Και όποιος βλέπει ότι μαγειρεύει φαγητό με σαφράν, δείχνει ασθένεια ….

…Ο Ρουτάμπ είναι σε ένα όνειρο μια κατάσταση σε μια εύπορη πόλη, εάν αυτό οφείλεται . Και όποιος βλέπει ότι τρώει βρεγμένο σε λάθος χρόνο, τότε είναι άρρωστος . Και υγρό εμπόριο-εμπόριο . Και ειπώθηκε : Αντίθετα, η κατανάλωση υγρού φαγητού αναγνωρίζεται από το μάτι . Το Al-Rutab είναι απόδειξη των καλών ειδήσεων του αρσενικού παιδιού, της νίκης επί των εχθρών, της αθωότητας της τιμής και το al-Ratab είναι μια επιτρεπόμενη παροχή, θεραπεία και ανακούφιση . Έτσι, όποιος είδε ότι έτρωγε βρεγμένο σε λάθος στιγμή είχε μια θεραπεία, μια ευλογία και μια ανακούφιση ….

…Το μπολ : Είναι ένα σημάδι της γυναίκας και του υπηρέτη, και του τόπου στον οποίο έρχονται τα προς το ζην . Όποιος δει ένα πλήθος ανθρώπων σε ένα μεγάλο μπολ ή ένα υπέροχο μπολ, και αν ήταν μεταξύ των ανθρώπων της ερήμου, τότε η γη και οι feddans τους, και αν ήταν πολέμου, στράφηκαν σε αυτό με υποκρισία και μετακίνησαν τα χέρια γύρω από το να μοιάζει ανάλογα με την ποσότητα του φαγητού και την ουσία του, και αν ήταν γνώστες, θα το συνηθούσαν αν το φαγητό του ήταν γλυκό και παρόμοιο, και αν ήταν ανήθικο, ή αν το φαγητό της ήταν ψάρι ή βρώμικο κρέας, τότε σχημάτισαν μια μοιχεία ….

…Υπάρχει σχέση ανάμεσα στην υπερκατανάλωση τροφής και τους εφιάλτες; Ναι, το φαγητό μπορεί να προκαλέσει ορισμένους τύπους εφιάλτες, και αυτός είναι ο λόγος που ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι σε αυτόν, προειδοποίησε για υπερβολική κατανάλωση και είπε : [ Ο γιος του Αδάμ δεν γέμισε ποτέ ένα μπολ με μια γάτα, ένα κακό από την κοιλιά του , σύμφωνα με τον Ιμπν Αδάμ για τις σταυρώσεις του, και αν είναι απαραίτητο, τότε το ένα τρίτο για το φαγητό του, το ένα τρίτο για το ποτό του, και το ένα τρίτο για τον εαυτό του ] , είπε επίσης : [ σπίτι του στομάχου ] , και αυτά τα δεινά που έχουν να κάνει με τον ύπνο και τι πρέπει να επαγρυπνεί . Ωστόσο, η συνήθεια των εφιάλτων που προκύπτουν από την κατανάλωση φαγητού δεν έχει τρομακτικό ή επιβλαβή χαρακτήρα, όπως αυτά που προκύπτουν από τις επιπτώσεις της μαγείας ή του ματιού, για παράδειγμα, ή να παρακολουθείτε απαγορευμένα πράγματα, σε άσεμνα πάρτι ή τραγούδι, και Ο αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του μετά την απογευματινή προσευχή, μισούσε μετά από αυτήν, απαγορεύει να είναι επιτρεπτή ομιλία, εάν υπάρχει μια συνάντηση μετά από αυτήν, και σε αυτό που ο Θεός απαγόρευσε, τότε ο ιδιοκτήτης του μπορεί να υποφέρει από αστάθεια στον ύπνο του, και αυτό είναι το αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων, όπως το να μένεις αργά και να παραβιάσεις αυτό που ο Θεός και ο Αγγελιοφόρος του απαγόρευαν, και να το απαγορεύσεις και το συμπέρασμα είναι ότι υπάρχει σχέση μεταξύ κορεσμού και εφιάλτων, αλλά οι εφιάλτες που προκύπτουν από Η ικανοποίηση δεν είναι το μέγεθος των εφιάλτων που προέρχονται από τη μαγεία, το μάτι ή την αμαρτία…

…Το Sura του split read έχει το δεξί του χέρι . Και ο al-Kirmani είπε ότι ο υπολογισμός υποτιμάται την ημέρα της αναφοράς και την επόμενη, και ειπώθηκε ότι υπάρχουν ενδείξεις φθηνού φαγητού . Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Θα έχει πολλούς απογόνους και παιδιά ~….

…Αν βλέπει τα μαλλιά του σώματός του όσο τα μαλλιά ενός προβάτου, γιατί τα μαλλιά στο σώμα του ιδιοκτήτη αυτού του κόσμου είναι ο πλούτος του και το εύρος της κοσμικής ζωής του αυξάνεται σε αυτό και η ζωή και το μήκος των μαλλιών του σώματος για ένας με ανησυχίες και φόβο, η κατάστασή του είναι στενή και οι υποθέσεις του χωρίζονται και η δύναμη της θλίψης του σε αυτό . Εάν βλέπει ότι το ξυρίζει με φως ή μους, τότε εάν ξυρίσει αυτά τα μαλλιά από το σώμα του, οι ανησυχίες και η στεγανότητα της κατάστασης χωρίζονται από αυτόν και μετατρέπονται σε ευρυχωρία και καλοσύνη . Και αν αυτά τα μαλλιά ξυριστούν από τον ιδιοκτήτη αυτού του κόσμου και την αγνότητά του, τότε η κοσμική του ζωή θα καταστραφεί και θα αποκοπεί από την αγωνία του και η κατάστασή του θα μετατραπεί σε δυσάρεστη και αγωνία . Και όποιος βλέπει στον κορμό του φαγητού του μια τρίχα ή κάτι παρόμοιο, θα βρει στα μέσα διαβίωσής του μια έλλειψη, και η προσκόλληση είναι σαν σκουλήκια, και οι ψείρες είναι παιδιά ….

