…Και όποιος βλέπει ότι το περικυκλώνει πάνω ή κάτω από το κρεβάτι του και είναι άρρωστος ή σε κίνδυνο, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας και της απουσίας της αγωνίας του ….

…Και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο χαλίφης είναι σε ένα κρεβάτι, τότε θα μοιραστεί τις υποθέσεις του μαζί του ή θα του δώσει ένα μέρος για να κυβερνήσει, και ειπώθηκε ότι είτε παντρεύεται μια γυναίκα από το σπίτι του χαλίφη ή του δίνει έναν σκλάβο – κορίτσια ….

…Και ο Jabir al-Maghribi είπε ότι το κρεβάτι στην ερμηνεία είναι μια περιοχή και ένα υπόλοιπο για τον Παντοδύναμο ρητό, ακουμπισμένο στο στρώμα των λινού του από το Istabraq ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι σπασμένο, θα χάσει την υπερηφάνεια και την εξουσία του, διαφορετικά θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή ζωή .)…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει μαξιλάρια στο κρεβάτι του, τότε θα εξυπηρετήσει περισσότερα από τα λόγια του, και είναι ένας πίνακας ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι γεμισμένο και η γυναίκα του είναι έγκυος ή άρρωστη, αυτό δείχνει την καλοσύνη και την αποδοχή της ….

…Και όποιος βλέπει το κρεβάτι του στην πόρτα του βασιλιά, θα αναλάβει την εντολή ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του τρώγεται από το ποντίκι, τότε θα ερμηνεύσει τη διαφθορά της γυναίκας του με κάποιον που αποδίδεται στην ερμηνεία σε αυτό το ποντίκι και είναι ικανοποιημένος με αυτήν τη διαφθορά ….

…Εάν βλέπει σαν να ξαπλώνει στο κρεβάτι της, δείχνει την αγνότητα και τη δικαιοσύνη της συζύγου του, και αν δεν ξέρει πότε την μπήκε, τότε η υπερηφάνεια και η χάρη του θα διαρκέσει σε αυτόν τον κόσμο όσο ζούσε ….

…Και όποιος βλέπει ότι έριξε το κρεβάτι του έξω από το σπίτι ή την πόρτα του και μετά το επέστρεψε, αυτό δείχνει ένα ανακλητό διαζύγιο ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κρεβάτι είναι ένας Νάχας, και είναι ο Dalal al-Raqiq, και ειπώθηκε ότι είναι αυτός που ακολουθεί τα χρήματα των ανθρώπων ….

Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται στην πλάτη του, τότε ενισχύει την εντολή του και αποδέχεται την κατάστασή του και ο κόσμος γίνεται κάτω από τα χέρια του επειδή η γη είναι μια ισχυρή υποστήριξη και τα μάτια του είναι εστιασμένα ….

Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του σκύλου ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους ως ένας άθλιος εχθρός, ένας άπληστος βασιλιάς ή ένας φτωχός υπηρέτης και ένας ανίδεος άνθρωπος ….

Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι παραπέμπει έναν σκύλο σε έναν σκύλο, τότε παραπέμπει έναν εχθρό από αυτόν για να πληρώσει έναν άλλο εχθρό, και παίρνει. Και όποιος βλέπει ότι ταΐζει το ψωμί του σκύλου, αυτό δείχνει το εύρος της ζωής του . ~…

Και όποιος βλέπει ένα σκυλί να γαβγίζει τον δείχνει ότι ακούει τα λόγια χωρίς έναν εχθρό που είναι ανόητος στην προέλευση χωρίς ανησυχία, έτσι ώστε να μισεί από αυτό ….

Και όποιος βλέπει έναν ύπνο σκύλο και βάζει ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του, τότε βασίζεται σε έναν εχθρό χωρίς ανησυχία και βλάβη στη δουλειά του, και το γάλα του σκύλου είναι φοβισμένο, τρομοκρατημένο και διαμάχη με έναν εχθρό ….

