…Συλλυπητήρια Συλλυπητήρια σε ένα όνειρο, για κάποιον που έχει μείνει καλά και είναι ένδειξη βλάβης που τον πλήττει, και ο οποίος βρίσκεται στη σοβαρότητα των αποδείξεων οφέλους, και για τους ιεραποστόλους και εκείνους που αναζητούν χρήματα, αυτό είναι απόδειξη της ανάγκης του να παρηγορήσει τους ανθρώπους για αυτούς εξαιτίας των καταστροφών και των ζημιών που τους πλήττουν . Συλλυπητήρια για κάποιον που βρίσκεται σε κίνδυνο υποδηλώνει ελπίδα και καλοσύνη και απομάκρυνση της αγωνίας από αυτόν . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να είναι θύμα ενός τραυματία, θα λάβει ασφάλεια ή καλά νέα . Συλλυπητήρια σε ένα όνειρο χωρίς τραυματισμένο άτομο δείχνει ένα ατύχημα που απαιτεί συλλυπητήρια, και ίσως το συλλυπητήριο δείχνει εγγύτητα με τους ανθρώπους, και στοργή σε άτομα με ειλικρίνεια και απαλότητα στο να μιλούν ….

…Ποιος είναι ο λόγος για εκείνους που λένε ότι δεν ονειρεύομαι ;; Συχνά έχω μια συνάντηση ή μια συνομιλία με κάποιον που μου λέει : Δεν ονειρεύομαι … και τον βλέπετε ενοχλημένο μερικές φορές ! Και τον βλέπετε να το λέει σαρκαστικά μερικές φορές ! Και μια κρατική γλώσσα. Δεν είμαι κάποιος που νοιάζεται για τη μεγάλη σου ! Αναλύοντας μια σειρά από προσωπικότητες που ζουν σε αυτό το φαινόμενο, μπορούμε να πούμε ότι αυτό το φαινόμενο υπάρχει στην αρχή και μου φάνηκε ότι οι πιο σημαντικοί λόγοι πίσω από αυτό είναι οι εξής : 1 / Ξεχάστε . Πολλοί που ονειρεύονται ή βλέπουν ένα όραμα μπορεί να το ξεχάσουν ή να το ξεχάσουν, και αυτή είναι η σοφία του Παντοδύναμου και Παντοδύναμου . Επομένως, μπορεί να υπάρχει κάποιος που θυμάται ξαφνικά ένα όνειρο που είδε, ή ένα ειλικρινές όραμα που είδε . 2 / Η σοβαρότητα του ύπνου για κάποιον που πάσχει από ένα τέτοιο φαινόμενο, και έτσι αυτός που κοιμάται πολύ στον ύπνο του μοιάζει με τους νεκρούς, και αυτό το είδος λίγο θυμάται τι βλέπει στον ύπνο του . 3 / Όποιος εργάζεται μερικές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και μερικές φορές τη νύχτα, και μερικές φορές τη νύχτα και άλλες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, και ούτω καθεξής, και αυτοί οι άνθρωποι συχνά δεν θυμούνται τα όνειρα ή τα οράματά τους, και έφτασα σε αυτήν την τελευταία κατηγορία πρόσφατα και μετά εκτεταμένη έρευνα και εξέταση και το δημοσίευσα για πρώτη φορά. Ο λόγος για τον οποίο δεν θυμούνται τα οράματα ή τα όνειρά τους είναι ότι δεν είναι τόσο άνετα στον ύπνο τους όσο εκείνοι που έχουν σταθερό καθεστώς ύπνου τη νύχτα και εκείνοι που κοιμούνται τη νύχτα, είναι αυτοί που έχουν τα μεγαλύτερα οφέλη του ύπνου . 4 / Αυτός που έχει προσωπικές στάσεις εναντίον αυτής της γνώσης λόγω ορισμένων από τους σχολιαστές, και αν ο λόγος είναι σωστός ή λάθος, τότε τον βλέπει εχθρικό με αυτή τη γνώση με αυτό το μέσο, ​​και λέει ότι δεν ονειρεύεται ή δεν βλέπει το όραμα . 5 / Είναι πολύ κακή όραση . Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους για αυτό το φαινόμενο και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

