…Αμαρτάνει ένα άτομο αν δεν εφαρμόσει αυτό που βλέπει στον ύπνο του; Ο μέσος άνθρωπος δεν αμαρτάνει αν δεν πραγματοποιήσει αυτό που ήρθε σε ένα όνειρο, αυτό το θέμα αφορά τους αγγελιοφόρους γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ω πατέρα, κάνε ό, τι διατάσσεται, και θα με βρεις, Θεέ μου, από το υπομονετικος. » Al-Saffat 102 Η διαφορά είναι ότι τα όνειρα όλων των προφητών είναι αλήθεια, την αλήθεια και την αποκάλυψη από το Θεό, όπως και για τους ανθρώπους, μπορεί να είναι αυτό που είδαν True οράματα ή όνειρα από τον διάβολο ή σωλήνα όνειρα, και δυστυχώς κάποιοι αδαείς οι άνθρωποι μπήκαν σε αυτό το αλεξίπτωτο και έκαναν τα πράγματα τα αποδεικτικά τους στοιχεία για ένα όνειρο που είδαν και ο Θεός είναι ο βοηθός μας…

Αναστάτωση Η διακοπή της βλάβης από το δρόμο σε ένα όνειρο υποδηλώνει ζήλια στη θρησκεία, ή επαγρύπνηση για τους συζύγους και τα παιδιά, ή επιφυλάξεις στην ομιλία ή συγχώρεση αμαρτιών και αμαρτιών . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τη θέση, την εντολή, την απαγόρευση, την ανάθεση και την απομόνωση, επειδή η τοποθέτηση ενός ατόμου στο δρόμο για αγκάθια ή πέτρες, ή ό, τι βλάπτει τους ανθρώπους από αυτό, υποδηλώνει άσεμνο στην ομιλία ή βλάβη στη γλώσσα και το χέρι και μπορεί αργότερα να γίνει ένας ληστής . Αν ήταν κυβερνήτης, αυτό υποδηλώνει την αδικία και την αδικία του, και οι άνθρωποι του αποδίδουν αυτό που δεν μπορούν να ανεχθούν για ένα ατύχημα που συνέβη ή έναν αναπληρωτή που τον αναγκάζει να αναλάβει τα παράπονα του λαού ….

…Βλάβη: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει πληγωθεί είναι τρομερός και η καταγγελία για κακό σε ένα όνειρο δείχνει την επίτευξη ελπίδας ….

…Ο σπάνιος διηγημένος σχετικά με την εξουσία του Οθμάν, του μαθητή του Σέιχ Αλ-Σίμπλι, ο οποίος είπε ότι είχα τον Άμπου Σάββατ, και όταν είχε περάσει κάποια νύχτα, ο Ουθμάν μου φώναξε, σηκωθείτε, και σηκώθηκα και σέλα. Ότι είσαι ειλικρινής για τα βασανιστήρια σου που κανένας από τους κόσμους δεν σε βασανίζει ….

…Όσον αφορά το τι είναι φτιαγμένο από μαλλιά που ταιριάζει με αυτό που αναφέρθηκε προηγουμένως στο μαλλί, απαιτείται στην προαναφερθείσα ενότητα, και επίσης αυτό που φοριέται από αυτό, απαιτείται στην προηγούμενη ενότητα, όπως είπαμε για το μαλλί ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι έβγαλε από το αυτί του, αυτό δείχνει τη μετάνοιά του ….

