…Ποιος είναι ο λόγος που τόσες πολλές εκφράσεις παροτρύνουν να γνωρίζουν τα ονόματα εκείνων που ανταποκρίνονται στο όραμα; Αυτή είναι μια σημαντική ερώτηση, και έχει να κάνει και με τον ερωτητή. Επειδή ορισμένοι από τους ερωτηθέντες μπορεί να ντρέπονται όταν ρωτούν για ονόματα και δεν ξέρω γιατί αυτή η αμηχανία και το ζήτημα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα όνειρο; Όσον αφορά τον λόγο, ο λόγος για την ερώτηση από τους εκφραστές σχετίζεται με τη σχέση της απάντησης στην έκφραση, καθώς τα ονόματα έχουν σχέση και επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά με την έκφραση του οράματος, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, του άρεσε η αισιοδοξία σχετικά με τη σημασία ορισμένων ονομάτων στην πραγματικότητα, αλλά διέταξε να αλλάξουν κάποια ονόματα σε άλλα με καλύτερο νόημα και νόημα, και αυτό αναφέρθηκε από αυθεντικούς τρόπους από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει Του ειρήνη, και από την άποψη της έκφρασης, αυτός, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι πάνω του, ανέφεραν μια αδύναμη αλυσίδα αφήγησης στο Σουντ του Ιμπν Μάχα με την αλυσίδα μετάδοσής του στην εξουσία του Anas ibn Malik είπε : Αυτός , ειρήνη και ευλογίες είναι επάνω του, είπε : ((Τους θεωρούσαν με τα ονόματά τους, και τα έφτιαξαν με το νόημά τους, και το όραμα για τον πρώτο παροδικό )) Ο Ibn Majah το περιέγραψε στο βιβλίο «Το όραμα του οράματος» για το τι όραμα εκφράζει και τι σημαίνει λέγοντας : Θεωρούνται από τα ονόματά τους, δηλαδή αντλούν την ερμηνεία τους από τα ονόματα που αναφέρονται στο όραμα. Κουρασμένος, τότε αρχίζει να κουράζεται, ή βλέπει μια Δύση, τότε θεωρεί τον ανήθικο άνθρωπο να τον ονομάσει στην hadeth και ούτω καθεξής . Τι σημαίνει λέγοντας : (( Kanawha Pkinaha )) , που της έδωσε ένα παράδειγμα εάν μέσω του Tamoha, προέρχεται από το ρητό : Knyt για αυτό και Knut τον αν γράψει για κάποιον άλλο, και αυτό το hadits ανέφερε τον μελετητή Shaykh al – Albaani Το έλεος του Παντοδύναμου Θεού σε έναν αδύναμο Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Και το συμβόλιζε λέγοντας : Αδύνατο, και ο Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq του Sunan Ibn Majah – αφού το έδωσε στον Ibn Majah’s αλυσίδα μετάδοσης, στο Zuaid : Στην αλυσίδα μετάδοσής του είναι ο Yazid ibn Aban al-Raqashi, και είναι αδύναμος, και σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε τύχη στη συζήτησή μας για παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα που ο Άγιος Προφήτης, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε μερικά οράματα, χρησιμοποιώντας την ένδειξη των ονομάτων σε ορισμένα οράματα, η οποία επιβεβαιώνει την ορθότητα της προσέγγισης ορισμένων από τους εκφραστές εάν ρωτούσαν για ονόματα μερικές φορές, και από αυτό το χαντίτ : Ο Anas bin Malik είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : (( I είδα μια νύχτα όταν ο κοιμώμενος βλέπει σαν να είμαι στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι ). Χάσαμε τον Ratab Ibn Tab – έναν άνδρα από τη Madinah – και ανέφερα το κείμενο του Χαντίθ και την αποφοίτησή του στο ( σελ. 50), και εξήγησα ότι ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι σε αυτόν, είναι το πρώτο εμπόδιο για η τιμωρία και ανύψωσε το υψόμετρο , Και είναι από την παραγωγή των ονομάτων όπως είναι μεταξύ ….

…Και όποιος βλέπει ότι βγήκε στο σκοτάδι στο φως και ήταν ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε θα βγει από τη φτώχεια στον πλούτο, και για το φως σημαίνει ημέρα, τότε ερμηνεύεται με καθοδήγηση και την αρχή του η ημέρα ερμηνεύεται με την αρχή της εντολής που ζητά και το ήμισυ της και το τέλος της οποίας μετριέται σύμφωνα με αυτό ….

