…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το παντελόνι είναι μια άθλια γυναίκα ή μια ξένη σκλάβος, οπότε όποιος βλέπει ότι βρίσκει παντελόνι χωρίς φίλο, παντρεύεται μια γυναίκα που δεν έχει κηδεμόνα και το νέο από αυτόν υποδηλώνει την παρθένα, και τον απομάκρυνε από μια αμαρτία που διέπραξε και την αναχώρησή του από τους λαούς της δικαιοσύνης και της θρησκείας στη διαφθορά, και το φοράει αν οδηγεί σε κάτι από αυτό Υποδηλώνει καλοσύνη και η διάθεσή του είναι για χάρη μια νόμιμη πράξη που δεν έχει κακό ….

…Και αν βλέπει ότι το παντελόνι του είναι χαλαρό χωρίς να αγγίζει, τότε ερμηνεύεται από την εμφάνιση μιας γυναίκας ή ενός υπηρέτη στους άνδρες και την αφήνει να κρυφτεί και να κρυφτεί από αυτούς, και το όραμα του παντελονιού μπορεί να δείχνει ότι είναι προσκολλημένος σε ένα ταξίδι σε έναν ξένο λαό επειδή είναι από τα ρούχα τους, και η γυναίκα που φορά το παντελόνι του άνδρα ερμηνεύεται ως γάμος αν είναι ανύπαντρη, και μπορεί να είναι διαφορετικό εάν είχε σύζυγο ….

Το ίδιο ισχύει και για το τσιμπούρι στο παντελόνι : αν είναι καινούργιο, τότε ο λόγος για τον οποίο αποδίδεται το παντελόνι στην ερμηνεία είναι στενός και στενός . Εάν το τσιμπούρι φορούσε και κατά διαστήματα, αυτός ο λόγος ήταν αδύναμος και εξασθενημένος ….

…Και όποιος βλέπει ότι το παντελόνι του έχει σπάσει ή απαχθεί, δείχνει ότι η ζωή του είναι επικείμενη και ότι η ζωή του τελείωσε ….

…Και αν μιλάει στο παντελόνι του, η γυναίκα του θυμώνεται μαζί του, και λέγεται ότι η γυναίκα του είναι θυμωμένη και καταπιεσμένη ….

Παντελόνι : Μια θρησκευτική γυναίκα ή μια ξένη υπηρέτρια και αν το έβλεπε σαν να είχε αγοράσει παντελόνι χωρίς τον ιδιοκτήτη του, θα παντρευόταν μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Και το νέο παντελόνι είναι μια παρθένα γυναίκα, και ο επαίτης είναι απόδειξη της αλάθητης αμαρτίας . Και ειπώθηκε ότι οι νάρπαλς είναι απόδειξη καλοσύνης όσον αφορά τη σύζυγό του και την οικογένειά του . Και το να φοράτε παντελόνι χωρίς πουκάμισο είναι φτώχεια και το φοράει ανάποδα, διαπράττοντας ανήθικη πράξη εκ μέρους της οικογένειάς του . Και τα ούρα του είναι απόδειξη της εγκυμοσύνης της γυναίκας του . Και η αφόδευσή του είναι απόδειξη του θυμού του κατά την εγκυμοσύνη της γυναίκας του . Και η διάλυση του παντελονιού του, η εμφάνιση της γυναίκας του στους άντρες, και την άφησε να κρύβεται και να κρύβεται από αυτούς . Λέγεται ότι το παντελόνι υποδηλώνει ένα ταξίδι στους ανθρώπους Ajam, επειδή είναι τα ρούχα τους . Λέγεται ότι το παντελόνι Salah είναι επιχείρηση της οικογένειάς του και επεκτείνει την ευχαρίστησή τους ….

…Επιθεωρητής : Ένας άντρας επιθεωρεί τις συνθήκες των ανθρώπων και του αρέσει να στέκεται πάνω του. Εάν βλέπει σαν να σκουπίζει την καλλιεργούμενη γη, τότε ελέγχει τις συνθήκες των λαών της δικαιοσύνης και αν σκουπίζει έναν αμπελώνα, ελέγχει την κατάσταση της γυναίκας του. Εάν σκουπίζει ένα δέντρο, ελέγχει τις συνθήκες των ανδρών που έχουν θρησκεία. Εάν σκουπίζει έναν δρόμο, ταξιδεύει μέχρι εκείνου του δρόμου που σκουπίζει . Εάν αντιμετωπίζει τον Χατζ, τότε εκτελεί το Χατζ, τότε εάν σκουπίζει μια μάσκα, θα κερδίσει από τη θλίψη . Και αν σκουπίσει μια πρασινωπή γη και ο ιδιοκτήτης της δεν είναι γνωστός, τότε θα είναι ασκητισμός και καλοσύνη ….

…Όποιος βλέπει ότι σκουπίζει το σπίτι του είναι τα χρήματά του, τότε το σκούπισμα του σπιτιού κάποιου άλλου θα χτυπήσει τα χρήματά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκουπίζει μερικά από τα όργανα του από αυτό το νερό, τότε απαλλάσσεται από αυτά και στενοχωρείται ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος βλέπει ότι σκουπίζει το σπίτι του, δείχνει την έλλειψη χρημάτων του, και η σκούπα δείχνει τον υπηρέτη, οπότε ό, τι ήταν σε αυτό του ζιν ή του κνήμη, το αναλαμβάνει ….

…Ένας επιθεωρητής είναι ένας επιθεωρητής της γης σε ένα όνειρο Ένας άντρας ελέγχει τις συνθήκες των ανθρώπων . Εάν δει ότι σκουπίζει την καλλιεργούμενη γη, τότε ελέγχει τις συνθήκες των ορθών ανθρώπων . Αυτός που σκουπίζει έναν αμπελώνα επιθεωρεί μια γυναίκα . Και αν σφουγγαρίζει μια δασώδη γη, ελέγχει τις συνθήκες των θρησκευτικών ανδρών . Εάν σκουπίζει έναν δρόμο τότε ταξιδεύει, και εάν είναι στη διαδρομή Χατζ τότε είναι για το Χατζ . Και αν σκούπισε έναν διακόπτη, κερδίζει από τη ζοφερή . Και αν χρίζει πράσινο έδαφος και ο ιδιοκτήτης του δεν το γνώριζε, τότε θα ήταν ασκητισμός . Αν εκκαθάριση σπίτι εάν ένα άτομο χάσει αυτόν τον άνθρωπο ….

