…Ποια είναι η έδρα ενός ατόμου και της μηχανής του, οπότε κέρδισε χρήματα και δούλεψε ένα όφελος, και όποιος είδε ότι είναι κάτι ντροπιαστικό ή στολισμένο, τότε το πέρασε. Όσο για το αρσενικό, είναι παιδί, χρήματα, ανάμνηση και φήμη. Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή περισσότερα αρσενικά, είναι περισσότερο από αυτό. Αν ένα παιδί τον δει αδύναμο και λέω τη δύναμή του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει και τεράστιο, τότε είναι μια αύξηση της δύναμης, των χρημάτων και του γιου του, και όποιος βλέπει αυτό το άτομο ονειρεύεται τη μνήμη του ή τον υποκύπτει, του αποκομίζει όφελος και όποιος βλέπει ότι κάποιος χτυπά τη μνήμη του δεν υπάρχει καλό για αυτόν για τον επιθετικό και όποιος βλέπει ότι η αναφορά του είναι δεμένη, κρύβει μαρτυρία και είδε ότι κάτι βγήκε για την αναφορά του, τότε είναι αγόρι, και αν τον αγαπούσε, το αγόρι ήταν καλό ή μισούμενο, τότε θα το είχε, και όποιος είδε στη χειρουργική επέμβαση μνήμης του, τότε είναι μια λέξη που λέγεται για αυτόν και όποιος είδε ότι είχε περιτομή είναι καλό στη θρησκεία του και όποιος είδε ότι η μνήμη του εξαπλώθηκε και έγινε όρθια, τότε η ανάγκη που ζήτησε εκπληρώθηκε και είπε μερικοί από αυτούς την κίνηση του αρσενικού Και η στύση του δείχνει αύξηση του χρήματος, μεγάλο αριθμό παιδιών, και όποιος πιστεύει ότι είναι όγκος, έτσι το ισοδύναμο είναι αν δεν υπάρχει πόνος σε αυτό…

…Το σύνταγμα ερμηνεύεται από έναν γνωστό, με υψηλό κίνητρο βασιλιά που είναι δίκαιος στη θρησκεία. Ο σουλτάνος ​​και όλοι οι στρατιώτες εκτελούν αυτό που διέταξε, και είναι αυτού του τύπου στα δεξιά των πρίγκιπων και των αναπληρωτών. Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα κάλυμμα, θα του δοθεί υψηλός και θα αποδοθεί, ακόμα κι αν είναι ένας από τους πρίγκιπες που έχει υψηλό βαθμό επειδή το σύνταγμα δεν χτυπά εκτός από τους σουλτάνους, τους βουλευτές και τους πρίγκιπες έρχονται πριν από τους χιλιάδες συγκεκριμένα, αλλά χωρίς αυτό, το πέπλο δεν τους εντυπωσιάζει, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα της απόκρυψης στην έρημο ερμηνεύεται για να ταξιδέψει στο βλέμμα αν δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του και αν οι γνώσεις του συσχετίστηκε με αυτόν, και για τα σημάδια, τα οποία είναι προσαρτημένα στους λαμπτήρες για να γνωρίζουν τη δύναμη όλων τους να τους χτυπούν στον αριθμό των φαναριών, ερμηνεύονται με δόξα, κύρος και υψηλό βαθμό…

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τρώει μαύρα σταφύλια, τρώει τον αριθμό κάθε κόκκου ενός ραβδιού εάν είναι εκτός εποχής ….

…Αναφέρθηκε στην εξουσία του Ali bin Abi Talib, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ότι είπε ότι όποιος είδε ότι άρπαξε το αυτί του παππού μου και τον έσυρε στο σπίτι του και στη συνέχεια τον σκότωσε και το έφαγε, αυτό δείχνει την εξαφάνιση η φτώχεια του από αυτόν για σαράντα χρόνια, και ειπώθηκε ότι ερμηνεύεται από τον αριθμό των στρατιωτών, και αν είναι κοινός, τότε συνοδεύεται από αυτό .)…

…Ο Al-Kirmani είπε : Όποιος βλέπει μια ευθεία διαδρομή από τη γη προς το χτισμένο σπίτι, δείχνει τον μεγάλο αριθμό προσκυνητών εκείνο το έτος ….

