…Μυρμήγκι Ένα άτομο που ονειρεύεται μυρμήγκια μπορεί να περιμένει πολλές μικρές αναστατώσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας καθώς κυνηγάει μικρές ανησυχίες και βρίσκει γενική δυσαρέσκεια σε όλα τα πράγματα ….

Και όποιος είδε ότι οδηγούσε μια γυμνή φοράδα σε στέγη ή τοίχο, αυτό που αναφέραμε στην αμαρτία θα είναι πιο δύσκολο και πιο δύσκολο εδώ ….

…The Drooping : Όποιος βλέπει σαν να κρέμεται από την επιφάνεια στο πάτωμα με ένα σχοινί, θα αποθαρρύνεται σε όλες τις καταστάσεις του και θα απέχει από την αναζήτηση των αναγκών του με την ευσέβεια . Αν έβλεπε ότι έπεφτε από την επιφάνεια στο πάτωμα, τότε απελπιζόταν από έναν άντρα που τον ήλπιζε, ή έπεσε από την τάξη του λόγω των λέξεων που μίλησε . Εάν βλέπει σαν να έπεσε στη λάσπη, τότε αφήνει ένα θέμα θρησκείας ή κοσμικών ζητημάτων…

…Tree Fence Εάν ονειρεύεστε έναν αειθαλές φράχτη δέντρων, τότε αυτό σημαίνει ευχαρίστηση και όφελος, και ένας γυμνός φράχτης δέντρων προβλέπει ατυχία και απερίσκεπτες επιχειρηματικές συναλλαγές . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται να περπατήσει δίπλα σε έναν καταπράσινο φράχτη με τον εραστή της, αυτό προβλέπει ότι ο γάμος της πρόκειται να πραγματοποιηθεί . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε παγιδευτεί σε συρματοπλέγματα, η εργασία σας θα παρεμποδιστεί από ευαίσθητους συνεργάτες ή άτομα που εργάζονται κάτω από εσάς . Για τους λάτρεις, αυτό το όνειρο υποδηλώνει ζήλια και διαμάχες ….

Και όποιος βλέπει τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, θα υποστεί αδικία, φυλάκιση και αποξένωση από τους συγγενείς του, και θα ντροπιασθεί, τότε θα έρθει σε έναν βασιλιά και οι εχθροί θα τον υποταχθούν . Έχει ειπωθεί στην έκφραση ότι ο αδελφός είναι ένας εχθρός, και αυτό είναι απόδειξη της αφθονίας της φιλανθρωπίας για τον ιδιοκτήτη του, για ο Παντοδύναμος, δήλωσε : «Και να δώσει ελεημοσύνη σε μας .» Αφηγήθηκε ότι μερικοί άνθρωποι είδαν σαν ο Γιουσέφ, να του έδωσε έναν από τους σκλάβους του, και παρατήρησε ότι είχε γίνει εκφραστικός . Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Καρμάνι είδε σαν να του μίλησε ο Γιουσέφ, οπότε του είπε να μου διδάξει τι σας είχε διδάξει ο Θεός, οπότε φόρεσε το δικό του πουκάμισο, οπότε ξύπνησε και αυτός ήταν ένας από τους εκφραστές . Με την εξουσία του Ibn Sirin, είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν να μπήκα στο τζαμί, έτσι ήμουν με τρεις σεΐχες και ένας νεαρός είχε ένα καλό πρόσωπο δίπλα τους, οπότε είπα στον νεαρό άνδρα : Ποιος είσαι, μπορεί ο Θεός να σε κάνει έλεος; Είπε : Είμαι ο Γιούσεφ. Είπα : Είναι αυτά τα sheikhdoms; Είπε : Οι πατέρες μου ο Αβραάμ, ο Ισαάκ και ο Ιακώβ, οπότε είπα ότι μου δίδαξε αυτό που σου δίδαξε ο Θεός. Είπε, έτσι άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα ότι βλέπω τη γλώσσα σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα στα μάγουλά σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, είπα ότι βλέπω την καρδιά σου Τότε είπε, «Μην φοβάσαι», και αυτό που μου είπε έγινε όραμα, εκτός αν το κοίταζα στο χέρι μου ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

Και όποιος βλέπει ότι σκάβει έναν τοίχο, θα κερδίσει χρήματα ….