Τι πιστεύουμε εμείς οι μουσουλμάνοι στην πραγματικότητα του ύπνου; Ο ύπνος είναι ένα σημάδι του Θεού ικανότητα θαύμα λειτουργία τελειότητα και την ανάσταση του νεκρού, και ο Θεός τον έκανε να ξεκουραστεί για το σώμα και το πνεύμα μαζί, όπως ο ίδιος λέει : [ και το έλεος που κάνουν μέρα και νύχτα για να αναπαυτούν σε αυτό, και θα μπορούν να ζητούν από την γενναιοδωρία των έννοια ] ιστορίες 73. ο Παντοδύναμος λέει [ ο Θεός που έκανε την ανάπαυση νύχτα εύρημα στην ημέρα – με σοβαρά προβλήματα όρασης ] Ghafir 61 λέει ο Παντοδύναμος [ που είναι ο Θεός έρχεται σε σας σε νύχτα, ζείτε σε αυτό .. ] ιστορίες 72 και λένε ευγνώμονες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας στίχων, συμπεριλαμβανομένης της νύχτας [ ασυμφωνία της Alabbah να κάνουν διανυκτέρευση, ήλιος και φεγγάρι κεραυνός ] βοοειδή 96 , είπε ότι ο Παντοδύναμος [ και η Halna Nomkm αναπαύονται και μας έκαναν νυχτερινά ρούχα και έκαναν τη μέρα σύνταξη ] ειδήσεις 9 11 Αν ο Θεός έφτιαξε στο στίχο της νύχτας δείχνει την ικανότητά του και έπειτα τον λατρεύουν και τον μονοθεϊσμό σε αυτόν, και κάνε τη νύχτα γαλήνη, ηρεμία και ασφάλεια, και πρόοδο και είπε : [ ως Agshekm υπνηλία ασφαλής από αυτόν ] Anfal 11…

…Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες να τρώνε ό, τι του ήρθε, τότε είναι ο λόγος και το κακό και μια διαμάχη ή πόλεμος μεταξύ ενός λαού και τους βλάπτει, και το όραμα του καπνού είναι μια μεγάλη φρίκη και άγριες μάχες και πόλεμο, και αν με αυτόν τον καπνό εκεί είναι μια φλόγα, τότε είναι μια σοβαρή δολοφονία που πλήττει τους ανθρώπους, και αν είναι χωρίς φλόγα, τότε συνδυάζεται χωρίς πόλεμο και ηθική χωρίς να σκοτώνει ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει στο ποτάμι τι αγαπάει είναι καλός για τον εργάτη ή έναν βασιλιά χωρίς την εξουσία ….

…Θεωρείται ότι το μαγείρεμα σε τι είδους καλό το οδήγησε, Μαχμούντ . Και όποιος βλέπει διαφορετικά, η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ότι είχε μεταμορφωθεί σε κάτι στο οποίο υπήρχε καλοσύνη, εάν ήταν μέλος της οικογένειάς του, τότε θα πέσει σε ατυχία στην αρχή της εντολής του, και θα κέρδιζε νίκη και επάρκεια στο τελευταίο του θέμα ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι δεν του αρέσει στην επιστήμη της έκφρασης και επαινεί τον Θεό γι ‘αυτόν, τότε απαλλάσσεται από την ανησυχία και τρώει τον εγκέφαλο οποιουδήποτε είδους δείχνει ότι υπάρχουν χρήματα που εξοικονομούνται ….

Τι είναι η ύπνωση και ο υπνωτιστής ονειρεύεται έναν υπνωτιστή; Ύπνωση : Μια κατάσταση παρόμοια με τον κανονικό ύπνο και όχι μια φυσιολογική ύπνο …….. Η ύπνωση μπορεί να προκληθεί σε ένα χαλαρό άτομο με τρόπους, όπως : Α _ επανάληψη ορισμένων λέξεων . Β _ επανάληψη ορισμένων κινήσεων . C _ Κοιτάζοντας ένα σημείο που οδηγεί σε κόπωση των μυών των ματιών . Είναι αξιοσημείωτο ότι ο υπνωτιστής με αυτόν τον τρόπο δεν χάνει το συναίσθημα και την προσοχή του, αλλά παραμένει υπόκειται στις προτάσεις και τις εντολές του υπνωτιστή, και μπορεί ακόμη και να τον κατευθύνει να πιστέψει σε μια σκέψη ή μια ιδέα, και επίσης παρατηρείται ότι ένα άτομο δεν μπορεί να υπνωτιστεί παρά τη μύτη του . Υπάρχει η λεγόμενη ύπνωση. Απέχει πολύ από την ύπνωση και εξαρτάται στο σύνολό της από την τεχνητή αναπαράσταση, για να φτάσει στην ψυχαγωγία του θεατή μόνο για αυτές τις παραστάσεις, και δεν εξαρτάται από αυτήν, και δεν αποτελεί μέρος αυτού που μιλά ο ερευνητής εδώ . ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~ Εν κατακλείδι : Η υπνωτική κατάσταση με αυτό τον τρόπο, αν επρόκειτο να υπνωτισμένοι στο θέατρο, ή ιατρική ύπνωση στην κλινική, και υπό την επίβλεψη του θεράποντος ιατρού, δεν είναι μια φυσική κατάσταση με την οποία δημιουργείται μια ειλικρινή όραμα…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι βάζει στο κεφάλι του ό, τι φοράει το χειμώνα και ήταν καλοκαίρι που σημαίνει ότι δεν πετυχαίνει αυτό που θέλει και αν δει εναντίον του, τότε δείχνει ότι θέλει να συμβεί ….