…Ο δεύτερος τύπος οραμάτων για το τι θα ήταν η αυτο- συζήτηση , και το έργο της επαγρύπνησης , και μπορεί να τους βοηθήσει ψυχολογικές ανησυχίες , και άγχος διανοητικό . Ένα παράδειγμα της αυτό πολλοί εμφάνιση ειδικά σε αυτή την εποχή αφθονούσαν στο οποίο αφορά και συγκλονισμένοι το άρθρο μερικές φορές , και τις πιέσεις της ζωής σε άλλες εποχές, θα βρείτε μερικά πριν σκέφτεται τον ύπνο των επιχειρήσεων Besvqath και μερικοί σκέφτονται για μια νέα καριέρα , και μερικές Bamthanh νωρίς το πρωί , μην ξεχνάτε τις γυναίκες που συχνά διανυκτέρευση με αυτόν τον τύπο επίσης Vtjd Μερικοί από αυτούς σκέφτονται για το πρόβλημά τους με τους συζύγους τους πριν κοιμηθούν , για παράδειγμα , και ο καθένας τους κοιμάται, και έπειτα αυτές οι σκέψεις και ανησυχίες ή ελπίδες και πόνοι μέσα καθένας από αυτούς μετατρέπεται σε όνειρα ή οράματα και αυτό είναι πολύ πιθανό , και στη συνέχεια ακολουθεί το ερώτημα πολλών από αυτά σχετικά με αυτά τα οράματα , τα οποία, όπως ανέφερα, δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Και πίεση στη γλώσσα , η μοναδική της : συμπίεση, που είναι όλα όσα συγκεντρώθηκαν και κατασχέθηκαν συλλέγοντας την παλάμη και τα παρόμοια, και στην αποκάλυψη : « Πάρτε μια πίεση στο χέρι σας, και θα χτυπήσω μαζί της και όχι ψευδορκία. » Λέγεται : Έφερε μας με τις πιέσεις των ειδήσεων , που είναι , με μικτή πινελιές αυτό . Σύγχυση όνειρα : Τι συγχέει σύγχυση δύσκολη ερμηνεία , και απηύθυνε έκκληση για την ανάμειξη Odgatha Vhbht Bodgat των φυτών που είναι : το πακέτο, που παίρνει ο άνθρωπος από το έδαφος όπου το μικρό πράσινο και το έδαφος και το μεγάλο και τόσο (1). Μπορεί μέσω της προηγούμενης προσφοράς να σημειωθεί ότι αυτά τα Alodgat δεν είναι πειθαρχημένα, αλλά είναι μικτά αμφιλεγόμενα , και αυτό βλέπει επίσης ορισμένους επιστήμονες να έρχονται πίσω μου για έναν από τους δύο λόγους ( φυσικούς ) ή (τον εαυτό μου ) Κάποιος μπορεί είτε να είναι σε υγιή θέση φυσική λοξή , ή με τη διάθεσή μου ταραγμένη , αυτό αντανακλάται στον άντρα και τα οράματά του Vtakhtl που ψεκάζουν και να είναι Odgato χωρισμένο σε δύο ενότητες : ενότητα Ι : ειδικά όνειρα σωλήνα ? Οποιοσδήποτε ιδιώτης ιδιοκτήτης μόνο σε αφθονία σε ορισμένες κατηγορίες σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές Kalmrdy και Kaltalbh και φοιτητές , όπως εξετάσεις ή πριν από μια προσωπική συνέντευξη με ένα από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως τα πανεπιστήμια, για παράδειγμα , και η Kalmqublan για να παντρευτούν τους επόμενους δύο υπαλλήλους για αναβάθμιση , και ούτω καθεξής , και ο Χόλα ρωτώντας τους πριν διασχίσει το Subtle διευκολύνει την ανακάλυψη του τύπου των οραμάτων τους και δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Ο Sayyid Qutb είπε στις σκιές του Κορανίου : Τα όνειρα είναι ένα μείγμα προβληματικών ονείρων και όχι ενός πλήρους οράματος που έχει ερμηνεία , καθώς δεν αναφέρεται σε τίποτα . Α . Μια απλή συμπεριφορά (2) και το παράδειγμά της είναι ο σύντροφος που είδε το κεφάλι του κομμένο , και σαν να είδε τους αγγέλους να τον διατάζουν να κάνει κάτι απαγορευμένο . . . Και άλλα παραδείγματα (3). Τμήμα II : σωλήνα Γενική όνειρα , και εννοώ την κοινή λαϊκή εδώ είναι σημαντικά για την ολόκληρο το έθνος σαν κι όπου – στη σκέψη του ιδιοκτήτη – Bishara γενικά , ή δημόσια συναγερμού ή δημόσια εκδήλωση , CA ΝΕΑ πολιτική , τον προϋπολογισμό, τους μισθούς , τις διακοπές , και πολέμους ειδικά αν αυτά τα γεγονότα ή ένα από αυτά έχει κυριαρχήσει και αντιπροσώπευαν την ατμόσφαιρα , θα βρείτε οράματα αφθονούν γι ‘αυτό , βλέπε, για παράδειγμα, τα οράματα, μετά τα γεγονότα της άθεος Σεπτέμβριο , και άφθονα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν και σημείωσε τη δύναμη της τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κυριαρχούν και το μονοπάτι αυτής της καμπάνιας, αναρωτηθείτε : Επηρεάζετε το δυνατό ανθρώπινο Sharp ή εύκολο; Αυτά τα γεγονότα έχουν κυριαρχήσει στην αρένα, οπότε δεν υπάρχει φωνή πιο δυνατή από τη φωνή της, οπότε η δύναμή της γίνεται διαπερατή από το μυαλό , οπότε αν υποκύψει στον ύπνο μετατράπηκε σε οράματα των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί να πιστεύει ότι είναι καλά νέα ή καλά νέα , συγκεκριμένα σε αυτόν ή γενικά στο έθνος , και δεν είναι κρυμμένο σήμερα για όσους έχουν την κυριαρχία του πάθους, της άγνοιας και της μισαλλοδοξίας για γνώμη ή ομάδα και έλλειψη ευσέβειας, θρησκείας και ευσέβειας μεταξύ πολλών ανθρώπων , τότε το παράδειγμα κάποιου που βλέπει αυτά τα οράματα ψάχνει για κάποιον που θα τα εκφράσει με αυτόν , και αυτός μπορεί να προβλέψει την εκδήλωση και να τα στείλει πριν ζητώντας γι ‘αυτό μέσω e-mail του ή το κινητό του τηλέφωνο , έτσι ώστε να γίνεται η συζήτηση για την ώρα , και ο καρπός του συμβούλια σε σύντομο χρονικό διάστημα ! Εδώ δεν είμαι ενάντια σε μια τάξη ή μια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά είμαι κατά της άγνοιας, ναι άγνοια που μπορεί να πάει σε μια ομάδα ή σεκτ ή άτομα Ani που διεκδικούν οράματα , και πανεπιστημιούπολη πειθαρχίας και μεταδίδουν μερικές από τις συνεντεύξεις και τις ομολογίες ορισμένων από εκείνους που εμπλέκονται από , υπέρ όσων είπα και ήταν υπό την κυριαρχία των ψευδαισθήσεων και των ονείρων , Αυτό ισχύει για ορισμένους από τους Σούφι που πάντοτε συνήγαγαν οράματα στα οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτούς, τους διέταξε και τους απαγόρευσε , ή ευνόησε μια πράξη γι ‘αυτούς , και ως εκ τούτου θα το βάλει στο βαθμό αποκάλυψη ότι οι σύντροφοι χάσει με το θάνατο του αγγελιοφόρου του Θεού , και τον βρήκαν , Ibn Hajar είπε στο (4): Αν το κρεβάτι είδε τον προφήτη, προσεύχομαι Μαΐου ο Θεός να πάνω του και να του δώσει ειρήνη, να του διατάξει να κάνει κάτι , είναι υποχρεωμένος να συμμορφωθεί με αυτό και πρέπει : ή πρέπει να το παρουσιάσει στην προφανή Σαρία , γιατί το δεύτερο είναι εγκεκριμένο . Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των πλουσίων και των πολυελαίων , ναι . Οράματα των οποίων έχουν ιεραπόστολους σε ένα άτομο ή μια ομάδα , ή ακόμη και σε ένα έθνος , αλλά αυτό εξαρτάται από δύο προϋποθέσεις : Πρώτον : υπάρχει μια αξιόπιστη έκθεση αναφοράς ότι αυτό το Alrai παρουσίασε επίσης μια ομάδα συνοδικών οραμάτων για μεγάλο μέρος της νύχτας στον Messenger του Αλλάχ , είπε : « Βλέπω το όραμά σας να συνυπάρχει στις επτά νύχτες , ήταν η Μθάριχα Φλέθρα τις νύχτες των επτά », συμφώνησε (5), ο Μπουχάρι είχε τίτλο στο Σαχέχ ( πόρτα : συμπαιγνία στο όραμα ) και Ο Hafiz Ibn Hajar είπε σχολιάζοντας την hadeth : από τη συζήτηση προκύπτει ότι η ομάδα συναίνεσης για το όραμα ενός D για την ειλικρίνεια και την υγεία του , καθώς η δύναμη των ειδήσεων ωφελείται από την αναφορά σε ειδήσεις από μια ομάδα . Από . (6) Το δεύτερο : είναι η δικαιοσύνη του παρατηρητή και της ειλικρίνειας και δεν είναι Χούι , ή στόχος , ή απερίσκεπτος , έζησε μια υπόθεση ή πεπεισμένη για την ιδέα , Vsitrt τη σκέψη του , Vtmthelt το όραμά του σε ένα όνειρο , και εδώ ξεχωρίζει μεταξύ οραμάτων πριν από την εκδήλωση , και των οραμάτων της περίπτωσης ή μετά , Και δεν είναι μυστικό ότι είναι στην περίπτωση του συμβάντος ή μετά από αυτό, ή πιο αδύναμο και πιο αδύναμο από αυτό πριν από αυτό – όπως δεν είναι κρυμμένο για όλους τους ενδιαφερόμενους σε αυτήν την τέχνη , έτσι δεν υπάρχει μάθημα στο όραμα ενός παθιασμένου , όπως και δεν υπάρχει μάθημα στην έκφραση του Χούι , οπότε πού είναι η αναφορά που εγκρίνει τα οράματα ως Αγγελιοφόρος του Θεού; Ο Γουέιν παρόμοιων συντρόφων τιμούσε τον αγνό; _________________________________________ (1 ) ( γλωσσάριο Ενδιάμεσο 540 υλικό : DGT (α ομάδα των συγγραφέων δημοσιευθεί Dar Al Dawa 1980 – Κάιρο . (2 ) Σαγίντ Qutb – op – (4 /1993 ), και Muhammad Qutb – op – . Σελ 6 . (3 ) Ibn Hajar άνοιγμα 354 \ 12, op. cit . (4 ) βλέπε Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) διηγείται από Bukhari όπως στο άνοιγμα (4 / 256 ) στην αναφορά βιβλίο Taraweeh προσευχές πόρτα για μεγάλο μέρος της νύχτας – op – – Μουσουλμάνοι, όπως στο πυρηνικό ( 8/58 ) στο βιβλίο της πόρτας νηστείας προτιμούσε τη νύχτα της προδοσίας και προτρέπουν το αίτημά τους – μια αναφορά νωρίτερα . (6) βλ. Ibn Stone – op – (12 / 380 ) ** παραθέτοντας τον Δρ Fahad Al – Osaimi…

