…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι βάζει στο κεφάλι του ό, τι φοράει το χειμώνα και ήταν καλοκαίρι που σημαίνει ότι δεν πετυχαίνει αυτό που θέλει και αν δει εναντίον του, τότε δείχνει ότι θέλει να συμβεί ….

…Όσον αφορά το να βλέπεις τα μέλη, όποιος βλέπει ένα σπασμένο κεφάλι και έχει μια θέση και ένα αγκάθι, τότε είναι μια αύξηση στη δόξα του, και αν είναι διαφορετικό από αυτό, παίρνει χρήματα και υπερηφάνεια και το πρόσωπό του, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι από αυτό χωρίς να χτυπηθεί από το λαιμό του ή κάτι τέτοιο, τότε αφήνει το αφεντικό του, τους γονείς του ή τους δασκάλους του, και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του έχει χτυπηθεί Και αν το κεφάλι του είναι από αυτόν, εάν είναι πλούσιος , έλλειψη χρημάτων, ή φτωχός, είναι αδρανής, ή σκλάβος που έχει απελευθερωθεί ή χρέος, ο Θεός έχει εξοφλήσει το χρέος του ή ανησυχεί, τότε ο Θεός θα απαλλαγεί από την ανησυχία του, και εάν είναι άρρωστος και η ασθένειά του εκεί δεν είναι φάρμακο γι ‘αυτόν που να υποδεικνύει το θάνατό του και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του χτυπήθηκε πλήρως και ο ξυλοδαρμός είναι οδυνηρός, τότε δείχνει ότι διαπράττει αμαρτίες. Μπορεί να είναι μια μεγάλη αμοιβή και μπορεί να είναι ανταμοιβή και το κεφάλι ενός ατόμου να δείχνει προς το κεφάλαιό του. Εάν δει ότι το κεφάλι του αφαιρείται από αυτόν, τότε το κεφάλαιό του στο οποίο θα αφαιρεθεί το ανάστημά του και μπορεί να ξυρίσει το κεφάλι του ή να χωρίσει την κουκούλα ή το τουρμπάνι του στον πόλεμο ή να κατεδαφίσει το δωμάτιό του ή την οροφή του σπιτιού του και εάν είναι σκλάβος που του πούλησε τον αφέντη του και που είδε ότι το κεφάλι του είναι στο χέρι του ενώ τον κοιτάζει, γιατί αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου του και της διαβίωσής του, και όποιος βλέπει ότι πήγε με το κεφάλι του, τότε αυτός αρρωσταίνει και τα χρήματά του μπορεί να φύγουν και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του επιστρέφεται στο σώμα του είναι με τρεις τρόπους η επιστροφή των χαμένων χρημάτων ή η επιστροφή στο αφεντικό του ή η ευλογία του μαρτυρίου και όποιος πιστεύει ότι μιλάει στο κεφάλι θα είναι καλά Α παρτίδα από δέκα dirhams έως είκοσι χιλιάδες και όποιος βλέπει τα κεφάλια των ανθρώπων να κόβονται δείχνει ότι η καλοσύνη και οι ευλογίες του μαρτυρίου…

…Ε : Είναι δυνατόν να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη; Μήπως αυτός που είδε τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να του έβλεπε τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε οποιαδήποτε σελίδα, το είχε δει ως αλήθεια; Ναι , και ίσως τα πιο σημαντικά παραδείγματα καλής όρασης, το όραμα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν κατευθύνθηκε από τον Ιμάμη Μπαχάρι και η μουσουλμανική λέξη από την hadits του Abu Hurayrah είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ από τον Rani στο ένα όνειρο έχει ο Ράνι, ο διάβολος δεν είναι για μένα ~(1). Στο μυθιστόρημά του, « από Rani σε ένα όνειρο Vsarani ξύπνιος ή αν Rani επαγρύπνηση