…Η αλληλογραφία υποδηλώνει την απογοήτευση από το έλεος του Θεού σε ένα όνειρο για πολυθεϊσμό, ή να σκοτώσει τον εαυτό του ή να πέσει σε κάτι λάθος . Δείτε επίσης την απελπισία ….

…Η τίγρη είναι σε ένα όνειρο ένας άδικος κυβερνήτης ή ένας δυνατός εχθρός, με ένα δυνατό αγκάθι, οπότε όποιος τον σκοτώσει θα υποτάξει έναν εχθρό, και όποιος τρώει τη σάρκα του θα κερδίσει χρήματα και τιμή, και όποιος γονατίσει θα αποκτήσει μεγάλη εξουσία, και όποιος παντρευτεί μια τίγρη θα κυριαρχήσει σε μια ανήθικη γυναίκα . Και όποιος είδε μια τίγρη στο σπίτι του, ένας ανήθικος άνθρωπος επιτέθηκε στο σπίτι του . Και από το να δαγκωθεί από μια τίγρη, θα τραυματιστεί . Και η τίγρη δηλώνει έναν άνδρα ή μια γυναίκα, και είναι απατηλή και παραπλανητική, και υποδεικνύει ασθένεια . Το γάλα της τίγρης δείχνει εχθρότητα στο μουστάκι του . Η τίγρη είναι πολύ εχθρικός εχθρός . Και ειπώθηκε : Όποιος δει την τίγρη στον ύπνο του, θα ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο για τις αμαρτίες του . Και η τίγρη δείχνει στους ανθρώπους ότι οι άνθρωποι φοβούνται και σοβαρό φόβο ….

…Ο πίθηκος είναι σε ένα όνειρο ένας άνθρωπος στον οποίο υπάρχει κάθε ελάττωμα, οπότε αν σκοτώσει μια μαϊμού και την νικήσει, αρρωσταίνει και στη συνέχεια θεραπεύει από αυτήν, και αν ο μαϊμού τον νικήσει, τότε πάσχει από μια ασθένεια που δεν έχει θεραπεία . Και ειπώθηκε : ο πίθηκος είναι ένας άνθρωπος που φέρνει μεγάλες αμαρτίες . Και όποιος τρώει σάρκα μαϊμού, θα θεραπευτεί για ένα ελάττωμα από το οποίο δεν μπορεί να θεραπευτεί, ή θα αποκτήσει νέα ρούχα . Και όποιος βλέπει ότι ένας μαϊμού τον δαγκώνει, θα έχει ένα επιχείρημα μεταξύ αυτού και ενός ατόμου . Ο πίθηκος είναι ένας πονηρός άντρας, ένας δόλιος μάγος και μια ασθένεια . Ο πίθηκος είναι ένας ηττημένος εχθρός . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί μαϊμού, νικά έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε μαϊμού, είναι εχθρός που θα κερδίσει . Και όποιος βλέπει ότι μια μαϊμού τη φέρνει στον ώμο του, εξάγει κλοπή από το σπίτι του και είναι διάσημη για αυτήν . Και ειπώθηκε στον πίθηκο ότι αισθάνεται άθλια σε όποιον είδε ως κατοχή ή μεταφορά του . Ο πίθηκος είναι ένας άνθρωπος του οποίου η χάρη συνεχίζει να είναι μεγάλη . Και ο πίθηκος είναι ένας άνθρωπος που υποδηλώνει εχθρούς, ανυπακοή, και πέφτει σε αυτό που απαιτεί μίσος, όπως ένας χοίρος, και ίσως υποδεικνύει τους Εβραίους, και η κατανάλωση της σάρκας του είναι έλλειψη και ανάγκη . Ο πίθηκος είναι ένας φτωχός, στερημένος άνθρωπος του οποίου η χάρη έχει αφαιρεθεί ….

…Τα μυρμήγκια σε ένα όνειρο είναι αδύναμοι, άνθρωποι που ανησυχούν και διασχίζονται από στρατιώτες και οικογένεια . Και όποιος είδε αυτά τα μυρμήγκια στο κρεβάτι του, πολλά από τα παιδιά του . Και όποιος το βλέπει να πετά και στη θέση του είναι άρρωστος, θα πεθάνει ή θα ταξιδέψει . Δείχνει τη γονιμότητα και την επιβίωση, επειδή μπορεί να είναι μόνο σε ένα μέρος όπου υπάρχει η επιβίωση . Και αν ο ασθενής δει ότι τα μυρμήγκια διατρέχουν το σώμα του, θα πεθάνει . Και όποιος δει μυρμήγκια βγαίνουν από το κρησφύγετό τους, θα τα πάρουν . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να βγαίνουν από ένα σπίτι, η οικογένειά του λέει για θάνατο . Εάν τα μυρμήγκια έχουν φτερό, υποδηλώνουν την καταστροφή πολλών στρατιωτών . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να μπαίνουν στο σπίτι του με φαγητό θα αυξήσει το καλό του σπιτιού του, και όποιος δει μυρμήγκια φέρνει φαγητό από το σπίτι του θα είναι φτωχός . Και η έξοδος των μυρμηγκιών από τη μύτη, το αυτί ή άλλα όργανα ενώ είναι χαρούμενα, υποδηλώνει έτσι το θάνατο του παρατηρητή ως μάρτυρα . Και όποιος είδε ότι είχε σκοτώσει ένα μυρμήγκι, διέπραξε αμαρτία εξαιτίας αδύναμων ανθρώπων . Και όποιος ακούει τα λόγια των μυρμηγκιών και είναι κατάλληλο για το εμιράτο, θα το λάβει, διαφορετικά θα κερδίσει τη γονιμότητα και την καλοσύνη . Τα μεγάλα μυρμήγκια των πολεμιστών τους σκοτώνουν, οι άρρωστοι που πεθαίνουν και όσοι θέλουν να ταξιδέψουν είναι κουρασμένοι και χαμένοι ….

…Μια αλεπού είναι σε ένα όνειρο εχθρός ενός μαχητή, ενός ψεύτη, ενός αόριστου αδικήματος στη θεραπεία του, και όποιος τη σκοτώσει ή την αγγίξει θα φοβηθεί από τα τζιν . Αν έφαγε τη σάρκα του ή του ζητούσε να τον πολεμήσει, θα χτυπήθηκε . Και είπαν : Είναι εχθρός του Σουλτάνου . Όποιος βλέπει ότι πήρε μια αλεπού, τότε γίνεται αντίπαλός του, και αν τη σφαγιάσει, είναι καλό για αυτόν από το χρέος . Εάν μια αλεπού παίζει αλεπού, χτυπά μια γυναίκα που αγαπά και αγαπά και ο Θεός Παντοδύναμος τον έχει διορίσει . Και η αλεπού εξηγείται από αστρολόγους, γιατρούς και ανθρώπους διαλογισμού και κακίας . Και όποιος βλέπει σαν να σκότωσε μια αλεπού, θα αποκτήσει μια αγαπητή, έντιμη γυναίκα . Και όποιος βλέπει μια αλεπού, βλέπει έναν έντιμο άντρα ή μια αγαπητή γυναίκα, ή έναν άντρα που τον εξαπατά για τον κολακεύει . Και η αλεπού υποδηλώνει έναν άγνωστο εχθρό, ο οποίος είναι πολύ πονηρός, και κάνει τη δουλειά του εκείνη τη στιγμή, και δείχνει απατηλές γυναίκες . Και όποιος βλέπει ότι αποφεύγει μια αλεπού, τότε είναι ένας άνθρωπος σαν ψεύτης ενός ποιητή, και επίσης αυτός που βλέπει ότι ανταμείβει την αλεπού είναι η καλύτερη ανταμοιβή . Και όποιος βλέπει τι είναι μεταξύ της ανατολής και της δύσης που είναι γεμάτο με αλεπούδες, μαγεία ή κόλπα θα αφθονούν εκείνη τη στιγμή . Και όποιος βλέπει ότι πολεμάει μια αλεπού ή τον θεραπεύει, διαπληκτίζεται με έναν συγγενή . Και όποιος βλέπει ότι λαχταρά μια αλεπού, θα πονάει . Και όποιος βλέπει ότι η αλεπού τον αγγίζει, θα φοβηθεί από τα τζιν και τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι μια αλεπού δραπετεύει από αυτόν, έχει έναν εχθρό να τον ξεφύγει . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κάτι από το δέρμα μιας αλεπούς, αυτή είναι η δύναμή του και ένα καρφί . Μπορεί να είναι κληρονομιά από μια γυναίκα . Και όποιος έπινε από γάλα αλεπού θεραπεύτηκε αν ήταν άρρωστος, αλλιώς θα εξαφανιζόταν . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει μια αλεπού, θα αναισθητοποιηθεί στον εαυτό του, και υπάρχει μια μείωση στα χρήματά του . Και το να βλέπεις μια αλεπού σημαίνει ενδιαφέρον, ρούχα, σύζυγο και γάμο για μεμονωμένους ανθρώπους ….

