…Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος είδε ότι έσπασε κάτι από τα είδη διασκέδασης, μεταρρυθμίζει την κατάσταση και αποφεύγει τις αμαρτίες και τη μετάνοια από κατακριτέες πράξεις και ό, τι ήταν καλό για τη θρησκεία και τον κόσμο, και μετά το σπάσιμο είναι αξιέπαινο και οτιδήποτε άλλο από αυτό έσπασε ο Μαχμούντ, και ειπώθηκε ότι το να σπάσεις ό, τι κάνει η δόξα των βασιλιάδων από τη νυχτερινή ζωή δεν είναι ο Μαχμούντ . ~…

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Εάν το βλέπετε καλά σε ένα όνειρο, τότε δείχνει καλή κατάσταση σε αυτόν τον κόσμο, καλές ειδήσεις και ευτυχία . Και αν τον βλέπετε ως μαύρο, τότε δείχνει καλές ειδήσεις μιας γυναίκας σε εκείνη που έχει μια έγκυο γυναίκα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και αν ένας από αυτούς φέρνει καλές ειδήσεις στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και αυτός είναι αηδιαστικό ). Και το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και το κίτρινο πρόσωπό του μπορεί να είναι υποκρισία . Και ειπώθηκε : Το σφύριγμα του δείχνει λατρεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τα πρόσωπά τους είναι ορατά από τα ίχνη της προσκύνησης ). Είναι το κιτρινωπό πρόσωπο . Και όποιος από τους Αιθίοπες και τους Νέγρους είδε ότι το πρόσωπό του ήταν λευκό δείχνει την υποκρισία του . Και αν δει τη σάρκα των μάγουλων του να φύγει, θα ρωτούσε τους ανθρώπους και θα ζούσε μόνο από το θέμα . Και στην hadeth : ( Το ζήτημα παραμένει σε έναν από εσάς μέχρι να συναντήσει τον Θεό και δεν υπάρχει σκέδαση κρέατος στο πρόσωπό του .) Εάν βλέπει σκοτάδι ή στρέβλωση στο πρόσωπό του, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ή την έλλειψη της κατάστασής του . Και αν βλέπει το πρόσωπό του μπλε, τότε είναι εγκληματίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και οι εγκληματίες εκείνη την ημέρα θα είναι γεμάτοι με μπλε ). Και αν βλέπει το πρόσωπό του μαύρο, τότε δείχνει μεγάλο αριθμό ψεμάτων, ή αίρεση που έφερε στη θρησκεία του . Εάν το πρόσωπό του είναι μεγάλο, αυτό δείχνει το ανάστημα του . Ίσως το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει αγάπη και αγάπη . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μαυρίσει το πρόσωπό της με αιθάλη, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν βλέπει ότι φοράει άρωμα, τότε είναι καλό για αυτήν και τον σύζυγό της . Η ευχέρεια του προσώπου, το χαμόγελο και η λευκότητά του είναι απόδειξη της καλής κατάστασης του ιδιοκτήτη του, είτε νεκρού είτε ζωντανού . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο πρόσωπα σε ένα όνειρο δείχνει ένα κακό τέλος, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : (Ο Θεός δεν κοιτάζει τα δύο πρόσωπα ). Και όποιος είδε ότι είχε πρόσωπα έδειξε ότι είχε απομακρυνθεί από το Ισλάμ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και οι άγγελοι χτυπούν τα πρόσωπά τους ). Ίσως το μαύρο χρώμα του προσώπου να δείχνει φόβο . Και το σπάσιμο του προσώπου δείχνει έλλειψη σεμνότητας . Το Samaajah στο πρόσωπο είναι ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah ….

…Και όποιος βλέπει ότι φτύνει στο έδαφος, τότε δείχνει ότι έχει επιτύχει φέουδο και απώλεια, και όποιος βλέπει ότι φτύνει σε ένα δέντρο, τότε δείχνει το σπάσιμο της διαθήκης του, και μπορεί να βρίσκεται ψέμα ….

