…Το τζαμί είναι σε όνειρο ένας επιστήμονας . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα τζαμί, αυτό δείχνει καλό και σουντά, δεσμούς συγγένειας και ανάληψη δικαιοσύνης εάν είναι κατάλληλος για αυτό . Και όποιος βλέπει ένα τζαμί που λειτουργεί καλά είναι ένας άνθρωπος που μαζεύει ανθρώπους μαζί του και συνθέτει ανάμεσά τους με καλοσύνη και καλοσύνη . Και αν δει ένα τζαμί που έχει καταστραφεί, τότε θα πεθάνει εκεί, ένας αρχηγός μελετητής που έχει θρησκεία και ασκητισμό . Αν δει ότι ένας άγνωστος άντρας προσεύχεται στο τζαμί και ο ιμάμης του τζαμιού είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και αν έβλεπε ότι το σπίτι του είχε μετατραπεί σε τζαμί, θα χτυπούσε τη δικαιοσύνη, τον ασκητισμό και την τιμή . Και αν δει ότι ένα τζαμί έχει περιστρέψει ένα περιστέρι, τότε ένας κρυμμένος άντρας μισεί . Και το τζαμί δείχνει την αγορά και το εμπόριο . Όποιος χτίσει ένα τζαμί ως θυσία στον Παντοδύναμο Θεό, καθιερώνει την αλήθεια, αποπνέει το καλό και απαγορεύει το κακό, και αν είναι ένας μελετητής που συνθέτει ένα βιβλίο, τότε οι άνθρωποι επωφελούνται από τις γνώσεις του και αν είναι πλούσιος πληρώνει το zakat του χρήματός του , και αν είναι άγαμος, παντρεύτηκε και αν ήταν παντρεμένος, είχε έναν γιο, και η καλή του ανάμνηση διαδόθηκε, και αν ήταν φτωχός Ξεφορτωθείτε, και συγκεντρώστε μόνο τους ανθρώπους στην καλοσύνη και βοηθήστε τους να υπακούσουν στον Θεό . Εάν το χτίζει με τρόπο που δεν επιτρέπεται η κατασκευή, ή εάν ο μιχράμπ αποκλίνει από αυτό σε άλλη κατεύθυνση, τότε δείχνει κακό . Ένιωσε ότι χτίζει ένα τζαμί Atvgah σε θρησκεία ή προσκυνήματα, ή χτίζει σαν μπανιέρα ή ξενοδοχείο ή κατάστημα ή με άλλο τρόπο . Και όποιος βλέπει ότι στεγάζει ένα τζαμί, υποστηρίζει ένα ορφανό, και αν αυξηθεί στο τζαμί, τότε αυξάνει το χρέος του από μια καλή πράξη ή καλές συμπεριφορές . Εάν το κατάστημα μετακινήθηκε και έγινε τζαμί, θα έδειχνε τα επιτρεπόμενα κέρδη, ή το επιτρεπόμενο αναμίχθηκε με το απαγορευμένο, ή το μετάξι συνδυάστηκε με μόνο νερό . Και τα εγκαταλελειμμένα τζαμιά δείχνουν την αμέλεια των μελετητών, την ακύρωση του διατάγματος του καλού και την απαγόρευση του κακού, και δείχνει τον ασκητισμό που αποκόπτεται από τον κόσμο, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στην πόρτα του τζαμιού, υπερηφανεύεται προσκύνημα, τότε είναι ευλογημένος με μετάνοια, ο Παντοδύναμος είπε : (Και μπείτε στην πόρτα κατά την προσκύνηση και πείτε, συγχωρούμε τις αμαρτίες σας ). Και όποιος βλέπει ότι φτάνει στο τζαμί και το βρίσκει κλειστό και το ανοίγει σε αυτόν, τότε διορίζει έναν άνδρα με χρέη και τον σώζει από αυτό και βελτιώνει τον έπαινο του με τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στο τζαμί ενώ είναι ένας επιβάτης στη συνέχεια διακόπτει τη συγγένεια του, τους εμποδίζει να τον στηρίξουν . Και όποιος βλέπει ότι πεθαίνει στο τζαμί δηλώνει νίκη επί των εχθρών, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : (Ο ίδιος δήλωσε : Όσοι έχουν αδικηθεί σειρά τους, ας τα χρησιμοποιήσουν ως τζαμί ) , και εισάγοντας το Μεγάλο Τζαμί στη Μέκκα δείχνει ασφαλείας από φόβος και ειλικρίνεια υπόσχεσης . Δείτε επίσης το Al-Jami` ….