…Η οδήγηση είναι σε ένα όνειρο υποτακτικό ενώ καταδιώκει . Εάν ένας άνθρωπος τον οδήγησε, θα ήθελε να σκοτώσει ή να τραυματίσει έναν άνθρωπο . Και αν καθοδηγείται από ένα λιοντάρι ή ένα σπασμένο πουλί, τότε είναι ταπείνωση που τον βάζει από έναν κυβερνήτη ή μια μάστιγα που τον πλήττει από μια ασθένεια ….

…Εάν σε ένα όνειρο υπάρχει απάντηση υπακοής, αυτό δείχνει μια δύναμη που τον συνοδεύει στο Χασίμ, γιατί ο Μπαζζί είναι ικανός να ξεπεράσει το πουλί . Εάν δει ότι ζητάει καμουφλάζ, θα πάρει έναν θανατηφόρο στρατό από τους ελίτ Άραβες στρατιώτες . Ο Al-Bazi είναι ένας άνθρωπος με γόητρο, αρρενωπότητα και τιμή, και όποιος τον πάρει θα έχει έναν γιο . Και αν ήταν από τους λαούς του εμιράτου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν πέταξε από το χέρι του και άφησε το πόδι του, η κατοχή του θα φύγει και η ανάμνηση θα παρέμενε, και αν παρέμεινε κάτι από τα φτερά στο χέρι του, κάτι του βασιλιά θα παρέμενε στο χέρι του . Και ο μπαζάς σκότωσε το θάνατο των βασιλιάδων, και το κρέας τους έφαγε ο Σουλτάνος . Και όποιος είδε ένα Bazzi στο χέρι του και ήταν ένας από τους γιους των βασιλέων, έφτασε στην εξουσία, ακόμα κι αν ήταν χυδαίος, κέρδισε την προεδρία και σκέφτηκε επαίνους μεταξύ των ανθρώπων . Εάν ο Αλ Μπαζί σκοτώσει στο σπίτι του, θα νικηθεί ως κλέφτης . Αν είδε μια καμήλα που προσγειώθηκε σε μια περιοχή, οι κλέφτες την εισήγαγαν με τον αριθμό τους, και αν είδε ότι μια καρακάξα βγήκε από το κάθισμά του, συνόδευε έναν άντρα που έτρωγε το απαγορευμένο, ή είχε καταφύγει στο σπίτι του . Και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει κλέφτες που κόβουν ανοιχτά, και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει δόξα και δύναμη, νίκη επί εχθρών, επίτευξη ελπίδων και στολισμών παιδιών και συζύγων, των Mamelukes και των παλλακίδων, τα πολύτιμα χρήματα και την υγεία, την απελευθέρωση των ανησυχιών , την υγεία των ματιών και την αφθονία των ταξιδιών . Ίσως δείχνει θάνατο για να κερδίσει ζωές, και δείχνει φυλάκιση, περιορισμούς και δυστυχία στο εστιατόριο και το ποτό . Και όποιος βλέπει ότι το buzzi έχει φύγει από αυτόν, τότε η δύναμή του εξαφανίζεται από αυτόν, και αν παραμείνει στο χέρι του το νήμα του, ή κάτι από τα φτερά του, τότε η δύναμή του έχει φύγει και τα χρήματα παραμένουν στο χέρι του όσο και ό, τι μένει στο χέρι του από το buzzi, και όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει καρακάξα για να κυνηγήσει μαζί του, τότε θα είναι στη δουλειά, και θα σταλεί σε αυτό. Εργαζόμενοι για τους οποίους δίνονται χρήματα . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος της καρακάξας δείχνει την καταστροφή των καταπιεστών ….

…Η βελόνα είναι σε ένα όνειρο ένα σημάδι για τον άγαμο στο γάμο και για τους φτωχούς να κρύψουν την κατάσταση . Και όποιος βλέπει ένα νήμα σε μια βελόνα, οι υποθέσεις του θα θεραπευτούν και αυτό που χωρίζεται από τις υποθέσεις του θα συγκεντρωθεί γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι η βελόνα με την οποία ράβεται έχει σπάσει, ή αφαιρεθεί από αυτόν, οι υποθέσεις του θα διασκορπιστούν και θα χαλάσουν τις υποθέσεις του . Η βελόνα δείχνει επίσης τη γυναίκα για σπείρωμα . Ομοίως, ο οβελίσκος : όποιος βλέπει ότι έχει οβελίσκο στο χέρι του και η γυναίκα του είναι έγκυος, φέρει μια κόρη . Επειδή δεν υπήρχε κανένα βάρος που να δείχνει το ταξίδι του . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι τρώει μια βελόνα, οδηγεί το μυστικό του σε όσους τον βλάπτουν . Και όποιος βλέπει ότι έχει ράψει μια βελόνα σε ένα άτομο, θα τον μαχαιρώσει . Και όποιος ράβει ρούχα για τους ανθρώπους, τους συμβουλεύει και προσπαθεί για τη δικαιοσύνη ανάμεσά τους, γιατί στη γλώσσα των Αράβων ο ράφτης είναι το ράψιμο και η βελόνα είναι η συμβουλή και το νήμα είναι η συμβουλή . Εάν ράβει τα ρούχα του, θα είναι πλούσιος εάν είναι φτωχός, και θα επανενωθεί εάν είναι σπατάλη και εάν είναι διεφθαρμένος . Αν τους είδε ρόμπα του, μετανοεί απουσίας, ή να ζητήσει συγχώρεση της αμαρτίας, αν Rafiyeh επεξεργαστεί, διαφορετικά συγγνώμη παράνομα, και μετανόησε από την ακολούθησαν, και δεν υποβαθμίζουν τον ιδιοκτήτη της αποκατάστασης δύναμη, και αυτό ήρθε στην παραβολή : το φλυαρώ παραβιάστηκε και μετανόησε ο Ράφα ….

…Αστυνομία Εάν ονειρεύεστε ότι η αστυνομία προσπαθεί να σας συλλάβει με κατηγορίες για τις οποίες είστε αθώοι, τότε αυτό προβλέπει ότι θα ξεπεράσετε τον φθόνο και τους ανταγωνιστές σας και θα τους ξεφορτωθείτε . Εάν δεν είστε αθώοι και συλληφθείτε από την αστυνομία, θα πρέπει να περιμένετε μια σεζόν διαδοχικών οδυνηρών ατυχημάτων . Εάν βλέπετε έναν αστυνομικό σε περιπολία σε ένα όνειρο, ξέρετε ότι ζείτε σε μια ατμόσφαιρα άγχους και ανησυχίας για τις υποθέσεις και τις ανησυχίες σας ….

…Η ακαθαρσία είναι όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει ακαθαρσία και έχει κατάθεση, εμπιστοσύνη, μαρτυρία, χρέος ή άλλο από αυτό εάν δεν επιστρέψει, είναι αμαρτωλό, οπότε το πλύσιμο αυτής της ακαθαρσίας θα βγει από αυτό επιστρέφοντας την εμπιστοσύνη του, και αν καθαριστεί και πλυθεί η ακαθαρσία, τότε βγαίνει από την αμαρτία και το χρέος παραμένει σε αυτόν, και προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες του, να ξεπληρώσει το χρέος και την εμπιστοσύνη του, ή να επιστρέψει την κατάθεσή του, και το χρέος και η εμπιστοσύνη του θα παραμείνουν χωρίς αμαρτία . Δείτε επίσης Dirt ….

