Αγκράφα : από ασήμι ενός γιου, και αν ένας άντρας δει έναν αστράγαλο από χρυσό, τα οράματά του υποδηλώνουν μια ασθένεια που τον πλήττει ή ένα λάθος στη θρησκεία και ο αστραγάλος για μια γυναίκα είναι ασφαλής από φόβο εάν έχει σύζυγο και αν είναι είτε, τότε παντρεύεται έναν γενναιόδωρο και γενναιόδωρο άντρα που τον βλέπει καλά . Στην αρχή του κεφαλαίου έχει επίσης αναφερθεί μνεία των αστραγάλων ….

…Το Anklets είναι σε ένα όνειρο γιος . Και όποιος πιστεύει ότι έχει χρυσό σε αυτό, τότε αρρωσταίνει, ή έχει ένα λάθος στη θρησκεία του, και εάν τα αστράγαλα είναι στη γυναίκα, τότε είναι ασφαλής από το φόβο, και αν είναι χωρίς σύζυγο παντρεύεται γενναιόδωρη και γενναιόδωρη σύζυγος, θα δει καλά από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα χτυπηθεί από αυτούς, θλίψη, φυλάκιση ή αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται : οι δύο άντρες έχουν τις αλυσίδες τους . Τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για έναν άνδρα σε ένα όνειρο, εκτός από το κολιέ, το κολιέ, το δαχτυλίδι και το σκουλαρίκι . Και αυτό που μια γυναίκα είδε στους αστραγάλους της καλοσύνης ή της διαφθοράς, η ερμηνεία αυτού είναι στον άντρα της, και αν δεν έχει σύζυγο, τότε το στολίδι της μεταξύ των ανθρώπων είναι το ίδιο με την ομορφιά των αστραγάλων και την εμφάνισή τους . Και ο αστράγαλος σε ένα όνειρο είναι ανύψωση, πλάτος, δόξα και ομορφιά ….

…Όσον αφορά τη σταύρωση, τη δύναμη ενός ατόμου και ίσως ήταν αγόρι. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι κάτι βγαίνει από το σώμα του, τότε θα του δώσει ένα παιδί. Όσο για την πλάτη, τη δύναμη ενός ατόμου, την πλάτη του και την υποστήριξή του, την απώλεια του, τη φτώχεια του, τα γηρατειά του και την ατυχία του. Όποιος βλέπει ότι έφερε ένα βαρύ φορτίο στην πλάτη του τότε διαπράττει αμαρτίες, και όποιος βλέπει ένα εμπόρευμα στην πλάτη του, τότε αυτός Το χρέος και η πίσω αλυσίδα είναι παιδιά, και όποιος βλέπει ότι έχει έναν νεκρό στην πλάτη του, τότε παίρνει φροντίδα της οικογένειας των νεκρών, και όποιος βλέπει την πλάτη του είναι εχθρός του, είναι ασφαλής για την οικογένειά του. Όσο για το πίσω μέρος του γέρου, που διαχειρίζεται τον κόσμο για λογαριασμό του, και όποιος βλέπει το πίσω μέρος του εχθρού του, είναι ασφαλής από τους απογόνους του. Έκανε ένα αγκάθι, και ειπώθηκε ότι έχει γίνει ένα ταξίδι και κερδίζονται χρήματα, και όποιος βλέπει την πλάτη ή την πλάτη του είναι σπασμένος, είναι ο θάνατος του αφεντικού του….

…Καθρέφτης Εάν βλέπετε τον εαυτό σας σε ένα όνειρο σε έναν καθρέφτη, θα αντιμετωπίσετε πολλά προβλήματα και η ασθένεια θα σας περιβάλλει και θα χάσετε τον πλούτο σας εάν δείτε έναν σπασμένο καθρέφτη, αυτό προβλέπει τον ξαφνικό θάνατο κάποιου κοντά σας . Εάν βλέπετε άλλους σε έναν καθρέφτη, τότε αυτό προβλέπει ότι θα λάβουν μια άδικη θέση από εσάς για να επιτύχουν τα συμφέροντά τους . Το να βλέπεις ένα ζώο στον καθρέφτη σε ένα όνειρο προβλέπει προβλήματα και απώλειες χρημάτων . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι σπασμένος καθρέφτης, τότε αυτό προβλέπει ότι δεν θα είναι τυχερός σε μια φιλία ή έναν γάμο . Αλλά αν δει τον εραστή της χλωμό σε έναν καθρέφτη, τότε αυτό προβλέπει το θάνατο και το τέλος μιας αποτυχημένης σχέσης μαζί του . Εάν εμφανιστεί στον καθρέφτη χαρούμενο, αυτό προβλέπει την εμφάνιση μιας μικρής διαφωνίας μεταξύ τους, η οποία σύντομα θα εξαφανιστεί . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν έναν καθρέφτη, αυτό σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει την εξαπάτηση και τις αντιφάσεις που θα προκαλέσουν το σοκ της και μπορεί να οδηγήσουν σε τραγικές σκηνές ή συναισθήματα ….