είναι να μην το μου διάβολο . Στην τη νέα, είπε ειρήνη σ ‘αυτόν :» από Rani ήταν η γνώμη του δικαιώματος , ~ Ιμπν Sirin είπε : Αν ο Ραχ στην εικόνα του (2 ). Το γεγονός ότι οι επιστήμονες διέφεραν από την έννοια της ειρήνης είναι : από τον Ράνι σε ένα όνειρο, με είδε … ~Ο Ιμπν Αλμπακλάνι είπε : σημαίνει ότι το όραμά του είναι σωστό, όχι ο Μπονγκάτ ούτε ομοίωμα ο διάβολος , και υποστήριξε όπως λέει το μυθιστόρημα « ήταν η γνώμη του δικαιώματος » αναστεναγμό της όρασης είναι σωστό , και αυτό ήταν Ibn Sirin αν κοπεί από έναν άνθρωπο που είδε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : σειρά μου ότι είδα Εάν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι αυθεντική (3). Άλλοι είπαν : αλλά το σύγχρονο φαινόμενο σήμαινε ότι είχε δει ότι τα αλιεύματα δεν πειράζει να το αποτρέπει . Άλλοι είπαν : πιθανότατα να λένε ειρήνη σε αυτόν : ~ έχασε τη Ράνη ή το δεξί είδωλο ο διάβολος είναι στην εικόνα ~ για να γίνει αν η γνώμη του περιγραφέντος τον γνώριζε στη ζωή του, η πίσω από τη διαμάχη ήταν μια ερμηνεία του Araaa γεγονός , και είναι αλήθεια ότι βλέπει ένα γεγονός, είτε ήταν γνωστό είτε άλλο . Μερικοί μελετητές , δήλωσε : ξεχώρισε Nabih τον Παντοδύναμο Θεό που οι άνθρωποι βλέπουν τον διορθώσει όλες τις ειλικρίνεια και να αποτρέψει το διάβολο φανταστείτε σε δημιουργήθηκαν για να μην βρίσκεται στη γλώσσα του, στον ύπνο ως παραβίαση του Θεού η συνήθεια της ειρήνης προφήτες είναι επάνω τους ένα θαύμα , και ως αδύνατο να ο διάβολος φανταστεί στην εικόνα του στην επαγρύπνηση , αν υπέγραψε υποψία την αλήθεια με το ψέμα και το έκανε δεν Aathag αυτό που έφερε ο φόβος αυτής της αντίληψης Vhamaha Αλλάχ από τον Σατανά και Nzgh και Osuste και απαγγελία και Κεδάχ (4), δήλωσε ο Ιμάμ Ιμπν Hajar : το μου φαίνεται ότι αυτό που εννοεί ο Ράνι σε ένα όνειρο οποιαδήποτε συνταγή ήταν ο Felictbhr και ήξερε ότι είχε δει την αλήθεια της Αποκάλυψης που είναι από τον Θεό, όχι το λάθος που είναι το όνειρο, ο διάβολος δεν είναι για μένα (5) ~ Αλλά το νόημα του ~ να λες και ο Ράνη σε επαγρύπνηση ~ υπόκειται στις λέξεις : μία από αυτές : ότι αυτό που εννοούν οι άνθρωποι της εποχής του και σημαίνει ότι ο Ρα κοιμάται και δεν είχε μεταναστεύσει τον βοηθά Θεό Παντοδύναμο για μετανάστευση και μετά βλέπει ο Απόστολος ορατά η δεύτερη ερώτηση : βλέπει ε επικύρωση αυτού του οράματος σε επαγρύπνηση στο μέλλον · γιατί βλέπει στη μεταθανάτια όλη τη χώρα από τον Ραχ στον κόσμο και δεν έχει δει . ΙΙΙ : βλέπει το όραμα Εφεξής της δικής του στην εγγύτητα και να παίρνουν Chweath και έτσι ________________________________ (1 ) Αφήγηση από Bukhari Όπως και στο άνοιγμα (12 /383 ) πόρτα είδε την ειρήνη Προφήτη είναι μαζί του σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/24 ). (2 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα της πόρτας ( 12/383 ) που είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/26 ). (3 ) Βλέπε : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) και πυρηνική προηγούμενη αναφορά – (15/25). (5) Ibn Hajar – Προηγούμενη αναφορά – (12/389). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