…Η σκόνη είναι σε ένα όνειρο δηλώνει τους ανθρώπους επειδή δημιουργήθηκαν από αυτό . Και ίσως έδειξε βοοειδή και θηρία ή τον κόσμο και τους ανθρώπους τους, επειδή η σκόνη προέρχεται από τη γη, και περιέχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας ξεσκονίζεται αν είναι πλούσιος . Ίσως η βρωμιά να υποδηλώνει τη φτώχεια, τους νεκρούς ή τον τάφο. Έτσι, όποιος σκάβει ένα έδαφος και εξάγει τη βρωμιά του, εάν είναι άρρωστος ή άρρωστος, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν ταξιδεύει, η σκόνη του είναι τα κέρδη του, τα χρήματα και ο τόκος του, και το χτύπημα στη γη είναι το ταξίδι του, και αν επιδιώκει γάμο, η γη είναι σύζυγος, και το σκάψιμο είναι διάλυση, και η αξίνα είναι αρσενική, η βρωμιά είναι τα χρήματα μιας γυναίκας . Και αν ήταν ψαράς, τότε το έσκαψε για κυνήγι, και το έδαφος του είναι το κέρδος του και αυτό που ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην αναζήτησή του και το κερδίζει εξαπάτηση ή κόλπο . Όσο για εκείνο που έριξε το χέρι του από τη βρωμιά, ή έριξε ένα ένδυμα σκόνης, αν ήταν πλούσιος, τα χρήματά του χάθηκαν, και υπέφερε με ταπείνωση και ανάγκη, και αν είχε χρέος, ή είχε μια κατάθεση , θα το επέστρεφε στην οικογένειά του, και το έβγαλε όλα από το χέρι του και χρειαζόταν μετά από αυτόν, και αν ήταν άρρωστος, τότε έριξε το χέρι του από τα κέρδη του κόσμου, και αφαίρεσε τα χρήματά του . Το χτύπημα του χεριού με βρωμιά αποτελεί ένδειξη κερδοσκοπίας και κέρδους και το χτύπημα με ζώνη ή ραβδί δείχνει καλό ταξίδι . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Περπατώντας μέσα από τη βρωμιά αναζητά χρήματα και αν κάποιος το μαζέψει ή το φάει, μαζεύει χρήματα και τα χρήματα ρέουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο και αν μεταφέρει κάτι από τη βρωμιά, θα ωφεληθεί όσο μεταφέρει . Αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε ξεγελάται να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του, και αν τα μαζεύει από το κατάστημά του, μαζεύει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει σαν να φυσάει σκόνη, τότε είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, και ότι η βρωμιά είναι χρήματα και τα dirham τους, και αν το βλέπει σαν να σκουπίζει τη σκόνη σε ένα σπίτι και να τα βγάζει έξω, τότε τα χρήματα της γυναίκας του έχουν φύγει . Εάν ο ουρανός βρέχει με σκόνη, τότε είναι καλό αν δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και χτυπηθεί από κάποια βρωμιά και σκόνη, τότε θα πάρει χρήματα από την κληρονομιά του . Αν βάλει βρωμιά στο κεφάλι του, θα χτυπήσει έναν πλούτο αποδυνάμωσης και αποδυνάμωσης . Και όποιος το βλέπει σαν ένα άτομο να πιέζει βρωμιά στο κεφάλι και τα μάτια του, τότε αυτός που πιέζει τη βρωμιά ξοδεύει σε αυτόν που του ζητείται να του παραγγείλει και να πάρει κάτι που προορίζεται . Αν βλέπει σαν ο ουρανός να βρέχει πολύ σκόνη, τότε βασανίζεται . Και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει βρωμιά με πανί, μεταμορφώνεται από τόπο σε τόπο . Ο άντρας περπάτησε στο χώμα, αναζητώντας χρήματα . Όποτε η σκόνη στο κεφάλι του τον χτυπά, δεν αναφέρονται στον Παντοδύναμο Θεό σε αυτό . Η σκόνη είναι η ηλικία και η ζωή του ανθρώπου . Και η βρωμιά δείχνει τα προς το ζην, τη γεωργία, τον κορεσμό και την πείνα . Και όποιος το είδε ότι καθόταν σε καθαρό, καλό χώμα, δείχνει ευτυχία και νίκη, και ίσως ακόμη και αμφιβολία για τη θρησκεία . Και ίσως έδειξε το έδαφος του ανθρώπου από τον οποίο δημιουργήθηκε, ή το έδαφος στο οποίο επιστρέφει . Και η βρωμιά με μια γυναίκα στο όνειρο είναι αμφίβολο αρνί . Ίσως η βρωμιά αναφέρεται στο νερό, τη φωτιά ή τον άνεμο επειδή είναι ένα από τα στοιχεία . Και δείχνει το δύσκολο ταξίδι στο οποίο υπάρχει ανάγκη για πλύση . Εάν κάποιος πάει σε ένα σημείο σκόνης, επαινεί τους ανθρώπους με την ποίησή του και απογοητεύει την πρόθεσή του . Ίσως η βρωμιά να δείχνει την κακή τύχη . Ίσως η βρωμιά δείχνει το χρέος που ατιμάζει τον οφειλέτη . Η βρωμιά υποδηλώνει την ταχύτητα ανακούφισης της ανάγκης και της εκπλήρωσης της υπόσχεσης, επειδή είναι ξεσκονισμένη με αυτήν . Και όποιος έχει αγαθά, ο Μπαρθς, ειδικά αν βλέπει βρωμιά μαζί του ή πάνω του, ακόμα κι αν η βρωμιά αντιστρέφεται ….