…Ένα πηγάδι σε ένα όνειρο, μια γελώντας και όρθια γυναίκα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ένα πηγάδι, τότε είναι ένας άντρας καλής συμπεριφοράς . Και το πηγάδι είναι χρήματα ή επιστήμη, ή μεγάλος άντρας ή φυλακή, ή περιορισμός ή εξαπάτηση . Και όποιος βλέπει ότι έσκαψε ένα πηγάδι και έχει νερό σε αυτό, παντρεύεται μια πλούσια γυναίκα και την εξαπατά, επειδή η διάτρηση είναι απατηλή, και αν δεν υπάρχει νερό σε αυτήν, τότε η γυναίκα δεν έχει χρήματα, και αν βλέπει ότι έπινε από το νερό της και μετά χτυπά χρήματα από εξαπάτηση . Και αν βλέπει ένα παλιό πηγάδι σε μια τοποθεσία, ένα σπίτι ή ένα χωριό από το οποίο οι εξαγωγείς και οι αφίξεις έρχονται με το σχοινί και τον κάδο, τότε υπάρχει μια γυναίκα, ή μια γυναίκα, ή οι αξίες της, και οι άνθρωποι επωφελούνται από αυτόν στη ζωή τους, και έχει μια καλή ανάμνηση σε αυτό . Αν έβλεπε ότι το νερό ξεχειλίζει από αυτό το πηγάδι, τότε βγήκε από αυτό, και τότε ήταν λυπημένοι και έκλαιγαν εκεί . Και αν δει ότι σκάβει ένα πηγάδι για να ποτίσει έναν οπωρώνα, τότε παίρνει φάρμακο με το οποίο έχει σεξουαλική επαφή με την οικογένειά του . Εάν βλέπει το πηγάδι του να ξεχειλίζει έως ότου το νερό εισέλθει στα σπίτια, τότε αν χτυπήσει χρήματα, θα είναι καταστροφή γι ‘αυτόν, και αν βγει από το σπίτι, δραπετεύει από αυτά και πηγαίνει από τα χρήματά του όσο έφυγε από το σπίτι . Εάν βλέπει ότι έχει πέσει σε ένα πηγάδι νερού, τότε ενεργεί με έναν τυραννικό άνδρα που είναι άδικος, και θα πληγεί με τη συνωμοσία και τις αδικίες του, και οι υποθέσεις του θα είναι δύσκολες γι ‘αυτόν . Εάν το νερό είναι καθαρό, τότε εργάζεται για έναν δίκαιο άνθρωπο που είναι ικανοποιημένος μαζί του . Αν κάθεται σε ένα πηγάδι, αντιμετωπίζεται ως ένας πονηρός άνθρωπος και σώζεται από τη συνωμοσία του . Αν δει ότι πέφτει ή στέλνεται σε ένα πηγάδι, τότε ταξιδεύει . Και το πηγάδι, αν ένας άνθρωπος το βλέπει σε άγνωστη τοποθεσία, και υπάρχει γλυκό νερό σε αυτό, τότε είναι ο κόσμος του ανθρώπου, και σε αυτό θα είναι ευλογημένος, καλοζώνιος, μακράς διάρκειας όσο και νερό , και αν δεν υπάρχει νερό σε αυτό, τότε η ζωή του έχει τελειώσει . Η κατάρρευση του πηγαδιού είναι ο θάνατος της γυναίκας . Αν δει ότι τα πόδια του κρέμονται στο πηγάδι, τότε συνωμοτεί με όλα ή μέρος των χρημάτων του . Αν κατεβεί σε ένα πηγάδι και φτάσει στο μισό του, τότε το ονομάζει, τότε ταξιδεύει . Εάν ακούσει την έκκληση για προσευχή στη μέση του πηγαδιού, είναι απομονωμένος, ακόμη και αν είναι κυβερνήτης, και χάνει ακόμη και αν είναι έμπορος . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ένα πηγάδι στο σπίτι του ή στη γη του, θα κερδίσει αφθονία στα μέσα διαβίωσής του, ευκολία μετά από ταλαιπωρία και όφελος από την οποία δεν μετράται, γιατί έχει δει ότι έπεσε σε ένα πηγάδι που η κατάταξή του και μπροστά του πέφτει . Ίσως το πηγάδι να δείχνει τον πατέρα και το αγόρι, τον ευγενικό και τον τάφο, την εξαπάτηση και την εκπλήρωση των αναγκών, το ταξίδι και τη ζήτηση, την έλλειψη και τη γενναιοδωρία . Και κάθε πηγάδι έχει μια ερμηνεία : το πηγάδι του σπιτιού είναι ενδεικτικό του ιδιοκτήτη του σπιτιού ή του καταστήματός του, της γυναίκας ή του υπηρέτη του, ή των χρημάτων, του θανάτου ή της ζωής του . Το σπασμένο πηγάδι θα διαταράξει το ταξίδι και την κίνηση . Και το πηγάδι στους δρόμους δείχνει το τζαμί ή το μπάνιο, και ίσως το πηγάδι δείχνει τη μοιχεία στην οποία έρχεται ο καθένας . Και το ζεστό πηγάδι είναι ενδεικτικό της φρουράς του . Και το πηγάδι του δρόμου είναι ενδεικτικό του αιδοίου μετά την ταλαιπωρία . Και το πηγάδι του υδάτινου τροχού είναι ενδεικτικό του κόσμου στον οποίο μερικοί άνθρωποι είναι ευχαριστημένοι, και άλλοι είναι φτωχοί, και ίσως δείχνει το σπίτι της γνώσης και τα σχολεία για τους μαθητές . Και αν ένα άτομο είδε το πηγάδι του Ζαμζάμ σε μια λωρίδα ή μια γνωστή χώρα, θα έφερνε σε εκείνο τον τόπο έναν άνθρωπο που θα ωφελούσε τους ανθρώπους με την υποκρισία ή την εύνοιά του . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τη νίκη του λαού αυτής της χώρας έναντι των εχθρών τους και την αφθονία της ευλογίας τους, και ίσως η ωφέλιμη βροχή τους έπεσε όταν τη χρειάζονταν . Αν έβλεπε ότι στεκόταν πάνω σε ένα πηγάδι και αντλούσε από καθαρό, καλό νερό, αν ήταν μελετητής, πήρε από αυτόν όσο τραβούσε, αν ήταν φτωχός, κέρδισε χρήματα και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και εάν η σύζυγός του είναι έγκυος, φέρνει ένα παιδί ειδικά αν τραβάει ένα κουβά, αλλιώς υπάρχει λόγος για τον οποίο να απαλλαγεί από τους ανθρώπους και να τους κακοποιεί . Και αν αναζητούσε μια ανάγκη, εκπλήρωσε τις ανάγκες του, και αν ήλπιζε να ταξιδέψει, θα ταξίδευε και θα είχε κερδίσει στο ταξίδι του μεγάλα οφέλη . Αν του ζητούσε ένα αίτημα που του συνέβη, και αν ήλπιζε για μια ελπίδα, το συνειδητοποίησε, και αν το πηγάδι ήταν κοντά στη δωροδοκία, ήταν ένας γενναιόδωρος άντρας, και αν είχε πασπαλιστεί μακριά, ήταν ένας τσιγκούνης, τότε το νερό του καλά υποδειγμένου πολυθεϊσμού και της δυσπιστίας στον Παντοδύναμο Θεό . Το πηγάδι μπορεί να υποδηλώνει αμφιβολίες για τη θρησκεία, επειδή είναι το αντίθετο του Bir Rib . Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει μέσα σε ένα πηγάδι, τότε σκέφτεται και κοιτάζει για μια γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι το πηγάδι του είναι διπλωμένο, και η γυναίκα του είναι άρρωστη, ή είναι μετά τον τοκετό, θα σωθεί και θα απαλλαγεί από την ασθένειά της ….