…Νιπτήρας Αν ονειρεύεστε ένα νιπτήρα, αυτό δείχνει ότι νέα ενδιαφέροντα θα σας προσελκύσουν και θα χαρίσουν πολλή χαρά σε άλλους . Και εάν πλένετε το πρόσωπο και τα χέρια σας σε μια λεκάνη με καθαρό νερό, αυτό σημαίνει ότι θα εκπληρώσετε γρήγορα ύποπτες επιθυμίες που θα σας συνδέσουν με κάποιον που σας ενδιαφέρει, αλλά πριν το συναίσθημα σας αναλάβει . Εάν ο νεροχύτης είναι λεκιασμένος ή σπασμένος, θα μετανιώσετε για μια παράνομη προσκόλληση που θα προκαλέσει πόνο στους άλλους και θα σας δώσει λίγη ευτυχία ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Πλυντήριο Εάν δείτε μια σανίδα πλύσης στα όνειρά σας, τότε αυτό υποδηλώνει οικονομική σύγχυση, και αν δείτε μια γυναίκα να χρησιμοποιεί πλυντήριο, αυτό δείχνει ότι θα αφήσετε μια γυναίκα να αφαιρέσει τη δύναμη και τον πλούτο σας . Ένας σπασμένος πίνακας πλυντηρίων ανακοινώνει ότι πλησιάζετε τη θλίψη και τις ντροπιαστικές πράξεις μέσω ενός γρήγορου ψέματος ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ένα άτομο που κρατά τα μυστικά των ανθρώπων, κρατά τις καταθέσεις τους και τους ευλογεί με το καλό . Και ο διακομιστής El Gouna αποθηκεύει χρήματα . Μπορεί να υποδηλώνει μια μοιχεία και να ερμηνεύει κάθε ψεύτικο σύμφωνα με αυτήν, και είναι αγάπη και υπουργός, και δείχνει τις αξίες του σπιτιού ή του καταστήματος ή του καταστήματός του, και της εγκύου γυναίκας του . Η εγγύτητα του νερού είναι μια λειτουργία όπως υποδεικνύεται από το Zir . Το εξοχικό σπίτι είναι μια ελεύθερη γυναίκα και το να πίνει από αυτήν είναι χρήματα που πρέπει να χρησιμοποιηθεί από αυτό, οπότε όποιος βλέπει ότι έβγαλε νερό και το έριξε σε ένα εξοχικό σπίτι, εξαπατά τα χρήματα που καταθέτει μια γυναίκα . Και η κρυφή μνήμη του κρασιού είναι η ταλαιπωρία ενός θησαυρού, και η αγάπη, αν υπάρχει νερό, είναι μια πλούσια και γεμάτη γυναίκα . Και αν η αγάπη του νερού βρίσκεται στον τροχό του νερού, τότε είναι ένας άνθρωπος με μεγάλα χρήματα που ξοδεύει πολλά για χάρη του Θεού . Αγάπη, αν υπάρχει ξίδι σε αυτό, τότε είναι ένας άνθρωπος της ευσέβειας, και αν είναι μέσα του, τότε είναι ένας άρρωστος άνθρωπος . Και όποιος είδε τον Khabiyeh ήταν σπασμένος με το χέρι του, χώρισε τη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτίζει μια στενή δομή, και αν είναι μαθητής της θρησκείας, τότε κάνει ένα δίκαιο έργο, και αν είναι μαθητής αυτού του κόσμου, τότε είναι κατάλληλος για την κοσμική του ζωή. Αν η κατασκευή του είναι με γάλα και πηλό, τότε το έργο του είναι καλό και αν είναι με τούβλα και γύψο, το έργο του δεν είναι καλό και αν δει ότι χτίζει σπίτι ή μπάνιο, χτίζει με μια γυναίκα. Μια άγνωστη τοποθεσία είναι ο τάφος του, και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα σπίτι ή ένα παλιό σπίτι, τότε θα υποφέρει πολύ καλό, και αν κατεδαφίσει ένα νέο, τότε είναι αυτοί και κακοί. Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του καταστράφηκε εναντίον του, θα χτυπήσει χρήματα και όποιος δει ότι το σπίτι του έχει καταστραφεί ή μέρος αυτού, τότε ένα άτομο πεθαίνει μαζί του ή ο ιδιοκτήτης του υφίσταται μεγάλη καταστροφή και αν δει μια γυναίκα Η στέγη του σπιτιού της κατεδαφίστηκε, για το θάνατο του συζύγου της και όποιος είδε ότι ένας τόπος κατασκευής είχε καταστραφεί ή πέσει, τότε είναι καταστροφές σε εκείνη την τοποθεσία, και όποιος βλέπει ότι ο κύλινδρος του σπιτιού του είναι σπασμένος και κατεδαφισμένος, τότε ο αρχηγός του σπιτιού ή μερικά από την οικογένειά του θα πεθάνουν….

