…Και όποιος βλέπει ότι μαχαιρώνει μια γυναίκα με το δόρυ του, είναι ελεύθερος μαζί της σε διαφθορά ….

Όποιος είδε ότι ο μπάρτζου του ήταν ξαπλωμένος στη βρωμιά, τότε ερμηνεύτηκε από το ύψος και την αύξηση του χρήματος, και ειπώθηκε ότι η μπάρτζου ερμηνεύτηκε από τη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

…Ο Ιμάμης περπάτησε με τα πόδια, έκρυψε το μυστικό του και θριάμβευσε πάνω από τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει νικήσει τους νεκρούς και οι νεκροί είναι ικανοποιημένοι με τον ξυλοδαρμό του, δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον ….

…Όποιος είδε ότι έφευγε από το σπίτι ενώ ήταν σιωπηλός και δεν μίλησε με κανέναν έδειξε το θάνατό του, και ειπώθηκε ότι η είσοδος στο σπίτι ήταν ασφαλής με οποιονδήποτε τρόπο, όπως παρουσιάστηκε στους αιτούντες γραπτώς στο dawr. Μερικοί ποιητές είπαν : Αυτό το σπίτι φωτίστηκε με χαρά … και ήταν χαρά για τους θεατές. … εισαγάγετέ το με ειρήνη, πιστεύουμε

Όποιος βλέπει σαν να παρηγορεί έναν τραυματισμένο, έχει το ίδιο ποσό ασφάλειας όπως είπε, ειρήνη σε αυτόν : Όποιος συμβουλεύεται έναν τραυματισμένο, θα έχει την ίδια ανταμοιβή και η ανταμοιβή του Θεού Παντοδύναμου απαιτεί ασφάλεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και έρχεται να τον πλύνει, θα μετανοήσει από τις αμαρτίες ….

Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ένα όραμα να φιλιούνται εκείνοι που αγαπά ένα άτομο, που μεταφράζεται σε τέσσερις ευχαρίστηση και στοργή, και την επίτευξη του Κυρίου και του νυχιού ….

…Όσο για το πουκάμισο στο όραμα, η γυναίκα του άνδρα είναι ίσως η ανησυχία του στον Τύπο και τα προς το ζην, και μπορεί να είναι η θρησκεία του και η γενναιοδωρία του. Όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα νέο, αναιδές και φαρδύ πουκάμισο, η σύζυγός του συμφωνεί μαζί του για τα συμφέροντά του, ή η δίκαιη ζωή του, ή η θρησκεία του είναι σωστή. Και όποιος το βλέπει ως ανεπάρκεια ή σημαντική ανακάλυψη ή κάτι τέτοιο, η εκδήλωση βρίσκεται σε ένα από τα προαναφερθέντα πρόσωπα και ίσως το σπασμένο πουκάμισο θα πνίξει τις υποθέσεις του ιδιοκτήτη του και τις ανησυχίες του αφθονούν, ή αφήνει τη γυναίκα του. Και αν δει ότι φοράει ένα λεπτό πουκάμισο, τότε είναι ευγενικός στις υποθέσεις του ιδιοκτήτη του. Και αν το ένδυμα αυτού που είναι γνωστό από τα δίκαια ρούχα, τότε πάσχει από αποχή και έχει δίκιο στη θρησκεία του, και αν ο άγαμος βλέπει ότι φοράει νέο πουκάμισο, είναι παντρεμένος Μια γυναίκα και ειπώθηκε ότι όποιος είδα ότι του είχε δώσει ένα πουκάμισο είναι καλή είδηση, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα νέο πουκάμισο πάνω του, τότε συναντά τις υποθέσεις του και διορθώνει τις υποθέσεις του, και αν το δει ότι είναι φθαρμένο ή πέφτει από το πουκάμισό του τότε είναι χωρισμένο και αν δει το πουκάμισό του χωρίς τσέπη ή γιακά και το φοράει, αν είναι άρρωστος τότε είναι ο θάνατός του και τον καλύπτει. Το πουκάμισό του είναι ο θάνατός του…