…Όσο για τα σορτς και το μαντήλι, μια υπηρέτρια που του άρεσε, ή μια θρησκευτική γυναίκα, όποιος είδε ότι χτύπησε ένα ζευγάρι παντελόνι χτύπησε επίσης μια σκλαβιά ή μια γυναίκα, και όποιος είδε ότι υπήρχε ατύχημα στο παντελόνι και το πέπλο, το απέδωσε σε αυτή τη σκλαβιά και τη γυναίκα. Όσο για τα υπόλοιπα ρούχα που βρίσκονται πάνω από το πουκάμισο, ερμηνεύστε τα ανάλογα με τους κινδύνους και τα χρώματα τους. Ή ένα μπρόκαλο, γιατί είναι μια δύναμη που του προσκρούει, χρήματα και καλοσύνη ανάλογα με τον κίνδυνο της επένδυσης και του που βρέθηκε, και αν είδε ότι πήρε μερικά από αυτά τα ρούχα από αυτόν ή είχε καεί, τότε η εξαφάνιση αυτής της εξουσίας από αυτόν, και αν είδε ότι είχε κλαπεί ή χαθεί, τότε επιβλέπει την εξαφάνιση αυτού από αυτόν, και αυτή η εξαφάνιση δεν λαμβάνει χώρα. Ένας άντρας σε έναν κυβερνήτη και όποιος βλέπει ότι έχει βρωμιά ή βρωμιά στα ρούχα του, τότε αυτό είναι ανησυχίες και θλίψεις ή αμαρτίες και πέπλα, και αν τους δει καθαρό λευκό ή νέο, τότε δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και του καλού του κατάσταση και αποχώρηση των ανησυχιών του, και αν τους δει με μια σπασμένη εμφάνιση, τότε θα τους υποφέρει και τη φτώχεια τόσο πολύ, και αν δει σε ένα ένδυμα φοράει ένα έμπλαστρο, τότε είναι οι αμαρτίες του συντρόφου του και διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του μαστίζονται από αυτόν ενώ τα φοράει, και αν ταξιδεύει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει, και αν πρόκειται για θέμα που δεν έχει γίνει για αυτόν και για οποιονδήποτε βλέπει ότι πουλάει τα μέρη των ρούχων του, τότε είναι καλό για αυτόν και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτόν για τον αγοραστή…

Το τσιμπούρι : ανήκει στο παντελόνι, και ειπώθηκε ότι είναι χρήματα, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε στο παντελόνι του ένα τσιμπούρι, ότι του απαγορεύεται η γυναίκα του ή του γεννά δύο κόρες αν είναι έγκυος , και αν βλέπει σαν να βάζει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Και αν δει ότι έχει αποκοπεί το εισιτήριο του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την απομονώνει τη στιγμή του γάμου . Αν δει το γαργάλημά του ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει το κρότωμά του ως αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του μοιχείου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει ράνα, τότε υπόκειται σε κηδεμονία πάνω από μια πόλη αν αξίζει το κράτος και ένας μη κυβερνήτης έχει μια πλούσια γυναίκα που δεν έχει στενό σύντροφο ή συγγενή ….

…Βρωμιά : δηλώνει τους ανθρώπους, τη γη και έχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άνθρωπος θα ξεσκονιστεί αν είναι πλούσιος . Και ίσως υποδηλώνεται από τη φτώχεια, τον θάνατο και τον τάφο, γιατί είναι το κρεβάτι των νεκρών . Και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας μεγαλώνει αν είναι φτωχός . Ο ίδιος λέει : « ή άπορους Η σκονισμένη » είναι το σκάψιμο του εδάφους και εξόρυξη χώματος, ήταν άρρωστο ή έχει ένα άρρωστο, ότι ο τάφος του, αν ταξίδευε, έσκαψε τα ταξίδια του, και στο έδαφος του και τα χρήματα και το ενδιαφέρον του κέρδισε, επειδή ο ξυλοδαρμός στο έδαφος ταξιδεύει, ο στίχος : ~ και άλλοι χτυπούν στο έδαφος .~ Και αν είναι γυναίκα που αναζητά γάμο, τότε η γη είναι η σύζυγός του, το σκάψιμο είναι η αποψίλωση, η αρσενική αξίνα και η βρωμιά είναι τα χρήματα της γυναίκας ή το αίμα της δικαιολογίας της . Και αν είναι ψαράς, τότε το σκάψιμο είναι η προδοσία του για το κυνήγι, και το χώμα του είναι το κέρδος του και τι τον ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην επιδίωξη και κέρδος, εξαπάτηση ή κόλπο . Η βασική αρχή του σκάψιμου είναι αυτό που σκάβεται για ένα έβδομο του αφρού για να πέσει σε αυτό, οπότε απαιτείται απατηλή σκάψιμο για αυτό . Όσο για το άτομο που έχει βρώμικο τα χέρια του από τη βρωμιά, ή το ένδυμά του από τη σκόνη, ή με αυτό στο έδαφος, εάν είναι πλούσιος, τα χρήματά του χάνουν και χρειάζονται ταπείνωση και ανάγκη, και εάν έχει χρέος ή έχει μια κατάθεση, το επιστρέφει στην οικογένειά του και τα αφαιρεί όλα από το χέρι του, και χρειάζεται μετά από αυτόν, ακόμα κι αν είναι άρρωστο, το χέρι του μείωσε τα οφέλη αυτού του κόσμου, απογύμνωσε τα χρήματά του και πιάστηκε με βρωμιά . Και χτυπώντας τη γη με βρωμιά, δείχνει κερδοσκοπία με κέρδος, και χτυπώντας με μια ζώνη ή ραβδί, δείχνει ένα καλό ταξίδι, και μερικοί από αυτούς είπαν : περπατώντας στο χώμα, αναζητώντας χρήματα και αν το μαζεύει ή το τρώει, συλλέγει τα χρήματα και τα χρήματα παίρνουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο. Εάν μεταφέρει κάτι βρωμιά, θα είναι προς όφελος όσο κουβαλούσε, και αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε εξαπατά μέχρι να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του και αν το μαζέψει από ψωνίζει, συγκεντρώνει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι η βρωμιά είναι στραγγισμένη, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, γιατί η βρωμιά είναι δική σου και χρήματα, και αν βλέπει ότι σάρωσε τη σκόνη στην οροφή του σπιτιού του και το έβγαλε έξω, τότε είναι η αποχώρηση των χρημάτων της γυναίκας του , και αν ο ουρανός βρέχει βρωμιά, τότε είναι καλό ότι δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και τον χτύπησε από τη βρωμιά και τη σκόνη του, χτύπησε χρήματα από την κληρονομιά του, και αν έβαζε βρωμιά στο κεφάλι του, θα έπαιρνε χρήματα από παραμορφώσεις και αδυναμίες . Και όποιος βλέπει σαν ένα άτομο να ανακατεύει βρωμιά στα μάτια του, τότε ο Χετταίος ξοδεύει χρήματα στους Χετταίους για να φορέσει κάτι πάνω του ή να πάρει από αυτόν ό, τι προορίζεται . Αν δει ότι ο ουρανός έβρεχε πολύ βρωμιά, τότε βασανίζεται, και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει τη βρωμιά με ένα πανί, γυρίζει από τόπο σε τόπο ….