…Είναι σε ένα όνειρο σε διάφορα πρόσωπα, καθώς το άσπρο ψωμί δείχνει καλή διαβίωση και ευημερία . Και το μαύρο ψωμί υποδηλώνει αγωνία στη ζωή, και ειπώθηκε : Κάθε καρβέλι δηλώνει ένα συμβόλαιο χρημάτων, το οποίο είναι είτε χίλια, εκατό, ή δέκα ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή και τι είναι κατάλληλο για αυτόν . Και το πικρό ψωμί είναι ένα πικρό ψωμί . Το γλυκό ψωμί είναι πιο ακριβό αν είναι σαν μέλι ή ζάχαρη . Και όποιος τρώει ψωμί με περιττώματα, τρώει μέλι με το κερί του . Το καλύτερο ψωμί είναι ο ώριμος φούρνος . Είναι ενδεικτικό του Ισλάμ, επειδή είναι ο πυλώνας της θρησκείας, η δύναμη της ψυχής και η ζωή της ψυχής, και μπορεί να αναφέρεται στη ζωή, και στα χρήματα που είναι η δύναμη της ψυχής . Το καρβέλι μπορεί να υποδηλώνει επίπληξη και το ζήτημα, και ίσως η μητέρα νταντά με την οποία είναι ο Σαλαντίν και η διατήρηση της γυναίκας, και το ψωμί που καθαρίζεται από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση και την όμορφη λευκή γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι διαχωρίζει το ψωμί μεταξύ ανθρώπων ή αδύναμων και είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα αποκτήσει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται, και αν είναι κήρυκας, αυτά είναι το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός εάν οι άνθρωποι που πήραν τη φιλανθρωπία του από αυτόν είναι πάνω του, και η φιλανθρωπία είναι η βρωμιά των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, του δίνει ψωμί, γιατί είναι χρήμα ή διαβίωση που του έρχεται από το χέρι κάποιου άλλου . Και όποιος βλέπει ψωμί στα σύννεφα, στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, και όλες οι πωλήσεις και τα τρόφιμα . Εάν θεωρείται σαν να ποδοπατείται στο έδαφος, τότε είναι μια μεγάλη ευημερία που οδηγεί σε αθλιότητα . Όποιος δει ένα νεκρό άτομο παίρνει ένα καρβέλι ψωμί για αυτόν, ή τον βλέπει να πέφτει από αυτό σε φωτιά, ή στο ύπαιθρο, ή σε πίσσα, και είναι αδρανής, τότε είναι αίρεση στην οποία καλείται και έναν πειρασμό στον οποίο πέφτουν οι άνθρωποι, οπότε το καρβέλι είναι το χρέος του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, χάθηκε, και αν ήταν αδύναμη στο χρέος, είναι κατεστραμμένη . Και όποιος βλέπει ότι ψήνει ψωμί τότε προσπαθεί να ζητήσει σύνταξη για να ζητήσει μόνιμη παροχή. Εάν το ψωμί φτάσει γρήγορα σε κατάσταση και παίρνει χρήματα στο χέρι του . Και το ρητό σας είναι ένα καρβέλι γονιμότητας, ευλογίας και διαβίωσης, και άλλοι το έχουν ζητήσει . Και αν είδε πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, θα βρει τους αδελφούς μας . Εάν έχει μια φραντζόλα κριθαριού, τότε είναι μια κακή μέση διαβίωσης, και αν δει μια φλοιώδη φραντζόλα, αραιώνει τα προς το ζην, και αν του δοθεί ένα κομμάτι ψωμί και το τρώει, αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι έξω και η ζωή του έχει λήξει. Εάν παίρνει ένα αλίευμα, τότε ένας άντρας είναι άπληστος . Και ο Largif για ανύπαντρη γυναίκα . Ένα καθαρό, ώριμο καρβέλι του Σουλτάνου είναι η δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του, και ο κατασκευαστής έχει συμβουλές για να το κάνει . Το ψωμί καλαμποκιού και τα ρεβίθια είναι σφιχτά και ακριβά . Και αν είδε ψωμί στα σκουπίδια, είναι φθηνό . Και ένα μεγάλο καρβέλι είναι ένα ευρύ ψωμί και μια μεγάλη διάρκεια ζωής . Και το ψωμί δείχνει ξέγνοιαστο εξαφανισμένο . Και το ψωμί κριθαριού για όσους δεν έχουν τη συνήθεια να το τρώνε είναι στενό και ακριβό, γιατί τρώγεται σε υψηλές τιμές . Και το ζεστό ψωμί είναι υποκρισία και η επιβίωση σε αυτήν την υποψία, επειδή η φωτιά παραμένει σε αυτό . Και όποιος βλέπει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, αυτή είναι η φτώχεια και η ανάγκη του . Και το ψωμί που καλύπτεται με ρούχα είναι πολλά χρήματα, τα οποία δεν ωφελούν τον ιδιοκτήτη και δεν πληρώνουν zakat . Το ψωμί Bagel είναι στενό στην πανσιόν για φαγητό γιατί ψήνεται μόνο από τους άπορους . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί χωρίς φαγητό, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και το ψωμί που δεν είναι μαγειρεμένο δείχνει υψηλό πυρετό . Και το ομιλητικό ψωμί για τους φτωχούς είναι άρρωστος και έχασε αυτό που περίμεναν : Είπε : Δηλώνει το αγόρι . Η κατανάλωση αφράτου ψωμιού είναι ένα προς το ζην, και ειπώθηκε : Η λιχουδιά του ψωμιού είναι βραχύβια ή λίγο κέρδος . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο μάρκες στο χέρι του, τρώει από αυτό και από αυτό, τότε ενώνει τις δύο αδελφές . Και το καρβέλι κέρδισε πολλά . Τα κέικ και τα παξιμάδια είναι υγιή για το σώμα . Το σάπιο ψωμί είναι φθηνότερο και αν έχει φτερά, βράζει . Και σπασμένο ψωμί, γονιμότητα, πλάτος και ένα ευχάριστο κέρδος . Και καρβέλι της συζύγου ή του γιου του ή για ένα ολόκληρο ή ντιρχάμ . Και το ξηρό μέρος του ψωμιού δείχνει την ανάγκη ως έμβρυο . Το κέικ είναι ένα ταξίδι και η είσοδος του σε κάποιον που δεν μπορεί να το φάει αποτελεί ένδειξη ανησυχίας, πικρής και αγωνίας . Και η τρυφερότητα είναι ένα ταξίδι, και μπορεί να δείχνει την ευκολία του σκληρού, και η απαλότητα του είναι δόξα, και όλα είναι κακά . Και το σάπιο ψωμί είναι διαφθορά στη θρησκεία, αποστασία από το Ισλάμ και διαφθορά της κατάστασης της γυναίκας . Τα διάφορα θραύσματα δείχνουν κέρδη από φιλανθρωπία ή υποκρισία . Και ο πολτός ψωμιού είναι χρήσιμη γνώση και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση . Οι φλούδες είναι υποκρισία, κολακεία και υποκρισία ….

