…Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά χρήματα μαζί, και αυτό που του συνέβη είναι επιβλαβές, τότε δείχνει ότι είναι μεταξύ των ξένων και παίρνει καλό και επωφελείται από αυτούς, και αν έχει κάποια ζημιά από αυτούς, τότε δηλώνει ότι η ζημιά και το κακό έχουν προκύψει από τους αντιπάλους ….

…Αν είδε ότι του είχε δώσει κάτι, θα τιμήθηκε. Αν του έδινε το προοίμιό του, θα του έδινε σκλάβος ή θα παντρευόταν μια γυναίκα που συνδέεται με μερικούς σουλτάνους ….

Τι γίνεται με το να βλέπεις τους νεκρούς, αυτό έχει μια πρακτική εξήγηση και μπορούν να συγκλίνουν τα πνεύματα των ζωντανών και των ψυχών των νεκρών; Α : Οι μελετητές έχουν αποδείξει αυτόν τον τύπο όρασης, και ορισμένοι από αυτούς το θεωρούσαν ένα είδος ορθής ή ορθής όρασης. Ο Ibn al-Qayyim είπε (Al- Ruwah _ σελ. 63) Το σωστό όραμα έχει τμήματα : Ένα από αυτά είναι : μια έμπνευση ότι ο Θεός, δόξα Του, ρίχνει στην καρδιά ενός υπηρέτη, και μεταξύ αυτών : η συνάντηση του την ψυχή του ύπνου με τις ψυχές των νεκρών από την οικογένειά του και τους συγγενείς του, τους συντρόφους του και άλλους, όπως : η ανάληψη της ψυχής του στο Θεό, η δόξα σε Αυτόν, και η ομιλία της προς Αυτόν, συμπεριλαμβανομένης : Η ψυχή του μπαίνει στον Παράδεισο και την μαρτυρεί , και ούτω καθεξής. Η συνάντηση ζωντανών και νεκρών πνευμάτων είναι ένας από τους τύπους των αληθινών οραμάτων που έχουν οι άνθρωποι με το ίδιο είδος αισθησιακών . Απόδειξη αυτού του στίχου : (Ο Θεός πεθαίνει όταν ο θάνατός της και που δεν ήταν στο όνειρό της εξετάζοντας αυτό που πέρασε από το θάνατο και έστειλε τον άλλο σε επ ‘αόριστον σε αυτά τα σημάδια για όσους αντανακλούν ..) [ κλίκες : 42] Αυτό είναι η έννοια του στίχου, ότι ο Θεός τελειώνει Οι ζωές των υπηρέτων παίρνοντας τις ψυχές τους στο τέλος της ζωής τους (και αυτός που δεν πέθανε στον ύπνο της ) δηλαδή ο χρόνος του ύπνου το αποτρέπει από να ενεργεί σαν να ήταν ένα κατασχεθέν πράγμα, οπότε αυτός που καταδικάστηκε σε θάνατο ενώ κοιμάται το παίρνει ενώ κοιμάται και στέλνει τον άλλο που δεν καταδικάστηκε σε θάνατο, οπότε ο ιδιοκτήτης του ζει μέχρι το τέλος της ζωής του . Ο Ιμπν Αμπάς και άλλοι σχολιαστές είπαν : Οι ψυχές των ζωντανών και των νεκρών συναντιούνται σε ένα όνειρο, ώστε να εξοικειωθούν με αυτό που θέλει ο Θεός από αυτούς. Αν όλοι θέλουν να επιστρέψουν στα σώματα, ο Θεός αρπάξει μαζί του τις ψυχές των νεκρών και στέλνει ψυχές στα σώματά τους . ( Abu Bakr Al-Jazaery – σελ. 1124) Έτσι, ο πραγματικός θάνατος ονομάζεται μεγάλος θάνατος, και ένας θάνατος ύπνου ονομάζεται δευτερεύων θάνατος, και ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του, όταν ξύπνησε από τον ύπνο του θα έλεγε : ( Δόξα στον Θεό, που μερικές φορές αφού μας σκότωσε και σε αυτόν είναι ανάσταση ) , οπότε κάλεσε τον ύπνο θάνατο . Και το είδε αυτό από τη Σουντά, εννοώ, την ψυχή που κρατάει αυτό που έκαναν οι δύο σεΐχηδες από το Χαντίθ της ικεσίας πριν πάει για ύπνο. Εκείνος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Αν κάποιος από εσάς πάει στο κρεβάτι του, αφήστε τον να κουνήσει το κρεβάτι του μέσα στο πέπλο του, τότε δεν ξέρει τι τον άφησε πίσω, τότε λέει : το όνομά σου, Κύριέ μου, έβαλα το πλευρό μου και μαζί σου το ανυψώνω αν το κρατούσα, οπότε έχω έλεος, και αν της στείλω, θα το διατηρήσω με αυτό που διατηρείς τους δικούς σου υπηρέτες )). Και ο μάρτυρας να συλλάβει την ψυχή σε ένα όνειρο και να την στείλει, και επειδή αναφέρεται κάτι, ήταν ένας από εκείνους που ήταν διάσημοι για την υπακοή, την προσευχή, τη νηστεία και τη φιλανθρωπία που διαμαρτύρονταν πάντα για την έλλειψη οράσεως του για τον αποθανόντα πατέρα του, με μεγάλη φήμη για το να βλέπει τους νεκρούς και τις συνθήκες τους, και πολλοί από αυτούς που ήταν κοντά του ρωτήθηκαν για τους νεκρούς τους, και ήταν έκπληκτος που δεν τον είδε στον πατέρα του, και μια φορά τον συνάντησα με χαρά, αρπακτικός και χαρούμενος, και έλεγα τι καλές ιδιότητες θέλετε για την κατάστασή του, και πριν τον ρωτήσω για την ευτυχία του, με έσπευσε σαν να αποκάλυψε την ερώτησή μου λέγοντας, είδα τον πατέρα μου χθες, είδα τον πατέρα μου χθες, και μου είπε τα οράματά του, έτσι Του είπα : Καλό, είδα το κακό cuvette, ο Θεός πρόθυμος, ευχαριστώ τον Θεό αυτό το όραμα είναι καλύτερο για σένα, και μπορεί ο Θεός να ωφελήσει τον πατέρα σου, τον Θεό Verwah στην κατάστασή σου, οπότε Nhspk God Hsepk δεν συνιστούμε στον έναν Θεό, (αυτό συμφωνήθηκε στους Σουνίτες ότι οι νεκροί επωφελούνται από την αναζήτηση γείτονας orhoods, Bdaaihm και Astgfaarham, φιλανθρωπία, νηστεία και ανάγνωση Κορανίου και άλλων έργων, αυτό το κεφάλαιο μιλά για την εξήγηση του δόγματος Tahhaawi σήμα Ibn Abi Ezz Hanafi σελ. 115 επ. ) έκλαψε πολύ τον Χάματ Θεό και ζήτησε συγχώρεση, απέδειξε ότι οι ψυχές των νεκρών σε ποικίλα Mstqrha στον μεγαλύτερο ισθμό του ισθμού, η αναντιστοιχία : οι ζωές των υψηλότερων πνευμάτων Illiyun Alonbea A, συμπεριλαμβανομένων : πνευμάτων στις καλλιέργειες πράσινων πουλιών όπως μερικά των μαρτύρων, και μερικοί φυλακίζονται στην πύλη του Ουρανού, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στους τάφους τους, και μερικοί από αυτούς είναι η έδρα της Πύλης των Ουρανών, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στη γη των οποίων η ψυχή δεν έχει ανέβει στον Ύψιστο, και στο Βιβλίο του Πνεύματος ο Ibn al-Qayyim φρόντισε για τέτοιες έρευνες…