Τι σημαίνει η φράση : ~ Εάν το όραμα πραγματοποιηθεί ~ ; Αυτή η φράση αναφέρθηκε από τον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και αναφέρεται στο γεγονός ότι το όραμα δεν θα είναι πειστικό, καθώς σημαίνει να μην είμαστε σίγουροι, και ως εκ τούτου οι προκάτοχοι εξέδωσαν συχνά την έκφρασή τους για οράματα με αυτό φράση : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό ….

Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα έναν άντρα να καταπιεί μαργαριτάρια τόσο μικρά και να τα βγάζει μεγαλύτερα από ότι κατάπιε. Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Αυτός είναι ένας άνθρωπος που ακούει το Χαντίθ και του μιλάει περισσότερο από ό, τι άκουσε ….

Το άθροισμα από το οποίο δουλεύει η φυτική ζάχαρη, η ραφιναρισμένη ζάχαρη και η ζάχαρη ντόνατ, δίνουν μια έκφραση για αυτό ….

…Και όποιος βλέπει από τους νεκρούς τι θαυμάζει, τότε συμβαίνει κάτι που οι άνθρωποι θαυμάζουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό για τον νηστείο, τότε έχει μειώσει τη θρησκεία του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει επεκταθεί από ό, τι στο παρελθόν, τότε θα λάβει ευλογίες, χρήματα και αύξηση του βιοπορισμού ….

…Και όποιος δει κάποιο έλεος, αν φτάσει σε ένα στίχο βασανιστηρίου, και είναι δύσκολο γι ‘αυτόν να το διαβάσει, θα έχει μια ανακούφιση ….

Και όποιος βλέπει την όρασή του χωρίς αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι, ή βλέπει λόγια ή αδυναμία, και οι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν, τότε η μυστικότητα του θα είναι χωρίς τη δημοσιότητά του ….

…Όσο για κάθε είδος κρέατος του οποίου το κρέας τρώγεται, καθένας από αυτούς παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο και την ερμηνεία του, αλλά αναφέρω αυτούς τους τύπους λόγω της διαφοράς σε αυτά και της συνάφειάς τους. Όσο για όσα ανέφεραν οι περαστικοί, το οποίο εμπλουτίζει τη λεπτομέρεια κάθε ζώου και το φύλο του, και ειπώθηκε ότι όλα τα κρέατα των ζώων προέρχονται από τα έβδομα τέρατα και τα θηράματα πουλιών, αποκτώνται με απαγορευμένα χρήματα από τους βασιλιάδες ….

…Όποιος αγοράσει ένα σκλάβος, θα τα πάει καλά ….

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Και όποιος πιστεύει ότι καθαρίζει τον εαυτό του με κάτι που δεν είναι απαραίτητο, τότε θα αναζητήσει μια απαγορευμένη μορφή κόλπου ή πρωκτού ….