…Και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα τζαμί ή τζαμί, επιδιώκει το Ισλάμ με διαφθορά και την εμφάνιση αντιξοών ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε τζαμί, σχολείο ή τζαμί, και γύρω του, τριαντάφυλλα, λουλούδια και πρασινάδα διάσπαρτα, πιστεύει ότι είναι κακός και αθώος από αυτό ….

…Τζαμιά : Το τζαμί υποδηλώνει το μέλλον γιατί αναζητάται σε αυτό, ακριβώς όπως η απόρριψη σκουπιδιών δείχνει τον κόσμο και δείχνει την Καάμπα επειδή είναι το σπίτι του Θεού και δείχνει τα μέρη που συνδυάζουν άνεμο, όφελος, ανταμοιβή και βοήθεια , όπως το σπίτι του άρχοντα, ο κύκλος της μνήμης, η εποχή, το ribat, το πεδίο του πολέμου και η αγορά επειδή είναι η αγορά για το μέλλον . Στη συνέχεια, κάθε τζαμί δείχνει τον τρόπο του στο μέγεθος, τη φήμη και την ουσία του . Όποιος χτίσει ένα τζαμί σε ένα όνειρο, και αν αξίζει το δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και ομοίως εάν είναι θέμα της Fatwa και μπορεί να δείξει στον κόσμο ένα χρήσιμο έργο της ταξινόμησης, και στα έγγραφα για να ένα Κοράνι γράφει, και στους εργένηδες για το γάμο και το γάμο, και για τους μαθητές του χρήματος και του κόσμου σε ένα κτίριο που χτίζει πάνω στο οποίο διαρκούν οι αποδόσεις και τα οφέλη του. Όπως το μπάνιο, το ξενοδοχείο, το κατάστημα, ο φούρνος, το πλοίο και τα παρόμοια, λόγω της τρέχουσας ανταμοιβής στο τζαμί με την αφθονία των κερδών σε αυτήν με την προσευχή της εκκλησίας, και οι άνθρωποι έρχονται σε αυτό από κάθε πλευρά και εισαγάγετέ το χωρίς άδεια . Και όποιος στο ξύπνημά του επηρέασε τον κόσμο και τα χρήματά του, ή επηρέαζε τη μεταθανάτια ζωή του στον επείγοντα χαρακτήρα του, οι παροιμίες που κέρδισαν επέστρεψαν στα κέρδη και τα οφέλη σε αυτόν τον κόσμο για αυτόν, ή στο μέλλον και την ανταμοιβή στο μέλλον που είναι το αίτημά του στο ξύπνημά του . Όσο για εκείνο που κατεδαφίζει ένα τζαμί, αντιτίθεται σε αυτόν που το έχτισε και μπορεί να συμπεράνει τη χυδαιότητα της κατάστασής του από εκείνον που την χτίζει στη θέση του ή το κάνει να συμβεί στη θέση του μετά την κατεδάφισή του, έτσι εάν χτίζει ένα κατάστημα που ευνοεί τον κόσμο