…Η κοιλιά : Αυτός που είναι ορατός και από μέσα, είναι μητέρα, αγόρι ή συγγενής της φυλής του . Εάν βλέπει ότι είναι τρυφερός στο στομάχι και τίποτα δεν μειώνει τον χαρακτήρα του, τότε ο πλούτος του ή ο γιος του θα είναι λιγότερο εάν το κενό του είναι χωρίς πείνα . Και αν δει ότι είναι πεινασμένος, τότε θα είναι ανήσυχος και πεινασμένος, και θα χτυπήσει χρήματα ανάλογα με το ποσό και τη δύναμη της πείνας . Η ικανοποίηση είναι η ευχαρίστησή του, η δίψα είναι κακή στη θρησκεία του και η άρδευση είναι καλή στη θρησκεία του . Το στομάχι υποδεικνύει επίσης το κατάστημα ενός ατόμου και τη θέση των αποδόσεών του, για το συνδυασμό του φαγητού του σε αυτό και τη διάθεσή του για ενδιαφέροντα και έξοδα . Ίσως το στομάχι του να ήταν το σπίτι του ή το σπίτι του, ο κυκλικός κόμβος της συζύγου του, το συκώτι του γιου του, η καρδιά του πατέρα του, οι πνεύμονες του υπηρέτη και της κόρης του, το πόδι του, ο σάκος του ή το μαγαζί ή το κατάστημά του, και ο λαιμός του ήταν η ζωή του, το νεύρο και το δικό του συμμορία ….

…Ο Jurr δηλώνει σε ένα όνειρο τους οπαδούς των καινοτομιών και την προσήλωση στα αποτελέσματα των ηγετών της καινοτομίας και των αυταπάτων . Το λαγούμι είναι το στόμα, οπότε όποιος βλέπει ένα λαγούμι από το οποίο βγήκε ένα ζώο είναι ένα στόμα από το οποίο βγαίνουν οι λέξεις όπως αυτό του ζώου ….

…Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα κόκκινο ρουμπίνι, θα χτυπούσε μια γυναίκα ή μια όμορφη υπηρέτρια, και αν είδε ότι χτύπησε πολλά ζαφείρια, τότε είναι χρήματα που δεν τους άρεσε. Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα διάσπαρτο μαργαριτάρι, θα προκαλέσει ένα αγόρι ή ένα αγόρι, και αν τα μαργαριτάρια είναι μέσα μας, τότε είναι γυναίκες καλής και ομορφιάς, και αν είναι πολλά, τότε είναι χρήματα και όποιος βλέπει ότι καταπιεί το Μαργαριτάρι, γιατί συντηρεί τη σοφία και τη γνώση και όποιος βλέπει ότι τα μαργαριτάρια βγαίνουν από αυτό, είναι μια λέξη από τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού, και όποιος βλέπει ένα μαργαριτάρι σκορπισμένο ή διασκορπισμένο σε μια χωματερή ή ένα μέρος στο οποίο είναι περιφρονημένο, τότε σπαταλά τη γνώση της δικαιοσύνης εκεί και το υποτιμά, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μαργαριτάρι στο χέρι του, εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, γεννά μια υπηρέτρια…

