…Και όποιος βλέπει ότι έχει φαλάτζ στα δόντια του, είναι το ελάττωμα του νοικοκυριού του, θα το αναφέρει και ίσως αυτό δείχνει αύξηση της καλοσύνης, επειδή είναι ευνοϊκό για τους ανθρώπους. Δύναμη και κύρος ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος βγάζει τα δόντια του δείχνει ότι κόβει τη μήτρα του ή ξοδεύει τα χρήματά του για να το μισήσει ….

…Και όποιος βλέπει αίμα να βγαίνει από τα δόντια του, θα συλληφθεί από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι βουρτσίζει τα δόντια του με ένα σφάλμα ή κάτι παρόμοιο, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτυπά τα νύχια του στα δόντια του, διαπράττει μια δυσάρεστη υπόθεση ….

…Και όποιος βλέπει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει και φύγει, θα ερμηνεύσει με πέντε τρόπους τον θάνατο των συγγενών του, τη μακροζωία της ζωής του, την αποχώρηση των χρημάτων του και μια κακή ζωή, και μπορεί να πεθάνει. Τα χρήματα με τόκους, έχουν περάσει είκοσι οκτώ χρόνια ζωής, και μια ζωή τριάντα δύο ετών, και ένα πρόστιμο τριάντα χιλ. Σε τριάντα χιλιάδες ανάλογα με τον τόπο και τα χρήματα που δαπανώνται στα έξοδα και ωφελούν άλλους ….

…Όποιος βλέπει ότι χτυπά τα dirham, θα έχει αυτή την ποιότητα ….

…Και όποιος βλέπει σαν να χτυπάει ντάραμ στην πόρτα του Ιμάμη και άξιζε την εντολή, το επιτυγχάνει, και αν το δει σαν να χτυπάει δηνάρια, τότε διατηρεί τις προσευχές και εκτελεί τα καθήκοντα ….

Όσο για το σπάσιμο των δοντιών, θα εφαρμοστεί σε όλα όσα αποδίδονται σε αυτό το δόντι, όπως αναφέρεται παραπάνω στο διαχωρισμό των οργάνων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και είναι στα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι υπάρχει μεγάλο φαγητό απλωμένο στο τραπεζομάντιλό του ενώ κάθεται στο στήθος του, τότε ερμηνεύεται σε έντεκα πρόσωπα δόξας, τιμής, κηδεμονίας, χαράς, περιτομής, συμποσίου , καλά νέα, γάμος, πολιτεία, καλοσύνη και όφελος ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

…Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του έχουν τέσσερις αλυσίδες, τότε θα έχει τέσσερα παιδιά ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

Εάν φυλακιστεί, απελευθερώστε ….

…Και όποιος το είδε ότι όταν το πλοίο βυθίστηκε, οι αποσκευές του είχαν φύγει, τότε έλειπε από τα χρήματά του, και αποζημιώθηκε για αυτό, επειδή το πλοίο ήταν σε κάθε περίπτωση επιζών, και όποιος είδε ότι το πλοίο έσπασε από αυτό και στη συνέχεια οι σανίδες του ήταν διασκορπισμένες, τότε αυτό είναι μια καταστροφή, και μπορεί να είναι στον πατέρα ή τον θείο ….

…Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του να έχουν απλωθεί, δηλώνει ότι έχει πληγεί από αρσενικά και από τους συγγενείς του ….

Και όποιος δει μια προβατίνα που βγαίνει από το σπίτι της, ή χαθεί, κλαπεί ή πεθάνει, τότε θα ερμηνευθεί στη γυναίκα του σύμφωνα με όσα είδε ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αυξήσει τα κέρατά του, τότε είναι μια αύξηση στην κατάσταση των ανδρών και των γυναικών ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του κεφαλιού του έχουν πέσει χωρίς να το κάνει, τότε αυτό δείχνει ανησυχία και αγωνία εκ μέρους των γονέων ….

Όσο για τα πλευρά, είναι γυναίκες του νοικοκυριού, οπότε όποιος βλέπει αύξηση σε αυτά είναι αύξηση του νοικοκυριού του, και όποιος βλέπει μείωση σε αυτά, θα