…Ο τροχός δείχνει σε ένα όνειρο τη ροή των μέσων διαβίωσης και την αιτία του, όπως το Hanut, η βιομηχανία και τα ταξίδια. Ίσως δείχνει πληγές με την παροχή νερού στην πορεία του, ενώ το πότισμα των οπωρώνων . Ίσως ενδείκνυται πότισμα και πότισμα . Και ίσως έδειξε το επιχείρημα της διαδρομής . Ίσως υπέδειξε το λαιμό, επειδή είναι το πόδι του σώματος . Ίσως έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν δημόσια, ή τη ζωή του δημιουργού της εάν ήταν ιδιωτική . Ο υδραυλικός τροχός είναι μια καλή ζωή για εκείνον που τον κατέχει, υπό την προϋπόθεση ότι το νερό δεν ξεχειλίζει από την περιορισμένη πορεία του στη γη και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και τα αριστερά, τότε είναι σημαντικό, θλίψη και κλάμα . Ομοίως, εάν ο τροχός νερού διατρέχει τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι καλή ζωή εάν το νερό είναι καθαρό και φρέσκο . Και ειπώθηκε : Αυτός που κατέχει τρεχούμενο νερό θα αποκτήσει ηγεσία και όφελος . Και όποιος βλέπει ένα δοχείο γεμάτο σκουπίδια και σκουπίδια, και το έχει πλύνει και αφαιρέσει ό, τι είναι μέσα του, τότε είναι κορεσμένο . Και όποιος είδε νερό να ρέει από τα πόδια του εκτέθηκε σε σταγόνες . Και όποιος είδε έναν ροδάκι να ρέει με νερό από έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό, και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό, τον Παντοδύναμο, και πίνουν από το νερό τους και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, και ήταν σε μια επιδημία που εκκενώθηκε από αυτούς, και ο Θεός Παντοδύναμος τους παρείχε ζωή, και αν ήταν σε δυσκολία, ο Θεός Παντοδύναμος θα τους έδινε ευημερία με συνεχή βροχή . Και εάν το νερό του υδραυλικού τροχού είναι καστανό, αλμυρό ή βγαίνει από τον τροχό του νερού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι ένα κακό που παρουσιάζεται στους ανθρώπους και εξαπλώνεται ανάμεσά τους μια γενική ασθένεια όπως το κρύο το χειμώνα και ο πυρετός καλοκαίρι ή δυσάρεστα νέα για τους ταξιδιώτες . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να είναι σκλάβος στον κήπο του και ήταν ανύπαντρη που παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια για να την παντρευτεί, αν έχει γυναίκα ή υπηρέτρια, θα μείνει έγκυος μαζί του εάν έπινε τη γη του ή τον οπωρώνα του . Ο τροχός του αίματος στο σπίτι δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας σε αυτό το σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι ο υδραυλικός τροχός έχει βγει από το δρόμο του και έχει βλάψει τους ανθρώπους, τότε θα είναι άσχημα νέα . Και η σερβιτόρα μπορεί να είναι η γυναίκα . Και όποιος βλέπει έναν κοχλία να κόβεται, είναι μποϊκοτάζ ανάμεσα σε αυτόν και μια γυναίκα . Και ειπώθηκε : Αυτός που βλέπει ότι είναι πίσω από ένα άγκιστρο θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι αντλεί από έναν τροχό, θα πληγεί με καλό και θα ζήσει μια καλή ζωή . Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ένα ρέμα ή ένα ποτάμι, τότε θα υποφέρει μια νόστιμη ζωή και μια μακρά ζωή, και αν είναι σκοτεινό νερό ή νερό, η ζωή του είναι σε άγχος και φόβο ή αγωνία . Και ειπώθηκε : Είναι μια ασθένεια όσο έπινε από αυτήν . Ίσως τα ρεύματα δείχνουν τις φλέβες του σώματος που το σώμα μεγαλώνει με πότισμα ….