Ταξίδι : δηλώνει τη μετάβαση από τόπο σε τόπο, τη μετάβαση από τη μια κατάσταση στην άλλη και το διάστημα . Όποιος το βλέπει σαν να ταξιδεύει, σκουπίζει το έδαφος, σαν να βλέπει ότι σκουπίζει ένα πάτωμα, τότε ταξιδεύει ….

Ένας βραχίονας, καθώς και μια ίντσα και ένα διάστημα, είναι ένα ταξίδι, και το ταξίδι είναι το ίδιο με αυτό που φυτεύτηκε, ή μια ίντσα σε αφθονία και έλλειψη . Και όποιος σκουπίζει ένα ένδυμα με βελόνα, τοίχο ή πάτωμα, θα ταξιδεύει σε ένα χωριό . Αν σκουπίσει τη γη από αυτά που πουλάει, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, θα αγωνιστεί ή θα ταξιδέψει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Το χέρι του χεριού δείχνει τη θλίψη . Και τα μαλλιά στα όπλα είναι ένα χρέος που οφείλει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα με γυμνά χέρια, είναι ο κόσμος ….

Ένας βραχίονας, καθώς και μια ίντσα και ένα διάστημα, είναι ένα ταξίδι, και το ταξίδι είναι το ίδιο με αυτό που φυτεύτηκε, ή μια ίντσα σε αφθονία και έλλειψη . Και όποιος σκουπίζει ένα ένδυμα με βελόνα, τοίχο ή πάτωμα, θα ταξιδεύει σε ένα χωριό . Αν σκουπίσει τη γη από αυτά που πουλάει, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, θα αγωνιστεί ή θα ταξιδέψει για μεγάλο χρονικό διάστημα . Το χέρι του χεριού δείχνει τη θλίψη . Και τα μαλλιά στα όπλα είναι ένα χρέος που οφείλει . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα με γυμνά χέρια, είναι ο κόσμος ….

…Όσον αφορά τα μυρμήγκια, ερμηνεύονται σύμφωνα με όσα είπε ο μεγάλος αριθμός μυρμηγκιών ….

…Εάν βλέπει έναν δικαστή, να τον καθίσει δίπλα του ή σε ένα υψηλό μέρος, τότε αυτό είναι δόξα, τιμή και τιμή, και ίσως το όραμα του δικαστή έδειχνε ένα επιχείρημα και σύγκρουση ….

Η Surat Al-Tur υποδεικνύει την ύπαρξη εκ προθέσεως, γνώσης και ορθών πράξεων και είναι δίπλα στη Μέκκα, ή νίκη επί των εχθρών, ή ο βλέποντας διορίζεται στην αλήθεια, αποφεύγοντας το ψέμα και ειπώθηκε ότι αν είχε απούσει, θα ελάτε και μπορεί να κάνετε λάθος με λόγια και μετά να επιστρέψετε στην ορθότητα

…Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Ο Jaber al-Maghribi, ο ποδηλάτης, είπε μια καλή γυναίκα πλούτου και ομορφιάς, όποιος είδε έναν ποδηλάτη να κοιμάται δίπλα του, κάποιος θα εξαπατούσε τα παιδιά του ….

Και όποιος βλέπει τη Ντόντα σε ένα μέρος που είναι πολύ μεγάλο, μπορεί να είναι δίπλα σε ένα κράτος ….