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του στεγνώνουν, τότε είναι λίγο καλός, και ειπώθηκε ότι τα χέρια κόπηκαν για μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Ο γομφίος εμφανίζεται στα δόντια της προδοσίας από εκείνους που υποδεικνύουν τα δόντια, όπως γονείς, παιδιά και σύζυγοι . Και ίσως εισήγαγε την οικογένειά του σε μια αγωνία που θα απαιτούσε την αλλαγή τους . Και οι γομφίοι στο όνειρο είναι ηλικιωμένοι . Και τι πέφτει από τους ανθρώπινους γομφίους . Δηλώνει έλλειψη χρημάτων ή εαυτού . Και όποιος βλέπει ότι η μοριακή του έχει τραβηχτεί, θα πεθάνει και ειπώθηκε : Αν οφείλει ένα χρέος, ο Παντοδύναμος Θεός θα το εξοφλήσει για αυτόν, ή εάν έχει εμπιστοσύνη, τότε το πληρώνει στον ιδιοκτήτη του . Και όποιος είδε ότι ένας από τους γομφίους του ήταν επώδυνος, θα άκουγε άσχημα λόγια από τους συγγενείς του ….

…Η χτένα είναι σε ένα όνειρο χρήσιμο άτομο και είναι ένας καλός οδηγός για όσους θέλουν να συμμετάσχουν και να εργαστούν με το γήπεδο . Και αυτό είναι να συμφωνήσει τα δόντια του . Και απολύοντας τα χρήματα της χτένας . Η χτένα εξηγείται από έναν δίκαιο άντρα και δείχνει ποιος επωφελείται από τα λόγια του, όπως ο κυβερνήτης, ο γιατρός και ο ιεροκήρυκας . Και ειπώθηκε : Η τοποθέτηση αναφέρεται στο κόσκινο που καθαρίζει το κριθάρι καθώς η χτένα καθαρίζει τα μαλλιά από τη βρωμιά . Είπε : χαλάκια απόλυσης . Λέγεται : τα δόντια της χτένας ένα πριόνι ξυλουργού . Η χτένα είναι χαρά και χαρά, και αν δει ότι πυροβολεί το κεφάλι και τα γένια του, θα χάσει γρήγορα την ανησυχία και τη λύπη του . Και η χτένα είναι ένα άτομο με ίσους, όχι διαφοροποιημένους ιδιοκτήτες . Αν είναι από σίδηρο, τότε είναι άνθρωπος ωφέλειας και ιδιοκτήτης καλών μουσουλμάνων αδελφών . Η χτένα υποδεικνύει μεγάλη διάρκεια ζωής, μεγάλα χρήματα και νίκη επί των εχθρών, καθώς και τη χτένα του υφαντή και τη χτένα του βιβλίου υποδηλώνει τον συγγραφέα της εντολής και την απαγόρευση ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι σε μια φοράδα που βλασφημεί μαζί του, τότε διαπράττει αμαρτία ή ένας τρόμος τον πληγώνει τόσο σκληρά όσο η δυσκολία του αλόγου, και η ερμηνεία των Περσών εκείνη την εποχή μπορεί να είναι η ιδιοτροπία του, λέγεται ότι έτσι -και έτσι οδήγησε τις ιδιοτροπίες του και τον απέκλεισε . Και αν η φοράδα ήταν παλιά, το θέμα θα ήταν χειρότερο και μεγαλύτερο, και δεν υπάρχει καλό ιππασία εκτός από τη θέση των ζώων, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό σε έναν τοίχο ή μια στέγη ή ένα σιλό, εκτός από το να βλέπεις η φοράδα μια πτέρυγα με την οποία πετά μεταξύ ουρανού και γης, γιατί αυτή είναι τιμή σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία με ένα ταξίδι . Ο Μπαλάκ είναι διάσημος, και ο πατέρας τους είναι πλούτος και δύναμη στο ταξίδι, και ο ξανθός δείχνει τη θλίψη, και σε μια άλλη πτυχή ότι ο ξανθός είναι μια νίκη επειδή τα άλογα των αγγέλων ήταν ξανθά . Και διηγήθηκε ότι ένας άνθρωπος ήρθε να Ibn Sirin και είπε : Είδα σαν να ήμουν σε ένα άλογο του οποίου τα πόδια ήταν του σιδήρου . Είπε, περιμένοντας θάνατο . Αφηγήθηκε ότι ο Ali bin Isa al-Wazir, πριν γίνει ο πρίγκιπας, είδε σαν να ήταν στη σκιά του ήλιου το χειμώνα, ιππασία μια φοράδα με καλά ρούχα και τα δόντια του ήταν διάσπαρτα, οπότε έδωσε προσοχή για να πανικοβληθεί, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ορισμένους εκφραστές, οπότε είπε : Όσο για τη φοράδα είναι πρίγκιπας και κράτος, και το καλό φόρεμα είναι κατάσταση και τάξη. Και όταν ήταν στη σκιά του ήλιου, έφτασε στη διακονία του βασιλιά ή στο πέπλο του και έζησε μέσα στον περιορισμό του, και για τα δόντια του διάσπαρτα, η ζωή του ήταν μεγάλη . Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ένα άλογο που πέθανε στο σπίτι του ή στο χέρι του, είναι η καταστροφή εκείνου που ονειρεύεται . Και όποιος οδηγεί μια φοράδα που δελεάζει ένα δέσιμο με όλα τα όργανα του, φορώντας τα ρούχα της φοράδας, θα αποκτήσει εξουσία, δόξα, καλό έπαινο, καλή ζωή και ασφάλεια από τους εχθρούς ….

