…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Η συγκομιδή ενός ονείρου τη στιγμή της συγκομιδής προβλέπει επιτυχία και διασκέδαση . Εάν οι συγκομιδές είναι άφθονες, τότε αυτό είναι καλό για τη χώρα και το κράτος, καθώς ο πολιτικός μηχανισμός θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να προωθήσει όλες τις καταστάσεις . Μια μικρή συγκομιδή δείχνει μικρά κέρδη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι αποκομίζει ένα φυτό από την άποψη της ποινής, εάν είναι αποδεκτό από τους ανθρώπους, τότε η τιμωρία του είναι καλή, και αν δεν είναι αποδεκτή, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Έχει ο Ιμάμης Μωάμεθ μπιν Σιρίν ένα βιβλίο για την ερμηνεία των ονείρων; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα στα οποία προέκυψε ένα μεγάλο λάθος . Οι περισσότεροι βλέπουν ότι πολλοί αποδίδουν το πιο διάσημο βιβλίο για τα όνειρα στον Ιμάμη Μωάμεθ μπιν Σιρίν , ενώ η σωστή άποψη είναι ότι αυτό δεν ισχύει . Αλλά από πού προήλθε από αυτό το βιβλίο; Τι πρέπει να κάνω σε αυτό το θέμα; Γι ‘αυτό λένε : Δεν είναι σωστό να αποδώσει οποιοδήποτε βιβλίο σχετικά με την ερμηνεία του οράματος , όπως : «Η έκφραση του οράματος ,» ή «The επιλέξει ομιλία του στην ερμηνεία των ονείρων », ή άλλοι γι’ αυτό , και έχει έχει αποδειχθεί ότι ο Ιμπν Σιρίν είπε : Αν ήσουν ένα βιβλίο, δεν θα έπαιρνες τα μηνύματα του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού. . Αυτό σημαίνει ότι δεν πήρε ένα βιβλίο αρχικά . Και περαιτέρω απόδειξη : ότι το βιβλίο που του αποδίδονται έχει πολλές αφηγήσεις από που είναι μετά ιμάμη Μοχάμεντ Μπιν Sirin ο οποίος πέθανε το έτος : 110 AH , όπως : Abu Saeed του ιεροκήρυκα και ζήλια , και όλες οι προηγούμενες μελετητές που μεταφράζεται σε Ibn Sirin δεν ανέφεραν ότι είναι χίλια , ούτε σε έκφραση , ούτε σε ζήλια. Αντίθετα , είπαν ότι κάποια πράγματα καταρατήθηκαν από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφηγούνται την κατάρα του με την αλυσίδα μετάδοσης , όπως έκανε ο Ιμάμης Μπαχαρί στο al-Sahih . Μεταξύ εκείνων που τον απέδωσαν κατά λάθος : Ibn al-Nadim στο ~ Al-Fihrist ~ σ. 439, και Al- Khalil σε « Tabaqat Al- Ma`bareen », και Ιμπν Shaheen στο Al- Ishārat σ. 24, αλλά δεν ανέφεραν την αυθεντικότητα του ποσοστού του βιβλίου που έχει τα σωστά στοιχεία , και μπορείτε να ρωτήσετε εδώ : Ποιο είναι το διάσημο βιβλίο που αποδίδεται στον Ibn Sirin; Λέω : είναι επίσης κάτι παραπάνω από ένας από τους ανακριτές που είπε στον ιεραπό του Αμπού Σάιντ , και ο οποίος είπε ότι αυτός ο παγκοσμίως διάσημος μπιν Χασάν γραπτώς, ~ έγραψε επιστήμονες που προειδοποίησαν για το ~ c 2, σελ. 275 έως 284….