…Όσον αφορά τον al-Ma’idah : Αφηγήθηκε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν ένα τηλέφωνο να ακουγόταν τη φωνή του και να μην βλέπει το άτομο του να απαγγέλλει αυτόν τον στίχο : « Θεέ μου, Κύριέ μας, κατεβάστε ένα τραπέζι πάνω μας από τον ουρανό ~ Μίλησε το όραμά του για τη διέλευση και είπε : Είστε σε δυσκολία και προσεύχεστε στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση και ευκολία, και θα σας απαντήσει . Ήταν όπως είπε . Οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία του πίνακα. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι ήταν ένας έντιμος και γενναιόδωρος άνθρωπος, και καθόταν πάνω του ήταν συντροφιά του, και το φαγητό από αυτό θα επωφεληθεί από αυτό . Αν υπάρχουν άνδρες μαζί του σε αυτό το τραπέζι, τότε απογοητεύει έναν κόσμο με ευχαρίστηση, και ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς υπάρχει μια διαμάχη για ένα ζήτημα διαβίωσης για αυτόν, και τα πολλά καθαρά χνούδια και καλό φαγητό στο τραπέζι είναι απόδειξη του μεγάλη αγάπη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι θρησκεία . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, χθες είδα ένα πράσινο γκαζόν με ένα τραπέζι και έναν άμβωνα με επτά σκαλοπάτια, και σε είδα Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, σηκώσατε το έβδομο, ζητώντας το και κάλεσε τους ανθρώπους στο τραπέζι . Αυτός, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Όσο για το τραπέζι, το Ισλάμ και το πράσινο γρασίδι είναι παράδεισος και ο άμβωνας είναι επτά μοίρες, οπότε ο κόσμος παρέμεινε επτά χιλιάδες χρόνια, εκ των οποίων έξι χιλιάδες χρόνια πέρασαν και Έγινα επτά . Και η έκκληση, προσκαλώ τη δημιουργία στον Παράδεισο και το Ισλάμ . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Το Al-Ma’idah είναι μια συμβουλή για αυτό που χρειάζεται βοηθούς από ένα κτίριο πόλης ή ένα κτίριο χωριού . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι ανδρική γυναίκα . Και είπε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν να τρώνε σε ένα τραπέζι . Κάθε φορά που του έδινε το χέρι, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγαίνει από κάτω από το τραπέζι, και έτρωγε μαζί του . Αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα νεαρό αγόρι Saqlabah θα μοιραστεί μαζί σας με τη γυναίκα σας . Έψαξε το θέμα και το βρήκε όπως είπε . Και αν δει ψωμιά απλωμένα στο τραπέζι, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και αν έβλεπε ότι έτρωγε από αυτό, θα προέκυπτε μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτόν και τον εχθρό του, σύμφωνα με το ρητό ορισμένων εκφραστών . Και ειπώθηκε ότι έτρωγε στο τραπέζι, έτρωγε πολύ περισσότερα από τη συνήθεια του να του αρέσει, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του όσο έφαγε . Και αν έβλεπε ότι το τραπέζι είχε υψωθεί, θα είχε τελειώσει η ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν δει ένα ή δύο χρώματα φαγητού στο τραπέζι, τότε είναι πρόβλεψη που μπορεί να φτάσει . Και στα παιδιά του, με βάση αυτό που είπε ο Παντοδύναμος : « Φέρτε σε μας ένα τραπέζι από τον ουρανό .» Και ειπώθηκε ότι ο πίνακας είναι ένα λάθος σε κίνδυνο, και ότι το χαλάρι έχει περάσει . Λέγεται ότι ήταν το φαγητό και η διαμονή εκείνων που είχαν και έτρωγαν από αυτό . Εάν είναι μόνη της, τότε δεν αμφισβητείται . Και αν είχε κάποιον άλλον, αυτός ήταν ο αδελφός . Και το συχνό κυματισμό της αγάπης τους, και η έλλειψη έλλειψης αγάπης τους . Ένα καρβέλι αγάπης είναι Σουντά, και αν βλέπει ότι διαδίδει φαγητό, τότε είναι αγνοία του για τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και ο Mamlouk είδε σαν το τραπέζι του πλοιάρχου του να βγαίνει και να φύγει καθώς το ζώο έφυγε. Όταν ήρθε στην πόρτα, ήταν σπασμένη, οπότε του πρότεινε ότι η σύζυγος του αφεντικού του είχε πεθάνει από εκείνη την ημέρα και κατέστρεψε όλα όσα είχε, και αυτό ήταν καθήκον, επειδή είδε το τραπέζι στο οποίο σερβίρεται ήταν σπασμένο . Όσο για το ταξίδι : ένα υπέροχο ταξίδι που επιτυγχάνει χωρητικότητα σε αυτό, και ειπώθηκε ότι είναι ένα ταξίδι σε έναν βασιλιά μεγάλης σημασίας και κερδίζει ικανότητα και άνεση για όσους το βρίσκουν, επειδή είναι το ορυκτό της τροφής και της διατροφής ….

…Και τα μαλλιά στο δάγκωμα : είναι θλίψη και δυσκολία, και το γλείψιμο των δακτύλων είναι λίγο καλύτερο από το είδος του φαγητού που γλείφτηκε ….

…Όσο για το μαγειρεμένο, όποιος βλέπει ένα είδος φαγητού, τότε ερμηνεύεται με τρόπο που αυτός που βλέπει ότι μαγειρεύει κάτι για έναν ασθενή συμφωνεί μαζί του, τότε είναι υγεία και όφελος γι ‘αυτόν, και αν όχι, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του . Και όποιος βλέπει διαφορετικά, η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Η κοιλιά : Αυτός που είναι ορατός και από μέσα, είναι μητέρα, αγόρι ή συγγενής της φυλής του . Εάν βλέπει ότι είναι τρυφερός στο στομάχι και τίποτα δεν μειώνει τον χαρακτήρα του, τότε ο πλούτος του ή ο γιος του θα είναι λιγότερο εάν το κενό του είναι χωρίς πείνα . Και αν δει ότι είναι πεινασμένος, τότε θα είναι ανήσυχος και πεινασμένος, και θα χτυπήσει χρήματα ανάλογα με το ποσό και τη δύναμη της πείνας . Η ικανοποίηση είναι η ευχαρίστησή του, η δίψα είναι κακή στη θρησκεία του και η άρδευση είναι καλή στη θρησκεία του . Το στομάχι υποδεικνύει επίσης το κατάστημα ενός ατόμου και τη θέση των αποδόσεών του, για το συνδυασμό του φαγητού του σε αυτό και τη διάθεσή του για ενδιαφέροντα και έξοδα . Ίσως το στομάχι του να ήταν το σπίτι του ή το σπίτι του, ο κυκλικός κόμβος της συζύγου του, το συκώτι του γιου του, η καρδιά του πατέρα του, οι πνεύμονες του υπηρέτη και της κόρης του, το πόδι του, ο σάκος του ή το μαγαζί ή το κατάστημά του, και ο λαιμός του ήταν η ζωή του, το νεύρο και το δικό του συμμορία ….

…Σχετικά με την ερμηνεία του οράματος της νηστείας και του διαλείμματος, ο κ. Abu Saad, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία της νηστείας και ορισμένοι από αυτούς δήλωσαν ότι τον μήνα της νηστείας, τα οράματά τους ανέφερε την υψηλή τιμή και την έλλειψη φαγητού . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι αυτό το όραμα δείχνει την ορθότητα της θρησκείας των οραματιστών, την ανακούφιση από τα προβλήματα, τη θεραπεία ασθενειών και την εξόφληση των χρεών ….

…Αν έβλεπε ότι το έτρωγε, θα τιμήθηκε με την ποσότητα του φαγητού που έτρωγε και λέγεται ότι θα αντιμετωπίσει πόλεμο και αποκάλυψη ….

