Τι πιστεύουμε εμείς οι μουσουλμάνοι στην πραγματικότητα του ύπνου; Ο ύπνος είναι ένα σημάδι του Θεού ικανότητα θαύμα λειτουργία τελειότητα και την ανάσταση του νεκρού, και ο Θεός τον έκανε να ξεκουραστεί για το σώμα και το πνεύμα μαζί, όπως ο ίδιος λέει : [ και το έλεος που κάνουν μέρα και νύχτα για να αναπαυτούν σε αυτό, και θα μπορούν να ζητούν από την γενναιοδωρία των έννοια ] ιστορίες 73. ο Παντοδύναμος λέει [ ο Θεός που έκανε την ανάπαυση νύχτα εύρημα στην ημέρα – με σοβαρά προβλήματα όρασης ] Ghafir 61 λέει ο Παντοδύναμος [ που είναι ο Θεός έρχεται σε σας σε νύχτα, ζείτε σε αυτό .. ] ιστορίες 72 και λένε ευγνώμονες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας στίχων, συμπεριλαμβανομένης της νύχτας [ ασυμφωνία της Alabbah να κάνουν διανυκτέρευση, ήλιος και φεγγάρι κεραυνός ] βοοειδή 96 , είπε ότι ο Παντοδύναμος [ και η Halna Nomkm αναπαύονται και μας έκαναν νυχτερινά ρούχα και έκαναν τη μέρα σύνταξη ] ειδήσεις 9 11 Αν ο Θεός έφτιαξε στο στίχο της νύχτας δείχνει την ικανότητά του και έπειτα τον λατρεύουν και τον μονοθεϊσμό σε αυτόν, και κάνε τη νύχτα γαλήνη, ηρεμία και ασφάλεια, και πρόοδο και είπε : [ ως Agshekm υπνηλία ασφαλής από αυτόν ] Anfal 11…

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει στο ποτάμι τι αγαπάει είναι καλός για τον εργάτη ή έναν βασιλιά χωρίς την εξουσία ….

…Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα έναν άντρα να καταπιεί μαργαριτάρια τόσο μικρά και να τα βγάζει μεγαλύτερα από ότι κατάπιε. Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Αυτός είναι ένας άνθρωπος που ακούει το Χαντίθ και του μιλάει περισσότερο από ό, τι άκουσε ….

Το άθροισμα από το οποίο δουλεύει η φυτική ζάχαρη, η ραφιναρισμένη ζάχαρη και η ζάχαρη ντόνατ, δίνουν μια έκφραση για αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι δεν του αρέσει στην επιστήμη της έκφρασης και επαινεί τον Θεό γι ‘αυτόν, τότε απαλλάσσεται από την ανησυχία και τρώει τον εγκέφαλο οποιουδήποτε είδους δείχνει ότι υπάρχουν χρήματα που εξοικονομούνται ….

Τι είναι η ύπνωση και ο υπνωτιστής ονειρεύεται έναν υπνωτιστή; Ύπνωση : Μια κατάσταση παρόμοια με τον κανονικό ύπνο και όχι μια φυσιολογική ύπνο …….. Η ύπνωση μπορεί να προκληθεί σε ένα χαλαρό άτομο με τρόπους, όπως : Α _ επανάληψη ορισμένων λέξεων . Β _ επανάληψη ορισμένων κινήσεων . C _ Κοιτάζοντας ένα σημείο που οδηγεί σε κόπωση των μυών των ματιών . Είναι αξιοσημείωτο ότι ο υπνωτιστής με αυτόν τον τρόπο δεν χάνει το συναίσθημα και την προσοχή του, αλλά παραμένει υπόκειται στις προτάσεις και τις εντολές του υπνωτιστή, και μπορεί ακόμη και να τον κατευθύνει να πιστέψει σε μια σκέψη ή μια ιδέα, και επίσης παρατηρείται ότι ένα άτομο δεν μπορεί να υπνωτιστεί παρά τη μύτη του . Υπάρχει η λεγόμενη ύπνωση. Απέχει πολύ από την ύπνωση και εξαρτάται στο σύνολό της από την τεχνητή αναπαράσταση, για να φτάσει στην ψυχαγωγία του θεατή μόνο για αυτές τις παραστάσεις, και δεν εξαρτάται από αυτήν, και δεν αποτελεί μέρος αυτού που μιλά ο ερευνητής εδώ . ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~ Εν κατακλείδι : Η υπνωτική κατάσταση με αυτό τον τρόπο, αν επρόκειτο να υπνωτισμένοι στο θέατρο, ή ιατρική ύπνωση στην κλινική, και υπό την επίβλεψη του θεράποντος ιατρού, δεν είναι μια φυσική κατάσταση με την οποία δημιουργείται μια ειλικρινή όραμα…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι βάζει στο κεφάλι του ό, τι φοράει το χειμώνα και ήταν καλοκαίρι που σημαίνει ότι δεν πετυχαίνει αυτό που θέλει και αν δει εναντίον του, τότε δείχνει ότι θέλει να συμβεί ….

Τι σημαίνει η φράση : ~ Εάν το όραμα πραγματοποιηθεί ~ ; Αυτή η φράση αναφέρθηκε από τον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και αναφέρεται στο γεγονός ότι το όραμα δεν θα είναι πειστικό, καθώς σημαίνει να μην είμαστε σίγουροι, και ως εκ τούτου οι προκάτοχοι εξέδωσαν συχνά την έκφρασή τους για οράματα με αυτό φράση : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό ….

Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει αυτό που δεν επιτρέπεται στη Σαρία, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού ….

…Λεμόνι Αν ονειρευτήκατε να δείτε λεμόνια στα μητρικά τους δέντρα ανάμεσα στα φύλλα τους, τότε αυτό υποδηλώνει ζήλια για κάποιον που αγαπάτε, αλλά οι αποδείξεις θα σας πείσουν για τον παραλογισμό του θέματος . Εάν τρώτε ένα λεμόνι, αυτό προκαλεί ντροπή και απογοητεύσεις . Και τα πράσινα λεμόνια δείχνουν ασθένεια και λοίμωξη . Εάν δείτε μαραμένα λεμόνια, αυτό δείχνει διαζύγιο εάν είστε παντρεμένος και χωρισμός εάν είστε ερωτευμένοι ….

