…Το σπαθί είναι στο όνειρο αγόρι και σουλτάνος . Όποιος βλέπει ότι φορούσε σπαθί, έχει αναλάβει μεγάλη εντολή . Αν δει ότι έχει ζυγίσει το σπαθί και το έχει σύρει στο έδαφος, τότε αποδυναμώνεται από την εντολή του . Αν δει ότι οι φυλές έχουν αποκοπεί, τότε είναι απομονωμένος από το κράτος του και οι φυλές έχουν την ομορφιά του κράτους του . Και όποιος είδε ότι έδωσε στη γυναίκα του μια λεπίδα ή του έδωσε μια λεπίδα, τότε γεννήθηκε αρσενικό . Και αν είδε ότι της έδωσε ένα σπαθί στη θήκη του, χτύπησε ένα κορίτσι . Και αν είδε ότι φορούσε τέσσερα ξίφη, θα είχε τέσσερα παιδιά . Αν το σπαθί του τραβούσε ένα όνειρο όταν ήταν σκουριασμένο και η γυναίκα του γέννησε ένα αγόρι, το αγόρι ήταν άσχημο και αν ήταν σπασμένο, τότε είναι ο θάνατος του γιου του στη μήτρα της μητέρας του . Αν το σπαθί είναι κομμένο, φωτεινό και καθαρό, τότε τα λόγια του είναι γλυκά και είναι αλήθεια, και αν είναι σκουριασμένο τότε είναι ψευδές . Αν το σπαθί ήταν βαρύ, τότε μίλησε λόγια που δεν μπορούσε να αντέξει . Αν δει ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του, και είναι σε διαμάχη, τότε έχει το δικαίωμα . Εάν του πετάξει ένα σπαθί, τότε είναι γυναίκα, γιατί ο Λουκμάν, ειρήνη πάνω του, είπε : Η γυναίκα είναι σαν ένα σπαθί . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή τρία ξίφη, και είναι κομμένο, τότε χωρίζει τη γυναίκα του τρία . Και όποιος βλέπει ότι τραβάει ένα σπαθί, θα απλώσει τη γλώσσα του με κάτι που δεν επιτρέπεται . Και όποιος βλέπει ότι η λεπίδα του σπαθιού είναι σπασμένη, είναι ο θάνατος του πατέρα ή του θείου του, και ειπώθηκε : ο θάνατος της θείας του ή της μητέρας του . Και όποιος βλέπει ότι το πέλμα του σπαθιού του είναι σπασμένο, τότε είναι υπηρέτης ή οπαδός του . Και το παιχνίδι με το σπαθί ήταν η εκλεπτυσμένη του . Και αν δει ξίφη με τον άνεμο, είναι μια πανούκλα . Και ειπώθηκε : Το σπαθί δείχνει την οργή των οραματιστών . Και όποιος βλέπει ότι κατάπιε ένα σπαθί, τρώει τα χρήματα του εχθρού του . Και όποιος είδε ότι το σπαθί καταπιεί από το τσίμπημά του ζωντανό . Και το σπαθί είναι ταλαιπωρία . Και το κάλυμμα του σπαθιού δείχνει τη γυναίκα, εάν το σακάκι ήταν σπασμένο και το σπαθί παραδόθηκε, αυτό δείχνει το θάνατο μιας εγκύου γυναίκας και την ασφάλεια του γιου της, και αν το σπαθί έσπασε και το σακάκι παραδόθηκε, η γυναίκα ήταν παραδόθηκε και το αγόρι χάθηκε, και αν ήταν όλοι σπασμένοι, πέθαναν μαζί . Και το αιχμηρό σπαθί δεν μπορεί να μιλήσει . Και όποιος είδε ότι έκανε ένα σπαθί στο κάλυμμα του και ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα σπαθί από γυαλί και έχει μια έγκυο γυναίκα, φέρνει ένα παιδί που δεν ζει . Και όποιος βλέπει ένα μεγάλο σπαθί που δεν μοιάζει με το σπαθί αυτού του κόσμου, τότε είναι το ξίφος της ηθικής. Εάν περικλείει στον αέρα ή ανυψώνεται στον ουρανό, ή ρίχνεται στη θάλασσα, ο πειρασμός θα υποχωρήσει . Και όποιος δει ότι ένας επιθετικός τον χτυπά με το σπαθί και κόβει τα άκρα του, τότε αυτός που χτυπήθηκε θα ταξιδέψει . Και όποιος βλέπει ότι ένας άντρας τον μαχαίρωσε με το σπαθί χωρίς διαμάχη, τότε το μαχαιρωμένο άτομο και ο μαχαιρωμένος συμμετέχουν σε έναν γάμο . Και το σπαθί σημαίνει βιοπορισμό, βασιλιά, γνώση ή τρελή γυναίκα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι ήθελε να τραβήξει το σπαθί του και το κάλυμμα του έσπασε, τότε ερμηνεύεται ότι έχει μια έγκυο γυναίκα που γεννά και πεθαίνει, και το αγόρι γεννιέται και εάν δεν έχει γυναίκα , τότε είναι ανεπαρκής στο καθεστώς και την αγιότητά του, και αν έχει θέση, είναι απομονωμένος από αυτόν . ~ Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει πολλά σπαθιά, θα είναι πλούσιος . Και όποιος βλέπει ότι βγάζει το σπαθί του από το κάλυμμα του και βγαίνει όπως πρέπει, θα ερμηνεύσει την άφιξη ενός ορθού αγοριού . Και όποιος βλέπει ότι το σπαθί του έχει σπάσει το κάλυμμα του ενώ είναι υγιής, αυτό ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα ή της μητέρας του . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε κάποιον με σπαθί και αίμα βγήκε από αυτόν, τότε ερμηνεύεται ως αδικία σε αυτόν που ξυλοκοπήθηκε χωρίς ενοχή, και αν τα ρούχα των κακοποιημένων ήταν μολυσμένα με το αίμα των κακοποιημένων, τότε θα ερμηνευόταν με την απόκτηση παράνομων χρημάτων, και μπορεί να είναι μια κατηγορία για το χτύπημα με απαγορευμένα χρήματα, και από αυτό είναι αθώος . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος παίρνει το σπαθί του από το χέρι του, θα ερμηνεύσει παίρνοντας τα χρήματά του από τη θέση . Και όποιος είδε ότι τράβηξε το σπαθί του σφιχτά στη μέση, θα ερμήνευε με μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια νεκρή γυναίκα με ένα χαράμ, τότε θα έχει θλίψη και αγωνία ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι δεσμός με έναν άνθρωπο, το όραμά του δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία και φοβάται ότι ο Σουλτάνος ​​θα εκδώσει αντίποινα για το ρητό του, ~Και βλέπετε εγκληματίες εκείνη τη στιγμή δεμένες με χειροπέδες .~…