…Το αρτοποιείο : το γνωστό σημαίνει τον τόπο διαβίωσης του ιδιοκτήτη του, την απόδοση και τα κέρδη του, όπως το αρτοποιείο του, το feddan του και τον τόπο του καταστήματός του, λόγω του φαγητού στο οποίο στεγάζεται, η ευεργετική φωτιά στην οποία καίγεται, το εισιτήριο και το μίσθωμα του αλεσμένου σιταριού αυξάνεται, το άλεσμα ζώων και γαϊδουριών και η υπηρεσία τους και ίσως έχει δείξει τον εαυτό του. Από το καλό, το κακό, την αύξηση, την ανεπάρκεια, το κενό ή την αρχιτεκτονική, επιστρέφει σε αυτό ή στον τόπο του κέρδους και της απόδοσής του . Όσο για τον άγνωστο φούρνο, μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι του Σουλτάνου και στο σπίτι του κυβερνήτη, λόγω των περιορισμών πυρκαγιάς του . Και η φωτιά είναι η δύναμη της βλάβης και του οφέλους, και έχει λέξεις και γλώσσες . Όσο για τη ζύμη και το σιτάρι που του έρχονται από κάθε μέρος και από κάθε σπίτι, είναι σαν τους φόρους και τις κληρονομιές που επιβάλλονται στο σπίτι του σουλτάνου και στο σπίτι του κυβερνήτη, τότε τους επιστρέφουν ως τροφή . Και ζώα όπως παιδιά, υπηρέτες και πράκτορες, καθώς και πιάτα ψωμιού . Και ίσως έδειξε την αγορά, γιατί τα μέσα διαβίωσης της δημιουργίας χύνονται επίσης σε αυτήν, και το κέρδος σε αυτήν είναι σαν θρυμματισμένη στάχτη, και η απώλεια είναι σαν την έλλειψη ψημένων προϊόντων, και το απαγορευμένο και μιλώντας για τη φωτιά που υπάρχει σε αυτήν , οπότε όποιος στέλνει σιτάρι ή κριθάρι στον άγνωστο φούρνο, εάν είναι άρρωστος, μεταφέρει τα χρήματά του στον δικαστή . Εάν δεν είναι άρρωστος, και οφείλει δέκα στον Σουλτάνο ή ένα ενοίκιο ή τον υπόλοιπο που είναι ερωτευμένος και παρόμοια, τότε θα πληρώσει ό, τι οφείλει, διαφορετικά θα στείλει ένα εμπόρευμα στην αγορά . Αν το έδαφος και έστειλε στο φούρνο ήταν φτιαγμένο από μαλλιά, τον έφερε στο εμπόρευμα κοντά στην πρωτεύουσα του . Και αν ήταν σιτάρι, τότε κέρδισε το ένα τρίτο του δηναρίου, ή ένα τέταρτο ή μισό, ανάλογα με το ποσό του zakat του, αν το είχε αγοράσει, ή αν κάτι έπεσε στη συνείδησή του ….

…Medina : δείχνει τους ανθρώπους και τους κατοίκους της, και δείχνει τη συνάντηση και τη μεγαλύτερη μάζα, ασφάλεια και οχύρωση, γιατί όταν ο Μωυσής εισήλθε στον Μιντίν, ο Σούαϊμπ του είπε : Μην φοβάσαι, επέζησα και ίσως το χωριό δείχνει τον κόσμο και η πόλη υποδηλώνει το μέλλον, επειδή η ευδαιμονία της είναι πιο σημαντική, και οι άνθρωποι της είναι πιο ομαλές και οι κατοικίες της είναι μεγαλύτερες . Και η πόλη μπορεί να αναφέρεται στον κόσμο, και το χωριό στο βουνό, επειδή είναι εξέχουσα και απομονωμένη από αυτήν με την αμέλεια των ανθρώπων της . Ίσως η γνωστή πόλη έδειξε την κατοικία του κόσμου, και την άγνωστη πόλη του μέλλοντος . Ίσως η όμορφη άγνωστη πόλη σημαίνει παράδεισο, και το μισητό μαύρο χωριό στη φωτιά, λόγω της ευδαιμονίας των κατοίκων των πόλεων και της δυστυχίας των ανθρώπων του Μουρ . Εάν ένα άτομο μετακινηθεί στον ύπνο του από ένα άγνωστο χωριό και σε μια πόλη, κοιτάξτε την κατάστασή του. Αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί και αν είναι καλός, φτωχός και περιφρονημένος, τότε είναι πλούσιος και περήφανος, και αν είναι με την καλοσύνη του για φόβο ασφάλειας, και αν ο ιδιοκτήτης ενός μυστικού είναι παντρεμένος, και αν είναι με την καλοσύνη του, ένας άρρωστος, πέθανε, και αν αυτό ήταν για έναν νεκρό, η κατάστασή του έχει αλλάξει και το σπίτι του έχει αλλάξει, αλλά υπάρχουν δύο σπίτια, ένα εκ των οποίων είναι καλύτερο από το άλλο, οπότε όποιος μετακινείται από το άσχημο σπίτι στην όμορφη καλή πράξη δραπέτευσε από τη φωτιά και μπήκε στον Παράδεισο, Θεός . Αλλά ποιος βγήκε από την πόλη στο χωριό άγνωστο, Σε αντίθεση με το πρώτο, αλλά αν ο Μαροβίν θεωρούσε τα ονόματά τους και ο Jawaharhama, θα κυβερνήσει τις μετατοπισμένες έννοιες, έτσι, όπως το εξωτερικό του Bagaah στην πόλη της Αιγύπτου, καταλήγει από το πανκ των ερωτήσεων και εξασφάλιση του φόβου του, ο στίχος : « Μπείτε στην Αίγυπτο, Θεός, Αμενίν ». Εάν η αποχώρησή του ήταν από το μυστικό εκείνου που είδε τον Khurasan, τότε μετακόμισε ευτυχώς σε μια κακή στιγμή, είχε έρθει η ώρα του . Ομοίως, το εξωτερικό από το Mahdia και το εσωτερικό στο Sousse, έξω από το Huda και το δικαίωμα στο κακό και τη διαφθορά, με αυτόν τον τρόπο και τις συνέπειές του σε όλα τα γνωστά χωριά και πόλεις . Όσον αφορά τις γνωστές πύλες της πόλης, τους κηδεμόνες τους ή τους κυβερνήτες τους και εκείνους που τους φυλάσσουν και τους συντηρούν . Όσο για τον ρόλο του, οι άνθρωποι του είναι μεταξύ των αρχηγών και των πρεσβυτέρων της περιοχής του, και κάθε μονοπάτι είναι ενδεικτικός εκείνων που βρίσκονται δίπλα του, και εκείνων που χρειάζονται οι άνθρωποι αυτής της περιοχής στα καθήκοντα και τις υποθέσεις τους, και τα ατυχήματά τους θα να τους επιστραφούν με την αξία και την εξουσία του, ή με τις γνώσεις και τα χρήματά του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η Μεντίνα είναι ένας άνθρωπος με γνώση, αν τη βλέπετε από μακριά, και ειπώθηκε : Η Μεντίνα είναι μια θρησκεία, και η έξοδος από τη Μεντίνα είναι φόβος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Βγήκε από αυτό με φόβο και περιμένει . «Και η είσοδος στη Μεντίνα είναι μια συμφιλίωση μεταξύ του και του λαού, τον καλούν στην αλήθεια. Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Μπείτε σε όλη την ειρήνη » , η πόλη, η πόλη είδε ότι ο τρύγος, το κατέστρεψε δείχνει παλιά ή γεννήθηκε εκεί μελετητής ή ιμάμης, συμβαίνει εκεί ευσεβείς και Νάσκα . Και όποιος είδε ότι είχε εισέλθει σε μια χώρα και είδε μια ερειπωμένη πόλη που δεν είχε τείχη, κτίρια ή μνημεία, γιατί αν εκείνη την ημέρα υπήρχαν μελετητές που πέθαναν και πήγαν και μελετούσαν, και κανένας από αυτούς ή τους απογόνους τους δεν έμεινε, και αν είδε ότι γερνάει, τότε αυτός θα γεννηθεί από τους απογόνους των εναπομείναντων μελετητών, θα εμφανιστεί ένας γιος σε αυτούς. Οι επιστήμονες, και είδαν την πόλη ή τις κενές χώρες του Σουλτάνου, η τιμή του φαγητού πηγαίνει στα άκρα εκεί, είδε μια πόλη ή μια χώρα μη καλλιεργημένη καλή φύτευση , είναι καλύτερο εάν οι άνθρωποι, και είπαν μερικούς από αυτούς : Εάν οι πόλεις ήσυχες στατικές, είναι στη γόνιμη τη νύχτα σε λιμό και στο Fecundity είναι ένας οδηγός για τη γονιμότητα . Είναι καλύτερο για ένα άτομο να δει τους πλούσιους και εύφορες πόλεις, γιατί δείχνουν μια υψηλή και εύφορη πόλη, και αν βλέπει λίγο φέρτι ειλικρινά, η οικογένεια δείχνει την έλλειψη καλοσύνης και η πόλη του ανθρώπου υποδηλώνει τους πατέρες, για παράδειγμα : ότι ένας άντρας είδε σαν η πόλη του να είχε πέσει από σεισμούς, οπότε καταδίκασε τον πατέρα του σε θάνατο . Και διηγείται ότι ο Kie ήταν με αυτό που ο Koutaiba περπατούσε από την άρδευση στο Khorasan, είδε τον Wakee σε ένα όνειρο σαν να κατεδαφίζει τον Σαρίφ, την πόλη του και να ανατινάχτηκε , ρώτησε τη διέλευση, είπε : η επίβλεψη της πτώσης Jaham στα χέρια σου και του Aosmon, ήταν επίσης ….