…Οδοντίατρος Εάν ονειρευτήκατε έναν οδοντίατρο που θα θεραπεύσει τα δόντια σας, αυτό σημαίνει ότι θα βρείτε την ευκαιρία να αμφισβητήσετε την ειλικρίνεια και την τιμή ενός ατόμου που αντιμετωπίζετε . Εάν τον βλέπετε να θεραπεύει τα δόντια ενός κοριτσιού, αυτό σημαίνει ότι θα συναντήσετε αμέσως ένα σκάνδαλο σε κύκλους κοντά σας ….

…Σύκα : πολλά χρήματα, και ο πλούσιος του δένδρος του πολλά χρήματα Ο Νάφα προσφεύγει στους εχθρούς του Ισλάμ, επειδή το φίδι καταφύγιο συκιών, και η κατανάλωσή του δείχνει τον μεγάλο αριθμό απογόνων, και μερικοί από αυτούς είπαν : η διαβίωση των σύκων προέρχεται από το χέρι του Ιράκ, και να φάτε λίγο από αυτό τον Ριζκ χωρίς εξαπάτηση και περισσότερες διασταυρώσεις που σύουν τον Μαχμούντ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος οστά όπου ορκίζομαι από το Κοράνι μισούσε από την ομάδα εκφραστών και είπε ότι δείχνει την ανησυχία και τη θλίψη, και ανέφεραν λέγοντας ο Παντοδύναμος στην ιστορία του Αδάμ και της Εύας ειρήνη είναι , ~ όχι κοντά σε αυτό το δέντρο ~, μερικοί έχουν πει : τα σύκα θλίψη και λύπη για όσους το τρώνε Ή χτύπησαν τον ….