…Οράματα σεξουαλικής σημασίας και έχει κάποιο νόημα; Μιλώντας για αυτό το είδος των ονείρων συνεχίζεται και το νόημα ενός σεξουαλικού ονείρου ποικίλλει κατά τη γνώμη μου ανάλογα με τη γνώμη του . Υπάρχουν πολλοί έφηβοι που βλέπουν τέτοια σεξουαλικά όνειρα, και αυτά έχουν μια έννοια που σχεδόν συμφωνεί μεταξύ τους και τις πιο σημαντικές έννοιες που έχουν είναι : [ άδειασμα της σεξουαλικής τους ενέργειας, παρεξήγηση των γονέων τους ] , και πολλοί αδελφοί και αδελφές το βλέπουν επίσης τύπος και αυτά σχεδόν συμφωνούν επίσης στο νόημα και τις έννοιες που έχουν : [ εχθρότητα, διαμάχη ή ακραίο όφελος ] και υπάρχουν εκείνοι που βλέπουν σεξουαλικά όνειρα για έναν από τους γονείς του, και αυτά έχουν πολλές σημασίες επίσης, και το πιο σημαντικό είναι [ η μεγάλη δικαιοσύνη των γονέων, ο Umrah ή ο Χατζ, τα χρήματα που προέρχονται από αυτούς ….

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

…Ο Abu Ya’qub Ishaq bin Badran al-Faqih μας είπε στη Μέκκα, για την εξουσία του Ibrahim bin Al-Arar, για την εξουσία του Ibn Abi Al-Dunya, για την εξουσία του Muhammad bin Al-Hussein, για την εξουσία του Saeed Μπιν Χαλίντ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι, με την εξουσία ενός άνδρα από τη Βασόρα που παρευρίσκεται στους τάφους, είπε : Παρευρέθηκα σε έναν τάφο μια μέρα, και έβαλα το κεφάλι μου κοντά του, τότε δύο γυναίκες ήρθαν σε μένα στον ύπνο μου και ένας από αυτούς είπε : Ω Αμπντουλάχ, ο Θεός σας παρακάλεσε να μην μας αποσπάσετε από αυτήν τη γυναίκα και να μην γειτνιάσετε μαζί μας . Είπε, ξύπνησα με πανικό και στη συνέχεια έφερε μια κηδεία μιας γυναίκας, οπότε είπα ότι ο τάφος είναι πίσω σου, γι ‘αυτό τους έστειλα σε αυτόν τον τάφο . Όταν ήταν νύχτα, δες, οι δύο γυναίκες ήταν στο όνειρό μου, μια από αυτές είπε : Είθε ο Θεός να σας ανταμείψει για μας, γιατί έχετε περάσει πολύ καιρό από εμάς . Είπα : Ποιο είναι το θέμα του φίλου σας; Μην μου μιλάς καθώς μου μιλάς. Είπε : Αυτός πέθανε χωρίς θέληση, και το δικαίωμα εκείνων που πέθαναν χωρίς θέληση να μην μιλήσουν μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης ….

Ποιο είναι το όραμα της σωστής σόλας που είναι για ταξίδια, μετά ταξιδεύουμε στην ερμηνεία και στο ρεκόρ. Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι δεν έχει σόλα ή δεν περπατά μαζί της, πατάει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια και αν η σόλα είναι καινούργια, τότε είναι παρθένα, και αν είναι σπασμένη ή κομμένη, τότε είναι παρθένα. Και όποιος είδε ότι περπατούσε σε μια σόλα, ένας από αυτούς διέφερε από το πόδι Του και περπατούσε με μία σόλα, γιατί χωρίζει έναν αδελφό ή τον σύντροφό του στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού με θάνατο ή ζωή, χωρίζει τη γυναίκα του ή πουλά τον υπηρέτη του, και αν δει ότι τα παπούτσια του είχαν κλαπεί από αυτόν ή κάποιος άλλος τα φορούσε και μετά απάντησε σε αυτόν, τότε δολοφόνησε τη γυναίκα ή την υπηρέτρια του και κάποιον άλλον που είδε ότι τα παπούτσια του είχαν ληφθεί από αυτόν ή δεν έχει γείτονες, γιατί είναι ο θάνατος μιας γυναίκας και η παραμονή ενός ταξιδιού λόγω του μίσους της…

Συγκομιδή απορριμμάτων Εάν βλέπετε συλλέκτες αποβλήτων συγκομιδής κατά τη συγκομιδή, αυτό σημαίνει γόνιμη εργασία και άφθονες καλλιέργειες για τον αγρότη . Αν το μάθετε με τους θεριστές που απομένουν, θα υποφέρετε μια αγροικία μετά από δυσκολία στην απόκτηση των δικαιωμάτων σας . Αυτό το όνειρο σημαίνει για μια γυναίκα να παντρευτεί έναν ξένο ….