…Πλήρωμα πλοίου Εάν ονειρευόσασταν να δείτε το πλήρωμα ενός πλοίου να ετοιμάζεται να φύγει από το λιμάνι, άγνωστες συνθήκες θα σας αναγκάσουν να σταματήσετε ένα ταξίδι που θα αποκομίσει μεγάλο κέρδος από αυτό . Εάν δείτε ένα πλήρωμα που προσπαθεί να σώσει το πλοίο από μια καταιγίδα, τότε αυτό σημαίνει ατυχία στην ξηρά και στη θάλασσα . Αυτό το όνειρο φέρνει το κακό στους νέους ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι μπαίνετε σε μια πόρτα, αυτό δείχνει ένα σκάνδαλο και οι εχθροί προσπαθούν να ξεφύγουν από αυτούς χωρίς επιτυχία . Αυτό ισχύει για οποιαδήποτε πόρτα, εκτός εάν είναι η πόρτα του παιδικού σας σπιτιού. Εάν ονειρεύεστε ότι μπαίνετε σε αυτήν την πόρτα, οι μέρες σας θα είναι πολύ ευνοϊκές . Για μια γυναίκα, το να ονειρεύεσαι να μπαίνεις μια πόρτα τη νύχτα στη βροχή δείχνει μια ασυγχώρητη απόδραση . Όσον αφορά τον άντρα, δείχνει την απόσυρση των πόρων του λόγω αδικαιολόγητης ανεπάρκειας, καθώς προβλέπει μια παράνομη ημερομηνία . Αν δείτε άλλους να διασχίζουν μια πόρτα, αυτό δείχνει αποτυχημένες προσπάθειες βελτίωσης των υποθέσεων σας, καθώς και αλλαγές στον κόσμο των αγροτών και των πολιτικών . Όσο για τον συγγραφέα, αυτό το όνειρο προβλέπει ότι το κοινό των αναγνωστών θα καταγγείλει τον τρόπο του να αφηγείται τα γεγονότα, και αυτό αρνείται να διαβάσει το τελευταίο του έργο . Αν ονειρευτήκατε ότι προσπαθήσατε να κλείσετε μια πόρτα και να πέσετε από τους μεντεσέδες της, προκαλώντας βλάβη σε κάποιον, τότε αυτό δείχνει ότι ένα εκδικητικό κακό απειλεί τον φίλο σας μέσω λανθασμένων και ακούσιων συμβουλών που του έχετε δώσει . Αλλά αν δείτε ένα άλλο άτομο να προσπαθεί να κλείσει μια πόρτα και η πόρτα πέσει από τις μεντεσέδες της, θα γνωρίζετε τη δυστυχία ενός φίλου, αλλά δεν θα μπορείτε να τον βοηθήσετε ….

…Νεκρός ονειρεύεται νεκρός και συνήθως μια προειδοποίηση ονείρου . Αν δείτε ή μιλήσετε με τον μπαμπά σας, πρόκειται να πάρετε μια άτυχη δουλειά . Να είστε προσεκτικοί με τον τρόπο σύναψης συμβάσεων, καθώς οι εχθροί σας περιβάλλουν . Συνιστάται στους άνδρες και τις γυναίκες να δώσουν προσοχή στη φήμη τους μετά από αυτό το όνειρο . Εάν δείτε τη μητέρα σας, αυτό σας προειδοποιεί να ελέγχετε τις τάσεις σας για να μειώσετε την ευαισθησία και την κακή πρόθεση απέναντι σε αυτούς που σας συνοδεύουν . Βλέποντας έναν αδερφό ή οποιονδήποτε από τους συγγενείς ή τους φίλους του δηλώνει ότι κάποιος θα σας πλησιάσει για φιλανθρωπία ή βοήθεια σε σύντομο χρονικό διάστημα . Εάν ονειρεύεστε να δείτε τους νεκρούς ζωντανούς και χαρούμενους, αυτό δείχνει ότι αφήνετε τις λάθος επιρροές να παρεμβαίνουν στη διάρκεια της ζωής σας και θα οδηγήσετε σε υλική απώλεια εάν δεν το διορθώσετε από τη θέληση σας . Εάν ονειρεύεστε ότι μιλάτε σε έναν νεκρό συγγενή και αυτός ο συγγενής προσπαθεί να εξαγάγει μια υπόσχεση από εσάς, τότε αυτό σας προειδοποιεί για μια επερχόμενη ατυχία, εκτός εάν ακολουθήσετε τις συμβουλές που σας δόθηκαν . Κάποιος μπορεί να αποφύγει τις απογοητευτικές συνέπειες εάν ο νους μπορεί να αναλάβει τα εσωτερικά συναισθήματα της σκηνής του ανώτερου ή πνευματικού εαυτού . Οι φωνές των στενών συγγενών είναι εκείνες του Ανώτερου Εαυτού που παίρνουν κάποια μορφή και πλησιάζουν σαφώς το μυαλό που ζει πολύ κοντά στο φυσικό επίπεδο . Υπάρχει τόσο μικρή αρμονία μεταξύ των γενικών φύσεων και των υλικών φύσεων που οι άνθρωποι πρέπει να βασίζονται στον εαυτό τους για ευχαρίστηση και ειλικρινείς ασθενείς ….

…Επιδιώκει στην υπηρεσία του Σαντάτ από τους μελετητές και τους δίκαιους . Ίσως ταξίδεψε σε αυτόν τον προορισμό και έφτασε στον προορισμό του . Αν έβλεπε ότι το βουνό είχε πληγεί, τότε θα πεθάνει ή θα απομονωθεί, και ο παρατηρητής μπορεί να έχει λάβει σεβασμό και πειθαρχία . Τα βουνά υποδηλώνουν βασιλιάδες, πρίγκιπες, ορθούς ανθρώπους και μελετητές . Και ίσως το βουνό έδειξε τον ιδιοκτήτη μιας θρησκείας και θρησκείας . Και όποιος σκάβει ένα πηγάδι σε ένα βουνό ή μετακινεί πέτρες από αυτό σε άλλο μέρος, πολεμά ένα σκληρόκαρδο άτομο και προσπαθεί κάτι σωστό, δυσκολία και κόπωση . Και αν δει τα βουνά να περπατούν μαζί του, τότε δείχνει έναν πόλεμο στον οποίο οι βασιλιάδες κινούνται ο ένας στον άλλο, ή ότι θα υπάρξει μια διαφορά ή αναταραχή που θα συμβεί μεταξύ των επιστημόνων της γης σε μια δοκιμή και δυσκολία στην οποία οι συνηθισμένοι χάνονται . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έφυγε από ένα πλοίο σε ένα βουνό, τότε θα καταστραφεί και θα χαθεί εξαιτίας της ιστορίας του Ιμπν Νώε, ειρήνης σε αυτόν, ή ότι έρχεται σε αντίφαση με την άποψη της ομάδας και είναι μόνος με πάθος και αίρεση. Και παύοντας την αίρεση εάν έφυγε από κάτι τέτοιο, ή η πτώση του ήταν από τζαμί ή νηπιαγωγείο και παρόμοια . Και αν το βουνό υψώθηκε στον αέρα στα κεφάλια των πλασμάτων, τότε είναι ένας μεγάλος φόβος που παραμένει στους ανθρώπους από την πλευρά του ιδιοκτήτη και τα παιδιά του Ισραήλ μεγάλωσαν το βουνό πάνω τους σαν ομπρέλα για να Φοβάστε τον Θεό Παντοδύναμο για αυτούς και απειλή για ανυπακοή . Το περπάτημα ενός βουνού μπορεί να υποδηλώνει μια πανούκλα, και για το βουνό να επιστρέψει σε στάχτη ή σκόνη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται πάνω σε ένα βουνό, βασίζεται σε έναν μεγάλο άντρα, ο οποίος θα κερδίσει τιμή, καλοσύνη και θέση στα χέρια του, και όποιος βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε αυτόν, τότε προσκολλάται επίσης σε έναν άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι έχει κατεδαφίσει ένα βουνό, ένας άνθρωπος θα χαθεί όσο το βουνό, και ειπώθηκε : η ζωή του θα καταστραφεί . Και όποιος είδε ότι έριξε τον εαυτό του από το βουνό, έκανε τα λόγια του με δύναμη που τον έπληξαν . Και όποιος βλέπει ότι ανεβαίνει ένα βουνό με ένα σπαθί στο χέρι του, και φοράει ένα ένδυμα εκεί, ή κάποιος που έχει εξουσία μαζί του, θα αποκτήσει εξουσία ή θα κερδίσει καλό και τιμή . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να ανέβει στο βουνό, τότε κολακεύει έναν σκληρόκαρδο άνθρωπο που είναι υπερβολικό . Και όποιος βλέπει ότι το βουνό βυθίζεται στη γη, τότε η εξουσία αυτής της γης θα πεθάνει ….

