…Όσον αφορά την ερμηνεία της ασθένειας, δεν είναι αξιέπαινη, επειδή είναι διαφθορά στη θρησκεία, και ίσως ο αναζητητής συνήθιζε να πολλαπλασιάζει τα ψεύδη. Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι η ασθένειά του είχε χάσει από καιρό τις αμαρτίες του και γνώρισε τον Θεό στην καλύτερη κατάσταση και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι ήταν άρρωστος χωρίς πόνο τότε θα έβλεπε το μήλο ενός ματιού και δεν θα πεθάνει εκείνο το έτος, και αν ο ασθενής είδε ότι έγινε αληθινό. Το σώμα ενώ έξω από το σπίτι του είναι ο θάνατός του, εκτός εάν μιλήσει με ανθρώπους και τους μιλήσει, γιατί αυτό είναι ένα σημάδι της αθωότητας του. Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι άρρωστος, δεν είναι αξιέπαινος στα δεξιά του αιτούντος, και αν υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και μια φιλονικία, νικήθηκε. Και όποιος βλέπει ότι έχει αδυναμία στα μάτια του, τότε στερείται τα προς το ζην, την αγωνία, την ψευδαίσθηση και τη θλίψη του, και αν δει κάποιον που τον θεραπεύει ή τον σκοτώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και τη δικαιοσύνη. Η αλήθεια του μπορεί να είναι ψέμα, και όποιος βλέπει με το στόμα του αδυναμία ενώ τον πληγώνει , επειδή έχει πληγεί από την πλευρά των συγγενών του, και όποιος βλέπει πόνο στο λαιμό του, θα έχει μια εμπιστοσύνη που παραμελεί και Όποιος βλέπει ότι η καρδιά του είναι αδύναμη και έχει πόνο, τότε τρώει το απαγορευμένο ή υποδεικνύει την υποκρισία του. Σε αυτό, μπορεί να υποδηλώνεται από τη μεγάλη ηλικία του ανθρώπου και την ανάγκη κάμψης και τη γνώμη Ωστόσο, από την πλευρά του, είναι οδυνηρός και δείχνει μια ταραγμένη καρδιά, θλίψη και σφίξιμο στο στήθος. Και όποιος βλέπει ότι το συκώτι του είναι άρρωστο, θα έχει λίγη συμπόνια για τα παιδιά του. Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι άρρωστο, τότε ο αδερφός του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του στεγνώνει τον αδερφό του ή τον σύντροφό του ή τον φίλο του. Επειδή αυτή είναι μαρτυρία και όποιος βλέπει ότι έχει πόνο στο στομάχι του που είναι βαρύτερος δείχνει την αγάπη του για τους συγγενείς του και όποιος βλέπει τον μυστικό πόνο του δείχνει ότι ξεχνά να ασχολείται με τη γυναίκα του

…Το φρύδι είναι η διακόσμηση του ματιού . Και το φρύδι για έναν άνθρωπο είναι η καλοσύνη, η ομορφιά, η διοίκηση και ο σεβασμός του στη θρησκεία του, την τιμιότητα και το ανάστημά του, και η ερμηνεία των φρυδιών βασίζεται σε αυτό που βλέπουμε για καλοσύνη ή διαφθορά . Και εάν τα φρύδια είναι παχιά με μαλλιά, τότε είναι δύο πυλώνες, ώστε οι γυναίκες να μαυρίσουν τα φρύδια τους για διακόσμηση . Τα φρύδια είναι γονείς, δύο γιοι, δύο σύντροφοι, δύο σύζυγοι ή δύο αντιπρόεδροι, και εάν ένα άτομο δει τα φρύδια του να ενώνονται, αυτό υποδηλώνει οικειότητα και αγάπη και το αντίστροφο . Το μαύρο τους και η αφθονία των μαλλιών της είναι απόδειξη της καλής κατάστασης αυτών που το διακήρυξαν . Και η κατάβασή τους στο μάτι είναι απόδειξη της αλλαγής στην κατάσταση εκείνων που αναφέρονται σε αυτό, όπως γιος, σύντροφος, σύζυγος ή φίλος . Ίσως αυτό να υποδεικνύει μακροζωία, ώστε να βλέπει τον εαυτό του ως τέτοιο . Και τα φρύδια δείχνουν μια τάξη στη θρησκεία . Και ίσως το φρύδι έδειχνε τη διατήρηση του ποιος έδειξε το μάτι, όπως ο κυβερνήτης, ο κηδεμόνας και ο σύζυγος . Είναι ένα τόξο με βέλη αισθητά από όμορφα μάτια ….

…Χτύπημα : επηρεάζει τον καλύτερο άλεση στα χέρια του νικητή, αλλά για να δει αν τον χτύπησε με ξύλο, τότε δείχνει ότι είναι καλύτερα προετοιμασμένο να μην τον συναντήσει . Και όποιος το βλέπει σαν ένας άγγελος να τον χτυπήσει με ξύλο, θα το καλύψει . Και αν τον χτυπήσει στην πλάτη, θα εξοφλήσει το χρέος του . Αν τον χτύπησε λόγω της αναπηρίας του, θα τον παντρευόταν . Και αν τον χτύπησε με ξύλο, αυτό που μισούσε θα τον χτυπούσε . Λέγεται ότι το ξυλοδαρμό σημαίνει αλλαγή, και ειπώθηκε ότι το ξυλοδαρμό κηρύσσεται . Και όποιος είδε ότι χτύπησε έναν άνδρα στο κεφάλι με ένα χτύπημα και επηρέασε το κεφάλι του και άφησε το σημάδι του πάνω του, θέλει το αφεντικό του να φύγει . Εάν χτυπήθηκε στο βλέφαρο του ματιού του, θέλει να παραβιάσει τη θρησκεία του . Αν τραβήξει τα καπάκια από το βλέφαρό του, τον καλεί σε αίρεση . Εάν χτύπησε το κρανίο του, τότε αλλάζοντας την αλλαγή του, έχει φτάσει στο τέλος του και ο επιθετικός επιτυγχάνει τον στόχο του . Εάν χτύπησε τον λοβό του αυτιού του ή το έσπασε και έβγαινε αίμα από αυτό, τότε η κόρη του κακοποιημένου θα κόψει . Λέγεται ότι καθένα από τα μέλη του δείχνει τον συγγενή που ερμηνεύει αυτό το μέλος . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν ότι ο ξυλοδαρμός είναι παρακλήσεις, οπότε όποιος βλέπει ότι χτυπά έναν άντρα, πρέπει να προσευχηθεί εναντίον του . Αν τον χτυπήσει ενώ είναι δεμένος, μιλάει άσχημα λόγια και τον επαινεί για άσχημο ….