…Και όποιος το βλέπει σαν τα μάτια του να είναι ξεφλουδισμένα, θα υποφέρει κάτι από αυτό που παραδέχεται το μάτι του, και για την τύφλωση, είναι μια αυταπάτη στη θρησκεία και ο τραυματισμός χρημάτων από την πλευρά ορισμένων συμμοριών . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν τυφλός, γιατί αν ήταν φτωχός, θα κέρδιζε πλούτο και η τύφλωση δείχνει να ξεχνάμε το Κοράνι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Κύριε, γιατί με έκανες τυφλό; Το στίχο . Εάν βλέπει σαν να τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά και τον απομακρύνει από τη γνώμη του . Και το να βλέπεις έναν τυφλό καφίρι δείχνει μια απώλεια που τον βιώνει, την ανησυχία ή τη θλίψη . Και αν βλέπει σαν να είναι τυφλός, τυφλός με νέα ρούχα, τότε πεθαίνει . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι ένας άνθρωπος τον έχει μεταχειριστεί και δει το βλέμμα του, τότε τον καθοδηγεί σε ό, τι έχει οφέλη και την εκστρατεία για μετάνοια . Και ίσως βλέποντας την τύφλωση να υποδηλώνει τον λήθαργο του άνδρα . Εάν βλέπει το σκοτάδι του ματιού με λευκότητα, δείχνει μια ζοφερότητα και τον πλήττουν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Jaafar al-Sadiq, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε : Είδα σαν να είχα λευκά στα μάτια μου . Είπε : Θα αντιμετωπίσετε έλλειψη χρημάτων και θα χάσετε κάτι που ελπίζετε . Και εάν κάποιοι από τους συγγενείς του απουσιάζουν από αυτόν, εάν ο απόντος ήρθε ενώ ήταν τυφλός, τότε το άτομο της όρασης πεθαίνει επειδή τα οράματά του δείχνουν ότι ο τυφλός επισκέπτης επισκέπτεται και ειπώθηκε ότι το θόλωμα των ματιών από Η λευκότητα εκτός από αυτόν δείχνει μεγάλη θλίψη που πλήττει τον οραματιστή και είναι υπομονετική με αυτήν, λόγω της ιστορίας του Ιακώβ για τον Ειρήνη . Και όποιος βλέπει σαν να πέφτει μαύρο νερό από τα μάτια του και να μην βλέπει τίποτα, τα οράματά του δείχνουν την έλλειψη μετριοφροσύνης, γιατί το μάτι είναι το αντικείμενο της ντροπής . Όσον αφορά το πρόβλημα στο πρόσωπο από την ασχήμια και το σπάσιμο, είναι μια ένδειξη μετριοφροσύνης και έλλειψης, όπως ακριβώς ένα καλό πρόσωπο είναι απόδειξη της μετριοφροσύνης στην ερμηνεία . Και ένα κίτρινο πρόσωπο, ένδειξη θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και φακίδες στο πρόσωπο, απόδειξη συχνών αμαρτιών . Όσο για τη μύτη, όποιος βλέπει ότι ένα άτομο έχει τσιμπήσει τη μύτη του, του μιλάει με λόγια που αναγκάζει τη μύτη του . Και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι της προέλευσής του, υποδεικνύοντας το θάνατο του κούτσουρου, και ειπώθηκε ότι αυτό υποδηλώνει το θάνατο μιας γυναίκας που είχε κούτσουρο, εάν είχε εγκυμοσύνη, και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι ότι υποφέρει από απώλεια, επειδή εάν η μύτη από αυτήν δείχνει ασχήμια, και ο έμπορος αν το δει σαν η μύτη του είναι κούτσουρο, χάνει στο εμπόριο Του ….

…Και όποιος είδε ότι έσπαζε τα δάχτυλά του έδειχνε ότι υπήρχαν άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του, και ειπώθηκε ότι το σπάσιμο των δακτύλων ήταν κοροϊδία, και μπορεί να διαπράξει αυτό που δεν πρέπει, και εάν ο ιμάμης ή κάποιος ενεργεί στη θέση του βλέπει την αύξηση στα δάχτυλά του, τότε αυτό είναι μια αύξηση στην τυραννία και την αδικία του και την έλλειψη δικαιοσύνης ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επεκτείνει ένα αραβικό τόξο, τότε ταξιδεύει σε έναν αξιότιμο άνθρωπο για να ταξιδέψει στη δόξα, και αν το τόξο είναι Περσικό, τότε ταξιδεύει στους ανθρώπους του Ajam, και η περικοπή του τένοντα είναι απόδειξη ότι κάθεται το ταξίδι και δείχνει το διαζύγιο της γυναίκας, και το σπάσιμο του τόξου είναι απόδειξη του θανάτου της γυναίκας, του παιδιού, του συντρόφου ή ορισμένων συγγενών, και ίσως το τόξο δείχνει ότι η κηδεμονία και η θραύση της δείχνουν απομόνωση Και η δυσκολία του τόξου είναι απόδειξη της μεγάλης κόπωσης του ταξιδιώτη και του εμπόρου για την απώλεια, το παιδί για την ανυπακοή, και τη γυναίκα για την ανυπακοή και την ευκολία του εναντίον του. Γύρω ….

…Το khani, το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει το σπάσιμο μιας διαθήκης και την προδοσία, ή το θάνατο του ασθενούς, και δείχνει ανακούφιση μετά από κόπωση, και την ανθρωπότητα μετά από μοναξιά ….

…Όσο για το σκοτάδι και το σπάσιμο του προσώπου, είναι η έλλειψη ζωής και νερού . Όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι τρυφερό, είναι ντροπαλός . Το Samajah έχει ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah . Ένας άντρας είδε σαν η επιδημία να είχε πέσει σε ανθρώπους και ζώα, οπότε ρώτησε αυτόν που το διέσχισε και είπε : Ο βασιλιάς της εποχής μας χωρίζει τους ανθρώπους ή τους κλειδώνει ή βλάπτει τους κρυμμένους ….