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

Εάν βλέπει ότι η ανάσταση έχει τεκμηριωθεί μόνο του, τότε τα οράματά του δείχνουν το θάνατό του, όταν αναφέρθηκε στην αναφορά ότι αυτός που πεθαίνει θα έχει την ανάστασή του.

…Ο νεκρός σας είναι σε ένα όνειρο σαν βουνό, μονοπάτι ή μέρος που δείχνει την αποσύνθεση του αρσενικού . Ίσως έδειξε την εκπλήρωση της υπόσχεσης ….

…Ποια είναι η θεραπεία για την αϋπνία; Η αϋπνία δεν κοιμάται τη νύχτα . Έχει εξαπλωθεί και επιδεινωθεί, ειδικά σε αυτήν τη σύγχρονη εποχή, και δεν είναι πιο ευεργετικό ή πιο αποτελεσματικό από τις καθαρές προφητικές συνταγές για τη θεραπεία αυτής της ασθένειας, και αφού μπήκαμε στο τεράστιο πεδίο του έτους σας έφερα τα ακόλουθα φάρμακα, οπότε φάτε τους, πίνουν, και ταΐζουν τους φτωχούς φτωχούς . Ο Al-Tirmidhi διηγείται στο Sunnah ότι ο Buraidah είπε : Ο Khaled διαμαρτυρήθηκε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού ! Ποτέ δεν κοιμάμαι το βράδυ από την αϋπνία, οπότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Αν πάω στο κρεβάτι σου, πες : Ω Θεέ, Κύριε των επτά ουρανών και όσα έμεινα, και Κύριε του δύο γη και ό, τι έχω κατεβάσει, και ο Κύριος των δαιμόνων και αυτό που έχω μείνει, γίνε μου γείτονας από το κακό της δημιουργίας σου, όλα αυτά που ένας από αυτούς πρέπει να με εγκαταλείψει. Ή με θέλει, τη δόξα του γείτονά σου, τη δόξα του επαίνους σου, και δεν υπάρχει κανένας θεός εκτός από εσένα . Ο Al-Tirmidhi είπε : Πρόκειται για ένα Χαντίθ του οποίου η αλυσίδα μετάδοσης δεν είναι ισχυρή . Ωστόσο, αυτό το Χαντίθ υποστηρίζεται από αυτό που τους δίδαξε από φόβο : Ζητώ καταφύγιο στα τέλεια λόγια του Θεού από τον θυμό και την τιμωρία Του, το κακό των υπαλλήλων Του, και τις ιδιοτροπίες των δαιμόνων, και ζητώ καταφύγιο σε Σου, Κύριε , να παρευρεθούν . Και αναφέρθηκε επίσης σε μια αφήγηση του Ibn al-Sunni, ότι ο Zaid bin Thabit, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, διαμαρτυρήθηκε για αϋπνία στον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, και του είπε : Πες : Ω Θεέ, τα αστέρια εξαπατούνται, και τα μάτια έχουν ηρεμήσει, και είστε ζωντανοί και ζείτε, μην κοιμάστε. Ω γειτονιά, Ω Κέιμ, ηρέμησε. Νύχτα και κοιμήσου τα μάτια μου . Το είπε, οπότε πηγαίνω στον Θεό Παντοδύναμο να κάνει ό, τι βρήκε . Ο Abdullah bin Amr ibn al-Aas, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, τους χρησιμοποιούσε από το μυαλό των γιων του, και όποιος δεν κατάλαβε τα βιβλία του, τότε το σχολίασε, και δεν είναι εμφανής η σημασία αυτής της δικαιολογίας θεραπεία αυτής της ασθένειας . Βλέπε : Zad al- Ma`ad του Ibn Qayyim al- Jawziyyah: 4/212….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Το να ονειρεύεσαι να περπατάς μέσα από αρωματικά χωράφια αλφάλφα αποτελεί το νέο και θέτει στα χέρια του ονειροπόλου ό, τι θέλει . Αυτό το όνειρο υπόσχεται στον αγρότη μια καλλιέργεια προφυλακτήρα και τη νεολαία του πλούτου . Τα μαραμένα πεδία του τριφυλλιού στο όνειρο προκαλούν βασανισμό και στεναγμούς . Εάν ονειρευτήκατε το τριφύλλι, αυτό προβλέπει ότι μια ανάκαμψη θα σας επιτεθεί . Εάν το κορίτσι ονειρεύεται ότι βλέπει ένα φίδι να τσαλακώνει το ανθισμένο τριφύλλι, αυτό προβλέπει ότι σύντομα θα απογοητευτεί από την αγάπη και το περιβάλλον της θα είναι ζοφερό και απογοητευμένο, παρόλο που φαίνεται ξεχωριστά τυχερή στα μάτια των φίλων της ….

…Ζήλια Αν ονειρεύεσαι ότι ζηλεύεις τη γυναίκα σου, αυτό σημαίνει την επιρροή των εχθρών και των στενόμυαλων ανθρώπων . Εάν ζηλεύετε τη φίλη σας, θα ψάχνετε έναν αντίπαλο . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι ζηλεύει τον άντρα της, θα βρει πολλά δύσκολα γεγονότα που την ενοχλούν και θα την κάνουν ευτυχία αντικείμενο γελοιοποίησης . Εάν ένα κορίτσι ζηλεύει τον φίλο της, θα διαπιστώσει ότι προσελκύεται περισσότερο στις γοητείες άλλων γυναικών παρά σε αυτήν . Αν οι άνδρες και οι γυναίκες ζηλεύουν τις δημόσιες υποθέσεις, θα αντιμετωπίσουν πολλά θλιβερά προβλήματα στην τρέλα της καθημερινής εργασίας ….