…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του

…Και όποιος το βλέπει σαν τα μάτια του να είναι ξεφλουδισμένα, θα υποφέρει κάτι από αυτό που παραδέχεται το μάτι του, και για την τύφλωση, είναι μια αυταπάτη στη θρησκεία και ο τραυματισμός χρημάτων από την πλευρά ορισμένων συμμοριών . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν τυφλός, γιατί αν ήταν φτωχός, θα κέρδιζε πλούτο και η τύφλωση δείχνει να ξεχνάμε το Κοράνι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Κύριε, γιατί με έκανες τυφλό; Το στίχο . Εάν βλέπει σαν να τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά και τον απομακρύνει από τη γνώμη του . Και το να βλέπεις έναν τυφλό καφίρι δείχνει μια απώλεια που τον βιώνει, την ανησυχία ή τη θλίψη . Και αν βλέπει σαν να είναι τυφλός, τυφλός με νέα ρούχα, τότε πεθαίνει . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι ένας άνθρωπος τον έχει μεταχειριστεί και δει το βλέμμα του, τότε τον καθοδηγεί σε ό, τι έχει οφέλη και την εκστρατεία για μετάνοια . Και ίσως βλέποντας την τύφλωση να υποδηλώνει τον λήθαργο του άνδρα . Εάν βλέπει το σκοτάδι του ματιού με λευκότητα, δείχνει μια ζοφερότητα και τον πλήττουν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Jaafar al-Sadiq, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε : Είδα σαν να είχα λευκά στα μάτια μου . Είπε : Θα αντιμετωπίσετε έλλειψη χρημάτων και θα χάσετε κάτι που ελπίζετε . Και εάν κάποιοι από τους συγγενείς του απουσιάζουν από αυτόν, εάν ο απόντος ήρθε ενώ ήταν τυφλός, τότε το άτομο της όρασης πεθαίνει επειδή τα οράματά του δείχνουν ότι ο τυφλός επισκέπτης επισκέπτεται και ειπώθηκε ότι το θόλωμα των ματιών από Η λευκότητα εκτός από αυτόν δείχνει μεγάλη θλίψη που πλήττει τον οραματιστή και είναι υπομονετική με αυτήν, λόγω της ιστορίας του Ιακώβ για τον Ειρήνη . Και όποιος βλέπει σαν να πέφτει μαύρο νερό από τα μάτια του και να μην βλέπει τίποτα, τα οράματά του δείχνουν την έλλειψη μετριοφροσύνης, γιατί το μάτι είναι το αντικείμενο της ντροπής . Όσον αφορά το πρόβλημα στο πρόσωπο από την ασχήμια και το σπάσιμο, είναι μια ένδειξη μετριοφροσύνης και έλλειψης, όπως ακριβώς ένα καλό πρόσωπο είναι απόδειξη της μετριοφροσύνης στην ερμηνεία . Και ένα κίτρινο πρόσωπο, ένδειξη θλίψης που πλήττει τους οραματιστές . Και φακίδες στο πρόσωπο, απόδειξη συχνών αμαρτιών . Όσο για τη μύτη, όποιος βλέπει ότι ένα άτομο έχει τσιμπήσει τη μύτη του, του μιλάει με λόγια που αναγκάζει τη μύτη του . Και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι της προέλευσής του, υποδεικνύοντας το θάνατο του κούτσουρου, και ειπώθηκε ότι αυτό υποδηλώνει το θάνατο μιας γυναίκας που είχε κούτσουρο, εάν είχε εγκυμοσύνη, και ειπώθηκε ότι το κούτσουρο της μύτης είναι ότι υποφέρει από απώλεια, επειδή εάν η μύτη από αυτήν δείχνει ασχήμια, και ο έμπορος αν το δει σαν η μύτη του είναι κούτσουρο, χάνει στο εμπόριο Του ….

…Είναι σε ένα όνειρο υπηρέτης . Και ειπώθηκε : ένας κλέφτης από το νοικοκυριό . Και ειπώθηκε : η γυναίκα του είναι μια παραπλανητική κακή γυναίκα . Και αν μια γάτα το δαγκώνει ή γρατσουνίζει, τότε αρρωσταίνει και αν η γάτα είναι άγρια, τότε είναι πιο σοβαρή . Και όποιος είδε ότι πούλησε το γατάκι του, θα ξόδευε τα χρήματά του . Και όποιος τρώει τη σάρκα ενός ροχαλητού μαθαίνει μαγεία . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε αιλουροειδές, ζει από το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι ένα snora μπαίνει σε ένα σπίτι, ένας κλέφτης θα μπει σε αυτό το σπίτι . Και η γάτα σε ένα όνειρο δείχνει το βιβλίο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και είπαν : Κύριέ μας, βιάσου μας, θα πέσουμε πριν από την Ημέρα της Κρίσης ). Ίσως η γάτα να δείχνει το πείσμα της συζύγου και των παιδιών, των συγκρούσεων και της κλοπής, της πορνείας και της έλλειψης εκπλήρωσης, της υποκλοπής, του ματιού, του ψιθυρίζοντας και του δυνατού θορύβου, και ίσως να δείχνει το αγόρι από την πορνεία και τον μπάσταρδο, και δείχνει το άτομο που αγαπά τις καρδιές ανθρώπων με άλματα και χορό . Εάν η γάτα και το ποντίκι, ή ο λύκος και τα πρόβατα, ήταν ένα σημάδι υποκρισίας και λατρείας, ή δικαιοσύνης στο κοπάδι . Ίσως το μουνί δείχνει τη γυναίκα που επιθυμεί να μεγαλώσει τα παιδιά και να τα πειθαρχίσει . Η γάτα που ξύει έναν άνθρωπο δείχνει έναν εχθρό μουτζαχίντ . Και ο πολίτης είδε το όραμά του σε ένα όνειρο ενδεικτικό ενός ανθρώπου στον οποίο η ορατότητα των κακών και των ηθών του καλού…

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η όραση του ματιού ξεκινά από πέντε πτυχές: ύψος, πεπρωμένο, ατυχία, αγωνία, ασθένεια και μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

…Και όποιος βλέπει ότι θεραπεύει τα μάτια του, θα ερμηνεύσει πέντε πτυχές της καλοσύνης στη θρησκεία του, μια αύξηση των χρημάτων του, τη χάρη ενός ματιού, την άφιξη ενός αδελφού από τα ταξίδια του και την παρουσία ενός γιου ….

…Ο Al-Salmi είπε: «Όποιος είδε ότι έφερε κοχ, ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους, με την καλοσύνη του ματιού, την καλή θρησκεία, την απόκτηση χρημάτων και την αύξηση της ομορφιάς »….