…Χιόνι, πάγος και χαλάζι : Όλα αυτά είναι ενδεικτικά των ατυχημάτων, της ασθένειας, της ευλογιάς και των χρωμάτων, και των βασανιστηρίων και των ταλαιπωριών που κατεβαίνουν στο μέρος όπου το βλέπει αυτό, και στη χώρα στην οποία κατέβηκε, καθώς και πέτρες και φωτιά, επειδή καταστρέφουν φυτά, δέντρα και φρούτα, εξορθολογίζουν τα πλοία, βλάπτουν τους φτωχούς και τον καταστρέφουν σε σκουριά και κρύο Και χειροτερεύει κατά καιρούς, και μπορεί να υποδηλώνει πόλεμο, ακρίδες και είδη πανδημιών, και ίσως υποδεικνύει γονιμότητα, πλούτος, αφθονία φαγητού στις σπανιότητες και ροή χείμαρρων μεταξύ των δέντρων . Εάν κάποιος είδε χιόνι που κατέβηκε από τον ουρανό και εξαπλώθηκε στη γη, και αν αυτό ήταν στα μέρη φύτευσης και στους χρόνους χρήσης του, αυτό δείχνει την αφθονία του φωτός και των ευλογιών της γης και την αφθονία της γονιμότητας, έτσι ότι γεμίζει αυτά τα μέρη με φαγητό και βλάστηση, καθώς είναι γεμάτο με χιόνι, αλλά αν αυτό είναι σε αυτά σε περιόδους που η γη είναι άχρηστη Και η βλάστησή της, αυτό είναι απόδειξη της αδικίας του Σουλτάνου και της επιδίωξης των ιδιοκτητών των τα στόματα . Ομοίως, εάν το χιόνι είναι σε περίοδο ωφέλειας ή κάτι άλλο, συχνά στις κατοικίες, τα δέντρα και τους ανθρώπους, τότε είναι μια αδικία που τους επιβάλλει και μια μάστιγα που πλήττει την ομάδα τους ή μια πληγή στα χρήματά τους, στο βαθμό της αύξησης του οράματος και των στοιχείων του . Ομοίως, αν βλέπει στον πολιτισμό, και σε ένα άλλο μέρος εκτός από το χιόνι, όπως σπίτια και καταστήματα, τότε αυτό είναι ένα μαρτύριο, θλίψη και ασθένεια, ή θάνατο ή αγάπη που τους ρίχτηκε και κατέβηκε πάνω τους, και ίσως δείχνει την πολιορκία και η έλλειψη ταξιδιού και το αίτημα για σύνταξη . Ομοίως, το χιόνι : γιατί δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αυτό μπορεί να είναι το δέρμα του Σατανά, ή ένας βασιλιάς ή κάποιος άλλος. Όσο για το κρύο : εάν βρίσκεται στους χώρους καλλιέργειας και φυτών και δεν χαλάσει τίποτα ή δεν βλάψει κανέναν, τότε είναι εύφορο και καλό, και μπορεί να υποδεικνύει αφίδες και ακρίδες που δεν βλάπτουν, και τη γάτα. Και το πουλί, τι γίνεται αν οι άνθρωποι εκείνη την εποχή το πήραν στα δοχεία και το μαζεύονταν στις πλωτές οδούς ; Παρομοίως το χιόνι ή ο πάγος, γιατί είναι οφέλη, αποδόσεις, φρούτα, λάφυρα και ντίραμ αυγών, και εάν το κρύο βλάπτει φυτά ή ανθρώπους, ή είναι σε σπίτια και καταστήματα, τότε είναι πανδημίες και εγκλήματα που ρίχνονται σε ανθρώπους ή ευλογιά, κόκκοι και πληγές που συλλέγονται και διαλύονται, είτε από το κρύο σε κόσκινο ή ένδυμα, είτε σε αυτό που δεν μεταφέρει νερό σε αυτό, εάν είναι πλούσιος, τα κέρδη του θα λιώσουν, και αν έχει αγαθά στη θάλασσα φοβάται γι ‘αυτό, και αν είναι φτωχός, τότε ό, τι κερδίζει και ωφελεί δεν θα παραμείνει μαζί του, και τίποτα δεν σώζεται για τον χρόνο του, και μερικοί από αυτούς είπαν : Ο Χιόνι βασανίζει υπερβολικά τον Σουλτάνο στο κοπάδι του, και τα λόγια του είναι άσχημο σε αυτούς Και όποιος είδε χιόνι να πέφτει πάνω του, ταξίδεψε μακριά με μια κατσίκα . Το χιόνι είναι μόνο αν είναι λίγο χιόνι που δεν κυριαρχεί στο πλάι του και στον τόπο όπου το μέρος είναι χιονισμένο, και στον τόπο όπου δεν απαγορεύεται το χιόνι, και εάν είναι έτσι, τότε το χιόνι είναι εύφορο για οι άνθρωποι αυτού του τόπου, και αν είναι πάρα πολύ, συχνά δεν μπορούν να σκουπιστούν, τότε υπάρχει ένα μαρτύριο που συμβαίνει σε αυτό το μέρος . Και όποιος πιάνει το κρύο του χιονιού το χειμώνα και το καλοκαίρι, θα πληγεί από τη φτώχεια, και όποιος αγοράσει χιόνι το καλοκαίρι, θα χτυπήσει αυτό που δεν ξεκουράζεται και ξεκουράζεται από ένα σύννεφο με καλά λόγια, ή προσεύχεται για το μέρος του χιονιού, και αν το χιόνι λιώσει γρήγορα, τότε είναι κουρασμένος ενώ πηγαίνει γρήγορα. Ότι η γη καλλιεργείται με ξηρά και χιόνι, είναι σαν βροχή και είναι έλεος και γονιμότητα . Είναι χιόνι και έχει προστασία από το χιόνι, γιατί δεν είναι δύσκολο γι ‘αυτόν, γιατί ήταν καλυμμένος και προστατευμένος, και είναι σταθερός άνθρωπος και δεν τον φοβίζει . Και όποιος πιάσει αμέτρητα πράγματα από το κρύο, θα πιάσει χρήματα και μαργαριτάρια . Και ειπώθηκε : το κρύο κατέρρευσε από τον ουρανό, βασανιστήρια από τον Σουλτάνο στον λαό και πήραν τα χρήματά τους . Ο ύπνος στο χιόνι υποδεικνύει την προσκόλληση, και όποιος βλέπει σαν να είναι χιόνι πάνω του, οι ανησυχίες είναι υψηλές και αν λιώσει το χιόνι, η ανησυχία απομακρύνεται . Όσον αφορά την προέλευση του Al-Qar, είναι η φτώχεια . Και ο πάγος είναι και βασανίζεται, εκτός αν κάποιος δει ότι έφτιαξε νερό σε ένα μπολ και πάγωσε μαζί του, τότε αυτό δείχνει τον τραυματισμό των υπόλοιπων χρημάτων . Και το παγωμένο σπίτι των χρημάτων του βασιλιά και άλλων ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο Χουάν έχει χρώματα φαγητού, δείχνει ότι θα αποκτήσει τα προς το ζην και για την οικογένειά του, και ειπώθηκε ότι το όραμα του Χουάν είναι η δόξα, η ανακούφιση και η κανονικότητα της εργασίας ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ενδεικτικό της επιστροφής των καταθέσεων, ή της σωτηρίας του ασθενούς από την ασθένειά του, ή του φυλακισμένου από τη φυλακή του, και ίσως αυτό δείχνει τη συνάντηση με τους απόντες . Και ο θάνατος σε ένα όνειρο είναι μια ανεπάρκεια στη θρησκεία, η διαφθορά σε αυτό και ένα ύψος στον κόσμο, αν συνοδεύεται από κλάμα και κραυγή, εφόσον δεν είναι θαμμένο στη βρωμιά, και αν είναι θαμμένο δεν ελπίζει ότι ο Σαλάχ . Και όποιος είδε ότι πέθανε και δεν υπήρχε πτώμα, αυτό υποδηλώνει την κατεδάφιση ενός σπιτιού από το σπίτι του, και ειπώθηκε : Μάλλον, αυτό είναι τυφλό στο όραμά του και μακρά στη ζωή του . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος είναι ένα ταξίδι ή φτώχεια . Λέγεται : Ο θάνατος είναι απολύτως γάμος, γιατί ο νεκρός χρειάζεται άρωμα και πλύσιμο σαν παντρεμένος . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και είναι έγκυος και δεν θαφτεί, θα νικήσει τους εχθρούς του . Και όποιος βλέπει ότι έζησε μετά το θάνατό του, θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του ή να μετανοήσει για την αμαρτία του . Και όποιος είναι νεκρός του είπε ότι δεν πέθανε, είναι στο ιερό των μαρτύρων . Και όποιος βλέπει τον νεκρό είναι άρρωστο, είναι υπεύθυνος για τη θρησκεία του . Εάν οι άνθρωποι των τάφων βγαίνουν και τρώνε όλο το φαγητό των ανθρώπων, τότε η τιμή του φαγητού αυξάνεται . Αυτό που λέει ο νεκρός για τον εαυτό του ή για κάποιον άλλο σε ένα όνειρο είναι αληθινό και αληθινό . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο σε καλή κατάσταση ενώ γελάει, είναι έτσι . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, κηρύττει σε έναν άκαρπο άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο δρόμο ενός νεκρού, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι του . Και όποιος είδε ότι ο ιμάμης πέθανε, η χώρα θα καταστράφηκε και το αντίστροφο . Ο θάνατος είναι τύψεις από μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος βλέπει ότι πέθανε γυμνός, τότε θα είναι φτωχός, και αν είναι σε μια κουβέρτα, ο κόσμος θα απλοποιηθεί για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ο γιος του πέθανε, θα σωθεί από τον εχθρό του . Και όποιος είδε ότι είχε πεθάνει και θαφτεί, τότε ένας σκλάβος έδειξε ότι είχε απελευθερωθεί και αν δεν ήταν παντρεμένος, ανέφερε ότι είχε παντρευτεί και αν ο ασθενής είδε ότι είχε παντρευτεί, θα πεθάνει . Και ο θάνατος είναι ένας καλός οδηγός για όσους φοβούνται ή είναι λυπημένοι, και ο θάνατος των αδελφών δείχνει τον θάνατο των εχθρών . Και όποιος βλέπει ότι είναι μεταξύ ενός λαού νεκρών, τότε είναι μεταξύ ενός λαού υποκρισίας . Και όποιος βλέπει ότι συνοδεύει έναν νεκρό, θα ταξιδέψει πολύ μακριά . Και όποιος βλέπει ότι είναι στο μπάνιο, η εντολή του θα υψωθεί, και θα σωθεί από αμαρτίες, ανησυχίες και χρέη . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο ότι είναι ζωντανός, θα ζήσει γι ‘αυτόν μια νεκρή ύλη . Εάν δει τον νεκρό να είναι απασχολημένος ή κουρασμένος, τότε αυτό τον αποσπά την προσοχή από αυτό που είναι, και αν είναι άρρωστος, είναι υπεύθυνος για το χρέος του . Και αν είδε ότι το πρόσωπό του ήταν μαυρισμένο, τότε πέθανε με δυσπιστία . Και όποιος βλέπει ότι έχει αναστήσει τους νεκρούς, Εβραίους ή Χριστιανούς, ή αίρεση, τους χαιρετά στα χέρια του . Εάν βλέπει ότι φέρνει τους νεκρούς στη ζωή, τότε καθοδηγεί τους χαμένους ανθρώπους . Και όποιος δει ζωντανός δίνει στους νεκρούς κάτι που μπορεί να φάει ή να πιει, οπότε είναι κακό που τον βάζει στα χρήματά του . Εάν δει τον νεκρό και του δώσει τροφή, θα κερδίσει μια αξιοπρεπή διαβίωση . Αν δει ότι ο νεκρός έχει πάρει το χέρι του, τότε τα χρήματα θα πέσουν στην κατοχή του από μια απελπιστική πλευρά . Η συνομιλία με τους νεκρούς είναι μεγάλη ζωή, και η λήψη από τους νεκρούς είναι πρόνοια . Και όποιος βλέπει ότι μιλάει στους νεκρούς, τότε θα υπάρχει άρνηση μεταξύ αυτού και του λαού . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν γνωστό νεκρό, επωφελείται από τον αποθανόντα με γνώση ή χρήματα που άφησε πίσω του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι δέχεται ένα νεκρό άτομο και το άτομο της όρασης είναι άρρωστο, τότε δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα και βλέπει ότι είναι ζωντανή, τότε το ζωντανό θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός του δίνει το φθαρμένο ή βρώμικο πουκάμισό του, τότε θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός χτυπιέται ζωντανός, οι ζωντανοί έχουν φέρει διαφθορά στη θρησκεία του . Και όποιος δει έναν νεκρό να τον χτυπά, θα βελτιωθεί από το ταξίδι . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό κοιμισμένο, ο ύπνος του θα ξεκουραστεί στο μέλλον . Και αν δει ένα ζωντανό άτομο να κοιμάται με ένα νεκρό άτομο, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Και όποιος βλέπει ότι είναι ζωντανός ανάμεσα στους νεκρούς, ταξιδεύει πολύ μακριά και καταστρέφει τη θρησκεία του, και αν δει ότι είναι με τους νεκρούς ενώ είναι ζωντανός, τότε αναμιγνύεται με τους ανθρώπους στη θρησκεία τους, τη διαφθορά . Και όποιος δει τον νεκρό ανάμεσα στους άπιστους φορώντας παλιά ρούχα, τότε θα είναι σε κακή κατάσταση στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και του λέει ότι δεν πεθαίνει ποτέ, τότε είναι στο ιερό των μαρτύρων και είναι ευλογημένος στο μέλλον . Και όποιος βλέπει ότι η μητέρα του πεθαίνει, τότε ο κόσμος του φεύγει και χαλάει την κατάστασή του . Και όποιος βλέπει ότι ο αδερφός του πέθανε και είναι άρρωστος, τότε αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του πεθαίνει, η βιομηχανία της στην οποία εξαντλείται η ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται για τους νεκρούς, θα μεσολαβήσει για έναν διεφθαρμένο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός πνίγεται στη θάλασσα, τότε πνίγεται στις αμαρτίες . Και όποιος είδε ότι οι νεκροί βγήκαν από τους τάφους τους, αυτοί που ήταν στη φυλακή θα αφέθηκαν ελεύθεροι . Ίσως ο θάνατος να δείχνει ξαφνικά την ταχύτητα του πλούτου για τους φτωχούς . Ο θάνατος των προφητών, ειρήνη επάνω τους, σε ένα όνειρο είναι μια αδυναμία στη θρησκεία, και η ζωή τους είναι το αντίθετο . Ίσως ο θάνατος του επιστήμονα να υποδηλώνει την εμφάνιση αίρεσης στη θρησκεία, τον θάνατο των γονέων σε έλλειψη ανεφοδιασμού, ο θάνατος της συζύγου είναι ένας κόσμος που φεύγει και ο θάνατος του παιδιού μια αρσενική διακοπή . Και οι προσευχές των νεκρών για τους νεκρούς είναι άκυρες πράξεις . Βλέποντας τους νεκρούς πολυθεϊστές σε ένα όνειρο είναι εχθροί ….