…Και όποιος βλέπει ότι το έχει χάσει, θα ερμηνευθεί παραμένοντας αυτό και το σπάσιμο θα ερμηνευθεί από το τι οφείλεται ο θάνατος στον εαυτό του ….

…Είναι η βοήθεια για τον άνθρωπο στην κοσμική του βιομηχανία . Το δάχτυλο της ερμηνευτικής είναι παιδιά, σύζυγοι, πατέρες και μητέρες, χρήματα και βασιλιάς . Όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του αύξησαν μια καλή προσθήκη, αυτό δείχνει την αύξηση σε αυτό που έχουμε αναφέρει, και η έλλειψή του είναι μείωση σε εκείνους που το έδειξαν . Και ίσως έχει διακοπεί ή η χρησιμότητά του σε ένα όνειρο θα ανασταλεί λόγω της αδυναμίας να ωφεληθούν οι πατέρες, οι μητέρες ή τα παιδιά, ή εάν τα χρήματά του εξαφανιστούν, ή τα ζώα του πεθάνουν, ή η περιουσία του αναστέλλεται ή η βιομηχανία του έχει εξαντληθεί . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στους εκπροσώπους του βασιλιά, οι οποίοι διαφέρουν στις τάξεις και τα οφέλη τους . Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τα δάχτυλά του σε ένα όνειρο, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του ήταν κομμένα, ή μια αίσθηση αδυναμίας τους κατέληξε στους στρατιώτες, τα παιδιά, τους συγγενείς ή τους γνωστούς του . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στις πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ο αντίχειρας είναι για προσευχή, ο δείκτης είναι για την πλάτη, ο μέσος είναι για το απόγευμα, ο δακτύλιος είναι για το Maghrib, το ροζ είναι για δείπνο και η μέση είναι για την προσευχή επειδή είναι επιθυμητό για επιμήκυνση, το δαχτυλίδι για την πλάτη και το ροζ για το απόγευμα επειδή είναι στο τέλος της ημέρας . Εάν τα δάχτυλα είναι χρήματα, τότε τα καρφιά είναι zakat και αν τα δάχτυλα είναι στρατιώτης, τα καρφιά είναι το όπλο και ο αριθμός τους . Οι κόμβοι των δακτύλων είναι το συμβόλαιο των χρημάτων, και τα δάχτυλα είναι ημέρες, μήνες ή χρόνια . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στα παιδιά του αδελφού, και αυτός που είναι ώμος είναι αδελφός, και τα δάχτυλα είναι σαν τα παιδιά, που είναι χρήματα . Και όποιος βλέπει ένα άτομο του κόβει ένα δάχτυλο, τον προσβάλλει με τα χρήματά του . Και αυτό που συνέβη στα δάχτυλα της καλοσύνης ή της διαφθοράς σχετίζεται με τις υποχρεωτικές προσευχές ή με τον αδελφό . Το μήκος των δακτύλων δείχνει αύξηση της απληστίας, και αν δει ένα δάχτυλο που έχει αυξηθεί με τα δάχτυλά του, είναι μια αύξηση στη συγγένεια του ή στην προσευχή του ή στις γνώσεις του, και εάν βλέπει ότι ένα από τα δάχτυλά του έχει μετακόμισε σε άλλη τοποθεσία και μετά καθυστερεί την προσευχή μέχρι την ώρα της άλλης . Και όποιος έβλεπε ότι ενώνει τα δάχτυλά του, μαζεύει τις προσευχές του ταυτόχρονα, και ίσως οι συγγενείς του να μαζευτούν σε ένα θέμα για διαβούλευση και συνεργασία . Και ειπώθηκε : Συνδέοντας τα δάχτυλα χωρίς να δουλεύετε με σφιχτό χέρι . Και ειπώθηκε : Δείχνει την υποτροφία ή τον γάμο και τη σύμπτωση, και ίσως αυτό δείχνει την ακύρωση των κινήσεων και την απόσπαση της προσοχής, και ειπώθηκε : Τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές και η βραχυκύκλωσή τους δείχνει ελλείψεις και τεμπελιά τους, και το μήκος τους δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη της προσευχής . Και όποιος είδε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, αυτό δείχνει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου . Και όποιος βλέπει σαν να βγαίνει γάλα από τον αντίχειρά του από τον αντίχειρά του και αίμα στον δείκτη του ενώ πίνει από αυτούς, τότε πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδελφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει την εμφάνιση άσχημων λέξεων από τους συγγενείς του . Εάν ο ιμάμης δει μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό δείχνει αύξηση της απληστίας του, της καταπίεσής του και της έλλειψης δικαιοσύνης . Και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά του αδελφού και της αδελφής . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί ένδειξη πολλών επαίνων και η βαφή των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν ….