…Ένας κοράκι είναι σε ένα όνειρο ένας μεγάλος, τεράστιος, υπομονετικός άνθρωπος ή θαυμαστής του εαυτού του τσιγκούνης . Και όποιος έγινε κοράκι είχε απαγορευμένα χρήματα . Και ο καταδικασμένος κόρακας . Και όποιος βλέπει ένα κοράκι να του μιλάει, θα αποκτήσει ένα ανήθικο παιδί, και ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος να τον ελέξει, είπε : Μάλλον, χύνει μια σοβαρή ατυχία και στη συνέχεια τον απελευθερώνει . Και το κοράκι δείχνει το διαχωρισμό των αγαπημένων και των ξένων . Και όποιος είδε ότι έτρωγε κρέας κοράκι πήρε χρήματα από κλέφτες . Και όποιος δει ένα κοράκι που το γρατζουνίζει, θα χαθεί στο υπερβολικό κρύο και θα υποφέρει από πόνο . Αυτός που έδωσε ένα κοράκι ήταν ευχαριστημένος . Και η κουκούλα δηλώνει τη μακροζωία του κοράκι . Και όποιος βλέπει ένα κοράκι να πέφτει στην Κάαμπα, είναι ένας ανήθικος άντρας που παντρεύεται μια αξιότιμη γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι γεννήθηκε ένα κοράκι, τότε είναι το μήλο του ματιού του . Και όποιος είδε κοράκια στο σπίτι του, θα κέρδιζε χρήματα και στοίβα μέχρι το τέλος της ζωής του . Και ο κόρακας είναι προδοτικός πολεμιστής, και ίσως ένα σημάδι ανυπομονησίας στη σύνταξη . Και ίσως έδειξε κρυμμένα κρυμμένα πράγματα στη γη και έθαψε τους νεκρούς, ο Παντοδύναμος είπε : ( Έτσι ο Θεός έστειλε ένα κοράκι ψάχνοντας τη γη για να του δείξει πώς να κρύψει την ταλαιπωρία του αδελφού του ) , και ίσως το κοράκι έδειξε αποξένωση και απαισιοδοξία με νέα, ανησυχίες και προσβολές . Και ο κόρακας φύτευσης δηλώνει τον άνθρωπο αναμεμιγμένο με το καλό και το κακό . Και ο κοράκι είναι ψεύτης, λαμπρός άνθρωπος . Και όποιος βλέπει ένα κοράκι στο σπίτι του, υπάρχει ένα ανήθικο άτομο σε αυτό το μέρος . Και όποιος βλέπει ένα καμουφλαρισμένο κοράκι βλέπει κάτι που θαυμάζει στην αφύπνιση της ζωής . Και όποιος βλέπει ένα κοράκι σε ένα μέρος, ένας ξένος πεθαίνει . Δείτε επίσης την κίσσα ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια χριστιανή γυναίκα, τότε θα χτυπήσει τον σουλτάνο με χρήματα στα οποία γεννιέται, και ειπώθηκε ότι το όραμα του γάμου δείχνει την ευχαρίστηση του ματιού και την επίτευξη της ευχαρίστησης, και ίσως Η συνουσία της αιμομιξίας υποδηλώνει το απαγορευμένο παιδί και ίσως ο γάμος του άνδρα με τη μητέρα του υποδηλώνει το θάνατό του στην πόλη στην οποία γεννήθηκε ακόμα κι αν απουσίαζε από αυτήν. Προχωρήστε από τον στίχο, και ειπώθηκε ότι μόνο αυτός που σπάει τη μήτρα του ή υπολείπεται των δικαιωμάτων τους δεν το βλέπει αυτό, και μπορεί να επιστρέψει μετά από αυτό ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το κλάμα είναι το μήλο του ματιού . Αν δει ότι κλαίει για ένα άτομο που ξέρει, και πέθανε, και ο Νώε κλαίει, θα πέσει καθώς βλέπει στο πέρασμά του μια καταστροφή θανάτου, ανησυχίας ή θλίψης ….

…Al-Ain : από μόνο του, είναι ένα σημάδι όλων όσων το μάτι αναγνωρίζει από τα χρήματα ενός ματιού, ενός γιου, ενός αδελφού, ενός πατέρα, ενός πρίγκιπα ή ενός ηγέτη. Ό, τι προσγειώθηκε σε αυτό στο σώμα του, έχασε τη θέση του, ή ρίχτηκε από βέλη και Tuaregs, είναι ατυχήματα που συμβαίνουν σε εκείνους που το δείχνουν. Από αυτά που έχουμε περιγράψει, το δεξί υποδηλώνει τη μεγάλη ανάμνηση και τιμή, και το αριστερό πάνω από το χαμηλότερα, καθώς και ό, τι ήταν στα δεξιά και στα βόρεια του λείου, χάρη στην προτίμηση του δεξιού από το βορρά ….

…Surat Al-People που το διαβάζει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος θα τον ελευθερώσει από τη μάστιγα κάθε ματιού, από το κακό των κακών και τις συνωμοσίες των ασεβών . Ο Al-Kirmani είπε ότι είναι ασφαλής από το κακό του δημιουργού και την ανθρωπότητα από το κακό του, και ειπώθηκε ότι είναι ασφαλής από το κακό και το ψιθύρισμα του Σατανά . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ο Θεός τον ελευθερώνει από το φοβερό κακό του διαβόλου ….

…Χοιρινό : Ένας μεγάλος, πλούσιος άνθρωπος, διεφθαρμένος στη θρησκεία, κακό κέρδος, βρώμικος, βρώμικος, άπιστος ή χριστιανός, πεισματάρης και άσχημος, και η σάρκα, το λίπος, τα μαλλιά, η κοιλιά και το δέρμα του είναι απαγορευμένα και περιφρονητικά χρήματα, και η οικογένειά μου είναι εύφορη άντρας που έχει ένα απαίσιο κέρδος και θρησκεία, και όποιος τείνει τα γουρούνια, έχω και έναν κηδεμόνα πάνω σε έναν λαό, και ο οποίος η κατοχή ή η κατοχή του σε ένα μέρος ή το πλησιέστερο του έχει πληγεί απαγορευμένα χρήματα, και τα παιδιά και το γάλα του είναι συμφορά στα χρήματα εκείνων που το πίνουν, ή στο μυαλό του, και όποιος οδηγεί ένα γουρούνι χτυπά έναν σουλτάνο ή θριαμβεύει σε έναν εχθρό, και όποιος βλέπει ότι περπατά ως χοίρος περπατά, παίρνει ένα καλαμπόκι ενός ματιού νωρίτερα, και χοιρινό μαγειρεύεται και ψήνεται τα επείγοντα haram χρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν στο κρεβάτι μου ένα γουρούνι, τότε είπε : Πήγε σε μια απίστευτη γυναίκα . Και αφηγήθηκε ότι ο Khusra, ο Anu Sharwan, είδε σαν να έπινε από μια μαρμελάδα χρυσού και με ένα χοίρο να πίνει από τη μαρμελάδα, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Αφαίρεσε την πέτρα των συζύγων σου και τις παλλακίδες σου από τους ευνούχους και τους υπηρέτες και τα παιδιά, και τους συγκέντρωσε και με έφερε μαζί σου με τα μάτια. : είπε τα κλάσματα, σε καθένα από αυτά : πικρό Feltrqs, έκανε αυτό που του ζήτησε, και όταν τελείωσε το χορό Nuba για να τα τρέξει, του είπε μια από τις παλλακίδες : O βασιλιάς Oafha του χορού και του γυμνού, είναι συνεχείς συνεσταλμένοι, είπε ότι πρέπει να είναι έτσι, όταν απογυμνώθηκε και βρήκε έναν άνδρα, η διασταύρωση του είπε : Ω βασιλιά, αυτή είναι η ερμηνεία του οράματός σας. Όσο για τη μαρμελάδα, αυτό είναι απόρρητο, και για το ποτό σας, θα το απολαύσετε, και για τον χοίρο που συμμετείχε μαζί σας στο πόσιμο, αυτός είναι ένας άντρας ….