Νέο έτος Το να βλέπεις ένα νέο έτος σε ένα όνειρο σημαίνει καλή, επιτυχία και οικογενειακή ευτυχία . Εάν προβλέψατε ένα νέο έτος ενώ ανησυχείτε, αυτό προβλέπει τη συμμετοχή σας σε προβλήματα και κρίσεις ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Το σπίτι είναι η σύζυγος του άνδρα στον οποίο ζει, και από αυτό λέγεται : Ο-και-έτσι μπαίνει στο σπίτι του εάν παντρευτεί . Ίσως έδειξε το σπίτι του στο σώμα του και αν είπε : Είδα ότι έφτιαξα ένα νέο σπίτι, και αν ήταν άρρωστος, το σώμα του θα ήταν υγιές . Και αν δεν υπάρχει κανένας ασθενής που παντρεύτηκε εάν ήταν άγαμος, ή παντρεύτηκε την κόρη του και την έφερε μέσα, ή αγόρασε ένα μυστικό όσο το σπίτι . Και όποιος είδε ότι ήταν πάνω από ένα άγνωστο σπίτι, χτύπησε μια γυναίκα . Και όποιος είδε ότι φυλακίστηκε σε τεκμηριωμένο σπίτι, με κλειδωμένη πόρτα, και το σπίτι στη μέση των σπιτιών, θα είναι καλά και καλά . Και όποιος βλέπει ότι έχει υπομείνει ένα σπίτι ή περπάτησε μέσα από αυτό, μπορεί να υπομείνει μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι φτιαγμένο από χρυσό, το σπίτι του θα πληγεί από φωτιά . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνει από ένα μικρό σπίτι, βγαίνει από αυτά . Και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα ευρύχωρο και λασπωμένο σπίτι, τότε είναι μια δίκαιη γυναίκα, και αν το σπίτι είναι επίχρισμα ή χτισμένο με τούβλα, τότε είναι μια υγιής, υποκριτική γυναίκα . Αν υπάρχει υπόγειο κάτω από το σπίτι, τότε είναι πονηρός, και αν είναι από πηλό, τότε είναι απατηλό στη θρησκεία . Το σκοτεινό σπίτι δείχνει μια γυναίκα με κακό χαρακτήρα . Και όποιος είδε ότι μπήκε σε ένα πασπαλισμένο σπίτι, χτυπήθηκε από τη σύζυγό του με την ποσότητα της υγρασίας και την ποσότητα της λάσπης, τότε διορθώθηκε και αφαιρέθηκε . Και αν βλέπει ότι χτίζει σπίτια και φρούρια σε μια χώρα, και αν παντρευτεί και γεννήσει παιδιά, τότε αν δει ότι το σπίτι του είναι ευρύτερο από το παρελθόν, τότε το καλό και η γονιμότητα θα επεκταθούν αυτόν και από τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι δημιουργεί ένα νέο σπίτι, θα χτυπηθεί από μεγάλη θλίψη. Αν δει ένα νέο σπίτι, ο εχθρός του θα πεθάνει . Εάν βλέπει το σπίτι του σκοτεινό, ταξιδεύει μακριά χωρίς κανένα όφελος ή ευχαρίστηση . Και αν δει το σπίτι του φωτισμένο, ταξιδεύει και βρίσκει καλά σε αυτό . Αν δει ότι κατεδαφίζει το σπίτι του, κάποιος άλλος κληρονομεί τα χρήματά του ….

…Και το νέο και το παλιό σε όλα τα πράγματα ερμηνεύονται με δύο τρόπους, ό, τι είναι νέο και το είδος του είναι αξιέπαινο. Εάν η χειραφέτηση γίνει εναντίον της, και ό, τι ήταν παλιό και αξίζει αξέχαστο, αν το βλέπει ως νέο, είναι εναντίον του ….

…Όποιος βλέπει ένα λευκό ζιρκόνιο, δείχνει μια όμορφη γυναίκα, η κόκκινη είναι μια συνυπάρχουσα γυναίκα, το πράσινο είναι μια γυναίκα που είναι τυλιγμένη και το manqousheh ερμηνεύεται από μια γυναίκα στην οποία υπάρχουν ορισμένοι τύποι όσων αναφέρθηκαν και ήταν είπε ότι εάν το κνήκο προέρχεται από δέρμα αγελάδας, τότε είναι ξένη γυναίκα, και αν είναι από αιγοπρόβατο, τότε είναι αραβική γυναίκα, ειδικά αν είναι (η σόλα της ) από το δέρμα των καμηλών . Και όποιος είδε ότι η ζαρμούζα του έπεσε σε ένα μέρος που δεν μπορούσε να φτάσει ενώ περπατούσε χωρίς παπούτσια, τότε δείχνει την εμφάνιση θλίψης, ανησυχίας και έλλειψης αγιότητας και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο της γυναίκας του και αν υπάρχει στοιχεία στο όραμα που δείχνει καλό, τότε δεν βλάπτεται . Και όποιος βλέπει ότι την έχει δώσει σε κάποιον, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και την παντρεύει με κάποιον άλλο, και μπορεί να δώσει στον υπηρέτη του σε κάποιον . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τραβάει τη ζερμοζάνα του από το χέρι του έως ότου κοπεί και τραυματιστεί από αυτό, τότε θα ερμηνεύσει το θάνατο της γυναίκας του . Και όποιος το είδε ότι φορούσε ένα κομμάτι του ενώ περπατούσε σε αυτό, δείχνει ότι το ταξίδι του δεν ήταν πλήρες, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις την παλιά βελονιά είναι καλύτερη από τη γιαγιά της ….