…Κλήση Εάν ακούσετε το όνομά σας να φωνάζεται σε ένα όνειρο με παράξενες φωνές, αυτό σημαίνει ότι η επιχείρησή σας θα επιδεινωθεί σε μια ασταθή κατάσταση και οι ξένοι μπορεί να σας προσφέρουν βοήθεια, διαφορετικά ενδέχεται να μην εκπληρώσετε τις υποχρεώσεις σας . Εάν ακούτε τη φωνή ενός φίλου ή συγγενή, αυτό σημαίνει ότι ένας από αυτούς έχει προσβληθεί από μια απελπιστική ασθένεια ή θάνατο . Στη δεύτερη περίπτωση, μπορεί να κληθείτε να είστε ο κηδεμόνας κάποιου για τον οποίο πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί . Εάν ο εραστής ή ο εραστής ακούει τη φωνή του αρραβωνιαστικού ή της αρραβωνιαστικιάς, θα πρέπει να προσέχουν την προειδοποίηση . Και εάν αμελούν τα συμφέροντά τους, πρέπει να κάνουν βελτιώσεις . Με άλλα λόγια, μπορεί να υποφέρουν από διάλυση λόγω παρανόησης . Εάν ακούσετε τη φωνή των νεκρών, αυτό μπορεί να αποτελεί προειδοποίηση για την πραγματική σας ασθένεια ή ότι μπορεί να προκύψει κάποιο άγχος στην εργασία ως αποτέλεσμα κακής κρίσης . Η φωνή είναι μια ηχώ από το μέλλον στο υποκειμενικό μυαλό που παίρνει το αποτύπωμα της φωνής του προγόνου σας από την εισερχόμενη επαφή με αυτό το μέρος του προγόνου σας που μένει μαζί σας . Ένα συγκεκριμένο μέρος του υλικού του νου παραμένει το ίδιο στη γενεαλογία της οικογένειας ….

