…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Και όποιος βλέπει ότι τα σκουλήκια τρώνε από τη σάρκα του, τα παιδιά του και η σεμνότητα τρώνε από τα χρήματά του ….

…Το σκουλήκι είναι σε ένα όνειρο ένα κορίτσι . Και τα σκουλήκια στο στομάχι είναι τα παιδιά του ανθρώπου που τρώνε από τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει σκουλήκια να αναδύονται από τον πρωκτό του, είναι απόγονοι του . Και όποιος βλέπει σαν ένα σκουλήκι να βγαίνει από το στόμα του, τότε το νοικοκυριό του θέλει να τον εξαπατήσει και να τον εξαπατήσει, και το ξέρει αυτό και σώζεται από την εξαπάτησή τους . Και όποιος βλέπει ότι τα σκουλήκια βγαίνουν από το στομάχι του χωρίς τη δράση του, θα κρατήσει μακριά από τους κακούς ανθρώπους, και θα έχει τιμή και αγνότητα σε αυτό . Εάν τα σκουλήκια βγαίνουν από το σώμα, έχουν φύγει και το πύον εάν βγει είναι η αφαίρεσή τους . Και τα σκουλήκια είναι ο εχθρός των γονέων . Οι μεταξοσκώληκες είναι υπήκοοι του Σουλτάνου, και ειπώθηκε : Οι μεταξοσκώληκες είναι πελάτες του εμπόρου, και όποιος δει κάτι από αυτό θα πάρει χρήματα . Λέγεται : οι μεταξοσκώληκες δείχνουν απαγορευμένα χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει προκαλέσει έναν άνεμο στο κρεβάτι του με τη γυναίκα του, τότε τα λόγια βγαίνουν ανάμεσα σε αυτόν και εκείνη και αν είχε φωνή, ήταν ισχυρότερη ….

Αυτός που πεθαίνει σε κρεβάτι θα ανυψωθεί

…Και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο χαλίφης είναι σε ένα κρεβάτι, τότε θα μοιραστεί τις υποθέσεις του μαζί του ή θα του δώσει ένα μέρος για να κυβερνήσει, και ειπώθηκε ότι είτε παντρεύεται μια γυναίκα από το σπίτι του χαλίφη ή του δίνει έναν σκλάβο – κορίτσια ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κρεβάτι είναι ένας Νάχας, και είναι ο Dalal al-Raqiq, και ειπώθηκε ότι είναι αυτός που ακολουθεί τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται σε ένα κρεβάτι στους λαιμούς των ανθρώπων, τότε προσβάλλει την εξουσία και καταστρέφει τη θρησκεία του, κατακτά τους ανθρώπους και τους βάζει στο λαιμό τους, και οι οπαδοί του θα είναι στην εξουσία του όσο και εκείνοι που ακολούθησαν την κηδεία του, και ελπίζουμε ότι είναι καλός στη θρησκεία του, εκτός εάν θαφτεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει μαξιλάρια στο κρεβάτι του, τότε θα εξυπηρετήσει περισσότερα από τα λόγια του, και είναι ένας πίνακας ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι σπασμένο, θα χάσει την υπερηφάνεια και την εξουσία του, διαφορετικά θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή ζωή .)…

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του τρώγεται από το ποντίκι, τότε θα ερμηνεύσει τη διαφθορά της γυναίκας του με κάποιον που αποδίδεται στην ερμηνεία σε αυτό το ποντίκι και είναι ικανοποιημένος με αυτήν τη διαφθορά ….

…Εάν βλέπει σαν να ξαπλώνει στο κρεβάτι της, δείχνει την αγνότητα και τη δικαιοσύνη της συζύγου του, και αν δεν ξέρει πότε την μπήκε, τότε η υπερηφάνεια και η χάρη του θα διαρκέσει σε αυτόν τον κόσμο όσο ζούσε ….

…Και ο Jabir al-Maghribi είπε ότι το κρεβάτι στην ερμηνεία είναι μια περιοχή και ένα υπόλοιπο για τον Παντοδύναμο ρητό, ακουμπισμένο στο στρώμα των λινού του από το Istabraq ….

…Και όποιος βλέπει ότι το περικυκλώνει πάνω ή κάτω από το κρεβάτι του και είναι άρρωστος ή σε κίνδυνο, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας και της απουσίας της αγωνίας του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι γεμισμένο και η γυναίκα του είναι έγκυος ή άρρωστη, αυτό δείχνει την καλοσύνη και την αποδοχή της ….