…Είναι σε ένα όνειρο ζητώντας συγχώρεση και ζητώντας συγχώρεση είναι ο κήπος και όποιος βλέπει ότι ποτίζει τον οπωρώνα του, θα έρθει η οικογένειά του . Αν δει τον οπωρώνα του με ξηρό, τότε η γυναίκα του είναι ερημική . Και όποιος μπαίνει σε έναν άγνωστο κήπο του οποίου τα φύλλα είναι διάσπαρτα, θα χτυπηθούν . Και ο οπωρώνας υποδεικνύει τη γυναίκα επειδή ποτίζεται με νερό και μείνει έγκυος και γεννά . Ο άγνωστος οπωρώνας μπορεί να αναφέρεται στο Ευγενές Κοράνι, επειδή είναι σαν τον κήπο στα μάτια των θεατών, και στα χέρια του ο αναγνώστης αποκομίζει από τους καρπούς της σοφίας του και παραμένει με την προέλευσή του με αυτά που αναφέρουν οι άνθρωποι, που είναι το παλιό και ενημερωμένο δέντρο, και η υπόσχεση και η υπόσχεση είναι σαν τα γλυκά και ξινά φρούτα . Ίσως ο άγνωστος οπωρώνας να δείχνει τον παράδεισο και την ευδαιμονία του γιατί οι Άραβες τον αποκαλούν παράδεισο . Ίσως έδειξε το άλσος στην αγορά και στο σπίτι της νύφης, έτσι τα δέντρα ήταν τα τραπέζια της, και τα φρούτα ήταν το φαγητό της . Και ίσως υπέδειξε ένα μέρος ή ένα ζώο από το οποίο θα χρησιμοποιηθεί και για να χρησιμοποιηθεί σε αυτό, όπως καταστήματα, χαν, περιστέρια, κατσίκες, ζώα, ζώα και άλλες καλλιέργειες . Αν κάποιος βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο, κοιτάζω την κατάστασή του, εάν είναι στο Σπίτι της Αλήθειας, τότε είναι στον Παράδεισο και στον Μπλας, και αν είναι άρρωστος, πέθανε από την ασθένειά του, εάν ο οπωρώνας είναι άγνωστος και αν είναι Μουτζαχάντ, πετυχαίνει μαρτύριο, ειδικά αν βλέπει μια γυναίκα να τον καλεί στον εαυτό της, ή έπινε γάλα ή γάλα σε αυτό. Μέλι από τα ποτάμια του, ή εάν τα φρούτα του δεν είναι παρόμοια με αυτά που γνώριζε, και αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, και αν είναι άγαμος ή είχε σύμβαση γάμου, παντρεύτηκε ή συνήψε σύζυγο και απέκτησε όπως είδε στον κήπο . Και όποιος μπαίνει σε έναν κήπο και βλέπει έναν υπάλληλο ή έναν σκλάβο να ουρεί στα πόδια του, ή να τον ποτίζει χωρίς τους οδηγούς του ή από ένα πηγάδι άλλο από το δικό του, τότε είναι ένας άνθρωπος που τον προδίδει στην οικογένειά του . Ο γνωστός οπωρώνας είναι ενδεικτικός του ιδιοκτήτη, του εγγυητή ή του κυβερνήτη και δείχνει το τζαμί για το ευρύ κοινό, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, των ιδιωτών, των ανίδεων, των μελετητών, των άθλιων, των γενναιόδωρων και δείχνει την αγορά ή ο ρόλος της γνώσης, όπως το σχολείο και άλλα μέρη που συνδυάζουν πιστούς και μαθητές της επιστήμης . Δείχνει το πανεπιστημιακό σπίτι για τους πλούσιους και τους φτωχούς, τους καλούς και τους ανήθικους . Όποιος μπαίνει σε ένα όνειρο στον κήπο, σαν να τον μπαίνει τη στιγμή που μπαίνουν τα φρούτα, δείχνει την καλοσύνη, τη διαβίωση και την αύξηση των καλών πράξεων, των συζύγων και των παιδιών, και αν είναι τη στιγμή του τέλους του και φύλλα που πέφτουν από αυτό, δείχνει να αποκαλύπτει την κατάσταση και τα χρέη ή το διαζύγιο των συζύγων ή την απώλεια παιδιών, εάν το εσωτερικό του Bustan νεκρό, τότε είναι στον Παράδεισο, και αν ήταν υγιής, μπορεί να ήταν άδικος για τον εαυτό του και όχι αξιόπιστη στη θρησκεία του. Αν κυριαρχήσει σε αυτόν ή στην κατοχή του, αποκτά δόξα και εξουσία, αλλιώς είναι σπατάλη για τον εαυτό του . Ίσως ο οπωρώνας να υποδεικνύει τη γυναίκα, τον γιο, τα χρήματα, την καλή διαβίωση και την απομάκρυνση των ανησυχιών . Και ίσως ο Μπουστάν έδειξε τη θέση της γιορτής στην οποία υπάρχουν διαφορετικά τρόφιμα και χρώματα, και το σπίτι του Σουλτάνου που συλλέγει στρατούς και στρατιώτες ….