…Ποια είναι η απόφαση για το ψέμα για τα όνειρα στους τομείς της ποίησης και της υποκριτικής; Το ψέμα είναι μια από τις μεγαλύτερες αμαρτίες , και είναι : η αναφορά για κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι και που αντικατοπτρίζει την αλήθεια, δηλαδή : η αντιστοίχιση της καλοσύνης με την πραγματικότητα και η αλήθεια είναι μια από τις μεγαλύτερες καλές ιδιότητες και είναι μια από τις τιμές ηθικά που ήρθε να επιβεβαιώσει και να διατάξει η Σαρία . Είναι μια πανέμορφη δημιουργία που μιμείται τους ενάρετους των ανθρώπων , και αποφεύγει τους ταπεινωτικούς , και ως εκ τούτου ήταν μια περιγραφή που ήταν εγγενής στους προφήτες πάνω τους και στον Προφήτη μας, στις προσευχές και την ειρήνη , και ενάντια σε αυτό που σχετίζεται με τους υποκριτές και τους ομοιότητα , το οποίο είναι ψέμα, όπως είπαμε , και τα κείμενα της Σαρία έχουν έρθει μαζί με την εχθρότητα της αλήθειας και την προειδοποίηση κατά του ψέματος , συμπεριλαμβανομένων των εξής : Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ω όσοι πίστεψαν, φοβούνται τον Θεό και να είναι με την αλήθεια (119). Από την αρχή του Ibn Μασούντ, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Θεός μαζί του, στην αρχή του Προφήτη, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν, είπε : « Αλήθεια είναι δικαιοσύνη , και οδηγεί δικαιοσύνη στον παράδεισο , και ο δούλος θα πρέπει να αναζητήσει την αλήθεια έως ότου γράφει ο Θεός είναι φίλος , και το ψέμα είναι ανηθικότητα , και η ανηθικότητα οδηγείται στη φωτιά , και ο υπηρέτης πρέπει να ερευνήσει ένα ψέμα για να γράψει ένα ψέμα . » Διηγείται από al-Bukhari (5743) και μουσουλμανική (2607). Ο δρόμος εξουσιοδοτήθηκε σε θέματα στα οποία το ψέμα είναι επιτρεπτό, οπότε η Asma bint Yazid είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι οικογένειές του, να ειπωθούν: « Ω, άνθρωποι, δεν είναι απαραίτητο να συνεχίσετε να ψεύτε , σαν να κοιμάσαι στη φωτιά. Όλα τα ψέματα για έναν γιο του Αδάμ απαγορεύονται εκτός από τρία χαρακτηριστικά : ένας άντρας που ψεύδεται για τη γυναίκα του για να την ευχαριστήσει, ένας άντρας που βρίσκεται στον πόλεμο, γιατί ο πόλεμος είναι εξαπάτηση και ένας άντρας βρίσκεται μεταξύ των μουσουλμάνων για να ταιριάζει μεταξύ τους . « Αφηγείται από τον Al- Tirmidhi, αρ. (1939). Συζήτηση : hasan Sheikh Al-Albani στο « Sahih Al-Jami »(7723). Και με την εξουσία της Umm Kulthum bint Uqbah, ότι άκουσε τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν και την οικογένειά του, πείτε : Δεν είναι ψεύτης που συμφιλιώνεται μεταξύ των ανθρώπων, οπότε αναπτύσσεται καλό ή λέει καλό . Αφηγήθηκε από τον Al-Bukhari (2546) και τον Μουσουλμάνο (2605). Το ψέμα δεν επιτρέπεται σοβαρότητα ή χιούμορ, αλλά είναι όλα μια αξιέπαινη δημιουργία, και δεν υπάρχει έγκυρο ψέμα, όπως ο ανόητος του Απριλίου, για παράδειγμα, εκτός από ό, τι είπαμε, το οποίο αποκλείει ή ζητάει αναγκαιότητα, όπως ορίζεται στο Χαντίθ, και θέλει να λέει ψέματα σώστε το αλάθητο αίμα από έναν δολοφόνο, ή για να οχυρώσετε τα χρήματα ενός σφετεριστή. Και ούτω καθεξής . Ο Ibn Masoud, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : ~ Το ψέμα δεν είναι κατάλληλο για αστεία ή σοβαρότητα .~ ( Αφηγημένος από τον Αλ-Μπουχάρι στο Βιβλίο του Al-Adab Al-Mufrad, αρ. 387) . Το ψέμα είναι μεγαλύτερο εάν έχει ως αποτέλεσμα βλάβη ή διαφθορά και το συνηθισμένο ψέμα θεωρείται μεγάλη αμαρτία . Ψέματα στην ποίηση, αν και μερικά από τα οι κριτικοί το μπερδεύουν, δεν είμαι μαζί τους. Διαχρονικά ποιήματα .. είναι αθάνατο για την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της και την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της, και την ειλικρίνεια των εκφράσεών του, αλλά δεν μπορώ να βρω δικαιολογία για όσους βρίσκονται στα μαλλιά και πέφτει μέσα σε ένα όνειρο που είδε ένα ψέμα . Όσον αφορά την αναπαράσταση, έχει αλλάξει τα πολλά λάθη και τα κακά του, οπότε η αγιότητα αυξάνεται εάν χρησιμοποιείται για γελοιοποίηση, ή περιλαμβάνει γυμνό, ανάμιξη ή ψέμα και επιβεβαιώνεται αυτό το αδίκημα ψέματος όταν λατρεύετε μια ιστορία για ένα άτομο που ονειρεύεται ψέματα, και αυτό χρησιμοποιείται μόνο για να αυξήσει την καλλιτεχνική πλοκή καθώς εγείρεται ή λέγεται Ή, όπως υποστηρίζεται από τους κριτικούς . Συμπερασματικά, το ψέμα στην ποίηση ή στην υποκριτική είναι κάτι που είναι ούτε επιτρεπόμενο ούτε καλό να κάνουμε εκ μέρους του πιστού ή του μουσουλμάνου, και t ο ποιητής και ο ηθοποιός πρέπει να αναζητήσουν επιτρεπόμενα κείμενα, και σε αυτό είναι η αθωότητά του και η ενοχή του, από την εξάπλωση μεταξύ των απαγορευμένων ανθρώπων , οπότε είναι μια χαλάρωση και μια φήμη διαφθοράς, και σκέφτεται τον αδερφό μου, σε πολλούς ποιητές ή ηθοποιούς έφτιαξε μια δίκαιη γραμμή για τον εαυτό του, δεν παρουσίασε αυτό που μπορεί να μετανιώσει αύριο, και προσπάθησε να τον μιμηθεί στον τομέα σας, υπάρχει καλή και όμορφη ποίηση, και υπάρχει μια ουσιαστική και ειλικρινή παράσταση ….