…Λέγεται ότι η διέλευση πρέπει να ρωτήσει κάποιον που βλέπει ένα όραμα και το ξέχασε όταν ξύπνησε από τον ύπνο του πώς βρήκε την κατάστασή του. Αν βρει το χέρι του στα δάχτυλά του, τότε θα έχει δει μικρά δέντρα και αν τα βρει στην πλάτη του, τότε θα έχει δει ένα προφανές, και αν τα βρει στο πλάι του, τότε θα έχει δει κάποιον ξαπλωμένο , και αν τα βρει στα πλευρά του, τότε θα έχει δει Αν μια γυναίκα το βρει στο πρόσωπό του, τότε θα έχει δει ένα σκουπιδοτενεκέ, και αν το βρει στο κεφάλι του, τότε θα έχει δει έναν τεράστιο πυλώνα ή μεγάλο δέντρο, και αν το βρει στο μηρό του, τότε θα έχει δει ένα ψηλό δέντρο και αν το βρει στο γόνατό του, τότε θα έχει δει ένα ποτάμι, και αν το βρει στα δάχτυλά του, τότε θα έχει είδα ένα μικρό δάσος ….

…Κιθάρα Αν ονειρεύεστε ότι έχετε κιθάρα ή αν παίζετε κιθάρα στο όνειρό σας, τότε αυτό σημαίνει μια διασκεδαστική συνάντηση και μια σοβαρή σχέση αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται μια σπασμένη ή σπασμένη κιθάρα, τότε αυτό προβλέπει ότι οι απογοητεύσεις σίγουρα θα την εκπλήξουν στην αγάπη . Αλλά αν ακούσει περίεργα μελωδίες που αναδύονται από μια κιθάρα, πρέπει να προστατευτεί από τον εθισμό και την απαλή υποκίνηση, καθώς ένα κακό κακό μας απειλεί με κίνδυνο να την αποπλανήσουμε . Εάν το όνειρο είναι άντρας, τότε θα είναι το αντικείμενο του φλερτ και μπορεί να χάσει την κρίση του για θέματα υπό την επήρεια των παγίδων των σαγηνευτικών γυναικών . Εάν παίζετε κιθάρα, τα οικογενειακά σας θέματα θα είναι αρμονικά ….

…Ένα πράσινο λιβάδι Ένα πράσινο λιβάδι σε ένα όνειρο προβλέπει την ευτυχία ως μια συνάντηση επανένωσης και μια υπόσχεση να ζήσουμε μαζί σε ένα ευημερούμενο μέλλον ….

…Στη φιλοξενία : μια συνάντηση καλής, οπότε όποιος βλέπει σαν να προσκαλεί έναν κόσμο στη φιλοξενία του, τότε μπαίνει σε ένα θέμα που κληρονομείται από τύψεις και κατηγορίες, με βάση την ιστορία του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν αυτός ζήτησε από τον Κύριο του Παντοδύναμο να τροφοδοτήσει τη δημιουργία του μια μέρα, και δεν μπορούσε να το ολοκληρώσει . Αν έβλεπε σαν να προσκάλεσε έναν κόσμο στη φιλοξενία του φαγητού μέχρι να ικανοποιηθούν, τότε προεδρεύει . Λέγεται ότι η φιλοξενία υποδηλώνει την άφιξη ενός απόντος . Αν είδε σαν να είχε προσκληθεί σε ένα άγνωστο μέρος όπου υπάρχουν πολλά φρούτα και ποτά . Κλήθηκε για τζιχάντ, και μαρτυρείται, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σε αυτό προσεύχονται πολλά φρούτα και ποτά »….

…Al-Tayouri, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει τον πωλητή σκλάβων και σκλάβων . Ίσως το όραμά του να δείχνει τη συνάντηση στις χαρές και τις θλίψεις ….

…Η μετανάστευση και είναι ενάντια στην επικοινωνία, και δείχνει την ήττα και την υπόθεση της διαχείρισης στη συνάντηση, και ίσως αυτό δείχνει μια επιστροφή σε αυτό που ήταν κακό, και υποδηλώνει ανυπακοή, αποστροφή και θυμό από τον Παντοδύναμο Θεό. Στο κακό και τα κουτσομπολιά μεταξύ των ανθρώπων ….