…Η συνέπεια της παραβίασης της Messenger του Αλλάχ – ειρήνη σ ‘αυτόν – 87 – είπε : Αυτός Κυρήνη : Μου είπε Faqih είπε : ήταν όταν ένας άνθρωπος συχνά νηστεία και Asrdh αλλά καθυστέρησε μανιτάρια και είδε σε ένα όνειρο και αν οι μαύροι για εσάς αμφισβήτησε την ηλικία του Messenger του Αλλάχ – ειρήνη σ ‘αυτόν – , ότι διέταξε να επιταχύνει το σπάσιμο της νηστείας, ενώ μπορείτε να το καθυστερήσετε. Είπε : Το πρόσωπό του έγινε μαύρο από τη λάμψη της φωτιάς, έτσι περπατούσε με μάσκες στους ανθρώπους…

…Το καρύδι είναι σε ένα όνειρο που έχει συσσωρευτεί χρήματα . Αν τον ακούσετε να κουδουνίζει, είναι μια διαμάχη και αναταραχή . Και η καρυδιά είναι ένας φτωχός, άθλιος, άθλιος άνθρωπος με χρήματα ύπνου . Και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω σε μια καρυδιά, είναι προσκολλημένος σε έναν τεράστιο, ξένο άνδρα, και αν κατεβαίνει από αυτό, δεν υπάρχει τίποτα ανάμεσα σε αυτόν και τον ιδιοκτήτη του που να σχετίζεται με αυτόν . Αν πέσει από αυτό και πεθάνει, τότε σκοτώνεται μπροστά σε έναν τεράστιο άντρα ή έναν βασιλιά, και αν το δέντρο σπάσει, αυτός ο τεράστιος άνθρωπος χάνεται . Μπορεί να δει ότι πέθανε όταν έπεσε, και αν δεν πέθανε επέζησε, και αν δει ότι τα χέρια και τα πόδια του είναι σπασμένα σε αυτό, τότε βρίσκεται στα πρόθυρα της καταστροφής και επιτυγχάνει μεγάλη ταλαιπωρία, εκτός από αυτό σώζεται από μετά . Και όποιος είδε ότι έκοψε μια καρυδιά σκότωσε έναν αλλοδαπό, και το καρύδι ήταν ο καρπός του και τα χρήματα δεν θα έβγαιναν παρά με κόπο και εξάντληση, γιατί οι ξηροί καρποί δεν τρώγονται παρά μετά το σπάσιμο . Και το λίπος του δεν βγαίνει παρά μόνο ένα απόγευμα . Αν δει ότι έχει πάρει καρύδια από ένα άλσος, τότε του δίνεται χρήματα από μια γυναίκα . Αν ήταν ξεφλουδισμένος, τότε παρείχε τροφοδοσία, και αν έτρωγε τα φλοιού του καρυδιού, πυροβόλησε έναν φτωχό άνδρα, και αν η γυναίκα του τον επιπλήξει, έκαψε τα ρούχα του . Και όποιος βλέπει ότι παίζει με καρύδια, μπαίνει σε απαγορευμένα χρήματα . Τα καρύδια αντιπροσωπεύονται από δίκαιους ανθρώπους, προέδρους και αδέλφια, και τα καρύδια εξηγούνται από την υγεία του σώματος και τη διάρκεια του ταξιδιού, και εάν ο αναζητητής είναι γυναίκα, τότε το καρύδι δείχνει μακροζωία . Το καρύδι υποδηλώνει το σύζυγο στο αντίθετο των γραμμάτων του, το καρύδι του συζύγου και την επιτρεπόμενη δυσκολία . Και τα σπασμένα καρύδια είναι χρήματα χωρίς κόπωση ….

…Όσο για το σπάσιμο των δοντιών, θα εφαρμοστεί σε όλα όσα αποδίδονται σε αυτό το δόντι, όπως αναφέρεται παραπάνω στο διαχωρισμό των οργάνων ….

…Και το ξίφος, αν δει κανείς στην άκρη, είναι ένας άντρας με δύναμη και βοήθεια . Και όποιος φοράει καμήλες χωρίς σπαθί, θα αναλάβει εμπιστοσύνη . Η στάση του σπαθιού είναι πατέρας ή θείος, και ειπώθηκε μητέρα ή θεία και η θραύση του είναι ο θάνατος ενός από αυτούς . Λέγεται ότι η σόλα του σπαθιού είναι υπηρέτης ή πώληση, και το σπάσιμο του είναι ο θάνατος του υπηρέτη του ή η πώληση του . Το παιχνίδι με το σπαθί αποδίδεται στην πολιτεία, καθώς είναι η κυριαρχία του σε αυτό . Εάν αποδίδεται στην ομιλία, τότε είναι η ευγλωττία του . Εάν αποδίδεται στο αγόρι, τότε είναι το θαύμα του ….