…Το πίσω μέρος δείχνει τι εμφανίζεται πάνω του, όπως ρούχα . Και το πίσω μέρος είναι ενδεικτικό της εξωτερικής εμφάνισης του σπιτιού, της χώρας ή της αίρεσης . Η πίσω διάσπαση είναι ο φόβος ή η θλίψη . Και αν δει ότι η πλάτη του είναι σιδερωμένη με φωτιά, αυτό δείχνει τον γιο του και τον κρατάει στα δεξιά του Παντοδύναμου Θεού . Και η πλάτη είναι από τον ιδιοκτήτη του αφεντικού του, και αν δει ότι η πλάτη του ήταν λυγισμένη, θα χτυπήθηκε από μια κακία . Εάν βλέπει το πίσω μέρος του φίλου του, τότε ο φίλος του απομακρύνεται από το πρόσωπό του και αν δει το πίσω μέρος του εχθρού του, είναι ασφαλής από το κακό του . Εάν βλέπει το πίσω μέρος της γυναίκας του και είναι ηλικιωμένη, τότε ο κόσμος τον αναλαμβάνει, και αν είναι μισός, τότε ζητά κάτι που ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν, και αν είναι νέος, τότε περιμένει για ένα καλό πράγμα να τον επιβραδύνει . Και η πλάτη δείχνει γήρανση . Και όποιος βλέπει μια στροφή στην πλάτη του από τον πόνο, θα χάσει και να γεράσει . Και ο πόνος στην πλάτη δείχνει το θάνατο του αδελφού . Και η πλάτη είναι ένας άνθρωπος για να στραφεί στις υποθέσεις του, και είναι ο ιδιοκτήτης του πλούτου και του πλούτου του . Και ειπώθηκε : Η πλάτη είναι η υποστήριξη ή το πάπλωμα ή η καθαρότητα του ενδύματος . Και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα βαρύ βάρος στην πλάτη του, αυτό είναι ένα μεγάλο χρέος . Και ειπώθηκε : Ένα βαρύ φορτίο πάει άσχημα . Και όποιος βλέπει την πλάτη του σπασμένη, τότε η δύναμη και η δύναμη ή η καταστροφή του έχουν φύγει, και το βαρύ φορτίο στην πλάτη είναι αυτοί ή αμαρτίες . Αν βλέπει ότι κουβαλάει ξύλο, τότε κουβαλάει και κουτσομπολεύει . Αυτός που είδε την πλάτη του ήταν σπασμένος και άρρωστος πέθανε . Και ειπώθηκε : Το βαρύ φορτίο στην πλάτη, ο μεγάλος αριθμός παιδιών και η έλλειψη χρημάτων . Και όποιος βλέπει κάποιον καμπούρα δείχνει την αύξηση των χρημάτων του ή τη μακροζωία της ζωής του ….

…Al- Arkan : ένα σημάδι όλων όσων σώζονται σε αυτό, το οποίο υποδηλώνει πνιγμό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος έσωσε τον Νώε, ειρήνη σε αυτόν, και όσους μαζί του από αυτό που κατέστησαν οι άπιστοι από πνιγμό και καταστροφή . Και υποδείξτε το Ισλάμ, με το οποίο σώζεται από την άγνοια και την ηρεμία . Ίσως έδειχνε τη σύζυγο και τη σκλαβιά που προστατεύει και να σωθεί από τη φωτιά και τον πειρασμό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος την ονόμασε σκλάβια . Ίσως έδειχνε τον πατέρα και τη μητέρα που είχαν την απελευθέρωση από το θάνατο και την ανάγκη, ειδικά επειδή είναι σαν τη μητέρα που μεταφέρει τον γιο της στη μήτρα της . Ίσως να έδειχνε το μονοπάτι στο οποίο οι άνθρωποι της πίστης θα έφευγαν από τη φωτιά, και ίσως έδειχνε φυλάκιση, ανησυχία και λόγο εάν σταμάτησε, για την ιστορία του Γιουνά, ειρήνη σε αυτόν . Όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε ένα πλοίο στη θάλασσα, κοιτάξτε την κατάστασή του και το αποτέλεσμα των υποθέσεων του, και αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος, ειδικά αν ανέβηκε σε αυτό από τη μέση της θάλασσας αφού ήταν σίγουρος του θανάτου, και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε από την αμαρτία του . Και αν ήταν φτωχός, θα ξεφορτωθεί μετά τη φτώχεια του . Και αν είναι άρρωστος, έχει αναρρώσει από την ασθένειά του, εκτός εάν το γόνατό του είναι με τους νεκρούς, και υπάρχει αυτό που επιβεβαιώνει το θάνατο στο όραμα, οπότε η οδήγησή της είναι μια σωτηρία από τον πειρασμό αυτού του κόσμου . Και αν ήταν ξύπνιος και ήταν μαθητής της