…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του, και κάποιος το σβήνει, τότε δείχνει ότι κάποιος ζηλεύει από αυτό που είναι μέσα του ( χάρη ) . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του και την έλλειψη του φωτός του, τότε δείχνει την έλλειψη της χάρης και της κατάστασής του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα κερί που δεν είναι αναμμένο, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί κάτι λίγο ….

…Ποια είναι η θεραπεία για την αϋπνία; Η αϋπνία δεν κοιμάται τη νύχτα . Έχει εξαπλωθεί και επιδεινωθεί, ειδικά σε αυτήν τη σύγχρονη εποχή, και δεν είναι πιο ευεργετικό ή πιο αποτελεσματικό από τις καθαρές προφητικές συνταγές για τη θεραπεία αυτής της ασθένειας, και αφού μπήκαμε στο τεράστιο πεδίο του έτους σας έφερα τα ακόλουθα φάρμακα, οπότε φάτε τους, πίνουν, και ταΐζουν τους φτωχούς φτωχούς . Ο Al-Tirmidhi διηγείται στο Sunnah ότι ο Buraidah είπε : Ο Khaled διαμαρτυρήθηκε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού ! Ποτέ δεν κοιμάμαι το βράδυ από την αϋπνία, οπότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Αν πάω στο κρεβάτι σου, πες : Ω Θεέ, Κύριε των επτά ουρανών και όσα έμεινα, και Κύριε του δύο γη και ό, τι έχω κατεβάσει, και ο Κύριος των δαιμόνων και αυτό που έχω μείνει, γίνε μου γείτονας από το κακό της δημιουργίας σου, όλα αυτά που ένας από αυτούς πρέπει να με εγκαταλείψει. Ή με θέλει, τη δόξα του γείτονά σου, τη δόξα του επαίνους σου, και δεν υπάρχει κανένας θεός εκτός από εσένα . Ο Al-Tirmidhi είπε : Πρόκειται για ένα Χαντίθ του οποίου η αλυσίδα μετάδοσης δεν είναι ισχυρή . Ωστόσο, αυτό το Χαντίθ υποστηρίζεται από αυτό που τους δίδαξε από φόβο : Ζητώ καταφύγιο στα τέλεια λόγια του Θεού από τον θυμό και την τιμωρία Του, το κακό των υπαλλήλων Του, και τις ιδιοτροπίες των δαιμόνων, και ζητώ καταφύγιο σε Σου, Κύριε , να παρευρεθούν . Και αναφέρθηκε επίσης σε μια αφήγηση του Ibn al-Sunni, ότι ο Zaid bin Thabit, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, διαμαρτυρήθηκε για αϋπνία στον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, και του είπε : Πες : Ω Θεέ, τα αστέρια εξαπατούνται, και τα μάτια έχουν ηρεμήσει, και είστε ζωντανοί και ζείτε, μην κοιμάστε. Ω γειτονιά, Ω Κέιμ, ηρέμησε. Νύχτα και κοιμήσου τα μάτια μου . Το είπε, οπότε πηγαίνω στον Θεό Παντοδύναμο να κάνει ό, τι βρήκε . Ο Abdullah bin Amr ibn al-Aas, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, τους χρησιμοποιούσε από το μυαλό των γιων του, και όποιος δεν κατάλαβε τα βιβλία του, τότε το σχολίασε, και δεν είναι εμφανής η σημασία αυτής της δικαιολογίας θεραπεία αυτής της ασθένειας . Βλέπε : Zad al- Ma`ad του Ibn Qayyim al- Jawziyyah: 4/212….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι δεμένο στο λαιμό του, αυτό δείχνει την αθλιότητα του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Μην κάνετε το χέρι σας δεμένο στο λαιμό σας .~…