…Φυλάκιση : Δείχνει τι δείχνουν τα περιστέρια, και ίσως υποδεικνύει την ασθένεια που τους εμποδίζει να ενεργήσουν και να σηκωθούν, και ίσως υποδεικνύει το μυαλό από το ταξίδι, και ίσως δείχνει τον τάφο, και μπορεί να δείχνει την κόλαση, επειδή είναι το φυλακή των ανυπάκουων και άπιστων, και επειδή η φυλακή είναι η κατοικία της τιμωρίας και ο τόπος των ανθρώπων του εγκλήματος και της αδικίας . Όποιος βλέπει τον εαυτό του στη φυλακή, κοιτάξτε την κατάστασή του και την κατάσταση της φυλακής, και εάν είναι άρρωστος και η φυλακή είναι άγνωστη, τότε αυτός είναι ο τάφος του, στον οποίο θα φυλακιστεί μέχρι την Ανάσταση και εάν είναι γνωστή η φυλακή, η ασθένειά του διαρκεί και ελπίζω να ανέβει και να ανέβει στον κόσμο που είναι φυλακή για κάποιον σαν αυτόν, όταν τα νέα δείχνουν ότι είναι η φυλακή του πιστού και ο παράδεισος του άπιστου, και εάν ο ασθενής ήταν εγκληματίας , άρα η φυλάκιση είναι άγνωστη, ο τάφος του και ο γνωστός του είναι ένα σημάδι της διάρκειας της παραμονής του στην ασθένειά του, και η ζωή του δεν ήλπιζε, εκτός αν τον μετανοούσε ή τον χαιρέτησε στην ασθένεια του . Και αν δει έναν νεκρό στη φυλακή, αν είναι άπιστος, αυτό είναι απόδειξη της κόλασης, και αν είναι μουσουλμάνος, τότε φυλακίζεται από τον Παράδεισο με αμαρτίες και συνέπειες που του παραμένουν. Όσον αφορά την υγιή γειτονιά, βλέπει τον εαυτό του στη φυλακή, οπότε κοιτάξτε επίσης τι βρίσκεται. Εάν ταξιδεύει σε μια γη ή ένα πλοίο, τον χτυπά. Και απόφραξη από βροχή, άνεμο, εχθρό, πόλεμο ή εντολή από έναν κυβερνήτη . Και αν δεν ταξιδεύει, θα εισέρχεται σε ένα μέρος όπου δεν υπακούει στον Θεό, όπως η εκκλησία, το σπίτι της σκέψης και της αίρεσης, το σπίτι ενός μοιχείου ή του πέπλου, κάθε άτομο σύμφωνα με το πεπρωμένο του . Και τι είναι στο ξύπνημά του που αποκαλύπτεται όταν το ζήτημα, ή είναι γνωστό για αυτόν από τη φήμη ή την αύξηση του ύπνου του από τα λόγια και τις πράξεις του στα όνειρά του . Μερικοί από αυτούς που είδαν ότι επέλεξε για τον εαυτό του, επειδή μια γυναίκα θα τον πειράζε για λογαριασμό του, και ο Θεός θα τον αποσπάσει από την πλοκή της και θα του το λέει, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Ο Κύριος της φυλακής είναι πιο αγαπητό μου από αυτό που με καλούν » . Ήταν αφήγηση ότι Sapur Μπιν Ardashir, κατά τη διάρκεια της ζωής του πατέρα του, είδε σαν να ήταν κτίριο των φυλακών, λαμβάνοντας χοίρους και πιθήκους από τους Ρωμαίους, και την εισαγωγή τους σε αυτό, και είχε τριάντα ένα κορώνες σε αυτόν, έτσι ζήτησε από το ένα ο οποίος τον διέσχισε και είπε : Είναι ιδιοκτήτης τριάντα ένα ετών, και για την κατασκευή φυλακών, με τον αριθμό τους χτίζετε πόλεις και παίρνετε τους Ρωμαίους και τις συλλαμβάνετε . Ήταν έτσι . Λες και μετά το θάνατο του πατέρα του, πήρε τον βασιλιά των Ρωμαίων και έχτισε την πόλη Nishapur, την πόλη Ahvaz και την πόλη Sauran ….