γνώσης, συνόδευε έναν επιστήμονα ή επωφελήθηκε από μια σημαία με την οποία θα μπορούσε να σωθεί από την άγνοια, για να οδηγήσει τον Μωυσή με τα λαχανικά, ειρηνικά επάνω του, στο πλοίο . Αν είδε ότι ένας οφειλέτης ξόδεψε το χρέος του και έβγαλε την ανησυχία του . Και αν το δει αυτό, θα στερηθεί τη ζωή του . Είθε ο Θεός να του δώσει τροφή από ένα σημείο όπου δεν μετράει, αν ρέει μαζί του στον δακτύλιο του, αυτό υποδηλώνει τον άνεμο του κέρδους και τον Ταρέα την επιθυμία . Εάν το βλέπει ως άγαμο, παντρεύεται μια γυναίκα ή αγοράζει μια υπηρέτρια που μπορεί να τον προστατεύσει και να τον κρατήσει ασφαλή . Και αν δει έναν νεκρό στη Βουλή της Αλήθειας, θα δραπετεύσει και θα κερδίσει το έλεος του Παντοδύναμου Θεού από τη φωτιά και τις φρίκης της . Ομοίως, αν αναποδογυριστεί, αν δει κάποιον στη θάλασσα σαν να είναι στο πλήθος και έχει οδηγήσει στο μονοπάτι και τη βραχύτητά του, τότε δραπετεύει στο πλοίο του και το πέρασμα του από τη φρίκη της θάλασσας και τα ατυχήματά του, εκτός αν σε ένα όνειρο χτυπηθεί άσχημα από αυτόν στο πέρασμα του από τη φωτιά, τότε το παίρνει στη θάλασσα σαν αυτό και παρόμοια . Και εάν συνελήφθη σε φυλακισμένο, δραπέτευσε από τη φυλάκισή του και προκάλεσε τη διαφυγή του, και αν έφτασε στην ακτή της θάλασσας ή κατέβηκε στην ξηρά, αυτό θα ήταν γρηγορότερο, γρηγορότερο και καλύτερο . Και αν είδε το πλοίο στάσιμο και τα κύματα της θάλασσας θυελλώδη, η φυλάκισή του κράτησε εάν φυλακίστηκε και η ασθένειά του παρατάθηκε εάν ήταν άρρωστος, και όσο δεν μπορούσε να ζήσει και δεν μπορούσε να ταξιδέψει αν προσπαθούσε να κάνει έτσι, και δεν μπορούσε να φτάσει στη γυναίκα του αν είχε δεσμευτεί για την προστασία της, και σταμάτησε να αναζητά γνώση εάν ήταν μαθητής. Ειδικά αν είναι το χειμώνα και στη θάλασσα . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει φυλάκιση, όταν ο Γιουνάς, ειρηνικός επάνω του, ήταν περιορισμένος στην κοιλιά της φάλαινας όταν σταμάτησε το πλοίο του . Ωστόσο, το αποτέλεσμα όλων όσων περιγράψαμε είναι καλό, Θεό, και η σωτηρία της ουσίας του πλοίου και αυτό που του παρουσιάστηκε και σε αυτό όπως η σωτηρία του Νώε, η ειρήνη σε αυτούς και η επιβίωση του το πλοίο από τον θυμωμένο βασιλιά, επειδή τα λαχανικά το κατηγόρησαν και έβγαλε μια σανίδα από τις σανίδες του, με την καλή συνέπεια του Γιουνά, ειρήνη σε αυτόν. Μετά την κατάστασή του, και αυτό που του αποκαλύφθηκε . Ως εκ τούτου, είπαν ότι εάν το πλοίο υπέστη ζημιά ή άνοιξε, εκείνοι που το έκαναν θα διαφύγουν, εκτός εάν ο επιβάτης του βγει έξω για να προσγειωθεί ή να το ακολουθήσει, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Εάν ήταν άρρωστος, πέθανε και μεταφερόταν στο χώμα με ένα φρικτό φορτίο, και αν βρισκόταν στη θάλασσα, υπέστη ζημιές, και ίσως το σκάφος του θα έσπαζε λόγω της ροής του εκτός της πορείας του . Αντίθετα, από τη συνήθεια του να ξυπνήσει, αν ωθήσει τον Τατάρο να προσγειωθεί, είναι σπασμένος και κατεστραμμένος . Και αν ένας πεπειραμένος αναζητητής είδε ότι το πλοίο του βγήκε να προσγειωθεί και το οδήγησε πάνω του, βγήκε στη γνώση και τη διαμάχη του για αίρεση, υποκρισία ή πορνεία, γιατί η ακοή είναι μια απομάκρυνση από την υπακοή, και η προέλευση του κύρους και της αδικίας και εμποδίζοντας κάτι στη θέση του, μετά από επιβίβαση στο πλοίο από το νερό στο οποίο επέζησε και προστατεύεται Στο έδαφος που δεν είναι συνηθισμένο να τρέχει, γιατί ο επιβάτης του έχει επίσης απομακρυνθεί από την αλήθεια και την παλιά αλάθητη . Εάν αυτό δεν ήταν, τότε ίσως θα έπαιρνε τη σύζυγό του και θα μείνει μαζί της ανάλογα με την κατάστασή