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

…Ταξίδι : δηλώνει τη μετάβαση από τόπο σε τόπο, τη μετάβαση από τη μια κατάσταση στην άλλη και το διάστημα . Όποιος το βλέπει σαν να ταξιδεύει, σκουπίζει το έδαφος, σαν να βλέπει ότι σκουπίζει ένα πάτωμα, τότε ταξιδεύει ….

…Σκούπα : Υπηρέτης . Ο χονδροειδής : ένας δικαστικός υπηρέτης . Όσο για εκείνο που σκουπίζει το σπίτι του ή το σπίτι του, αν υπάρχει κάποιος άρρωστος, θα πεθάνει, και αν έχει χρήματα που χωρίζονται από αυτόν . Και αν σκουπίζει τη γη και μαζεύει τα σκουπίδια, το χώμα ή το σανό της, τότε είναι χρήσιμο από την έρημο εάν είναι δική του, διαφορετικά είναι συλλέκτης, φορολογικός συλλέκτης ή φτωχός που κάνει πομπή ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar είπε: Ερμηνεύεται με τρεις τρόπους: μια γυναίκα, μια σκλάβος και μια υπηρέτρια του σπιτιού . Και όποιος βλέπει ότι η τακτική του είναι νέα, ερμηνεύεται με τη σοβαρότητα του πέους και αν είναι παλιό και μαλακό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι το παντελόνι του ήταν λεπτό, τότε η γυναίκα του θα συλλάβει και θα τον γεννήσει με δύο αν ήταν έγκυος . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, δεν θα δεχθεί το παιδί της . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κοπεί η ταινία του, κακομεταχειρίζεται τη γυναίκα του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει διαμάχη αίματος, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας, οπότε τον βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του .) Και όποιος το βλέπει σαν να είναι δεμένος από μια ζωή, τα οράματά του δείχνουν ότι ο γαμπρός είναι εχθρός του ….

…Όσον αφορά την αφόδευση : ειπώθηκε ότι είναι η παροχή αδικίας και ειπώθηκε ότι είναι η απόδειξη της ανακούφισης, και όποιος βλέπει ότι είναι καινούργιος, η θλίψη του έχει φύγει . Εάν έχει χρήματα, πρέπει να πληρώσει το zakat για τα χρήματά του . Και αν δει ότι έχει γεννήσει πολλά κόπρανα και ήταν σε ένα ταξίδι, δεν ταξιδεύει και ο δρόμος κόβεται . Τρώγοντας μια παρθένα : για να το πιάσετε και να το αποκτήσετε, απαγορεύεται το χρήμα με λύπη . Ίσως ήταν μια ομιλία που μετανιώνει για την απληστία, και όποιος ανέφερε το γεγονός ήταν στατικός, θα ξόδευε μερικά από τα χρήματά του για ευεξία . Και αν ρωτούσε, ξοδεύει γενικά τα χρήματά του . Εάν ο τόπος της εκδήλωσης είναι γνωστός, όπως η πλύση, τότε τα έξοδά του είναι γνωστά από την επιθυμία του . Εάν είναι άγνωστο, ξοδεύει παράνομα χρήματα σε κάτι που δεν γνωρίζει ότι ούτε ανταμείβεται ούτε ευχαριστεί, και όλα αυτά είναι με την καλοσύνη μιας ψυχής του . Ό, τι βγαίνει από το στομάχι ανθρώπων και ζώων από την κληρονομιά, είναι χρήματα, αλλά η ανάλυσή του και η απαγόρευσή του, όσο μυρίζει, βρώμικα, και οι άνθρωποι το βλάπτουν, εκτός αν είναι κάτι πολύ αγαπητό από την παρθενιά των ανθρώπων που είναι σχεδόν λάσπη, είναι αυτοί ή ο φόβος της εξουσίας . Εάν εισαγάγει ένα νεότερο ανήθικο στα ρούχα του, και αν τον εισαγάγει στο παντελόνι του, θυμώνει τη γυναίκα του και της σώζει την προίκα της, και αν δει ότι έχει δημιουργήσει ένα μέρος και τον έχει καλύψει με βρωμιά, τότε καλύπτει χρήματα . Το τελευταίο για τον εαυτό του έπεσε σε αμαρτία . Αν προκάλεσε παρατεταμένη ασθένεια στο κρεβάτι του, γιατί το κάνει μόνο όταν είναι ξύπνιο, και αυτός που δεν μπορεί να σηκωθεί, και αυτό το όραμα δείχνει επίσης την αποχώρηση του άνδρα από τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ψωμί με δικαιολογία, έδειξε ότι έτρωγε ψωμί με μέλι ενώ ξύπνησε, και ειπώθηκε ότι είναι αντίθετο με το Σουντάν . Εάν αφόδευσε αθέλητα, μεταφέρετέ το στο χέρι του, γιατί είναι ευλογημένος με μια σακούλα απαγορευμένων δηνίων ανάλογα με την ποσότητα των περιττωμάτων και όποιος βλέπει σαν να συμβαίνει στις διερχόμενες αγορές, ή στα λουτρά και στις εκκλησίες, δείχνει το οργή του Θεού εναντίον του και των αγγέλων, και δέχεται ένα μεγάλο σκάνδαλο, μια μεγάλη απώλεια, και την εμφάνιση αυτού που κρύβει ο άνθρωπος Και δείχνει επίσης μια ανεπάρκεια που παρουσιάζεται στους οραματιστές . Εάν εμφανιστεί σε κάδο απορριμμάτων ή στην ακτή της θάλασσας, ή σε μέρος που δεν το αρνείται, τότε είναι απόδειξη της καλοσύνης και της εξάλειψης της ανησυχίας και του πόνου . Εάν βλέπει σαν ένα γνωστό άτομο να τον ρίχνει με κάποια κοπριά των ανθρώπων, τότε αυτό δείχνει εχθρότητα, διαφωνία και αδικία, και θα εκτεθεί σε κάποιον που τον πέταξε μαζί του, και μια μεγάλη ζημιά . Και ο μεγάλος αριθμός των ατόμων σκουπιδιών δείχνει επίσης εμπόδιο στις κινήσεις και τη ζήτηση για πολλές βλάβες . Το μουτζούρωμα είναι ανθρώπινη παραισθησία, ασθένεια ή φόβος . Είναι επίσης ένα καλό σημάδι των άσχημων πράξεων του, και έχουμε δοκιμάσει ότι αυτό είναι από αυτό που ωφελούνται . Όσον αφορά την ατυχία : είναι μια ομιλία που περιέχει ταπείνωση, οπότε όποιος είναι άθλιος θα πληγεί από αγωνία, και αν είναι μεταξύ των ανθρώπων, τότε θα πέσει σε ντροπή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει περάσει κάποιος άλλος ενώ εισπνέει, τότε θα το περάσει . Όποιος το βλέπει σαν να είναι προσευχή και ένας άνεμος δεν βρωμάει από αυτόν, αναζητά μια ανάγκη, και καλεί τον Θεό για ανακούφιση, και μιλάει λέξεις που περιέχουν ταπείνωση, και αυτό το θέμα γίνεται δύσκολο γι ‘αυτόν ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει δέσει έναν κόμπο στο πουκάμισό του, τότε δείχνει το συμβόλαιο του εμπορίου, και ο κόμβος στο σχοινί είναι η ισχύς ενός χρέους, και στο μαντήλι τον χτύπησε ένας υπηρέτης και στο παντελόνι για να παντρευτεί μια γυναίκα , και στο νήμα το συμπέρασμα μιας εντολής κατά την οποία είναι από κράτος, εμπόριο ή γάμο ….