…Όσο για τον δράστη : Ένας φίλος, σύντροφος ή μισθωτός υπάλληλος, και ο ώμος του είναι γυναίκα, και οι ώμοι του είναι το στολίδι, η ομορφιά και η απερισκεψία του, οπότε αυτό που είδε σε αυτά μια κατάσταση ή ένα γεγονός, είναι με αυτά . Και ειπώθηκε ότι αν οι αναμονές ήταν χοντρές και καλές σε σάρκα, αυτό έδειχνε ανδρεία και δύναμη στη δουλειά, και έδειχνε στους κρατούμενους το χρονικό διάστημα στη φυλακή, ώστε να αντέξουν το βάρος των αλυσίδων τους . Εάν βλέπει κάτι λάθος μαζί του, τότε δείχνει την ασθένεια ή τον θάνατο των αδελφών, επειδή εκείνοι που είναι δεσμευμένοι είναι αδέλφια . Και ένας άντρας είδε σαν να ήθελε να δει έναν από τους ώμους του και δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό, οπότε πρότεινε ότι ήταν τυφλός, αυτό είναι καθήκον, γιατί δεν μπορούσε να δει τον ώμο στην πλευρά του ενός ματιού . Όσο για το δεξί χέρι, είναι ένας λόγος για τη σύνταξη, τα χρήματα και τη φιλανθρωπία του άνδρα, και το μήκος του χεριού στην ερμηνεία του κυβερνήτη είναι νικηφόρο, ο έμπορος έχει κέρδος και ο έμπορος είναι καταλαβαίνω . Λέγεται ότι το μήκος και η δύναμη των χεριών του ιμάμη δείχνει τη δύναμη των βοηθών του και την αύξηση της ζωής του, και το όραμά του για τα οστά τους είναι αύξηση των χρημάτων του . Αν είδε σαν να είχαν γίνει μαρμάρινα, θα επέτεινε ευτυχώς τη ζωή του . Λέγεται ότι τα δύο χέρια είναι σωστά στην ερμηνεία και η καλοσύνη τους δείχνει καλή υποδοχή και προσφορά, και ειπώθηκε ότι το δεξί χέρι δείχνει τους συγγενείς των ανδρών και το αριστερό ταπεινώνει τις γυναίκες τους και αν βλέπει σαν έχασε ένα από τα χέρια του, αυτό δείχνει την απώλεια ορισμένων συγγενών του λόγω απουσίας ή θανάτου . Αν έβλεπε σαν να είχε βάλει το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και να το έβγαζε με φως, τότε θα αποκτούσε γνώση αν ήταν από την οικογένειά του, ή κέρδος αν ήταν έμπορος . Και αν βγει έξω και έχει φωτιά . Επειδή επιτυγχάνει δύναμη, υπερηφάνεια και υπερηφάνεια για το θέμα του, το οποίο παίρνει, και αν το πάρει και έχει νερό, τότε είναι χρήματα . Όσο για το επιπλέον χέρι : με τα δύο χέρια, είναι μια αύξηση της κατάστασης και της δύναμης, και υποδηλώνει ένα παιδί ή την άφιξη ενός απούσα, ή έναν αδερφό που γεννήθηκε σε αυτόν . Εάν βλέπει ότι είναι αριστερόχειρος, τότε είναι πιο δύσκολος . Αν έβλεπε ότι δούλευε με το αριστερό του χέρι με δική του προσπάθεια, τελικά θα είχε την ανάγκη του . Η επέκταση των χεριών υποδηλώνει γενναιοδωρία, και αν βλέπει σαν να περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από το θέμα του από κάποιους συγγενείς του και αν βλέπει σαν να βλέπει με τα χέρια του όπως κάνει με τα μάτια του , τότε αγγίζει πολύ με εκείνους που του απαγορεύονται . Και όποιος βλέπει σαν το δεξί του χέρι να είναι ο λόγος του καλός, η ζωή του θα βελτιωθεί . Αν έβλεπε ότι ο Βορράς του μίλησε καλά, τότε ευχαρίστησε τους συγγενείς του, και αν του μίλησαν ή κάποιον από αυτούς με επίπληξη, αυτό δείχνει την κακή του πράξη . Αν είδε ότι το δεξί του χέρι ήταν φτιαγμένο από χρυσό, τότε ο σύντροφος ή η σύζυγός του πέθανε . Και όποιος επιθυμεί το χέρι του, το χέρι της εξουσίας του θα μετατραπεί, γιατί θα αποκτήσει εξουσία, και ό, τι συνέβη στα χέρια του από αυτήν την αρχή, όσον αφορά τη δικαιοσύνη ή την αδικία . Αν είδε ότι είχε δύο φτερά, γεννήθηκαν δύο γιοι ….

…Και τα μάτια του ματιού : Samar al-Din, και δεν βλάπτει τον ιδιοκτήτη του, εκτός εάν η οπτική οξύτητα μειώνει κάτι, και εάν ένα κουρέλι βγαίνει από τον πρωκτό του ή αυτό που δεν είναι από τις κοιλότητες ανθρώπων σαν αυτόν, είναι ξένοι στα παιδιά του . Και όποιος χτυπήσει μια νέα παραβίαση ρούχων, θα υποστεί σπασίματα χρημάτων που μοιάζουν με φιάλες και θρυμματισμένα χρήματα, και αν η παραβίαση είναι μια ξεπερασμένη δημιουργία, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος οδηγεί ένα ζώο ανάποδα, τότε κάνει κάτι χωρίς το πρόσωπό του και καταγγέλλεται αν το έκανε σκόπιμα, και αν δεν το έκανε σκόπιμα τότε είναι έτσι χωρίς να το γνωρίζει ….