…Η Jaafar al-Sadiq είπε: Εάν βλέπει ένα στέμμα στο κεφάλι της, εάν δεν έχει σύζυγο, τότε θα παντρευτεί και αν έχει σύζυγο, θα υπερισχύσει πολλών γυναικών και αν βλέπει αυτό το στέμμα αφαιρέθηκε από το κεφάλι της, τότε ο σύζυγός της θα την παντρευτεί, και εάν το στέμμα πέσει από το κεφάλι της, τότε ο σύζυγός της την χωρίζει ….

…Το κατάστημα : δηλώνει κάθε μέρος όπου ένα άτομο επωφελείται από ενδιαφέρον για τον κόσμο του και άλλα πράγματα, όπως οπωρώνας, ο feddan του, ο φοίνικας του, η σύζυγός του, ο πατέρας του και η μητέρα του, ή το βιβλίο του, από τα λόγια του κοινό σε όποιον υιοθέτησε ένα σημείο ενδιαφέροντος, να το καταστήσει . Όποιος είδε το μαγαζί του καταστράφηκε, εάν ο πατέρας του ήταν άρρωστος, πέθανε, γιατί έζησε από αυτόν . Και αν η μητέρα του ήταν άρρωστη, θα χαθεί, γιατί τον μεγάλωνε με το γάλα της και το ενίσχυε με τα προς το ζην . Και η σύζυγός του ήταν έγκυος ή άρρωστος, πέθανε επειδή είναι η κοσμική του ζωή, η ευχαρίστησή του και η ευχαρίστησή του, και όποιος είναι στη μήτρα της είναι το νερό του, και ο γιος του είναι τα χρήματά του σε ερμηνεία . Εάν κανένα από αυτά, τότε η ζωή του γίνεται δύσκολη και τα μέρη στα οποία εμποδίζεται η δύναμή του . Και όποιος βλέπει ότι σπάει την πόρτα του καταστήματος, γυρίζει από αυτό . Αν είδε τις πόρτες των καταστημάτων κλειστές, οι αποσκευές τους ήταν καταθλιπτικές και η επιχείρησή τους έκλεισε . Αν δει τις πόρτες τους να είναι μπλοκαρισμένες, θα πεθάνουν και η μνήμη τους θα φύγει . Αν το είδε να ανοίγει, θα τους άνοιγε τις πόρτες του εμπορίου ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι ξυρίστηκε το κεφάλι του κατά τις ημέρες του Χατζ, τότε είναι καλοσύνη στη θρησκεία και χρέωση για αμαρτίες, και αν είναι κατά τους ιερούς μήνες ή μερικούς από αυτούς, τότε είναι η εκπλήρωση ενός χρέους και την εξαφάνιση της ταλαιπωρίας και της αγωνίας τους, και ειπώθηκε ότι αν το έβλεπε με μια θέση τότε δεν είναι αξιέπαινη, και αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε δείχνει θάνατο ο σύζυγός της ή ένα από τα χαράμ της, και αν αυτή βλέπει ότι τα μαλλιά της έχουν κοπεί ή κάποια από αυτά, τότε δείχνει μια διαμάχη με τον σύζυγό της και ειπώθηκε ότι έχει συμβεί μια καταστροφή και αν δει ότι όλα τα μαλλιά της έχουν γίνει λευκά, τότε δείχνει ότι ο σύζυγός της είναι ανήθικο άτομο με τρόπο διαφορετικό από αυτό ….

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι δηλητηριασμένος, τότε τονίζεται από ένα ζήτημα που τον ενώνει, και μπορεί να υποφέρει από αγωνία και αγωνία. Εάν το δηλητήριο τον σκοτώσει, θα είναι καλός. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι το δηλητήριο είναι απαγορευμένο χρήμα….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει ένα ντεκό, τότε θα κερδίσει τη νίκη, και ο ήχος του κόκορα θα επιτύχει το δρόμο των καλών πράξεων ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar είπε: Ερμηνεύεται με τρεις τρόπους: μια γυναίκα, μια σκλάβος και μια υπηρέτρια του σπιτιού . Και όποιος βλέπει ότι η τακτική του είναι νέα, ερμηνεύεται με τη σοβαρότητα του πέους και αν είναι παλιό και μαλακό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι το παντελόνι του ήταν λεπτό, τότε η γυναίκα του θα συλλάβει και θα τον γεννήσει με δύο αν ήταν έγκυος . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, δεν θα δεχθεί το παιδί της . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κοπεί η ταινία του, κακομεταχειρίζεται τη γυναίκα του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει διαμάχη αίματος, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας, οπότε τον βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του .) Και όποιος το βλέπει σαν να είναι δεμένος από μια ζωή, τα οράματά του δείχνουν ότι ο γαμπρός είναι εχθρός του ….