…Και ο Al-Salmi είπε ότι όποιος είδε ότι ήταν γεμάτος ή είδε την πληρότητα του φαγητού έως ότου δεν είχε απομείνει χωρητικότητα, τότε αυτό άλλαξε τη σειρά του και την πτώση της κατάστασής του, και ίσως έδειξε τη λήξη της θητείας του εκτός από το ότι έχει ικανότητα και θα είναι ο Marzuq σε αυτόν τον κόσμο ως προς την ικανότητα ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος το είδε ότι τον μήνα της νηστείας τα οράματά του έδειξαν την υψηλή τιμή και την έλλειψη φαγητού και ίσως τα οράματά του έδειξαν την ορθότητα της θρησκείας του, την απελευθέρωσή του από τις ανησυχίες, τη θεραπεία από ασθένειες και την ανακούφιση του χρέους ….

…Ημερομηνίες : Αφηγήθηκε ότι ο Ομάρ το είδε σαν να είχε φάει ημερομηνίες, και το ανέφερε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και είπε : Αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και οι τύποι ημερομηνιών είναι πολλές και οι ημερομηνίες για όσους το βλέπουν, υποδηλώνουν βροχή . Και για εκείνους που το τρώνε, θα του δοθεί μια καθαρή γενική διαβίωση, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ανάγνωση του Κορανίου, και ειπώθηκε ότι οι ημερομηνίες δείχνουν ότι τα χρήματα εξοικονομήθηκαν . Το όραμα της απερίσκεπτης διατροφής είναι για τους ντάμι . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει μια καλή και χρήσιμη λέξη . Και όποιος το βλέπει σαν να θάβει ημερομηνίες, αποθηκεύει χρήματα ή παίρνει χρήματα από μερικά από τα χρηματοκιβώτια . Και όποιος βλέπει σαν να κόβει μια ημερομηνία και διακρίνει τις προθέσεις του από αυτήν, τότε θα έχει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πράγματι, ο Θεός δημιουργεί αγάπη και τους σπόρους . » Το όραμα του φαγητού ημερομηνίες με πίσσα είναι απόδειξη των μυστικών διαζυγίου μιας γυναίκας . Όσον αφορά τη διασπορά των ημερομηνιών, είναι μια ταξιδιωτική τέχνη . Και ο πράκτορας των ημερομηνιών, Γκάνιμα . Και όποιος βλέπει σαν να προέρχεται από έναν φοίνικα στις μέρες του, θα παντρευτεί μια αξιοσέβαστη, πλούσια και ευλογημένη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι χτυπά χρήματα από ευγενείς ανθρώπους χωρίς να κουράζεται, ή από τα κτήματά του, και ειπώθηκε ότι χτυπά μια χρήσιμη γνώση με την οποία εργάζεται . Εάν δεν έχει έρθει ο χρόνος, τότε ακούει μια σημαία και δεν λειτουργεί με αυτήν . Αν είδε σαν να είχε πάρει έναν φοίνικα με μαύρα σταφύλια, τότε η γυναίκα του γεννά έναν γιο ενός μαύρου ιδιοκτήτη . Αν έβλεπε σαν να είχε μαζέψει από μια ξηρή και υγρή παλάμη, τότε μαθαίνει από έναν ανήθικο άνθρωπο μια επιστήμη που θα τον ωφελήσει . Και αν ο ονειροπόλος ήταν στενοχωρημένος, θα έπαιρνε ανακούφιση, για αυτό που είπε ο Παντοδύναμος στην ιστορία της Μαρίας : « Και θα σας κοροϊδέψω με τον κορμό μιας παλάμης .» Λέγεται ότι οι ημερομηνίες διάσπαρτα dirham δεν παραμένουν . Και όποιος βλέπει ότι οι ημερομηνίες συλλέγονται γι ‘αυτόν, τότε τα χρήματα συγκεντρώνονται γι’ αυτόν από άντρες με κινδύνους . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες και είπε : Χτυπήσατε σαράντα μπαστούνια . Τότε τον είδε λίγο αργότερα και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες στην πόρτα του Σουλτάνου . Είπε : Επηρεάζει σαράντα χιλιάδες dirham . Ο άντρας είπε : διέσχισα τα οράματά μου αυτή τη φορά σε αντίθεση με αυτό που έκανα την πρώτη φορά . Είπε : Επειδή μου είπες το όραμά σου την πρώτη φορά, και τα δέντρα στέγνωσαν, και τα κατάφερες τη χρονιά, και αυτή τη φορά ήρθες σε μένα με ζωή στα δέντρα . Το θέμα ήταν και οι δύο φορές αυτό που πέρασε . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Είδα ότι ένας άντρας ήρθε σε μένα και μου ταΐζει ένα κομμάτι από ημερομηνίες, οπότε πήγα ξένος και αν βγήκε ένας πυρήνας, τον έγραψα . Τότε μου έδωσα ένα δεύτερο κορδόνι, και αν ένας πυρήνας, το έριξα . Τότε μου έδωσα μια τρίτη σύνοδο κορυφής, και αν ένας πυρήνας Vlvztha . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, να το διασχίσω . Είπε : διασχίστε το . Είπε : Μια εταιρεία στέλνεται και κερδίζουν και χαιρετούν και μολύνουν έναν άνδρα . Τότε στάλθηκε μια παρέα, και είπε τρεις φορές, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Ο Anas bin Malik είδε σε ένα όνειρο σαν να τρώει ένα μυστικό ο Ibn Omar, οπότε του έγραψε ότι σας είδα να τρώτε κρυφά, και αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και ειπώθηκε ότι ένας γυμνός άντρας είδε τα καλάθια να πέφτουν από τα στομάχια των χοίρων, καθώς τα έσπρωξε και τα έφερε στο σπίτι του . Ρώτησε λοιπόν αυτόν που το εξέφρασε και το διέσχισε με λάφυρα από τα χρήματα των απίστων. Σύντομα, οι Ρωμαίοι βγήκαν και η νίκη ήταν για τους Μουσουλμάνους, και αυτό που πέρασε ήρθε σε αυτόν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είδε σαν να ρουφάει ραντεβού και να την δίνει στον γείτονά της και να την πιπιλίζει, οπότε είπε : Αυτή η γυναίκα μοιράζεται μια καλή χάρη μαζί του, οπότε πλένει το ρούχο του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα έναν καταρράκτη στο χέρι μου και είχα ημερομηνίες σε αυτό, και το κεφάλι και το πρόσωπό μου ήταν βυθισμένα σε αυτό, και το έφαγα και είπε : Πόσο ξινό είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είστε ένας άνθρωπος που έχει επιδοθεί να κερδίσει χρήματα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των απαγορευμένων. Η ασφάλεια ήταν επιτρεπτή, αλλά ξέρω ότι απαγορεύεται . Ήταν έτσι . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει την κληρονομιά του συζύγου της και είναι διαζευγμένη από αυτόν ….