…Είναι σε ένα όνειρο δηλώνει έναν όρκο και ένας όρκος υποδηλώνει νηστεία . Και όποιος βλέπει ένα άτομο που έχει νηστεία σπάσει τη νηστεία του, τότε αρρωσταίνει, ή χτυπάει έναν μουσουλμάνο, και αν δεν νηστεύει από ξεχασμό, θα έχει καλή διαβίωση και όποιος βλέπει ότι νηστεύει θα λάβει τιμή και μετάνοια, ή εξιλεωμένος για όρκο ή Χατζ, ή αν δει ότι νηστεύει τον μήνα του Ραμαζανιού και ήταν αναλφάβητος, απομνημόνευσε το Κοράνι. Ο Θεός Παντοδύναμος ανησυχεί για αυτόν, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν σε μια αυταπάτη, θα οδηγούσε, και αν ήταν στο χρέος, ξόδεψε το χρέος του . Και όποιος βλέπει ότι παραβιάζει σκόπιμα τη νηστεία τον μήνα του Ραμαζανιού, τότε σκοτώνει σκόπιμα έναν άνδρα και χάνει έναν από τους νόμους του Ισλάμ . Και όποιος βλέπει ότι παραβιάζει το μήνα του Ραμαζανιού, μπορεί να ταξιδέψει υπακοή στον Θεό Παντοδύναμο . Η νηστεία μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο του ασθενούς, τη χαρά και την ευχαρίστηση ή την αφοσίωση στον Παντοδύναμο Θεό . Εάν ο νηστικός σε ένα όνειρο είναι άρρωστος, δείχνει την ανάρρωσή του, και αν σπάσει το νηστείο, είναι απόδειξη της εμφάνισης απαγορευμένων πραγμάτων . Η νηστεία του Ραμαζανιού σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ασφάλειας από φόβο ή εξόφλησης του χρέους και μετάνοιας των ανθρώπων . Η νηστεία των έξι ημερών του Σαββάτου είναι απόδειξη της επιδιόρθωσης της προσευχής, της καταβολής zakat, ή της λύπης για όσα έχασε . Η νηστεία Δευτέρα και Πέμπτη αποτελεί απόδειξη του δεσμού της συγγένειας και της φιλίας με αυτούς . Η νηστεία των λευκών ημερών σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη της διαίρεσης της θρησκείας ή της διδασκαλίας του Κορανίου . Η νηστεία του δέκατου Muharram σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη ασκητισμού, ευσέβειας και προσκυνήματος . Η νηστεία την ημέρα της Αράφα είναι απόδειξη αποδοχής ελεημοσύνης . Η νηστεία των δέκα ημερών του Dhu al-Hijjah σε ένα όνειρο δείχνει ότι θα ευλογήσει το τέλος της ζωής του με ένα καλό συμπέρασμα ή την εκπλήρωση μιας υποσχεμένης υπόσχεσης . Η νηστεία της ημέρας της Ashura σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη ότι κάνουν καλές πράξεις και μάρτυρες πειρασμού και ασφάλειας από αυτούς, στους μάρτυρες των εποχών και των γιορτών, και εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, έρχεται σε ένα καλό παιδί και έχει επιτρεπόμενο πλούτο . Η νηστεία του μήνα Ρατζάμπ σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη υψηλού επιπέδου υπηρεσίας ζωολογικού κήπου . Η νηστεία Shaban σε ένα όνειρο δείχνει ότι οι αναβολείς λαμβάνουν ένα αίτημα για κέρδος στο κατάστημα . Η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της διάπραξης αμαρτιών και αμαρτιών . Η νηστεία της δικαιοσύνης σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της απελευθέρωσης του αιχμάλωτου, της μετάνοιας του αμαρτωλού και της πληρωμής των χρεών . Η νηστεία ενός όρκου σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της ικανοποίησης των αναγκών, της χαράς και της ευτυχίας . Η νηστεία για πάντα σε ένα όνειρο υποδηλώνει ότι έχει θεσπίσει μια δύσκολη Σουντά, και μπορεί να ήταν πολύ σιωπή . Και αν νηστεύει μια μέρα και σπάσει μια μέρα σε ένα όνειρο, ίσως ένας συνδυασμός μιας σκλάβης και μιας ελεύθερης γυναίκας, ή ενός ντάμμι και μιας μουσουλμάνας . Το να κάνεις ό, τι χαλάει το όνειρο σε ένα όνειρο δείχνει να σπάσεις τη διαθήκη, να ευνοήσεις την αγάπη του κόσμου για το μέλλον, και να πέσεις σε αυτό που χρειάζεται μετάνοια από έναν όρκο και άλλους . Και το σπάσιμο της νηστείας μετά τη νηστεία είναι απόδειξη της ανάρρωσης του ασθενούς . Όποιος είδε ότι ήταν νηστεία για πάντα και ήταν μεταξύ των λαών της δικαιοσύνης και της καλοσύνης έδειξε ότι πρέπει να αποφύγει τις αμαρτίες . Όποιος βλέπει ότι αναπληρώνει το Ραμαζάνι θα αρρωστήσει και όποιος νηστεύει εθελοντικά δεν θα αρρωστήσει εκείνο το έτος . Και όποιος είδε ότι νηστούσε για οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά ….