Ένιωθε ότι ένα σκυλί γαβγίζει σε ένα ερμήνευσε έναν άνθρωπο που μιλάει άλλη κακή, αλλά συνδέεται πλέον με ) αυτό ….

…Είναι σε ένα όνειρο η επιστήμη και η θρησκεία του Hanafi . Ένα δηνάριο γεννήθηκε από ένα καλό πρόσωπο . Τα Δηνάρια είναι θησαυρός, σοφία, εντολή και μαρτυρία . Όποιος είδε ότι έχασε ένα δηνάριο, ο γιος του πέθανε ή άφησε μια υποχρεωτική προσευχή . Τα Δηνάρια και τα Ντάραμ είναι τα δαχτυλίδια του Παντοδύναμου Θεού, το βέλος του διαβόλου και η αναγκαιότητα των παιδιών του Αδάμ . Και τα πολλά δηνάρια, αν σας πέσουν, είναι υποσχέσεις και προσευχές . Ο διαχωρισμός των δηναρίων για τους ανθρώπους είναι δάνεια στα οποία δανείζεται. Εάν βλέπει ότι έχει ένα δηνάριο στο χέρι του, τότε εμπιστεύεται ένα άτομο με κάτι, και το φέρνει . Και τα βαμμένα δηνάρια είναι έλλειψη χρέους και ψέματα και απάτες . Τα δηνάρια ήταν διάσπαρτα πάνω σε έναν άνθρωπο που άκουσε δυσάρεστα και ψευδή λόγια . Και τα δηνάρια είναι ενδεικτικά του λόγου . Και μπορεί να υποδηλώνει ανησυχίες . Τα πέντε δηνάρια είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε όποιος σπαταλήσει ένα δηνάριο θα αφήσει μια προσευχή . Και όποιος βλέπει ότι καταπιεί ένα δηνάριο, προδίδει την εμπιστοσύνη του, και με την εξουσία του Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος να έχει έλεος, ότι τα δηνάρια γράφονται στο βιβλίο επειδή είναι γραμμένο και στις δύο πλευρές . Τα Δηνάρια είναι κοντά στο καλό για τους ανθρώπους της περιφρόνησης . Ίσως το dinar αξίζει . Στις δύο πλευρές των ανθρώπων, ή στον φίλο του οποίου η φιλία με τους άλλους δεν συνεχίζεται . Και ίσως αναφερθείτε στους αγαπημένους, ή για υποστήριξη, βοήθεια και χαρούμενα νέα . Ίσως τα δηνάρια δηλώνουν γνώση και πίστη ή καθοδήγηση και εξυπηρέτηση με τον Σουλτάνο . Ο γνωστός αριθμός δηναρίων δηλώνει τη γνώση και τη διαβίωση από το έργο του χεριού, ειδικά εάν ο αριθμός είναι μεσολάβηση . Και λέγεται : Αν κάποιος πληρώσει τα δηνάρια σε άλλους, ή χάνονται από αυτό, τότε θα εξαφανιστούν και θα στενοχωρηθούν . Και αν πήρε δηνάρια σε ένα όνειρο, ανέλαβε εμπιστοσύνη . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει γνωστά δηνάρια, θα υποστεί τόσο άγχος όσο αυτό, και αν είναι άγνωστοι και δεν γνωρίζει τον αριθμό τους, τότε η ανησυχία του θα είναι όλο και πιο έντονη . Και όποιος είδε ότι ένας άντρας του έδωσε δηνάρια, τότε του αδικοπήθηκε, και αν τους βρήκε ξαπλωμένος στο έδαφος, αυτό έδειχνε μια έντονη μάχη και μια διαμάχη μεταξύ αυτού και ενός άλλου άνδρα, και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα χαραγμένο δηνάριο, σε αυτόν μερικά από αυτά που μισεί από την οικογένειά του, ή όποιον τον νοιάζεται. Από την αδικία . Και όποιος βλέπει ότι ήθελε να το δώσει και δεν πήρε τίποτα από αυτόν, ας προσέξει να αδικηθεί ή να αδικηθεί ….