…Σκέφτηκε ότι θα ήταν ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για το Χαντίθ, οπότε ήταν και αυτός για εσάς 101 – Ο Ιμάμ Αλ Χαντίντ Αλ-Τζαχμπάντ Ο Αμπού Ζαράχ Αλ Ράζι θεωρούσε έναν από τους φύλακες του κόσμου, οπότε τι είναι Η ευλογία του Θεού σε αυτόν σε αυτό και τι λέει; Είπε : Είδα τι έβλεπε ο κοιμισμένος σαν να βρισκόμουν στο τζαμί του Προφήτη – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και σαν να σκουπίζω το χέρι μου στον άμβωνα του Προφήτη – να του φέρουν τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού – το κάθισμα και το δίπλα του, το οποίο έπιασα τότε, οπότε η ιστορία του αφορά έναν άνδρα από το λαό του Σιζιστάν που ήταν μαζί μας στο Harran . Είπε : Ανησυχείτε με το Χαντίθ του Προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – και οι Σύντροφοι και οι Τααμπιέν. Εκείνη την εποχή, δεν απομνημόνευσα πολλά από τα θέματα των Al-Awza’i, Malik, Al-Thawri και άλλων. Τότε το εννοούσα μετά (2). Το όραμα εκπληρώθηκε και έγινε ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για τα Χαντίθ , έως ότου ο Ιμάμ Αχμάντ είπε γι ‘αυτόν : Μνήμη πάνω από εξακόσιες χιλιάδες χαντίθ….

…Μπορώ να ξέρω ότι το όραμα είναι από τον πιο ευγενικό ή από τον διάβολο; Αυτό μπορεί να αποδειχθεί με διάφορους τρόπους, συγκεκριμένα : 1 / Ό, τι ήταν σε συμφωνία με την ευχαρίστηση του Θεού, και σε συμφωνία με αυτό που ο Αγγελιοφόρος Του, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη. Είναι από τον βασιλιά – ανοίγοντας το meme και το λαμ – και αυτό που δεν συμφωνούσε με την ευχαρίστησή του είναι από το ρίξιμο του διαβόλου . 2 / Ότι αυτό που δίνει μια στροφή προς τον Θεό, μια στροφή προς αυτόν, μια αναφορά για αυτόν και μια αύξηση της ενέργειας, είναι από τη χύτευση του βασιλιά . Και αυτό που είναι καρποφόρο είναι ότι ρίχνει τον Σατανά . 3 / Ό, τι κληροδοτεί τους άντρες και το φως στην καρδιά, και μια διακλάδωση στο στήθος, είναι από τον βασιλιά, και αυτό που κληρονομείται ενάντια σε αυτό, είναι από τον Σατανά . 4 / Αυτό που κληροδοτεί την ειρήνη και την ηρεμία είναι από τον βασιλιά . Ό, τι κληροδότησε το άγχος, η ενόχληση και η αναταραχή είναι από τον Σατανά . Η βασιλική έμπνευση αφθονούν στις αγνές, αγνές, πιστές καρδιές, γιατί ο βασιλιάς έχει μια σχέση με αυτό, και ανάμεσα σε αυτόν και αυτήν είναι μια ευκαιρία, γιατί είναι καθαρή καλοσύνη, και είναι δίπλα σε μια μόνο καρδιά που του ταιριάζει, έτσι ο περούκα του βασιλιά με αυτήν την καρδιά είναι κάτι περισσότερο από την περούκα του διαβόλου . Όσο για τη σκοτεινή καρδιά που έχει μαυριστεί με τον καπνό των επιθυμιών και των υποψιών, ο διάβολος τον ρίχνει και τον κατηγορεί περισσότερο από την ευθύνη του βασιλιά, και ο οποίος έκανε την καρδιά σκοτεινή, και οι αμαρτίες και οι αμαρτίες δεν κρύβονται από τον αναγνώστη και Αυτό αποδεικνύεται από το ρητό του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη : Εάν ένας υπηρέτης αμάρτησε, αστειεύεται στην καρδιά του. Μαύρο αστείο …. Χαντίθ, και υποδηλώνεται από το ρητό του Παντοδύναμου : « Όχι, αλλά αυτό που κέρδισαν στην καρδιά τους χτύπησε» . Βλέπε : Al- Rooh από τον Ibn Al-Qayyim : 380 σελ ….