…Η αναζήτηση της ερμηνείας των ονείρων οδηγεί σε αυτό που ονομάζεται προγνωστικό άγχος και στη συνέχεια οδηγεί σε αυταπάτες, αυταπάτες και απαισιόδοξες σκέψεις; Αυτή είναι μια άποψη, και το ακούω πολύ από μερικά από τα επαγγέλματα της ψυχιατρικής, και η αλήθεια είναι ότι αυτό μπορεί να ισχύει για μια ομάδα ασθενών, και είναι λίγοι, αλλά πολλοί από αυτούς που έχουν επαναλαμβανόμενα οράματα μπορεί έχουν το νόημά τους ενδεικτικό των καλών ειδήσεων ή των καλών ειδήσεων, και τα επαναλαμβανόμενα όνειρα μπορεί να σημαίνουν μια αμαρτία που έχει συμβεί μαζί του ο ονειροπόλος και, στη συνέχεια, η έκφραση αυτού του ονείρου είναι ένας λόγος για τον ιδιοκτήτη αυτού του ονείρου να εγκαταλείψει την αμαρτία και μπορεί να είναι μια μεγάλη αμαρτία . Συνοπτικά : Αυτή η υπόθεση έχει ορισμένους θεραπευτές, οι ψυχολόγοι δεν πιστεύουν στο σύνολό τους και δεν πρέπει να γενικεύονται για οποιονδήποτε με επαναλαμβανόμενα οράματα ή όνειρα . Αυτή η υπόθεση μπορεί να είναι ο λόγος για την εχθρότητα μιας μεγάλης ομάδας από αυτά για την έκφραση οραμάτων, αλλά εδώ πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ οραμάτων, ονείρων και ονείρων, και πολλές από τις λέξεις των ψυχίατρων ισχύουν για τα λεγόμενα όνειρα , τα οποία διαφέρουν από το όραμα που είναι από τον Θεό και όχι από το όνειρο που είναι από τον Σατανά, οπότε ενημερώστε τον . Συμπερασματικά : Σημειώνω εδώ ότι οι όψεις του οράματος δεν είναι ξεχωριστές και δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά είναι αλληλένδετες με την έννοια ότι αυτός που εκφράζει δεν πρέπει να παραλείψει ένα από αυτά, οπότε βλέποντας ημερομηνίες και τρώει, για παράδειγμα, δεν είναι αξιέπαινη εκτός εάν υποστηρίζεται από τη γλωσσική και χρονική πτυχή, και το να βλέπεις τη φωτιά δεν είναι πάντα κατακριτέο αν είναι χειμώνας. Υποστηρίχθηκε από την παράγωγη πλευρά του οράματος και μπορούμε να πούμε ότι το παρακάτω σχήμα μας δείχνει τις πτυχές του αλληλεπικάλυψη της όρασης : Αυτός ο κύκλος περιστρέφεται στο μυαλό του ατόμου που εκφράζει το όραμα όταν ακούει το όραμα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Προσπαθεί να συνδέσει το όραμα με μία από τις πτυχές προκειμένου να φτάσει ειρηνικά στην ακτή της σωτηρίας, που είναι η έκφρασή της, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ερμηνεία ονομάστηκε έκφραση, εδώ προσφέρω κάποια καθοδήγηση σε όσους ήθελαν να εκφράσουν : 1_ Οπλισμός με το όπλο της νομικής γνώσης από το Ιερό Κοράνι, τη σουντ του Προφήτη και την αραβική γλώσσα και τα συνώνυμα και τη διατύπωση τους, γνωρίζοντας την ώρα του οράματος και διερευνώντας τον ιδιοκτήτη . 2_ λαμβάνουν υπόψη το νόμιμο λογοτεχνία, όταν η έκφραση και να ακολουθούν τις ήθη χαρά και η ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν . 3_ Να μην τρομάξει τους ανθρώπους και να τους τρομοκρατήσει με τα αποτελέσματα που λαμβάνονται – σκεφτόμαστε – τα οράματα . 4_ Να μην είμαστε σίγουροι για την έκφραση από εκείνους που εκφράζουν ή ορκίζονται στην έκφραση, οπότε η έκφραση οραμάτων οφείλεται σε εικασίες καθώς γίνεται σαφές σε εμάς . 5_ Να μην αυξάνεται αυτό το είδος γνώσεων σε κάθε συνεδρία ή διάλεξη. Επειδή αυτό οδηγεί σε επιείκεια στην έκφραση, μη τηρώντας τους περιορισμούς που ανέφερα στις πτυχές της έκφρασης του οράματος, ακριβώς όπως αυτός που είναι περισσότερο στην τέχνη έχει καεί σε αυτό, και αυτό είναι γνωστό . 6_ διασχίζοντας τον εαυτό του για να μην πει ότι αυτοί που εκφράζουν ποια διορατικότητα ή έμπνευση σε αυτή τη σύσταση του εαυτού μας, μας διέταξε να μην επαινέσουμε τον εαυτό μας . 7_ Ότι αυτός που εκφράζει – αυτό που μπορούσε – πρέπει να προσπαθήσει να εκτρέψει τα οράματα στο καλό, και αν δεν μπορούσε να βρει τρόπο για αυτό, δεν πρέπει να τα εκφράσει και να προσέχει . 8_ Δεν βασίζεσαι στα όνειρα και τις αυταπάτες, οπότε πόσοι άνθρωποι εργάζονται με αυτήν την επιστήμη σε αυτήν την εποχή, και πολλοί που την εισέρχονται και ρωτούν γι ‘αυτήν, εκτός από το ότι ένα σημάδι, αν και λυπηρό, δείχνει ότι έχουμε γίνει ένα έθνος ονείρου, ξεφεύγοντας από είναι η πικρή και λυπημένη της πραγματικότητα, των ονείρων, και στη συνέχεια η οικοδόμηση ανακτόρων, και συνειδητοποιώντας τις νίκες, την προσευχή στην Ιερουσαλήμ και την ήττα των στρατών, και την κυριαρχία πάνω στα έθνη, όχι με δράση αλλά με όνειρα, και αυτή είναι η πικρή μας πραγματικότητα , και πρέπει πρώτα να αναγνωριστεί για να το διορθώσουμε και να το αντιμετωπίσουμε και στη συνέχεια να απαλλαγούμε από αυτήν την αδυναμία και τη βλακεία . 9_ Το ένα που εκφράζει τον εαυτό του θα πρέπει να κρατήσει τα μυστικά των ανθρώπων που τον ρωτούσε για τα οράματά τους, και να μην τα αποκαλύψει με υπερηφάνεια ή κοροϊδία . Ναι, πρέπει να ενταχθούμε στις τάξεις των προηγμένων χωρών από την άποψη της επιστήμης, της δύναμης και της οικονομίας, μια πραγματικότητα και όχι ένα όνειρο, εκτός αν έχουν φτάσει στο Θεό, να μαρτυρούν ….

