και ζητώ καταφύγιο σε Σου, Κύριε , να παρευρεθούν . Και αναφέρθηκε επίσης σε μια αφήγηση του Ibn al-Sunni, ότι ο Zaid bin Thabit, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, διαμαρτυρήθηκε για αϋπνία στον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, και του είπε : Πες : Ω Θεέ, τα αστέρια εξαπατούνται, και τα μάτια έχουν ηρεμήσει, και είστε ζωντανοί και ζείτε, μην κοιμάστε. Ω γειτονιά, Ω Κέιμ, ηρέμησε. Νύχτα και κοιμήσου τα μάτια μου . Το είπε, οπότε πηγαίνω στον Θεό Παντοδύναμο να κάνει ό, τι βρήκε . Ο Abdullah bin Amr ibn al-Aas, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, τους χρησιμοποιούσε από το μυαλό των γιων του, και όποιος δεν κατάλαβε τα βιβλία του, τότε το σχολίασε, και δεν είναι εμφανής η σημασία αυτής της δικαιολογίας θεραπεία αυτής της ασθένειας . Βλέπε : Zad al- Ma`ad του Ibn Qayyim al- Jawziyyah: 4/212….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πιάσει ένα κοράκι και το έχει κρατήσει στο χέρι του, τότε είναι στην αλαζονεία της εντολής του και είναι άκυρο από αυτό που ζητά. Και όποιος βλέπει ένα κοράκι σε ένα σπίτι ή ένα στρατόπεδο, τότε σε αυτό το μέρος ένα ανήθικο άτομο, και όποιος βλέπει ένα κοράκι που πέφτει μεταξύ των χεριών του, τότε τον χτυπά ως μάτι, και αν τον δει να κοιτάζει στο έδαφος τότε είναι ο θάνατος του γείτονα. Ψάχνει το έδαφος ανάμεσα στα χέρια του και μετά κάνει κάτι που μετανιώνει ή του φαίνεται για κάτι για το οποίο έχει μπερδέψει…

…Ποια είναι η απόφαση για την απόδοση ενός ονείρου στον διάβολο; Ποια είναι η απόφαση για την απόδοση σε αυτόν μόνο ως μεταφορά; Αναφέρθηκε, όπως μας ήρθε, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : ((Το αληθινό όραμα είναι από τον Θεό και το όνειρο είναι από τον Διάβολο )) . Πολλοί αξιόπιστοι μελετητές έχουν βρει κάποιον στον οποίο το όνειρο αποδίδεται ως μεταφορά για το παράδειγμα του Mazzari στο Sharh Sahih Muslim και του Ibn Hajar στο Fath al-Bari ενώ μιλούσαν για το δίκαιο όραμα : ( Σε σχέση με αυτό που ο Διάβολος δεν έχει είσοδος και για ό, τι έχει εισόδημα, αποδίδεται σε αυτόν ως μεταφορικό ποσοστό ). Είπα : Αλλά η σωστή άποψη είναι ότι οι ενέργειες αποδίδονται στο θέμα τους. Επειδή είναι αυτός που το ξεκίνησε και το έκανε, και αποδόθηκε στον Θεό Παντοδύναμο επειδή είναι αυτός που το αποφάσισε και το δημιούργησε, όπως είπε ο Παντοδύναμος : { Αυτό που σας έχει πέσει από την καλοσύνη είναι από τον Θεό } δηλαδή, πράξη και αρχή . Και ο Παντοδύναμος είπε : ( Ο καθένας είναι με τον Θεό ), που σημαίνει τη δημιουργία και την εκτίμησή τους . Και από αυτό, οι ενέργειες του