…Περπατώντας στο νερό Αν ονειρευόσασταν καθαρό, καθαρό νερό, αυτό σημαίνει ότι θα ζήσετε μια σύντομη ψεύτικη ευτυχία . Εάν το νερό είναι θολό, σας απειλούνται με ασθένεια ή θα έχετε ένα οδυνηρό ατύχημα . Εάν ονειρευόσασταν τα παιδιά να πετούν στο καθαρό νερό, αυτό είναι καλό οιωνό, καθώς θα πετύχετε στη δουλειά σας . Εάν ονειρεύεται ότι μπαίνει σε καθαρό αφρώδες νερό, τότε τα συναισθηματικά όνειρα και οι προσδοκίες της θα γίνουν πραγματικότητα ….

…Η πτώση από το νερό υποδηλώνει σε ένα όνειρο παιδιά με καλά πρόσωπα ή αξιοπρεπή . Ίσως η γνώση υποδεικνύεται από τους εργαζόμενους μελετητές, και η μεγάλη κρίση είναι από εκείνους που γνωρίζουν τη σοφία . Και το νερό από το Al-Mashmoom : Νερό τριαντάφυλλο, νερό Al-Nisreen και τριαντάφυλλο, είναι μια χαρά, χαρά και όμορφος έπαινος . Και οι παρακρατήσεις μπορεί να υποδεικνύουν εξαγόμενες καταθέσεις . Και αποστάγματα για πόσιμο : νερό διαφωνίας, βόδι και λινό, και αυτά και τα παρόμοια είναι θεραπευτικά φάρμακα, οφέλη, διατροφή και χαρές ….

…Al-Sawaqi : Το Al- Saqia υποδεικνύει την πορεία, την τοποθεσία και την αιτία του προς το ζην, όπως το Hanout, τη βιομηχανία, τα ταξίδια και ούτω καθεξής . Ίσως έδειξε τις πληγές να τις επεκτείνουν με νερό, καθώς είναι μια πορεία με τους οπωρώνες που προηγούνται, και μπορεί να υποδηλώνει πότισμα και πότισμα, να μεταφέρει νερό και να το φέρει σε αυτό . Ίσως έδειχνε το προσκύνημα στο δρόμο του ταξιδιού, για τους ταξιδιώτες που περπατούσαν πάνω του σαν νερό . Ίσως να υποδηλώνει τη δημιουργία, γιατί είναι ο τροχός του σώματος . Ίσως να έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν για το κοινό ή τη ζωή του κεφαλιού της εάν ήταν ιδιωτική . Όποιος βλέπει έναν τροχό που τρέχει με νερό έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό γι ‘αυτήν ή πίνουν από το νερό του και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, κοιτάξτε τι υπάρχει μέσα τους, και αν είναι μέσα μια επιδημία, θα εκκενωθεί από αυτήν και ο Θεός Παντοδύναμος θα τους δώσει ζωή, και αν είναι σε δυσκολία, ο Θεός θα τους δώσει ευημερία. Είτε με συνεχή βροχή είτε με συντροφιά με φαγητό, και αν δεν έχουν κάτι τέτοιο, κατηγορούνται ότι έχουν πολλά χρήματα για να αγοράσουν αγαθά και τι έχουν σταματήσει από τα υπάρχοντα, και εάν το νερό του είναι σκοτεινό ή αλμυρό ή έξω από τον τροχό του τροχού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι κακό για τους ανθρώπους και κακό σε αυτούς, είτε γενική ασθένεια, όπως κρύο το χειμώνα και πυρετός το καλοκαίρι, ή μίσος ειδήσεις για ταξιδιώτες, ή απαγορευμένα λάφυρα και κακόβουλα χρήματα που περιλαμβάνονται στο την ποσότητα και την αύξηση της όρασης . Όσο για όποιον την βλέπει ως σκλάβος στο σπίτι ή το κατάστημά του, τα αποδεικτικά της οφείλονται σε αυτόν με τους δικούς του όρους, ανάλογα με την έκταση της καθαρότητας, της καλοσύνης του νερού και της μέτριας ροής . Και όποιος την είδε ως υπηρέτρια στον οπωρώνα ή το στρέμμα του, κοίταξε την κατάστασή του, και αν ήταν ανύπαντρη παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια, θα την παντρευόταν. Το νερό του είναι αίμα, επειδή η οικογένειά του το παντρεύεται με κάποιον άλλο, είτε στο αλάθητο του είτε μετά το χωρισμό του ανάλογα με την κατάστασή του και τι αυξάνεται στον ύπνο του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο τροχός που μπλοκάρει ένας άντρας και δεν πνίγεται σε αυτήν είναι μια καλή ζωή για εκείνον που το κατέχει, ειδικά εάν το νερό λείπει από την περιορισμένη πορεία του στο έδαφος και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, τότε είναι αυτοί, θλίψη και κλάμα για τους κατοίκους αυτού του τόπου, και επίσης, εάν ο τροχός του νερού πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των κατοικιών και των σπιτιών, είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε έναν ροδάκι γεμάτο σκουπίδια και ένα σκουπίσιο, και πήρε ένα φτυάρι και καθαρίστηκε εκείνος ο τροχός και το έπλυνε με πολύ νερό, έτσι ώστε η κανάτα νερού σε αυτό να είναι γρήγορη και καθαρή, έτσι του πρότεινε ότι από αύριο έγινε συμφόρηση και ο ευκολότερος της φύσης του . The Basin : Ένας άντρας ενός αξιότιμου σουλτάνου, Nafaa. Εάν δει μια λεκάνη γεμάτη, θα κερδίσει αξιοπρέπεια και τιμή από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Εάν κάνει πλύση από αυτόν, θα σώσει εκείνους που είναι ….