στο μέλλον, και αν χτίσει ένα λουτρό, το χρέος του είναι κατεστραμμένο εξαιτίας μιας γυναίκας και αν σκάψει μια τρύπα στη θέση του, αμαρτάνει Όποιος είναι καταναγκαστική εξαπάτηση ή για χάρη σε μια ομάδα που τον χώριζε από τη γνώση, την καλοσύνη και τις πράξεις, ή για χάρη ενός ηγεμόνα που τον απέλυσε, ή ενός δίκαιου ατόμου που τον σκότωσε, ή ενός τόπου στον οποίο είχε διακοπές ή σύμβαση γάμου, κατέστρεψε και τον ακύρωσε . Και αν δει τον εαυτό του να έχει απογυμνωθεί από ρούχα σε ένα τζαμί, θα του αφαιρεθεί ό, τι είναι κατάλληλο για αυτόν από τις πινακίδες του τζαμιού, και αν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, Θεός, ειδικά εάν δίνει το κάλεσμα στην προσευχή, και εάν είναι ένοχος, βγαίνει από αυτό που είναι μέσα στην μετάνοια και την υπακοή, και αν προσεύχεται σε αυτό με βάση τη μετάνοια και την υπακοή. Μια κατάσταση, εκτός από την κατεύθυνση προς την κατεύθυνση της προσευχής στο πρόσωπο του κυκλώνα, επειδή είναι αφιερωμένο στην αναζητούν τον κόσμο σε μια αγορά των αγορών και την εποχή των εποχών, στο οποίο στερείται αυτό που ελπίζαμε, και χάνει όλα όσα αγόρασε και πούλησε, λόγω της διαφθοράς της προσευχής του και της απώλειας της εργασίας του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τη διαφθορά του τι περιλαμβάνεται στην αμέλεια του απαγορευμένου και του τοκογλύφου, εάν το συναντήσει . Όσο για το Ιερό Τζαμί, υποδηλώνει το προσκύνημα σε όσους το αρνούνται ή δίνουν άδεια, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι τις ημέρες του Χατζ με την ουσία του σε αυτό και τα αποδεικτικά στοιχεία του, επειδή η Κάαμπα ότι το προσκύνημα είναι σε αυτό . Μπορεί να δηλώνει το απαγορευμένο σπίτι του Σουλτάνου που το θέλει από το εισόδημα του οποίου είναι ασφαλές, το σπίτι του κόσμου, το τζαμί της Μεδίνας και τη μεγάλη αγορά μεγάλων και απαγορευμένων υποθέσεων, όπως η αγορά συναλλάγματος και οι χρυσοχόοι λόγω τον μεγάλο αριθμό ερευνών που απαιτούνται σε αυτό και τι εισάγει στους ανθρώπους του απαγορευμένο, έλλειψη και αμαρτία, καθώς και όλα τα απαγορευμένα από ό, τι είναι ανθρώπινο σε αυτόν και από την πρόκληση βλάβης ….