…Και όσον αφορά τη γενειάδα : Όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει πολύ, τα οράματά του δείχνουν χρέος και αγωνία . Αν συνεχιστεί έως ότου πέσει στο έδαφος, δείχνει θάνατο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Από αυτό δημιουργήσαμε εσάς, και σε αυτό θα σας επιστρέψουμε .~ Αν διήρκεσε μέχρι να κολλήσει στο στομάχι του, χτύπησε χρήματα και το πρόσωπο με το οποίο θα κουράζονταν όσο ήταν στο στομάχι του . Αν έβλεπε ότι το μήκος της ήταν καλό μέτρο, θα είχε κερδίσει χρήματα, αξιοπρέπεια και καλή ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν παραταθεί μέχρι να φτάσει στον ομφαλό, αυτό έδειξε ότι δεν υπακούει στον Θεό . Αν έβλεπε ότι οι πλευρές του ήταν μακριά χωρίς τη μέση της, τότε θα έπαιρνε χρήματα που θα απολάμβαναν οι άλλοι, και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα, και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου έφτασε στον ομφαλό μου και το κοίταξα . Είπε : Είστε μουζένος κοιτάζοντας το ρόλο των γειτόνων . Η γενειάδα δεν επαινείται κατά την ερμηνεία του αγοριού που δεν είναι ενήλικας, και αν δει ότι πήρε μια γενειάδα εκτός από αυτόν στο χέρι του και το τράβηξε, τότε κληρονομεί τα χρήματά του και τα τρώει . Η απώλεια της γενειάδας αν δεν αυξηθεί είναι απόδειξη ευκολίας και εξάλειψης του χρέους και του κόλπου . Και αν η μείωση είναι μεγαλύτερη, δείχνει ταπείνωση και χρήματα και κύρος . Αν βλέπει σαν ένα μαξιλάρι να μιλάει στη γυναίκα του, το θέμα του μπερδεύεται από το πεπρωμένο του και χωρίζει μεταξύ του και των αγαπημένων του, γιατί ο διάβολος, ο Θεός τον κατάρασε, μίλησε με την Εύα με τη μορφή καλλυντικού . Και το σκοτάδι των μαλλιών της γενειάδας υποδηλώνει απαλλαγή εάν ήταν σκοτεινό, οπότε αν μαυρίστηκε σε πράσινο, θα κέρδιζε πολλά περιουσιακά στοιχεία και χρήματα, αλλά θα ήταν τύραννος, γιατί είναι χαρακτηριστικό της γενειάδας του Φαραώ . Το κιτρινωπό του είναι ένα σημάδι της φτώχειας και της έλλειψης, και το κόκκινο είναι ένα σημάδι της ευσέβειας . Και αν είδε ότι πήρε τη γενειάδα του και είχε τα μαλλιά της διάσπαρτα στο χέρι του . Το άρπαξε και δεν τα πέταξε, γιατί τα χρήματα πηγαίνουν από το χέρι του και μετά επιστρέφουν σε αυτό. Αν βλέπει σαν να το έριξε, τα χρήματα του χάνονται και δεν του επιστρέφονται . Τα αυξημένα μαλλιά μουστάκι είναι απαίσια . Και η πληρότητα του είναι αξιέπαινη, και η ερμηνεία της απομάκρυνσης της γενειάδας για τον πλούσιο είναι η υπερβολή των χρημάτων του, και για τους φτωχούς δηλώνει ότι δύο άνθρωποι τον συναντούν μαζί, και δείχνει ότι δανείζεται από ένα άτομο κάτι και το δανείζει σε άλλο . Και το ξύρισμα της γενειάδας, τα οικονομικά και το κύρος πηγαίνουν . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τη γενειάδα του ό, τι έχει απομείνει από τη σύλληψή του, τότε πληρώνει τα χρήματα του . Και γκρίζες τρίχες στα γένια και αξιοπρέπεια και κύρος . Και Αιμοσφαιρίνη : Ο Λέστερ, αν ο Χμπ Μπαλίνα, ανέφερε τη δέσμευσή του για το έτος . Αν είδε σαν να είχε ξυρίσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, θα κρατούσε το μυστικό του αφεντικού του . Εάν βλέπει σαν να τους πλήττει όλους, τότε προσπαθεί να κρύψει τη φτώχεια του και αναζητά τη μοίρα με τους ανθρώπους . Και αν η ποίηση αποδεχτεί τη μελάγχρωση της, τότε θα επιστρέψει στην κατεύθυνση της και δεν θα παραμείνει για πολύ . Εάν βλέπει σαν να πεθαίνει με λάσπη ή γύψο, τότε ζητά καταστήματα και το θέμα του είναι γνωστό . Η γενειάδα μιας γυναίκας δείχνει ότι δεν γεννά ποτέ, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ασθένειά της. Λέγεται ότι ερμηνεύτηκε ως η αύξηση των χρημάτων του συζύγου της και του γιου της και της τιμής του γιου της, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένη, θα έδειχνε τον κοροϊδισμό του συζύγου της . Εάν βλέπει ότι είναι έγκυος, θα γεννήσει έναν γιο και θα εκπληρωθούν οι υποθέσεις του . Και ειπώθηκε ότι αυτός που έχει μακριά γενειάδα και πολλά μαλλιά θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και περισσότερα χρήματα . Και ειπώθηκε ότι κάτι που συμβαίνει πριν από την ώρα του υποδηλώνει το κακό, όπως όταν τα αρσενικά αγόρια βλέπουν μια γενειάδα ή λευκά στο συναίσθημα, και τα θηλυκά νεαρά αγόρια έχουν έναν γάμο ή έναν γιο . Παρομοίως, όλα αυτά είναι εκτός του χρόνου του, εκτός από το να μιλούν, γιατί η ομιλία είναι ένας καλός οδηγός, επειδή ο άνθρωπος είναι από τη φύση του ένα ζώο που μιλάει . Εάν ένας νεαρός άνδρας που δεν έχει φτάσει ακόμη στο όνειρο βλέπει ότι έχει γενειάδα, τότε πεθαίνει και δεν φτάνει στο όνειρο, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει προηγηθεί ο χρόνος που θα έπρεπε να είχε γενειάδα . Εάν το αγόρι δεν απέχει πολύ από την εποχή του φυτού γενειάδας, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι είναι μόνος και κάνει το δικό του πράγμα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου μεγάλωνε και ο Σαμπαλάι δεν μεγάλωνε, οπότε είπε : Χτυπάτε χρήματα για τα οποία μπορούν να συγχαρούν άλλοι . Και το άγκιστρο είναι η βοήθεια του ανθρώπου που το φτιάχνει και ζει μαζί του ανάμεσα στους ανθρώπους, οπότε αυτό που είδε σε αυτό συνέβη έτσι το ερμήνευσε όπως αναφέρατε . Και όποιος βλέπει το μισό της γενειάδας του ξυρισμένο, τότε του λείπει και πηγαίνει προς αυτό, οπότε αν το ξυρίσει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα, πήγε προς το χέρι ενός εχθρού που γνώριζε, ή το όνομά του ή τον ομόλογό του . Εάν ένας σεΐχης το ξυρίσει, τότε πηγαίνει με το εκτιμώμενο όριό του, και αν είναι άγνωστο, πηγαίνει προς την κατεύθυνση του από τα χέρια ενός καταπιεστικού αρχηγού εκμετάλλευσης, που δεν έχει καμία βάση, και αν βλέπει ότι είναι κομμένο, τότε θα πρέπει να κοπεί από τα χρήματά του και να φύγει από την πλευρά του όσο έκοψε από τη γενειάδα του . Αν δει ότι έχουν πετάξει, τότε πηγαίνει στην οικογένειά του, και η ικανότητά του είναι από τα χρήματά του . Το ξύρισμα είναι ευκολότερο από το μάδημα και το μάδημα μπορεί να είναι καλό για ορισμένες από τις υποθέσεις του, εάν το πρόσωπο δεν είναι ύποπτο, αλλά αυτή η καλοσύνη είναι δύσκολη για αυτόν ….