…Όσον αφορά τα ρούχα, που είναι παντελόνια, το νόημά του είναι το ίδιο στην έκφραση, είτε γυναίκα είτε σκλάβα, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει παντελόνι, είτε θα χτυπήσει ένα σκλάβος ή μια γυναίκα και θα το αφαιρέσει από αυτόν, είτε με θάνατο είτε με ζωή, και αν δεν έχει σκλάβος ή γυναίκα, τότε θα έχει κάτι να του πάει ….

Το ρύζι είναι σε ένα όνειρο ένα συμβόλαιο χρημάτων σαν εκατόν χίλια . Ίσως το razza αναφέρεται στο arzilla, οπότε το ξεριζώνοντας από τη θέση του σε ένα όνειρο είναι razia, και η ανανέωσή του ή το σπάσιμο είναι αλάθητο και εξοικονομώντας χρήματα ή γνώσεις . Η Al-Razat μπορεί να έχει δείξει ότι φοράει παντελόνι με γραβάτα ….

…Σκορπιός : Είναι μεταμορφωμένος και είναι ένας τέλειος άνθρωπος που σκοτώνει μερικούς από τους συγγενείς του και αν βλέπει σαν ένας σκορπιός να καίγεται με φωτιά, τότε ο εχθρός του θα πεθάνει . Αν δει ότι έχει πάρει έναν σκορπιό και τον ρίξει στη γυναίκα του, τότε διαπράττει μια ανήθικη πράξη και η πιο σκληρή εχθρότητα είναι . Και ειπώθηκε ότι ένας σκορπιός είναι χρήματα, και η θανάτωσή της είναι χρήματα που πηγαίνουν από αυτόν και στη συνέχεια επιστρέφουν σε αυτόν, και το δάγκωμα της είναι χρήματα που δεν έχουν επιβίωση . Εάν βλέπει έναν σκορπιού στο παντελόνι του, δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας του, και επίσης εάν την δει στο κρεβάτι του, και αν δει ότι κατάπιε έναν σκορπιό, τότε οδηγεί κρυφά στον εχθρό του . Αν βλέπει σκορπιού στο στομάχι του, τότε είναι εχθροί του από τους συγγενείς του. Αν τρώει σάρκα σκορπιού επί τόπου, λαμβάνει απαγορευμένα χρήματα από έναν εχθρό ενός νηματώδους λόγω κληρονομιάς ή κάτι άλλο . Το αγκάθι του σκορπιού, η γλώσσα του ανθρώπου που κουτσομπολεύει και ο σκορπιός στο πρωτότυπο, είναι ένας εχθρός που δεν αλλάζει λόγω της βρωμιάς της γλώσσας του, και όλα τα επιβλαβή έντομα είναι εχθροί όσο και οι ατυχίες τους ….

…Είναι σε όνειρο ένα συμβόλαιο γάμου ή ένα εμπορικό συμβόλαιο . Το συμβόλαιο στο σχοινί είναι το χρέος, και το μαντήλι έχει τη μαρτυρία ενός υπηρέτη, και το παντελόνι έχει ένα συμβόλαιο για μια γυναίκα, και το νήμα πρέπει να επιβεβαιώσει κάτι που θέλει από ένα κράτος, ένα εμπόριο ή έναν γάμο . Η σύμβαση θα διευκολύνει, εάν δεν πραγματοποιηθεί, θα χαλάσει . Τα συμβόλαια μπορεί να είναι διαθήκες και όροι για όσους τα είδαν ….