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Και όποιος βλέπει ότι εργάζεται με το αριστερό του χέρι όπως κάνει με το δεξί του, τότε είναι περισσότερο από ικανός να κάνει κάτι που δεν έχει, και όποιος βλέπει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει πρόβλημα ….

…Όποιος είδε ότι φορούσε σπαθί, θα ανέλαβε μεγάλη εντολή, γιατί ο λαιμός είναι ο τόπος εμπιστοσύνης και ο σίδηρος είναι πολύ καλός . Αν δει ότι έχει σύρει το σπαθί και το έχει σύρει στο έδαφος, τότε αποδυναμώνεται από την εντολή του . Εάν δει ότι οι φυλές έχουν αποκοπεί, διαχωρίζεται από την κατάστασή του και οι φυλές έχουν την ομορφιά της κατάστασής του . Εάν είδε ότι έδωσε στη γυναίκα του μια λεπίδα, ή η γυναίκα του του έδωσε μια λεπίδα, τότε είναι ένα αρσενικό παιδί . Αν έβλεπε ότι έδινε στη γυναίκα του ένα σπαθί στη θήκη του, θα είχε μια κόρη . Και αν του δώσει ένα σπαθί στη θήκη του, θα έχει έναν γιο και θα είναι ένα κορίτσι ….

…Αν έβλεπε ότι έβγαλε ένα σπαθί από το θηκάκι του και ότι η σύζυγός του δεν ήταν έγκυος, τότε αυτό έχει ετοιμάσει . Εάν το σπαθί είναι μια λαμπρή περικοπή, τότε τα λόγια του είναι αληθινά και έχουν γλυκύτητα, και εάν το σπαθί είναι βαρύ, τότε μιλάει λέξεις που δεν μπορεί να αντέξει . Ο Άντεν είχε μια εγκοπή στο σπαθί, καθώς ήταν η αδυναμία της γλώσσας να μιλήσει ….

