…Όρχεις : Η γυμνότητα των εχθρών με τους οποίους τον φτάνουν, και αν δει τους όρχεις του να κόβονται χωρίς εξάρθρωση ή βλάβη σε αυτούς, τότε οι εχθροί του θα κερδίσουν όσο παίρνει από τους όρχεις του, και αν δει ότι οι όρχεις του είναι υπέροχοι ή έχουν δύναμη πέρα ​​από το πεπρωμένο τους, τότε είναι απόρθητο ότι οι εχθροί του δεν θα τον φτάσουν άσχημα . Ίσως η διακοπή τους ήταν η διακοπή των γυναικών από το αγόρι, εάν υπήρχαν αποδείξεις στο όραμα του καλού . Επειδή οι όρχεις είναι τα δύο θηλυκά, και το αριστερό αυγό είναι το αγόρι, και αν δει ότι είχε ληφθεί από αυτόν, ο γιος του πέθανε και δεν γεννήθηκε μετά από αυτόν . Αν έβλεπε ότι την έδωσε σε άλλους με την καλοσύνη μιας ψυχής από αυτόν, και ήταν από αυτόν, τότε ένα παιδί γεννιέται χωρίς ωριμότητα και το παιδί αποδίδεται σε κάποιον άλλο . Εάν δει ότι οι όρχεις του βρίσκονται στο χέρι ενός γνωστού άνδρα, αυτός ο άνθρωπος θα τον κερδίσει . Αν ο άντρας είναι νεαρός τότε είναι εχθρός του και αν δει ότι είναι άρχοντας, θα χτυπήσει χρήματα που δεν μπορούν να ασφαλίσουν οι εχθροί του . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε δέκα αρσενικά και δεν είχε όρχεις, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Θα έχετε δέκα γιους και δεν γεννιέται γυναίκα . Όσο για την ηβική περιοχή : της μείωσης ισχύει στην Sunnah, και η αύξηση αυτή είναι το χρήμα και την εξουσία που λαμβάνονται από την πλευρά της μη-Αραβικά άνθρωπος . Αν έβλεπε σαν να είχε κοιτάξει τα ηβικά του μαλλιά και δεν είχε δει τα μαλλιά του σαν να μην είχε βλαστήσει ποτέ, του έδειχνε μια πέτρα πάνω στα χρήματα ή δύο απώλειες που θα είχε . Εάν έχει πολλά μαλλιά για να τα τραβήξει από το έδαφος, τότε θα κερδίσει πολλά χρήματα με διαφθορά στο χρέος, και χάσιμο ετών και ιπποσύνης ….

…Και όποιος βλέπει ότι του δόθηκε ένα δαχτυλίδι για να σφραγιστεί, τότε κατέχει κάτι που δεν είχε ποτέ, και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένο με ένα λευκό ασημένιο δαχτυλίδι, τότε θα γεννηθεί ένα δίκαιο παιδί, και αν αυτός είναι κόκκινο, το παιδί του είναι διεφθαρμένο και αν είναι μαύρο, θα αποδειχθεί ταπεινωτικό και ταπεινωτικό, και αν δει ότι έχει χτυπήσει ένα δαχτυλίδι ενώ βρίσκεται σε τζαμί, προσευχή ή λατρεία, κατέχει μια γυναίκα, και αν είναι ισχυρός, τότε χτυπάει έναν υψηλό, ή έναν έμπορο, θα βγάλει κέρδος. Και όποιος βλέπει ότι του δόθηκε χρυσό δαχτυλίδι, τότε είναι σαν χρυσός, μερικά από αυτά που κατέχει θα φύγουν από αυτόν ή ένας κυβερνήτης θα είναι θυμωμένος μαζί του. Aquamarine, ζει πολύ, και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του έχει αφαιρεθεί από αυτόν, τότε η εξουσία του αφαιρείται από αυτόν, και αν δει ότι έχει χαθεί, τότε αυτό που μισεί τον εισάγει και αν το δει είναι σπασμένο ή πεσμένο, τότε δείχνει ότι το καθεστώς του έχει πέσει ή τα χρήματά του έχουν φύγει ή αφήνει τη γυναίκα του με θάνατο ή ζωή ή κοντά στην προθεσμία ή τον θάνατό του, ο γιος του, και αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι ο θάνατός της σύζυγος, και όποιος βλέπει ότι το γαρίφαλο του δακτυλίου του έχει πέσει, τότε το πρόσωπο της εξουσίας του και η παρουσία του θα αφαιρεθούν…