Το συμβόλαιο : είναι στο πουκάμισο ένα εμπορικό συμβόλαιο, το σχοινί έχει έγκυρο χρέος, το μαντήλι πρέπει να χτυπήσει έναν υπηρέτη και στο παντελόνι παντρεύεται μια γυναίκα και το νήμα πρέπει να συνάψει μια εντολή κατά την οποία προέρχεται από την κηδεμονία , γάμος ή εμπόριο . Το νήμα που διατηρείται διευκολύνει όπως ζητήθηκε . Εάν όχι, ο στόχος του θα είναι δύσκολος και επιθυμητός . Αν έβλεπε ότι ο κόμβος έπεσε σε οποιοδήποτε από αυτά τα πράγματα χωρίς να το περιπλέξει, τότε δείχνει την αγωνία και την αγωνία του Σουλτάνου, και αν έβλεπε ότι κάποιος άλλος το άνοιξε, αυτός ήταν ο λόγος για την απελευθέρωσή του από αυτόν . Εάν βλέπει σαν να το άνοιξε μετά από προσπάθεια, ξεφεύγει από αυτό μετά από προσπάθεια . Και αν φαίνεται σαν να έχει ανοίξει, τότε ο Θεός Παντοδύναμος θα το απελευθερώσει από ένα μέρος που δεν μετράται ….

Το τσιμπούρι είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Η γυναίκα είναι αδελφός, γαμπρός και θείος . Και το τσιμπούρι για μια έγκυο κοπέλα . Και όποιος βλέπει μια επιταγή στο παντελόνι του, του απαγορεύεται η γυναίκα του και θα γεννήσει έναν γιο εάν είναι έγκυος . Εάν βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Αν βλέπει σαν να έχει κόψει το κρότωμά του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την εγκαταλείπει . Εάν βλέπει σαν το κρότωμά του να είναι ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει ότι το κρότωμά του είναι αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω της γυναίκας του, ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του, και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι φορούσε μια επιταγή στην κατοχή του παντελονιού του, μια κόρη ήταν γεννήθηκε σε αυτόν . Και το τσιμπούρι είναι χαρά για τους λυπημένους και λυπημένους για τους χαρούμενους ….

…Ο εχθρός δηλώνει τον εχθρό σε ένα όνειρο για να ανεβάσει τη μοίρα του αντιπάλου και του αντιπάλου, και υποστήριξη από τον Θεό Παντοδύναμο και νίκη επί του αντιπάλου . Και όποιος βλέπει ένα άτομο να είναι εχθρικό προς αυτόν, τον φίλε . Και όποιος του υποσχεθεί καλό θα πάρει κακό από αυτόν, και αν τον συμβουλεύει, τον εξαπατά . Και όποιος βλέπει ότι ο εχθρός έχει εισέλθει σε μια χώρα, ένας χείμαρρος θα τον χτυπήσει . Και αν είδε ότι ο εχθρός τον συνέλαβε, θα τραυματίστηκαν σοβαρά . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως όμηρο του εχθρού, θα αποκτήσει αμαρτίες ενώ είναι ενυπόθηκος μαζί τους . Και όποιος έβλεπε ότι τα άλογα του εχθρού έτρεχαν στη χώρα του, θα ήταν βροχή που θα την έβγαζε ή ένας χείμαρρος που θα το σκουπίζει ….