…Ιερέας Βλέποντας έναν ιερέα σε ένα όνειρο προβλέπει ότι θα υπάρξουν αλλαγές για το χειρότερο και ότι θα κάνετε ένα ανεπιτυχές ταξίδι . Αν δείτε έναν ιερέα να κηρύττει, αυτό προβλέπει ότι ένα πονηρό άτομο θα σας τραβήξει σε κακό . Αν όμως ονειρεύεσαι ότι είσαι ιερέας, αυτό προβλέπει ότι θα σφετεριστείς τα δικαιώματα των άλλων ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Εάν βλέπεις τον εαυτό σου γυμνό σε ένα όνειρο, αυτό είναι προάγγελος σκανδάλου και προβλημάτων για σένα . Το να βλέπεις τους άλλους γυμνούς σε ένα όνειρο σημαίνει ότι υπάρχουν κακοί άνδρες που σε δελεάζουν να αποκλίνεις από το δρόμο της δικαιοσύνης . Θα αρρωστήσετε που θα οδηγήσει σε αποτυχία . Αν ονειρευόσασταν ότι ξαφνικά ανακάλυψες τον εαυτό σου γυμνό και ότι προσπαθείς να καλύψεις, αυτή είναι η ερμηνεία της ότι διαπράξεις απαγορευμένες απολαύσεις σε αντίθεση με την ανατροφή και τη γενναιόδωρη ανατροφή σου και ότι προσπαθείς να διορθώσεις τη συμπεριφορά σου . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι θαυμάζει το γυμνό της, τότε αυτό σημαίνει ότι θα κερδίσει αυτό που ζητά, αλλά δεν θα κερδίσει τον σεβασμό των έντιμων ανθρώπων . Θα κερδίσετε πλούτο και φήμη για την ομορφιά του . Εάν ονειρεύεται ότι είναι άσχημη, αυτό σημαίνει ότι ένα σκάνδαλο θα κλονίσει τη φήμη της . Και αν ονειρευόταν να κολυμπήσει γυμνή σε καθαρά νερά, θα εμπλακεί σε απαγορευμένες σεξουαλικές σχέσεις, αλλά σύντομα θα αρρωστήσει και θα χάσει την ομορφιά της . Και αν δει άνδρες να κολυμπούν γυμνά σε καθαρά νερά, αυτό σημαίνει ότι θα έχει πολλούς εραστές . Και αν το νερό είναι θολό, αυτό σημαίνει ότι ένας ζηλιάρης ανεμιστήρας θα προκαλέσει τα προβλήματά της και ένα σκάνδαλο που θα την καταστρέψει ….

…Και όποιος βλέπει τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, θα υποστεί αδικία, φυλάκιση και αποξένωση από τους συγγενείς του, και θα ντροπιασθεί, τότε θα έρθει σε έναν βασιλιά και οι εχθροί θα τον υποταχθούν . Έχει ειπωθεί στην έκφραση ότι ο αδελφός είναι ένας εχθρός, και αυτό είναι απόδειξη της αφθονίας της φιλανθρωπίας για τον ιδιοκτήτη του, για ο Παντοδύναμος, δήλωσε : «Και να δώσει ελεημοσύνη σε μας .» Αφηγήθηκε ότι μερικοί άνθρωποι είδαν σαν ο Γιουσέφ, να του έδωσε έναν από τους σκλάβους του, και παρατήρησε ότι είχε γίνει εκφραστικός . Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Καρμάνι είδε σαν να του μίλησε ο Γιουσέφ, οπότε του είπε να μου διδάξει τι σας είχε διδάξει ο Θεός, οπότε φόρεσε το δικό του πουκάμισο, οπότε ξύπνησε και αυτός ήταν ένας από τους εκφραστές . Με την εξουσία του Ibn Sirin, είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν να μπήκα στο τζαμί, έτσι ήμουν με τρεις σεΐχες και ένας νεαρός είχε ένα καλό πρόσωπο δίπλα τους, οπότε είπα στον νεαρό άνδρα : Ποιος είσαι, μπορεί ο Θεός να σε κάνει έλεος; Είπε : Είμαι ο Γιούσεφ. Είπα : Είναι αυτά τα sheikhdoms; Είπε : Οι πατέρες μου ο Αβραάμ, ο Ισαάκ και ο Ιακώβ, οπότε είπα ότι μου δίδαξε αυτό που σου δίδαξε ο Θεός. Είπε, έτσι άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα ότι βλέπω τη γλώσσα σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα στα μάγουλά σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, είπα ότι βλέπω την καρδιά σου Τότε είπε, «Μην φοβάσαι», και αυτό που μου είπε έγινε όραμα, εκτός αν το κοίταζα στο χέρι μου ….

…Το πρόσωπο αυτού του ονείρου είναι πολύ ευνοϊκό εάν βλέπετε χαρούμενα, λαμπερά πρόσωπα, αλλά απεικονίζει προβλήματα εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα, αιματηρά ή συνοφρυώνονται στο πρόσωπό σας . Εάν ένας νεαρός ονειρεύεται ένα αιματηρό πρόσωπο, τότε αυτό προβλέπει διαμάχες με την αγαπημένη . Όσο για τον εραστή, εάν βλέπει το πρόσωπο αυτού που αγαπά φαίνεται παλιό, τότε αυτό υποδηλώνει χωρισμό και σχίσιμο των ευτυχισμένων συσχετίσεων . Αν δείτε ένα παράξενο και παράξενο πρόσωπο, αυτό δείχνει ότι οι εχθροί και οι αντιξοότητες σας περιβάλλουν . Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε το πρόσωπό σας, αυτό δείχνει δυστυχία . Για παντρεμένους ανθρώπους, αυτό το όνειρο απειλεί ότι θα το διαζύγιο συμβεί . Εάν σε ένα όνειρο βλέπεις το πρόσωπό σου στον καθρέφτη, αυτό δείχνει ότι είσαι αναστατωμένος με τον εαυτό σου που δεν μπορείς να εφαρμόσεις τα σχέδιά σου ή να βελτιώσεις τον εαυτό σου . Θα χάσετε επίσης την εκτίμηση των φίλων σας ….