…Ο Tar είναι σε ένα όνειρο, ένας άντρας αποτρέπει τα spoilers επειδή σκοτώνει σκουλήκια . Και όποιος διαπράττει χρίσιμο με αυτό, τότε μπαίνει σε αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει για τους ανθρώπους της Κόλασης : ( Οι σάκοι τους είναι φτιαγμένοι από πίσσα και τα πρόσωπά τους καλύπτουν τη φωτιά )….

…Και όποιος βλέπει έναν από τους αγίους, τους δίκαιους, τον υποκατάστατο και τον mujib, είναι η εμφάνιση της καλοσύνης, της ευλογίας και της ασφάλειας, και ειπώθηκε ότι όσοι είναι στενοχωρημένοι και στενοχωρημένοι βγαίνουν στη χαρά και την ευχαρίστηση ….

…Η Τζιχάντ υποδηλώνει σε ένα όνειρο να επιταχύνει τη διατροφή των παιδιών . Και ειπώθηκε : Η Τζιχάντ υποδηλώνει τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι της καλοσύνης και της αποπληρωμής, και τη συζήτηση των ανθρώπων της πορνείας και του πείσματος . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει στην τζιχάντ, θα λάβει χάρες και βαθμούς στο μέλλον . Εάν βλέπει ότι αγωνίζεται για χάρη του Θεού Παντοδύναμου, και πολεμά τους απίστους, τότε αγωνίζεται στο θέμα των παιδιών του . Και η προσπάθεια μάχης είναι μια προσπάθεια να κερδίσει, και αν δει ότι πρόκειται να τζιχάντ με τα όπλα του, τότε είναι ένας επιμελής μουσουλμάνος που είναι αφοσιωμένος στην προσευχή και την πληρωμή του zakat . Εάν βλέπει ότι οι άνθρωποι βγαίνουν στη τζιχάντ, τότε είναι νικηφόροι και προσεύχονται για δόξα και τιμή . Αν δει ότι παλεύει μόνος του με τους ξένους με ένα σπαθί που τον χτυπά προς τα δεξιά και αριστερά, τότε θα νικήσει τους εχθρούς του . Αν δει ότι σκοτώθηκε για χάρη του Θεού, τότε θα αποκτήσει χαρά, ευτυχία και καλή τύχη . Εάν βλέπει ότι κατά τη διάρκεια της εισβολής και το πρόσωπό του αποσπάται από τις μάχες, τότε αφήνει την προσπάθεια στα παιδιά και δεν επιδιώκει να μεταρρυθμίσει την κατάστασή τους, καταστρέφει τη θρησκεία του και η φυλή του είναι διάσπαρτη σε αυτόν τον κόσμο . Και αν ήταν στην κατάκτηση και είδε ότι είχε κερδίσει, τότε κερδίζει το κέρδος του . Και η τζιχάντ ενάντια στους εχθρούς της θρησκείας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της δυσκολίας των ανθρώπων της αδικίας και της υποκρισίας και της νίκης πάνω τους . Η τζιχάντ στη θάλασσα είναι απόδειξη της φτώχειας, της αποτυχίας και του κινδύνου . Και ο αγώνας των ανθρώπων της πορνείας σε ένα όνειρο δείχνει νίκη για τη θρησκεία, ή για πατέρες και μητέρες, ή ζήλια για τη γυναίκα ….