…Το μαστίγιο είναι σε ένα όνειρο σημάδι εκπλήρωσης των αναγκών και εξαναγκασμού του εχθρού . Αν ένα μαστίγιο κατέβηκε από τον ουρανό έδειχνε μίσος και βασανιστήρια . Το μαστίγιο είναι Σουλτάνος, και αν το μαστίγιο σπάσει όταν χτυπάει ο Σουλτάνος ​​θα πάει, και αν χωρίσει ο Σουλτάνος ​​θα διπλασιαστεί . Αν είδε ότι χτύπησε το γαϊδουράκι του με το μαστίγιο του, τότε καλεί τον Παντοδύναμο Θεό στη ζωή του . Αν χτυπήσει ένα άλογο που έχει οδηγήσει, τότε καλεί στο Θεό για κάτι δύσκολο γι ‘αυτόν . Και αν δει ότι χτυπά έναν άντρα και αισθάνεται πόνο, τότε θα επαναστατήσει και θα μετανοήσει, και αν δεν τον πληγώσει, τότε δεν δέχεται το κήρυγμα . Εάν στάζει αίμα από αυτόν όταν ξυλοκοπηθεί, τότε είναι άδικο, και αν δεν ρέει, τότε είναι σωστό . Αν χτυπήθηκε, το δέρμα του θα χωριζόταν από το ξυλοδαρμό, και η αμαρτία του θα διπλασιαζόταν . Και αν το μαστίγιο είναι στραβά όταν χτυπάει, ο νους είναι στραβός ή ο άνθρωπος που τον χρησιμοποιεί είναι κουρασμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​τον χτύπησε με το μαστίγιο του, τότε είναι dirham για τον αριθμό των μαστιγίων ….