…Και όποιος βλέπει σαν να μαζεύει αυτό που πέφτει από τις διάσπαρτες αιχμές σε μια συγκομιδή : μια φύτευση γνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, τότε θα υποφέρει από τον ιδιοκτήτη της φυτείας ένα διασκορπισμένο αγαθό που θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Εάν αυτό που μαζεύεται είναι μια ομάδα μαζί του, τότε χτυπά ένα πυρομαχικό από το κέρδος των άλλων ….

…Ο Abu Hatim είπε ότι ρώτησα τον Muhammad ibn Sirin ποιο όραμα είναι το πιο σωστό για εσάς; Είπε : Για να βλέπει ο υπηρέτης τον Δημιουργό του, χωρίς πώς ή πώς ….

…Κριθάρι : χρήματα με ένα υγιές σώμα για όσους το κατέχουν ή το τρώνε, και είναι καλύτερο από το σιτάρι, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι γεννήθηκε βραχύβια επειδή είναι η τροφή του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και η συγκομιδή του σε εύθετο χρόνο είναι χρήματα που θα αποκτηθούν σε αυτόν, και ο Θεός Παντοδύναμος πρέπει να έχει δικαίωμα σε αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και δώστε τον οφειλόμενο την ημέρα της συγκομιδής του. Και η καλλιέργειά του δείχνει ένα έργο που απαιτεί την έγκριση του Παντοδύναμου Θεού . Το υγρό κριθάρι είναι εύφορο και η αγορά κριθαριού από σιτάρι είναι πολύ καλή . Και όποιος περπατά στη σπορά κριθαριού ή σε οποιαδήποτε από τις καλλιέργειες θα προσφέρει τζιχάντ . Και το όραμα του κριθαριού, σε κάθε περίπτωση, είναι καλό, όφελος και διαβίωση ….

Το κριθάρι είναι σε ένα όνειρο μια καλή, επείγουσα, λίγη κούραση . Και όποιος είδε ότι πούλησε σιτάρι για κριθάρι, τότε είναι ένας άνθρωπος που ξέχασε το Ιερό Κοράνι και εργάστηκε στην ποίηση . Και όποιος βλέπει ότι παίρνει μαλλιά, θα έχει έναν ακαδημαϊκό γιο, αλλά θα είναι βραχύβιος . Και ειπώθηκε : Κριθάρι χρήματα στην υγεία του σώματος . Και η αγορά κριθαριού είναι μια μεγάλη ιδιοκτησία, και η συγκομιδή του στο χρόνο είναι χρήματα που θα γίνουν σε αυτό . Και όποιος καλλιεργεί κριθάρι θα κάνει μια πράξη που ικανοποιεί τον Θεό τον Παντοδύναμο και μαζεύει χρήματα, ή χτυπά καλά από έναν κυβερνήτη . Το υγρό κριθάρι είναι εύφορο, το αίσθηση κριθαριού με καλό σημαίνει υγεία και ευεξία ….

Το να βλέπεις μια συγκομιδή σε ένα όνειρο δείχνει διαφωνία . Και αν οι θεριστές έπεφταν στο πράσινο, αυτό έδειχνε το ελάττωμα που εμφανίζεται σε αυτό . Ίσως να τους βλέπεις την εποχή του θερισμού δεν οφείλεται στον εχθρό, στους δίκαιους ή στον αφανισμό ….

…Και όποιος βλέπει ότι μαζεύει κριθάρι, δείχνει την καλοσύνη, το όφελος και τη γονιμότητα του sunnah, ειδικά αν είναι εγκαίρως ….

…Και ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι έλεγε έγκαιρα τις καλλιέργειες, δείχνει τη συμμόρφωση με τις εντολές του Αλλάχ, και παίρνει επιτυχία από τον Θεό Παντοδύναμο πληρώνοντας zakat .~…

Και όποιος βλέπει ότι περπατά σε συγκομιδές, θα συνοδεύσει μια ομάδα Μουτζαχεντίν στην εισβολή ….