…Όσο για το τραπέζι, ερμηνεύεται με τρόπους που είπε ο Al-Kirmani, όποιος είδε ότι τρώει σε ένα τραπέζι, τότε θα κερδίσει καλά και τα προς το ζην για το ρητό του, Θεέ Παντοδύναμος, ο Θεός μας έστειλε ένα τραπέζι από τον ουρανό που θα είναι για εμάς μια γιορτή του στίχου, και ίσως το τραπέζι ήταν ένα πεδίο για πόλεμο, συνάντηση και φαγητό πάνω του, μια μάχη με τα χέρια, όλοι όσοι υπομένουν και εργάζονται στη ζωή της ψυχής του ….

…Ερμηνεία του ουρανού, του αέρα, της νύχτας και της ημέρας, ανέμων, βροχών, χείμαρρων, έκλειψης, σεισμών, αστραπής, βροντής, ουράνιων τόξων, λάσπης, ήλιου, φεγγαριού, πλανητών, σύννεφων, χαλάζι, χιονιού και παγετού, ο ουρανός δείχνει τον εαυτό του, έτσι Ό, τι κατέβηκε από αυτό ήρθε ομόλογό του από τον Θεό, δεν υπάρχει κανένας λόγος μέσα του, όπως η φωτιά πέφτει από αυτήν. Στο ρόλο, οι άνθρωποι πάσχουν από ασθένειες, πόνο, ευλογιά και θάνατο . Και αν μια φωτιά έπεσε από αυτήν στις αγορές, δοξασμένη και υπερυψωμένη είναι αυτό που πωλείται μαζί της από τις πωλήσεις . Και αν έπεφτε σε στρέμματα, λιγοστά και φυτά, θα κάνατε βλάβη στους ανθρώπους, και το φυτό κάηκε και το χτύπησε με χαλάζι ή ακρίδα, και αν προέκυψαν στοιχεία γονιμότητας, διαβίωσης και χρήματος, όπως μέλι, λάδι, σύκα και κριθάρι, τότε οι άνθρωποι θα βροχόταν ευεργετικές βροχές, το πράγμα που κατέβηκε από τον ουρανό θα ήταν επωφελές γι ‘αυτόν, και ίσως ο ουρανός έδειξε ότι η δύναμη του Σουλτάνου και του ίδιου, λόγω της υπεροχής τους έναντι της δημιουργίας και της αδυναμίας τους να φτάσουν , με το όραμά τους και τη μεταβλητότητά τους στη δύναμή του, και την αδυναμία τους να βγουν από κάτω από αυτό . Αυτό που φαίνεται από αυτό και σε αυτό ή κατέβηκε σε αυτό και πάνω του, ενδείξεις καλού και κακού, και ίσως έδειχνε το παλάτι του, το σπίτι της κατοχής του, τους αυλούς του και το σπίτι των χρημάτων του, οπότε όποιος ανεβαίνει σε αυτό με ειρήνη ή λογική, θα επιτύχει την ανύψωση με τον βασιλιά . Και έχει, και αν ανέβει σε αυτό χωρίς λόγο ή ειρήνη, θα είχε βιώσει μεγάλο φόβο για τον Σουλτάνο, και μπήκε σε μεγάλη αφθονία στη συνάντησή του ή σε αυτό που ήλπιζε γι ‘αυτόν ή από αυτόν . Αν η συνείδησή του υποκρυφακούσε, κατασκοπεύει τον Σουλτάνο ή κρυφά στο σπίτι των χρημάτων και στο παλάτι του για να το κλέψει . Και αν έφτασε στον ουρανό, έφτασε στο στόχο του θέματος, και αν επέστρεφε στη γη, θα έσωζε από αυτό που μπήκε, και αν έπεσε από τη θέση του, υπέστη ζημιά στην κατάστασή του, σύμφωνα με το έκταση της εντολής του το φθινόπωρο, και τι του έσπασαν τα όργανα του, και αν αυτός που έφτασε στον ουρανό ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, τότε δεν επέστρεψε στη γη, χάθηκε από τον σκοπό του, και η ψυχή του ανέβηκε επίσης στον ουρανό . Και αν επιστρέψει στη γη, η ζημιά έχει φτάσει στον στόχο του και οι άνθρωποι του απελπιστούν από αυτόν και τότε θα σωθούν, Θεός, εκτός κι αν είναι επίσης όταν κατεβαίνει σε ένα πηγάδι ή Χαφίρ και στη συνέχεια δεν βγήκε από αυτό , γιατί αυτός είναι ο τάφος του στον οποίο επιστρέφει μετά την επιστροφή