…Σπάνια ένας άντρας ήρθε σε μια διασταύρωση και είπε ότι είδα ένα πουλί που πέταξε από τις παντόφλες μου, τότε ήρθα στη μητέρα μου, και με έφερε στην κοίλη της, και η διέλευση του είπε ότι αν πιστεύεις το όραμά σου , θα πεθάνεις και θα θαφτείς επειδή η πτήση του πουλιού είναι από τη δύναμή σου, η εκροή της ψυχής σου από το σώμα σου ….

…Συνέπεια Φινίρισμα και στολίδια 89 – από τον Χάριθ Μπιν λιοντάρι λογιστική και ξαναβάφτηκε και τον Χαλλάφ Μπιν Κασμίμ, μια ομάδα από τον Sa’eed bin Muslim είπε : Ενώ μια γυναίκα στην Aisha, όπως είπε : δεσμεύτηκε να πιστέψει στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν – , αυτό δεν εμπλέκει ο Θεός τίποτα, ούτε κλέβει ούτε Οζνί, ούτε σκοτώνει όταν δεν φέρει όρκο του Οβτρέ από τα χέρια και τα πόδια και πιο ανυπόφορο στον γνωστό Πόβοτ Λόρδο μου και τον Γουάφα Λι Ρούμπα, ορκίζομαι ότι δεν με βασανίζει Θεέ, Βοτάχα σε ένα όνειρο ο βασιλιάς της είπε : Όχι, εσένα ο Τάτμπεργκαν, και τα στολίδια σου αξιαγάπητα, και ο καλός σου Τκίντιν, και ο γείτονάς σου Ταντάν, και ο σύζυγός σου ανυπάκει, έπειτα έβαλε τα δάχτυλά του Το πέμπτο ήταν στο πρόσωπό της και είπε : Πέντε για πέντε, και εάν αυξήσατε το βάρος σας, τότε τα δάχτυλα θα είναι στο πρόσωπό της ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε έναν θυμωμένο άνδρα, τότε δείχνει μια καταστροφή για τους ανθρώπους του νοικοκυριού του, και όποιος βλέπει έναν θυμωμένο άτομο να του μιλάει, τότε αυτός που βλέπει ότι έχει βρει έναν ερεθιστικό και κρυφό, δείχνει ότι έχει διαπράξει τις ιδιοτροπίες της ψυχής ….

…Ο γάμος σε ένα όνειρο δείχνει τη φροντίδα του Παντοδύναμου Θεού . Ίσως ο γάμος να δείχνει οικογένειες, θρησκεία, ανησυχία και αγωνία . Εάν ένα άτομο παντρευτεί μια άγνωστη γυναίκα, αυτό δείχνει ότι ο όρος είναι κοντά, και το ταξίδι από το σπίτι στο σπίτι, και εάν είναι κατάλληλος για το εμιράτο, θα αναλάβει ή να πάρει μια θέση που του ταιριάζει . Εάν είναι ένας γάμος σύμφωνα με το έθιμο, τότε είναι μια θέση ή μια καλή φήμη . Ο γάμος ορίζεται ως μια τέχνη, οπότε όποιος βλέπει ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα, τότε πεθάνει, τότε εργάζεται σε ένα επάγγελμα από το οποίο παίρνει μόνο δουλειά, προβλήματα και ανησυχίες . Και όποιος πιστεύει ότι έχει παντρευτεί μια εβραϊκή γυναίκα, επιδιώκει ένα εμπόριο στο οποίο θα κερδίσει μια αμαρτία και θα διαπράξει αμαρτίες . Και όποιος πιστεύει ότι έχει παντρευτεί μια χριστιανή γυναίκα, επιδιώκει ένα εμπόριο στο οποίο είναι ψεύτικο . Αν είναι μαγιάν, τότε είναι τέχνη χωρίς θρησκεία . Αυτός που παντρεύεται μια πόρνη είναι μοιχείας . Όποιος παντρεύεται μια υγιή σύζυγο δεσμεύεται από σοβαρό περιορισμό . Και όποιος παντρεύεται ένα σκυλί, έχει χαμηλή τάξη . Και όποιος βλέπει ένα άτομο παντρεύεται μια γυναίκα και τη μεταδίδει σε αυτόν, θα λάβει χρήματα . Και όποιος βλέπει τη σύζυγό του παντρεύεται έναν άντρα με τη γυναίκα του Σουλτάνου, θα του δοθεί βασιλιάς αν είναι κατάλληλος για αυτό, διαφορετικά θα αναλάβει την εντολή . Και όποιος παντρευτεί μια νεκρή γυναίκα θα αποκτήσει πρόσβαση σε μια νεκρή ύλη, μπορεί να σταματήσει . Εάν η άρρωστη γυναίκα παντρευτεί, και όποιος δει τον άντρα και δεν τον γνωρίζει, τότε πεθαίνει. Ομοίως, εάν ο άρρωστος άνδρας παντρευτεί στον ύπνο του και δεν δει τη γυναίκα και δεν την γνωρίζει, τότε πεθαίνει . Και από τον σύζυγο της μητέρας του, πουλά την περιουσία του : Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι είναι παντρεμένη, τότε γεννά ένα σκλάβος, και αν εμφανιστεί σαν νύφη, γεννά ένα αγόρι . Εάν μια γυναίκα και έχει έναν γιο βλέπει ότι είναι παντρεμένη, τότε παντρεύεται τον γιο της . Εάν μια μόνη ή παντρεμένη γυναίκα παντρευτεί σε ένα όνειρο, θα αποκτήσει καλό . Εάν η γυναίκα παντρευτεί έναν νεκρό άνδρα, θα είναι χωρισμένη και φτωχή . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύτηκε μια γυναίκα και έχει μια γυναίκα ή μια γυναίκα, θα έχει μια επιλογή και εξουσία όσο και την ομορφιά και την εμφάνιση της γυναίκας, αν την επιθεωρήσει και την γνωρίζει. Εάν δεν την γνώριζε και ετοιμαζόταν για αυτόν, αυτό είναι απόδειξη του θανάτου του ή του θανάτου ενός ατόμου στα χέρια του . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται την κόρη ενός άγνωστου σεΐχη, θα υποφέρει πολύ καλό . Και αν μια γυναίκα δει ότι έχει παντρευτεί έναν άγνωστο σεΐχη, τότε θα κάνει πολύ καλό . Και αν ήταν άρρωστη, θεραπεύτηκε από την ασθένειά της . Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα από τη σύζυγό του, θα πρέπει να φτάσει στη μήτρα της και αν είναι ακόμα ζωντανή, η μήτρα της θα αποκοπεί . Και όποιος είδε ότι παντρεύτηκε ένα χαράμ, υπερισχύει η οικογένειά του . Και η σύζυγος σε ένα όνειρο είναι σύντροφος, εχθρός, καταπιεστικός κυβερνήτης, πικρός αντίπαλος ή βασιλιάς, και ό, τι του έχει δείξει η γη σε ό, τι αφορά την άνεση ή την κούραση, ή το καλό ή το κακό, η γυναίκα σαν αυτόν τον αποδίδεται για την ένδειξή του ….