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…. Τα όνειρα δείχνουν το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον; Δείξτε όλα αυτά . Ένα παράδειγμα της απόδειξής του για το παρελθόν είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : ( Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα μια κούπα με την οποία έφερα γάλα το έπινα από αυτό μέχρι που είδα το νερό να ρέει στα νύχια μου, τότε έδωσα την εύνοιά μου, Umar bin al-Khattab. ) Είπαν : Τι το έδωσε, O Messenger του Αλλάχ; που είπε επιστήμη . Αυτό το όραμα βασίστηκε στο παρελθόν. Διότι αυτό που του δόθηκε από τη γνώση είχε συμβεί σε αυτόν, όπως και ο Ομάρ . . Μπορεί να υποδηλώνει το παρόν, και το χαντίθ της πρόσκλησης στην προσευχή και το αφηγηματικό χαντίτ του Laylat al-Qadr το δείχνουν . . Το μέλλον υποδεικνύεται από πολλά αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του οράματος του Γιούσεφ, ειρήνης σε αυτόν, το οποίο εκπληρώθηκε μετά από σαράντα χρόνια και το όραμά του στον γάμο του με την Αϊσά προτού την παντρευτεί και άλλα στοιχεία ….

…Όσο για τους δύο άνδρες, αναφέρονται στους γονείς, δύο αδέλφια και τους δύο συντρόφους, όποιος πιστεύει ότι συνέβη ένα ατύχημα σε αυτούς, τότε η ερμηνεία του για αυτούς, και για τα άνω χέρια, είναι αδέλφια ή δύο γιοι, αυτός έχει συνειδητοποιήσει. Και ο φίλος του και η διατροφή που σώζει, και το μήκος των χεριών είναι μια εκτιμώμενη αύξηση και η βραχύτητά τους είναι αντίθετη. Και όποιος είδε ότι το χέρι του κόπηκε και χωρίστηκε από αυτόν, ο αδελφός του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του πέθανε, ή αυτό που είχε διακοπεί μεταξύ τους όσον αφορά τη συνέχεια και την αρμονία, και ίσως έκοβε έναν όρκο να ορκιστεί από αυτό και ίσως ήταν κόβοντας ένα έργο ή άλλο από ένα ζωντανό, ή θα έκοβε το έλεος του. Ο παρατηρητής είναι ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης που έχει αποκοπεί από την αιμομιξία, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις το χέρι να κόβεται είναι μια κατηγορία κλοπής ή κλέφτη. Και όποιος βλέπει ότι το αριστερό του χέρι είναι κομμένο, συνδέει τη συγγένεια του και βλέπει στην οικογένειά του όλα καλά, και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του ή ένα από αυτά είναι σπασμένα, είναι μια μάστιγα που τον πλήττει, και όποιος βλέπει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε ξεφεύγει από το κακό και κατακτά τους αντιπάλους του, και αν δει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει τίποτα λάθος μαζί του. Και όποιος βλέπει ότι έκοψε το χέρι του χωρίς πόνο, τότε η καρδιά του είναι προσκολλημένη στην αγάπη κάποιου, και ειπώθηκε ότι τα χέρια είναι κομμένα στη διάρκεια της ζωής, και όποιος βλέπει ότι περπατά στα χέρια του, εξαρτάται από μερικοί από τους συγγενείς του και που είδαν ότι βλάστησε έχει αυτό που αρνείται όταν ξυπνήσει, έτσι δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα χέριχέρι, τότε σταματά τις αμαρτίες, και όποιος βλέπει ότι χτυπάει, είναι από τις δύο πλευρές λέγεται χαρά και ευχαρίστηση, και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει όφελος σε αυτό και χαστούκια τα πόδια στο πρόσωπο δείχνει την εμφάνιση καταστροφής…