…Ρόλος : Ο ρόλος, είναι μια λειτουργία με επικεφαλής, αυτό που κατέβηκε από την κατεδάφιση ή το στενό ή την ικανότητα ή το καλό ή το κακό, έτσι επέστρεψε στην οικογένειά της και κατευθύνθηκε και τους κατοίκους της . Οι τοίχοι είναι άνδρες και τα ανώτατα όρια είναι γυναίκες, επειδή οι άνδρες είναι οι προστάτες των γυναικών, επειδή είναι πάνω τους, και τους ωθούν στο χειρότερο από αυτούς, έτσι είναι σαν δύναμη, οπότε αυτό που επιβεβαιώθηκε η σημασία του, επέστρεψε στο και εργάστηκε σε αυτό . Το σπίτι του άνδρα δηλώνει το σώμα του, τη διαίρεση του και τον εαυτό του, γιατί το γνωρίζει και τον ξέρει. Είναι η δόξα του, η μνήμη του, το όνομά του, και το σακάκι της οικογένειάς του, και μπορεί να υποδηλώνει τα χρήματά του στα οποία έχει σχήμα, και ίσως δείχνει το φόρεμά του για την είσοδό του σε αυτό, και αν ήταν το σώμα του, η πόρτα της ήταν το πρόσωπό του, και αν ήταν η σύζυγός του, ήταν η πόρτα της ανακούφιση, και αν ήταν ο κόσμος του και τα χρήματά του, τότε η πόρτα της ήταν η πόρτα που προκάλεσε και η διατροφή του, και αν ήταν το ένδυμά του, τότε ήταν η πόρτα ήταν το γιακά του . Εάν η πόρτα είναι μόνη, μπορεί να αναφέρεται στο κεφάλι του σπιτιού, και στο άτομο που ανοίγει και κλείνει, και το άλλο άτομο μπορεί να το αναφέρει στη σύζυγό του που την αγκαλιάζει τη νύχτα και απομακρύνεται από αυτήν όταν μπαίνει και φεύγει κατά τη διάρκεια της ημέρας, και κατά την οποία το αρσενικό και το θηλυκό συνάγονται με τη μορφή και το κλείσιμο, εκείνο στο οποίο το κλείσιμο είναι το αρσενικό, και εκείνο σε αυτό Το λοβό είναι το θηλυκό, η σύζυγός του, επειδή η κλειδαριά εισήχθη στο Το ug είναι αρσενικό και το συνολικό σχήμα αν διαλυθεί είναι σαν ένα ζευγάρι και μπορεί να υποδηλώνει τους δύο γιους του ιδιοκτήτη του σπιτιού, έναν άνδρα και μια γυναίκα, και τους δύο αδελφούς και τους συντρόφους στην ιδιοκτησία του σπιτιού . Όσο για το υπέρθυρο της πόρτας και τους γύρους του, και ό, τι την εισάγει με μια γλώσσα, δηλαδή για τη σύζυγο και τον υπηρέτη, και για τους καταλόγους της, μπορεί να υποδηλώνει αρσενικά παιδιά ή σκλάβους, αδελφούς και υπηρέτες . Όσον αφορά τα πόδια του και το δαχτυλίδι της πόρτας, υποδεικνύουν την άδεια του ιδιοκτήτη του, του φρυδιού του και του υπηρέτη του, και όποιος βλέπει κάτι από αυτό, μια μείωση, ένα περιστατικό, μια αύξηση ή μια καινοτομία, αυτό χρησιμοποιείται στο προσθήκη με την αύξηση της στοιχεία και αποδείξεις επαγρύπνηση . Όσο για το άγνωστο σπίτι εκτός από το γνωστό, είναι η κατοικία του Επόμενου, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος το ονόμασε σπίτι και είπε : «Και αυτό το σπίτι είναι το μέλλον ». Ομοίως, εάν είναι γνωστό ότι έχει ένα όνομα που υποδηλώνει το μέλλον, όπως η κατοικία του Uqba ή η κατοικία της ειρήνης, τότε όποιος βλέπει τον εαυτό του και ήταν άρρωστος, το οδηγεί σε ειρήνη και είναι απαλλαγμένος από τον πειρασμό και το κακό αυτού του κόσμου, και αν δεν είναι άρρωστος, τότε είναι καλά νέα για αυτόν, ανάλογα με την έκταση της δουλειάς του, από το Χατζ ή το τζιχάντ ή τον ασκητισμό, τη λατρεία, τη γνώση, τη φιλανθρωπία, τη σύνδεση ή την υπομονή για μια καταστροφή, συμπεράνοντας τι την οδήγησε και για χάρη του οποίου κηρύττει αυξημένη όραση και επαγρύπνηση, και αν είχε δει μαζί του σε βιβλία ονείρου για τα οποία έμαθε, τότε η γνώση του τον οδήγησε σε αυτό . Και αν υπάρχει ένας προσκυνητής σε αυτό, τότε πέτυχε τις προσευχές του, και αν είχε το άλογό του και το σπαθί του, τότε ο αγώνας του έφτασε, τότε σχετικά με το νόημα, και για το ξύπνημα, κοιτάζει τα πιο διάσημα από τα έργα της με τον εαυτό του και τον πλησιέστερο στον ύπνο του μέχρι το υπόλοιπο της υπακοής του, αν ήταν πολλοί, τότε τα καλά νέα ήταν σε ένα όνειρο . Όσο για εκείνο που δημιούργησε ένα σπίτι εκτός από το δικό του σε ένα γνωστό ή άγνωστο μέρος, κοιτάξτε την κατάστασή του και αν είναι άρρωστος ή έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν δεν υπάρχει κανένα από αυτά, τότε είναι ένας κόσμος που τον ωφελεί αν βρίσκεται σε ένα γνωστό μέρος, και αν το έφτιαξε με γάλα και πηλό, ήταν επιτρεπτό και αν ήταν φτιαγμένο από τούβλα, γύψο και ασβέστη, απαγορεύτηκε για χάρη της φωτιάς ότι άναψε το έργο του . Και αν έκτισε το σπίτι σε άγνωστο μέρος και δεν ήταν άρρωστος, αν ήταν με γάλα, τότε είναι καλή πράξη που κάνει για το μέλλον, ή το έχει κάνει . Και αν είναι σε αμοιβή, τότε είναι κατακριτέες πράξεις που μετανιώνει στο μέλλον, εκτός αν επιστρέψει να τις κατεδαφίσει σε ένα όνειρο, τότε μετανοεί από αυτά, και για το σπίτι της άγνωστης δομής, του εδάφους, της τοποθεσίας και του ατόμου οικογένειες σχετικά με το ρόλο, ειδικά αν βλέπει σε αυτό νεκρούς ανθρώπους που τους γνωρίζουν, τότε είναι η κατοικία του μέλλοντος. Το εισόδημά του, τότε πεθαίνει αν δεν βγει από αυτό, και αν εισέλθει και το αφήσει, τότε βρίσκεται στα πρόθυρα του θανάτου και στη συνέχεια δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι εισήλθε σε ένα νέο σπίτι με πλήρεις εγκαταστάσεις και ήταν μεταξύ τα σπίτια σε μια γνωστή τοποθεσία, αν είναι φτωχός γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος τότε γίνεται πιο πλούσιος, και αν είναι ανήσυχος Απελευθερώστε τον, και αν ήταν ανυπάκουος, μετανοήθηκε, και σύμφωνα με την καλοσύνη και την ικανότητά της , αν δεν γνώριζε τη σύντροφό της, αν είχε σύντροφο, τότε ήταν για τον ιδιοκτήτη της, και αν ήταν συμπαγής, αυτό ήταν επιτρεπτό, και αν ήταν επίχρισμα τότε αυτό απαγορεύτηκε . Και η ικανότητα του σπιτιού είναι το εύρος και η γενναιοδωρία του κόσμου του, η στενότητά του, η στενότητα του κόσμου του και η αθλιότητά του, και βρίσκεται να ανανεώσει το έργο του, και να διευθετήσει τη θρησκεία του, και για τη σύσφιξή του, είναι η ακρίβεια της διαχείρισής του, και ο σκοπός της είναι η ευτυχία του, και το σπίτι είναι κατασκευασμένο από σίδερο για τη μακροζωία του ιδιοκτήτη και του κράτους του . Και όποιος φεύγει από το σπίτι του θυμωμένος, θα φυλακιστεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και έχει φύγει από το σπίτι του με θυμό .~ Αν δει ότι έχει μπει στο σπίτι του γείτονά του, μπαίνει στο μυστικό του . Εάν είναι ανήθικο άτομο, τότε προδίδεται από τη σύζυγό του και τα προς το ζην . Η οικοδόμηση ενός σπιτιού για έναν άγαμο είναι μια υπερυψωμένη γυναίκα που παντρεύεται, και όποιος βλέπει ένα σπίτι από μακριά φτάνει σε έναν μακρινό κόσμο, και αν το εισήλθε από ένα κτίριο και λάσπη και δεν ήταν ξεχωριστό από τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι ένας κόσμος που την πλησιάζει . Και όποιος βλέπει να φεύγει από τα κτίρια, να καταπιέζεται ή να μεταμορφώνεται, τότε αφήνει τον κόσμο του ή ό, τι έχει, ανάλογα με την έκταση που δείχνει το πρόσωπο της εξόδου του . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας από τον λαό της Υεμένης ήρθε στη διέλευση και είπε : Είδα ότι ήμουν σε ένα παλιό σπίτι μου, και με κατέστρεψε . Είπε : Βρίσκετε κληρονομιά και σύντομα ένας συγγενής πέθανε και κληρονόμησε έξι χιλιάδες dirham . Και ένα άλλο είδε σαν να καθόταν στην οροφή ενός σπιτιού φιαλών, και είχε πέσει από αυτόν γυμνό, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Μια γυναίκα από το σπίτι του βασιλιά είναι όμορφη, αλλά πεθαίνει νωρίτερα, και ήταν έτσι . Τα σπίτια του σπιτιού είναι οι γυναίκες του ιδιοκτήτη του, τα στυλ και τα ράγκα είναι άντρες, τα μπαλκόνια του σπιτιού είναι η τιμή του κόσμου και της ηγεσίας, και ο θησαυρός του είναι ο θεματοφύλακας των χρημάτων του από τους ανθρώπους του σπιτιού του , η υγεία του βρίσκεται στη μέση μιας κοσμικής κατάστασης, η επιφάνειά του είναι το όνομά του, η ανύψωσή του και το σπίτι του Ιμάμ αλ-Αντλ είναι ένα κενό από τις τρύπες των Μουσουλμάνων και η κατεδάφιση του ενισχυμένου σπιτιού του Βασιλιά είναι έλλειψη εξουσίας του . Το γεγονός ότι ο άντρας ήταν σε άγνωστη στέγη πήρε ανελκυστήρα και ζήτησε τη βοήθεια ενός υψηλού επιπέδου άντρα και ζήτησε βοήθεια . Οι Χριστιανοί είπαν: «Όποιος το είδε σαν να σκουπίζει το σπίτι του, χτύπησε με θλίψη ή πέθανε ξαφνικά, και ειπώθηκε ότι το σκούπισμα του σπιτιού πρόκειται να φύγει και ο Θεός ξέρει τι είναι σωστό ….