του, και αυτό είναι μια καλή είδηση ​​για το θάνατο για το Ισλάμ, επειδή οι Άπιστοι δεν ανοίγουν τις πύλες του ουρανού για αυτούς, και οι ψυχές τους δεν ανεβαίνουν σε αυτό . Όσο για να δείτε τις πόρτες, μπορεί να υποδηλώνει ότι εάν αυξάνετε το τοκογλυφικό, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποια από τα αποδεικτικά στοιχεία του, ή στο όραμα υπάρχουν μύγες, μέλισσες, πουλιά ή παρόμοια και παρόμοια, και εάν οι άνθρωποι είναι μέσα ξηρότητα, βροχή και βροχή, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι ανοίξαμε τις πύλες του ουρανού με χύνοντας νερό. ~ ειδικότερα, το πανδοχείο του οποίου δείχνει συμπόνια, εύφορη, σαν σκόνη και άμμο χωρίς σκόνη και ζημιές . Αλλά αν οι άνθρωποι έριχναν βέλη από αυτούς, εάν ήταν σε κάποια απόδειξη της πανούκλας, τότε οι πόρτες της άνοιξαν σε αυτούς . Και αν τα βέλη τραυματίζουν όλους όσους έχουν χτυπηθεί και αιμορραγήσει, τότε είναι δήμευση εξουσίας πάνω σε κάθε άνθρωπο με το βέλος του, και αν η πρόθεσή τους είναι στα αυτιά και τα μάτια, τότε είναι μια δοκιμή της αδέσποτης των βελών τους, σε το χρέος όλων των οποίων η ακοή ή η όραση θα χαθεί μέσα του . Και αν τους βλάψουν, τότε τα μαζεύουν και τα παίρνουν, τότε λεηλατούν από τον Θεό, όπως ακρίδες, και ποικιλίες πουλιών όπως τα σπουργίτια, τα μοσχεύματα και το μάννα, λάφυρα και βέλη λόγω της εξουσίας στο τζιχάντ και τα παρόμοια, ή τα προς το ζην και τα δώρα για τα οποία ανοίγει τα σπίτια και τα κουτιά του, και για την εγγύτητα του ουρανού, δείχνει την εγγύτητα με τον Θεό, και αυτό είναι για τους ανθρώπους της Υπακοής και καλές πράξεις . Ίσως αυτό δείχνει τη διαφορά άτομο που έχει ανάγκη, ο καλούντος, ο οποίος αποδέχεται την αίτησή του και απαντάται, επειδή όταν κάνει ικεσία με το μάτι προς την κατεύθυνση του ουρανού, και ίσως αυτό δείχνει εγγύτητα και εγγύτητα με τον ιμάμη, τον κόσμο, τον πατέρα, τον σύζυγος και ο αφέντης, και ο καθένας που είναι πάνω σας από ένα βαθμό, η πίστωση βασίζεται στην αποφασιστικότητα κάθε ατόμου στην επαγρύπνηση και τη ζήτηση του και περισσότερο στον ύπνο του, και σε αυτό που έπεσε στη συνείδησή του . Όσον αφορά την πτώση του ουρανού στη γη εάν ταξιδεύει, αυτό μπορεί επίσης να οφείλεται στην εξουσία του ονειροπόλου και των κεφαλιών πάνω του, είτε είναι πατέρας, σύζυγος ή αφέντης και παρόμοια, και μπορεί να δηλώνει πέφτουν στην άνυδρη γη, ή οι άνθρωποι το ποδοπατούσαν με τα πόδια μετά την πτώση του ενώ ήταν Χαμίντ, και μαζεύονταν Μερικά από αυτά είναι ενδεικτικά της διαβίωσης, της γονιμότητας και του χρήματος, γιατί είναι ωφέλιμες βροχές μεγάλης σημασίας και Άραβες καλέστε τη βροχή ουρανό, γιατί κατεβαίνει από αυτό ….

Ο κύκλος του ήλιου και του φεγγαριού δείχνει την αποχώρηση των ηγεμόνων των υποθέσεων σε μια χώρα και τη συνάντησή τους σε αυτήν . Μπορεί να υποδηλώνει καταστροφές, δυσαρέσκεια και επίλυση προβλημάτων υπό την επίβλεψη ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τσίχλα από κόμμι δέντρου, τρώει τα καλύτερα χρήματα ενός άντρα πάνω από το ποσό των ούλων στη συνάντηση ….