…** Το όραμά του, η ειρήνη και οι ευλογίες του είναι, για εκείνον που πήρε το χαλιφάτο μετά από αυτόν .. Με την εξουσία του Abu Hurairah – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Άκουσα τον Προφήτη, να προσευχές και ειρήνη του Θεού να είσαι επάνω του, πες : ( Ενώ κοιμόμουν, με είδες στο πρόσωπό μου με ένα κουβά πάνω του, οπότε το έβγαλα από ό, τι θέλει ο Θεός, τότε το πήρε ο Ibn Abi Qahfa και το έβγαλε. Έχει δύο αμαρτίες ή αμαρτίες , και στην απομάκρυνσή του είναι αδυναμία, και ο Θεός τον συγχωρεί για την αδυναμία του . Και η ερμηνεία του σύγχρονου φαινομένου της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν καλώντας στον Θεό – τον Παντοδύναμο – και τον Τζιχάντ άπιστους και κάνει τη συμβουλή του έθνους και διδάσκει τους θρησκεία τους και τι είναι καλό για αυτούς σε αυτόν τον κόσμο και στο μέλλον, και άλλα μεγάλα πράγματα και δημόσια συμφέροντα από την ειρήνη του έκαναν και μετά ο Αμπού Μπακρ Με ό, τι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού Αυτός, που ανέλαβε από τις υποθέσεις των μουσουλμάνων, ολοκλήρωσε το όρθιο και για από τους ανθρώπους της αποστασίας έως ότου τους έφερε από την πόρτα από την οποία έφυγαν, τότε έστειλε τους στρατούς στους Πέρσες και τους Ρωμαίους, και κέρδισε στην εποχή του αρκετές νίκες πάνω τους, τότε το συμπέρασμα των ένδοξων πράξεων του ήταν ότι αυτός ανέθεσε το χαλιφάτο στον Omar bin Al-Khattab – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός σε αυτόν – η εντολή του Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν μια από τις καλές πράξεις του Abu Bakar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο όρος Ο Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ήταν περίπου δύο χρόνια και δύο μήνες, και ήταν πανομοιότυπο με αυτό που ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είδε στον ύπνο του ότι κατέβηκε στον κάδο της αμαρτίας ή δύο Τότε ο Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – αφότου εκτελούσε τις υποθέσεις των μουσουλμάνων για περισσότερα από δέκα χρόνια, και ο Θεός άνοιξε τις πολλές κατακτήσεις γι ‘αυτόν στο Levant, το Ιράκ, το Khorasan, την Αίγυπτο και άλλες περιοχές, και ο Θεός ταπείνωσε τα έθνη των απιστία και χωρίς γραφεία, και διαχειρίστηκε τις υποθέσεις των Μουσουλμάνων. Ο Χασάν ήταν η βιογραφία του στο ταίριασμα του όταν είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι επάνω του στα όνειρά του για την εξουδετέρωση του νερού και να σβήσει τους ανθρώπους ακόμη και να νικήσουν τον Μπάτν . Και το ρητό του : (και στην απομάκρυνσή του υπάρχει αδυναμία ) η συντόμευση του χρόνου του και η βιασύνη του θανάτου του και η ανησυχία του με τον πόλεμο με τους ανθρώπους της αποστασίας από το άνοιγμα και την αύξηση που έφτασε ο Ομάρ στο μήκος του . Και ο Al-Nawawi είπε στο ( Σαρχ Μουσουλμάνος ): Τι σημαίνει να χτυπάς ανθρώπους με το χτύπημα των καμηλών τους, δηλαδή, ποτίζουν τις καμήλες τους, στη συνέχεια τις έφεραν στα αγκάθια τους, που είναι ο τόπος στον οποίο οδηγούνται μετά το πότισμα έτσι ώστε να μπορούν να ξεκουραστούν . Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όνειρο είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα του τι συνέβη στον Άμπουκ Μπακρ και τον Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – στο χαλιφάτο και τον καλό έλεγχο τους, και την εμφάνιση των αποτελεσμάτων τους και την πεποίθηση των ανθρώπων μαζί τους, όλα αυτά είναι λαμβάνονται από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η ευλογία του και τα αποτελέσματα των συντρόφων του . Ήταν ο ειρήνης του Προφήτη ο ιδιοκτήτης του , οπότε το ολοκλήρωσε και αποφάσισε να κάνει τους κανόνες του Ισλάμ και τη γενέτειρα των υποθέσεων του και εξήγησε τα περιουσιακά του στοιχεία και τους κλάδους του και το εισόδημα των ανθρώπων στη θρησκεία του Αλλάχ σε πλήθη και αποκάλυψε Θεός – ο Παντοδύναμος -: ( σήμερα ολοκληρώσατε τη θρησκεία σας ). ( Surah Al-Ma’idah στίχος 3). Τότε πέθανε, ειρήνη σε αυτόν, και ο Αμπού Μπακρ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τον διαδέχθηκε για δύο χρόνια και ένα μήνα . Αυτό εννοείται με το να λέμε, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : (δύο αμαρτίες ή δύο αμαρτίες ) . Στο χαλιφάτο του, πολέμησαν οι λαοί της αποστασίας, έκοψαν τη ραχοκοκαλιά και την επέκταση του Ισλάμ, τότε πέθανε και τον διαδέχθηκε ο Ομάρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – έτσι το Ισλάμ επεκτάθηκε στην εποχή του, και αποφασίστηκε γι ‘αυτούς από τις αποφάσεις του ότι κάτι σαν αυτό δεν συνέβη. Σε αυτό υπάρχει νερό στο οποίο η ζωή τους και η δικαιοσύνη τους, και ο πρίγκιπας τους παρομοιάστηκε με αυτόν που τους αξίζει και τους ποτίζει είναι να εκπληρώσει τα ενδιαφέροντά τους και να διαχειριστεί τις υποθέσεις τους. Όσο για τα λόγια της ειρήνης και των ευλογιών του Θεού να είναι σε αυτόν στον Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: ( Και στην απομάκρυνσή του είναι αδύναμη ), δεν υπάρχει μείωση της αρετής του Αμπού Μπακρ και καμία απόδειξη της αρετή της ηλικίας πάνω του. Είναι νέα για τη διάρκεια της θητείας τους και τον μεγάλο αριθμό ανθρώπων που επωφελούνται από το κράτος του Ομάρ, λόγω της διάρκειας και της επέκτασης του Ισλάμ και της χώρας του, χρήματα και άλλα λάφυρα, κατακτήσεις, Αίγυπτος και χωρίς γραφεία . Όσο για το ρητό του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη (και ο Θεός να τον συγχωρήσει ) , δεν είναι ούτε υποτίμηση ούτε ένδειξη αμαρτίας. Αντίθετα, είναι μια λέξη με την οποία οι Μουσουλμάνοι υποστήριξαν τα λόγια τους και ευλόγησαν τον πυλώνα. Αναφέρθηκε προηγουμένως στο Χαντίθ στο Σαχχ Μουσουλμάνου ότι είναι μια λέξη που οι Μουσουλμάνοι το έλεγαν και ο Θεός σας συγχωρεί . Οι επιστήμονες είπαν : Σε όλη αυτή την ειδοποίηση για τη διαδοχή του Αμπού Μπακρ, ο Ομάρ και την υγεία της εντολής τους και η δήλωση περιέγραψε το όφελος των Μουσουλμάνων και είπε ειρήνη σε αυτόν : (Δεν έχω δει έναν ιδιοφυή λαό Pfera Freeh ) Το Livery με το άνοιγμα της ακύρωσης της στέγασης και να σπάσει ALRA το Freeh γούνινο δύο πρόσωπα : ένα ψέμα για το σπίτι ALRA και διευκολύνει την yaa . Το δεύτερο : σπάζοντας το Ra και το άγχος του Ya, που είναι δύο σωστές γλώσσες . Ο Αλ-Χαλίλ αρνήθηκε την έμφαση και είπε : Είναι λάθος, και συμφώνησαν ότι το νόημά του δεν είδε έναν άνδρα να κάνει τη δουλειά του και να κόβει τα μέρη του, και η προέλευση του πορθμείου με στέγαση μειώνεται . Και το ρητό του, ας είναι ο προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ( έως ότου χτύπησε τους ανθρώπους με ένα κούτσουρο ) Ο Αλ-Κάντι είπε : Φαίνεται ότι επιστρέφει συγκεκριμένα στο χαλιφάτο του Umar, και ειπώθηκε ότι πηγαίνει πίσω στο το χαλιφάτο του Αμπού Bakr και του Umar, επειδή, κατά την άποψή τους, τη διαχείριση και την εκπλήρωση των συμφερόντων των μουσουλμάνων, αυτό το ζήτημα ολοκληρώθηκε και οι άνθρωποι χτύπησαν πεισματικά επειδή ο Abu Bakr καταπιέζει τους ανθρώπους της αποστασίας και επανένωσε τους μουσουλμάνους και τους καταλάβαινε, και άρχισαν οι κατακτήσεις, και τα πράγματα άνοιξαν, και οι καρποί του ολοκληρώθηκαν και ολοκληρώθηκαν την εποχή του Umar bin al-Khattab – να τους ευχαριστήσει ο Θεός – τα λόγια των νοου τελείωσαν συνοπτικά ….