…Ποια είναι η γνώμη που υιοθετεί ο συγγραφέας σχετικά με αυτόν που επικαλείται και μετά έχει όραμα; Λόγω του μεγάλου αριθμού των ερωτηθέντων σχετικά με αυτά τα θέματα , ειδικά των κοριτσιών που προσεγγίζονται από προτείνοντες , και ζητούν από τον Θεό για χάρη τους και ζητούν από τον Θεό να τους δείξει ένα όραμα που τους βοηθά να γνωρίζουν εάν αυτός ο αιτών είναι καλός για αυτούς και ορισμένα από αυτούς μπορεί να κάνει τα οράματα που δημιουργούνται υπό αυτές τις συνθήκες η βάση για την αντιμετώπιση ή την αποδοχή Αυτό μνηστήρας !!! Και για όσους εκπλήσσονται με τις γυναικείες ενέργειες, προσθέτω σε αυτό και λέω ότι υπάρχουν μερικοί πατέρες που τον πλησιάζουν και απευθύνονται στην κόρη του, και μου γράφει και μετά ρωτάει, μετά την Ιστικάρχα, για όνειρα που είδε, και αυτοί μπορεί να είναι οράματα, ενώ είναι μπερδεμένος μπροστά της. Ξοδεύει το κήρυγμα ή ανταποκρίνεται στον μνηστήρα; Έχω αρκετές παύσεις εδώ. Ελπίζω να το μελετήσω και να το σκεφτώ για όποιον εμπίπτει στην προηγούμενη περιγραφή : 1 / Όποιος την προτείνει να του ταιριάζει, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι της γνώσης, όχι να ονειρευτεί !! 2 / Σε εκείνον που της παρουσίασε, απευθυνθείτε στην ερώτηση σχετικά με τη θρησκεία, τον χαρακτήρα και την πίστη του, και αυτό συνήθως γίνεται από τον κηδεμόνα, από έναν πατέρα, έναν αδελφό ή παρόμοιο, και μετά την ερώτηση παίρνει το μονοπάτι του Istikharah και δεν υπάρχει αντίρρηση για την επανάληψή του, και μετά από αυτό κοιτάζει τη γνώμη του κοριτσιού, και μετά το νόμιμο όραμα αποφασίζεται και αποφασίζεται η παραγγελία της, και έτσι η απόφασή της είναι ενημερωμένη και σοφή, και όχι για όνειρα ή οράματα . 3 / Παρατήρησα πολλές γυναίκες που μου έγραψαν, ειδικά τις γυναίκες, ότι δέχτηκαν υπερβολικά εκείνες που την υπέβαλαν νωρίς, και επικαλούνται παράλογες διαφωνίες, όπως : μελέτη, νεαρή ηλικία, κάπως γηρατειά της αρραβωνιαστικιάς, έλλειψη οικονομικά, απασχόληση ή γενεαλογία, και μερικά Αυτά τα κορίτσια αρνούνται χωρίς λόγο, αλλά επειδή δεν βρήκε κανέναν να την συμβουλεύει ή να την παροτρύνει να δεχτεί, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε για την παρθένα : και αυτή τα αυτιά είναι η σιωπή της … ως απόδειξη της σεμνότητας, ή της αδυναμίας να δηλώσει την έγκρισή της, έτσι όσοι γύρω της πιστεύουν ότι απορρίπτει. Αυτό με καλεί να πω ότι ο κηδεμόνας έχει μεγάλο καθήκον να διαχειριστεί τον γάμο και να τον υπογράψει, ή να τον εμποδίσει – αν θέλετε . 4 / Ο κηδεμόνας μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού δεν πρέπει να περιλαμβάνει όνειρα ή οράματα στη λήψη αποφάσεών του, είτε με ή χωρίς συγκατάθεση, και τα περισσότερα από τα όνειρα που εμφανίζονται και δημιουργούνται σε τέτοιες περιστάσεις είναι σαν τις απογοητεύσεις που προέρχονται από τη συζήτηση της ψυχής . 5 / Τα κορίτσια δεν πρέπει να εγκαταλείψουν την πρώτη τους ηλικία και να γνωρίζουν ότι όσο πιο γρήγορα είναι η ηλικία του γάμου, τόσο καλύτερα για αυτούς και με αγάπη, συντροφικότητα, συμβιβασμό και κατανόηση με τον άντρα, μπορεί να συζητήσει οποιοδήποτε θέμα. Για να μελετήσει, να ολοκληρώσει τις σπουδές της ή να δουλέψει …. κ.λπ. 6 / Η εμπειρία έδειξε ότι μια γυναίκα προτιμά τον γάμο, ή την εγκυμοσύνη και την τεκνοποίηση, περισσότερο από τη μελέτη ή την εργασία, και ως εκ τούτου δεν βλέπω έναν λόγο για τον οποίο ένα κορίτσι θα να καθυστερήσει το γάμο της με το πρόσχημα να ολοκληρώσει τις σπουδές της, και τι κάνει Αυτό που κάποιος θα υποβάλει αίτηση για αυτό; Και πώς ξέρεις ότι η ομιλία θα συνεχίσει να χτυπά την πόρτα της; Ρωτήστε πολλούς από αυτούς που έχασαν το γάμο, ή έχασαν τη χρυσή εποχή του γάμου, και η άρνησή τους οφειλόταν σε εργασία, αυτο-σχηματισμό ή μελέτη, και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς, και οι περισσότεροι, επιθυμούν να είναι παντρεύτηκε και έχει οικογένεια και παιδιά . 7 / Δεν είναι απαίτηση ότι όποιος καλεί τις κόρες του Θεού, ή τους πατέρες ή τις μητέρες, να βλέπει ένα καλό όραμα, και τι εάν δει ένα τόσο καλό όραμα. Δεν είναι απαίτηση να γνωρίζει τη σωστή ερμηνεία της ή να το ενημερώνεται από τη διέλευση. Η έκφραση μπορεί να είναι αντίθετη με την κατάσταση, ή να απουσιάζει από την αλήθεια – και αυτό είναι δυνατό από τους εκφραστές – είναι ανθρώπινα όντα που κάνουν λάθη και υποφέρουν, και δεν υπάρχει αλάθητο εκτός από έναν προφήτη . 8 / Τα περισσότερα από τα όνειρα που παρατηρήθηκαν μετά την Istikharah έχουν ελάχιστα, αν όχι ανύπαρκτα, περιθώρια για ειλικρίνεια. Έτσι, όποιος το επικαλείται, ή που ζητά κάτι, τότε η σκέψη επικεντρώνεται σε αυτό, στην κατάσταση αφύπνισης, και πριν κοιμηθεί, και αυτό κάνει το άτομο που ζητάει istikhaarah να δει κάτι που σχετίζεται με το θέμα του Istikharah του, και οφείλεται στο να το σκεφτόμαστε, ενώ ο ιδιοκτήτης του πιστεύει ότι είναι ένα ειλικρινές όραμα και πρέπει να εκφραστεί. Και η λήψη μιας απόφασης με βάση το φως της, αλλά αυτό που βλέπω είναι ένα όνειρο . 9 / Η αφαίρεση μπορεί να δει ένα όραμα στο οποίο δεν υπάρχουν άμεσα σύμβολα του υποκειμένου που επικαλούνται για χάρη του, γιατί εδώ μπορεί να έχει νόημα στο όραμά του που μπορεί να έχει σημασία για την εξορυκτική, και όλα αυτά είναι σύμφωνα με την έκφραση αυτού που εκφράζει το όραμα . 10 / Μπορεί να υπάρχει κάποιος τύπος όρασης που έχει μεγάλη σημασία για την εξορυκτική. Και αυτό συμβαίνει εάν ο παρατηρητής ήταν ένα άτομο μακριά από το περιζήτητο, και δεν ήξερε για τα νέα του που ανανεώθηκαν και ανακτήθηκε για χάρη του, και στη συνέχεια είδε ένα όραμα που σχετίζεται άμεσα με αυτό, και αυτό που επικαλέστηκε για χάρη του, και αυτό επιστρέφεται και συμβαίνει πάρα πολύ, και σε αυτό το είδος οράματος υπάρχει μεγάλος βαθμός αλήθειας, ειδικά εάν ο παρατηρητής είναι γνωστός για την ειλικρίνεια και τη δικαιοσύνη του . 11 / Ίσως ένα από τα αστεία πράγματα για αυτό που λέγεται εδώ είναι αυτό που λέγεται για τους αρχαίους Ινδούς, που έλεγαν : Η νύχτα μας φέρνει συμβουλές και ότι ανακαλύπτουν μέσα από τα όνειρά τους μια ένδειξη του καλού ή του κακού τους τύχη, και αυτό το νόημα υπάρχει στην έννοια ενός καλού οράματος και της νομιμότητας του να το αναζητάμε, να το ενημερώνουμε και να περιμένουμε την πραγματοποίησή του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του έχουν τέσσερις αλυσίδες, τότε θα έχει τέσσερα παιδιά ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