…Όσο για το δώρο, όποιος βλέπει ότι δίνει ένα δώρο σε κάποιον και ο τύπος του είναι συμπαθητικός, τότε είναι καλός για τον πράκτορα και το αποτέλεσμα, και ο καθένας παίρνει από τον ιδιοκτήτη του αυτό που θέλει, και εάν αυτό το είδος είναι δεν του άρεσε, τότε ο καθένας λαμβάνει από τον άλλον αυτό που μισεί, και όποιος βλέπει ότι του δίνεται ένα δώρο από έναν σεΐχη ή έναν ηλικιωμένο άντρα, τότε αξίζει τον κόπο, ακόμα κι αν προέρχεται από έναν νεαρό άνδρα ή μια νεαρή γυναίκα , οπότε διαφωνούσε μαζί του, και όποιος είδε ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον και το επέστρεψε σε αυτόν, αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια συνομιλία μεταξύ τους ότι μισεί σαν αυτόν, και όποιος βλέπει ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον, τότε είναι ευγενικός σε αυτόν, εκτός από το δώρο του σκλάβου, τότε του στέλνει έναν εχθρό…

…Στο όραμα, δείχνει το τζαμί, όπως το τζαμί δείχνει την αγορά . Μπορεί να υποδηλώνει έναν πόλεμο στον οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας άνθρωπος χάνει . Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει από μια οδυνηρή τιμωρία ). Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία σε αυτήν, και ξύπνησε στο τζιχάντ, τότε ήρθε ο μάρτυρας, αλλά ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ έχασε ή το χαλάσει, και αν ήταν αναζητώντας γνώση, θα τον σταματούσε ή το αίτημά του για κάτι άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό. Έχασε την προσευχή της Παρασκευής στο τζαμί . Και όποιος είδε την αγορά γεμάτη ανθρώπους, ή είδε μια φωτιά μέσα της, ή είχε άχυρο γεμισμένο στις πλευρές της, τα κέρδη και η υποκρισία θα ερχόταν στην οικογένειά του . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν νυσταλέα, ή βλέπουν τα μαγαζιά κλειστά, ή βλέπουν την αράχνη να τους υφαίνει, τότε είναι κατάθλιψη . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η αγορά είναι ο κόσμος, και όποιος το βλέπει ευρέως θα αποκτήσει έναν ευρύ κόσμο . Και ειπώθηκε : Η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές εξαιτίας αυτού που συγκεντρώνει το κοινό . Όσο για όποιον ζει στην αγορά, είναι καλός οδηγός για αυτόν . Εάν η αγορά ήταν αργή, δείχνει ανεργία . Και οι αγορές σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές για τα οφέλη, τα προς το ζην και τα νέα ρούχα . Ίσως οι αγορές έδειχναν ψέματα, ανηθικότητα, ανησυχία και αγωνία . Η αγορά δείχνει κάθε σημαντικό μέρος, όπως τζαμιά και εκκλησίες, και τη θάλασσα που συλλέγει ψάρια που τρώνε ο ένας τον άλλον . Η αγορά δείχνει στους ανθρώπους της αφαίρεσης να πέσουν στην απαγορευμένη ή τάση προς τον κόσμο, και αυτό μπορεί να είναι απόδειξη ταπεινότητας . Και αν στην αγορά αναφερόταν στον Θεό, υψώνοντας τη φωνή του, δείχνοντας ότι απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό . Και κάθε αγορά έχει μια ερμηνεία : Όσον αφορά την αγορά βιβλίων, το να βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση και μετάνοια . Η αγορά των φαρμακοποιών είναι μια θεραπεία για τους άρρωστους . Και η αγορά αρωμάτων είναι καλά νέα, σύζυγοι και παιδιά . Η γλυκιά αγορά είναι απόδειξη της πίστης και του Ισλάμ . Και η αγορά σπόρων, αυξάνοντάς την και ανανεώνοντας τους συζύγους, τη θέση, τη διαβίωση και την κάλυψη για θέματα . Και η αγορά κοσμημάτων είναι ενδεικτική για γάμους, στολίδια και συζύγους . Και η αγορά κοσμημάτων μοιάζει με κύκλους μνήμης και μαθήματα γνώσης . Η αγορά ταμιών υποδηλώνει γνώση συστημάτων και πεζών, πλούτο μετά τη φτώχεια, και επίσης δείχνει την κατοικία της κρίσης . Και η αγορά χαλκού σηματοδοτεί την ευτυχία, την ταλαιπωρία, το σπασμό του κεφαλιού, το γάμο με τους άγαμους, τις χαρές και τις απολαύσεις . Και η αγορά όπλων δείχνει πόλεμο και νίκη επί των εχθρών . Και η αγορά σκλάβων, η δόξα και το καλό, ή η γνώση περίεργων ειδήσεων, και ίσως δείχνει την αγορά των ζώων . Και η αγορά μαλλιού και χνούδι δείχνει οφέλη και τα προς το ζην . Και η αγορά βαμβακιού δείχνει ανάπτυξη και διατροφή, καθώς και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και η αγορά για το Abazir είναι ο απόγονος, τα κέρδη και το όφελος από την καλλιέργεια . Και η αγορά λαχανικών δείχνει τη δυστυχία και τη δυστυχία να ζήσει . Η αγορά ψαριών είναι τα προς το ζην, τα οφέλη και μια συνάντηση με την οικογένεια και τους συγγενείς . Και η αγορά κρέατος δείχνει τον τόπο του πολέμου λόγω του αίματος που ρίχνεται σε αυτόν . Και η αγορά λαδιού, γκι και μελιού δείχνει την άνοδο των επιθυμιών και τη θεραπεία ασθενειών . Ανησυχίες αγοράς κρεοπωλείων και Ancad . Ταξίδια στην αγορά σέλων στην ξηρά . Και η αγορά φρούτων είναι καλές πράξεις, επιστήμη και παιδιά . Η αγορά ακινήτων είναι η διατήρηση χρημάτων και τα μυστικά . Η αγορά σιταριού είναι η ευημερία και η ασφάλεια από τον φόβο . Και η υποκρισία, η διάκριση και η συνάντηση στην αγορά ξύλου . Και η αγορά σιδήρου είναι κακό, αγωνία, εκπτώσεις, ατυχία και αγωνία, και μπορεί να υποδηλώνει διατροφή και όφελος . Και η αγορά μεταξιού είναι δόξα, χρήματα και καλή δουλειά . Και η αγορά κεριών είναι μετάνοια για τον αμαρτωλό και οδηγό για τους χαμένους . Και η ελαφρόπετρα είναι ταξίδι, και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά ζώων, σκλάβων ή σκλάβων . Και η αγορά σκηνών ταξιδεύει και μπορεί να υποδηλώνει την αγορά καλυμμάτων για τους νεκρούς . Και η αγορά του Χατζαμίν ανησυχεί και προγόνους και ασθένειες, και ίσως δείχνει τους μάρτυρες της αγοράς . Και η αγορά μολύβδου δείχνει ασθένειες με περιορισμό . Και η αγορά κεφαλαίων σημαίνει διατήρηση, κατανόηση και ευαισθητοποίηση . Και η αγορά μαγειρικής σημαίνει επούλωση από ασθένειες και ικανοποίηση των αναγκών . Και η αγορά μπουκαλιών δείχνει υποκρισία και κουτσομπολιά . Η αγορά χαρτιού είναι απόδειξη νίκης για τους καταπιεσμένους και εκδίκηση εναντίον του καταπιεστή ….