…Και όποιος βλέπει ότι συγκομίζει καλλιέργειες σε μια άλλη εποχή εκτός από την εποχή του, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί μια μεγάλη επιδημία ή ασθένεια για τους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Όσον αφορά τα ταξίδια και τις μεταφορές, ερμηνεύεται με τρόπο που αυτός που βλέπει ότι ταξιδεύει και ξέρει ότι ο τόπος στον οποίο κατευθύνεται είναι καλύτερος από αυτόν στον οποίο βρίσκεται και απομακρύνεται από αυτό, τότε δείχνει τη βελτίωση της κατάστασής του και της επίτευξης των ελπίδων του, και αν ξέρει ότι ο τόπος στον οποίο βρίσκεται είναι καλύτερος από αυτόν στον οποίο έχει σχεδιαστεί η αποφασιστικότητά του, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του Εάν γνωρίζει ποιο είναι καλύτερο και αυτός δεν ξέρει ποιος μένει στα ταξίδια του, τότε δείχνει τη διασπορά του και την απόσταση από την πατρίδα του και τους συγγενείς του, ή μετακινείται από σπίτι σε σπίτι και είτε αποχαιρετά κάποιον ή κάποιον που κατατίθεται μαζί του όταν οι συνθήκες της αλλαγής της ζωής του, και μετά από αυτό, η κατάστασή του γίνεται ισιωμένη ….

…Επιτρέπεται να βλέπεις τον Θεό σε ένα όνειρο; Η απάντηση σε αυτό : ότι οι άνθρωποι της έκφρασης έχουν συμφωνήσει ότι επιτρέπεται να βλέπεις τον Θεό σε ένα όνειρο και υγεία , εκτός από το να βλέπεις τον Προφήτη ειρήνη . Ο Ibn Albaqlani είπε : δείτε τον Θεό σε ένα ονειρικό σκέψεις στην καρδιά μιας σημασιολογίας πίσω μου για πράγματα από ή να είναι σαν οποιοδήποτε άλλο πικρό Iaat , και ο Θεός ξέρει (1). Ε : Ποια είναι η εθιμοτυπία της καλής όρασης; Ποιο είναι το παράδειγμά της; Α : Οι μελετητές ανέφεραν την εθιμοτυπία που θα έκαναν εκείνοι που είδαν ένα δίκαιο όραμα, δηλαδή : 1 Να είμαστε ευγνώμονες για αυτό . 2 • Η Άννα Άστμπρ . 3 • Η Άννα μιλά, αλλά όποιος αγαπάει χωρίς το μίσος . Ειρήνη σε αυτόν, είπε : Εάν είδατε ένα όραμα αγάπης για το ότι είναι από τον Θεό , Fleihmd από τον Θεό και αυτό συμβαίνει . . ~(2) . Οι ενότητες της Αποκάλυψης διορθώνουν την έμπνευση ως ήδη Θεός του Μααγάιχ στην καρδιά του υπηρέτη, μια λέξη λέει στον Κύριο τον υπηρέτη του σε ένα όνειρο, όπως είπε ο σιωπηλός λατρεία και άλλοι, όπως : η συμβολή του πνεύμα των κοιμούνται ζωή των νεκρών από την οικογένειά του και τους συγγενείς του και τους συντρόφους του , και θα το μιλήσω αργότερα στη μεγαλύτερη ενεργοποίηση, αν θέλει ο Θεός . συμπεριλαμβανομένων : την άνοδο της ψυχής του στο Θεό και την προς αυτόν . συμπεριλαμβανομένων : εισέρχεται στο πνεύμα του Παραδείσου και της Μαχάχθα και άλλων (3). ___________________ (1) Ibn Hajar – op – (388 \ 12) (2) αφηγητές Bukhari επίσης στο Open – op – (369 \ 12) (3) γιος αξιών – πνεύμα – op – σελ. 63 ** αναφέροντας τον Δρ Fahad Al – Osaimi…