του, ή ίσως θα απελευθέρωσε τη δούλη του και θα επέμενε στη συνουσία της με τον βασιλιά, ή ίσως η βιομηχανία του είχε εξαντληθεί και η διαβίωσή του θα να είναι αδύνατο, οπότε θα τον αναζητούσε πίσω από εκεί που δεν θα έπρεπε . Και εάν το πλοίο του οδηγούσε στον αέρα εκτός από το νερό, τότε όλα αυτά που υποδεικνύονται από αυτό χάνονται, είτε στρατιώτης λόγω της υπηρεσίας, των φτερών και του εξοπλισμού του, είτε είναι εγκατεστημένο από τα υπόλοιπα πλοία, και μπορεί να δείξτε το φέρετρο ενός που ήταν άρρωστος ανάμεσα στους σουλτάνους, τους ηγέτες, τους μελετητές και τους αρχηγούς, και μερικοί από αυτούς είπαν : Ποιος είδε ότι ήταν σε ένα πλοίο στη θάλασσα, μέσα σε έναν μεγάλο βασιλιά ή σουλτάνο . Το πλοίο είναι μια απόδραση από αγωνία, άγχος, ασθένεια και φυλάκιση, γιατί όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιδιοκτήτη του . Εάν βλέπει ότι είναι μέσα του, είναι μέσα του, εκτός εάν δραπετεύσει και αν το αφήσει, η σωτηρία του θα είναι ταχύτερη, και αν βρίσκεται μέσα σε αυτήν ενώ βρίσκεται σε ξηρά γη . Η ανησυχία ήταν πιο έντονη και η απελευθέρωση ήταν πιο μακριά, και αν το απομονωμένο τείχος είδε ότι είχε επιβιβαστεί σε πλοίο, τότε θα ακολουθούσε την εντολή του μεγαλύτερου βασιλιά μέχρι τη θάλασσα, και η κηδεμονία θα ήταν σύμφωνα με τις διατάξεις του πλοίου και της χωρητικότητάς του, και μετά το πλοίο από τη γη μετά από αυτόν από απομόνωση . Και ειπώθηκε ότι η οδήγηση ενός πλοίου στη θάλασσα είναι ένα ταξίδι σοβαρότητας και κινδύνου, και η απόστασή του από τη στεριά, μετά από τον κόλπο . Και αν είναι σε ένα θέμα, τότε διατρέχει έναν κίνδυνο, τότε αν βγει από αυτό, τότε θα ξεφύγει και θα υπακούσει στον Κύριό του, επειδή ο Παντοδύναμος είπε : « Όταν δεν τους οδήγησε στη δικαιοσύνη, τότε θα μοιράζονταν ~ Εάν ο οραματιστής έχει πάει το κράτος του, ή είναι έμπορος του οποίου το εμπόριο έχει χαθεί, τότε το πλοίο θα επιστρέψει . Εάν το πλοίο βυθίστηκε και κρεμασμένο από αυτό με ένα σκάφος, τότε ο Σουλτάνος ​​θα ήταν θυμωμένος μαζί του αν ήταν κυβερνήτης, τότε δραπέτευσε και το κράτος επιστρέφει σε αυτόν . Και αν ήταν έμπορος, τότε μείωσε τα χρήματά του και αντιστάθμισε τα χρήματα, και αν πνίγηκε τότε είναι σαν πνιγμένος άνθρωπος . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα πλοίο στη μέση της θάλασσας, τότε θα είναι στα χέρια εκείνων που τον φοβούνται, και ο θάνατός του θα είναι μια σωτηρία από το κακό αυτού που φοβάται . Το πλοίο του βυθίστηκε και τα πάνελ του διασκορπίστηκαν ατυχία γι ‘αυτόν στον αγαπημένο του . Και ειπώθηκε ότι το ναυάγιο ήταν ένα ταξίδι με ασφάλεια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Η κιβωτός ήταν διασκεδαστική για να τρέξεις στη θάλασσα με εντολή Του ». Το πλοίο που είναι φορτωμένο με ανθρώπους είναι ασφαλές για αυτόν που βρίσκεται σε ένα ταξίδι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Τον παραδώσαμε και όποιος είναι μαζί του στην φορτισμένη κιβωτό ». Και τα κουπιά του πλοίου χτυπούν τη σημαία ή παίρνουν χρήματα από ένα παράπονο . Και πήρε το σχοινί του πλοίου, τον Χασάν αλ-Ντιν και τους συντρόφους των δίκαιων χωρίς να τους αφήσει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Και κρατήστε τα σχοινιά του Θεού όλα και μην χωρίσετε ». Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να ήμουν σε ένα μαύρο καράβι χωρίς τίποτα εκτός από τα σχοινιά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος του οποίου η θρησκεία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ειλικρίνεια, και τα σχοινιά του πλοίου είναι οι ιδιοκτήτες της θρησκείας ….