…Η φιλοξενία είναι μια καλή συνάντηση σε ένα όνειρο . Όποιος βλέπει ότι προσκαλεί έναν κόσμο σε μια φιλοξενία, θα προεδρεύει . Και ειπώθηκε : Η φιλοξενία δείχνει την άφιξη των απουσιών ….

…Εάν τα αυγά βρίσκονται σε ένα μέρος ή σε ένα μπολ, τότε δείχνει γυναίκες ή γειτονιά . Όποιος βλέπει ότι τα κοτόπουλα του ξαπλώνουν, θα έχει έναν γιο . Αν δει ότι έτρωγε ωμά αυγά, τότε τρώει απαγορευμένα χρήματα, ή πορνεία, ή τον πέφτουν . Αν δει αυγά στο χέρι του, τότε η γυναίκα του γίνεται σαν νεκρός . Αν δει ότι η γυναίκα του έχει ωορρηξία, τότε θα γεννήσει έναν απίστευτο γιο, και αν δει ότι επωάστηκε ένα άσπρο κοτόπουλο, τότε τα κοτόπουλα στέκονται από αυτόν, τότε ζει μια νεκρή ύλη, μπορεί να είναι δύσκολο για αυτόν, και ένας γιος πιστός θα γεννηθεί σε αυτόν . Μπορεί να έχει περισσότερα παιδιά από τον αριθμό των νεοσσών . Εάν τα αυγά χτυπήσουν και η γυναίκα του είναι έγκυος, θέλει να παντρευτεί τον γείτονά του, αλλά δεν μπορεί . Αν δει ότι έχει πολλά λευκά, τότε έχει χρήματα και αντικείμενα που φοβάται ότι θα χαλάσει . Και ο παπαγάλος αυγά μια ευσεβής υπηρέτρια . Και όποιος βλέπει ότι έχει βράσει αυγά στο χέρι του, τότε ένα θέμα που ήταν μακρύ και δύσκολο γι ‘αυτόν είναι κατάλληλο για αυτόν, και θα κερδίσει χρήματα διορθώνοντάς το, και μια νεκρή ύλη θα ζήσει γι’ αυτόν, και αν καταναλώνει τα χρήματα μιας γυναίκας ή είναι υπερβολικά μαζί του, τότε αν το τρώει, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα . Και τα αυγά των γερανών είναι φτωχά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένα αυγό, έχει έναν αξιότιμο γιο, και αν το αυγό σπάσει, το παιδί του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι τρώει κελύφη αυγών, τότε είναι ένας άνθρωπος που σκάβει τάφους και ληστεύει τους νεκρούς . Και τα αυγά είναι πολλά για τα άγαμα, παντρεμένα και παντρεμένα παιδιά . Τα νεαρά κορίτσια είναι λευκά και τα ενήλικα είναι αγόρια . Και τα αυγά δηλώνουν χρυσό και ασήμι, γιατί το λευκό είναι ασήμι, και ο κρόκος του είναι χρυσός . Και τα αυγά υποδηλώνουν παιδιά, συζύγους και σκλάβους, και μπορεί να υποδηλώνουν τάφους . Ίσως τα αυγά έδειξαν συνάντηση με την οικογένεια, τους συγγενείς και τους αγαπημένους τους . Ίσως έδειχνε τη συλλογή και την εξοικονόμηση ντιραμ και δηναρίων . Και όποιος βλέπει τα αυγά να καίγονται σε ένα μέρος όπως η κοπριά καίγεται, αυτό δείχνει την αιχμαλωσία των γυναικών αυτού του τόπου ….