Το σκούπισμα είναι σε ένα όνειρο καλό σημάδι εκείνου του οποίου οι πράξεις είναι βρώμικες . Και όποιος σκουπίζει το σπίτι ενός άλλου, παίρνει τα χρήματά του . Το σαρωτικό για τους πλούσιους είναι η φτώχεια και η έλλειψη των χρημάτων τους ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι ελέγχεται, είναι από τις δύο πλευρές μόλις σκουπίζει ή επικρίνει τα dirham, και το ίδιο κόσκινο ερμηνεύεται από τη γυναίκα και τον υπηρέτη ….

…Όσον αφορά τα φέρετρα και τα αγγεία, όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα φέρετρο, του το χάρισε ή τον έστειλε από τον ουρανό, θα του ευλογηθεί η κατοχή, η γνώση, το όνειρο, η διατροφή και η ηρεμία. Το φέρετρο μπορεί να είναι η γυναίκα του άνδρα ή το κατάστημά του. Εάν βλέπει ότι έχει συμβεί ένα ατύχημα σε αυτούς, ή όποιος βλέπει μια γκούλα, ένα ένδυμα, ένα σάκο ή τα παρόμοια των αγγείων, είναι ένα δοχείο για αυτό που υπάρχει σε κάτι, και ίσως αυτή ήταν η ανθρώπινη καρδιά σκάφος για αυτό που είναι καλό ή κακό, και όποιος βλέπει ότι η τσάντα του έχει σχίσει από κάτω και έχει φύγει από αυτήν, τότε η τσάντα είναι το σώμα του και τα χρήματα είναι η ψυχή του, τότε αναπόφευκτα χάνεται και όποιος βλέπει ότι αυτός κουβαλάει μια κενή τσάντα έχει τελειώσει την ηλικία του, και όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα ελάττωμα ή μια κούπα ή παρόμοια, τότε παντρεύεται μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι μεταφέρει κάτι από σπασμένο γυαλί, τότε έχει χρήματα, και όποιος βλέπει ότι έχει μια κούπα νερό στο χέρι του και πέφτει από το χέρι του και σπάει και το νερό παραμένει στο χέρι του, τότε η γυναίκα του γεννά ένα αγόρι και ο γιος της παραμένει και όποιος βλέπει γλάστρες στο σπίτι του Βότανα ή ταψιά ή γλάστρες ή ταψιά και οι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με αυτά. Εάν υπάρχει ένας άρρωστος που πέθανε και εάν ο ασθενής τρώει από αυτά, αυτό είναι απόδειξη του θανάτου του. Τα δοχεία μπορεί να είναι ένα σημάδι της αξίας του σπιτιού και του αριθμού του συζύγου της, και όποιος βλέπει ότι σκουπίζει τη λάμπα του ή διορθώνει το νήμα του, είναι καλή είδηση ​​γι ‘αυτόν για την ασφάλεια της όρασης του, την υγεία του αναζητητής, και όποιος βλέπει σε Canon, εξουσία ή Masrjiah, καλή ή κακή διαφθορά Η αξία αυτού είναι στις αξίες του σπιτιού, και όποιος βλέπει οτιδήποτε από κανάτες, τελετές, περιστάσεις και σκεύη, επειδή είναι όλες γυναίκες και υπηρέτες, αυτό που είδε σε αυτά της καλοσύνης ή της διαφθοράς, τότε αυτό ερμηνεύεται στους υπηρέτες και τους σκλάβους και το τσεκούρι είναι υπηρέτης και το χρίσμα είναι υπηρέτης….