…Και όποιος βλέπει ότι έριξε το κρεβάτι του έξω από το σπίτι ή την πόρτα του και μετά το επέστρεψε, αυτό δείχνει ένα ανακλητό διαζύγιο ….

…Και αν βλέπει σαν να προκάλεσε μια μακρά ασθένεια στο κρεβάτι του, και ίσως άφησε τη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ζωντανό άτομο έχει πεθάνει ενώ ξαπλώνει σε ένα κρεβάτι ή ένα φέρετρο ή κάτι τέτοιο, πρέπει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία του Σουλτάνου ή κάποιου που παίρνει τη θέση του, και βλέπει καλά και επωφελείται από αυτόν ….

…Ομοίως, αν είδε ένα στέμμα ή αδελφές πάνω στους νεκρούς, και του έδειχνε να κάθεται σε ένα κρεβάτι, και είδε πράσινα ρούχα στους νεκρούς, ανέφερε ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, όπως ακριβώς αυτό το όραμα δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον, έτσι δείχνει το εμπόδιο του σε αυτόν τον κόσμο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα μικρό κρεβάτι ενώ κουνάει μέσα του, θα στοχεύει και θα δεσμεύει αυτό που δεσμεύουν τα μικρά ….

…Και όποιος βλέπει το κρεβάτι του στην πόρτα του βασιλιά, θα αναλάβει την εντολή ….

…Και όποιος βλέπει ότι καθόταν σε ένα κρεβάτι που δεν έχει στρώμα, τότε ταξιδεύει, και αν ήταν άρρωστος πέθανε, και αν είχε γυναίκα, τότε θα ήταν ευτυχισμένος μαζί της, και αυτό μπορεί να συμβεί μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι κουνάει ένα κρεβάτι, θα αγωνίζεται σκληρά για την καλοσύνη των παιδιών του ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Σκουλήκι Αν ονειρευόσασταν σκουλήκια, αυτό υποδηλώνει ότι οι κακοτεχνίες των αμφισβητούμενων ανθρώπων θα σας προκαλέσουν θλίψη . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι τα σκουλήκια τρέχουν πάνω της, αυτό υποδηλώνει ότι οι φιλοδοξίες της θα τείνουν πάντα προς όλα τα υλικά . Εάν ένα κορίτσι σκοτώσει τα σκουλήκια ή τα απομακρύνει, θα απαλλαγεί από την υλική αδιαφορία και θα επιδιώξει να ζήσει σύμφωνα με τις αρχές της αρετής και της προσκόλλησης στην πνευματικότητα . Εάν χρησιμοποιείτε σκουλήκια στα όνειρά σας ως δόλωμα για ψάρια, τότε αυτό προβλέπει ότι, μέσω της εφευρετικότητας σας, θα χρησιμοποιήσετε τους εχθρούς σας με τρόπο που να δείχνει τα πλεονεκτήματά τους ….