…Εκτελείτε την εντολή των νεκρών μέσω οραμάτων; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά υποβάλλεται από καλούντες ή επισκέπτες στον ιστότοπο, και ίσως το πιο απλό πράγμα να πω εδώ είναι: Λέω : Η εφαρμογή των εντολών μέσω οραμάτων έχει αποδειχτεί, με βάση την ιστορία του Thabit bin Qais bin Shammas, και ήταν μια από τις επιλογές των συντρόφων, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και έχει αποδειχθεί ότι ο Άγιος Προφήτης , μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε : O Thabit, δεν δέχεσαι να ζεις καλοπροαίρετος και να σκοτώνεις έναν μάρτυρα και να μπαίνεις στον Παράδεισο; . Ο Μαλίκ, ένας από τους αφηγητές του Χαντίθ, είπε : Ο Θάβιτ Μπιν Κάϊς σκοτώθηκε την Ημέρα της Γιαμάμα ως μάρτυρας . Και η ιστορία του Thabit bin Qais που ανέφερε ο Ibn al-Qayyim στο Βιβλίο του Πνεύματος, είπε : Όταν η ημέρα του al-Yamamah ήταν ο πόλεμος ενάντια στους αποστάτες, ο Thabit βγήκε με τον Khalid bin Al-Walid για να πολεμήσει τον Musaylimah, και όταν συναντήθηκαν και εκτέθηκαν, ο Thabit και ο Salim, ο πλοίαρχος του Abu Hudhayfah, είπαν : Με αυτόν τον τρόπο πολεμούσαμε με τον Αγγελιοφόρο του Θεού. Στη συνέχεια, ο καθένας έσκαψε ένα λάκκο και στάθηκε και σκότωσε μέχρι να σκοτωθούν, και εκείνη την ημέρα ο Θάβητ ήταν πολύτιμη μια ασπίδα γι ‘αυτόν, και ένας μουσουλμάνος περνούσε από αυτόν και την πήρε, και ενώ ένας μουσουλμάνος κοιμόταν καθώς ερχόταν σε αυτόν στον ύπνο του – δηλαδή ένα σταθερό – τότε του είπε : Θα σας δώσω μια εντολή, οπότε δεν πρέπει να πείτε ότι αυτό είναι ένα όνειρο που χάνετε, είμαι Όταν σκοτώθηκα, ένας μουσουλμάνος πέρασε από εμένα και πήρε την ασπίδα μου, και το σπίτι του βρισκόταν στο άκρο του λαού, και στην απόκρυψή του ένα άλογο επιβήτορα – δηλαδή να τρέχει με χαρά και δραστηριότητα – και ήταν αρκετός στην ασπίδα με ένα νήμα – δηλαδή, έναν αριθμό από πέτρες – και πάνω από το σπάγγο που άφησε – το οποίο ήταν τοποθετημένο στο πίσω μέρος ενός ζώου για ιππασία – έτσι ήρθα στο αθάνατο, οπότε έπρεπε να σταλεί στο Ντέρι και να το πάρει και αν η Μεντίνα ήρθε πριν από τον διάδοχο του Αγγελιοφόρου του Θεού , που σημαίνει Abu Bakar Al-Siddiq, τότε πες του : Έχω κάτι τέτοιο από τη θρησκεία, και έτσι και το τάγμα μου είναι παλιό . Έτσι ο άντρας ήρθε για να είναι αθάνατος, οπότε του είπε, και έστειλε στην ασπίδα, και το έφερε και το βρήκε όπως τους είπε στο όραμα κάτω από το σπάγγο, και στη συνέχεια οι Πέρσες ως αυτόν, και ο Αμπού Μπακρί ενέκρινε το το υπόλοιπο της θέλησής του . Ο Ibn Abd al-Barr και άλλοι αρχαίοι, καθώς και ο Sheikh Muhammad bin Uthaymeen από τους Χαντίθ, μπορεί να τον έλεος ο Θεός, είπε : Ο Abu Bakr ενέκρινε τη θέλησή του για την ύπαρξη ενδείξεων που δείχνουν την ειλικρίνειά του . Ο Ibn Abd al- Barr είπε : Δεν γνωρίζουμε κανέναν του οποίου η θέληση εγκρίθηκε μετά το θάνατό του, όχι σταθερό bin Qais, μπορεί ο Θεός να τον κάνει έλεος . Όπως σημειώνει ο ευγενής αναγνώστης, ο Khalid bin Al-Walid, ο Abu Bakar και οι σύντροφοι συμφώνησαν μαζί του να εφαρμόσουν αυτό το όραμα και να εφαρμόσουν αυτό που είχε δηλωθεί σε αυτό . Αλλά ο Άγιος Μπακρ, ο Άγιος Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : Τα χρόνια μου και η σουντά των σωστά καθοδηγούμενων χαλίφης πρέπει να είναι πάνω σου …. Κ.