…Το σπάσιμο της πόρτας σε ένα όνειρο είναι ένα κακό που συμβαίνει από τους φρουρούς, το πέπλο ή μεταξύ των συζύγων . Ίσως έδειξε τη δημιουργία του μυστικού . Και το στυλό του γραφέα σε χαρτί αποτελεί ένδειξη για τους ηγέτες των επιστημών να αυξήσουν τους βαθμούς τους και να έχουν καλή φήμη μεταξύ των ανθρώπων ….

…Όσο για τον αστρολάβη, ερμηνεύεται από τους συντρόφους των βασιλιάδων ή ενός ανθρώπου με μεγάλη μοίρα και μπορεί να υποδηλώνει έναν άνθρωπο που δεν ήταν σταθερός στις υποθέσεις του και ίσως ο αστρολάμπας ήταν η απελευθέρωση κάτι που οι άνθρωποι σκόπευαν και το σπάσιμο του δεν είναι αξιέπαινος ….

…Όσο για τα καταστρώματα που τοποθετούνται στις θέσεις των προέδρων με σχέδιο να καθίσουν πάνω τους και να τοποθετήσουν το πράγμα επίσης, ερμηνεύονται από γυναίκες, και αν είναι επιπλωμένα, τότε είναι το καλύτερο και ειπώθηκε το όραμα της ανάληψης στις πέρκες, τα κρεβάτια, τους άμβωνας, τις καρέκλες, τα φράγματα, και τα παρόμοια, είναι το ύψος του ποσού και το ύψος και η επίτευξη της χάρης, της καλοσύνης και του οφέλους, και η κάθοδος αυτού που δεν είναι εγκωμιασμένη και ίσως Εκείνοι με θέσεις ήταν ανυπεράσπιστοι, και όποιος ελπίζει να μην τραυματιστεί και κάθε αύξουσα, βρίσκει και κάθε πτώση ή κάθοδος δεν αξίζει αξίζει .) Και όποιος βλέπει ότι κάνει κάτι από αυτό, το αποδίδει σε προσέγγιση με αυτό που αποδίδεται σε αυτόν τον τύπο, ας εκφράσει την έκφρασή του και το κάψιμο και το σπάσιμο σε όλα αυτά δεν είναι ο Μαχμούντ . Και όποιος βλέπει ότι έχει τοποθετήσει κάτι ο ένας στον άλλο, θα το ερμηνεύσει συλλέγοντας αυτό σε ένα μέρος, ας τον εξετάσει την κατάστασή του στο όραμα . Όποιος βλέπει ότι έχει κάποιον από αυτούς τους τύπους είναι αξιέπαινος με οποιονδήποτε τρόπο . Και όποιος βλέπει ότι το κατάστρωμα του έχει τοποθετηθεί και έχει άλλα μαγειρεία πάνω του ενώ κάθεται πάνω του, ερμηνεύεται με τρεις τρόπους. Είτε παντρεύεται δύο γυναίκες είτε παίρνει δύο δουλειές εάν είναι κατάλληλος για αυτό. Διαφορετικά, είναι μεγάλη τιμή και ανύψωση, και όποιος δεν αξίζει αυτό δεν είναι καλό στα δεξιά του . Όσο για το κατάστρωμα που λούστηκε, ερμηνεύεται με έναν ανελκυστήρα στον οποίο συμβαίνει η διαφθορά της θρησκείας, και μπορεί να υποδηλώνει μια χρήσιμη γυναίκα με καλυμμένη κάλυψη, και ίσως ήταν λίγη σεμνότητα, μια πόρνη, και ίσως διέπραξε ένα δυσάρεστο ζήτημα. Όσο για το φέρετρο και το φέρετρο, είναι ένα νόημα ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η φάλαγγα δείχνει την κηδεμονία εκείνων που είναι κατάλληλοι για αυτό, και οι άνθρωποι του νοικοκυριού του μπορεί να μην επικρατήσουν, και ίσως οι αγρότες ξοδεύουν ένα χρέος ή ταξιδεύουν στην καλοσύνη, και δεν υπάρχει καλό Το σχίσιμο του και το σπάσιμο και το άρπαγμα των πιόνι δείχνει την αποχώρηση του Jah ….

…Al-Tailasan : Η αξιοπρέπεια του ανθρώπου, η λαμπρότητα και η γενναιοδωρία του, ανάλογα με την έκταση της αγροτιάς του, της γιαγιάς του και της βλακείας του . Λέγεται ότι οι παλέτες είναι ένα καλό σκάφος που προστατεύει τον ιδιοκτήτη του από τις ανησυχίες και τις θλίψεις καθώς και τη ζέστη και το κρύο . Και ειπώθηκε ότι το pallium είναι η εξάλειψη ενός χρέους, και ειπώθηκε ότι είναι ένα ταξίδι στη δικαιοσύνη και τη θρησκεία, και σκίζεται και καίγεται ως απόδειξη του θανάτου ενός αδελφού και ενός παιδιού που κοσμείται με αυτό , και αν δει το κάψιμο ή το σπάσιμο και βλέπει σαν να μην έχει πάει τίποτα, θα βλάψει τα χρήματά του . Και η απομάκρυνση από το ξεφλούδισμα είναι απόδειξη της πτώσης του Jah και είναι ηττημένος ….