…Υπάρχει κάποια εξήγηση για ορισμένες περιπτώσεις τηλεπάθειας που μερικές φορές βρίσκονται ανάμεσα σε δίδυμα ή συγγενείς και αυτό έχει να κάνει με τα όνειρα; Ναι, αυτό το φαινόμενο υπάρχει και ένα παράδειγμα αυτού . Μπορεί να υπάρχουν δύο αδέλφια ή φίλοι, και ένας από αυτούς λέει για κάτι που συνέβη με τον άλλο, είτε ήταν χαρούμενο ή λυπημένο, για παράδειγμα, και στη συνέχεια ανακαλύπτει την ειλικρίνεια αυτής της σκέψης που ήρθε στη φαντασία του ιδιοκτήτη της, και αυτό κατά τη γνώμη μου έχει μία από τις δύο ερμηνείες : 1_ Αυτό ονομάζεται έμπνευση, και το ανέφερα και ανέφερα ότι ο Omar bin Al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήταν ένας από τους εμπνευστές και η ιστορία του με ένα διάσημο mastaba, και είπα ότι αυτό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των προφητών και των αγίων . 2_ Ότι αυτός ο κίνδυνος μπορεί να είναι δυνατός για τον ιδιοκτήτη του κατά τη διάρκεια του ύπνου. Όταν τα πνεύματα συναντιούνται, η ψυχή ενός αδελφού μπορεί να συναντήσει τον αδερφό του και να τον περιγράψει στην τάξη του, τον εραστή με τον εραστή του, τον Χαλίλ με τον φίλο του, και απουσιάζει από την οικογένειά του, οπότε λαμβάνει χώρα μια συνάντηση μεταξύ αυτών των πνευμάτων και πραγματοποιείται μια συνάντηση, και τότε μπορεί να υπάρχουν νέα από αυτούς για μερικούς, και μετά αφού ξυπνήσει, λέει σε αυτές τις ψυχές ή σε αυτούς που έχουν δει οράματα Τι συνέβη και τι συνέβη μπορεί να απουσιάζει από αυτήν, όπως εάν είναι έξω από τα όρια του τόπου , όπως απουσιάζουν ή ειδήσεις ταξιδιώτη, ή εκτός των χρονικών ορίων, όπως εάν αυτός ο πληροφοριοδότης είναι νεκρός, ένα φαινόμενο που δεν προκαλεί έκπληξη και υπάρχουν πολλά παραδείγματα στα οποία βλέπουμε μια σύνδεση μεταξύ δύο πλευρών με την απόσταση μεταξύ τους, για παράδειγμα, το συναίσθημα της μητέρας Μια γυναίκα που θηλάζει χρειάζεται τον γιο ή την κόρη της να θηλάσει, αν και μερικές φορές είναι μακριά από αυτήν, και αυτό οφείλεται σε μερικά από τα σημάδια που οι γυναίκες που θηλάζουν γνωρίζουν από την παραγωγή του γάλακτος τους και τον πόνο στο στήθος τους πριν τ ο χρόνος του θηλασμού, και αυτό είναι ένα από τα ζωντανά παραδείγματα ….