Όσο για τα πλευρά, είναι γυναίκες του νοικοκυριού, οπότε όποιος βλέπει αύξηση σε αυτά είναι αύξηση του νοικοκυριού του, και όποιος βλέπει μείωση σε αυτά, θα

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του κεφαλιού του έχουν πέσει χωρίς να το κάνει, τότε αυτό δείχνει ανησυχία και αγωνία εκ μέρους των γονέων ….

…Και όποιος το είδε ότι όταν το πλοίο βυθίστηκε, οι αποσκευές του είχαν φύγει, τότε έλειπε από τα χρήματά του, και αποζημιώθηκε για αυτό, επειδή το πλοίο ήταν σε κάθε περίπτωση επιζών, και όποιος είδε ότι το πλοίο έσπασε από αυτό και στη συνέχεια οι σανίδες του ήταν διασκορπισμένες, τότε αυτό είναι μια καταστροφή, και μπορεί να είναι στον πατέρα ή τον θείο ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

…Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του να έχουν απλωθεί, δηλώνει ότι έχει πληγεί από αρσενικά και από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος δει μια προβατίνα που βγαίνει από το σπίτι της, ή χαθεί, κλαπεί ή πεθάνει, τότε θα ερμηνευθεί στη γυναίκα του σύμφωνα με όσα είδε ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του στεγνώνουν, τότε είναι λίγο καλός, και ειπώθηκε ότι τα χέρια κόπηκαν για μεγάλη διάρκεια ζωής ….

Εάν φυλακιστεί, απελευθερώστε ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αυξήσει τα κέρατά του, τότε είναι μια αύξηση στην κατάσταση των ανδρών και των γυναικών ….