…Ο αγώνας σε ένα όνειρο είναι η υγεία του ασθενούς εάν τον ζητάει, διαφορετικά είναι ο αγώνας του θανάτου . Και η φυλή είναι απόδειξη βλάβης στον κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι αρνείται να ιδρώσει, χρειάζομαι . Η μυρωδιά του ιδρώτα της μασχάλης υποδηλώνει επιδημία . Και η φυλή είναι χρήματα, οπότε όποιος βλέπει τον ιδρώτα να διαρρέει από το σώμα του, θα βγαίνουν χρήματα . Και ο ιδρώτας μπορεί να είναι ένα βάρος για όσους το βλέπουν ….

…Ξύρισμα: Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι τα μαλλιά ή ένα νήμα βγαίνουν από το λαιμό του, οπότε το τέντωσε και δεν το έκοψε και δεν βγήκε εντελώς, οπότε η ζωή του επιμήκυνσε και η διαμάχη του με το αφεντικό του . Και αν ήταν υπουργός, οι γνώσεις του θα αυξηθούν . Και ο λαιμός του Ibn Adam δείχνει το κανάλι του σπιτιού και το πηγάδι του ….

…Όσο για την κοιλιά, την εξωτερική του εμφάνιση και το εσωτερικό της, αποσπάται με χρήματα και το αγόρι. Όποιος βλέπει ότι το στομάχι του έχει μεγαλώσει και είναι καλό, τότε δείχνει αύξηση σε αυτό που ανέφερε, και αν δει μια ανεπάρκεια ή κάτι σε αυτό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του. Ο καταραμένος Σατανάς, και όποιος βλέπει ότι ένας γιος ή μια κόρη βγήκε από το στομάχι του, τότε αυτό θα προέλθει από αυτόν και την οικογένειά του επικρατεί, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το πρήξιμο της κοιλιάς είναι η εμφάνιση χρημάτων και δυσκολιών και η εμφάνιση της καταστροφής…