…Ένα βιβλίο είναι δύναμη σε ένα όνειρο, οπότε όποιος βλέπει ένα βιβλίο με το χέρι του θα αποκτήσει δύναμη . Και το βιβλίο είναι μια διάσημη είδηση . Εάν είναι στο χέρι ενός αγοριού, τότε είναι καλά νέα, και αν είναι στο χέρι μιας γυναίκας, τότε αναμένεται . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα διπλωμένο βιβλίο, σύντομα θα πεθάνει . Αν δει το βιβλίο του με το δεξί του χέρι, και υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και έναν άνθρωπο με διαμάχες ή αμφιβολίες, τότε θα του δοθεί η δήλωση, και αν είναι σε αγωνία, τότε του έρχεται σωτηρία, και αν είναι αφερέγγυος και στενοχωρημένος, τότε οι υποθέσεις του είναι εύκολες . Και αν δει το βιβλίο του στα αριστερά του, λυπάται που το έκανε . Και το βιβλίο στα δεξιά είναι μια εύφορη χρονιά . Και αν ένας άπιστος βλέπει στο χέρι του ένα Κοράνι ή ένα αραβικό βιβλίο, τότε απογοητεύεται και πέφτει σε αγωνία ή αγωνία . Και όποιος βλέπει ότι έσκισε ένα βιβλίο, οι ανησυχίες του έχουν φύγει, και οι πειρασμοί και τα κακά απομακρύνονται από αυτόν, ή θα κερδίσει καλά. Ομοίως, εάν ο πιστός βλέπει με το χέρι ένα περσικό βιβλίο, θα υποστεί ταπείνωση και ταλαιπωρία . Και όποιος είδε ότι είχε λάβει ένα σφραγισμένο βιβλίο, υπάκουε σε έναν βασιλιά και τον υπάκουε, και απέκτησε το καλό, την προεδρία και μια ευχάριστη κατάσταση στην οποία υπακούει τόσο τον συγγενή όσο και τον μακρινό, ακόμα κι αν είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα , θα κερδίσει . Και όποιος βλέπει ένα λευκό βιβλίο χωρίς γραπτή απάντηση από την απουσία, τα νέα του κόβονται . Ίσως το βιβλίο να δείχνει έναν κοινωνικό σύντροφο, και το βιβλίο μπορεί να υποδηλώνει ανακούφιση και αθωότητα από την ασθένεια . Εάν δεν γνωρίζει τι υπάρχει στο βιβλίο, το όραμά του δείχνει απάτη στη βιομηχανία, ανώνυμες πωλήσεις ή ηλικιωμένη γυναίκα ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα παξιμάδι στο χέρι του ενώ τσακίζει με αυτό, τότε αυτό δείχνει τη σύγκρουση, και αν η καρδιά του καρυδιού είναι σάπια, τότε απαγορεύεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Ένιωσα ότι πέταξε έξω από το χέρι του και παρέμεινε σπάγκο ή φτερά ή κάτι από τη μηχανή στο χέρι του, αυτός ερμηνεύεται ) την οργή του βασιλιά της τον ίδιο και ληστεύουν τη χάρη του και την απέλασή του και αργότερα στο χέρι του, κάτι που λίγοι των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

Το στόμα είναι σε ένα όνειρο το κλειδί για το ζήτημα του ιδιοκτήτη και της σφραγίδας του, του αγγείου της καλοσύνης και της διαφθοράς του, της πορείας του προς το ζην και της δύναμης της εντολής του . Αυτό που βγαίνει από το στόμα είναι η ερμηνεία της ουσίας του λόγου στο καλό και το κακό . Όποιος βλέπει ότι το στόμα του είναι κλειστό σε αυτόν είναι άπιστος στον Παντοδύναμο Θεό . Και το στόμα δείχνει το θάνατο και τη ζωή, την ομιλία και την κατοικία, τη φυλακή και τα περιστέρια, τον μύλο και τη σύζυγο, το ναό και τη διατροφή . Εάν ο ασθενής δει ότι το στόμα του έχει μεγαλώσει και είναι καλό, δηλώνει την ασφάλειά του και τη ζωή του ….