…Φίδια : είναι εχθροί, επειδή ο καταραμένος Σατανάς παρακαλούσε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν . Και η εχθρότητα κάθε φιδιού ανάλογα με την έκταση της ταλαιπωρίας του, του οστού και του σημαδιού του, και μπορεί να είναι άπιστοι, και οι ιδιοκτήτες της αίρεσης, λόγω του δηλητηρίου που έχει . Ίσως να έδειχνε τους μοιχείους, τα δαγκώματά τους και τον χαρακτήρα τους, και ίσως η ζωή προήλθε από το όνομά της, όπως το να βλέπεις στα στρέμματα ή να ρέει κάτω από δέντρα, με νερό και καταρρακτώδεις βροχές, και τους έμοιαζαν να το φυσούν στο νερό . Το φίδι μπορεί να είναι κυβερνήτης, ή μπορεί να είναι γυναίκα και παιδί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μία από τις συζύγους σας και τα παιδιά σας είναι ο εχθρός σας, γι ‘αυτό προσέξτε τις. » Και όποιος σκοτώνει ή να μάχεται ένα φίδι, παλεύει έναν εχθρό . Και φάτε τη σάρκα του, τα χρήματα από έναν εχθρό, την ευχαρίστηση και τη χαρά . Και αν τον δαγκώσετε σε δύο μισά, πάρτε τη δικαιοσύνη από τον εχθρό του . Και από τη ζωντανή του λέξη με απαλά και ευγενικά λόγια, χτύπησε ένα καλό που θα ήθελαν οι άνθρωποι γι ‘αυτόν, και αν δει ένα νεκρό φίδι, τότε είναι εχθρός που ο Θεός αρκεί για το κακό του χωρίς δύναμη και δύναμη . Και τα αυγά της είναι οι πιο δύσκολοι εχθροί και τα μαύρα τους είναι τα πιο δύσκολα . Αν έβλεπε ότι ήταν βασιλιάς των μεγάλων μαύρων της ζωής σε μια ομάδα, θα οδηγούσε τους στρατούς και θα αποκτήσει έναν μεγάλο βασιλιά . Εάν χτυπήσει ένα ομαλό φίδι που τον υπακούει, και ούτε ένα πάνινο παπούτσι ούτε μια καλοσύνη πονάει, τότε χτυπά έναν θησαυρό των θησαυρών των βασιλιάδων, και μπορεί να ήταν ο παππούς του εάν ήταν σε αυτήν την ιδιότητα . Και όποιος φοβάται ένα φίδι και δεν το βλέπει, τότε είναι ασφάλεια για αυτόν από τον εχθρό του, και αν το δει και το φοβάται, τότε είναι φόβος, καθώς και όλος ο φόβος, και ομοίως ό, τι το φοβάται και δεν το βλέπει το βλέπεις, και γεννιέται η έξοδος του φιδιού από την ουρήθρα, και όποιος εισάγει ένα φίδι σε ένα σπίτι που εξαπατείται από τον εχθρό του, όποιος βλέπει ότι το πήρε, τότε παίρνει χρήματα από έναν εχθρό που είναι ασφαλής, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Πάρε το και μην φοβάσαι .~ Ένα μικρό φίδι γεννήθηκε . Και αν είδε τα φίδια να πολεμούν στην αγορά, ο πόλεμος θα γινόταν και θα κέρδιζε τους εχθρούς . Και το φίδι είναι η εξουσία μιας σιωπηλής εχθρότητας, και αν δει ότι ένα φίδι βγαίνει από τη μνήμη του μία φορά και επιστρέφει σε αυτόν μία φορά, τότε τον προδίδει . Και το φίδι είναι γυναίκα, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει ένα φίδι στο κρεβάτι του, η γυναίκα του πεθαίνει και αν δει ένα φίδι στο λαιμό του και το κόψει τρία κομμάτια, τότε χωρίζει τη γυναίκα του τρεις φορές και το φίδι τα πόδια και οι κυνόδοντες είναι η δύναμη του εχθρού και η σοβαρότητα της πονηρίας του . Και όποιος μετατρέψει ένα φίδι, τότε μεταμορφώνεται από το ένα κράτος στο άλλο, και γίνεται εχθρός των Μουσουλμάνων, και αν δει το σπίτι του γεμάτο φίδια δεν φοβάται, τότε φιλοξενεί στο σπίτι του τους εχθρούς των Μουσουλμάνων, ιδιοκτήτες πάθους, και τα υδρόβια πλάσματα με χρήματα, και αν βλέπει στην τσέπη του ή στο μανίκι του ένα μικρό λευκό φίδι δεν φοβάται. Επειδή είναι ο παππούς του, και αν δει ένα φίδι να περπατά πίσω του, τότε ο εχθρός του θέλει να τον εξαπατήσει, και αν περπατάει ανάμεσα στα χέρια του ή περιστρέφεται γύρω του, τότε είναι εχθροί που αναμιγνύονται μαζί του και δεν μπορούν να τον βλάψουν, και Αν βλέπει μια ζωή να μπαίνει στο σπίτι του και να φεύγει χωρίς κακό, τότε είναι εχθροί του από το νοικοκυριό του και τους συγγενείς του, αν δεν το βλέπει στο σπίτι του, οι εχθροί είναι ξένοι . Και η σάρκα και το λίπος του φιδιού είναι τα χρήματα ενός εχθρού, και ένα αντίδοτο από έναν εχθρό. Αν δει φίδια να πολεμούν από κάθε πλευρά, τότε σκοτώνει ένα μεγάλο φίδι από αυτούς, τότε κατέχει αυτήν την πόλη . Αν το φονευμένο φίδι ήταν σαν όλα τα άλλα φίδια, τότε ένας από τους στρατιώτες του βασιλιά σκοτώθηκε και αν το φίδι ανέβαινε σε ύψος, έγινε άνετος, χαρούμενος και χαρούμενος, και αν είδε ένα φίδι να κατεβαίνει από ύψος, ένας αρχηγός πέθανε σε αυτό το μέρος . Αν δει ένα φίδι να αναδύεται από τη γη, τότε βασανίζεται σε αυτό το μέρος . Αν δει τον κήπο του γεμάτο ζωή, τότε είναι ο κήπος που μεγαλώνει και το φυτό σε αυτό αυξάνεται και ζει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι σαν ένα φίδι το ακολουθούσε και το παρακολουθούσα, έτσι μπήκε σε ένα λαγούμι, και στο χέρι μου τοποθετήθηκε ένα καπάκι στο λαγούμι . Είπε : Είσαι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Θα την παντρευτείτε και θα την κληρονομήσετε, οπότε την παντρεύεται και πέθανε για επτά χιλιάδες dirham . Ένας άλλος είδε σαν το σπίτι του να ήταν γεμάτο ζωή, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Φοβάστε τον Θεό και μην φιλοξενείτε τον εχθρό των Μουσουλμάνων . Μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μπακρ, μια γυναίκα είδε δύο λαγούμια από τα οποία βγήκαν οι φάλαινες. Στη συνέχεια, δύο άντρες σηκώθηκαν και πήραν γάλα από το κεφάλι τους, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το φίδι δεν αρμέγει γάλα, αλλά αποπνέει δηλητήριο . Και αυτή είναι μια γυναίκα με την οποία εισέρχονται δύο από τους ηγέτες των Χαριττών, που την προσκαλούν στο δόγμα τους, αλλά την καλούν να προσβάλει τους δύο σεΐχες, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Όσο για τη ζωή της κοιλιάς, είναι συγγενείς και η έξοδος από τον άνδρα είναι ατυχία για τον γείτονα του άνδρα ….

…Σκουλήκι Αν ονειρευόσασταν σκουλήκια, αυτό υποδηλώνει ότι οι κακοτεχνίες των αμφισβητούμενων ανθρώπων θα σας προκαλέσουν θλίψη . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι τα σκουλήκια τρέχουν πάνω της, αυτό υποδηλώνει ότι οι φιλοδοξίες της θα τείνουν πάντα προς όλα τα υλικά . Εάν ένα κορίτσι σκοτώσει τα σκουλήκια ή τα απομακρύνει, θα απαλλαγεί από την υλική αδιαφορία και θα επιδιώξει να ζήσει σύμφωνα με τις αρχές της αρετής και της προσκόλλησης στην πνευματικότητα . Εάν χρησιμοποιείτε σκουλήκια στα όνειρά σας ως δόλωμα για ψάρια, τότε αυτό προβλέπει ότι, μέσω της εφευρετικότητας σας, θα χρησιμοποιήσετε τους εχθρούς σας με τρόπο που να δείχνει τα πλεονεκτήματά τους ….

…Al-Azahiah : Ένα κακό άτομο καταστρέφει τους ανθρώπους, οπότε όποιος το σκοτώσει θα κερδίσει έναν άνθρωπο, επίσης, και όποιος τρώει τη μαγειρεμένη σάρκα του . Έφαγε από τα χρήματα αυτού του ατόμου και αν ήταν μισαλλόδοξος, θα έπαυε ….

…Al-Deek : Στην προέλευση της ερμηνείας είναι ένας ξένος ιδιοκτήτης σκλάβος ή ένας απόγονος ενός Mamluk . Το ίδιο ισχύει και για τα κοτόπουλα, επειδή είναι σαν αιχμάλωτοι με τον γιο του Αδάμ, και δεν πετούν, και το κεφάλι του σπιτιού είναι ένα από τα Mamelukes, ακριβώς όπως η κότα είναι το κεφάλι του σπιτιού από τους υπηρέτες και τους σκλάβους γυναίκες : ο κόκορας υποδηλώνει επίσης έναν άνδρα με έντονο σθένος, και μια φωνή όπως το μουζέν, και τον σουλτάνο που είναι υπό την κυριαρχία των άλλων, επειδή είναι με τον μεγάλο του , διότι τον κατέλαβε, επειδή ο Νώε, ειρήνη πάνω του, μπήκε στον κόκορα και τις σκάλες στο πλοίο, και όταν το νερό έτρεξε και η άδεια δεν προήλθε από τον Θεό Παντοδύναμο, για να βγάλει εκείνους μαζί του στο πλοίο, ζήτησε από τον Νώε να του επιτρέψει να βγει έξω για να του φέρει τα νέα για το νερό, και έκανε τον κόκορα να είναι όμηρος μαζί του, και ειπώθηκε ότι ο κόκορας ήταν μέσα του, οπότε βγήκε και ύπουλος και δεν επέστρεψε , έτσι ο κόκορας κατέκτησε, και ήταν συν-πιλότος, και έγινε οικιακός κρατούμενος, και τις σκάλες ήταν χιλιάδες και έγιναν άγριοι . Είναι ένα πουλί μεγαλύτερο από ένα κοτόπουλο, με κόκκινα μάτια . Και ειπώθηκε ότι ο κόκορας είναι ένας άντρας με δέρμα πολεμιστή με κακή ηθική, μιλά καλά λόγια χωρίς όφελος, και σε κάθε περίπτωση είτε ανήκει είτε είναι απόγονος του βασιλιά . Λέγεται ότι όποιος σκότωσε έναν κόκορα έδειξε ότι δεν απάντησε στο μουτζέν, και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε ότι είχε γυρίσει έναν κόκορα πέθανε αμέσως . Και οι νεαροί στρόφιγγες είναι Mamluks, ή αγόρια, παιδιά Mamluks . Ομοίως, οι γυναίκες κοτόπουλα κοτόπουλου είναι αγόρια γειτονιάς, σκλάβοι ή κορίτσια . Και η ομάδα των πτηνών είναι αιχμαλωσία και δούλοι. Ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Είδα ότι ένας κόκορας μου ράβωσε ένα ή δύο κλικ, ή είπε τρία, και οι ιστορίες της ήταν στην Asma bint Amees και είπε : Ένας μη Άραβας άντρας θα σε σκοτώσει . Ένας άντρας ήρθε στο Abu Awn al-Darrab και είπε : Είδα ότι σαν ένας μεγάλος κόκορας φώναζε σε αυτήν την πόρτα του σπιτιού σας . Έτσι, ο Άμπου Άουν ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και του είπε αυτό το όραμα. Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας, θα πεθάνετε μετά από τριάντα τέσσερις ημέρες, και είχε μείγματα και τύψεις για το ποτό, είπε , έτσι ανέβασε όλα αυτά, και μετανοήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο από την ημέρα της το όραμα, και πέθανε ξαφνικά, όπως είπε ο Ibn Sirin . Είπε στον Ibn Sirin : Πώς το εξαγάγατε ; Είπε από τον υπολογισμό της καμήλας, επειδή ο σηματοδότης είναι τέσσερις, το Ya είναι δέκα, και το kaf είναι είκοσι ….