…Οι σημαίες στα ρούχα θα ταξιδέψουν στο Χατζ . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα λεπτό ένδυμα κάτω από τα ρούχα του, τότε θα έχει χρήματα για να σώσει, και το κρεβάτι του θα είναι καλύτερο από το άνοιγμα του, και αν το φοράει πάνω από τα ρούχα του, τότε δεν του αρέσει και έχει κάνει λάθος στο δικό του θρησκεία, είναι δημόσιο σε ακολασία, και ένα αναιδές φόρεμα είναι καλύτερο από ένα λεπτό φόρεμα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει φορέσει ένα λεπτό ένδυμα, είναι τιμή της, και αν φορά ένα παχύ ρούχο, είναι η σκληρή δουλειά της . Και τα ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι είναι καλά στη θρησκεία και στον κόσμο και στην επίτευξη του θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει μαλακά ρούχα μεγάλης αξίας, αυτό είναι μια καλή απόδειξη για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Για τους σκλάβους, δείχνει τους άρρωστους . Η φθορά νέων ρούχων για τον πλούσιο θα βελτιώσει τα προς το ζην, γιατί οι φτωχοί έχουν πλούτο και ο οφειλέτης έχει το δικαίωμα να ξοδέψει ένα χρέος . Και όποιος κάνει μπάνιο και φοράει νέα ρούχα, η θλίψη του έχει φύγει, και θα είναι καλά . Και όποιος κάνει πλύση και δεν φοράει νέα ρούχα, αυτό που παίρνει από τον Faraj δεν ανταποκρίνεται στις υποθέσεις του σύμφωνα με το τι συμφωνεί . Εάν τα νέα ρούχα ήταν σκισμένα και σχισμένα, και σαν αυτά δεν μπορούν να επισκευαστούν σε εγρήγορση, τότε υποδηλώνουν ότι κανένα παιδί δεν γεννιέται από τον ιδιοκτήτη του, και αν μπορούν να επισκευαστούν, ο φορέας μαγεύεται . Και όποιος φοράει δύο ρούχα, φθαρμένα και διακοπεί, είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα φορεμένο ένδυμα, θα γίνει λυπημένος και άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι το ένδυμά του σχίζεται τυχαία, το πλάτος του θα σκιστεί και θα το χτυπήσει από την πλευρά ενός κακού ανθρώπου, και αν είναι σχισμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, η εντολή του θα απελευθερωθεί από αυτόν . Και αν δει ότι το ρούχο του είναι σκισμένο, τότε η θρησκεία του θα σκιστεί ή η ζωή του θα μειωθεί . Το άσχημο συνονθύλευμα των ρούχων δείχνει απώλεια και ανεργία . Και όποιος βλέπει υγρασία στα ρούχα του, μένει σε ένα ταξίδι, και είναι κλειδωμένος για κάτι για το οποίο ανησυχεί, και αυτό δεν γίνεται για αυτόν μόνο αφού στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος το βλέπει σαν να πλένει τα ρούχα του ή τα ρούχα των άλλων, αυτό δείχνει το βάρος και τη βλάβη που είχε εκτεθεί στη σύνταξή του και δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει ότι όλα τα ρούχα του έχουν αφαιρεθεί από την εξουσία του . Όποιος βλέπει ότι σπαταλά ρούχα, αυτό είναι καλό σημάδι, εκτός αν το άτομο που ονειρεύεται είναι φτωχό, σκλάβος, φυλακισμένος ή οφειλέτης . Και όποιος βλέπει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και έχει στη συνείδησή του ότι τα μιμείται, θα υποφέρει από σοβαρή και τρομερή εξουσία . Και αν δει ότι φορούσε γυναικεία ρούχα και πιστεύει ότι έχει κόλπο, τότε η κατάστασή του θα αλλάξει και θα απογοητευτεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει άγνωστα ρούχα πάνω του, τότε η καρδιά του το γυρίζει όπως ήθελε . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τα ρούχα του, τρώει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σε ένα όνειρο ένα σκύλο που φοράει μάλλινο ένδυμα, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη του Σουλτάνου . Αν δει ένα λιοντάρι να φοράει ρούχα από βαμβάκι ή λινό, τότε είναι ένας άδικος ηγέτης που ληστεύει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους . Και τα μπλε ρούχα είναι ένα σύννεφο και μια ψευδαίσθηση . Και όποιος είδε ότι φορούσε λινό ρούχο, θα έπαιρνε αξιοπρεπή διαβίωση και επιτρεπόμενα χρήματα . Και αφαιρώντας βρώμικα ρούχα σε ένα όνειρο, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Η κατανάλωση νέων ρούχων τρώει χαλάλ χρήματα και η βρώμικη ρούχα τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και η αγορά φθαρμένων ρούχων δεν αντιλαμβάνεται την ερμηνεία και η φθορά είναι η φτώχεια . Και τα πράσινα ρούχα είναι καλά γιατί είναι τα ρούχα των ανθρώπων του Παραδείσου . Εάν κάποιος βλέπει πράσινα ρούχα, αυτό υποδηλώνει τη θρησκεία, τη δύναμη και την αυξημένη λατρεία στο ζωντανό, και την καλή κατάσταση των νεκρών με τον Θεό Παντοδύναμο . Το να φοράς πράσινο για τους ζωντανούς δείχνει έναν τραυματισμό κληρονομιάς και δείχνει στον αποθανόντα ότι αναδύθηκε από αυτόν τον κόσμο ως μάρτυρας . Και η ερμηνεία του πράσινου είναι το Ισλάμ, και αν πιστεύει ότι το πέτυχε στον ύπνο του, τότε είναι ένας ευσεβής και θρησκευτικός άνθρωπος . Το κρύο δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα μαύρα ρούχα είναι βλασφημικά και είναι πιο ισχυρά στην ερμηνεία από το μαλλί . Και η ψυχρότητα με ρίγες στη θρησκεία είναι καλύτερη από αυτόν τον κόσμο, και η κρύα από το τριφύλλι είναι απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι από βαμβάκι, είναι ένα κοσμικό θρησκευτικό χρήμα ….