…Η ερήμωση δείχνει σε ένα όνειρο τη διάλυση της οικογένειας και του θανάτου τους . Η καταστροφή της πόλης δείχνει το θάνατο του βασιλιά της, ή την καταπίεσή του, όπως ακριβώς και ο θάνατος του βασιλιά δείχνει την καταστροφή της πόλης . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ερείπια, θα πληγεί με προβλήματα που δεν μπορούν να έχουν . Και όποιος βλέπει ότι μια πόλη έχει καταστραφεί από σεισμούς ή οτιδήποτε άλλο, θα καταδικαστεί σε θάνατο . Και όποιος βλέπει ένα ευημερούμενο χωριό να καταστρέφεται, και τα αγροκτήματά του να καταστρέφονται, τότε η λανθασμένη ή κακοτυχία βιώνει τους ιδιοκτήτες του, και αν το βλέπει γεμάτο δύναμη, τότε είναι η δικαιοσύνη της θρησκείας των λαών της . Και όποιος βλέπει τον κόσμο να καταστρέφεται από αγροκτήματα και κατοικίες, και βλέπει τον εαυτό του σε ερείπια, με μια καλή μορφή ρούχων και σκαφών, τότε είναι ένας κόσμος που θα τον παραπλανήσει . Και όποιος βλέπει τα τείχη του σπιτιού να καταστρέφονται από χείμαρρο, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει πέσει πάνω του, και υπάρχει σκόνη, τότε είναι ιλαρά . Ίσως η πτώση της στέγης ήταν καταστροφή . Και όποιος βλέπει καταστροφή, θα επιστρέψει σε ένα πραγματικό κτίριο, γιατί αυτό είναι καλοσύνη στη θρησκεία του ιδιοκτήτη του, και η επιστροφή του από λάθος σε καθοδήγηση . Και όποιος βλέπει κάτι από το σπίτι, το παλάτι ή το σπίτι του πέφτει μέσα, και απουσιάζει, τότε πρέπει να το πληρώσει . Και αν ο άνεμος γκρεμίζει ένα σπίτι, τότε είναι θάνατος σε εκείνο το μέρος από έναν άδικο κυβερνήτη . Και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα σπίτι ή αρχαίες κατασκευές, τότε το κακό θα του πέσει . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει καταρρεύσει εναντίον του, και μερικά από αυτά έχουν καταρρεύσει, τότε ένα άτομο πεθαίνει σε αυτό, ή μια καταστροφή ή ένα τρομερό ατύχημα βαρύνει τον ιδιοκτήτη του . Εάν μια γυναίκα δει ότι η στέγη του σπιτιού της έχει καταρρεύσει, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της . Και όποιος βλέπει ότι ο κύλινδρος του σπιτιού του έχει σπάσει ή καταστραφεί, τότε αυτός ή κάποια από την οικογένειά του που τον αγαπάει θα πεθάνει, καθώς και κάθε σπάσιμο ή κατεδάφιση ενός σπιτιού ή τοίχου είναι μια καταστροφή . Και αν ο Σουλτάνος ​​είδε ότι το σπίτι του είχε καταστραφεί, αυτό θα τον αφαιρούσε ούτως ή άλλως ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει με τον χαλίφη σε ένα μπολ ή του τρέφει κάτι, τότε θα υποφέρει τόσο πολύ όσο έφαγε ….

Μπολ, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει μακροζωία, δύναμη δύναμης και νίκη επί των εχθρών . Και ειπώθηκε : Ο Al- Qawwas είναι ο επικεφαλής του στρατού ή του Σουλτάνου ….