Διαβόλου, όπως η waswasah, η παραπλανητική, ο πειρασμός και η σύναψη συμβολαίου για την ομάδα των ανθρώπων, όλα αποδίδονται πραγματικά στον Διάβολο. Είναι η άμεση της αυτό το πολύ παραλαβή του Κορανίου Παντοδύναμος, δήλωσε : { Σατανά Sol τους υπαγορεύεται να τους } , και ο Παντοδύναμος, δήλωσε : { Ο Σατανάς σας υπόσχεται τη φτώχεια και τις παραγγελίες σας για να διαπράξουν ανήθικες } , επίσης, είπε { και Kasemhma είμαι και για εκείνους που Nashan } και ο Παντοδύναμος είπε { είμαι γείτονά σας } , καθώς δείχνει έτσι λένε ειρήνη σ ‘αυτόν (( κρατήστε το κεφάλι διάβολο για την ομοιοκαταληξία του σας ….)) μουσουλμανική πυρηνική εξήγηση (6/65) και λέγοντας ειρήνη σε αυτόν : ((ο διάβολος είναι ο γιος της ροής αίματος του Αδάμ )) συμφώνησε . Αυτό και το παράδειγμά του είναι γεγονός που απέδωσε στον Σατανά με πραγματικό τρόπο Επειδή είναι ο άμεσος ηθοποιός του, ακόμα κι αν όλα αυτά είναι από την εκτίμηση του Θεού Παντοδύναμου και της δημιουργίας Του και της θέλησης Παντοδύναμος . Αν αυτός, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, είπε : ((Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , πρέπει να ειπωθεί στο πρόσωπό του, και το όνειρο είναι του είδους που σαγηνεύει και εκφοβίζει τα παιδιά του Αδάμ . Ο Αλ-Κάντι και άλλοι είπαν : ( Είναι στο πρόσωπό του και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει δημιουργήσει γι ‘αυτόν τη δύναμη και την ικανότητα να διατρέχει το εσωτερικό του ανθρώπου το αίμα του ρέει )….

…Όσον αφορά το χαλασμένο αίμα : υποδηλώνει ασθένεια σε όλους τους ανθρώπους, γενικά . Εάν το αίμα μοιάζει λίγο με μια ρουφηξιά, δείχνει το νοικοκυριό και τη συγγένεια, και την επίτευξη του κακού, τότε ξεφορτωθείτε . Λέγεται ότι ο εμετός αίμα είναι μετάνοια από την αμαρτία ή απαγορευμένα χρήματα και οδηγεί σε εμπιστοσύνη στο λαιμό του . Όσον αφορά την ούρηση : κατά την ερμηνεία, απαγορεύεται το χρήμα, οπότε όποιος βλέπει σαν να έχει ουρήσει σε άγνωστο μέρος, θα παντρευτεί μια γυναίκα σε αυτό το μέρος και θα ρίξει το σπέρμα της σε αυτήν με γάμο με τους ανθρώπους αυτού του τόπου ή τον γείτονά του, και λέγεται ότι φαίνεται σαν να ουρεί, τότε ξοδεύει μια διατροφή που του ανήκει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και ό, τι ξοδεύατε για κάτι που τον διαδέχεται και είναι ο καλύτερος του μέλλοντος . Αν είδε σαν να ήταν σε πηγάδι, τότε ξοδεύει από την απόκτηση επιτρεπόμενων χρημάτων . Αν βλέπει σαν να έχει φθαρεί σε ένα εμπόρευμα, τότε είναι ακάθαρτο σε αυτό το εμπόρευμα, και αν έχει φθαρεί σε μια θέση, τότε γεννιέται γι ‘αυτόν ένα μελετημένο αγόρι ….