…Θάνατος Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε κάποιον από τους γνωστούς σας νεκρούς, αυτό σας προειδοποιεί για επερχόμενη ταλαιπωρία ή θλίψη . Τέτοια όνειρα ακολουθούνται πάντα από απογοητεύσεις . Εάν ακούσετε ότι ένας φίλος ή συγγενής πέθανε, θα λάβετε άσχημα νέα από αυτόν . Τα όνειρα του θανάτου ή του θανάτου είναι παραπλανητικά και μάλιστα μπερδεύουν τον αρχάριο διερμηνέα των ονείρων όταν προσπαθούν να τα ερμηνεύσουν . Το άτομο που σκέφτεται γεμίζει έντονα την αύρα που τον περιβάλλει στη σκέψη, ή με εικόνες που αλληλεπιδρούν έντονα με τα συναισθήματα που έχουν δημιουργήσει . Σκεπτόμενος ή εργαζόμενος σε άλλους τομείς, ένα άτομο μπορεί να αντικαταστήσει αυτές τις εικόνες με άλλες εικόνες διαφορετικού σχήματος και φύσης . Μπορεί να δει αυτές τις εικόνες να πεθαίνουν ή να πεθαίνουν, και από το θάνατο ή την ταφή τους, μπορεί να τις κάνει λάθος για εικόνες φίλων ή εχθρών . Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να δει τον εαυτό του ή τον στενό του συγγενή να πεθαίνει όταν κοιμάται, ενώ στην πραγματικότητα αυτό του προειδοποιεί ότι μια κακή ιδέα ή δράση θα αντικαταστήσει μια καλή ιδέα ή δράση . Για να διευκρινιστεί : Εάν βλέπει έναν καλό φίλο ή έναν από τους συγγενείς του σε θάνατο, τότε αυτό είναι μια προειδοποίηση ενάντια σε μια ανήθικη ιδέα ή δράση, αλλά εάν δει έναν εχθρό ή κάτι μισητό τη στιγμή του θανάτου, μπορεί να ξεπεράσει τις κακές του μεθόδους και έτσι δίνει στον εαυτό του ή στους φίλους του έναν λόγο χαράς . Τα όνειρα αυτής της φύσης συχνά υποδηλώνουν το τέλος ή την έναρξη έντονου άγχους ή αγωνίας . Αυτά τα όνειρα επανεμφανίζονται όταν ένα άτομο κυριαρχείται από απατηλές καταστάσεις καλού και κακού . Και ο άνθρωπος σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι το ίδιο . Είναι αυτό που κάνουν οι κυρίαρχες επιρροές . Μπορεί να προειδοποιήσει να προσεγγίσει ορισμένες καταστάσεις ή να τον απελευθερώσει από αυτές τις καταστάσεις . Στα όνειρά μας, είστε πιο κοντά στους εαυτούς μας από ότι είμαστε σε κατάσταση αφύπνισης . Τα χαρούμενα ή χαρούμενα γεγονότα στα όνειρά μας, είτε ορατά είτε ακουστικά, είναι όλα δικά μας, καθώς αντανακλούν την κατάσταση των ψυχών και των σωμάτων μας στο έδαφος, και δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε εκτός εάν τα αφαιρέσουμε από την ύπαρξή μας μέσω του χρήση καλών ιδεών και ένδοξων πράξεων, δηλαδή μέσω της ενέργειας Η ψυχή κρύβεται μέσα μας ….

…Ο ορισμός των οραμάτων και των ονείρων από την άποψη της γλώσσας των οραμάτων είναι ένας πλήθος οραμάτων και μπορεί να εκφραστεί χωρίς να βυθιστεί στο πραγματικό βάρος . Είναι στη γλώσσα αυτό που βλέπουμε στον ύπνο, που προέρχεται από το ρήμα πριόνι . Αρχικά είναι μια πηγή όπως τα αριστερά . Όταν έφτιαξα ένα όνομα όταν ο κοιμώμενος φαντάστηκε, η πορεία των ονομάτων και της όρασης έγινε με απόσπαση της προσοχής για να αντιληφθεί το χρόνο με την αίσθηση της όρασης . Και σε εκείνους των οποίων τα οράματα αφθονούν : ( δείτε ). Το όνειρο της προσάρτησης χα και χαλάρωσης . Επιτρέπεται η συμμετοχή τους, οπότε λέγεται : Όνειρο . Ένα όνειρο προέρχεται από ένα όνειρο, και το νόημά του είναι ένα όραμα στον ύπνο του . Είπε : το όνειρο για κάτι που είδε στον ύπνο του και το όνειρο ενός ονείρου και το νόημά του από πίσω στο όραμά του λέγεται ότι ονειρεύεται τον Μπαλί όποιος εντοπίστηκε στο όνειρό του, καταραστεί οποιαδήποτε άποψη για το όραμά του και συνδυάζει : τα όνειρα ρωτούν εδώ πόσα οι φορές έλαβαν τη λέξη όνειρα στο Κοράνι έλαβαν αυτήν τη λέξη στο Κοράνι δύο φορές : 1 – ο στίχος ( είπαν όνειρα και τι ερμηνεύουμε όνειρα Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – ο στίχος ( αλλά ονειρεύονται αλλά σφυρηλατούν είναι ποιητής Ο στίχος Vlaotna έστειλε τους αρχαίους ως ) [ προφήτες : 5] τον αρχικό στίχο σχετικά με τον Joseph με τον Βασιλιά . Και το δεύτερο στην ιστορία των Αράβων πολυθεϊστών που κοροϊδεύουν τον Μωάμεθ, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη (1), ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Και ρωτήστε επίσης ότι η λέξη έλαβε ένα όραμα στο Κοράνι; Έλαβα τον λόγο της Αποκάλυψης στο Κοράνι ) τέσσερις φορές έχουν ως εξής : Α – στίχος : O κοινό Παρακαλώ συμβουλήστε με στο όραμά μου, αν περάσετε το όραμα [ Yusuf : 43] 2 – ο στίχος : Και κάναμε το όραμα ότι ο Orinacc μόνο ένας πειρασμός για τους ανθρώπους και το δέντρο που είναι καταραμένο στο Κοράνι και μόνο τους αυξάνει Nkhuvhm τι μεγάλη τυραννία [ Ισρα : 60] 7 – στίχος : Η αποκάλυψη έχει επίσης επικυρώσει Αληθινά Εμείς ανταμείβουμε ευεργέτες ( Saaffaat : 105 ). 4 – λέγοντας τον Παντοδύναμο : Η ειλικρίνεια του Θεού, του Αγγελιοφόρου Του, το όραμα του δεξιού ( ανοιχτό : 27 ). (1) Ο πρώτος στίχος που αφορά τον βασιλιά με τον Ιωσήφ και ο δεύτερος στίχος που ορίστηκε από το όραμα του προφήτη δείχνουν την ειρήνη της πάνω του τη νύχτα της οικογένειας στο ιερό σπίτι όπου . Ήθελε να σφαγή, και το τέταρτο ήταν να δει τον Αγγελιοφόρο όταν πίστευε ότι θα έμπαινε στη Μέκκα και θα εκτελούσε Umrah . ___________________________________ (1 ) Βλέπε : Συμφωνία των λέξεων Κοράνι • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Βηρυτός – Λίβανος – Δεν υπάρχει άρθρο ιστορίας ( Daghth ) σ. 421 * Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi ….