…Είδε ότι τρώει κολοκύθα : μαγειρεμένο σε κομμάτια χωρίς τίποτα σε επαφή με αυτό που το αλλάζει από την ουσία του και τη γεύση του από μπαχαρικά, ή από αυτό που το είδος μισεί στην ερμηνεία, επειδή τα μπαχαρικά είναι και θλίψη τους, αν τρώει κολοκύθα μαγειρεμένο και δεν αλλάζει από τη γεύση του, οφείλεται σε αυτόν κάτι που είχε χάσει στον εαυτό του ή από τα χρήματά του ή από τη θρησκεία του ή από τον κόσμο, ή από τους ανθρώπους του ή από την υγεία του σώματός του ή πηγαίνοντας ενώ το μυαλό και το μυαλό του επιστρέφουν σ ‘αυτόν αφού τους έστρεψε από αυτόν, ή ένα σημείο ματιού που του έλειπε, ή μια συνάντηση σύνδεσης που είχε χωριστεί από αυτόν, ή διατηρώντας μια γνώση που είχε ξεχάσει και άφησε για να τη διατηρήσει, και το μυαλό του επιστρέφει σε αυτόν και τη γνώση του για την ποσότητα μαγειρεμένης κολοκύθας που έφαγε, σύμφωνα με τον τρόπο που περιέγραψα την καλοσύνη της, τη γεύση και την αφθονία της, και την πιο νόστιμη και τρυφερή ήταν, οπότε το θέμα είναι γι ‘αυτόν όσον αφορά σε εκείνες τις ευλογίες που του οφείλονται ο ασθενέστερος α και ισχυρότερο ….

…Το χτύπημα με μαστίγια σε ένα όνειρο είναι κακές λέξεις, και αν ρέει αίμα από αυτόν, τότε είναι μια απώλεια χρημάτων . Και το ξυλοδαρμό με μαργαριτάρια είναι ζωή νεκρή . Το χτύπημα του σπαθιού είναι απόδειξη νίκης επί των εχθρών . Και ξυλοδαρμό στις μασχάλες τμημάτων του μεταξύ της οικογένειας και των συγγενών του . Το χτύπημα είναι καλό και είναι γνωστό στους ξυλοδαρμούς . Και αν δει ότι ένας άγγελος τον χτυπά, τότε θα είναι ντυμένος, και αν τον χτυπήσει στην πλάτη του, πληρώνει το χρέος του, και αν τον χτυπήσει λόγω της αναπηρίας του, θα τον παντρευτεί . Το ξυλοδαρμό κηρύσσεται, οπότε όποιος βλέπει ότι χτυπά έναν άντρα στο κεφάλι του, θέλει το κεφάλι του να πάει . Εάν τον χτυπήσει στο βλέφαρο του ματιού του, θέλει να παραβιάσει τη θρησκεία του . Αν τραβήξει τις λεπίδες του βλεφάρου του, τότε θέλει μια καινοτομία από αυτόν, οπότε αν τον χτυπήσει στο κρανίο του, αυτός που τον χτυπά θα τον πάρει . Και ο ξυλοδαρμός είναι ένα ικεσία : Άρα όποιος βλέπει ότι χτυπάει ένα γαϊδούρι είναι ο αναβάτης του, τότε δεν τρώει παρά μόνο αφού καλέσει τον Παντοδύναμο Θεό και τον ρωτήσει . Αν είδε ότι χτύπησε έναν άνδρα, τότε πρέπει να προσευχηθεί εναντίον του . Και χτύπησε εκτός από τη γυναίκα κάτω από το χέρι του, λόγω του πλεονεκτήματος του κακοποιού για αυτούς . Και αν είδε ότι ξυλοκοπήθηκε, τότε αυτό είναι μια καλή απόδειξη, εάν το χτύπημα δεν ήταν μερικοί άγγελοι ή μερικοί από τους νεκρούς, και το χτύπημα με το περπάτημα είναι μια κακή απόδειξη επειδή είναι από δέρμα, και το ίδιο χτυπά με καλάμι, και αν βλέπει ότι χτυπά κάποιον άλλο, τότε είναι πιο ευεργετικό γι ‘αυτόν παρά εάν κάποιος άλλος τον χτυπήσει . Και ειπώθηκε : Ο ξυλοδαρμός και το μαστίγιο εξηγούνται ότι γνωρίζουν ότι ο ξυλοδαρμός γνωρίζει καλές συμπεριφορές . Και ξυλοδαρμό σε ένα ονειρικό ταξίδι . Όποιος βλέπει ότι χτυπά το έδαφος, θα ταξιδέψει . Και όποιος είχε εκατοντάδες βλεφαρίδες στον ύπνο του, τότε έχει διαπράξει πορνεία ή ανησυχεί για αυτό . Το μαστίγιο των σαράντα βλεφαρίδων είναι κρασί, και το μαστίγιο ογδόντων βλεφαρίδων είναι το ρίξιμο των ανδρών των γυναικών . Και όποιος δει έναν νεκρό τον χτυπά, και ο νεκρός είναι θυμωμένος, επειδή αυτός που χτυπήθηκε έχει διαπράξει αμαρτία ή έχει αποφασίσει εναντίον του, και ότι ο νεκρός βρίσκεται στην κατοικία της αλήθειας, δεν είναι ικανοποιημένος παρά μόνο με αυτό που Ο Θεός ευχαριστεί . Και χτύπησε το ζωντανό για τη νεκρή δύναμη στη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε έναν νεκρό που τον είχε ξυλοκοπήσει πήρε καλύτερα από το ταξίδι, και ειπώθηκε : Όποιος χτύπησε ένα νεκρό άτομο θα εξοφλήσει το χρέος του, και θα χτυπήσει ένα άτομο χωρίς να γρατσουνίσει ή οδυνηρό ρουχισμό, αν αυτό είναι στο χειμερινή σεζόν . Ο ξυλοδαρμός του ζώου είναι πειθαρχία για εκείνον που δεν αξίζει το ζώο και για εκείνον που δεν αξίζει άγνοια και επιθετικότητα ….

…Τα κρεμμύδια σε ένα όνειρο αποτελούν ένδειξη κακού για εκείνους που τα τρώνε, οπότε όποιος βλέπει σαν να έτρωγε κρεμμύδι και άρρωστος, θα πεθάνει και τα πράσινα κρεμμύδια δείχνουν κέρδος με προσπάθεια και πολλά από αυτά υποδεικνύουν την υγεία του σώματος , μαζί με τη θλίψη και τον χωρισμό . Εάν ο ασθενής στον ύπνο του τρώει πολλά κρεμμύδια, τότε θεραπεύεται από την ασθένειά του . Και όποιος βλέπει το κρεμμύδι και δεν το τρώει, είναι καλό, και αν το φάει, είναι κακό . Και όποιος βλέπει ότι ξεφλουδίζει τα κρεμμύδια, κολακεύει έναν άνδρα . Τα κρεμμύδια είναι χρήματα, και δείχνει στον ταξιδιώτη την υγεία και την ασφάλεια του ταξιδιού ….