λπ. Χαντίθ, και είναι ένα από τα πλεονεκτήματα, το καθεστώς και η γνώση μεταξύ των συντρόφων και των μουσουλμάνων γενικότερα, και η επιμέλεια του σε αυτό δεν μας κάνει να αναγνωρίσουμε την εφαρμογή των εντολών των νεκρών μέσω οραμάτων άλλων, ειδικά αυτών σχετίζεται με πράξεις λατρείας, και αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες πόρτες μέσω των οποίων μας έχουν εισέλθει πολλές αιρέσεις και μύθοι. Πράγματι, η διαμάχη που προκάλεσε τη δολοφονία πολλών αθώων ανθρώπων, και ίσως μερικοί από τους Σούφι, ίσως ο Θεός να τους καθοδήγησε, έπεσαν σε αυτήν την επικίνδυνη πλαγιά ισχυριζόμενοι ότι ο ευγενής προφήτης τους ήρθε σε αυτούς και τον επέτρεψε ή τον ευλόγησε για μια πράξη. Αντοχή, απορρίπτεται μυθιστόρημα . Αυτό που απομένει από αυτό το ζήτημα παραμένει ένας από τους νεκρούς να έρθει και να ζητήσει από έναν κληρονόμο κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία, αλλά μάλλον θέμα δημόσιας ζωής ή συμφερόντων που σχετίζεται με αυτήν, ή μια εντολή που έχει θεσπιστεί στο το κείμενο της Σαρία. Όπως η Sunnah, η φιλανθρωπία, το Χατζ, ο Umrah, οι δεσμοί συγγένειας, η εκτέλεση του χρέους που οφείλει στον Θεό ή στον άνθρωπο και άλλες από αυτές τις εικόνες. Αυτό εξετάζεται, και μετά την παρουσίαση του οράματος σε όσους εμπιστεύονται τις γνώσεις του, αυτός ο νεκρός πρέπει να απολυθεί και δεν υπάρχει καμία αμηχανία, Θεός . Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Καταμέτρηση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι μετράει πέντε χιλιάδες, τότε θα είναι νικητής έναντι των εχθρών του, και οι αριθμοί της νίκης είναι είκοσι και εκατό . Και όποιος είδε ότι μετράει επτά ή οκτώ, θα πέσει σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι μετράει εννέα, τότε πέφτει σε ένα δύσκολο ζήτημα, και συνοδεύει έναν διεφθαρμένο λαό, και όποιος πιστεύει ότι μετράει δέκα είναι σε ένα θέμα που έχει ολοκληρωθεί και ολοκληρωθεί, ή δείχνει το προσκύνημα, και τον αριθμό των σαράντα υποδηλώνει ότι είναι σε κάτι που έχει υποσχεθεί, και όποιος υπολογίζεται τριάντα είναι σε μια ψευδή υπόσχεση . Και ένα από τα πράγματα είναι η απόδειξη της αποκλειστικότητας στη γνώση, τα χρήματα, ο γάμος ή ένα παιδί, και μπορεί να υποδηλώνει αδράνεια, ή αυτό που είναι αληθινό που δεν έχει άλλο : τα δύο είναι νίκη επί των εχθρών, τα τρία είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης , οι τέσσερις είναι ένα επιχείρημα, και οι πέντε είναι αμφιβολίες για τη θρησκεία, καθώς και για τους έξι, και μπορεί να υποδηλώνει ότι οι έξι κατά τη νίκη επί των εχθρών και η καθιέρωση ενός επιχειρήματος για τον αντίπαλο, και δεν υπάρχει κανένα καλό στον αριθμό από επτά και οκτώ . Και δέκα έξοδα για όρκο . Και όποιος βλέπει ότι ετοιμάζει ντιράμ στα οποία πρέπει να επαινείται το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, και αν δει ότι μετράει τα δηνάρια που περιέχουν το όνομα του Θεού, τότε θα επωφεληθεί από τη γνώση . Αν μετρήσει τα μαργαριτάρια, θα απαγγέλλει τις surahs του Κορανίου . Αν μετράει κοσμήματα, τότε θυμάται τη γνώση ή μαθαίνει . Και αν μετράει χάντρες, θα ήταν απασχολημένος με ασήμαντα θέματα ή με αυτό που δεν του αφορούσε . Εάν μετρά παχιά αγελάδες, θα περάσουν εύφορα χρόνια . Και αν μετρούσε μια καμήλα με τα φορτία της και ήταν κυβερνήτης, τότε θα έβλαπτε τους εχθρούς του . Αν δει ότι μετράει βουβάλια, θα πέσει σε προβλήματα και κόπωση ….