…Είναι σε ένα όνειρο που εκφράζεται από τον άντρα και τα χρήματα . Όποιος βλέπει το ορθό του μπλοκαρισμένο, θα πεθάνει . Το dogwood είναι ένας υποτελής άνθρωπος . Και ειπώθηκε : Είναι άνθρωπος με κέρατο και ντράμερ . Και ειπώθηκε : Είναι μέρος της αιμομιξίας . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος που κρατά μυστικά . Και όποιος βλέπει έναν άνδρα μοσχάρι, θα κερδίσει μια συμφωνία από αυτόν . Και ποιος έκοψε τον πρωκτό του, έκοψε μια μήτρα . Και όποιος βλέπει τον πρωκτό ενός ατόμου, τότε βλέπει ένα πρόσωπο συνοφρυώματος, και αν βγαίνει αίμα ή κόπρανα, βγαίνουν χρήματα από αυτό σύμφωνα με αυτό . Η έξοδος των περιττωμάτων εκτός από τη συνήθη θέση, η έξοδος χρημάτων χωρίς ενδιαφέρον . Και ειπώθηκε : Το πίσω μέρος είναι ανόητος άντρας και η άγνωστη γυναίκα έχει οργανώσει τη διαχείριση του κόσμου για αυτόν που είδε . Και όποιος βλέπει τα σκουλήκια να βγαίνουν από τον πρωκτό του, τα παιδιά του χωρίζονται . Εάν το αίμα βγαίνει από την πίσω πλευρά, είναι τα παιδιά των παιδιών . Και όποιος είναι λερωμένος με αίμα που βγήκε από αυτό, τα χρήματα απαγορεύονται . Και όποιος βγήκε από τον πρωκτό ή το στομάχι του με ένα κουρέλι, χώρισε ένα άτομο, που έτρωγε από τα χρήματα για την οικογένειά του . Ανδρική τσάντα, στήθος, κατάστημα, σπίτι, κατάστημα ή αίθουσα συνεδριάσεων . Και ίσως το πίσω απόσπασμα σε ένα όνειρο αναφέρεται σε αυτό που ασχολείται ενώ ξυπνά, όπως μαχαίρια, παντελόνια ή χαλάκια στα οποία κάθεται, ή στο οποίο οδηγεί σε ένα ζώο ή σέλα . Ίσως να υποδεικνύει την υπακοή και την ανυπακοή του ιδιοκτήτη του, και ίσως υποδεικνύει την πόρτα του μυστικού του ή τον άμεσο υπηρέτη του από τη βρωμιά του, και ίσως υποδεικνύει τη φροντίδα του πένθους, και υποδεικνύει την υδρορροή που πηγαίνει με το χώμα του σπιτιού , και το κουπί δείχνει το έρημο σπίτι που κανείς δεν επισκέπτεται, ή τη λασπώδη γη που κανείς δεν καλλιεργεί , και κανείς δεν το θερίζει, και δείχνει έναν άνθρωπο που απομακρύνεται από τους ανθρώπους λόγω του κακού και της άγνοιας του, ή του τόπου της αίρεσης και ανηθικότητα, και ίσως το πίσω πέρασμα δείχνει στο ξεθωριασμένο στόμα, και δείχνει τις χαρές και την ευχαρίστηση, και αν αυτός που είχε ένα χέρι εμφανίστηκε σε ένα όνειρο μια κακή αύξηση, έδειξε ότι σχεδιάζει να σέρνεται για να πολεμήσει . Και όποιος βλέπει ότι ένα παγώνι αναδύθηκε από τον πρωκτό του, και γεννήθηκε ένα όμορφο κορίτσι, και αν βγήκε ένα ψάρι, γεννήθηκε ένα άσχημο κορίτσι και αν ήταν σκουλήκια ή ψείρες, τότε χωρίστηκε από τους συγγενείς του και αν βγήκε από αυτόν σαν φίδια, τότε είναι ξένοι σε κάθε περίπτωση ….

…Ο αποκλεισμός είναι χρήματα σε ένα όνειρο . Όποιος κάνει αφόδευση ενώ οι άνθρωποι τον κοιτάζουν, προσέξτε ένα σκάνδαλο . Ένιωσε ότι τρώει ψωμί και περιττώματα τρώει ψωμί και μέλι, και ειπώθηκε : είναι παραβίαση της χρονιάς . Αυτός που κάνει αφόδευση στο κρεβάτι χωρίζει τη γυναίκα του ή αρρωσταίνει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Και τα περιττώματα είναι απαγορευμένα χρήματα γιατί μυρίζει άσχημα . Αυτός που φοβάται τα περιττώματα ανησυχεί . Όποιος πέσει στο μαχαίρι φυλακίζεται . Αυτός που αφόδευσε τον εαυτό του θα πέσει σε αμαρτία . Και ο περιττώματα είναι μια σωτηρία από την αμαρτία ή μια αδύναμη αποχώρηση . Και τα περιττώματα μπορεί να υποδηλώνουν ταξίδια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Ή κάποιος από εσάς προήλθε από κόπρανα ). Και το σκαμνί δείχνει την εξάλειψη της ανάγκης, και δείχνει την εξαφάνιση των εσωτερικών ασθενειών, και δείχνει τις σκέψεις και τις εμμονές και την επιστροφή των καταθέσεων . Και περιττή τα προς το ζην από τη βαριά αδικία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά περιττώματα και θέλει να ταξιδέψει, δεν πρέπει να ταξιδεύει . Όποιος κάνει αφόδευση στα ρούχα του, διαπράττει μια ανήθικη πράξη, και αν είναι ανοιχτός, τότε απαλλάσσεται από αυτά ή την εκπλήρωση ενός χρέους . Και αν κάνει αφόδευση σε χωματερή, είναι καλό και ξέγνοιαστο σημάδι . Η χρώση με κόπρανα είναι ασθένεια ή φόβος . Και αν αφόδευε στην έρημο, τότε το πουλί ή το θηρίο της γης πήρε τα περιττώματα του και ταξίδευε, οι κλέφτες του έκοβαν τον δρόμο και πήγαιναν με τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι αψηφά σκουλήκια που μοιάζουν με φίδια, τότε τα παιδιά του θα πολλαπλασιαστούν και θα δείξει εχθρότητα σε αυτά . Δείτε επίσης την εκδήλωση ….