…Και οι προσευχές για βροχή σε ένα όνειρο είναι ενδεικτικές του φόβου, της δυστυχίας, των υψηλών τιμών και της κατάθλιψης . Δείχνει ένα ατύχημα σε αυτό το μέρος από έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη . Και η προσευχή της έκλειψης του ήλιου και η σεληνιακή έκλειψη υποδηλώνει την προσπάθεια να φέρει άνεση σε αυτόν που δείχνει ο ήλιος ή η σελήνη . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τη μετάνοια του κακού και τη μεταστροφή του άπιστου, ή το θάνατο ενός μελετητή . Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται την υπεροργική ή εθελοντική προσευχή, υποδηλώνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την προσήλωσή του στη Σουντά, ή ότι εκτελεί το ζήτημα του μέλλοντος, και η επιφανειακή προσευχή δείχνει φιλία και εγγύτητα στις καρδιές των ανθρώπων μέσω υπηρεσία ή χρήματα, και αν ο βλέποντας είναι άγαμος, παντρεύτηκε και αν είναι παντρεμένος, έχει δύο γιους, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και του δώσαμε τον Ισαάκ και τον Ιακώβ περιττό ). Και αν προσεύχεται εθελοντικά στον Θεό Παντοδύναμο και ήταν φτωχός, ήταν πλούσιος και έγινε καλός, ή έγινε κοντά στον Θεό Παντοδύναμο, και μπορεί να έχει συγκεντρωθεί μεταξύ ανθρώπων για να διαλύσει τις επιθυμίες τους . Και η προσευχή των επιθυμιών σε ένα όνειρο είναι ενδεικτική των εποχών . Και η προσευχή qadha είναι ένδειξη της εκπλήρωσης της θρησκείας, της μετάνοιας του κακού, της μετατροπής του απιστία ή της εκπλήρωσης ενός όρκου . Και η προσευχή της συνεδρίασης δείχνει αδυναμία, αποτυχία και ικανοποίηση με ό, τι μπορείτε να κάνετε για να ζήσετε, και ίσως υποδηλώνει προειδοποίηση για την ασθένεια του πατέρα του ή του δασκάλου του . Και η προσευχή της συγχώρεσης δείχνει σε ένα όνειρο τη συγχώρεση των αμαρτιών. Αν οι άνθρωποι το προσεύχονται, αυτό υποδηλώνει την πτώση της βροχής, και αν ο προσκυνητής είναι φτωχός, είναι πλούσιος και αν είναι στείρος, φροντίζει για αρσενικά παιδιά . Η προσευχή των επαίνων σε ένα όνειρο είναι ένα σημάδι καθοδήγησης και ένα σημάδι καλοσύνης και δημιουργίας μέσων διαβίωσης . Οι προσευχές της Παρασκευής δείχνουν στον προσκυνητή τι θέλει, ή χαρά και μάρτυρες διακοπών, εποχών και Χατζ . Οι προσευχές της Παρασκευής, όπως οι μικρές προσευχές, υποδηλώνουν ταξίδια ή την άμεση ανακούφιση και συνάντηση με την αγαπημένη . Και η προσευχή του Eid al-Fitr σε ένα όνειρο είναι μια ένδειξη για την εξόφληση του χρέους, τη θεραπεία των ασθενών, την απαλλαγή από τις αντιξοότητες και την ανακούφιση των ανησυχιών . Και η προσευχή του Eid al-Adha υποδηλώνει απομίμηση πραγμάτων, διατηρώντας τη θέληση και εκπλήρωση του όρκου . Ίσως οι δύο προσευχές έδειχναν μια συνάντηση με τους εχθρούς, επειδή η συνάντησή τους με αυτούς είναι τεμπέλη . Και όποιος έχασε κάτι και είδε ότι το Eid επέστρεψε σε αυτόν ό, τι έχασε, και αν ήταν Eid al-Fitr, τότε βγαίνει από τη δυσκολία στην ικανότητα, και αν το Eid al-Adha και ανήκε σε μια χειραφέτηση ή έναν φυλακισμένο , θα ελευθέρωνε από τη φυλακή του, και αν ήταν στο χρέος, το χρέος του θα ξοδευόταν για λογαριασμό του . Και η προσευχή Istikharah σε ένα όνειρο διαλύεται και συγχέεται, και δείχνει ένα καλό αποτέλεσμα . Και η απουσία προσευχής σε ένα όνειρο είναι ένα αίτημα κέρδους ….

…Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Θρησκευτική αναγέννηση Εάν ονειρεύεστε ότι παρευρεθήκατε σε μια συνάντηση θρησκευτικής αναγέννησης, αυτό προβλέπει την εμφάνιση οικογενειακών διαφορών και απώλειας στην εργασία και στο εμπόριο . Εάν συμμετέχετε στη συνάντηση, θα τους ενοχλείτε και τους φίλους σας λόγω της ακανόνιστης συμπεριφοράς σας ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει χυλό, τότε είναι σε καλή κατάσταση, και όποιος βλέπει ότι τρώει σε ένα πιάτο και έχει απορροφήσει ό, τι είναι μέσα του, η ζωή του έχει τελειώσει, και αν κάτι απομένει από αυτό παραμένει του ζωή τόσο πολύ όσο και όποιος βλέπει ότι γλείφει ένα μπολ ή τα δάχτυλά του, τότε θάβεται και αναβάλλεται, και όποιος βλέπει ότι μασάει φαγητό ή τσίχλα, θα πολλαπλασιάσει τα λόγια Του για ένα θέμα, και όποιος δει ότι τρώει σε ένα τραπέζι, τότε θα κερδίσει τα καλά και τα προς το ζην, και ίσως το τραπέζι είναι ένα πεδίο για πόλεμο και συνάντηση, και η συνάντηση πάνω από αυτό είναι ένα μαχαίρι, και ειπώθηκε όποιος είδε ότι ήταν σε ένα τραπέζι παντρεύτηκε, και αν δεν το έτρωγε, ήταν παρθένα και όποιος είδε ότι αντάλλαξε φαγητό μεταξύ των χεριών του με φαγητό εκτός από το φυτό της γης, τότε στερείται και κινείται προς ταπείνωση και ταπείνωση

…Το παντελόνι είναι μια ξένη γυναίκα σε ένα όνειρο, οπότε όποιος έχει νέο παντελόνι θα παντρευτεί μια ξένη γυναίκα . Και ειπώθηκε : Το νέο παντελόνι είναι αγνότητα να φορέσει . Και όποιος φοράει παντελόνι χωρίς πουκάμισο, φοβάται τη φτώχεια ή ταξιδεύει στους μη Άραβες γιατί είναι αυτός που τα φοράει . Και ειπώθηκε : Το παντελόνι σε ένα όνειρο είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του εάν το φοράει . Και ειπώθηκε : το παντελόνι είναι μια κακή γυναίκα ή μια ξένη σκλάβια, και αν τα αγοράσει από κάποιον άλλο εκτός από τον ιδιοκτήτη τους, θα παντρευτεί μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε παντελόνι, η δύναμή του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Λέγεται : Το παντελόνι σε ένα όνειρο αποκτά την εντολή ….

…Το φόρεμα είναι σε ένα όνειρο της αξιοπρέπειας και της υπερηφάνειας του άνδρα, αν είναι νέο, λευκό . Αν είναι σκλάβος, τότε είναι τρυφερότητα στη θρησκεία του ιδιοκτήτη του, γιατί το ένδυμα είναι θρησκεία του ανθρώπου και τις φιλοδοξίες του. Εάν το φοράει το χειμώνα, τότε είναι όμορφος, αλαζονικός και είναι φτωχός . Και ειπώθηκε : Η ρόμπα είναι μια κακή γυναίκα . Εάν βλέπει ότι έχει χάσει μια ρόμπα ή ένα φθαρμένο ένδυμα, τότε είναι ασφαλής από τη φτώχεια και επιδεικνύεται στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα νέο κρύο από την Υεμένη ή εάν οι πλευρές του είναι σπασμένες, μαθαίνει κάτι από το Κοράνι και μετά το ξεχνά . Εάν μια γυναίκα δει μια ρόμπα, τότε ο σύζυγός της δεν είναι καλός σε αυτήν . Η ρόμπα είναι η εμπιστοσύνη ενός άνδρα, επειδή είναι ο τόπος της σελίδας του λαιμού, και ο λαιμός είναι ο τόπος εμπιστοσύνης . Δείτε επίσης ρούχα ….

…Ο Al-Karmani είπε: Το shalwar είναι υπηρέτης . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος του έχει δώσει μια shalwara, αυτό δείχνει την προσθήκη ενός υπηρέτη . Και όποιος βλέπει ότι ο Shalwarah είχε κλαπεί, δείχνει τη θλίψη του λόγω ενός υπηρέτη . Ένιωσε ότι είχε βρει ένα νέο Hllwara που δείχνει έναν νέο διακομιστή, αν και μαύρο βρώμικο ή λεκιασμένο από λάδι ή πίσσα, έτσι ώστε να έχει δυσάρεστη μυρωδιά, υποδηλώνει την τιμωρία του Θεού που είπε ότι ο Παντοδύναμος Srabilhm του tar και ο Tgshy αντιμετωπίζουν φωτιά αν και ήταν κόκκινο, υποδηλώνει ταπεινωτικό Εάν είναι πράσινο, τότε δείχνει ότι οι άνθρωποι την κατηγορούν σε μια δουλειά, και αν είναι κίτρινη, τότε δείχνει ασθένεια και αν βλέπει ότι έχει φορέσει κάτι από αυτά τα χρώματα, τότε είναι καλό και ευεργετικό ….