…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….

…Το γέλιο σε ένα όνειρο υποδηλώνει χαρά και ευτυχία εάν δεν είναι με γέλια ή ξαπλωμένος στον πόνο στην πλάτη, και αν αυτό συμβαίνει, τότε υποδηλώνει κλάμα . Εάν το γέλιο ήταν από αστεία, τότε δείχνει την έλλειψη γενναιοδωρίας του αστειεύματος ενώ ξύπνησε . Όπως και το γέλιο από την προσομοίωση, είναι απόδειξη ότι πέφτεις στο απαγορευμένο . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι γελάει, θα δώσει καλά νέα σε ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει το γέλιο του ως χαμόγελο, είναι καλό . Και όποιος βλέπει τη γη να γελάει, η γονιμότητα θα είναι εκεί . Αν δείτε τους νεκρούς να γελούν, τότε είναι μαλακός στο εξής . Και γέλιο . Ελαφρότητα και απερισκεψία, ειδικά εκείνων της μοίρας, καθώς δείχνει την απομόνωσή τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί έναν λαό στην προσευχή, τότε ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία προσαρμόζει ή ισιώνει το θέμα του και διορθώνει την κατάστασή του. Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί έναν λαό άγνωστο σε άγνωστη θέση και δεν ξέρει τι διαβάζει, τότε είναι προς τιμήν του θανάτου και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται όρθιος και οι άνθρωποι προσεύχονται πίσω του κάθονται, τότε ακολουθεί μια εντολή στην οποία Κανείς δεν αποδίδεται. Επομένως, όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος και οι άνθρωποι προσεύχονται πίσω του όρθιος, τότε η έκφρασή του είναι ενάντια σε αυτό που αναφέρθηκε προηγουμένως και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, αυτό δείχνει αδυναμία να κάνει κάτι, και μπορεί να υποδηλώνει μια αδιαθεσία στο σώμα ή να υποδηλώνει γήρας, και όποιος βλέπει ότι ζητά από τον Θεό στις προσευχές του, θα έχει έναν γιο και όποιος βλέπει ότι κάθισε σε χαιρετισμούς, είναι ένα πλεόνασμα καλοσύνης, και όποιος είδε ότι θα προσκυνήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο, τότε ευχαρίστησε τον Θεό και επέκτεινε τη ζωή του στον αναζητητή, και όποιος είδε ότι ήταν γονατιστός ή προσκύνησε αυτό ήταν μια νίκη και καλή, αλλά πιστεύει ότι έπεσε στο πρόσωπό του χωρίς να σκοπεύει να προστα ρυθμό, και αν βρισκόταν σε διαμάχη ή πόλεμο ή δεν είχε κερδίσει διαφορά…

…Ο λαιμός : Γραμματεία Vemoda, και η αύξηση του χρέους και η αύξηση της απόδοσης της Γραμματείας, και η ατελής μείωση της απόδοσης της Γραμματείας : το πριόνι ήταν στη γειτονιά του λαιμού που περιβάλλεται, δεν υποστηρίζει τα χρήματά του, λέγοντας τον Παντοδύναμο : ~ Satoukon τι Boukloa την Ημέρα της Ανάστασης . ~ Αν δει ότι ο σκύλος του έχει εκραγεί στο αίμα, πεθαίνει . Εάν ο ιμάμης βλέπει μια τραχύτητα στο λαιμό του, τότε είναι η δύναμή του στη δικαιοσύνη του, και η καταπίεση του στους εχθρούς του, και η σκλήρυνση της πλάτης είναι μια δύναμη πάνω σε αυτό που μίμησε ο Θεός και το καλό ανάστημα δείχνει πτήση και πτήση . Τα μαλλιά στην πλάτη δείχνουν ότι έχει χρήματα και ότι έχει χρήματα . Και ξυρίστηκε το πίσω μέρος της απόδοσης της γραμματείας και εξάλειψε το χρέος . Αν δει ότι δεν έχει μαλλιά, δείχνει την πτώχευσή του . Και ένας άντρας είδε σαν ο λαιμός του να μην είναι ούτε μακρύς ούτε κοντός, οπότε έγραψε τα οράματά του σε μια διασταύρωση, οπότε είπε : Αν είστε κακοί τρόποι, ο χαρακτήρας σας είναι καλός και αν είστε γενναίοι, το θάρρος σας αυξάνεται και αν είσαι κακού χαρακτήρα, τιμάς ….