…Οι ακρίδες είναι σε ένα όνειρο ένα μαρτύριο και οι στρατιώτες του Θεού Παντοδύναμος . Και όποιος βλέπει ότι οι ακρίδες πέφτουν σε ένα μέρος, ή πετούν στον ουρανό, και υπάρχει ζημιά από αυτόν, τότε έχει στρατολογήσει ατυχία που θα κατέβουν εκεί . Και η αρκούδα από αυτόν είναι στρατιώτης με κακή ηθική, άσχημη συμπεριφορά και χειρότερη από ακρίδες . Και ειπώθηκε : Οι ακρίδες απογύμνωσαν τη γη, και αν δουν ότι κάτι τους έχει πέσει, τότε είναι το βασανισμό του Παντοδύναμου Θεού . Και αν το είδε σε ένα μέρος για φαγητό, τότε έδινε τροφή . Αν χύνεται σε ένα μπολ ή κατσαρόλα, είναι δηνάρια ή ντίραμ . Και κάθε μέρος όπου οι ακρίδες εμφανίζονται και δεν τον βλάπτουν, γιατί αποκάλυψε ανησυχία, προσέλευση και ευχαρίστηση . Και αν ο χρυσός χαρουπίζει βροχή πάνω του, τότε αν τα χρήματα πηγαίνουν σε αυτόν, τότε ο Θεός Παντοδύναμος θα τον αποζημιώσει, και αν είναι στενοχωρημένος, ο Θεός θα τον συγχωρήσει . Λέγεται : οι ακρίδες είναι αρτοποιός που εξαπατά τους ανθρώπους με φαγητό . Και ειπώθηκε : οι ακρίδες είναι καταστολή ή εχθρός . Και οι ακρίδες σε χωριά και αγροκτήματα υποδηλώνουν αγωνία, ανεργία και καταστροφή, επειδή πέφτουν στο φυτό και το χαλούν, και όπως και για άλλους ανθρώπους, δείχνει τη συγκατάθεση των πνευμάτων σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι παίρνει τις ακρίδες και τις βάζει σε ένα βάζο, θα χτυπήσει τα dirham και θα τα οδηγήσει σε μια γυναίκα . Και οι ακρίδες είναι στρατιώτες, και οι συνηθισμένοι τους είναι όχλοι που κυματίζουν ο ένας τον άλλον, και μπορεί να υποδηλώνει βροχή εάν πέφτει στις στέγες, και αν είναι πάρα πολλές, ή σε αντίθεση με τις ακρίδες, και είναι μεταξύ ανθρώπων, ή μεταξύ των γη και ουρανός, τότε είναι βασανιστήριο, εκτός εάν οι άνθρωποι μαζευτούν και να το φάνε, και δεν είναι γι ‘αυτό είναι άχρηστο και δεν βλάπτει, γιατί είναι τα προς το ζην που θα τους δοθούν και μια διαβίωση θα είναι άφθονη σε αυτά . Και ειπώθηκε : οι ακρίδες δείχνουν πείσμα με τον εχθρό, και σέρνονται στα φρούρια και λεηλατούν χρήματα . Ίσως οι ακρίδες έδειχναν μια χαζή διαβίωση . Όποιος βλέπει ότι τρώει ακρίδες, θα υποφέρει λίγο καλύτερα από τους στρατιώτες . Και όποιος είδε νέους ακρίδες, είναι απλοί άνθρωποι και φύλακες, και μπορεί να είναι βροχή και καμήλες . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι έπαιρνε ακρίδες, θα έλεγε πολλά στο κήρυγμα των γυναικών ….

…Όσον αφορά τα σκουλήκια, ερμηνεύεται ως χρήματα, όφελος, παιδιά και μίσος, και όποιος βλέπει σκουλήκια στα ρούχα του, μειώνεται με χρήματα και όποιος βλέπει σκουλήκια διάσπαρτα από το σώμα του, ερμηνεύεται από τον τραυματισμό του σώμα και παιδιά ….