…Και όποιος είδε ότι το χέρι του ήταν κομμένο και το έχασε, πέθανε ο αδελφός του, ο σύντροφός του, ο φίλος ή ο υπάλληλός του, ή αυτό που είχε διακοπεί μεταξύ τους όσον αφορά τη συνέχεια και την αποξένωση και την αποξένωση από αυτόν, και ίσως να κόψει τον όρκο σε όρκο θα ορκίζονταν ότι ήθελε να κόψει το δικαίωμα ενός ατόμου και ίσως έκοβε ένα έργο ή κάτι άλλο από τα προς το ζην του ή θα έκοβε το έλεός του και ειπώθηκε αν ο δει ο λαός της δικαιοσύνης είναι σίγουρα για αιμομιξία ή ζήτημα του είναι ειλικρινή πίστη, και μου είπαν το όραμα κομμένες στο χέρι ή να χρεωθεί με την κλοπή ενός κλέφτη στο στίχο « και τον κλέφτη και τον κλέφτη » στίχο ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, θα υποστεί αδικία, φυλάκιση και αποξένωση από τους συγγενείς του, και θα ντροπιασθεί, τότε θα έρθει σε έναν βασιλιά και οι εχθροί θα τον υποταχθούν . Έχει ειπωθεί στην έκφραση ότι ο αδελφός είναι ένας εχθρός, και αυτό είναι απόδειξη της αφθονίας της φιλανθρωπίας για τον ιδιοκτήτη του, για ο Παντοδύναμος, δήλωσε : «Και να δώσει ελεημοσύνη σε μας .» Αφηγήθηκε ότι μερικοί άνθρωποι είδαν σαν ο Γιουσέφ, να του έδωσε έναν από τους σκλάβους του, και παρατήρησε ότι είχε γίνει εκφραστικός . Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Καρμάνι είδε σαν να του μίλησε ο Γιουσέφ, οπότε του είπε να μου διδάξει τι σας είχε διδάξει ο Θεός, οπότε φόρεσε το δικό του πουκάμισο, οπότε ξύπνησε και αυτός ήταν ένας από τους εκφραστές . Με την εξουσία του Ibn Sirin, είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν να μπήκα στο τζαμί, έτσι ήμουν με τρεις σεΐχες και ένας νεαρός είχε ένα καλό πρόσωπο δίπλα τους, οπότε είπα στον νεαρό άνδρα : Ποιος είσαι, μπορεί ο Θεός να σε κάνει έλεος; Είπε : Είμαι ο Γιούσεφ. Είπα : Είναι αυτά τα sheikhdoms; Είπε : Οι πατέρες μου ο Αβραάμ, ο Ισαάκ και ο Ιακώβ, οπότε είπα ότι μου δίδαξε αυτό που σου δίδαξε ο Θεός. Είπε, έτσι άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα ότι βλέπω τη γλώσσα σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα στα μάγουλά σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, είπα ότι βλέπω την καρδιά σου Τότε είπε, «Μην φοβάσαι», και αυτό που μου είπε έγινε όραμα, εκτός αν το κοίταζα στο χέρι μου ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι έτρωγε σε ένα τραπέζι, οπότε όποτε έφτανε το χέρι του σε αυτό, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγήκε από κάτω από το τραπέζι και έτρωγε μαζί του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του μια διέλευση και είπε ότι εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα αγόρι θα μοιραστεί μαζί σας στην οικογένειά σας, οπότε εξέτασε το θέμα και το βρήκε όπως αναφέρθηκε ….

…Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα πουκάμισο βαμμένο με αίμα, δείχνει ότι υπάρχει θλίψη στον Θεό Παντοδύναμο να λέει, ~Και ήρθαν στο πουκάμισό του με ψεύτικο αίμα .~…

…Όσο για τον σκύλο, είναι ένας αδύναμος και άσχημος εχθρός, και όποιος βλέπει ότι ένας σκύλος γαβγίζει, ακούει από ένα μικρό άτομο αυτό που μισεί από την αγάπη, και όποιος βλέπει ότι ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε δακρύζει την εμφάνισή του ή πνίγει τα χρήματά του ή παίρνει κάτι μισητό ανάλογα με το μέγεθος του τεμαχισμού και όποιος δει ότι ένας σκύλος το έφαγε ή το δαγκώνει, θα πάρει από αυτά τα παραπάνω λόγια, και αν δει ότι σκοτώνει ένα σκυλί, τότε κερδίζει μετά από αυτόν, και αν βλέπει ότι του αγόρασε ένα σκυλί ή του δώρισε, τότε κάποια από την οικογένειά του τον αντιφάσκει με κάποια από τα έξοδά του και μετά το επιστρέφει και όποιος βλέπει ένα σκύλο ή άλλο ζώο στο κρεβάτι του ή στο τραπέζι του ή ουρεί τα γόνατά του ή σε ένα μέρος που αρνείται, τότε ένας κακός άνθρωπος που έρχεται σε αντίθεση με την οικογένειά του, και όποιος βλέπει ένα σκυλί που δακρύζει μέρος του ή κάτι παρόμοιο, τότε είναι ένας ανήθικος άνθρωπος που κακοποιεί τον γιο, την κόρη ή το αγόρι του…

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει πολύ φαγητό στο στόμα του και υπάρχει δυνατότητα προσθήκης σε αυτό, τότε το θέμα του μπερδεύεται από αυτόν, και τα οράματά του δείχνουν ότι έχει φύγει από τη ζωή του τόσο πολύ όσο αυτό το φαγητό και παραμένει τόσο πολύ στο στόμα του καθώς υπάρχει χωρητικότητα στο στόμα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του το έβγαλε από το στόμα του και το έβαλε στο χέρι του, αυτό είναι ένα χρήμα αίματος που τον φτάνει ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

Το όραμα της Sawda Μπιντ Zam’a ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού – μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν – θα την παντρευτεί 58 – στην αρχή του Ιμπν Αμπάς ο οποίος είπε : Soudah Bint Zam’a ήταν με το μεθυσμένο Μπιν Amr, μου ο αδελφός Suhail bin Amr, και είδε σε ένα όνειρο σαν ο Προφήτης – να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – δέχτηκε να περπατήσει μέχρι να πατήσει στο λαιμό της. Έτσι, το είπατε στο σύζυγό της και είπε : Και ο πατέρας σας , αν πίστεψες το όραμά σου για τους νεκρούς και άφησε τον Αγγελιοφόρο του Θεού να σε παντρευτεί – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και είπε : Μια πέτρα και ένα κάλυμμα. Ο Χισάμ είπε : Η πέτρα το αρνείται αυτό, και στη συνέχεια είδε σε ένα όνειρο μια άλλη νύχτα ότι ένα φεγγάρι την κτύπησε από τον ουρανό ενώ ήταν ξαπλωμένη, οπότε είπε στον άντρα της και είπε : Και αν ο πατέρας σου πίστευε στο όραμά σου, εγώ ήταν λίγο καιρό μέχρι που πέθανα και παντρεύτηκα μετά από εμένα, οπότε διαμαρτυρήθηκα για μέθη από εκείνη την ημέρα, και ήταν λίγο καιρό μέχρι που πέθανε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – την παντρεύτηκε ….