…Ακολουθώντας αυτόν τον βασιλιά . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να εισέρχεται σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλιάδων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας τον άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου ήταν σπασμένος μαζί του, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι του πήρε το σπαθί του, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο , όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Εάν ο κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής και εάν η γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται και εάν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του Σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του . Αυτός ο βασιλιάς . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να μπαίνει σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλέων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας το άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου είχε σπάσει από αυτόν, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι το σπαθί του είχε αφαιρεθεί από αυτόν, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ότι ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο, όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Και τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Και αν ένας κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται, και αν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του ….

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Ο ζυγό είναι σε ένα όνειρο ένα καλό σημάδι για όλους τους ανθρώπους εκτός από τους σκλάβους . Εάν ο υπηρέτης βλέπει ότι ο ζυγό είναι σπασμένος, είναι πιο ευεργετικό γι ‘αυτόν παρά εάν το βλέπει ως ήχο και ήχο . Και ο ζυγό δείχνει ταξίδι ….

…Φούρνος Αν ονειρευτήκατε φούρνο, αυτό προβλέπει καλή τύχη εάν ο φούρνος είναι σε κατάσταση εργασίας, αλλά εάν είναι άνεργος, θα βρείτε προβλήματα με τα παιδιά ή με αμειβόμενη βοήθεια . Και αν πέσετε σε φούρνο, αυτό προβλέπει ότι ένας εχθρός θα σας ξεπεράσει σε μια καριέρα . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι ο φούρνος της είναι κόκκινος από τη ζέστη, θα κερδίσει την αγάπη και τη συμπάθεια της οικογένειας και των φίλων της, εκτιμώντας το γλυκό πνεύμα και την αφοσίωσή της . Εάν ονειρεύεται ότι ψήνεται προσωρινά σε φούρνο, αυτό προβλέπει ότι θα απογοητευτεί και θα αποτύχει . Εάν ονειρεύεστε ότι ο φούρνος είναι σπασμένος, θα αντιμετωπίσετε πολλές ταλαιπωρίες και προβλήματα με τα παιδιά και τους υπηρέτες ….

…Το όραμα του Al-Mobtan για την εξουσία του Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi σχετικά με την εξουσία του πατέρα του – και πέρασαν εκατόν πενήντα χρόνια – είπε : Όταν η νύχτα στην οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να ευλογεί τον και να του δώσω την ειρήνη, γεννήθηκε, ένας σπασμένος ιβάν κούνησε και δεκατέσσερα μπαλκόνι έπεσαν από αυτό, και η φωτιά της Περσίας σβήστηκε και δεν σβήστηκε χίλια χρόνια πριν από αυτό , και η λίμνη κατέβηκε. Ο Saveh , και η δυσκολία του Mobman Ebla να οδηγήσει τα νονά των αλόγων, έκοψε τον Τίγρη και εξαπλώθηκε στη χώρα της , όταν έγινε κλασματικός τρομοκρατημένος τι γνώμη πρέπει να ενθαρρύνει ο Vsber και, στη συνέχεια, βλέπει ότι δεν το κρύβει από τους υπουργούς του και τον Mrasbeth έβαλε το στέμμα του και κάθισε στο κρεβάτι του και τη θέση τους σε αυτόν όταν συναντήθηκαν τον να πει για αυτόν που τους έστειλε σε αυτό και τους κάλεσε και ενώ είναι έτσι, όταν ένα βιβλίο που αναφέρεται σε αυτόν, η πεθαίνουν από τη φωτιά , που αύξησε από την ταλαιπωρία του , και οι απόστολοι είπαν : Και μεταμόρφωσα τον Θεό τον βασιλιά , είδα απόψε – και του είπα το όραμα με καμήλες – τότε είπε : Τι είναι αυτό το