…Σπάνιος, ένας αξιόπιστος άντρας μου είπε ότι είπε ότι μπήκε στην Ιερουσαλήμ πριν από μερικά χρόνια και είχε μια μεγάλη πανούκλα, οπότε συναντήθηκα με τον Σέιχ Αμπί Μπακρ αλ-Χαλάμπι, ο οποίος ζει στην Ταϋλουάνια, γνωστός κοντά στο Μπαμπ Χάτα, και του διάβασα την στο παρελθόν, οπότε διάβασα μαζί του την απάντησή του από το Κοράνι μετά την προσευχή το μεσημέρι, σύμφωνα με τη συνήθεια του. Όταν τελείωσε, κάλεσε αυτές τις λέξεις τρεις αρκετές φορές με μια ομάδα μαθητών του, τον ρώτησα γι ‘αυτό, οπότε είπε ένα ανέκδοτο από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, τότε έδωσε εντολή σε μερικά από τα ομάδα για να μου το γράψει, οπότε το έγραψαν και το διόρθωσαν. Ω Θεός που είναι γεμάτος δύναμη και παντοδυναμία, Ω Θεός, Θεός, Ω Θεός, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, η δόξα του γείτονά σου και η δόξα του επαίνους σου – και υπάρχει Κανένας Θεός εκτός από εσένα, Θεέ, σε καταφεύγω σε μαχαιρώματα, πανούκλα, έκπληξη και κακές στροφές στην ψυχή, την οικογένεια και τα χρήματα, και το παιδί, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο αριθμός των αμαρτιών μας έως ότου συγχωρεθείτε O Θεέ, ευλογεί τον Μωάμεθ, τον ιδιοκτήτη της λεκάνης και τον Al-Kawthar, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, ο Θεός είναι ο μεγαλύτερος, καθώς μεσαστούσατε για εμάς ο Προφήτης Μωάμεθ, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε δώστε μας τη ζωή μας και φτιάξτε μας τα σπίτια μας και μην μας καταστρέψετε με τις αμαρτίες και τα λάθη μας και κάντε μας έλεος με το έλεος σας, ο Θεός είναι ο πιο Ελεήμων, έτσι ο Θεός θα τους αρκεί, και αυτός είναι ο Πλήρης Ακρόαση, ο Γνωρίζοντας και ο Θεός είναι ο πιο ευγενικός και δεν υπάρχει δύναμη ή δύναμη εκτός από τον Θεό, τον Υψηλό, το σπουδαίο. Τότε τον ρώτησα μέσω της υποστήριξής του στον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη. Είθε ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη σε ένα όνειρο, και μια μεγάλη πληγή κατέβηκε σε αυτήν τη χώρα έως ότου πέθανε οι περισσότεροι από τους ανθρώπους της. Του συγκέντρωσε μερικά από τα νέα του και του ρώτησε ότι αν δει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, στη συνήθεια του σε ένα όνειρο, του ζητά τη μεσολάβηση πάνω τους, τότε είδε τον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, οπότε τον γέμισε με αυτό το αίτημα και τον έδωσε εντολή να το ζητήσει και διδάσκει στους ανθρώπους να το ζητήσουν στην άρση της πανούκλας. Είπε, έτσι είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, φοβάμαι ότι θα τον ξεχάσω ή θα παραπλανήσω σε κάτι από αυτό. Είπε, έτσι ώστε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες του Θεού, να διατάξει έναν άντρα που ήταν μαζί του και είπε : Γράψτε το στην παλάμη του . Έτσι ξύπνησα και το βρήκα στο χέρι μου γραμμένο στη διατύπωσή του, καθώς είναι γερμανικά. Ο συγγραφέας του είπε, και ρώτησα ποιος μου είπε αυτό σχετικά με το αν ο Σεΐχης Αμπάκ Μπαρκ σάς εξουσιοδότησε να το διηγηθείτε από αυτόν με αυτήν την αλυσίδα αφήγησης και είπε ναι ….