…Το φράξιμο, που είναι το θησαυροφυλάκιο, έχει πρόσωπο, οπότε όποιος βλέπει ότι φοράει ένα νέο φράξιμο, θα αγοράσει ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι βγάζει το τσόκαρό του, θα πέσει ανάμεσα σε αυτόν και εκείνους που το χρησιμοποιούν για το κακό και την εγκατάλειψη . Και όποιος βλέπει ότι καίγονται τα τσόκαρά του, θα ερμηνεύσει το θάνατο του υπηρέτη του ή τον θάνατο του εργοδότη του . Και όποιος βλέπει ότι συνέβη ένα ατύχημα στο φράξιμο του, θα ερμηνευτεί όπως αναφέρεται . Και όποιος βλέπει ότι περπατάει σε ένα νέο φράξιμο και είναι ικανός σε αυτό, οι υποθέσεις του είναι σωστές με τους υπηρέτες του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει το τσόκαρό του και δεν είχε καμία επίδραση σε αυτό, ή πιστεύει ότι κάνει κάτι καλό όταν το βγάζει, αυτό δεν τον βλάπτει . Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του φράγματος ερμηνεύεται από μια υποκριτική γυναίκα, και αν δει ένα φράξιμο, τότε ερμηνεύεται με αυτά που είπε. Εάν το φοράει, ανήκει σε μια τέτοια γυναίκα, αν δεν το φοράει, αυτό δεν τον βλάπτει. Διακόπηκε από το ταξίδι ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι παραιτείτε από μια δουλειά, αυτό σημαίνει ότι, δυστυχώς, θα χάσετε ένα νέο έργο που αναλαμβάνετε . Εάν ακούσετε άλλους να εγκαταλείπουν τη δουλειά τους, αυτό ερμηνεύεται ως ενοχλητικό νέο ….

…Καπέλο Εάν ονειρεύεστε να χάσετε το καπέλο σας, μπορείτε να περιμένετε μη ικανοποιητική επιχείρηση και άτομα που δεν διατηρούν σημαντικές δεσμεύσεις . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο καπέλο, αυτό προβλέπει αλλαγή στη θέση και τη δουλειά, και αυτό θα είναι υπέρ του . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο και όμορφο καπέλο, τότε αυτό σημαίνει την απόκτηση πλούτου και ότι θα είναι το αντικείμενο του θαυμασμού . Και αν ο άνεμος φυσάει το καπέλο σου, αυτό σημαίνει ξαφνικές αλλαγές στις εμπορικές υποθέσεις για το χειρότερο σε κάποιο βαθμό . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να δει ένα καπέλο, θα κληθεί να συμμετάσχει σε κάποια γιορτή . Και αν ένα κορίτσι ονειρευόταν να δει τον εραστή της να φοράει καπέλο, αυτό σημαίνει ότι θα ντρέπεται και ντρέπεται στην παρουσία του . Εάν δείτε ένα καπέλο κρατουμένου, αυτό σημαίνει ότι η γενναιότητά σας σας προδίδει σε κίνδυνο . Εάν δείτε ένα καπέλο ανθρακωρύχου, θα κληρονομήσετε ένα επαρκές χρηματικό ποσό ….

…Ο Τορά Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι απαγγέλλει την Τορά αλλά δεν το ξέρει, τότε ένας άντρας πηγαίνει στο δόγμα του θανατηφόρου και του μοιραίου . Και όποιος είδε ότι είχε τορά, αν ήταν μουσουλμάνος βασιλιάς, θα άνοιγε μια χώρα από τις χώρες των εχθρών του, ή θα συμφιλιωνόταν μαζί τους όπως ήθελε . Αν ήταν επιστήμονας, αύξησε τις γνώσεις του ή υπερέβαινε αυτό που ξέρει ή τείνει να ακολουθεί το δόγμα των λαών της ιδιοτροπίας . Ίσως βλέποντας την Τορά να υποδεικνύει τη συνάντηση με την απουσία ή την παρουσία των χαμένων . Και ίσως το βιβλίο δείχνει ποιος είναι μεταξύ της οικογένειάς του . Και αν ο βλέποντας ήταν άγαμος, παντρεύτηκε χωρίς τη θρησκεία του, και ίσως τα ταξίδια του αυξήθηκαν, και η Τορά είχε ταξίδια . Και αν η σύζυγός του ήταν έγκυος, έφερε ένα παιδί με υποψία, όπως ισχύει και σε άλλα βιβλία . Ο οραματιστής μπορεί να παντρευτεί μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα, ή μπορεί να συσχετιστεί με κάποιον που χαλάει τη θρησκεία του, και το να βλέπεις κάτι άλλο από το αγαπημένο βιβλίο βιβλίων και εφημερίδων σε ένα όνειρο δείχνει δόξα για τους αφέντες των υποθέσεων . Το να βλέπεις την Τορά και το Ευαγγέλιο υποδηλώνει το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ή οι παραχωρήσεις που δίδονται . Το να βλέπεις την Τορά σε ένα όνειρο δείχνει σοφία, γνώση και καθοδήγηση . Εάν κάποιος έχει μια έγκυο γυναίκα και δει το Τορά στο χέρι του, η σύζυγός του γεννά ένα κορίτσι, επειδή το όνομα Τορά είναι θηλυκό ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μάλιστα μαλλιά του το κεφάλι ή τη γενειάδα με νερό και ρέει, και αν δεν ήταν υποχρεωτικό να το κάνει αυτό, θα έβλεπε κάποιον άλλο ή κάποιον άλλο, θα το δει ….