Yamauban και ήξερε για τον εαυτό του – τότε είπε : Ατύχημα Είναι από τους Άραβες , οπότε έγραψε σε αυτό : Αυτός που έσπασε τον βασιλιά των βασιλιάδων στον Νουμάν μπιν Μουντύρ , αλλά αφού στράφηκε σε έναν άντρα που ήξερε τι ήθελε να του ρωτήσει και κατευθύνθηκε προς τον Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Όταν ήρθε σε αυτόν, του είπε : Ξέρετε τι θέλω να σας ρωτήσω για αυτό; Είπε : Αφήστε τον βασιλιά να μου πει αν έχω γνώση γι ‘αυτόν. Διαφορετικά, του είπα ποιος ξέρει . Σου λένε ποια είναι η γνώμη , είπε : το γνώριζα δωρεάν Ζούσα στα περίχωρα του αλ – Σάμ του είπε ο Facet , είπε : ο θάνατος του ρωτάει τι του ζήτησα και μου έλειψε η απάντησή του , οδήγησε ακόμη και την καμήλα του Abdul Christ στο Facet έχει επιβλέψει τον θάνατο και τον χαιρέτησε και η ζωή δεν τον Ihr Facet Gowaya δημιούργησε τον Abdul Christ. Λέει μια κωφή μητέρα που ακούει τους συλλέκτες της Υεμένης και ανέφερε επτά στίχους ποίησης . Όταν ο Satih άκουσε τα μαλλιά του, σήκωσε το κεφάλι του και είπε : Ο υπηρέτης του Χριστού σε μια καμήλα που πέφτει στην οροφή και έχει εκπληρώσει τον τάφο. Η κοιλάδα του Ashawah και η λίμνη της Sawa ξεχειλίζει, και η φωτιά της Περσίας εξαφανίστηκε, οπότε το Levant δεν είναι για την επιφάνεια του Shama, από την οποία υπάρχουν βασιλιάδες και βασίλισσες ανάλογα με τον αριθμό των μπαλκονιών και ό, τι έρχεται. Στη συνέχεια, ο Satih πέρασε τη θέση του, οπότε ο Abd al-Masih πήγε σε ένα ταξίδι και είπε – και του είπε επτά στίχους ποίησης. Όταν ο Abd al-Masih ήρθε στο Kashri, μου είπαν λέγοντας ότι ο Suatih είπε μέχρι που είχε δεκατέσσερις βασιλιάδες ανάμεσά μας, που ήταν θέματα και θέματα. Δέκα από αυτούς κυβέρνησαν πάνω από τέσσερα χρόνια, και τα υπόλοιπα στη διαδοχή του Οθμάν Μπιν Άφαν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και από το όραμα που έλαβε χώρα αυτό που διατάχθηκε από τον Αμπντουλ-Μουταλίμπ Μπιν Χασέμ, τον παππού του Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού είναι σε αυτόν, ο οποίος έσκαψε τον Zamzam μετά τον Anders τη θέση του και συγχώρεσε την επίδρασή του. Ο Ιμπάς Ισαάκ μου είπε ότι ο Γιαζίντ Μπιν Αμπίμ Χάμπιτ αλ Μασρί, σχετικά με την εξουσία του Μουρτάντ μπιν Αμπντουλάχ αλ-Γιαζνί, σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ζάριερ αλ-Γκάφι, ότι άκουσε για τον Ιμπν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – Το Χαντίτ του Ζαμζάμ εμφανίζεται όταν διέταξε τον Αμπντούλ Μουταλίμπ να το σκάψει, οπότε ο Αμπντ Μουταλίμπ είπε ότι κοιμάμαι όταν ήρθε η πέτρα, είπε : Σκάβω καλά. Είπε : Είπα, τι καλό; Είπε : Τότε έφυγε από μένα. Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε ένα πηγάδι . Ο ίδιος είπε : Έτσι είπα : Είναι δεν είναι σωστό . Ο ίδιος δήλωσε : Στη συνέχεια έφυγε . Όταν αύριο ήταν η μέρα, επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα σε αυτό , οπότε ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε τον τρελό , είπε : Έτσι είπα : Ποιος είναι αυτός που είναι τρελός; Είπε : Τότε με άφησε . Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε το Zamzam , είπε : Είπα : Τι είναι το Zamzam; Είπε : Ποτέ μην αιμορραγείτε ή πενθείτε , οι μεγαλύτεροι προσκυνητές ποτίζονται , και είναι ανάμεσα στο σιτάρι και το αίμα , στο λάκκο του ισχυρού κοράκι , στο χωριό των μυρμηγκιών . Ο Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν ανάμεσα σε αυτόν που υποδεικνύεται από τον τόπο και ήξερε ότι είχε επικυρώσει αύριο ο Μπιμόλ και ο γιος του Χάριθ Μπιν Αμπντουλάχ Μουταλιμπ δεν τον γεννήθηκε εκείνη την ημέρα όταν εμφανίστηκε στον Αμπντουλάχ μεγάλη απαίτηση αναδίπλωσης, ο Quraish το γνώριζε ότι κατάλαβε ανάγκη και αυτοί σε αυτόν και είπαν : Ω Αμπντούλ Μουταλιμπ, ο πατέρας μας Ισμαήλ, και ότι έχουμε δικαίωμα σε αυτό . Έτσι ήμασταν μαζί σας σε αυτό . Ο ίδιος