…Η σκηνή δείχνει σε ένα όνειρο ταξίδι, τάφο, σύζυγο ή σπίτι . Και οι πολλές σκηνές είναι σύννεφα . Και όποιος είδε ότι μια σκηνή χτυπήθηκε πάνω του, αν ήταν σουλτάνος, θα είχε προσθέσει στον Σουλτάνο, και αν ήταν στρατιώτης που ανέλαβε την εντολή, και αν ήταν έμπορος που ταξίδεψε και κέρδισε καλό και τιμή και ένα όμορφο σκλάβος . Αν δει μια λευκή σκηνή δίπλα στη σκηνή του, τότε είναι ένας άνθρωπος που απολαμβάνει το καλό, απαγορεύει το κακό, και μετανοεί για μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος είδε το φεγγάρι στη σκηνή του, θα αγαπούσε τον γείτονά του από το σπίτι του σουλτάνου . Η σκηνή σε ένα όνειρο ανήκει σε εκείνη που την μπήκε ή χτυπήθηκε για αυτόν, και αν είναι ανίκανη για τον βασιλιά, τιμάται από τον σουλτάνο . Και η σκηνή και ο θόλος χωρίς τη σκηνή . Οι λευκές σκηνές είναι οι τάφοι των μαρτύρων, όπως και τα πράσινα των σκηνών . Και όποιος βγαίνει από μια παράδοξη σκηνή εξόδου, απομακρύνεται από την εξουσία του και απομονώνεται από τους βοηθούς του . Και όποιος βλέπει τις σκηνές του να διπλώνονται, αυτή είναι η ζωή και η εξουσία του . Και ο θόλος είναι γυναίκα . Δείτε επίσης το Al-Fustat ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας κοιμήθηκε και υπήρχε ένας ξύπνιος σύντροφος δίπλα του. Έφερε το γάλα σε ένα μπολ και το έβαλε και έκοψε το κεφάλι ενός καρπουζιού και έβαλε το μαχαίρι στο μπολ γάλα περιμένοντας να ξυπνήσει ο σύντροφός του. Είδε κάτι που βγήκε από τη μύτη του συντρόφου του σαν μύγα και δεν πέτυχε αυτό που είναι . Σε μια γέφυρα που χτυπήθηκε από σίδερο στη μέση μιας θάλασσας γάλακτος, ο σύντροφός του θαύμαζε και ήξερε τι είδε, βγήκε από τον εαυτό του και επέστρεψε σε αυτόν ….

…Η Surat Al-Tur όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει θα είναι δίπλα στο Ιερό Σπίτι του Θεού . Είπε : Ευλογεί έναν γιο που πεθαίνει πριν φτάσει στην εφηβεία, και ειπώθηκε : Αποκτά την εγγύτητα με τον Θεό Παντοδύναμο κάνοντας μια δίκαιη πράξη ή έναν ευλογημένο γάμο ….

…Ορυχείο Το να βλέπεις νάρκες σε ένα όνειρο υποδηλώνει ότι ο εχθρός σου θα επιδιώξει να σε καταστρέψει διαδίδοντας τα προηγούμενα σκάνδαλα σου . Αν στέκεστε δίπλα σε ένα ορυχείο σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα πραγματοποιήσετε ένα αποτυχημένο ταξίδι . Εάν ονειρεύεστε ότι ψάχνετε ένα ορυχείο, αυτό προβλέπει ότι θα εμπλακείτε σε μια αποτυχημένη, χαμένη συναλλαγή ….

Και όποιος βλέπει τα δύο πανσέληνα ως μάχη δείχνει να πολεμάς δύο βασιλιάδες, ακόμα κι αν δεν είναι γεμάτοι, δείχνει να πολεμάς δύο από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον βασιλιά ….