…Le Barzoun : Ο παππούς του άντρα, οπότε όποιος βλέπει ότι ο Barzouna βρίσκεται σε βρωμιά και κοπριά, τότε ο παππούς του θα ανέβει και τα χρήματά του θα αυξηθούν . Και ειπώθηκε ότι ο μπάρτζουιν υποδηλώνει την υπο-σύζυγο, τον σκλάβο και τον υπηρέτη, και δείχνει τον παππού, την τύχη και τα προς το ζην, και η μέση υπερηφάνεια μεταξύ ενός αλόγου και ενός γαϊδουριού, και ο ξανθός από αυτούς είναι η θλίψη . Και όποιος οδηγεί με έναν αχυρώνα από τον οποίο είναι συνηθισμένος να οδηγεί μια φοράδα, το ανάστημά του θα αποκαλυφθεί, η δύναμή του θα μειωθεί και η εξουσία του ταπεινωθεί, και μπορεί να αφήσει τη γυναίκα του και να παντρευτεί τη μητέρα του . Όσο για τη συνήθεια του να οδηγεί γαϊδούρι, οδηγεί με προφυλακτικό, η μνήμη του οποίου αυξάνεται και τα κέρδη του αυξάνονται, και η δόξα του είναι υψηλή . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τον γάμο με τον ελεύθερο μετά τη χώρα . Και αυτό που είναι μεγαλύτερο από τον παράδεισο, είναι καλύτερο σε θέματα του κόσμου, οπότε όποιος βλέπει ότι η βαρβαρότητά του έρχεται σε σύγκρουση μαζί του, δεν είναι σε θέση να τον κρατήσει, τότε η γυναίκα του θα έχει τον έλεγχο και όποιος μιλάει Σε αυτόν, ο βαρσοβόλος θα πάρει μεγάλα χρήματα από τη γυναίκα του και το καθεστώς του θα αυξηθεί . Εάν βλέπει ότι έχει μια φωλιά, τότε θα κάνει μια χάρη στη σύζυγό του και δεν θα του ευχαριστηθεί για αυτό . Η οδήγηση ενός περιδότου είναι επίσης ενδεικτική του ταξιδιού . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο πίσω μέρος της φορτηγίδας του, θα ταξιδέψει μακριά και θα πάρει καλό στην πλευρά της γυναίκας του, και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει και πετάξει μαζί του μεταξύ ουρανού και γης, ταξιδεύει με τη γυναίκα του και η κατάστασή τους είναι αυξημένη . Αν δει ότι η γυναίκα του τον δαγκώνει, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Και ο θάνατος του θανάτου της γυναίκας του . Και όποιος έκλεψε τη φορτηγίδα του χώρισε τη γυναίκα του . Η απώλεια των κουκέτων είναι η ανηθικότητα της γυναίκας . Και όποιος βλέπει ένα σκυλί που πηδάει στις καραμέλες του, τότε ένας μαγικός εχθρός θα ακολουθήσει τη γυναίκα του . Ομοίως, αν ένας πίθηκος πηδήξει πάνω του, τότε ένας Εβραίος ακολουθεί τη γυναίκα του και ο φαλακρός αετός είναι στην εξουσία, και τα λιοντάρια είναι χρήματα και σέλα . Και όποιος είδε ότι ένας άγνωστος Μπίρτζουν μπήκε στη χώρα του χωρίς εργαλείο, ένας μη Άραβας άντρας μπήκε σε αυτήν τη χώρα . Οι θηλυκές γαρίδες τρέχουν την πορεία του θηλυκού αλόγου . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι δύο άντρες μπήκαν στον Αλή, ένας από αυτούς σε μια καταστροφή, και ο άλλος σε έναν φαλακρό αετό, και με τον ιδιοκτήτη των φαλακρών αετών ένα πέος ήταν τρυπημένο με αυτό . Ο Ιμπν Σιρίν της είπε : Φοβάστε τον Θεό και προσέξτε τον ιδιοκτήτη των φαλακρών αετών. Όταν η γυναίκα έφυγε από τον Ibn Sirin, ένας άνδρας την ακολούθησε από τον Ibn Sirin, οπότε μπήκε σε ένα σπίτι στο οποίο μια γυναίκα κατηγορήθηκε ότι ήταν ιδιοκτήτης του φαλακρού αετού . Ο Ιμπν Σιρίν είπε όταν η γυναίκα τον άφησε . Ξέρετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης των φαλακρών αετών; Είπαν όχι . Είπε : Έτσι και ο συγγραφέας, βλέπεις τους φαλακρούς αετούς υπόλευκους σε μαύρο, και για τον αδάμ, έτσι και ο ιδιοκτήτης της εξουσίας του Εμίρ της Μπάσρα και όχι αβοήθητος ….

…Κόλαση Αν ονειρεύεσαι ότι είσαι στην Κόλαση, θα πέσεις σε πειρασμούς που θα σου εξαντλήσουν οικονομικά και ηθικά . Αν δείτε τους φίλους σας στην κόλαση, αυτό σημαίνει ατυχία και κουραστική ανησυχία . Θα ακούσετε για την ατυχία ενός φίλου . Εάν ονειρεύεστε να ουρλιάζετε στην κόλαση, αυτό σημαίνει ότι οι φίλοι σας δεν θα μπορούν να σας βγάλουν από τις παγίδες των εχθρών ….

…Παππούς Αν ονειρεύεσαι τον παππού, αυτό σημαίνει ότι θα είσαι πολύ ύποπτος και εμμονή για τα ήθη και την ευχαρίστησή σου . Είναι πιθανό να προκαλέσετε θλίψη σε κάποιον που αγγίζει την καρδιά σας ….

…Ένα δάκρυ Εάν ονειρεύεσαι ότι τα μάτια σου ρίχνουν δάκρυα, αυτό προβλέπει ότι η θλίψη θα σε κατακλύσει . Εάν δείτε άλλους να χάνουν δάκρυα, αυτό σημαίνει ότι η θλίψη σας θα επηρεάσει τα συναισθήματα των άλλων και θα διαλύσει την ευτυχία τους ….