…Και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε την απόκτηση της εξουσίας και την επιβολή μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και αν του έδινε ένα σπαθί, τότε δείχνει την απόκτηση της δύναμης και της διείσδυσης μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε για να αποκτήσει δύναμη και νίκη και μπορεί να γεννήσει ένα παιδί και όποιος βλέπει ότι το σπαθί Του λάμπει, και ο Άμπου Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Η Qibiya του σπαθιού θα ερμηνευθεί ως παιδί ….

…Ο χορός είναι μια καταστροφή στο όνειρο και όποιος χορεύει για κάποιον άλλο μοιράζεται μαζί του την καταστροφή . Και όποιος χορεύει μόνο στο σπίτι του είναι χαρά και κορεσμός, και αυτός ο χορός είναι μόνο για κορεσμό και ευσέβεια . Εάν ο ασθενής χορεύει, ανησυχεί πολύ . Και ο χορός για ένα παιδί δεν επαινεί και φοβάται να σιωπήσει, και η σίγαση δείχνει με το χέρι του, και το παιδί, αν χορεύει, δείχνει με το χέρι του . Και ο χορός στο ψηλό μέρος είναι ο φόβος . Και όποιος βλέπει ότι χορεύει μέσα και γύρω από το σπίτι του, μόνο την οικογένειά του, και δεν υπάρχει κανένας ξένος μαζί τους, τότε αυτό είναι καλύτερο για όλους τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι η σύζυγός του, ο γιος του ή ένας από τους συγγενείς του χορεύει, αυτό είναι καλό και δείχνει μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια . Και ο χορός του ασθενούς δείχνει τη διάρκεια της ασθένειάς του, είτε άνδρα είτε γυναίκα . Και η γυναίκα χόρευε σε ένα μεγάλο σκάνδαλο, πλούσιο ή φτωχό . Και ο χορός όποιος περπατά στη θάλασσα σε ένα πλοίο δείχνει τη σοβαρότητα που πέφτει . Και ο χορός των φτωχών τραγουδιών δεν διαρκεί . Και ο χορός Mamluk δείχνει ότι χτυπά ….

…Σπάνια ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι αμφιβάλλω για τη γυναίκα μου λόγω δύο ανδρών και απόψε είδα δύο σκυλιά να παλεύουν στον κόλπο της, στη συνέχεια την δάγκωσαν και την τραυματίστηκαν, οπότε ο Ιμπν Σιρίν κοίταξε το πρόσωπό του και τον είδα σε μια φοβισμένη αλλαγή. Τώρα σε αυτήν, ο άντρας την άγγιξε γρήγορα και τη βρήκε, όπως είπε, και την ρώτησε για αυτό, και της είπε για αυτό σύμφωνα με την περιγραφή του ….

…Και όποιος βλέπει ότι με τα δύο σκυλιά εξάγει κάτι από τη φωτιά, τότε δείχνει ότι έλαβε χρήματα από τον βασιλιά όσο και το έβγαλε από τη φωτιά, και είναι κοντά στους βασιλιάδες ….

…Ένας άντρας ήρθε σε ένα παροδικό και είπε: «Είδα δύο σκυλιά να μιλάνε στον κόλπο της γυναίκας μου». Είπε: «Αυτή είναι μια γυναίκα που ήθελε να την προκαλέσει….

…Όσον αφορά τα σκυλιά, ερμηνεύεται ως κακός άνθρωπος που βασανίζει ανθρώπους και μπορεί να είναι ληστής ή βοηθητικός, και όποιος βλέπει ότι είναι σκύλος με σκύλους και τον δελεάζει, θα βρει κάποιον για να τον βοηθήσει ….