είπε : Εγώ δεν κάνω αυτό το θέμα. Αυτό το θέμα το ανατέθηκε χωρίς εσάς και το έδωσα από ανάμεσά σας . Τους είπαν λοιπόν, γι ‘αυτόν τον κάνουμε δίκαιο , γιατί δεν σε αφήνω μέχρι να διαφωνήσουμε μαζί σου γι’ αυτό . Ο ίδιος είπε : Έτσι κάνουν ανάμεσα σε μένα και εσείς που θέλετε, μπορώ να σας κρίνουμε για να τον , είπαν : Ιέρεια Bani Saad bin Hudhaim; Είπε : Ναι , είπε : Και ήταν υπό την επίβλεψη του Λεβάντ, οπότε ο Αμπντ-Μουταλλίμπ οδήγησε με μια ομάδα των γιων του πατέρα του από τον Μπάνι Αμπντ Μανάφ και οδήγησε από κάθε φυλή από τους Κουράσις του Ναφάρ. Είπε : Και η γη, λοιπόν , είναι ένα ενδεχόμενο . Ο ίδιος είπε : Έτσι βγήκαν ακόμη και αν υπήρχαν κάποιες από αυτές τις μετατοπίσεις μεταξύ του Hijaz και την Ανατολική Μεσόγειο. Ο Μουταλίμπ και οι σύντροφοί του διψούσαν μέχρι να γίνουν σίγουροι για το θάνατο, γι ‘αυτό ζήτησαν από τις φυλές των Quraish μαζί τους, και αρνήθηκαν και είπαν : Είμαστε σε μια μεταφορά και φοβόμαστε για τον εαυτό μας όπως αυτό που συνέβη σε εσάς . Όταν ο Abdul Muttalib είδε τι έκανε ο κόσμος και τι φοβάται για τον εαυτό του και τους συντρόφους του, είπε : Τι βλέπετε; Είπαν : Δεν έχουμε δει τίποτα άλλο παρά να ακολουθήσουμε τη γνώμη σας, οπότε περάσαμε από αυτό που θέλετε . Ο ίδιος είπε : Βλέπω ότι κάθε άνθρωπος θα σκάψει για τον εαυτό του όταν έχετε πλέον πολύ δύναμη. Κάθε φορά που ένας άντρας πεθαίνει, οι σύντροφοί του τον σπρώχνουν στο λάκκο του και μετά του δείχνουν μέχρι ο τελευταίος να είναι ένας άντρας, το σκάνδαλο ενός άνδρα , ένας αιχμάλωτος ενός χωριού που οδήγησε όλοι μαζί . Είπαν : Ναι, αυτό που διέταξα . Έτσι ο καθένας από αυτούς σηκώθηκε, το έσκαψε και στη συνέχεια καθόταν περιμένοντας τον θάνατο της δίψας . Επιπλέον, ο Abd al-Muttalib είπε στους συντρόφους του : Με τον Θεό, αν μας ρίξετε στα χέρια μας, έτσι είναι ο θάνατος. Δεν χτυπάμε στο έδαφος και δεν αναζητούμε τον εαυτό μας λόγω αδυναμίας. Ας ελπίσουμε ότι ο Θεός θα μας παρέχει νερό σε ορισμένες χώρες. εκπέμπεται από την έκρηξη του Takht Khvha διορίστηκε γλυκό νερό μεγεθύνοντας τον Abdul Muttalib και το μέγεθος των συντρόφων του έπεσε και έπινε και έπινε τους συντρόφους του και έφτασε ακόμη και γεμάτο Osagathm, στη συνέχεια κάλεσε τις φυλές των Quraish είπε : Έλα στο νερό που μας έδωσε ο Θεός για να πιουν Vacherboa και Astqgua ήρθαν ο Fsharbwa και ο Astqgua έπειτα είπε : ας σας περάσει ο Θεός , O Abdul Muttalib, από τον Θεό, ποτέ δεν θα διαφωνήσουμε μαζί σας στο Zamzam . Το νερό που σας έχει δοθεί για να το πιείτε σε αυτήν την έρημο, που σας δίνει να πιείτε το Zamzam, αναφέρεται στον ενήλικα Sagaatk , και επέστρεψε και επέστρεψε μαζί του και δεν έφτασε στην ιέρεια και πέθανε ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Αυτός είναι που με έβγαλε από το Χαντίθ του Αλί μπιν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στο Ζαμάμ . Στο μυθιστόρημα Bayhaqi το πλαίσιο είναι το πλαίσιο στο οποίο τα προηγούμενα και στο οποίο είπε : έφτασε ακόμη και στο νερό Fajrgaha στην απόφαση και στη συνέχεια η Tbhrha δεν αιμορραγούσε και στη συνέχεια έχτισε ένα κολύμπι Vtefq αυτός και ο γιος του Bntzaaan. Γεμίζουν Αυτή η λεκάνη αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον Χατζ Vixrh τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την Quraish νύχτα Faisalha Αμπντούλ Muttalib όταν γίνεται , όταν έτρωγε του διαφθοράς που ονομάζεται Αμπντούλ Muttalib Ράμπο Βάρη σε ένα όνειρο που λέγεται ‘αυτόν : Πες : Ω Αλλάχ, δεν το κάνω λύνω το για bather , αλλά είναι Sharp λύση Lobel , τότε Kvihm , οπότε αυτός ο Abdul Muttalib όταν ο Quraish διαφωνούσε στο τζαμί φώναξε μαζί του ότι τότε πέρασα δεν έσπασε τη λεκάνη του από έναν από τους Quraish Εκτός από να ρίξει μια ασθένεια στο σώμα του μέχρι να φύγουν η λεκάνη του και το πότισμα ….