…Ορυχείο Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε σε ορυχείο, τότε θα πρέπει να περιμένετε αποτυχία στις ανησυχίες σας . Αλλά αν ονειρεύεσαι να έχεις ένα ορυχείο, τότε θα σου πέσει μια περιουσία στο μέλλον ….

…Ψέματα Αν ονειρεύεσαι ότι ψεύδεις για να ξεφύγεις από την τιμωρία, αυτό δείχνει ότι θα συμπεριφερθεί ανέντιμα με ένα αθώο άτομο . Αλλά αν ψέψετε για να προστατεύσετε έναν φίλο από την τιμωρία που δεν του αξίζει, αυτό σημαίνει ότι θα υποβληθείτε σε πολύ άδικη κριτική για τη συμπεριφορά σας, αλλά θα ξεπεράσετε το επίπεδο αυτών των κριτικών και θα απολαύσετε τη φήμη . Εάν ακούσετε άλλους να λένε ψέματα, αυτό δείχνει ότι προσπαθούν να σας προετοιμάσουν ….

…Είναι κακό οιωνό να ονειρεύεσαι να βλέπεις μια δυσάρεστα πρησμένη κοιλιά . Δείχνει μια απελπιστική ασθένεια . Εάν δείτε κάτι να κινείται στο στομάχι, αυτό προβλέπει ταπείνωση και σκληρή δουλειά . Εάν δείτε ένα υγιές στομάχι, αυτό υποδηλώνει τρελές επιθυμίες . Εάν βλέπετε την κοιλιά σας σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε μεγάλες ελπίδες, αλλά είναι επιτακτική ανάγκη να περιορίσετε το πείσμα σας και να διπλασιάσετε τις ενέργειές σας στην εργασία σας καθώς η ευχαρίστηση πλησιάζει τη ζημιά σας . Και αν δείτε το στομάχι σας να τσαλακώνει, αυτό προειδοποιεί ότι οι ψεύτικοι φίλοι θα σας παρενοχλήσουν και θα σας προκαλέσουν . Αν το δείτε πρησμένο, θα αντιμετωπίσετε αντιξοότητες, αλλά θα το ξεπεράσετε και θα απολαύσετε τους καρπούς της εργασίας σας . Εάν δείτε αίμα να προέρχεται από την κοιλιά, τότε αυτό προφητεύει ατύχημα ή τραγωδία στην οικογένειά σας . Η κοιλιά του μωρού, εάν βρίσκεται σε μια απεριόριστη κατάσταση, προβλέπει ότι η λοίμωξη θα σας ακολουθήσει ….

…Εάν κάποιος βλέπει το πρόσωπό του μαύρο και φοράει λευκά ρούχα, τα οράματά του δείχνουν ότι γεννά μια κόρη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και αν κάποιος από αυτούς κηρύξει στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο ». Ο Διοικητής των Πιστών είδε τον Μαχντί, ο Θεός να τον έχει έλεος, στον ύπνο του, σαν το πρόσωπό του να είναι μαύρο, οπότε παρακολουθούσε με πανικό, και κάλεσε τον Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Κιρμάνι, οπότε σηκώθηκε από τον Ο Σέρτζαν, και του είπε τα οράματά του, και είπε : Θα έχετε μια κόρη, και απαγγέλλει αυτόν τον στίχο, και τον έφερε μια κόρη εκείνη τη νύχτα, οπότε ήταν χαρούμενος από αυτό και το καλύτερο βραβείο του ….

…Χοιρινό : Ένας μεγάλος, πλούσιος άνθρωπος, διεφθαρμένος στη θρησκεία, κακό κέρδος, βρώμικος, βρώμικος, άπιστος ή χριστιανός, πεισματάρης και άσχημος, και η σάρκα, το λίπος, τα μαλλιά, η κοιλιά και το δέρμα του είναι απαγορευμένα και περιφρονητικά χρήματα, και η οικογένειά μου είναι εύφορη άντρας που έχει ένα απαίσιο κέρδος και θρησκεία, και όποιος τείνει τα γουρούνια, έχω και έναν κηδεμόνα πάνω σε έναν λαό, και ο οποίος η κατοχή ή η κατοχή του σε ένα μέρος ή το πλησιέστερο του έχει πληγεί απαγορευμένα χρήματα, και τα παιδιά και το γάλα του είναι συμφορά στα χρήματα εκείνων που το πίνουν, ή στο μυαλό του, και όποιος οδηγεί ένα γουρούνι χτυπά έναν σουλτάνο ή θριαμβεύει σε έναν εχθρό, και όποιος βλέπει ότι περπατά ως χοίρος περπατά, παίρνει ένα καλαμπόκι ενός ματιού νωρίτερα, και χοιρινό μαγειρεύεται και ψήνεται τα επείγοντα haram χρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν στο κρεβάτι μου ένα γουρούνι, τότε είπε : Πήγε σε μια απίστευτη γυναίκα . Και αφηγήθηκε ότι ο Khusra, ο Anu Sharwan, είδε σαν να έπινε από μια μαρμελάδα χρυσού και με ένα χοίρο να πίνει από τη μαρμελάδα, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Αφαίρεσε την πέτρα των συζύγων σου και τις παλλακίδες σου από τους ευνούχους και τους υπηρέτες και τα παιδιά, και τους συγκέντρωσε και με έφερε μαζί σου με τα μάτια. : είπε τα κλάσματα, σε καθένα από αυτά : πικρό Feltrqs, έκανε αυτό που του ζήτησε, και όταν τελείωσε το χορό Nuba για να τα τρέξει, του είπε μια από τις παλλακίδες : O βασιλιάς Oafha του χορού και του γυμνού, είναι συνεχείς συνεσταλμένοι, είπε ότι πρέπει να είναι έτσι, όταν απογυμνώθηκε και βρήκε έναν άνδρα, η διασταύρωση του είπε : Ω βασιλιά, αυτή είναι η ερμηνεία του οράματός σας. Όσο για τη μαρμελάδα, αυτό είναι απόρρητο, και για το ποτό σας, θα το απολαύσετε, και για τον χοίρο που συμμετείχε μαζί σας στο πόσιμο, αυτός είναι ένας άντρας ….