…Η πώληση είναι ένα άτομο που βλέπει στο όνειρό του ότι πωλείται, ή καλείται, τότε τιμάται και αποκτά τιμή και εξουσία εάν μια γυναίκα το αγοράσει και αν ένας άντρας το αγοράσει, θα το λάβει . Όσο υψηλότερη είναι η τιμή, τόσο πιο γενναιόδωρη . Και όποιος βλέπει ότι πουλήθηκε και ήταν ανάμεσα στους σκλάβους, τους φτωχούς ή τους αιχμαλώτους, τότε αυτό είναι μια καλή απόδειξη, και για τους φτωχούς και τους άρρωστους, αυτό είναι απόδειξη του κακού . Η πώληση διαφέρει ως προς την ερμηνεία ανάλογα με τη διαφορά μεταξύ του τι πωλείται και ό, τι είναι κακό για τον πωλητή είναι καλό για εκείνον που αγοράζεται και αυτό που είναι καλό για τον πωλητή είναι κακό για αυτόν που αγοράζεται . Και ειπώθηκε : Η πώληση είναι η κατάρρευση του ακινήτου, ο πωλητής είναι αγοραστής και ο αγοραστής είναι πωλητής, και η πώληση προτιμάται από αυτό που πωλείται. Αν πουλήσει ό, τι είναι απόδειξη του κόσμου, το επόμενο θα το προτιμήσει και αν πουλήσει αυτό που είναι απόδειξη του μέλλοντος, ο κόσμος θα το προτιμά. Μια συνέπεια της ιστορίας του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Η πώληση σε ένα όνειρο είναι άδειο από αυτό που πουλούσε και μια επιθυμία για αυτό που αγόρασε, οπότε αν πουλήσει στη μάννα κάτι απεχθές, και αγοράσει κάτι πολύτιμο, και είναι σε εισβολή, θα πεθάνει ως μάρτυρας . Αν πουλήσει κάτι πολύτιμο και αγοράσει κάτι περιφρονητικό, αυτό δείχνει ένα κακό τέλος, ο Θεός απαγορεύει, και μπορεί να επιλέξει τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον, ή το έθνος έναντι της ελευθερίας ή της ανυπακοής έναντι της υπακοής . Ίσως η πώληση είναι ενδεικτική της ζέστης της πώλησης σε ένα όνειρο, αλλά η συνέπεια της θα είναι καλοήθης κατ ‘αναλογία με την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνης σε αυτόν ….

…Το καυσόξυλο κουτσομπολεύει σε ένα όνειρο . Και όποιος δει δύο ή τρία ξύλα και τα βάλει στη φωτιά για να το ανάψει, θα υπάρχουν χονδροειδείς λέξεις που μεγαλώνουν και αυξάνονται . Και ο καθένας που ανάβει μια φωτιά σε ένα ξύλο είναι η επιδίωξη ενός ατόμου από έναν κυβερνήτη, και ίσως το καυσόξυλο ήταν εκείνο που το έφερε σε ένα όνειρο με οδυνηρά λόγια και μια προσβολή για την τιμή των ανθρώπων . Εάν βλέπει ότι έχει καυσόξυλα, αυτό υποδηλώνει τα προς το ζην και την εκπλήρωση των αναγκών, και την κληρονομιά ή τα χρήματα από την αδράνεια . Εάν το καυσόξυλο ήταν κάτι που έπρεπε να σπάσει και να εξαπλωθεί, ήταν πηγή κόπωσης ή κακού, και εάν ήταν εξοπλισμένο, έδειχνε εγγύτητα με την εξουσία και την ευκολία της δυσκολίας . Και το ξύλο μπορεί να υποδηλώνει θαμπή ή αθλιότητα του όντος, γιατί λέγεται : Το ίδιο ισχύει και για τον Χατάμπα, αν είναι τσιγκούνης ή θαμπό . Και η δέσμη των καυσόξυλων είναι χρήματα διαφόρων ειδών . Αυτός που ήταν ήρωας και είδε μαζί του μια δέσμη ξύλου εξυπηρετούσε έναν υπέροχο άνθρωπο . Και η συλλογή των δασών για τον ασθενή, το φάρμακο και την αθωότητα . Και κάθε ξύλο που αποδίδεται στα φρούτα του σε ένα όνειρο δείχνει τη διαφθορά των χρημάτων αυτών των φρούτων . Και όποιος προσφέρει ξύλο στη φωτιά δηλώνει την εγγύτητα στον Κύριό του, ή την προσφορά του μικρού του σε έναν δάσκαλο, ή έναν αντίπαλο σε έναν κυβερνήτη, ή έναν άρρωστο σε έναν γιατρό, και αν το ξύλο είναι φωτισμένο με φωτιά πριν από τη θυσία του , το μικρό του θα πετύχει και θα υπερισχύσει του αντιπάλου του . Αν έτρωγε καυσόξυλα σε ένα όνειρο, έτρωγε απαγορευμένα χρήματα ή χτυπήθηκε με ξύλο ενώ ξύπνησε . Και όποιος έχει πλοίο και βλέπει σε ένα όνειρο ότι κάηκε, ή έκαψε καυσόξυλα που υποδηλώνουν τη βύθιση του πλοίου του . Το κούτσουρο του ξύλου είναι ένδειξη ανθεκτικότητας και αδράνειας . Και το κούτσουρο για ψήσιμο, χύσιμο, συγκόλληση και παρόμοια με αυτά είναι απόδειξη ενδιαφέροντος και σύνταξης, εάν τροποποιηθεί, και εάν δεν είναι, αυτό δείχνει τη στρέβλωση της γυναίκας ή του κατασκευαστή ή την αναστολή του ενδιαφέροντος ….