…Η μεταμόσχευση είναι ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει φυτέψει ένα εμφύτευμα και στη συνέχεια η γυναίκα του μείνει έγκυος . Και η καύση των καλλιεργειών είναι η πείνα και η ξηρασία . Και όποιος βλέπει ότι αγωνίζεται σε ένα καταπράσινο αγρόκτημα, τότε επιδιώκει τα έργα της δικαιοσύνης και του ασκητισμού, και δεν ξέρει αν θα γίνει δεκτός από αυτόν ή όχι . Και όποιος βλέπει ότι φυτεύεται σε μια γη, τότε ο παντρεμένος έχει έναν γιο, ο άγαμος έχει έναν γάμο, ο ιδιοκτήτης της καλλιέργειας έχει αύξηση του εισοδήματός του και ο Σουλτάνος ​​έχει ικανότητα στο βασίλειό του . Και η πράσινη φύτευση δείχνει μεγάλη διάρκεια ζωής . Και η ξηρή μεταμόσχευση είναι ενδεικτική βραχυπρόθεσμης . Η σπορά της δικαιοσύνης την παίρνει με δικαιοσύνη ή φιλανθρωπία διπλασιάζοντας την ανταμοιβή . Ίσως μια ακίδα του σίτου να υποδηλώνει δυσκολίες, όπως ακριβώς το κεφάλι του σιταριού έδειξε διπλασιασμό της ανταμοιβής . Και κριθάρι αισθητήρα με καλό . Και η εμφύτευση δείχνει δράση . Έτσι όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια γη κατάλληλη για καλλιέργεια, κάνει μια δουλειά που ελπίζει για ένα καλό αύριο . Και όποιος σπέρνει σε άλλο μέρος εκτός από τη μεταμόσχευση, τότε διαπράττει μοιχεία . Εάν δει τις συγκομιδές να συγκομίζονται σε διαφορετικό χρόνο, τότε αυτό δείχνει θάνατο σε εκείνη την περιοχή ή πόλεμο . Και όποιος περπατούσε ανάμεσα στα χωράφια, περπατούσε ανάμεσα στις τάξεις των Μουτζαχεντίν . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν γνωστό σπόρο, τότε αυτό είναι το έργο του στη θρησκεία ή στον κόσμο του . Το αγρόκτημα υποδηλώνει τη γυναίκα επειδή όργω, σπέρνω, γεννάω και γεννάω και θηλάζω μέχρι τη στιγμή της συγκομιδής, και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα της δώσουμε το παιδί ή τα χρήματά της . Ίσως το αγρόκτημα δείχνει την αγορά, τα προς το ζην, και το αγρόκτημα δείχνει το πεδίο της μάχης και το αγρόκτημα χρησιμοποιείται για τη στρατολόγηση και τη συγκομιδή με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος, και η ευγένεια του, υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους . Ο αγρότης μπορεί να έχει δηλώσει κάθε μέρος όπου οργώνεται για το μέλλον, και η ανταμοιβή και η ανταμοιβή εργάζονται σε αυτά, όπως τζαμιά, γραβάτες και δαχτυλίδια ….

…Και ο συγγραφέας του είπε ότι τα ανέκδοτα και τα οφέλη είναι τόσο πολλά που εξηγούνται πολύ και συνόψισα και έθεσα σε αυτήν την ενότητα τι είναι κατάλληλο για την πορεία του λόγου στο νόημα και το κατάλληλο. Όποιος βλέπει κάτι από αυτό, αφήστε τον να εξετάσει τα κεφάλαια και τι είναι κατάλληλο σε κάθε κεφάλαιο και να το βρει, και αν δεν ανέφερα στην κορυφή πολλών κεφαλαίων τι είναι μακρύ στην εξαγωγή του επειδή είναι Το νόημα αντιστοιχεί στο νόημα. Εάν ο αναζητητής θεωρεί την εξαγωγή των θυρών και δεν βρει αυτό που είδε και δεν ήξερε με ποια είναι κατάλληλη, τότε κοιτάξτε την πρόταση του κατάλληλου τμήματος και ζήτησα συγνώμη ότι αν οι περαστικοί βασίζονταν σε βιβλία έκφρασης, ειδικά , δεν θα μπορούσαν να κάνουν πολλά πράγματα, αλλά το πέρασμα πρέπει να γνωρίζει την προέλευση της έκφρασης και να εκφράσει τι του φαίνεται για το νόημα. Έγραψε ένα βιβλίο για αυτό και το ονόμασα Ο Διαφωτιστικός Πλανήτης στις Αρχές της Έκφρασης. Έχω συντάξει σε αυτό το βιβλίο μια ξεχωριστή πρόταση σε μέρη που είναι κατάλληλα να αναφερθούν, και το έξυπνο εκφραστικό κατανοεί την αναφορά του και η γνώση των αρχών γίνεται κατανοητή από τους ανθρώπους της έκφρασης ….