…Το όραμα της Sawda Μπιντ Zam’a ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού – μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν – θα την παντρευτεί 58 – στην αρχή του Ιμπν Αμπάς ο οποίος είπε : Soudah Bint Zam’a ήταν με το μεθυσμένο Μπιν Amr, μου ο αδελφός Suhail bin Amr, και είδε σε ένα όνειρο σαν ο Προφήτης – να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – δέχτηκε να περπατήσει μέχρι να πατήσει στο λαιμό της. Έτσι, το είπατε στο σύζυγό της και είπε : Και ο πατέρας σας , αν πίστεψες το όραμά σου για τους νεκρούς και άφησε τον Αγγελιοφόρο του Θεού να σε παντρευτεί – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και είπε : Μια πέτρα και ένα κάλυμμα. Ο Χισάμ είπε : Η πέτρα το αρνείται αυτό, και στη συνέχεια είδε σε ένα όνειρο μια άλλη νύχτα ότι ένα φεγγάρι την κτύπησε από τον ουρανό ενώ ήταν ξαπλωμένη, οπότε είπε στον άντρα της και είπε : Και αν ο πατέρας σου πίστευε στο όραμά σου, εγώ ήταν λίγο καιρό μέχρι που πέθανα και παντρεύτηκα μετά από εμένα, οπότε διαμαρτυρήθηκα για μέθη από εκείνη την ημέρα, και ήταν λίγο καιρό μέχρι που πέθανε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – την παντρεύτηκε ….

…Ε : Επιτρέπεται η εισαγγελία να μειώσει το όραμα; Εισαγγελείς στο Cut Vision καλωσορίζουμε αν το υγρό γυναίκα να βρει μια συζήτηση δύσκολη θέση στην διασταύρωση ,. Και ο ερωτητής είχε δει ένα καλό όραμα στο οποίο υπήρχαν σαφείς καλές ειδήσεις σε αυτόν, οπότε στράφηκε σε άλλους και υποκλίθηκε να γνωρίζει την έκφρασή του . Σύμφωνα με το χαντίθ του Ibn « Umar είπε : Είδα σε όνειρο Ka ν στα χέρια του ένα κομμάτι του Aestbrq – που πήζει το μπροκάρ – και όχι ένα μέρος που θέλω στον Παράδεισο δεν πέταξε με αυτόν , ο ίδιος είπε : Vqsstha Hafsah , Ο Vqstha ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν είπε ότι ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : « Βλέπω τον Αμπντουλάχ, έναν καλό άνθρωπο », Αφηγείται ο Μουσουλμάνος στο Saheeh του (1) , όπως ανέφερε και ο Ibn Umar, είπε : ο άντρας στο η ζωή της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν εάν είδε ένα όραμα να κόβεται στην ειρήνη του Αγγελιοφόρου του Θεού. Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε ήθελα να δω ένα όραμα που θα διηγούσα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και δώσε του ειρήνη . Είπε : ήμουν παιδί νεαρή Azba , και κοιμήθηκα στο τζαμί κατά τη στιγμή της Messenger του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν και τον ύπνο είδε ως εάν δύο βασιλείς Okhmana, μου πήγε στην φωτιά , Αν είναι διπλωμένο KTI καλά , και αν έχετε δύο κέρατα Kqrna καλά , και αν οι άνθρωποι μπορούν να τα γνωρίζουν, έκαναν λέω : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά ( τρία ). . Είπε : Ο βασιλιάς της Βλεκαγιάμα είπε ότι ο Προφήτης ειρήνη ήταν πάνω του : « Ναι, ο Αμπντουλάχ, αν προσευχόταν τη νύχτα » . Ο Σάλεμ είπε : Ο Αμπντουλάχ δεν ήταν τότε ύπνος το βράδυ, εκτός από λίγο συμφωνημένη λέξη του ατμού (2). Αυτό το hadits, όπως είπε ο Ibn Hajar στο Al-Fath, περιέχει τη νομιμότητα της εισαγγελίας στην αφήγηση του οράματος, και την ευγένεια του Ibn Umar με τον Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ο φόβος του απέναντί ​​του καθώς δεν είπε τα οράματά του ο ίδιος , σαν όταν η αύρα του δεν τον επηρέασε να το λέει ο ίδιος , οπότε το είπε στην αδερφή του να το αποδείξει (3), επίσης Δεν είμαι σίγουρος όταν εκφράζει , και ο Al-Tabarani έφερε έξω με την αλυσίδα των αφηγητών του στο εξουσία του Αμπού Μπακρ που είπε η Αΐσα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα τρία φεγγάρια του Χάιν στο δωμάτιό μου . Της είπε : « Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα είναι θαμμένος στο σπίτι σου ο καλύτερος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. « Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του , κατέλαβε τα καλύτερα φεγγάρια του, στη συνέχεια συνελήφθη ο Αμπού Μπακάρ, μετά ο Ομάρ συνελήφθη και θάφτηκαν στο σπίτι της (4). Η Sunnah για τη διέλευση όταν αρχίζετε να εκφράζετε λέγοντας : καλό , ή καλό ή είδε καλό , και αυτή η αισιοδοξία . Αναφέρθηκε ότι δηλώνει ότι περισσότεροι από έναν από τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου , αυτός ο Αμπού Μπακρ έλεγε όταν η έκφραση : που επικύρωσε το όραμά σας και πριν ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν , έχει βραβεία στο Snih που διηγείται η Umm Fadl είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ είδα τον Ka n Στο σπίτι μου ένα μέλος των μελών σου . Είπε : « Έχω δει καλά . Η Φατιμά γεννά ένα αγόρι και τον θηλάζει » (5). Καλά ή γέννησε Hasina » Vordath γάλα γιος QTM γιο της για Αμπάς Μπιν Αμπντούλ Muttalib . Δεν έχει αναφερθεί ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : « Από το όραμα που προσφέρονται σε αυτόν, ας πούμε σε αυτούς που του πρόσφερε : καλό » . Έτσι, περπατούσαν οι υπόλοιποι σύντροφοί του σε αυτήν την προσέγγιση , ήταν ο Omar bin al- Khattab ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του , αν διηγήθηκε το όραμα, είπε : Ω Θεέ, αν είναι καλό, έχουμε , και αυτό ήταν κακό Vltna . Είπε ότι ο Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin είπε : Abu Bakr αν ήθελε να εκφράσει την Alraia , είπε : να επικυρωθεί καθώς και το όραμά σας , καθώς και (6). Εκτός από τη διέλευση για να γίνει διάκριση ανάμεσα σε ό, τι έπαινος σε ένα όνειρο και ανάρμοστη επαγρύπνηση , όπως αυτό το πουκάμισο για τους άνδρες , είναι σε ένα όνειρο που η Μαχμούντ έχει περάσει από αυτόν τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν μέχρι την εποχή της θρησκείας αλλά μετά του Θεού Almspl έχει ορκιστεί ρούχα , και αυτός ο ιερέας . Τονίζω εδώ είναι πολύ σημαντικό να μην ελπίζουν για μια σειρά επανάληψης , ότι το όραμα που άντεξε περισσότερο από το πρόσωπο του είναι τοποθετημένο σύμφωνα με τα λόγια του πρώτου παροδική ότι χτύπημα , και δεν είναι κακό για όσους έχουν μολυνθεί μετά , επειδή δεν είναι τροχιά μόνο για τον τραυματισμό ακριβώς στην έκφραση ενός ονείρου , για να φτάσει αυτό στις επιθυμίες του Θεού σε αυτό που έθεσε ως παροιμία, όπως είπαν ο Ibn Hajar και άλλοι (7). Εάν χτυπήθηκε, δεν πρέπει να ρωτήσει κάποιον άλλο , και αν δεν ήταν, τότε θα πρέπει να ρωτήσει για το δεύτερο , και ο ερωτών θα πρέπει να τον ενημερώσει για το τι έχει . Μερικοί μελετητές έχουν δηλώσει μερικές από τις άλλες βιβλιογραφίες ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να περιλαμβάνουν : που δεν αντικατοπτρίζει τα οράματα κατά την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα και το μεσημέρι και τη νύχτα , η οποία – κατά τη γνώμη μου – δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι δεν είναι αμαρτία για όσους εργάζονται διαφορετικά , δεν υπάρχει τίποτα λάθος Σε εκείνους που διέσχισαν κατά την ανατολή ή το ηλιοβασίλεμα, ή τη νύχτα , και αυτό που αναφέρθηκε για τη δύση του ήλιου ανάμεσα στα κέρατα του Σατανά δεν σχετίζεται με την έκφραση οράσεων και ο Θεός ξέρει καλύτερα . __________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι όπως στην κατάκτηση της έκφρασης στο βιβλίο της πόρτας Alaestbrq και μπείτε στον ουρανό σε ένα όνειρο (12 \ 03 4 ) – op – και ο Μουσουλμάνος διηγείται στο βιβλίο των αρετών του γιου των αρετών των σύντροφοι του Ibn « Umar, όπως στην πυρηνική (16 / 38 ) – op -. (2 ) έχει ήδη αποφορτιστεί , σελ. 33 (3 ) Ανοιχτό ( 12/437 ) – op -. (4 ) δεν τον βρήκε στα εννέα βιβλία που έγραψε ο al . (5 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο βιβλίο της έκφρασης της Αποκάλυψης – η πόρτα της έκφρασης της Αποκάλυψης – 0 και διηγείται ο Αχμάντ στο υπόλοιπο της παλάμης Ansar – η hadits του Umm al- Fadl ibn Abbas, αδελφή του ευοίωνου Μαΐου Ο Αλλάχ είναι ευχαριστημένος με όλους τους 0 και καταδικάστηκε για να χαρακτηρίσει τους Αλβανούς αδύναμους . (6 ) Ο Ibn Jawziyyah – αύξησε εκ νέου μια αναφορά νωρίτερα . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Βλ. Ibn Hajar . Προηγούμενη αναφορά . ( 12/396 – 432 ). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Το όραμα του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Το όραμα του Ιωσήφ – ειρήνης σε αυτόν – ο Αλλάχ ανέφερε – ο Παντοδύναμος – λέγοντας : ( όπως είπε ο Ιωσήφ στον πατέρα του, Ω, πατέρα μου, είδα ένα από τα έντεκα αστέρια και ο ήλιος και το φεγγάρι τους είδαν να προσκύπτουν μπροστά μου , είπε, γιος μου, μην το βλέπεις στα αδέρφια σου, εσύ Vicdwa Kida Satan είναι να κάνεις έναν απεγνωσμένο εχθρό , και σαν αυτόν τον Ijetbik τον Κύριό σου και να σου διδάξει την ερμηνεία των συνομιλιών και είναι η χάρη Του σε αυτόν και τον Jacob ως το πιο Συμπληρώστε στους γονείς σας από τον Αβραάμ και τον Ισαάκ ότι ο Κύριος σας γνωρίζει, σοφός ) από το Surat Yusuf στίχους 4-6. Η ερμηνεία αυτού του οράματος έγινε μετά από σαράντα χρόνια, και ειπώθηκε : Μετά από ογδόντα χρόνια, το πρώτο αυθεντικό . Είναι τα λόγια του Σαλμάν του Περσικού – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαντάντ , είπε στον Θεό – τον Παντοδύναμο – για μια ερμηνεία λέγοντας : ( όταν ήρθαν στον Ιωσήφ για να πάνε και οι γονείς του είπαν Είσοδος στην Αίγυπτο, ο Θεός ασφαλής θέλησε , και μεγάλωσε τους γονείς του στην παράσταση και έπεσε προσκύνημα και είπε: Αυτή η ερμηνεία του οράματός μου δεν το είχε κάνει πραγματικά Κύριέ μου ). Surah Yusuf Al-Eitan 99-100….