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο τις αιτίες του υψηλού και του υψομέτρου, και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και στο εξής, και ίσως δείχνει τα στάδια του ταξιδιού, τα σπίτια των ταξιδιωτών που παίρνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στο στάδιο της σκηνής, και Ίσως οι ημέρες της ζωής που οδηγούν στο τέλος, και μπορεί να υποδεικνύει τον υπηρέτη του σπιτιού, και τον υπηρέτη . Όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, φτάνει στο τέλος της και είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Όσον αφορά τις σκάλες, αν ήταν ταξιδιώτης, ήρθε από ένα ταξίδι, και αν ήταν πρόεδρος, παραιτήθηκε από την προεδρία του και απολύθηκε από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης που περπατούσε στα πόδια του , και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα που χάθηκε, τότε την κατέβηκε αν ήταν η ασθενής και εάν πήγαινε σε ένα γνωστό μέρος ή στην οικογένειά του. Και το σπίτι του ανακάλυψε από την ατυχία του, και αν η καταγωγή του ήταν σε άγνωστο μέρος που δεν ήξερε, ή σε νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε, τότε όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και αν πέσει σε μια τρύπα ή σε ένα θαμμένο πηγάδι σε ένα λιοντάρι που το καταβροχθίστηκε ή σε ένα πουλί που τον απήγαγε, τότε οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του . Και το συρτάρι αν ήταν γάλα ήταν καλό και αν ήταν από την ανταμοιβή, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η κατεύθυνση είναι καλές πράξεις, η πρώτη από τις οποίες είναι η προσευχή, η δεύτερη είναι η νηστεία, η τρίτη είναι η Zakat, η τέταρτη είναι η φιλανθρωπία, η πέμπτη είναι η Χατζ, η έκτη είναι η τζιχάντ, και η έβδομη είναι το Κοράνι . Και όλες οι σταγόνες είναι σε καλές πράξεις αν είναι από πηλό ή γάλα, και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτές αν είναι από τούβλα . Και η έκρηξη στη λάσπη είναι για τον Άγιο μια ανύψωση και υπερηφάνεια με ένα χρέος, και για το εμπόριο ένα κέρδος με ένα χρέος, και αν είναι από πέτρες, τότε είναι μια ανύψωση με μια σκληρότητα της καρδιάς, και αν είναι από ξύλο, τότε είναι μια ανύψωση με υποκρισία και υποκρισία, και αν είναι από χρυσό, τότε ο ιδιοκτήτης του αποκτά την κατάσταση, τη γονιμότητα και την καλοσύνη του, και αν είναι ασήμι, θα λάβει δίπλα μου τον αριθμό κάθε υποστηρικτή, και εάν είναι μικρό, θα αποκτήσει τα αγαθά αυτού του κόσμου . Και όποιος ανέβει στη Μαρακά θα επωφεληθεί από την κατανόηση και την ευφυΐα που θα τους μεγαλώσει και οι δύο . Και ειπώθηκε : Ο βαθμός είναι ένας ασκητής που λατρεύει και όποιος τον πλησιάσει θα αποκτήσει υψηλό καθεστώς και ασκητισμό . Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι το κράτος . Και οι χτισμένες σκάλες δείχνουν ότι διευκολύνονται τα πράγματα . Και αν οι ξύλινες σκάλες έγιναν δομή, αυτό έδειχνε σταθερότητα σε θέματα, και θα αποκρύψατε τι θα ήταν . Και ανεβαίνοντας τις σκάλες είναι ένα υψόμετρο που επιτυγχάνεται σταδιακά . Και οι βαθμοί είναι σπίτια στον Παράδεισο . Και όποιος ανεβεί τις σκάλες μετά από αυτό, θα ζήσει για χρόνια πάνω από τον αριθμό τους . Και τα πέντε επίπεδα είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ό, τι συνέβη σε αυτά είναι στις προσευχές ….