…Και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε την απόκτηση της εξουσίας και την επιβολή μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και αν του έδινε ένα σπαθί, τότε δείχνει την απόκτηση της δύναμης και της διείσδυσης μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε για να αποκτήσει δύναμη και νίκη και μπορεί να γεννήσει ένα παιδί και όποιος βλέπει ότι το σπαθί Του λάμπει, και ο Άμπου Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Η Qibiya του σπαθιού θα ερμηνευθεί ως παιδί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του και βρίσκεται σε διαμάχη, τότε είναι ο κάτοχος της αλήθειας και αυτός με αυτήν, και αν το σπαθί τοποθετηθεί τότε το παίρνει, τότε αναζητά ένα δικαίωμα και βρίσκει και λέγεται ότι το σπαθί δείχνει την οργή του οραματιστή και τη σοβαρότητα της εντολής του ….

…Χτυπώντας το σπαθί : χτυπώντας μια τιμή για χάρη του Θεού . Και βλέποντας το διάσημο σπαθί στο χέρι ενός άνδρα που ήταν διάσημος για μια δουλειά που έκανε . Και το δόρυ μαχαιρώθηκε με λόγια . Όπως και με ένα σπαθί, ένα ραβδί και μια στήλη . Εάν επισημάνει ένα από αυτά τα πράγματα και δεν μαχαιρώσει, τότε παίρνει μια λέξη και δεν το μιλάει . Και αγωνιστεί αν ήταν για χάρη του Θεού και αυτός ήταν ο στόχος και αυτός που τραυματίστηκε από το βέλος . Επειδή επιτυγχάνει την ανάγκη του από την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Και αν είναι σε αυτόν τον κόσμο, αποκτά την τιμή της . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα δύο σειρές ανθρώπων να ρίχνουν κάθε σειρά, ένας από αυτούς ρίχνει την άλλη σειρά, οπότε μία από τις δύο σειρές ρίχτηκε και χτυπήθηκαν, και οι άλλες δύο ρίχτηκαν έτσι ώστε να μην χτύπησε. Είπε : Αυτές είναι δύο ομάδες μεταξύ τους, και οι δίκαιοι δουλεύουν με την αλήθεια, και οι αμαρτωλοί μιλούν ψεύτικα ….

…Ξίφος Αν ονειρεύεστε ότι έχετε ένα σπαθί, αυτό δείχνει ότι θα λάβετε μια υψηλή κυβερνητική θέση . Αν ονειρευόσασταν ότι το σπαθί σου είχε πάρει, τότε αυτό σημαίνει ότι θα ηττηθείς από τους αντιπάλους σου και θα ζηλέψεις . Εάν δείτε άλλους να φέρουν σπαθιά, αυτό σημαίνει ότι μπαίνετε σε επικίνδυνες διαμάχες με άλλους . Ένα σπασμένο σπαθί σε ένα όνειρο σημαίνει απελπισία και θλίψη ….

…Ήταν αφήγηση ότι Hashama είπε Ibn Sirin : είδα σε ένα όνειρο, σαν να είχα μια παρατεταμένη σπαθί στο χέρι μου, και ότι μπήκα με την άκρη του τοποθετούνται στο έδαφος ως άνθρωπος βάζει ένα ραβδί, έτσι Ibn Sirin είπε : Do έχεις έγκυο γυναίκα; Είπε ναι και είπε ότι γεννάει ένα αγόρι, που θέλει ο Θεός, και ήταν όπως διέσχισε . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε: «Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση ενός τζαμιού ξετυλιγμένο με το χέρι του. Ένα σπασμένο σπαθί χτύπησε ένα βράχο μαζί του, οπότε το έσπασε. Ο Ibn Sirin είπε ότι αυτός ο άνθρωπος πρέπει να είναι ο άνθρωπος που είδα, ο Al-Hasan Al-Basri είπε ότι ο άνθρωπος είναι αυτός και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε, σκέφτηκα ότι ήταν αυτός που αφαιρέθηκε από τη θρησκεία, επειδή το τζαμί υποδηλώνει θρησκεία, ότι το σπαθί δείχνει τη γλώσσα και ότι ο βράχος δείχνει την καρδιά του υποκριτή, και αυτή είναι η απλή ομιλία του που έχει αποτέλεσμα στις καρδιές των υποκριτών ….

…Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα σπαθί που δεν σκοπεύει να πολεμήσει, τότε χτυπά έναν σουλτάνο ή έναν γιο ή έναν αδελφό. Όσο το ξυλοδαρμό, αν βλέπει ότι χτυπήθηκε και δεν βγήκε αίμα από αυτόν, τότε τα λόγια του είναι σωστά και καλά, και αν βγήκε αίμα από αυτόν και ο χτυπημένος και ο χτυπημένος δεν τον λεκίασε, τότε είναι απαγορευμένα χρήματα που τον πλησιάζουν από τον ιδιοκτήτη του, και αν το βλέπει αυτό χτυπώντας τον που είναι ένα χέρι ή μηρό ή ένας άντρας ή μια πληγή, τότε είναι μια ομιλία που σπάει μεταξύ του κακοποιημένου και μεταξύ ενός γιου ή ενός αδελφού ή κάποιου άλλου που αποδίδεται σε αυτόν κατά την ερμηνεία, και εάν χτύπησε το λαιμό ενός ατόμου ή ότι το κεφάλι είναι από αυτόν, τότε το αντικείμενο του θέματος χτυπά μια καλή και μεγάλη απελευθέρωση από τον πράκτορα, και όποιος βλέπει ότι του δόθηκε ένα σπαθί στο χέρι του, τότε χτυπάει ένα παιδί και όποιος βλέπει ότι το σπαθί του είναι σπασμένο ή πέσει από αυτόν ή Τον αρπαχτεί από αυτόν, ξυλοκοπήθηκε μαζί του, κλαπεί από αυτόν, χαρίστηκε, δανείστηκε ή πωλήθηκε, γιατί συμβαίνει με τη δύναμή του ως όσο το ατύχημα…

…Και όποιος βλέπει ότι χτυπά το σπαθί δεξιά και αριστερά, και το χτύπημά του επηρεάζει οποιοδήποτε από τα πλάσματα, είτε πρόκειται για ζώο, αντικείμενο, φυτό ή υγρό, τότε απλοποιεί τη γλώσσα του με λέξεις που δεν επιτρέπονται, και αυτοί χρησιμοποιήστε το σπαθί με τη γλώσσα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα σας απογοητεύσει με πένθος γλώσσες ….

…Είδε ότι χτύπησε οποιονδήποτε με ένα σπαθί και άφησε το σπαθί με το να παίρνει το φόρο του που ο hitter ερμηνεύεται ) οφέλη για τις γυναίκες ….

…Και όποιος βλέπει ότι βγάζει το σπαθί του από το κάλυμμα του και αναβοσβήνει στο χέρι του, τότε μιλάει αληθινές λέξεις που έχουν γλυκύτητα για τον ακροατή του, και αν το σπαθί είναι σκουριασμένο, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Τι είναι το σπαθί; Έτσι ο Ντάνιελ είπε ότι το σπαθί είναι στο κάλυμμα του, αρκεί να μην έχει γροθιά ούτε φιλοδοξία, τότε ερμηνεύεται από τη γυναίκα, και αν τραβηχτεί, τότε θα ερμηνεύσει την εκτέλεση της εντολής ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε κάποιον με σπαθί και δεν τον έκοψε ή τον εντοπίζει, τότε ερμηνεύεται από την εμφάνιση ομιλίας από αυτόν σε κάποιον και δεν τον επηρεάζει . Και όποιος βλέπει ότι χτυπά κάποιον με σπαθί και κάνει μέλος του, τότε αυτό δείχνει την έκδοση εντολής για μια ομάδα απογόνων αυτού του θανάτου ….

…Είδε έναν γενναίο Ινδό σαν να είχε καταπιεί ένα σπαθί, και διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Θα φάτε τα χρήματα του εχθρού σας . Και αν είδες σαν το σπαθί να σε καταπιεί, το τσίμπημά σου ήταν ζωντανό ….