…Όσον αφορά το ροδόνερο, ερμηνεύεται με υγεία και καλό έπαινο. Όποιος βλέπει ότι έχει πασπαλίσει τριαντάφυλλο σε κάποιον που δεν έχει μυρωδιά, τότε εξοικονομεί τα χρήματά του ή για κάποιον που δεν το αναγνωρίζει και δεν τον ευχαριστεί από αυτό ….

…Βρωμιά : δηλώνει τους ανθρώπους, τη γη και έχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άνθρωπος θα ξεσκονιστεί αν είναι πλούσιος . Και ίσως υποδηλώνεται από τη φτώχεια, τον θάνατο και τον τάφο, γιατί είναι το κρεβάτι των νεκρών . Και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας μεγαλώνει αν είναι φτωχός . Ο ίδιος λέει : « ή άπορους Η σκονισμένη » είναι το σκάψιμο του εδάφους και εξόρυξη χώματος, ήταν άρρωστο ή έχει ένα άρρωστο, ότι ο τάφος του, αν ταξίδευε, έσκαψε τα ταξίδια του, και στο έδαφος του και τα χρήματα και το ενδιαφέρον του κέρδισε, επειδή ο ξυλοδαρμός στο έδαφος ταξιδεύει, ο στίχος : ~ και άλλοι χτυπούν στο έδαφος .~ Και αν είναι γυναίκα που αναζητά γάμο, τότε η γη είναι η σύζυγός του, το σκάψιμο είναι η αποψίλωση, η αρσενική αξίνα και η βρωμιά είναι τα χρήματα της γυναίκας ή το αίμα της δικαιολογίας της . Και αν είναι ψαράς, τότε το σκάψιμο είναι η προδοσία του για το κυνήγι, και το χώμα του είναι το κέρδος του και τι τον ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην επιδίωξη και κέρδος, εξαπάτηση ή κόλπο . Η βασική αρχή του σκάψιμου είναι αυτό που σκάβεται για ένα έβδομο του αφρού για να πέσει σε αυτό, οπότε απαιτείται απατηλή σκάψιμο για αυτό . Όσο για το άτομο που έχει βρώμικο τα χέρια του από τη βρωμιά, ή το ένδυμά του από τη σκόνη, ή με αυτό στο έδαφος, εάν είναι πλούσιος, τα χρήματά του χάνουν και χρειάζονται ταπείνωση και ανάγκη, και εάν έχει χρέος ή έχει μια κατάθεση, το επιστρέφει στην οικογένειά του και τα αφαιρεί όλα από το χέρι του, και χρειάζεται μετά από αυτόν, ακόμα κι αν είναι άρρωστο, το χέρι του μείωσε τα οφέλη αυτού του κόσμου, απογύμνωσε τα χρήματά του και πιάστηκε με βρωμιά . Και χτυπώντας τη γη με βρωμιά, δείχνει κερδοσκοπία με κέρδος, και χτυπώντας με μια ζώνη ή ραβδί, δείχνει ένα καλό ταξίδι, και μερικοί από αυτούς είπαν : περπατώντας στο χώμα, αναζητώντας χρήματα και αν το μαζεύει ή το τρώει, συλλέγει τα χρήματα και τα χρήματα παίρνουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο. Εάν μεταφέρει κάτι βρωμιά, θα είναι προς όφελος όσο κουβαλούσε, και αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε εξαπατά μέχρι να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του και αν το μαζέψει από ψωνίζει, συγκεντρώνει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι η βρωμιά είναι στραγγισμένη, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, γιατί η βρωμιά είναι δική σου και χρήματα, και αν βλέπει ότι σάρωσε τη σκόνη στην οροφή του σπιτιού του και το έβγαλε έξω, τότε είναι η αποχώρηση των χρημάτων της γυναίκας του , και αν ο ουρανός βρέχει βρωμιά, τότε είναι καλό ότι δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και τον χτύπησε από τη βρωμιά και τη σκόνη του, χτύπησε χρήματα από την κληρονομιά του, και αν έβαζε βρωμιά στο κεφάλι του, θα έπαιρνε χρήματα από παραμορφώσεις και αδυναμίες . Και όποιος βλέπει σαν ένα άτομο να ανακατεύει βρωμιά στα μάτια του, τότε ο Χετταίος ξοδεύει χρήματα στους Χετταίους για να φορέσει κάτι πάνω του ή να πάρει από αυτόν ό, τι προορίζεται . Αν δει ότι ο ουρανός έβρεχε πολύ βρωμιά, τότε βασανίζεται, και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει τη βρωμιά με ένα πανί, γυρίζει από τόπο σε τόπο ….