…Όποιος βλέπει ένα τζαμί, ένα σχολείο ή ένα τζαμί είναι ασφαλής ….

…Αν δει ότι χτίζει ένα τζαμί, τότε φτάνει στο έλεός του και φέρνει τους ανθρώπους κοντά . Και το κτίριο του τζαμιού δείχνει νίκη επί των εχθρών, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όσοι έχουν επικρατήσει της διοίκησής τους έχουν πει, Ας φτιάξουμε ένα τζαμί πάνω τους »….

…Ο καθηγητής Abu Saad είπε : Όποιος βλέπει στον ύπνο του ένα στρογγυλό, ενεργητικό τζαμί, γιατί το τζαμί είναι ένας ακαδημαϊκός άνθρωπος με τον οποίο οι άνθρωποι μαζεύονται στην καλοσύνη και την καλοσύνη του και στη μνήμη του Παντοδύναμου Θεού, για όσα λέει ο Παντοδύναμος : « Το όνομα του Ο Θεός αναφέρεται σε αυτό πολύ »….

…Εάν δει ένα νεκρό άτομο σε ένα τζαμί, δηλώνει ότι είναι ασφαλής από βασανιστήρια, επειδή το τζαμί είναι ασφαλές ….

Και όποιος βλέπει το Τζαμί Jameh να δονείται, δείχνει τη διαφθορά και την αμαρτία των μελετητών ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι σε τζαμί ή σε τζαμί ή σχολείο, τότε είναι ασφαλής, και όποιος βλέπει ότι το κάνει αυτό, θα είναι μελετητής, ή θα τον διατηρεί σε εγρήγορση, ή κάνει ένα δίκαιο έργο, ή εκτελεί το Χατζ στο έτος του, και λέγεται ότι όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα τζαμί τότε παντρεύεται μια θρησκευτική γυναίκα και όποιος βλέπει ότι στεγάζει ένα τζαμί, τότε στηρίζει ένα ορφανό. Είδε ότι το αύξησε, γιατί είναι καλό στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα νέο τζαμί και δεν ξέρει ότι θα κάνει τη Χιτ εκείνη τη χρονιά ή θα επωφεληθεί από αυτόν στη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι εισήλθε το τζαμί ως επιβάτης έπειτα διακόπτει τη συγγένεια του και αν δει ότι πεθαίνει μέσα του, θα πεθάνει με αποδεκτή μετάνοια. Τον βρήκε κλειστό, γιατί ήταν δύσκολο για αυτόν. Αν του άνοιγε μια πόρτα και μπήκε, θα γνώριζε έναν άνδρα στη θρησκεία του…

Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση αυτού του τζαμιού, που σημαίνει το Τζαμί της Μπάσρα, απογυμνωμένο με ένα σπασμένο σπαθί στο χέρι του, και χτύπησε ένα βράχο και το έσπασε . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Αυτός ο άντρας πρέπει να είναι ο Χασάν Μπασρί . Ο άντρας είπε : Είναι , και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Σκέφτηκα ότι ήταν αυτός που ήταν αφιερωμένος στη θρησκεία στη θέση του τζαμιού, και ότι το σπαθί του χτύπησε με αυτό, τη γλώσσα του που κόπηκε με τα λόγια του ο βράχος της αλήθειας στη θρησκεία ….

…Και όποιος βλέπει πολλά κεριά τοποθετημένα σε ένα τζαμί ή σχολείο, δείχνει το έργο των ανθρώπων αυτού του τόπου στις επιστήμες, την υπακοή και τη λατρεία. Ο Abu Said, ο κήρυκας του κεριού, γεννήθηκε γενναιόδωρος και άξιος ….

…Αν δει ότι προσεύχεται και φεύγει από το τζαμί, τότε θα κερδίσει καλό και προς το ζην, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Αν η προσευχή έχει γίνει, απλώστε στη γη και αναζητήστε τη χάρη του Θεού, και θυμάστε πολύ τον Θεό, για να πετύχετε . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε ένα τζαμί ή ένα νηπιαγωγείο και παρόμοια και οφείλεται σε μια καλή πράξη ή προοριζόταν, τότε δείχνει την εγκατάλειψη των αμαρτιών και των αμαρτιών και την εγκατάλειψη αιρέσεων και ιδιοτροπιών ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να μπήκε σε ένα τζαμί με έναν λαό και να σκάψει μια τρύπα, θα παντρευτεί ….

…Πεθαίνει . Αν δει ότι ένα τζαμί έχει μεταμορφώσει ένα μπάνιο, δείχνει ότι ένας κρυμμένος άνδρας διαπράττει ανηθικότητα…

…Και όποιος είδε ότι το σπίτι του μετατράπηκε σε τζαμί, χτύπησε μια τιμή, καλώντας τους ανθρώπους από το ψέμα στην αλήθεια ….