…Medina : δείχνει τους ανθρώπους και τους κατοίκους της, και δείχνει τη συνάντηση και τη μεγαλύτερη μάζα, ασφάλεια και οχύρωση, γιατί όταν ο Μωυσής εισήλθε στον Μιντίν, ο Σούαϊμπ του είπε : Μην φοβάσαι, επέζησα και ίσως το χωριό δείχνει τον κόσμο και η πόλη υποδηλώνει το μέλλον, επειδή η ευδαιμονία της είναι πιο σημαντική, και οι άνθρωποι της είναι πιο ομαλές και οι κατοικίες της είναι μεγαλύτερες . Και η πόλη μπορεί να αναφέρεται στον κόσμο, και το χωριό στο βουνό, επειδή είναι εξέχουσα και απομονωμένη από αυτήν με την αμέλεια των ανθρώπων της . Ίσως η γνωστή πόλη έδειξε την κατοικία του κόσμου, και την άγνωστη πόλη του μέλλοντος . Ίσως η όμορφη άγνωστη πόλη σημαίνει παράδεισο, και το μισητό μαύρο χωριό στη φωτιά, λόγω της ευδαιμονίας των κατοίκων των πόλεων και της δυστυχίας των ανθρώπων του Μουρ . Εάν ένα άτομο μετακινηθεί στον ύπνο του από ένα άγνωστο χωριό και σε μια πόλη, κοιτάξτε την κατάστασή του. Αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί και αν είναι καλός, φτωχός και περιφρονημένος, τότε είναι πλούσιος και περήφανος, και αν είναι με την καλοσύνη του για φόβο ασφάλειας, και αν ο ιδιοκτήτης ενός μυστικού είναι παντρεμένος, και αν είναι με την καλοσύνη του, ένας άρρωστος, πέθανε, και αν αυτό ήταν για έναν νεκρό, η κατάστασή του έχει αλλάξει και το σπίτι του έχει αλλάξει, αλλά υπάρχουν δύο σπίτια, ένα εκ των οποίων είναι καλύτερο από το άλλο, οπότε όποιος μετακινείται από το άσχημο σπίτι στην όμορφη καλή πράξη δραπέτευσε από τη φωτιά και μπήκε στον Παράδεισο, Θεός . Αλλά ποιος βγήκε από την πόλη στο χωριό άγνωστο, Σε αντίθεση με το πρώτο, αλλά αν ο Μαροβίν θεωρούσε τα ονόματά τους και ο Jawaharhama, θα κυβερνήσει τις μετατοπισμένες έννοιες, έτσι, όπως το εξωτερικό του Bagaah στην πόλη της Αιγύπτου, καταλήγει από το πανκ των ερωτήσεων και εξασφάλιση του φόβου του, ο στίχος : « Μπείτε στην Αίγυπτο, Θεός, Αμενίν ». Εάν η αποχώρησή του ήταν από το μυστικό εκείνου που είδε τον Khurasan, τότε μετακόμισε ευτυχώς σε μια κακή στιγμή, είχε έρθει η ώρα του . Ομοίως, το εξωτερικό από το Mahdia και το εσωτερικό στο Sousse, έξω από το Huda και το δικαίωμα στο κακό και τη διαφθορά, με αυτόν τον τρόπο και τις συνέπειές του σε όλα τα γνωστά χωριά και πόλεις . Όσον αφορά τις γνωστές πύλες της πόλης, τους κηδεμόνες τους ή τους κυβερνήτες τους και εκείνους που τους φυλάσσουν και τους συντηρούν . Όσο για τον ρόλο του, οι άνθρωποι του είναι μεταξύ των αρχηγών και των πρεσβυτέρων της περιοχής του, και κάθε μονοπάτι είναι ενδεικτικός εκείνων που βρίσκονται δίπλα του, και εκείνων που χρειάζονται οι άνθρωποι αυτής της περιοχής στα καθήκοντα και τις υποθέσεις τους, και τα ατυχήματά τους θα να τους επιστραφούν με την αξία και την εξουσία του, ή με τις γνώσεις και τα χρήματά του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η Μεντίνα είναι ένας άνθρωπος με γνώση, αν τη βλέπετε από μακριά, και ειπώθηκε : Η Μεντίνα είναι μια θρησκεία, και η έξοδος από τη Μεντίνα είναι φόβος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Βγήκε από αυτό με φόβο και περιμένει . «Και η είσοδος στη Μεντίνα είναι μια συμφιλίωση μεταξύ του και του λαού, τον καλούν στην αλήθεια. Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Μπείτε σε όλη την ειρήνη » , η πόλη, η πόλη είδε ότι ο τρύγος, το κατέστρεψε δείχνει παλιά ή γεννήθηκε εκεί μελετητής ή ιμάμης, συμβαίνει εκεί ευσεβείς και Νάσκα . Και όποιος είδε ότι είχε εισέλθει σε μια χώρα και είδε μια ερειπωμένη πόλη που δεν είχε τείχη, κτίρια ή μνημεία, γιατί αν εκείνη την ημέρα υπήρχαν μελετητές που πέθαναν και πήγαν και μελετούσαν, και κανένας από αυτούς ή τους απογόνους τους δεν έμεινε, και αν είδε ότι γερνάει, τότε αυτός θα γεννηθεί από τους απογόνους των εναπομείναντων μελετητών, θα εμφανιστεί ένας γιος σε αυτούς. Οι επιστήμονες, και είδαν την πόλη ή τις κενές χώρες του Σουλτάνου, η τιμή του φαγητού πηγαίνει στα άκρα εκεί, είδε μια πόλη ή μια χώρα μη καλλιεργημένη καλή φύτευση , είναι καλύτερο εάν οι άνθρωποι, και είπαν μερικούς από αυτούς : Εάν οι πόλεις ήσυχες στατικές, είναι στη γόνιμη τη νύχτα σε λιμό και στο Fecundity είναι ένας οδηγός για τη γονιμότητα . Είναι καλύτερο για ένα άτομο να δει τους πλούσιους και εύφορες πόλεις, γιατί δείχνουν μια υψηλή και εύφορη πόλη, και αν βλέπει λίγο φέρτι ειλικρινά, η οικογένεια δείχνει την έλλειψη καλοσύνης και η πόλη του ανθρώπου υποδηλώνει τους πατέρες, για παράδειγμα : ότι ένας άντρας είδε σαν η πόλη του να είχε πέσει από σεισμούς, οπότε καταδίκασε τον πατέρα του σε θάνατο . Και διηγείται ότι ο Kie ήταν με αυτό που ο Koutaiba περπατούσε από την άρδευση στο Khorasan, είδε τον Wakee σε ένα όνειρο σαν να κατεδαφίζει τον Σαρίφ, την πόλη του και να ανατινάχτηκε , ρώτησε τη διέλευση, είπε : η επίβλεψη της πτώσης Jaham στα χέρια σου και του Aosmon, ήταν επίσης ….