…Όσον αφορά τα μαλλιά του σώματος : φύτευση για έναν άντρα έφερε τη γυναίκα του . Η αφθονία των τριχών του σώματος για τους πάσχοντες αυξάνει την αγωνία του, και η απώλεια του είναι η άφεση της ταλαιπωρίας του . Και η αφθονία των τριχών του σώματος για τους χαρούμενους, την αύξηση της ευχαρίστησης και του πλούτου, και την απώλεια του τα πλούτη πηγαίνουν . Η αύξηση της τρίχας του σώματος για τους πλούσιους είναι χρήματα και οι φτωχοί έχουν χρέος . Και όποιος είναι πλούσιος σε φούρνο, τα χρήματά του ξοδεύονται κλέβοντας . Και αν ήταν φτωχός, τότε θα έπρεπε να ξοδέψει το χρέος του σοβαρά, εξαντλημένος και απαιτητικός . Εάν βλέπει τα μαλλιά του σώματος άσπρα, τότε εάν είναι πλούσιος, χάνετε τα χρήματά του και θα επιβλέπει τον θάνατο . Και αν είναι φτωχός, τότε είναι ένα χρέος που μπορεί να πληρώσει . Όσον αφορά την αδυναμία των μαλλιών του σώματος, τα μαλλιά ενός θηρίου ή επτά, αυτό δείχνει την πτώση του σε αντιξοότητες . Στενή ψευδαίσθηση στο στήθος . Αν το ντάμι μου έβλεπε ότι το στήθος του ήταν σφιχτό, θα υπέφερε απώλεια των χρημάτων του . Λέγεται ότι το στήθος του ανθρώπου είναι γενναιοδωρία, και η στενότητα του με την αθλιότητά του . Η αφθονία των μαλλιών στο στήθος είναι ένα χρέος που οδηγεί και αν δει το στήθος του να μετατραπεί σε πέτρα, τότε θα είναι σκληροπυρηνικός . Ήρθε ο Ιμπν Σιρίν, ένας άντρας είπε : Είδα πολλά μαλλιά να μεγαλώνουν στο στήθος μου, και με κόμπους . Είπε : Έκανα εμπιστοσύνη και το πλήρωσα . Και η χωρητικότητα του στήθους δείχνει επίσης τη σημαία . Όσο για το στήθος, η γυναίκα του άνδρα και η κόρη του, γιατί η ομορφιά του είναι η ομορφιά της, και η διαφθορά του είναι η διαφθορά της . Όποιος είδε μια γυναίκα κρεμασμένη από το στήθος της, τότε διέπραξε πορνεία και γέννησε ένα παιδί μοιχείας, γιατί ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες του, είπε: «Τη νύχτα της αιχμαλωσίας μου, είδα μια γυναίκα να κρέμεται από αυτήν στήθος, έτσι είπα, Γαβριήλ, ποιος είναι αυτός; Είπε ότι γεννήθηκε από μοιχεία . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι είχα ένα μεγάλο στήθος που είχε φτάσει στο δάσος, ότι διαπράττετε μοιχεία με απαγορευμένο . Αυτό συμβαίνει επειδή το στήθος είναι από αυτό και από το δέρμα του, και αυτό απαγορεύεται . Αντίθετα, η δικαιοσύνη αυτού του οράματος είναι ένας απαγορευμένος γάμος . Και ειπώθηκε ότι αν ένας άντρας είδε γάλα στο στήθος του, αν ήταν άγαμος, θα παντρευόταν και θα τον γέννησε, και αν ήταν δίκαιος, έδειχνε στα αριστερά του, και αν ήταν νέος, έδειξε τη μακροζωία του . Όσο για τη νεαρή γυναίκα, αν το δει αυτό, δείχνει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό της, και για τη γριά, αν το βλέπει, αυτό δείχνει τη φτώχεια και την απώλεια των χρημάτων της, για μια παρθένα αν τη δει, την υποδεικνύει γάμο, και η νεαρή γυναίκα αν το δει αυτό δείχνει το θάνατό της . Και το μήκος του στήθους του άνδρα μέχρι να χτυπήσει το στήθος του, είναι απόδειξη μιας ιδιοτροπίας που δεν ικανοποιείται από τον Θεό Παντοδύναμο, και ειπώθηκε ότι είναι απόδειξη της φωνής των παιδιών . Εάν δεν είχε γιο, αυτό δείχνει φτώχεια και θλίψη . Και το μήκος του στήθους της γυναίκας είναι πέρα ​​από το όριο, απόδειξη του σκοπού της θλίψης . Εάν οι γυναίκες υπέφεραν από θλίψη, θα τραβούσαν και θα ξύσουν το στήθος τους . Και όποιος το βλέπει σαν να θηλάζει μια γυναίκα, θα αρρωστήσει, εκτός αν η γυναίκα του είναι έγκυος, τότε θα γεννήσει έναν γιο . Εάν ο οραματιστής είναι γυναίκα, τότε θα γεννήσει ένα κορίτσι . Η κοιλιά : ο οποίος είναι ορατός και από το εσωτερικό του ιδιοκτήτη και του γιου του, ή συγγενή της φυλής του, ή της ντουλάπας του και του καταφυγίου των παιδιών του . Και το μικρότερο από τα λίγα από αυτά, και ο μεγάλος αριθμός αυτών . Και η μικρότητά του χωρίς πείνα είναι η έλλειψη χρημάτων, και αν δει ότι πεινάει, τότε είναι προσεκτικός και χτυπά χρήματα ίσο με το ποσό της πείνας από αυτό . Λέγεται ότι το οστό της κοιλιάς έτρωγε τοκογλυφία και το περπάτημα στο στομάχι συνηθίστηκε στα χρήματα . Αν δει ότι το στομάχι του έχει γίνει μικρό, τότε θα είναι πολλές αποσκευές . Ο κορεσμός είναι ένας πλούτος χρημάτων, και η δίψα είναι κακή στη θρησκεία του, και η άρδευση είναι καλή στη θρησκεία του ….