…Το λάδι είναι σε ένα όνειρο θολό εκτός από το λάδι . Όποιος είδε ότι ήταν από το κεφάλι του, θα ήταν γκρινιάρης αν ξεπέρασε το ποσό και ρώτησε . Εάν δεν υπερβαίνει το γνωστό ποσό, είναι μια διακόσμηση . Και αν μυρίζει άρωμα, τότε είναι ένας άσχημος έπαινος για την έκταση του αρώματος και της δύναμής του . Και όποιος χρίνει το κεφάλι ενός ανθρώπου σε ένα μέρος που αρνείται, αφήστε το αντικείμενο σε αυτό να προσέχει το θέμα της κολακείας και της πονηρίας . Εάν βλέπει ότι έχει μια φιάλη λαδιού, τότε παίρνει αλοιφή από αυτήν και χρίστηκε μαζί του ή χρισμένους ανθρώπους μαζί της, τότε χρίστηκε, ή ορκίστηκε ψεύτης ή συκοφαντία . Εάν βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι λιπαρό, τότε είναι ένας άνθρωπος που νηστεύει όλες τις ηλικίες, και η χρίση με υδράργυρο είναι ένας καλός έπαινος και ένας καλός άνεμος στους ανθρώπους, και εάν το λάδι σε ένα όνειρο είναι ένα κομμάτι ή πόνος, τότε αυτό δείχνει η αυτο-επιδιόρθωση, και το λεκιασμένο λίπος είναι ένας άσχημος έπαινος, και ειπώθηκε : μια γυναίκα που ήταν μοιχεία ή ανήθικο άνδρα . Και όποιος περιέχει το λίπος με νερό σε ένα μπολ, παίρνει χρήματα χωρίς κόπωση . Εάν υπάρχει μόσχος ή άρωμα στο λάδι, τότε είναι ένα καλό κομπλιμέντο για κάτι που δεν είναι σε αυτό . Και ειπώθηκε : Όποιος χρίστηκε το κεφάλι του, θα χρίσει το αφεντικό του ….

…Εάν τα αυγά βρίσκονται σε ένα μέρος ή σε ένα μπολ, τότε δείχνει γυναίκες ή γειτονιά . Όποιος βλέπει ότι τα κοτόπουλα του ξαπλώνουν, θα έχει έναν γιο . Αν δει ότι έτρωγε ωμά αυγά, τότε τρώει απαγορευμένα χρήματα, ή πορνεία, ή τον πέφτουν . Αν δει αυγά στο χέρι του, τότε η γυναίκα του γίνεται σαν νεκρός . Αν δει ότι η γυναίκα του έχει ωορρηξία, τότε θα γεννήσει έναν απίστευτο γιο, και αν δει ότι επωάστηκε ένα άσπρο κοτόπουλο, τότε τα κοτόπουλα στέκονται από αυτόν, τότε ζει μια νεκρή ύλη, μπορεί να είναι δύσκολο για αυτόν, και ένας γιος πιστός θα γεννηθεί σε αυτόν . Μπορεί να έχει περισσότερα παιδιά από τον αριθμό των νεοσσών . Εάν τα αυγά χτυπήσουν και η γυναίκα του είναι έγκυος, θέλει να παντρευτεί τον γείτονά του, αλλά δεν μπορεί . Αν δει ότι έχει πολλά λευκά, τότε έχει χρήματα και αντικείμενα που φοβάται ότι θα χαλάσει . Και ο παπαγάλος αυγά μια ευσεβής υπηρέτρια . Και όποιος βλέπει ότι έχει βράσει αυγά στο χέρι του, τότε ένα θέμα που ήταν μακρύ και δύσκολο γι ‘αυτόν είναι κατάλληλο για αυτόν, και θα κερδίσει χρήματα διορθώνοντάς το, και μια νεκρή ύλη θα ζήσει γι’ αυτόν, και αν καταναλώνει τα χρήματα μιας γυναίκας ή είναι υπερβολικά μαζί του, τότε αν το τρώει, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα . Και τα αυγά των γερανών είναι φτωχά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένα αυγό, έχει έναν αξιότιμο γιο, και αν το αυγό σπάσει, το παιδί του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι τρώει κελύφη αυγών, τότε είναι ένας άνθρωπος που σκάβει τάφους και ληστεύει τους νεκρούς . Και τα αυγά είναι πολλά για τα άγαμα, παντρεμένα και παντρεμένα παιδιά . Τα νεαρά κορίτσια είναι λευκά και τα ενήλικα είναι αγόρια . Και τα αυγά δηλώνουν χρυσό και ασήμι, γιατί το λευκό είναι ασήμι, και ο κρόκος του είναι χρυσός . Και τα αυγά υποδηλώνουν παιδιά, συζύγους και σκλάβους, και μπορεί να υποδηλώνουν τάφους . Ίσως τα αυγά έδειξαν συνάντηση με την οικογένεια, τους συγγενείς και τους αγαπημένους τους . Ίσως έδειχνε τη συλλογή και την εξοικονόμηση ντιραμ και δηναρίων . Και όποιος βλέπει τα αυγά να καίγονται σε ένα μέρος όπως η κοπριά καίγεται, αυτό δείχνει την αιχμαλωσία των γυναικών αυτού του τόπου ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ένα μπολ με νερό, τότε πάσχει από την ευχαρίστηση της ζωής, και αν είναι πικρό, τότε είναι μια ασθένεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μπουκάλι ή μπολ, τότε παντρεύεται μια γυναίκα ….

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Το μπολ σημαίνει σε ένα όνειρο μια γυναίκα, ένα αγόρι ή ένα δίκαιο σκλάβο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε ένα μπολ για αυτόν, ξοδεύει ένα κόστος των επιτρεπόμενων κερδών ….