…Εάν το βλέπετε καλά σε ένα όνειρο, τότε δείχνει καλή κατάσταση σε αυτόν τον κόσμο, καλές ειδήσεις και ευτυχία . Και αν τον βλέπετε ως μαύρο, τότε δείχνει καλές ειδήσεις μιας γυναίκας σε εκείνη που έχει μια έγκυο γυναίκα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και αν ένας από αυτούς φέρνει καλές ειδήσεις στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και αυτός είναι αηδιαστικό ). Και το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και το κίτρινο πρόσωπό του μπορεί να είναι υποκρισία . Και ειπώθηκε : Το σφύριγμα του δείχνει λατρεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τα πρόσωπά τους είναι ορατά από τα ίχνη της προσκύνησης ). Είναι το κιτρινωπό πρόσωπο . Και όποιος από τους Αιθίοπες και τους Νέγρους είδε ότι το πρόσωπό του ήταν λευκό δείχνει την υποκρισία του . Και αν δει τη σάρκα των μάγουλων του να φύγει, θα ρωτούσε τους ανθρώπους και θα ζούσε μόνο από το θέμα . Και στην hadeth : ( Το ζήτημα παραμένει σε έναν από εσάς μέχρι να συναντήσει τον Θεό και δεν υπάρχει σκέδαση κρέατος στο πρόσωπό του .) Εάν βλέπει σκοτάδι ή στρέβλωση στο πρόσωπό του, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ή την έλλειψη της κατάστασής του . Και αν βλέπει το πρόσωπό του μπλε, τότε είναι εγκληματίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και οι εγκληματίες εκείνη την ημέρα θα είναι γεμάτοι με μπλε ). Και αν βλέπει το πρόσωπό του μαύρο, τότε δείχνει μεγάλο αριθμό ψεμάτων, ή αίρεση που έφερε στη θρησκεία του . Εάν το πρόσωπό του είναι μεγάλο, αυτό δείχνει το ανάστημα του . Ίσως το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει αγάπη και αγάπη . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μαυρίσει το πρόσωπό της με αιθάλη, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν βλέπει ότι φοράει άρωμα, τότε είναι καλό για αυτήν και τον σύζυγό της . Η ευχέρεια του προσώπου, το χαμόγελο και η λευκότητά του είναι απόδειξη της καλής κατάστασης του ιδιοκτήτη του, είτε νεκρού είτε ζωντανού . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο πρόσωπα σε ένα όνειρο δείχνει ένα κακό τέλος, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : (Ο Θεός δεν κοιτάζει τα δύο πρόσωπα ). Και όποιος είδε ότι είχε πρόσωπα έδειξε ότι είχε απομακρυνθεί από το Ισλάμ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και οι άγγελοι χτυπούν τα πρόσωπά τους ). Ίσως το μαύρο χρώμα του προσώπου να δείχνει φόβο . Και το σπάσιμο του προσώπου δείχνει έλλειψη σεμνότητας . Το Samaajah στο πρόσωπο είναι ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα ασημένιο λάκκο, τότε χτυπά μια γυναίκα ή μια σκλάβα, και όποιος πιστεύει ότι έχει αγγεία από ασήμι ή άγνωστα dirham σε οποιοδήποτε από τα αγγεία, τότε κρύβει κρυφά ή καταθέτει χρήματα και αντικείμενα, και αν βλέπει ότι το πλήρωσε σε κάποιον άλλο, τότε το καταθέτει κρυφά ή χρήματα και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει ένα ντιρχάμ αν είναι φρέσκο ​​λευκό, χτυπάει ντιρχάμ σε εγρήγορση όπως το είδε, και αν ήταν μαύρο, τότε είναι φταίξιμο και διαμάχη και ειπώθηκε και όποιος είδε ότι χάθηκε ένα dirham για αυτόν, τότε παραπονιέται για τον γιο του ή για κάτι που μισεί γι ‘αυτόν και αν δει ότι είχε αφαιρεθεί από αυτόν ή ένα dirham είχε φύγει από αυτόν , ο γιος του πέθανε και όποιος το είδε ότι χτύπησε χρήματα τότε θορυβώδες και άσχημα λόγια, και αν ξέρει τον αριθμό τους, τότε είναι ελαφρύτερο και πιο εύκολο για αυτόν και όποιος βλέπει ότι λιώνει ασήμι, τότε είναι σαν κάποιος που λιώνει χρυσό, αλλά είναι ελαφρύτερο…