…Το τσιμπούρι : ανήκει στο παντελόνι, και ειπώθηκε ότι είναι χρήματα, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε στο παντελόνι του ένα τσιμπούρι, ότι του απαγορεύεται η γυναίκα του ή του γεννά δύο κόρες αν είναι έγκυος , και αν βλέπει σαν να βάζει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, τότε δεν φιλάει τον γιο του . Και αν δει ότι έχει αποκοπεί το εισιτήριο του, τότε κακοποιεί τη σύζυγό του ή την απομονώνει τη στιγμή του γάμου . Αν δει το γαργάλημά του ζωντανό, τότε ο γαμπρός του είναι εχθρός του . Και όποιος βλέπει το κρότωμά του ως αίμα, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας ή βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του μοιχείου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει ράνα, τότε υπόκειται σε κηδεμονία πάνω από μια πόλη αν αξίζει το κράτος και ένας μη κυβερνήτης έχει μια πλούσια γυναίκα που δεν έχει στενό σύντροφο ή συγγενή ….

…Ένα τριαντάφυλλο Αν ονειρευόσασταν να δεις ένα τριαντάφυλλο που φέρει λουλούδια και να ανθίζει, αυτό προφητεύει την χαρούμενη χαρούμενη περίσταση που πλησιάζει και ότι θα αγαπήσεις τον σύντροφό σου ολόψυχα . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι μαζεύει τριαντάφυλλα, θα λάβει μια προσφορά και θα την αποδεχθεί . Εάν δείτε μαραμένα τριαντάφυλλα, αυτό προβλέπει την απουσία κάποιου που αγαπάτε . Εάν δείτε λευκά τριαντάφυλλα χωρίς ηλιακό φως ή δροσιά πάνω τους, αυτό δείχνει ότι έχετε μια σοβαρή ασθένεια που μπορεί να σας σκοτώσει . Και αν αναπνέετε το άρωμα τριαντάφυλλου, θα ζήσετε σε μια ατμόσφαιρα απόλυτης απόλαυσης και ευτυχίας . Εάν ένα κορίτσι βλέπει λεκάνες γεμάτες τριαντάφυλλα, μαζεύοντας τριαντάφυλλα και βάζοντάς τα σε μπουκέτα, θα είναι ευχαριστημένη με μια προσφορά που λαμβάνει από ένα άτομο που λατρεύει και σέβεται τόσο πολύ ….