…Και όποιος βλέπει νερό να χύνεται σε ένα μέρος, ενεργοποιεί τη γονιμότητα αυτής της γης εκείνο το έτος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Χύσαμε νερό από το νερό .~…

…Όσο για το ζεστό και έντονο νερό, είναι καταπιεστικό από την πλευρά ενός άδικου κυβερνήτη, όποιος πιστεύει ότι το χρησιμοποίησε τη νύχτα θα φοβηθεί από τα τζιν, και αν είναι σκοτάδι τότε εκπλήσσεται, και ειπώθηκε ότι ο το καφετί νερό από την άποψη της φράσης είναι μια άδικη δύναμη, και ό, τι το νερό ρέει αποδίδεται σε αγωνία ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το νερό είναι ζωή, σύμφωνα με τον Παντοδύναμο ρητό, « Έχουμε φτιάξει νερό από κάθε ζωντανό πράγμα. » Όποιος πίνει από το απόλυτο νερό είναι μια καλή ζωή και τα οράματα του είναι καλή και το όφελος, και αν είναι σκοτάδι, τότε είναι ενάντια σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπινε περισσότερο νερό από ό, τι έπινε ενώ ξύπνησε, η ζωή του θα παραταθεί, και αν έπινε καθαρό νερό, αυτό δείχνει την ασφάλειά του από έναν εχθρό και πλήρωσε τις δυσκολίες και τις δυσκολίες στη ζωή, και απλώθηκε το χέρι στο νερό σε θέματα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το νερό είναι σπήλαιο, και αν είναι βασιλιάς, τότε είναι απομονωμένος, και τα οράματά του για άλλους εκτός από τους βασιλιάδες είναι ταπείνωση και μη βοήθεια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Πείτε : Έχετε δει αν το νερό σας κατακλύζεται, και ποιος σου φέρνει λίγο νερό; ~…

…Αν βλέπει ότι στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, κάμπτοντας το κεφάλι του, υποδεικνύοντας ότι τον φτάνει άδικο επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~Και αν δείτε ότι οι εγκληματίες έσκυψαν το κεφάλι τους με τον Κύριό τους .~ Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος έδωσε στον Παντοδύναμο Θεό κάτι στον ύπνο του, ο Θεός θα φέρει καταστροφή και ατυχία στο σώμα του σε αυτόν τον κόσμο .~…

Και όποιος τον βλέπει να στέκεται και ο Θεός Παντοδύναμος τον κοιτάζει πάντα να λέει ότι αυτός ο υπηρέτης είναι ευλογημένος σε μια υπόθεση και είναι στο έλεος του Παντοδύναμου Θεού και εάν είναι ένοχος, πρέπει να μετανοήσει