…Εάν βλέπει πολλά τρόφιμα στο στόμα του και υπάρχει ικανότητα να το διπλώσει, οι υποθέσεις του είναι μπερδεμένες και τα οράματά του δείχνουν ότι η ποσότητα αυτού του φαγητού στο οποίο έχει περάσει έχει φύγει από τη ζωή του και παραμένει το ίδιο ζωή όπως υπάρχει στο στόμα του ….

…Η πρόσκληση φαγητού υποδηλώνει μια καλή συνάντηση σε ένα όνειρο . Έτσι, όποιος βλέπει ότι θέλει να προσκαλέσει έναν λαό, μπαίνει σε μια πράξη κατηγορίας και καταγγελίας . Όταν είδε ότι πήρε μια πρόσκληση, και κάποιοι την παρακολούθησαν, και τους είδαν σαν να είχαν τελειώσει το φαγητό, τότε θα είχε ηγεσία πάνω τους, ακόμα κι αν σε αυτό το θέμα ήταν στενοχωρημένος ή άρρωστος, θεραπεύτηκε . Αν έβλεπε ότι είχε λάβει πρόσκληση, θα τον ερχόταν ερήμην . Και όποιος βλέπει ότι προσκαλεί έναν κόσμο σε φιλοξενία, τότε μπαίνει σε κάτι που κληρονομείται από τύψεις και κατηγορίες . Και όποιος είδε ότι κλήθηκε σε ένα άγνωστο συμβούλιο στο οποίο υπήρχαν πολλά φρούτα και ποτά, θα κληθεί να τζιχάντ επειδή μαρτύρησε . Και η πρόσκληση για γιορτή σε ένα όνειρο φταίξιμο και λύπη ….

…Πίνακας Εάν προετοιμάζετε τραπέζι φαγητού σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει χαρούμενες συναντήσεις και καλές συνθήκες . Ένα άδειο τραπέζι σε ένα όνειρο προβλέπει τη φτώχεια ή τις διαφωνίες . Όσον αφορά τον καθαρισμό των εκατό, προβλέπει ότι οι χαρές θα μετατραπούν σε διαφωνίες και προβλήματα . Εάν φάγατε σε ένα τραπέζι χωρίς κάλυμμα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε έναν ανεξάρτητο χαρακτήρα και ότι δεν θα ενδιαφέρεστε για την επιτυχία ή τη συμπεριφορά των άλλων . Εάν δείτε έναν πίνακα να κινείται ή να κινείται με έναν παράξενο τρόπο, αυτό προβλέπει ότι τα προβλήματα θα αγγίξουν τη ζωή σας και θα αναζητήσετε αλλαγή για να το ξεφορτωθείτε . Όσον αφορά το βρώμικο τραπεζομάντιλο, προβλέπει την ανυπακοή στα παιδιά και τους υπηρέτες, προβλήματα και διαμάχες μετά από μια περίοδο χαράς και ευχαρίστησης . Βλέποντας ένα σπασμένο τραπέζι προβλέπει άθλια τύχη . Εάν δείτε κάποιον να στέκεται ή να κάθεται σε ένα τραπέζι, αυτό προβλέπει ότι θα οδηγήσετε ένα κύμα τρέλας για να αποκτήσετε ευχαρίστηση . Εάν ακούσετε έναν ήχο να χτυπιέται σε ένα τραπέζι ή να γράφετε σε ένα τραπέζι, αυτό προβλέπει μια αλλαγή στα συναισθήματά σας απέναντι στους φίλους σας που θα απειλήσουν το μέλλον σας . Θα αισθανθείτε χαμένοι λόγω της υποτίμησης των συγγενών και των φίλων σας ….