Το εμπόδιο σε ένα όνειρο είναι αυτός που το πληροί μια ανάγκη, καθώς προσπαθεί να επιτύχει αυτόν τον κόσμο και το μέλλον σύμφωνα με αυτό που σκόπευε στο όνειρο . Ίσως το εμπόδιο να αναφέρεται στη σκληρή γυναίκα, ή στον πολύ δυνατό άνδρα που δεν τον παίρνει παρά με καλοσύνη, και το εμπόδιο μπορεί να αναφέρεται στον σύντροφο ή σύντροφο που δεν πιστεύει σε χρήματα ή ψυχή . Ίσως το εμπόδιο να δείχνει το έργο που το σώζει από τους κινδύνους, ο Παντοδύναμος Θεός είπε : ( Μην μπείτε στο εμπόδιο, και δεν ξέρετε ποιο είναι το εμπόδιο ) , και τα εμπόδια μπορεί να είναι ενδεικτικά του πείσματος, των αντιξοών και των κινδύνων ή της τιμωρίας και ευγένεια, ή ο αργός ρυθμός ενός ζώου, μιας συζύγου, ενός σκλάβου, ή μιας γέφυρας ή της Qantara ….

…** το όραμα της ειρήνης του Προφήτη για τον Haritha bin Numan .. Ο Aisha – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του (ο Fraitni μεγάλωσε στον Παράδεισο και άκουσα τη φωνή του αναγνώστη να διαβάζει και εγώ είπε : Ποιο είναι αυτό; Και είπαν : Haritha γιος Numan ). Έτσι, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : ( Ομοίως η δικαιοσύνη είναι επίσης η δικαιοσύνη ) και ήταν ο πιο δίκαιος των ανθρώπων μέσω της μητέρας του ….

…Fadl Sahih Al-Bukhari 76 – Ο Sheikh Al-Islam Abu Ismail Al-Harawi διηγήθηκε με την αλυσίδα μετάδοσης του Al-Harawi με την αλυσίδα μετάδοσής του στον Abu Zaid Al-Marwazi. Είπε : Κοιμόμουν ανάμεσα στη γωνία και το ιερό, και είδα τον Προφήτη – να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – σε ένα όνειρο και μου είπε : Ω Αμπού Ζαΐντ, πόσο καιρό θα μελετήσετε το βιβλίο του Αλ -Shafi’i και δεν μελετώ το βιβλίο μου; Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, ποιο είναι το βιβλίο σου; Είπε : Το Τζαμί του Μωάμεθ μπιν Ισμαήλ . Το όραμα του θανάτου του Ibn al-Jawzi 77 – Με την εξουσία του Abu al-Rabi ‘Ali bin Abd al-Samad bin Ahmad bin Abi al-Jaish για την εξουσία του Abiyya, είπε : Afif al-Din Maatuq al- Ο Qalioubi είπε : Είδα αυτό που είδε ως κοιμισμένο να λέει : Στη ζωή σου έχω οδηγήσει και έσπασε έναν άμβωνα και έχω επίγνωση των φτωχών. Μια απάντηση Είπε : Πήρα ανακοίνωση του ύπνου μου, οπότε είπα : δείτε κάτι που συνέβη Fjana είδηση του θανάτου του σεΐχη Ibn al – ώρα εποχή είπα : ότι είχε απομείνει από τη φόρμα, παρακαλούμε να διευκρινίσει και να γίνει ένα τέταρτο του ενός ερειπωμένη επιστήμη…