…Η ούρηση είναι σε ένα όνειρο, ξοδεύοντας τα χρήματά του σε κάτι που δεν του επιτρέπεται, ή σεξουαλική επαφή με κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν . Και η διούρηση σε ένα όνειρο είναι απόδειξη δημιουργίας μέσων διαβίωσης . Και το να κρατάς τα ούρα και τη σκληρότητά του μπορεί να υποδηλώνει τον επείγοντα χαρακτήρα του σε θέματα και έλλειψη ορθότητας και ότι ο εγχυτής δεν αποφασίζει για να αποφασίσει μέχρι να πληρώσει αυτό που έχει παγώσει από αυτό . Και η ούρηση σε ένα όνειρο είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει σαν να βρίσκεται σε άγνωστο μέρος, θα παντρευτεί μια γυναίκα σε αυτό το μέρος . Και ειπώθηκε : Όποιος το βλέπει σαν να ουρεί, ξοδεύει μια διατροφή που επιστρέφει σε αυτόν . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως φθαρμένο σε ένα πηγάδι, θα ξοδέψει από τα χρήματα που είναι επιτρεπόμενα κέρδη . Και όποιος βλέπει ότι έχει φθαρεί σε ένα εμπόρευμα, θα χάσει αυτό το εμπόρευμα . Ο Pal σε μια θέση γεννά έναν γιο επιστήμονα . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φθαρεί στο Κοράνι, ένα από τα παιδιά του θα απομνημονεύσει το Ιερό Κοράνι . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σαν να χύνει και να περιορίζει κάποιους, αν είναι πλούσιος, κάποια από τα χρήματά του θα χαθούν, και αν είναι αναστατωμένος, κάποια από την αγωνία του θα φύγει . Εάν το βλέπει σαν ένα άλλο άτομο να ουρήσει μαζί του, τότε τα ούρα τους αναμιγνύονται και πέφτουν σε συνέχεια και συγγένεια . Εάν δει ότι είναι ένας εγχυτήρας, θα θυμωθεί με τη γυναίκα του . Εάν τα ούρα του είναι δυνατά και δεν μπορεί να βρει μέρος για αυτό, θέλει να θάψει χρήματα και δεν μπορεί να βρει νεκροταφείο . Αν δει ότι έχει ουρήσει στη θέση των ούρων, τότε θα απελευθερωθεί εάν είναι φτωχός και αν είναι πλούσιος, χάνει τα χρήματά του . Αν είδε ανθρώπους να σκουπίζουν τα ούρα του, θα γεννηθεί ένα αγόρι και θα τον ακολουθούν . Εάν βλέπει ένα άτομο που είναι γνωστό ότι είναι κακό για αυτόν, τότε τον ταπεινώνει ξοδεύοντας τα χρήματά του σε αυτόν . Εάν ένας άντρας δει ότι ουρεί το γάλα, τότε θα χάσει το ένστικτό του. Εάν ένα γνωστό άτομο το πίνει, τότε του ξοδεύει νόμιμα χρήματα στον κόσμο του . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί αίμα, θα έρθει σε μια διαζευγμένη γυναίκα, ή σε μια γυναίκα με ένα χαράμ, και δεν το ξέρει αυτό . Αν δει ότι ουρεί Zaafarana, θα έχει έναν άρρωστο γιο . Αν δει ότι δεν έχει χυμό, ξοδεύει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σαν να μην έχει βρωμιά ή λάσπη, τότε είναι ένας άνθρωπος που δεν βελτιώνει την πλύση . Γιατί η φωτιά γεννήθηκε σε αυτόν γιο εξουσίας . Το χλωμό μικροπράγμα διέπραξε άσεμνο με την οικογένειά του . Εάν βγει έμετος αντί για ούρα, αυτό δείχνει απαγορευμένο παιδί . Και αν βγει ένα πουλί, θα γεννηθεί ένα παιδί που ταιριάζει στην ουσία αυτού του πουλιού στην καλοσύνη και τη διαφθορά . Και όποιος περιπλανιέται στέκεται ξοδεύει τα χρήματά του από άγνοια . Αυτός που φοράει το πουκάμισό του θα έχει έναν γιο, και αν δεν έχει γυναίκα, θα παντρευτεί . Αν δει ότι ουρεί στη μύτη του, τότε απαγορεύεται . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μια από τις αγορές, θα θεωρείται λογαριασμός της αγοράς . Είδα ότι ο πατέρας του Ardashir, γιος του Sasan, ήταν ένας βοσκός σαν φίλος και τον υψώνει θείο ατμού όλου του ουρανού, ρώτησε τον Μπαμπάκ τη διέλευση, είπε : Μην Oabbarha που αποδόσατε ακόμη και σε έναν γιο σας Bold, Vuadh αυτό, είπε : γεννημένος σε εσένα ο غلام είχε προοπτικές ήταν καλά . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει τη ζωή του στο σπίτι των ανθρώπων, τη γειτονιά της κοινότητας ή σε ένα τζαμί, χώρα ή χωριό ενός λαού, τότε ρίχνει το σπέρμα του σε έναν γάμο μαζί τους . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε φιάλη ή λεκάνη, ή σε βάζο, πηγάδι ή ερειπωμένο, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα . Θεωρείται ότι στο μυαλό η θάλασσα να βγει χρήματα στον σουλτάνο σε δέκα ή σε zakat και άλλα . Και όποιος το είδε ότι πίστευε ότι τα παιδιά του θα απλώνονταν . Και όποιος βλέπει ότι ένα πέος βγαίνει από τα γεννητικά του όργανα, τότε ένα παιδί γεννιέται γι ‘αυτόν που συμμετέχει σε όλες τις γνώσεις, επειδή η πένα διατηρεί όλες τις γνώσεις . Και αν δει ότι ένα χάπι έχει βγει από το σώμα του, τότε ένα αγόρι γεννιέται γι ‘αυτόν και θα έχει έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει πολύ, σε αντίθεση με τη συνήθεια, ή το έχει μολύνει, ή ότι μυρίζει βρώμικα, ή ότι έχει ουρήσει ενώ οι άνθρωποι τον κοιτάζουν, αυτό είναι απόδειξη κακίας ή εκδήλωσης κακού που εκτίθεται . Και η κατανάλωση ούρων δείχνει υποψία για κέρδη ή απαγορευμένα χρήματα ….

…Η κίνηση των πραγμάτων δείχνει ότι σε ένα όνειρο η υπαγωγή του καλού και η απαγόρευση του κακού . Το να το μεταφέρουμε σε αυτό που ακολουθεί ήταν απόδειξη απαγόρευσης αυτού που είναι γνωστό και διοίκησης του λάθους, ή αντικατάστασης του καλού με το κακό, ή μεταξιού του σκλάβου ….