…Ο Ali bin Abi Talib, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, να τον βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει νίκη επί των εχθρών. Εάν βλέπεις σε ένα μέρος και οι άνθρωποι να τον προσκυνήσουν, αυτό δείχνει τη συνάντησή τους ενάντια στην καταστολή . Αν τον έβλεπε ένας κόσμος θα αποκτούσε γνώση, μεγαλειότητα και δύναμη . Οι περισσότεροι από αυτούς που βλέπουν αυτούς τους ιμάμηδες σε ένα όνειρο, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, θα πεθάνουν μάρτυρες . Και αν ο βλέποντας ήταν βασιλιάς, θα άνοιγε ένα φρούριο . Το όραμά του υποδεικνύει τη διαδοχή, τα δύσκολα ταξίδια και την εμφάνιση αξιοπρέπειας . Όποιος τον βλέπει τιμάται με γνώση και είναι ευλογημένος με γενναιοδωρία, θάρρος και ασκητισμό, και όποιος τον βλέπει ζωντανό θα ζηλεύει . Και όποιος τον βλέπει σε ένα μέρος, μπορεί να υπάρχει ένα fitnah σε αυτό το μέρος ….

…Είδε ότι τρώει κολοκύθα : μαγειρεμένο σε κομμάτια χωρίς τίποτα σε επαφή με αυτό που το αλλάζει από την ουσία του και τη γεύση του από μπαχαρικά, ή από αυτό που το είδος μισεί στην ερμηνεία, επειδή τα μπαχαρικά είναι και θλίψη τους, αν τρώει κολοκύθα μαγειρεμένο και δεν αλλάζει από τη γεύση του, οφείλεται σε αυτόν κάτι που είχε χάσει στον εαυτό του ή από τα χρήματά του ή από τη θρησκεία του ή από τον κόσμο, ή από τους ανθρώπους του ή από την υγεία του σώματός του ή πηγαίνοντας ενώ το μυαλό και το μυαλό του επιστρέφουν σ ‘αυτόν αφού τους έστρεψε από αυτόν, ή ένα σημείο ματιού που του έλειπε, ή μια συνάντηση σύνδεσης που είχε χωριστεί από αυτόν, ή διατηρώντας μια γνώση που είχε ξεχάσει και άφησε για να τη διατηρήσει, και το μυαλό του επιστρέφει σε αυτόν και τη γνώση του για την ποσότητα μαγειρεμένης κολοκύθας που έφαγε, σύμφωνα με τον τρόπο που περιέγραψα την καλοσύνη της, τη γεύση και την αφθονία της, και την πιο νόστιμη και τρυφερή ήταν, οπότε το θέμα είναι γι ‘αυτόν όσον αφορά σε εκείνες τις ευλογίες που του οφείλονται ο ασθενέστερος α και ισχυρότερο ….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Εάν τα πλακάκια φαίνονται σε ένα ονειρικό επίπεδο στη θέση του μαρμάρου, είναι μια ένδειξη της αλλαγής της κατάστασης στις θέσεις, τις συζύγους, τα σκάφη και τη ζωή, όπως το μάρμαρο φαίνεται σε ένα όνειρο απλωμένο στη θέση του τα πλακάκια, δείχνει το αντίθετο του κακού με το καλό . Εάν βλέπει τα πλακάκια σε ένα μέρος που ταιριάζει σε σημεία αναγκαιότητας, τότε δείχνει την οικειότητα, τη συνάντηση, τις χαρές, την εξάλειψη των ανησυχιών και τη διατροφή και την ανανέωση των ρούχων ….

…Και ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι απλώνει ένα νέο φαρδύ χαλί και ξέρει ότι είναι ιδιοκτησία του, τότε δείχνει μακρά ζωή με χάρη και ευδαιμονία ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι μια γυναίκα είναι καλή γυναίκα, και αν είναι κόκκινη, τότε πολεμούσε εξαιτίας μιας γυναίκας, καθώς και για το νέο, χάλκινο φόρεμα, την υπερηφάνεια, την πίστη και την πίστη του άνδρα και το απαλό από αυτό είναι απαλό στη θρησκεία. Ότι ο σύζυγός της βελτιώνει τη συνουσία μαζί της ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον χτύπησε και δεν ήξερε ποιος ήταν ο λόγος για να τον ξυλοκοπήσει, τότε θα κερδίσει καλά και χρήματα και θα φορέσει κάτι νέο. Εάν φοβάται να λιθοβολήσει το ξυλοδαρμό, είναι ασφαλές από αυτό που φοβάται . ~…

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Εάν το πουκάμισο είναι νέο και ευρύ, τότε ερμηνεύεται σε έξι πτυχές ενός οράματος των θρησκευτικών ανθρώπων, της απόκρυψης, της καλής ζωής, της ηγεσίας, της απόκτησης του Μουράτ, της χαράς και των καλών ειδήσεων .~…