Τζαμί Al-Madina : Έτσι έδειξε στους ανθρώπους του, τους αρχηγούς του πάνω από αυτό, τον κοινό πυθμένα του, τους δασκάλους του, τους λαούς της μνήμης, και την απόδοση του οφέλους στην εξουσία, τη γνώση, τη λατρεία και τον ασκητισμό, και το mihrab του μπροστά από το τους ανθρώπους, και τον άμβωνα της εξουσίας τους ή τον αρραβωνιαστικό τους, και τους αφέντες της γνώσης, της καλοσύνης, της τζιχάντ και της κηδεμονίας στο ribat. Σε αυτόν και να προσευχηθείτε σε αυτήν, και για τον μιναρέ του, είναι ο δικαστής της πόλης ή ο μελετητής της στον οποίο καλεί τους ανθρώπους, και είναι ικανοποιημένος με τα λόγια του και απαιτεί την καθοδήγησή του και ακολουθείται από τις εντολές του και ανταποκρίνεται το κάλεσμά του και πιστεύει στο αίτημά του, και για τις πύλες του είναι εργαζόμενοι, διαχειριστές και ιδιοκτήτες συνθηκών, και όποιος πληρώνει για λογαριασμό των ανθρώπων, τους προστατεύει και τους προστατεύει . Ό, τι συνέβη σε οποιοδήποτε από αυτά τα πράγματα, ή είδε σε αυτό την καλοσύνη ή τη διαφθορά, η ερμηνεία του επιστρέφεται σε εκείνους που αναφέρονται σε αυτό ιδιωτικά ή γενικά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει έρθει σε ένα τζαμί και το βρει κλειστό, τότε οι υποθέσεις του είναι δύσκολες γι ‘αυτόν, και αν δει ότι άνοιξε για αυτόν και μπήκε σε αυτόν, θα διορίσει έναν άνθρωπο στη θρησκεία του και θα τον σώσει από την παραπλανητική και βελτιώστε τη γνώμη του για τους ανθρώπους ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος είδε ότι φορούσε σε ένα τζαμί, θα έσωζε τα χρήματά του .~…

…Εάν δει ότι φτύνει σε ένα τζαμί, δείχνει ότι μιλά για μια γνωστή θρησκεία και δικαιοσύνη ….

Και όποιος βλέπει ότι το τείχος μιας πόλης ή τζαμιού έχει πέσει, τότε θα υπάρξει μια καταστροφή στον υπεύθυνο αυτού του τόπου ….

Όσο για τη μηχανή στίλβωσης, βγαίνει στο καλό και στο όφελος, και το λευκό είναι το πιο κατάλληλο, και ειπώθηκε ότι το βερνίκι μεταβιβάζεται από τον υπηρέτη ή το σκλάβος, και η φινέτσα με αυτό ερμηνεύεται ως προϊόν ενός παραγγείλετε και δείχνοντας πομπή, καθώς και την μπάλα αυτού του νοήματος .)…

Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του γείτονά του, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν όπως αναφέρεται στο γνωστό χαντίθ ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια γνωστή νεκρή γυναίκα, τότε θα επιτύχει καλό και θα επιτύχει αυτό που ελπίζει από ένα σημείο όπου δεν μετράται, και αν ο νεκρός είναι γνωστός άντρας, τότε η καλοσύνη θα επιτευχθεί για αυτό άνθρωπος, φιλανθρωπία, ανταμοιβή και φιλανθρωπία από τον θεατή, και αν ο νεκρός ήταν ένας άγνωστος άνθρωπος που δεν τον γνώριζε, τότε είναι νίκη και νίκη επί των εχθρών ….

Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε αυτό, τότε το πλησιάζει, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μιχράμπ είναι καλύτερο και καλό αν δεν υπάρχει λάμψη σε αυτό ….

Και όποιος πιστεύει ότι υπάρχει ένα ατύχημα που αρνείται ενώ ξυπνά, τότε ερμηνεύεται ως εκκένωση, και ειπώθηκε ότι υπάρχει έλλειψη θρησκείας στο βλέμμα ….