…Και είπε, όσον αφορά το γνωστό όραμα του κτιρίου, εάν συνδέεται με το ρόλο, τότε είναι ένας ελάχιστος τραυματισμός όσο καλός είναι και αν είναι από γάλα και πηλό, τότε επιτρέπεται και εάν είναι σκυρόδεμα και γύψος, τότε απαγορεύεται, και μπορεί να λειτουργεί άσχημα, άρα ας φοβηθεί τον Θεό Παντοδύναμο, και αν το σπίτι είναι επίχρισμα και υπάρχει ασθενής, δηλώνει το θάνατό του, και αν είναι από γάλα και πηλό, τον χτύπησαν ….

…Πρόβατα ghee : χρήματα και γονιμότητα για όσους το χτύπησαν, και χύνεται όσο και η φωτιά από αυτό . Το λίπος των προβάτων είναι πολλά χρήματα για εκείνους που το χτυπούν και το λίπος είναι καλύτερο από τη μαργαρίνη ….

…Όσο για τους σφυγμούς, αν είναι από αυτά που τρώγονται μαγειρεμένα ή ωμά, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό. Όσον αφορά αυτό που δεν μαγειρεύεται ή τρώγεται από ένα άτομο, είναι ένα επιχείρημα και είναι και όποιος βλέπει πράσινα μπιζέλια, ρεβίθια, φακές, cowpeas και τα παρόμοια, τότε είναι μια ανησυχία και θλίψη για εκείνους που τα έφαγαν ή τους χτύπησαν και που είδε κρεμμύδια, σκόρδο, καρότα, γογγύλια και τα παρόμοια. Είναι αγωνία και θλίψη. Η κατανάλωση σκόρδου και πράσων και κάθε δυσάρεστη τροφή μπορεί να είναι κάτι άσχημο ή άσεμνο. Όποιος βλέπει μια τρούφα σε ένα όνειρο, είναι μια γυναίκα στην οποία δεν υπάρχει καλό γιατί δεν έχει καμία βάση, και αν υπάρχουν πολλά από αυτά που είναι γνωστά για τον αριθμό τους, τότε είναι προμήθεια και χρήματα από τις γυναίκες. Χτυπήστε το ή φάτε το…