…Εάν βλέπει σαν να τραβάει ένα σπαθί και να μπει σε αυτό, τότε διατάζει το σπαθί και απαγορεύει το κακό, και αποκτά χάρη, έπαινο και ανταμοιβές ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει ένα αόριστο σπαθί, τότε ένα αγόρι έρχεται σε αυτόν που το αμφιβάλλει, και όποιος βλέπει ότι τραβά το σπαθί του από το κάλυμμα του και το εμποδίζει, τότε σκοπεύει να μιλήσει με κανέναν, αλλά δεν μπορεί ….

…Εάν δει ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του και αμφισβητείται, τότε έχει το δικαίωμα . Και αν βρει το σπαθί, πάρτε το, γιατί έχει το δικαίωμα να το βρει ….

…Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση αυτού του τζαμιού, που σημαίνει το Τζαμί της Μπάσρα, απογυμνωμένο με ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του, και χτύπησε ένα βράχο και το έσπασε . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Αυτός ο άντρας πρέπει να είναι ο Χασάν Μπασρί . Ο άντρας είπε : Είναι , και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Σκέφτηκα ότι ήταν αυτός που ήταν αφιερωμένος στη θρησκεία στη θέση του τζαμιού, και ότι το σπαθί του χτύπησε με αυτό, τη γλώσσα του που κόπηκε με τα λόγια του ο βράχος της αλήθειας στη θρησκεία ….

…Και το σπαθί με άλλα όπλα είναι σουλτάνος ​​και η μάχη με το σπαθί είναι αγώνας για έναν λαό . Και το χτύπημα με το σπαθί θα επεκτείνει τη γλώσσα και τα χέρια εάν έχουν εξουσία που μοιάζει με σπαθί . Και το σπαθί είναι μόνο χωρίς όπλο, γιατί είναι αγόρι . Αν είδε ένα σπαθί στο χέρι του ότι είχε αυξηθεί πάνω από το κεφάλι του ότι είχε ραμμένο και ο ίδιος δεν είχε την πρόθεση να χτυπήσει με αυτό, θα έχουν αποκτήσει μια διάσημη αρχή στην οποία ο ίδιος είχε μια φήμη . Ο Ιμπν Σιρίν, που είναι πιο κοντά στο σπαθί, είπε ότι αν έπρεπε να έχει την εξουσία, τότε ο Σουλτάνος, διαφορετικά είναι αρσενικό αγόρι ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπαθί του σφίγγεται στη μέση του, θα υπηρετήσει κάποιον ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σπασμένο σπαθί σιδήρου ή χαλκού, τότε δεν είναι Μαχμούντ ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βαρύ σπαθί στο χέρι του που δεν μπορεί να φέρει, τότε είναι μια ομιλία με την οποία δεν έχει δύναμη, και αν υπάρχει εσοχή σε αυτό, τότε είναι ανίκανος για το τι εννοεί λέγοντας αυτό που θέλει ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπαθί του έχει σπάσει, πέσει από το χέρι του, αρπαχθεί από αυτό, καταπιεστεί, ρίξει, υποθηκευτεί, κλαπεί, δανείστηκε ή πουλήθηκε, θα ερμηνευτεί σε δέκα πτυχές της απομόνωσης, του θανάτου των συγγενών του, μιας νίκης, πρόστιμο, η εμφάνιση ατυχίας, έλλειψη αξιοπρέπειας, ο θάνατος ενός παιδιού, το διαζύγιο μιας γυναίκας, ο θάνατος ενός υπηρέτη και η αδυναμία της ικανότητας ….

…Ο Αλ-Σάλμι είπε: ~Όποιος βλέπει ότι έχει ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του που τον έκανε διάσημο και δεν σκοπεύει να πολεμήσει με αυτό, θα κερδίσει δύναμη ή όποιος δει ότι χτύπησε ένα άτομο μαζί του, τότε επεκτείνεται τη γλώσσα του πάνω του όσο χτυπά, και αν δει ότι δεν βγαίνει αίμα από αυτόν, τότε τα λόγια του είναι σωστά και καλά, και κάτι του συμβαίνει σε αυτό. ~ Εάν βγήκε αίμα από αυτόν και δεν λεκίαζε τον κτυπημένο και τον κακοποιημένο, τότε είναι μια λέξη που δεν συμβαίνει ως αποτέλεσμα βλάβης και χρηματικού προστίμου, και ο κακοποιημένος μπορεί να έχει λάβει από το χτυπημένο κάτι απαγορευμένο χρήμα που δεν μένει γι ‘αυτόν ….