…Το αγρόκτημα : δηλώνει τη γυναίκα, επειδή οργώνει, σπέρνει, αρδεύεται, κουβαλάει, γεννά και θηλάζει μέχρι τη συγκομιδή . Και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα του δώσει το γιο του ή τα χρήματά του, και ίσως υποδηλώνει την αγορά, και τα προς το ζην, τα κέρδη και τα οφέλη του είναι τόσο άφθονα στα φυτικά κέρδη, τις ανάγκες, τα κέρδη και τις απώλειές του, και δείχνει το πεδίο του πολέμου και τη συγκομιδή της ακίδας που συλλέγεται με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος και οι πράξεις του υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους, επειδή δημιουργήθηκαν από τη γη, και κατάρασαν και μεγάλωσαν σαν φυτό, όπως είπε ο Παντοδύναμος : « Από τον Θεό, βλάστησες από τη γη ένα φυτό . ~ Οι αιχμές σε αυτήν την πτυχή μπορεί να υποδηλώνουν τα χρόνια, τους μήνες και τις ημέρες του κόσμου, και ο Γιουσέφ αλ-Σιντίκ, ειρήνη σε αυτόν, τα ερμήνευσε σε χρόνια, και μπορεί να αναφέρεται στον παγκόσμιο πλούτο, καταστήματα και χώρους υγειονομικής ταφής, για να συλλέξει μια ακίδα. με πολλή αγάπη . Ίσως ο αγρότης να υποδεικνύει κάθε μέρος όπου οργώνει για το μέλλον, δουλεύοντας για την ανταμοιβή και την ανταμοιβή, όπως τζαμιά, δεσμούς, ξυρίζοντας τη μνήμη και τα μέρη της ελεημοσύνης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όποιος θέλει το τέλος, θα οργώσουμε περισσότερα γι ‘αυτόν , και όποιος το οργώνει από τον κόσμο . ~ Όποιος οργώνει σε αυτόν τον κόσμο μια φάρμα, παντρεύεται τη γυναίκα του . Αν μεγαλώσει, η γυναίκα του θα το αντέξει . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Διαφορετικά, η αγορά του θα κινηθεί και τα κέρδη του θα αυξηθούν, και ίσως ο προκάτοχός του και οι ομάδες του . Διαφορετικά, σχηματίστηκε στις μάχες, το συγκέντρωσε αν ήταν η πρόθεσή του . Όποιος βλέπει τη συγκομιδή των καλλιεργειών : Αν αυτό ήταν σε μια χώρα στην οποία υπήρχε πόλεμος ή η θέση του εκτελεστή και οι μάχες, οι άνθρωποι χάθηκαν σε αυτό με το σπαθί, όπως συμβαίνει με αυτό που συλλέγεται σε ένα όνειρο με δρεπάνι . Και αν αυτό ήταν σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει πόλεμος και αυτό δεν είναι γνωστό σε αυτό, και η συγκομιδή από αυτό ήταν στο Μεγάλο Τζαμί ή ανάμεσα στα καταστήματα ή ανάμεσα στις στέγες του ρόλου, τότε είναι το σπαθί του Θεού με η πανούκλα ή η πανούκλα . Και αν αυτό ήταν σε μια από τις αγορές, τα οφέλη των ανθρώπων της αυξήθηκαν και η ευτυχία μετατράπηκε ανάμεσά τους με τα κέρδη . Και αν αυτό ήταν σε ένα τζαμί ή ένα τζαμί καλής, και οι άνθρωποι ήταν αυτοί που πήραν τη συγκομιδή από μόνες τους χωρίς να δουν ένα άγνωστο συγκομιδή για αυτούς, τότε είναι μισθοί και καλές πράξεις που επιτυγχάνονται από όλους όσους θερίστηκαν . Όσο για να δούμε τη συγκομιδή σε δύο στρέμματα όργωμα, αν αυτό ήταν μετά την ολοκλήρωση της σποράς και μπαχαρικό, τότε ισχύει σε αυτήν . Και αν ήταν πριν από την ολοκλήρωσή του, τότε είναι πανδημία στη γεωργία ή υποκρισία στα τρόφιμα ….