…Πιάζοντας φωτιά : ψάχνοντας για ένα ζήτημα μέχρι να γίνει σαφές σε αυτόν, όποιος το βλέπει σαν να έβαλε φωτιά για να προσευχηθεί μαζί του, ένας σκληροπυρηνικός άνθρωπος που έχει εξουσία και ένας ισχυρός άντρας με δύναμη με τη σοβαρότητα της φτώχειας και τη χρήση του από αυτό, ζήτησαν βοήθεια από αυτούς, γιατί αν συναντηθούν θεμελιώσουν τη βάση των ηγεμόνων του Σουλτάνου, και το δείχνουν, γιατί η πέτρα είναι ένας σκληρός άνθρωπος Ο Σίδηρος είναι ένας άνθρωπος με δύναμη και η φωτιά είναι δύναμη . Και αν η γυναίκα είδε ότι έβαλε φωτιά, τότε έκαψε και φωτίστηκε με την έκρηξή της, γέννησε ένα αγόρι, και αν είδε ότι χτύπησε μια πέτρα σε μια πέτρα, και χτύπησε μια φωτιά από αυτά, τότε δύο σκληροί άνδρες πολεμούν σκληρά και τους απαγάγουν στον αγώνα τους, επειδή η σπίθα με σπαθιά, και ορισμένοι είπαν ότι η σκανδάλη του χτυπήματος του δείχνει τον γάμο του εργένη. Η φωτιά αναστέλλεται, επειδή η γυναίκα μείνει έγκυος και το παιδί βγαίνει μεταξύ των συζύγων, και μπορεί να υποδηλώνει το κακό μεταξύ τους ή μεταξύ δύο αντιπάλων ή δύο συντρόφων, και οι σπινθήρες είναι οι λέξεις του κακού μεταξύ τους, και εάν καίει ένα ένδυμα ή σώμα, αυτό το κακό λαμβάνει χώρα σε χρήματα, τιμή ή σώμα . Και αν κάνατε ένα Κοράνι ή ένα θέαμα, αυτό ήταν ένα ελάττωμα στη θρησκεία ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Τέφρα : ψευδής ομιλία που δεν επωφελείται από αυτήν . Και όποιος ανάβει φωτιά στην πύλη του Σουλτάνου, θα αποκτήσει κατοχή και δύναμη . Εάν βλέπει μια υψηλή, φωτεινή φωτιά που έχει ένα μεγάλο φως προς όφελος των ανθρώπων, τότε είναι βασιλικός άντρας . Αν δει ότι κάθεται με ένα ρητό για μια φωτιά που σώζει τους κατοίκους της, αυτό είναι μια ευλογία, μια ευλογία και μια δύναμη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ευλογημένοι είναι εκείνοι που βρίσκονται στη φωτιά και εκείνοι γύρω από αυτό ». Και αν είδε μια φωτιά, θα απομακρυνόσασταν από το σπίτι του, θα έπαιρνε κατάσταση, εμπόριο ή δύναμη σε ένα εμπόριο. Αν είδε μια φωτιά που έπεσε από το κεφάλι του ή βγήκε από το χέρι του και είχε φως και ακτίνες, και η γυναίκα του ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι, και θα είχε υπέροχα νέα . Εάν δει μια φλόγα φωτιάς στην πόρτα του σπιτιού του και δεν υπάρχει καπνός σε αυτήν, τότε θα πρέπει να εκτελέσει το Χατζ . Αν τη δει στο σπίτι του, είναι γάμος σε αυτό το σπίτι . Αν χαλάσει μια φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα, επιτυγχάνει δύναμη, νίκη, ευχαρίστηση, χάρη και εξουσία, σύμφωνα με την ιστορία του Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει στη φούστα του μια φλεγόμενη φωτιά, η γυναίκα του θα το μεταφέρει αν είναι σε φόρμα . Αν είδε τη φωτιά να κατεβαίνει από τον ουρανό και να την κάψει και το κάψιμο να μην τον επηρεάσει, τότε οι στρατιώτες θα κατέβαιναν από το σπίτι του . Αν βλέπει φωτιά να βγαίνει από το δάχτυλό του, τότε είναι άδικος συγγραφέας και αν βγαίνει από το στόμα του, τότε είναι λακκάκι . Αν βγει από την παλάμη του, είναι άδικος κατασκευαστής . Και όποιος καίει μια φωτιά σε ερείπια και καλεί τους ανθρώπους σε αυτό, τους καλεί σε παραπλανητική και αίρεση, και τον απαντά από τον τραυματισμό του . Και όποιος βλέπει το σπίτι του να καίγεται, το σπίτι του θα καταστραφεί αμέσως . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Έβλεπα σαν να προσευχόμουν με τον φόβο μου με φωτιά, έτσι ένας από αυτούς έπεσε στη φωτιά και κάηκε, και η φωτιά χτύπησε από άλλο . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Έχετε βοοειδή στη γη της Περσίας, και το ήμισυ του έχει αλλάξει και φύγει, και λίγο από τα άλλα μισά χτυπήθηκαν . Ήταν έτσι . Και όποιος βλέπει σαν να είναι στη φωτιά και δεν βρει την ελευθερία του, θα αποκτήσει φιλανθρωπία, βασιλιά και νίκη επί των εχθρών του, σύμφωνα με την ιστορία του Αβραάμ . Και όποιος δει μια κατάσβεση φωτιάς ή φλόγας ή κακού, θα ζήσει σε ταραχές, μάχες και αγωνία στον τόπο που σβήνει . Και όποιος βλέπει μια φωτιά να ανάβει στο σπίτι του, οι άνθρωποι της θα ανάβουν από αυτήν, σβήνει, γιατί οι αξίες του σπιτιού θα πεθάνουν, και αν αυτό συμβαίνει σε μια χώρα τότε είναι ο θάνατος του παγκόσμιου ηγέτη του . Αν σβήσει στον κήπο του, είναι ο θάνατός του ή ο θάνατος της οικογένειάς του . Εάν ο άνεμος σβήσει και υπάρχει άνεμος στο σπίτι του και τον ανάψει, οι κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι του . Αν έβλεπε ότι άναψε φωτιά και ξύπνησε στον πόλεμο, τότε αν σβήσει, καταπιέζεται και αν ήταν έμπορος, δεν θα κερδίσει ….

…Και όποιος πιστεύει ότι η γη έχει εκλείψει, και αν είναι ένας από τους ανθρώπους του κακού, τότε θα του επιβληθεί τιμωρία ή ένα μακρινό ταξίδι, και φοβάται ότι δεν θα επιστρέψει, και αν είναι καλός άτομο, τότε δείχνει ότι παντρεύεται μια γυναίκα ….

…Surat Al-Fatihah όποιος το απαγγέλλει ή τον απαγγέλλει μπορεί ο Θεός Παντοδύναμος να του δώσει τις αιτίες της καλοσύνης . Ο Nafeh, ο Ibn Katheer, ο Jaafar As-Sadiq, και ο Saeed bin Al-Musayyib, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είπε : Επικαλείται την ικεσία και απαντάται . Ομοίως, είπε ο Al-Kasaei, προσθέτοντας ότι : Και επιτυγχάνει το όφελος από το οποίο μπορεί να εμπλουτιστεί . Ο Abu Bakr Al-Siddiq, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι ο αναγνώστης της παντρεύεται επτά γυναίκες, και η πρόσκληση απαντάται, και η απόδειξη γι ‘αυτό είναι η δράση του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, όπως το απαγγέλλει πριν και μετά την παραγγελία . Ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Όποιος το απαγγείλει στον ύπνο του θα διατηρηθεί στη θρησκεία του, εκτός αν είναι άρρωστος, η ζωή του είναι κοντά . Και ειπώθηκε : Όποιος το διαβάσει σε ένα όνειρο, ο Θεός θα κλείσει τις πόρτες του κακού από αυτόν και θα ανοίξει τις πόρτες των ειδήσεων γι ‘αυτόν . Λέγεται : Η ανάγνωση του Al-Fatihah σε ένα όνειρο είναι προσκύνημα ….

…Ένα πριόνι είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που παίρνει, δίνει και συγχωρεί . Και το πριόνι δείχνει τον κυβερνήτη και τον επιτηρητή που χωρίζει τους δύο αντιπάλους . Ίσως έδειξε γάμο μπαίνοντας στο ξύλο . Ίσως το πριόνι δείχνει το διαχωριστικό και το χωρισμό μεταξύ των συζύγων και δείχνει την κλίμακα, το μακάρι, τον αγγελιοφόρο και τον κατάσκοπο στους ανθρώπους του κακού . Το πριόνι Aoun, δύναμη και διαβίωση . Και το πριόνι του λαούτου δείχνει έναν άντρα που είναι επικεφαλής επιστήμονας, και το πριόνι έβενο είναι ένας άνθρωπος που ταπεινώνει νέγρους, και ένα μαρμάρινο πριόνι δείχνει τα παλάτια του Παραδείσου και ένα ξύλινο πριόνι δείχνει τους κοινούς ανθρώπους, όπως ο μύλος , το κόσκινο και τα παρόμοια ….