…Εάν βλέπει ότι καταπιεί σιδερένια καρφιά : ή ένα δόντι, ένα αγκάθι ή μια πέτρα, ή το στεγνώνει με την τραχύτητα και τη διαπερατότητά του στο λαιμό του, εκτός από φαγητό και ποτό, τότε θα υποστεί θυμό όσο είναι δύσκολο και τραχύ στο λαιμό του, και είναι υπομονετικός μαζί του όσο μπορεί να το αντέξει . Και αν αυτό που κατάπιε από την ουσία του φαγητού ή του ποτού ήταν τόσο τραχύ στο λαιμό του, τότε η ερμηνεία του είναι ότι η ζωή, τα προς το ζην και τα κέρδη του τον καθιστούν δύσκολο, στο βαθμό που . Ομοίως, εάν η ζήτηση είναι τόσο πικρία, αλατότητα και οξύτητα, ή ζέστη και κρύο, ώστε να αποφύγει να αφήσει το λαιμό του, τότε αυτό οφείλεται σε έλλειψη στη ζωή του και στα μέσα διαβίωσής του, και αν βλέπει ότι δεν έχει ένα γλυκό γάλα, ή κάτι γλυκό, τότε είναι καλή ζωή, ζώντας, χαμηλώνοντας και αφήνοντας, εκτός από το ότι είναι κάτι απαράδεκτο στην ερμηνευτική, όπως σύκα, μαύρη αρκούδα και κίτρινο καρπούζι, και μίσους σπόροι στην ερμηνευτική, τα όσπρια, τα χουμ και τη σάχανα , έτσι η ερμηνεία αυτού είναι μια ανησυχία και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό ….

…Στη φιλοξενία : μια συνάντηση καλής, οπότε όποιος βλέπει σαν να προσκαλεί έναν κόσμο στη φιλοξενία του, τότε μπαίνει σε ένα θέμα που κληρονομείται από τύψεις και κατηγορίες, με βάση την ιστορία του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν αυτός ζήτησε από τον Κύριο του Παντοδύναμο να τροφοδοτήσει τη δημιουργία του μια μέρα, και δεν μπορούσε να το ολοκληρώσει . Αν έβλεπε σαν να προσκάλεσε έναν κόσμο στη φιλοξενία του φαγητού μέχρι να ικανοποιηθούν, τότε προεδρεύει . Λέγεται ότι η φιλοξενία υποδηλώνει την άφιξη ενός απόντος . Αν είδε σαν να είχε προσκληθεί σε ένα άγνωστο μέρος όπου υπάρχουν πολλά φρούτα και ποτά . Κλήθηκε για τζιχάντ, και μαρτυρείται, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σε αυτό προσεύχονται πολλά φρούτα και ποτά »….

…Al-Hassa : υποδηλώνει άνδρες και γυναίκες, νεαρές γυναίκες, και μετράει λευκά dirham, επειδή είναι από τη γη και σε απομνημόνευση και καταμέτρηση, λόγω της γνώσης ή της ποίησης που υπέστη ο μαθητής, το προσκύνημα και η ρίψη πετρών, η σκληρότητα και αγωνία, και προσβολές και συκοφαντίες . Όποιος είδε ένα πουλί να κατεβαίνει από τον ουρανό στη γη, στη συνέχεια πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αν ήταν σε ένα τζαμί, ένας καλός άνθρωπος ή ένας από τους δίκαιους ανθρώπους χάθηκε από αυτό, και αν ο οραματιστής ήταν άρρωστος, και αυτός ήταν ανάμεσα στους καλούς ανθρώπους ή σε κάποιον που προσευχήθηκε επίσης σε αυτό, και κανείς δεν τον εμπλέκεται στην ασθένεια. Εκείνοι που προσεύχονται επίσης σε αυτό, τότε το άτομο με το όραμα είναι νεκρό, και αν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, η εκτίμηση για τη διαφθορά του ασθενούς είναι όπως αυτή που παρουσιάσαμε και αν το πήρε από ένα σπίτι ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε ο ασθενής του ατόμου που είχε την όραση από ένα παιδί ή άλλο χάθηκε, όπως για εκείνον που πήρε μια σειρά από βότσαλα και τη μοίρα τους στο ένδυμά του ή το κατάπιε στο στομάχι του, και εάν αυτός το πήρε από ένα τζαμί ή ένα σπίτι μελετητή ή έναν άνδρα κύκλο, μετρήθηκε από τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από τη μνήμη και τη δήλωση όσο πήρε από την πολιορκία . Εάν παραληφθεί από τις αγορές ή από στρέμματα και ρίζες δέντρων, τότε είναι οφέλη από τον κόσμο, και σε dirhams συνίσταται σε αυτόν για την αιτία των φρούτων ή των φυτών ή από το εμπόριο και τη μεσιτεία, ή από το να ζητάς και να δίνεις φιλανθρωπία σε κάθε άτομο σύμφωνα με την ανησυχία και τη συνήθεια του στο ξύπνημά του . Εάν η σύλληψή του προέρχεται από τη θάλασσα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο εάν τον εξυπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν επιστήμονα εάν αυτό είναι το αίτημά του, ή ένα δώρο και έναν σύνδεσμο από έναν πλούσια γυναίκα αν έχει γιο ή κάτι παρόμοιο . Όσο για όποιον το έριξε στη θάλασσα, τα χρήματά του πήγαν σε αυτό . Και αν την ρίξει σε ένα πηγάδι, παίρνει χρήματα για να παντρευτεί ή να αγοράσει έναν υπηρέτη . Και αν το έριχνε σε βροχερό ή υπό συνθήκες φαγητού, ή σε αποθήκη της θάλασσας, αγόραζε με αυτό που είχε ή όσο το έριξε, ένα εμπόριο που αποδεικνύεται από τον τόπο στον οποίο έριξε αυτό που ήταν μαζί του . Οι συνηθισμένοι άνθρωποι λένε : Τόσο-και-έτσι πέταξε ό, τι είχε από τα dirhams στο σιτάρι ή το λάδι ή κάτι άλλο . Αν τους έριχνε ένα ζώο, όπως λιοντάρι, μαϊμού, ακρίδα, κοράκι και τα παρόμοια . Αυτό ήταν κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, και ανακοινώθηκε από το προσκύνημα και τη ρίψη λίθων στο μέλλον της εντολής του, επειδή η προέλευση της ρίψης των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρηνός επάνω του, διέταξε τον Αδάμ, την ειρήνη να είναι πάνω του, να ρίξει τον Διάβολο όταν του παρουσιάστηκε, και έγινε Σουντά για τον γιο του . Εάν αυτό δεν έγινε κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, το βότσαλο ήταν το αίτημά του εναντίον ενός εχθρού ή ενός ανήθικου ατόμου, ή κατάρα και προσβολή του, ή μαρτυρίες για μαρτυρία εναντίον του . Και αν τους έριχνε εναντίον αυτών των φυλών, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι από τον λαό, ο άντρας θα ήταν οπισθοχώρος, μιλώντας στη δικαιοσύνη και οι γυναίκες προστατευόταν ….

…Ο Al-Kirmani είπε, ~Εάν βλέπει κάτι στο πιάτο των γλυκών ή του ωραίου φαγητού, τότε δείχνει ότι υπάρχει όφελος από την αξία του σπιτιού, και αν είναι διαφορετικά, τότε η ερμηνεία του είναι αντίθετη ~….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα του μάγειρα ερμηνεύεται με λόγια με εκείνους που αναζητούν τροφή και έναν λόγο λόγω του φαγητού ….

…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Ο τυχαίος είναι σε ένα όνειρο δάνεια από τα χρήματα των ανθρώπων . Και το δέντρο του είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος με πολλά χρήματα και παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τις πιθανότητες φαγητού, τρώει χρήματα από μεγάλο κέρδος . Το μαύρο είναι δηνάρια και το λευκό είναι dirham . Δείτε επίσης τα μούρα ….