…Οι πόρτες : Οι ανοιχτές πόρτες είναι οι πύλες του βιοπορισμού, και η πόρτα του σπιτιού είναι οι αξίες του, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτό είναι στις αξίες του σπιτιού . Αν δει μια μικρή πόρτα στη μέση του σπιτιού του, τότε δεν του αρέσει, γιατί μπαίνει στους ανθρώπους της ντροπής, και θα μπει σε αυτό το σπίτι για να προδώσει τη γυναίκα του . Το νόημα των θυρών των σπιτιών εμπίπτει στις γυναίκες, και αν είναι καινούργια, είναι παρθένες, και εάν είναι απαλλαγμένες από κλεισίματα, τότε είναι παρθένες . Και αν δει την πόρτα ενός σπιτιού να πέσει, να σκιστεί, να καεί ή να σπάσει, αυτό είναι μια καταστροφή για τις αξίες του σπιτιού . Εάν η πόρτα του σπιτιού του είναι μεγάλη ή διευρυμένη και ισχυρή, τότε είναι η καλή κατάσταση των αξιών και αν βλέπει ότι ζητά την πόρτα του σπιτιού του, τότε δεν το βρει, τότε μπερδεύεται μια κοσμική υπόθεση . Και όποιος βλέπει ότι μπήκε μέσα από μια πύλη, και αν βρίσκεται σε διαμάχη, τότε νίκησε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εισαγάγετε την πόρτα πάνω τους, και αν την εισάγετε, θα νικήσετε ». Εάν βλέπει πόρτες που έχουν ανοίξει από γνωστά ή άγνωστα μέρη, τότε οι πόρτες αυτού του κόσμου ανοίγονται για αυτόν, εκτός εάν ξεπεράσει το πεπρωμένο του, και αν προχωρήσει πέρα ​​από αυτό, τότε διακόπτει το σπίτι και το καταστρέφει . Εάν οι πύλες είναι στο δρόμο, τότε αυτό που παίρνει από αυτόν τον κόσμο πηγαίνει στους ξένους και τους κοινούς ανθρώπους . Και εάν ανοίχτηκε σε ένα σπίτι του σπιτιού, αυτό δόθηκε στους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι η πόρτα του σπιτιού του έχει επεκταθεί πέρα ​​από τον αριθμό των θυρών, τότε είναι η είσοδος ενός λαού πάνω του χωρίς άδεια σε μια καταστροφή, και ίσως η κατάρρευση της πόρτας του σπιτιού από τη θέση του ήταν ο θάνατος του ιδιοκτήτη του σπιτιού για τη δημιουργία του και την αλλαγή του από τους ανθρώπους του σπιτιού του . Εάν βλέπει ότι βγήκε από μια στενή πύλη σε μια ευρεία, τότε είναι η έξοδος του από στενή σε πλάτη, και εκείνων που βρίσκονται σε κόλπο . Και αν δει ότι το σπίτι του έχει δύο πόρτες, τότε η σύζυγός του είναι διεφθαρμένη, και αν δει δύο δαχτυλίδια στον πολτό του, τότε οφείλει ένα χρέος στον εαυτό του, και αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση . Και η απόφραξη της πόρτας του σπιτιού είναι μια μεγάλη ατυχία για τους ανθρώπους του σπιτιού . Το κατώφλι : μια γυναίκα : Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ αλ-Χαλίλ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε στη γυναίκα του γιου του Ισμαήλ : Πες του ότι δεν είναι το κατώφλι της πόρτας σου και του είπε ότι, έτσι την χώρισε, και ειπώθηκε ότι το κατώφλι είναι το κράτος, και το κάλυμμα είναι η γυναίκα, και ο πυλώνας είναι το κεφάλι του σπιτιού και οι αξίες της, οπότε την ξεριζώθηκε για τις αξίες του σπιτιού μετά τη δόξα και η απουσία της Από την όψη ο θάνατος των αξιών, όπως και η απομάκρυνση των αμαρτιών της γυναίκας χωρίζει . Αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα σε ένα όνειρο το ανώτερο υπέρθυρο της πόρτας μου έπεσε στο κάτω, και είδα τις δύο πόρτες να πέφτουν, και μία έπεσε έξω από το σπίτι και η άλλη μέσα στο σπίτι . Της είπε : Έχετε έναν απουσιάζοντα σύζυγο και γιο; Είπε ναι . Είπε: Όσο για την πτώση των ανώτερων στρωμάτων, ο σύζυγός σας θα έρθει γρήγορα, και για το κλείστρο που πέφτει έξω, ο γιος σας παντρεύεται μια παράξενη γυναίκα . Σύντομα, μέχρι που ο σύζυγος και ο γιος της παρουσίασαν μια παράξενη συγκέντρωση ….

…Μια γλυκόριζα είναι σε ένα όνειρο ένας κουτσομπολεός που αναζητά πλούσιους άντρες για να μειώσει το όφελος από αυτούς . Εάν ο ασθενής δει γλυκόριζα στο σπίτι του ή κολλήσει στο σώμα του, θα πεθάνει . Και η γλυκόριζα στην πόρτα, το κρεβάτι ή το τραπέζι είναι ασθένεια και ασθένεια στο σώμα εκείνου που το βλέπει . Και η γλυκόριζα μπορεί να υποδηλώνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών και την έλλειψη χρημάτων, για το ρητό τους : Τα παιδιά είναι τα ακάρεα του χρήματος, και τα υφάσματα είναι εχθρός της οικογένειας ….