…Όσο για το σκυλί, ερμηνεύεται ως εχθρός, όποιος το δει, είναι εχθρός χωρίς σθένος, αλλά λυπάται για την επιθετικότητα και τη γυναίκα του ) Μια γυναίκα χωρίς γνώμη, ο μαύρος σκύλος είναι εχθρός των Αράβων, και ο λευκός σκύλος είναι εχθρός των μη Αράβων ….

…Σε ένα όνειρο, είναι η προσπάθεια και η επιδίωξη του ανθρώπου, και το μεγαλείο των δύο παραδείσων ήταν το καλύτερο των κοσμικών υποθέσεων . Και ειπώθηκε : η γυναίκα είναι ο βαρδόνιος, οπότε όποιος βλέπει ότι είναι απελπισμένος και δεν μπορεί να τον κρατήσει, τότε η γυναίκα του θα έχει τον έλεγχο . Εάν του μίλησε, θα έπαιρνε από τη σύζυγό του μεγάλα χρήματα και θα ανέβαινε . Εάν δει ότι παντρεύεται μια παρθένα, τότε προσποιείται τη σύζυγό του και δεν τον ευχαριστεί γι ‘αυτό . Και ειπώθηκε : ένας βαρσοβόλος είναι ένα ταξίδι, οπότε όποιος βλέπει ότι περπατά στο πίσω μέρος της ζώνης του, θα ταξιδέψει μακριά και θα πάρει καλό από τη γυναίκα του . Αν έβλεπε ότι οδηγούσε και πετούσε μεταξύ ουρανού και γης, θα ταξίδευε με τη σύζυγό του και το καθεστώς του θα ανέβαινε . Εάν βλέπει ότι η βαρζόνη του περιβάλλεται από βρωμιά και κοπριά, τότε ο αγώνας του αυξάνεται και τα χρήματά του μεγαλώνουν και αυξάνονται . Αν πεθάνει με τη φορτηγίδα του, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος έκλεψε τις διαπραγματευτικές του μάρκες, θα χώριζε μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι η βαρζόνη του έχει χαθεί, πυροδοτεί τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι ο σκύλος πηδάει στα πετακάκια του, τότε έχει έναν μαγικό εχθρό που ακολουθεί τη σύζυγό του και, επίσης, αν ένας πίθηκος πηδήξει πάνω του, τότε είναι Εβραίος και ο ξανθός βλαστός δείχνει τη θλίψη του ιδιοκτήτη του . Θεωρείται ότι ο βασιλιάς του βασιλιά Brdhuna γυναίκα ή υπηρέτης . Και ειπώθηκε : ο βαραθώνιος δείχνει μια διαμάχη ή δείχνει έναν ξένο άντρα . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί έναν ταπεινωμένο, ταπεινωμένο, βιαστικά, θα υποφέρει καλό και ευτυχία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι οδηγεί ένα αλεξίπτωτο και η συνήθεια του είναι να οδηγήσει μια φοράδα, τότε το ανάστημα του πέφτει και η αξία του μειώνεται και μπορεί να αφήσει τη γυναίκα του . Και όποιος οδηγούσε ένα γαϊδουράκι, τότε είδε σε ένα όνειρο ότι οδηγούσε με την άδειά μας, τότε η ανάμνηση του θα ανέβαινε, τα κέρδη του θα αυξάνονταν και η δόξα του θα ήταν υψηλότερη . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ελεύθερο γάμο μετά το έθνος . Και οι βαραθώνιοι φώναξαν την ανηθικότητα της γυναίκας . Ο φαλακρός αετός είναι δύναμη και το μαύρο είναι χρήμα και δόξα . Και όποιος βλέπει σαν άγνωστος βαραθώνος να εισέλθει σε μια πόλη, τότε αυτή η χώρα θα εισέλθει από έναν ξένο . Το Albazhon Adham έχει εξουσία ….

…Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε τον εμετό του, τότε επιστρέφει στο δώρο του σαν σκύλος, επιστρέφει στον εμετό του, και ειπώθηκε με αθλιότητα και περιφρόνηση ….

…Όποιος είδε ότι ο μπάρτζου του ήταν ξαπλωμένος στη βρωμιά, τότε ερμηνεύτηκε από το ύψος και την αύξηση του χρήματος, και ειπώθηκε ότι η μπάρτζου ερμηνεύτηκε από τη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, τότε δείχνει την αδυναμία του να κάνει πράγματα και μπορεί να υποδηλώνει αδιαθεσία του σώματος ή του γήρατος ….

…Η δουλεία υποδηλώνει σε ένα όνειρο για έναν άνθρωπο του οποίου η κοσμική επίβλεψη επηρεάζει τους ανθρώπους . Η Νάχας, η σκλάβα, είναι καλή . Και οι Mamluk Sikhs είναι ο ιδιοκτήτης των καλών και κακών ειδήσεων . Και ίσως η σφαγή ζώων έδειξε τον κυνηγό της δικαιοσύνης . Ο σκλάβος σκύλος βρίσκεται στον ψαρά της θάλασσας ….

…Η δουλεία υποδηλώνει σε ένα όνειρο για έναν άνθρωπο του οποίου η κοσμική επίβλεψη επηρεάζει τους ανθρώπους . Η Νάχας, η σκλάβα, είναι καλή . Και οι Mamluk Sikhs είναι ο ιδιοκτήτης των καλών και κακών ειδήσεων . Και ίσως η σφαγή ζώων έδειξε τον κυνηγό της δικαιοσύνης . Ο σκλάβος σκύλος βρίσκεται στον ψαρά της θάλασσας ….

…Όποιος βλέπει ότι δακρύζει ένα γνωστό σακάκι σε μια γνωστή πόρτα : δακρύζει το πλάτος του ιδιοκτήτη του, και ομοίως εάν ένας σκύλος σκίζει ένα ένδυμα στον ιδιοκτήτη του, το πλάτος του είναι επίσης σχισμένο . Εάν η απόκρυψη είναι άγνωστη, τότε είναι μια σωτηρία από κάτι που το φοβάται, γιατί η άγνωστη απόκρυψη είναι κακό και φόβο, και αν σκιστεί, ο ιδιοκτήτης του θα σωθεί ….

…Αριθμός Πέντε 5: Αμφιβάλλει για τη θρησκεία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και λένε πέντε, το έκτο από αυτά είναι ο σκύλος τους, λιθοστρωμένος από το αόρατο ). Μπορεί να υποδηλώνει διαχωρισμό μεταξύ των συζύγων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ( και τα πέντε είναι ότι η κατάρα του Θεού είναι πάνω του ακόμη κι αν προέρχεται από τα δύο ψέματα ) και μπορεί να υποδηλώνει τους πυλώνες του Ισλάμ…

…Fowl : εμφανίστηκε επίσης και δείχνει ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα αν τον τυλίξει και κοιμόταν, και αν είδε ότι ο σκύλος του ήταν φτιαγμένος από μαργαριτάρια, τότε η σύζυγός του είναι μια θρησκεία που διαβάζει το Βιβλίο του Θεού Παντοδύναμος ….