…Όφελος: Εάν ένα άτομο θέλει να δει ένα ειλικρινές όραμα που δείχνει τι είναι στη συνείδησή του, κοιμάται με πλύση στη δεξιά του πλευρά, θυμάται τον Θεό και επικαλείται αυτήν την παραγγελία που διηγείται την εξουσία του Jaafar al-Sadiq, και αυτό είναι : Θεέ, Παραδόθησα την ψυχή μου σε σένα και στράφηξα το πρόσωπό μου σε σένα, και σου εμπιστεύτηκα την εντολή μου και σε κατέφυγα με επιθυμία και φόβο σε σένα, όχι καταφύγιο Και δεν υπάρχει διαφυγή από σένα αλλά από σένα. Πίστεψα στο βιβλίο σου που αποκάλυψα και στον προφήτη σου που στείλατε. Ευλογημένος Κύριός μας και Υψωμένοι είστε πλούσιοι και εμείς οι φτωχοί ζητάμε τη συγχώρεσή σας και μετανοείτε σε σας, Κύριε, φεύγω από εσάς σε εσένα Θεέ, δείξε μου ένα αληθινό όραμα που δεν είναι ψεύτικο, καλό, ευχάριστο, δυστυχισμένο, ευεργετικό, όχι επιβλαβές . Και αν ξυπνήσει, θυμάται τον Θεό Παντοδύναμο και αφηγείται ένα όραμα για ένα συγκεκριμένο πέρασμα, και ό, τι περνάει, εξαρτάται από αυτόν ….