…Βροχή : δείχνει το έλεος, τη θρησκεία, την ανακούφιση και τη βοήθεια του Θεού, τη γνώση, το Κοράνι και τη σοφία, γιατί το νερό είναι η ζωή της δημιουργίας και η καλοσύνη της γης, και με την απώλεια του την καταστροφή ανθρώπων και βοοειδών και τη διαφθορά του θέματος στην ξηρά και τη θάλασσα, οπότε τι γίνεται αν το νερό είναι γάλα, μέλι ή λίπος . Δείχνει τη γονιμότητα, την ευημερία, τις φτηνές τιμές και τον πλούτο . Επειδή αυτός είναι ο λόγος για όλα αυτά, και εμφανίζεται, και πώς, εάν είναι σιτάρι, κριθάρι, λάδι, ημερομηνίες, σταφίδες ή σκόνη χωρίς σκόνη, και ούτω καθεξής, που δείχνει χρήματα και τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει χρειάζεται να κατεβαίνει από τον ουρανό, όπως ακρίδες, χαλάζι ή άνεμος, ειδικά αν είναι μέσα του Φωτιά ή το νερό του ήταν ζεστό, γιατί ο Θεός, δόξα σε Αυτόν, εξέφρασε στο βιβλίο Του αυτό που είχε αποκαλύψει στα έθνη του βασανισμού Του με βροχή, όπως το Παντοδύναμο ρητό : «Και τους έβρεξε, έτσι η βροχή των προειδοποιητικών» . Και ίσως υποδηλώνεται από καταστολή και αίμα, ειδικά εάν το νερό ήταν αίμα . Και ίσως οι ασθένειες και οι ασθένειες υποδεικνύονται από την ευλογιά και το σχέδιο, εάν δεν είναι τη στιγμή και ενώ είναι επιβλαβής για το κρύο και το καλό σημείο της, και ό, τι βλάπτει τη γη και τη βλάστησή της από αυτό είναι επιβλαβή για τα σώματα που δημιουργήθηκαν επίσης από αυτό και μεγάλωσαν σε αυτό, τι γίνεται αν η βροχή ήταν ειδικά σε ένα άγνωστο σπίτι, χωριό ή τοποθεσία, και ίσως υποδηλώνει την ταλαιπωρία και τα βασανιστήρια του Σουλτάνου, όπως οι αντίπαλοι και οι εντολές, ειδικά αν ήταν βρέχει με τη ζωή, και ούτω καθεξής . Μεταξύ των στοιχείων μαρτυρίας, και ίσως των στοιχείων της ιατρικής, της λογικής, της πρόληψης και των διακοπών για ταξιδιώτες, τεχνίτες και όσους εργάζονται κάτω από το ύπαιθρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Εάν υπάρχει βλάβη σε εσάς από τη βροχή .~ Όποιος είδε μια δημόσια βροχή στη χώρα, εάν οι άνθρωποι ήταν σε κακή γονιμότητα, η τιμή τους ήταν φθηνή, είτε με βροχή όπως το είδε, ή για την καλοσύνη του, ή πλοία που προσέφεραν φαγητό . Και αν ήταν σε καταπίεση, βασανιστήρια και ασθένεια, τότε αφήστε το να φύγει από αυτούς αν η βροχή ήταν ευεργετική εκείνη την εποχή, και αν ήταν επιβλαβής ή υπήρχε μια πέτρα ή φωτιά σε αυτό, πολλαπλασιάζοντας αυτό που βρίσκονται, και συχνότητα μαζί τους ανάλογα με τη δύναμη και την αδυναμία της βροχής . Αν ήταν ψεκασμός, τότε το θέμα είναι αποδεικτικό . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του στη βροχή ή παγιδευμένος κάτω από μια στέγη ή έναν τοίχο, τότε διατάζει τη βλάβη μέσω της ομιλίας και της βλάβης . Και είτε χτύπησε όσο η βροχή τον χτύπησε, ή χτυπήθηκε από έναν αποχετευτικό σταθμό εάν ήταν άρρωστος, ή αυτός ήταν ο χρόνος του, ή ο τόπος ήταν ο τόπος του . Όσο για το τι απαγορεύεται κάτω από το τείχος, είτε απουσιάζει από το έργο του είτε από το ταξίδι του ή λόγω της ασθένειας του ή της αιτίας της φτώχειας του, ή φυλακίζεται σύμφωνα με όσα συνάγονται σε κάθε πτυχή του στο τόπος στον οποίο είδε τον εαυτό του, και με την αύξηση του οράματός του, και τι είναι στο ξύπνημά του, εκτός εάν έχει πλύνει στη βροχή από ακαθαρσία, ή καθαρισμό από αυτήν για προσευχή, ή πλένει το πρόσωπό του με το νερό του, έτσι η όρασή του είναι σωστό, ή πλύθηκε με ακαθαρσία που ήταν στο σώμα ή στα ρούχα του, αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος, και αν ήταν καινοτόμος ή αμαρτωλός μετανοήθηκε, και αν ήταν φτωχός, ο Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήλπιζε μια ανάγκη με τον Σουλτάνο ή κάποιον σαν αυτόν τον διαδέχθηκε, και του επέτρεψε αυτό που ίσως χρειαζόταν . Και κάθε είδος είναι επιθυμητό για το είδος του, γιατί είναι αξιέπαινος, και κάθε είδος που μισεί το είδος του μισεί . Και ο Ιμπν Σιρίν είπε : Δεν υπάρχει ανακούφιση στο βιβλίο του Θεού Παντοδύναμου αν έρθει το όνομα της βροχής, είναι συννεφιά, όπως είπε ο Παντοδύναμος : «Και τους έβρεξε με βροχή ». Και είπε : ~ Και τους λούσαμε πέτρες .~ Εάν δεν ονομάζεται Faraj βροχή το ευρύ κοινό, για το στίχο : ~ και κατεβήκαμε από τον ουρανό, ευλογημένο νερό ~ , και είπα μερικά από αυτά : η βροχή δείχνει μια κομοδίνο καμηλών, και οι καμήλες τροχόσπιτων δείχνουν βροχή . Και η γενική βροχή είναι παράλογη, και αν δει ότι ο ουρανός έχει βρέξει ξίφη, τότε οι άνθρωποι πλήττονται από διαμάχες και διαμάχες, και αν βρέχει καρπούζια, αρρωσταίνουν και αν βρέχει χωρίς σύννεφα, τότε δεν το αρνείται αυτό , επειδή η βροχή κατεβαίνει από τον ουρανό . Και ειπώθηκε ότι ήταν μια ανακούφιση από ένα μέρος όπου δεν υπάρχει ελπίδα, και ένα προς το ζην από ένα μέρος που δεν μετράει . Η λέξη βροχή και το νερό που πέφτουν και τα παρόμοια, είναι πιο σωστή στην ερμηνεία από τη λέξη βροχή ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει αποκτήσει νερό με κάτι που δεν μπορεί να διατηρηθεί, τότε εξαρτάται από εκείνους που δεν θα τον ωφελήσουν. Όσο για το νερό, εάν βρίσκεται σε οποιοδήποτε από τα αγγεία, εφαρμόζεται σε καθένα σύμφωνα με αυτό που περιλαμβάνεται στο κεφάλαιο του στο Κεφάλαιο 72 ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το νερό πρέπει να αυξάνεται εγκαίρως σε κάθε καλή γη, και η μείωση του είναι ασφάλεια για το κοινό, επειδή ο Παντοδύναμος είπε: « Είπε, γη, καταπιείτε το νερό σας »….

…Και όποιος βλέπει ένα άγνωστο κανάλι στο οποίο ρέει νερό που χωρίζει από το χρησιμοποιημένο νερό, τότε είναι θολό και παραληρητικό ….

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του μαύρο νερό, τότε είναι καταστροφικό για το σπίτι, και το να πίνεις υποδηλώνει τύφλωση, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα ….