…Το όραμα του βασιλιά της Αιγύπτου, ο Θεός έχει αναφερθεί – ο Παντοδύναμος – η ερμηνεία της οποίας είναι η πρώτη από τον Ιωσήφ – ειρήνη σε αυτόν – είπε – ο Παντοδύναμος -: ( Και ο βασιλιάς είπε, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες θα έτρωγα επτά άπαχα Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O κοινό Παρακαλώ με συμβουλήστε με το όραμά μου, αν εσείς το όραμα Περνάτε , είπαν όνειρα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους , και είπε ότι αυτός που δραπέτευσε από αυτούς και θυμηθείτε μετά τη μητέρα του, σας λέω με την ερμηνεία του , έτσι θα στείλουν , Joseph , O φίλε, έχουμε επτά λιπαρές αγελάδες να τους τρώνε επτά άπαχες αγελάδες και επτά ακίδες πράσινου και τις άλλες ξηρές, ώστε να μπορώ να επιστρέψω στους ανθρώπους για να ξέρουν , είπε ότι θα φυτέψετε επτά χρόνια Πάντα έχετε θεριστεί, και το πασπαλίζετε με το σιτάρι του, εκτός από λίγα από αυτά που τρώτε , τότε μετά θα έρθουν επτά άντρες που θα φάνε αυτό που εσείς Τους έδωσε, εκτός από λίγα από αυτά που έχετε οχυρώσει , τότε μετά από αυτό έρχεται ένα έτος κατά το οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και στον οποίο θα συμπιέσουν ). Surah Surah στίχους 43-49. Και – το Παντοδύναμος – δήλωσε : ( Είπαν όνειρα σωλήνα ) Ιμπν Jarir είπε : Μπορούν να σημαίνει ότι είναι ένα μείγμα από ένα ψεύτικο όραμα που δεν έχει καμία αλήθεια , και αυτό είναι μια συλλογή από το στρες και το άγχος έχει τις ρίζες της σε μια δέσμη χασίς που μοιάζει με μικτά όνειρα που δεν έχουν καμία ερμηνεία . Al-Mawardi και Al-Qurtubi αναφέρεται στην αρχή του Αμπού Ubaidah ότι είπε : Al- Adghat είναι μια ανεξήγητη όραμα του οράματος , και Ιμπν Jarir διηγήθηκε επίσης από την αρχή της Qatada του λέγοντας: (μας φετβά είναι σε επτά λίπος αγελάδες που τρώγονται από επτά άπαχες . Είπε : Όσο για ορτύκια, τα χρόνια που είναι γόνιμη , και οι επτά άπαχο αυτά είναι στείρα χρόνια που δεν αναπτύσσονται τίποτα , και είπε : ( επτά αιχμές είναι το πράσινο και το άλλο είναι ξηρό .) Όσο για το πράσινο, είναι τα γόνιμα χρόνια , όπως για την ξηρή γη , τα ξηρά αυτά είναι τα μετασχηματισμένα αυτά , και οι άπαχο αυτά είναι η Almazel . Και λέγοντας : ( που σπέρνουν επτά χρόνια πιο δύσκολο ), το στίχο είπε : Όταν ξέρω το όραμα να κάνουν εξήγησε τον, είπε : επτά από τα αγελάδες, ορτύκια και Alsnblatt χόρτα επτά χρόνια, λιπάσματα , και οι αγελάδες άπαχο και Alsnblatt υψηλότερη προσγειώνεται Vsba χρόνια Magdbat λέει 🙁 καλλιεργήστε επτά χρόνια σκληρότερα ). Οποιαδήποτε διαδοχική ακολουθία . Ο Al-Qurtubi είπε : Αυτός ο στίχος βασίζεται στην εγκυρότητα της όρασης του απιστία και ότι βγαίνει σύμφωνα με όσα είδε . Και είπε : « Τότε θα έρθει ένα χρόνο μετά από αυτό, στον οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και θα πιέσουν ». Ο Ibn Jarir είπε : Αυτή είναι μια αναφορά από τον Yusef – ειρήνη σε αυτόν – προς τον λαό για το τι δεν ήταν στο όραμα του βασιλιά τους, αλλά από τη γνώση του αόρατου ότι ο Θεός έγινε ένδειξη της προφητείας του και μιας απόδειξης για την αλήθεια του , τότε διήρκεσε για την εξουσία της Qatada ότι είπε ότι ο Θεός του παρείχε γνώση για μια Σουντά για την οποία δεν τον ρωτούσαν, οπότε είπε : ( Τότε μετά θα έρθει ένας χρόνος στον οποίο οι άνθρωποι θα βρουν ανακούφιση και συμπίεση .) Μέσα που λένε : (οι άνθρωποι του Αγάτ ) βροχή και ο Γκάιθ , επίσης αφηγημένος από τον Ιμπν Γκρεγκ είπε : Ιμπν Αμπάς – ο Θεός τους ευλογεί – 🙁 και έπειτα μετά από εκείνο το έτος ), τους είπε κάτι που δεν τον ζήτησε Ο Θεός τον είχε διδάξει μια χρονιά στην οποία οι άνθρωποι του Αγάτ βροχή . Και ο Al-Qurtubi ανέφερε σχετικά με την εξουσία της Qatada ότι είπε : Ο Θεός του έδωσε μια γνώση της Sunnah, για την οποία δεν τον ζήτησαν για να δείξει την αρετή του , και να ενημερώσει τον τόπο γνώσης και τις γνώσεις του ….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….