…Χοιρινό : Ένας μεγάλος, πλούσιος άνθρωπος, διεφθαρμένος στη θρησκεία, κακό κέρδος, βρώμικος, βρώμικος, άπιστος ή χριστιανός, πεισματάρης και άσχημος, και η σάρκα, το λίπος, τα μαλλιά, η κοιλιά και το δέρμα του είναι απαγορευμένα και περιφρονητικά χρήματα, και η οικογένειά μου είναι εύφορη άντρας που έχει ένα απαίσιο κέρδος και θρησκεία, και όποιος τείνει τα γουρούνια, έχω και έναν κηδεμόνα πάνω σε έναν λαό, και ο οποίος η κατοχή ή η κατοχή του σε ένα μέρος ή το πλησιέστερο του έχει πληγεί απαγορευμένα χρήματα, και τα παιδιά και το γάλα του είναι συμφορά στα χρήματα εκείνων που το πίνουν, ή στο μυαλό του, και όποιος οδηγεί ένα γουρούνι χτυπά έναν σουλτάνο ή θριαμβεύει σε έναν εχθρό, και όποιος βλέπει ότι περπατά ως χοίρος περπατά, παίρνει ένα καλαμπόκι ενός ματιού νωρίτερα, και χοιρινό μαγειρεύεται και ψήνεται τα επείγοντα haram χρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν στο κρεβάτι μου ένα γουρούνι, τότε είπε : Πήγε σε μια απίστευτη γυναίκα . Και αφηγήθηκε ότι ο Khusra, ο Anu Sharwan, είδε σαν να έπινε από μια μαρμελάδα χρυσού και με ένα χοίρο να πίνει από τη μαρμελάδα, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Αφαίρεσε την πέτρα των συζύγων σου και τις παλλακίδες σου από τους ευνούχους και τους υπηρέτες και τα παιδιά, και τους συγκέντρωσε και με έφερε μαζί σου με τα μάτια. : είπε τα κλάσματα, σε καθένα από αυτά : πικρό Feltrqs, έκανε αυτό που του ζήτησε, και όταν τελείωσε το χορό Nuba για να τα τρέξει, του είπε μια από τις παλλακίδες : O βασιλιάς Oafha του χορού και του γυμνού, είναι συνεχείς συνεσταλμένοι, είπε ότι πρέπει να είναι έτσι, όταν απογυμνώθηκε και βρήκε έναν άνδρα, η διασταύρωση του είπε : Ω βασιλιά, αυτή είναι η ερμηνεία του οράματός σας. Όσο για τη μαρμελάδα, αυτό είναι απόρρητο, και για το ποτό σας, θα το απολαύσετε, και για τον χοίρο που συμμετείχε μαζί σας στο πόσιμο, αυτός είναι ένας άντρας ….

Το όραμα του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Το όραμα του Ιωσήφ – ειρήνης σε αυτόν – ο Αλλάχ ανέφερε – ο Παντοδύναμος – λέγοντας : ( όπως είπε ο Ιωσήφ στον πατέρα του, Ω, πατέρα μου, είδα ένα από τα έντεκα αστέρια και ο ήλιος και το φεγγάρι τους είδαν να προσκύπτουν μπροστά μου , είπε, γιος μου, μην το βλέπεις στα αδέρφια σου, εσύ Vicdwa Kida Satan είναι να κάνεις έναν απεγνωσμένο εχθρό , και σαν αυτόν τον Ijetbik τον Κύριό σου και να σου διδάξει την ερμηνεία των συνομιλιών και είναι η χάρη Του σε αυτόν και τον Jacob ως το πιο Συμπληρώστε στους γονείς σας από τον Αβραάμ και τον Ισαάκ ότι ο Κύριος σας γνωρίζει, σοφός ) από το Surat Yusuf στίχους 4-6. Η ερμηνεία αυτού του οράματος έγινε μετά από σαράντα χρόνια, και ειπώθηκε : Μετά από ογδόντα χρόνια, το πρώτο αυθεντικό . Είναι τα λόγια του Σαλμάν του Περσικού – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαντάντ , είπε στον Θεό – τον Παντοδύναμο – για μια ερμηνεία λέγοντας : ( όταν ήρθαν στον Ιωσήφ για να πάνε και οι γονείς του είπαν Είσοδος στην Αίγυπτο, ο Θεός ασφαλής θέλησε , και μεγάλωσε τους γονείς του στην παράσταση και έπεσε προσκύνημα και είπε: Αυτή η ερμηνεία του οράματός μου δεν το είχε κάνει πραγματικά Κύριέ μου ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….