…Όσον αφορά το στάσιμο νερό στην ερμηνεία, είναι πιο αδύναμο από το ρέον νερό, και ειπώθηκε ότι το άτομο που το είδε φυλακίστηκε ….

…Και όποιος βλέπει κάποιον να του ρίχνει νερό, τότε θα πάρει καλό και θα ωφεληθεί από αυτόν, και αν το νερό είναι κακό ή δυσάρεστο σε γεύση και μυρωδιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος είδε ότι έπινε ζεστό νερό από τη θάλασσα, τότε συνέβη μια ατυχία και ήταν θυμωμένοι, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, « Έδωσαν ζεστό νερό. » Και αν είχε μια αποκρουστική γεύση και οσμή, τότε θα ήταν μια νίκη για τον αντίπαλό του, και ίσως αυτό ήταν οδυνηρό ζουν από το βασιλιά ….

…Μεταλλικό νερό Το πόσιμο μεταλλικό νερό σε ένα όνειρο προβλέπει ότι η τύχη θα σας ευνοήσει και ότι θα εκπληρώσετε τις επιθυμίες σας ….

…Και όποιος βλέπει σανό στο πρόσωπο του νερού, τότε η έκφραση αυτού του νερού, είτε πρόκειται για θάλασσα με τον βασιλιά είτε ποτάμι, είναι το όραμά του όπως αναφέρθηκε προηγουμένως ή άλλο από αυτό που αναφέραμε στο Κεφάλαιο τριάντα οκτώ, έτσι η ερμηνεία αυτού είναι ότι όποιος του αποδίδεται ότι το νερό που βρίσκεται στο πρόσωπο του αχύρου είναι μια παραπλανητική εμφάνιση που έρχεται σε αντίθεση με το εσωτερικό του όταν τρέχει ανάμεσα σε ανθρώπους Είναι σαν να ήσασταν νερό κάτω από άχυρο, και ίσως αυτός που μαζευόταν από την επιφάνεια του νερού θα έπαιρνε χρήματα για να αποδοθεί σε αυτό, και στην πρόταση δεν υπάρχει έπαινος και μίσος για το βλέμμα ….

…Το αλμυρό νερό είναι ένα σύννεφο, μια ψευδαίσθηση και το νερό χάους είναι κακή ζωή ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ένα μπολ με νερό, τότε πάσχει από την ευχαρίστηση της ζωής, και αν είναι πικρό, τότε είναι μια ασθένεια ….

…Τίγρης : Όποιος πίνει το νερό του, θα κερδίσει το υπουργείο εάν είναι ένας από τους κατοίκους του και θα πάρει τα χρήματα του υπουργού . Και όποιος είδε ότι έπινε νερό από τον Ευφράτη, θα ήταν ευλογημένος, ευεργετικός και ευλογημένος . Αν δει ότι το νερό του Ευφράτη έχει στεγνώσει, τότε ο χαλίφης θα πεθάνει ή τα χρήματα του χαθούν και η ερμηνεία μπορεί να πέσει στον υπουργό του χαλίφη . Και όποιος έπινε από το Νείλο, θα έπαιρνε τόσο χρυσό όσο έπινε . Και όποιος βλέπει ότι το νερό της κοιλάδας το βυθίζει χωρίς να πνιγεί σε αυτήν, τότε θα πληγεί από συντριπτική θλίψη . Και αν βγήκε από αυτόν, δραπέτευσε από τη θλίψη και αν είδε ένα άτομο σαν να το αρπάγε το νερό του ποταμού ή κάτι από τα ζώα του ή τα υπάρχοντά του ή το πήρε, τότε είναι επιβλαβές και απώλεια για αυτόν. Εάν βλέπει σαν να τρέχει στο σπίτι του ένα καθαρό ποτάμι με νερό, δείχνει προς τα αριστερά και τα χρήματα, και ειπώθηκε ότι αυτό είναι για τον πλούσιο, έναν λόγο για αυτόν και ένα όφελος Να είναι για τους ανθρώπους του σπίτι . Αν δει ένα ποτάμι που ρέει από το σπίτι του και οι άνθρωποι πίνουν από αυτό, τότε εάν είναι πλούσιος ή έντιμος, αυτό δείχνει καλό και ωφελεί από αυτόν για τους λαούς της χώρας που τους τιμά και ξοδεύει, και το σπίτι του έρχεται πολλοί άνθρωποι που έχουν ανάγκη και λαμβάνουν όφελος από αυτόν, και εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, αποβάλλει τη γυναίκα του, τον γιο του ή κάποιον από το σπίτι του λόγω πορνείας ή άσχημης πράξης . Αν δει καθαρό νερό να ρέει στο σπίτι του, δείχνει προς τα αριστερά και τα χρήματα ….

…Πτώση στο νερό Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει πέσει σε ένα μεγάλο βάθος νερού, και κατεβαίνει σε αυτό και δεν φτάνει στον πυθμένα του, τότε θα χτυπήσει έναν μεγάλο κόσμο, επειδή ο κόσμος είναι μια βαθιά θάλασσα . Και ειπώθηκε : Όποιος δει ότι έχει πέσει στο νερό, θα λάβει ευχαρίστηση και χάρη ….

…Και όποιος βλέπει ότι στέκεται στον τοίχο, τότε η εντολή του δεν είναι σωστή ….

…Και αν βλέπει ότι στέκεται στις πύλες του Χαράμ ή στις πύλες του αξιότιμου δωματίου και ζητά συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο, τότε είναι μετάνοια και συγχώρεση για τον Παντοδύναμο λέγοντας: ~Και αν είχαν κάνει αδίκημα, αυτοί ήρθε σε εσένα, μετά ζητήστε από τον Θεό για συγχώρεση και ο Αγγελιοφόρος για αυτούς θα βρήκε στον Θεό μια μεταξένια μετάνοια ….

…Αν δει τον εαυτό του να στέκεται με τον ιμάμη, δεν υπάρχει εμπόδιο μεταξύ τους, τότε ο ιμάμης σηκώνεται και παραμένει κοιμισμένος, υποδεικνύοντας ότι ο ιμάμης τον μισεί . Και αν το συνοδευτικό αποδειχθεί μεταξύ τους, τότε τα χρήματά του γίνονται ο ιμάμης, επειδή ο κοιμισμένος είναι σαν τους νεκρούς και η παρουσία των νεκρών είναι η παρουσία χρημάτων ….