…Ένας σκύλος στο όνειρο είναι ανόητος, οπότε αν γαβγίζει, τότε είναι ανόητος, εξωφρενικός . Και όποιος είδε ένα σκυλί που τον δαγκώνει, θα βλάψει τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ένα σκύλο που σκίζει τα ρούχα του, ένας ανόητος θα τον χτυπήσει, και αν δεν ακούσει το γαβγίζει του, τότε είναι εχθρός . Ο σκύλος είναι μια μέτρια γυναίκα και το κουτάβι είναι ένα αγαπημένο αγόρι. Αν είναι λευκός, τότε είναι πιστός και αν είναι μαύρος, υπερισχύει το νοικοκυριό του . Είπε : Ένα κουτάβι μπάσταρδο που μεγάλωσε από έναν ανόητο άνθρωπο . Ένα σκυλί ποιμένων θα ωφεληθεί . Ο οικιακός σκύλος είναι άδικος εχθρός . Ο σκύλος Saluki δείχνει την εγκυρότητα του παρατηρητή για το Σουλτανάτο . Και ο Κινέζος σκύλος δείχνει ότι ο βλέποντας αναμιγνύεται με ξένους . Και όποιος είδε ότι πήρε ένα σκυλί, θα συνόδευε έναν υπηρέτη . Και αν έβλεπε ότι ένας σκύλος τον δάγκωσε υπέφερε ατυχία και βλάβη και αγωνία από έναν φίλο ή υπηρέτη . Αν δει ότι κυνηγά με σκύλους, θα λάβει την επιθυμία του . Και αν δει ότι σκοτώνει τα σκυλιά, τότε θα κερδίσει τον εχθρό του, και τα σκυλιά κυνηγιού είναι καλά για όλους τους ανθρώπους, και αν τους δει να επιστρέφουν από το κυνήγι, τότε αυτό δείχνει την απουσία πανικού και ανεργίας . Εάν βλέπει ένα σκυλί που γαβγίζει, αυτό δείχνει κακό . Και ο σκύλος δηλώνει πυρετό λόγω του πλανήτη που ονομάζεται σκύλος, που είναι ο Σείριος, ο οποίος είναι η αιτία των πυρετών . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν ταπεινωμένους ανθρώπους . Και τα σκυλιά του παιχνιδιού και της συνομιλίας δείχνουν χαρά και ευχαρίστηση . Και το σκυλί νερού υποδηλώνει ένα έργο που δεν έχει γίνει και μια ψεύτικη ελπίδα . Και όποιος είδε ότι μετατράπηκε σε σκύλο, ο Θεός Παντοδύναμος του είχε διδάξει μια μεγάλη γνώση, και απογοητεύτηκε, οπότε ο Θεός τον ληστεύει από αυτό . Ο σκύλος είναι αδύναμος εχθρός ή τσιγάρος . Και όποιος βλέπει ότι ένα σκυλί γαβγίζει σε αυτόν, ακούει λόγια από ένα άτομο με μικρή ανδρεία που μισεί . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα ενός σκύλου, θα κερδίσει τη νίκη επί του εχθρού του και θα χτυπηθεί με τα χρήματά του . Και ο σκύλος δείχνει τον φύλακα . Και πίνοντας γάλα σκύλου για φόβο . Εάν ένας σκύλος έχει μαξιλάρι, τότε ο σκύλος είναι φίλος . Ο σκύλος είναι ζητιάνος και μπορεί να υποδηλώνει κακία, ταπείνωση και ταπείνωση της ψυχής . Ίσως ο σκύλος να καθοδηγήσει τον ισχυρισμό στον κόσμο χωρίς να σώζει . Και ο κυνηγός σκύλος, ο Ezz, ο Rifaa και η διατροφή . Ένα σκυλί βοοειδών είναι καλός γείτονας που ζηλεύει την οικογένεια και τον γείτονα . Ίσως η έγκριση του σκύλου σημαίνει πρόστιμο . Και η συντροφιά του σκύλου δείχνει την εξαφάνιση της ιστορίας των ανθρώπων του σπηλαίου . Ο σκύλος είναι συντηρητική γυναίκα για τον άντρα της που έχει πολλούς απογόνους . Ίσως ο σκύλος να υποδηλώνει δυσπιστία και απελπισία από το έλεος του Παντοδύναμου Θεού . Το να βλέπεις έναν σκύλο σπηλιά δείχνει φόβο, φυλάκιση ή φυγή . Και το όραμά του στη χώρα είναι απόδειξη της ανανέωσης της εντολής ….