Σε ένα όνειρο, εκφράζεται από τον ιμάμη, οπότε αυτό που συνέβη ως προς μια μείωση ή αύξηση σε αυτό τον απέδωσε στον ιμάμη ή στη θρησκεία του οραματιστή . Και όποιος είδε τη Μέκκα ως το σπίτι του και ήταν ελεύθερος σκλάβος, ακόμα κι αν ήταν ελεύθερος, πέτυχε δόξα από τον Σουλτάνο, και οι άνθρωποι τον καταφεύγουν για γνώση που τους διδάσκει και όποιος βάζει τη Μέκκα πίσω από την πλάτη του αφήνει τον κυβερνήτη του ή χάρακα . Και όποιος βλέπει τη Μέκκα να καταστρέφεται, θα προσεύχεται λίγο . Και ίσως η Μέκκα της έδειξε μια όμορφη νύφη που είχε πολλούς μνηστήρες . Η είσοδος στη Μέκκα για τους ανυπάκουους είναι η μετάνοια, ο άπιστος έχει το Ισλάμ, και ο άγαμος έχει μια σύζυγο, και αν ο βλέποντας είναι μια διαμάχη, δείχνει την καταπίεση του στη διαμάχη του . Ίσως η είσοδος στη Μέκκα έδειχνε ασφάλεια από φόβο . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνει στη Μέκκα για να κάνει το Χατζ, τότε θα φροντίσει για το Χατζ, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει, και αν είναι άρρωστος, τότε η ασθένειά του θα παραταθεί και μπορεί να πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι δίπλα στη Μέκκα, θα επιστρέψει στα χαμηλά της ζωής . Και αν δει ότι βρίσκεται στη Μέκκα με τους νεκρούς, τότε θα πεθάνει μάρτυρας . Όποιος πάει στη Μέκκα μόνο λόγω του εμπορίου, θα ενδιαφέρεται για αυτόν τον κόσμο . Αυτός που το βλέπει γονιμοποιημένο είναι καλός ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι φροντίζει τα αστέρια, τότε οι άνθρωποι θα ακολουθήσουν μια κατάσταση . Και όποιος βλέπει ότι βόσκει ένα πρόβατο αρνιού, είναι δίπλα σε μερικούς από τους Άραβες ….