…Το μπάνιο : υποδηλώνει τη γυναίκα να διαλύσει τη μιζάρα μαζί του και το άτομο λαμβάνεται μαζί του όταν βγαίνει ο ιδρώτας του, καθώς το σπέρμα του πέφτει στη μήτρα και είναι σαν αιδοίο . Και ίσως έδειξε το ρόλο του λαού της κόλασης και των ανθρώπων του κακού, των συγκρούσεων και του λόγου, όπως ο ρόλος των μοιχείων και των φυλακών, και ο ρόλος των ηγεμόνων και των συλλεκτών για τη φωτιά και την καταπίεση του ή τη φήμη της οικογένειάς του και του καλές πύλες του και την αφθονία του νερού που ρέει σε αυτό . Και ίσως υποδηλώνεται από τη θάλασσα και την ασθένεια, και στην κόλαση . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα μπάνιο ή κάποιος άλλος τον βλέπει σε αυτό, και αν τον δει νεκρό, τότε είναι στη φωτιά και στον οικείο, γιατί η κόλαση είναι αντιληπτική και έχει διαφορετικές πύλες, και σε αυτήν την οικεία και την κοκκινωπή, και αν ο ασθενής το δει αυτό, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν βλέπει ότι βρίσκεται έξω από το σπίτι της θερμότητας στο σπίτι της αγνότητας και η ασθένειά του είναι Ξυπνήσει, σηκώθηκα . Έτσι όποιος πλένει και βγαίνει από αυτό, βγήκε άθικτος . Αν η ασθένειά του ήταν κρυολόγημα, θα του αυξανόταν και θα τον φοβόταν . Αν όμως πλένει, και φοράει λευκά ρούχα, σε αντίθεση με τη συνήθεια του, και οδηγεί μια βάρκα που δεν είναι κατάλληλη για αυτόν, τότε δηλαδή να τον πλένει, να τον καλύπτει και το φέρετρο του . Και αν αυτό ήταν το χειμώνα, ο κράμπς τον φοβόταν . Εάν βλέπει ότι βρίσκεται μέσα στο σπίτι της ζέστης, τότε είναι εναντίον αυτού που αναφέρθηκε προηγουμένως στην έξοδο, τότε θα ληφθεί υπόψη και το μεσαίο σπίτι θα είναι για τους άρρωστους που κάθονταν σε αυτό, υποδεικνύοντας ότι μεσολαβεί στην ασθένειά του μέχρι να εισέλθει ή να φύγει, τότε είναι είτε οπισθοδρόμηση είτε ανάρρωση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, και είχε μια διαμάχη ή ανάγκη στο σπίτι ενός κυβερνήτη, ενός κυβερνήτη ή ενός κυβερνήτη, μια κρίση για αυτόν και αυτόν βασίζεται στην έκταση της ζέστης ή του κρύου που έλαβε στο μπάνιο, ή ολισθηρό ή σπρέι . Εάν κανένα από αυτά, και ο άντρας ήταν άγαμος, παντρεύτηκε ή παρευρέθηκε σε γιορτή ή κηδεία, και υπήρχε θόρυβος ή θόρυβος, ανησυχίες και θλίψη, όπως αυτός στο μπάνιο, αλλιώς θα είχε λόγο για αυτόν από το χρήματα του κόσμου με έναν χάρακα λόγω της ροής του νερού και του ιδρώτα, που είναι χρήματα . Ο ιδρώτας μπορεί να υποδηλώνει ανησυχία, κόπωση και ασθένεια, ειδικά στη θολότητα και τη θερμοκρασία του μπάνιου . Αν είχε αφαιρεθεί από τα ρούχα του, τότε είναι με τη γυναίκα του, και για χάρη της και για την οικογένειά της και για την οικογένειά της, αυτό που θα ζητήσει το λουτρό θα εκτελεστεί σε αυτόν . Εάν είναι στα ρούχα του, τότε το ζήτημα είναι από ξένη άποψη ή κάποια απαγορευμένα ζητήματα, όπως η μητέρα, η κόρη και η αδελφή, ώστε να ληφθούν υπόψη και οι προϋποθέσεις του, και να μεταφερθούν οι τάξεις και οι τόποι διαμονής του, και τι συναντήθηκε ή συναντήθηκε με τη διάθεσή του στο μπάνιο και τη μεταφορά του από τόπο σε τόπο . Και αν βλέπει ότι το μπήκε μέσα από ένα κανάλι ή μια μικρή ενέργεια στην πόρτα του, ή υπήρχε ένα λιοντάρι, λέαινα, θηρίο, κοράκια ή ζωή σε αυτό, τότε είναι μια γυναίκα που την εισάγει σε μια διακόσμηση, και αυτός συναντά μαζί της τους ανθρώπους του κακού και της ανηθικότητας μεταξύ των ανθρώπων . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Το μπάνιο είναι ένα σπίτι βλάβης, και όποιος μπαίνει θα πληγωθεί από τις γυναίκες . Τα περιστέρια προέρχονται από το οικείο τους όνομα, γιατί είναι ζαμπόν και τα περιστέρια είναι αδελφός ή συγγενής . Εάν χρησιμοποιούταν ζεστό νερό σε αυτό, οι γυναίκες θα γίνονταν στενοχωρημένες, και αν ήταν κατακλυσμένη και μπήκε στο μπάνιο, βγήκε από το σύννεφο της . Αν καθίσει στο μπάνιο, τότε σπάει τη γυναίκα και ανακοινώνει την εντολή του, επειδή το μπάνιο είναι το μέρος όπου εκτίθεται το awrah . Εάν χτίσει ένα λουτρό, τότε θα διαπράξει την ανικανότητα και θα τον μισήσει με αυτό . Εάν το μπάνιο είναι ζεστό και μαλακό, τότε η οικογένεια, ο γαμπρός του και οι συγγενείς των γυναικών του συμφωνούν, βοηθήστε τον και λυπηθείτε . Εάν είναι κρύο, δεν αναμιγνύεται με αυτό και δεν επωφελείται από αυτά . Και αν ήταν πολύ καυτός, τότε θα ήταν τραχύς, και δεν τους είδε ευχαριστημένους με τη σοβαρότητα τους . Και ειπώθηκε ότι είδε ότι ήταν στο καυτό σπίτι . Διότι ένας άντρας τον προδίδει με τη γυναίκα του και προσπαθεί να τον σταματήσει, οπότε δεν προετοιμάζεται για αυτόν . Εάν η λεκάνη είναι γεμάτη και το νερό ρέει από το ζεστό σπίτι στο μεσαίο σπίτι, τότε θα τον κάνει να θυμωθεί με τη γυναίκα του και αν το μπάνιο αποδίδεται στην οργή του κόσμου και αν είναι κρύο, τότε το άτομο που έχει το όραμα να είναι φτωχό και με λίγο εισόδημα, και το χέρι του δεν φτάνει αυτό που θέλει . Και αν είναι ζεστός, απαλός και συμπαθητικός, τότε οι υποθέσεις του είναι αγάπη, και θα είναι εραστής ενός κράτους, που βλέπει μέσα του μια ανακούφιση και χαρά . Και αν είναι πολύ ζεστό, τότε θα είναι γόνιμο, και δεν θα έχει μέτρο, και δεν θα επαινείται από τους ανθρώπους . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο είναι ένδειξη ψυχρού πυρετού . Εάν βλέπει ότι έπινε ζεστό νερό από το θερμό σπίτι, ή το έχυσε ή το έπλυνε με άλλο τρόπο εκτός από το πλύσιμο, τότε είναι ανησυχία, αγωνία, ασθένεια και φόβο, όπως και το ζεστό νερό, και αν το έπινε από το μεσαίο σπίτι, τότε είναι ένας πυρετός πυρετός . Εάν ένα ποτό από κρύο σπίτι, τότε είναι ζωγράφος και αν δει ότι πλένεται με ζεστό νερό και θέλει να ταξιδέψει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει . Αν προσληφθεί από ένα άτομο που αναζητά το όφελος του, τότε δεν έχει ανακούφιση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και αν ζητήσουν βοήθεια, θα αντιμετωπίζονται με νερό σαν μια εποχή του χρόνου .~ Εάν το μπάνιο, η πλύση και το noura συνδυάζονται, πάρτε το μπάνιο και το μπάνιο και αφήστε το μπάνιο, γιατί αυτό είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία . Αν δει ένα άγνωστο περιστέρι στη θέση του, τότε υπάρχει μια γυναίκα που θα παρακολουθούν οι άνθρωποι . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να χτίζει μπάνιο, ανακουφίστηκε . Και είπε ότι ένας άντρας είδε σαν να είχε γλιστρήσει στο μπάνιο, κι έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση, και είπε : Είσαι τόσο κακός . Του έδειξε ότι είχε γλιστρήσει στο μπάνιο και το πόδι του ήταν σπασμένο ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι κουτσός ή ανάπηρος, αυτή είναι μια αδυναμία για να καθίσει καθώς προσπαθεί . Όποιος κλίνει σε ένα ραβδί βασίζεται σε έναν άνδρα για την εντολή του ….

…Torrent : η είσοδό του στην πόλη υποδηλώνει επιδημία, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποιο από αυτά, ή το χρώμα του είναι το χρώμα του αίματος ή του καφέ . Και μπορεί να υποδηλώνει ότι μπήκε σε στρατιωτικό στρατό με ασφάλεια ή συντροφιά, εάν δεν είχε πλούτο και ο λαός δεν φοβόταν αυτόν, οπότε αν κατέστρεψε μερικά από τα σπίτια τους και πέρασε τα χρήματα και τα ζώα τους, τότε είναι εχθρός που τους ζηλεύει ή μια δύναμη που προσπαθεί εναντίον τους, στο βαθμό που αυξάνει το όραμα και τα στοιχεία επαγρύπνησης . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η επίθεση του εχθρού είναι καταρρακτώδης και η επίθεση του εχθρού είναι χείμαρρος . Εάν ο χείμαρρος ανέβει στα καταστήματα, τότε είναι μια πλημμύρα ή στρατιώτες ενός άδικου κυβερνήτη που επιτέθηκαν, και ο χείμαρρος είναι ένας κυρίαρχος εχθρός, και αν δει ότι οι υδρορροές ρέουν χωρίς βροχή, τότε αυτό είναι αίμα που ρίχνεται σε αυτό πόλη ή τοποθεσία . Εάν βλέπει ότι ρέει από τη βροχή και έχυσε το νερό του, τότε αυτές οι ανησυχίες είναι εμφανείς από τους ανθρώπους αυτού του τόπου και η γονιμότητα ενός κράτους είναι ίση με τα υδρορροή και αν τα υδρορροή δεν ανεγερθούν, τότε είναι κάτω αυτό . Εάν η υδρορροή εστιάζεται σε ένα άτομο, θα βασανιστεί . Εάν το χείμαρρο μονοπάτι οδηγεί στο ποτάμι, τότε ο βασιλιάς είναι εχθρός του και ζητά βοήθεια από έναν άνθρωπο που δραπετεύει από το κακό του . Και όποιος πιστεύει ότι έχει πίνει το χείμαρρο από το σπίτι του, θα αντιμετωπίσει έναν εχθρό και θα τον αποτρέψει από βλάβη στην οικογένειά του ή στο θάνατό του . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα τις εκπλήξεις να ρέουν χωρίς βροχή και είδα ανθρώπους να τον παίρνουν, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Μην πάρετε από αυτόν . Οι άνδρες είπαν : Δεν το έκανα και δεν πήρα τίποτα από αυτόν, οπότε είπε : Τα πήγατε καλά, και ήταν λίγο για τη δίκη του Ibn Al-Muhallab ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος πιστεύει ότι καλεί τον αντίπαλό του να συμφιλιωθεί χωρίς να εξοφλήσει ένα χρέος, τότε είναι ένας χαμένος εχθρός στην καθοδήγηση και τη συμφιλίωση με τον αντίπαλο, με την προϋπόθεση ότι τα χρήματα είναι καλά για το ρητό του, ~Και η συμφιλίωση είναι καλή. ~ Όσο για τις δοκιμές, αυτό είναι κάτι που η πρόθεση του προσπαθεί να αποκαλύψει ….