Τι γίνεται με το να βλέπεις τους νεκρούς, αυτό έχει μια πρακτική εξήγηση και μπορούν να συγκλίνουν τα πνεύματα των ζωντανών και των ψυχών των νεκρών; Α : Οι μελετητές έχουν αποδείξει αυτόν τον τύπο όρασης, και ορισμένοι από αυτούς το θεωρούσαν ένα είδος ορθής ή ορθής όρασης. Ο Ibn al-Qayyim είπε (Al- Ruwah _ σελ. 63) Το σωστό όραμα έχει τμήματα : Ένα από αυτά είναι : μια έμπνευση ότι ο Θεός, δόξα Του, ρίχνει στην καρδιά ενός υπηρέτη, και μεταξύ αυτών : η συνάντηση του την ψυχή του ύπνου με τις ψυχές των νεκρών από την οικογένειά του και τους συγγενείς του, τους συντρόφους του και άλλους, όπως : η ανάληψη της ψυχής του στο Θεό, η δόξα σε Αυτόν, και η ομιλία της προς Αυτόν, συμπεριλαμβανομένης : Η ψυχή του μπαίνει στον Παράδεισο και την μαρτυρεί , και ούτω καθεξής. Η συνάντηση ζωντανών και νεκρών πνευμάτων είναι ένας από τους τύπους των αληθινών οραμάτων που έχουν οι άνθρωποι με το ίδιο είδος αισθησιακών . Απόδειξη αυτού του στίχου : (Ο Θεός πεθαίνει όταν ο θάνατός της και που δεν ήταν στο όνειρό της εξετάζοντας αυτό που πέρασε από το θάνατο και έστειλε τον άλλο σε επ ‘αόριστον σε αυτά τα σημάδια για όσους αντανακλούν ..) [ κλίκες : 42] Αυτό είναι η έννοια του στίχου, ότι ο Θεός τελειώνει Οι ζωές των υπηρέτων παίρνοντας τις ψυχές τους στο τέλος της ζωής τους (και αυτός που δεν πέθανε στον ύπνο της ) δηλαδή ο χρόνος του ύπνου το αποτρέπει από να ενεργεί σαν να ήταν ένα κατασχεθέν πράγμα, οπότε αυτός που καταδικάστηκε σε θάνατο ενώ κοιμάται το παίρνει ενώ κοιμάται και στέλνει τον άλλο που δεν καταδικάστηκε σε θάνατο, οπότε ο ιδιοκτήτης του ζει μέχρι το τέλος της ζωής του . Ο Ιμπν Αμπάς και άλλοι σχολιαστές είπαν : Οι ψυχές των ζωντανών και των νεκρών συναντιούνται σε ένα όνειρο, ώστε να εξοικειωθούν με αυτό που θέλει ο Θεός από αυτούς. Αν όλοι θέλουν να επιστρέψουν στα σώματα, ο Θεός αρπάξει μαζί του τις ψυχές των νεκρών και στέλνει ψυχές στα σώματά τους . ( Abu Bakr Al-Jazaery – σελ. 1124) Έτσι, ο πραγματικός θάνατος ονομάζεται μεγάλος θάνατος, και ένας θάνατος ύπνου ονομάζεται δευτερεύων θάνατος, και ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του, όταν ξύπνησε από τον ύπνο του θα έλεγε : ( Δόξα στον Θεό, που μερικές φορές αφού μας σκότωσε και σε αυτόν είναι ανάσταση ) , οπότε κάλεσε τον ύπνο θάνατο . Και το είδε αυτό από τη Σουντά, εννοώ, την ψυχή που κρατάει αυτό που έκαναν οι δύο σεΐχηδες από το Χαντίθ της ικεσίας πριν πάει για ύπνο. Εκείνος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Αν κάποιος από εσάς πάει στο κρεβάτι του, αφήστε τον να κουνήσει το κρεβάτι του μέσα στο πέπλο του, τότε δεν ξέρει τι τον άφησε πίσω, τότε λέει : το όνομά σου, Κύριέ μου, έβαλα το πλευρό μου και μαζί σου το ανυψώνω αν το κρατούσα, οπότε έχω έλεος, και αν της στείλω, θα το διατηρήσω με αυτό που διατηρείς τους δικούς σου υπηρέτες )). Και ο μάρτυρας να συλλάβει την ψυχή σε ένα όνειρο και να την στείλει, και επειδή αναφέρεται κάτι, ήταν ένας από εκείνους που ήταν διάσημοι για την υπακοή, την προσευχή, τη νηστεία και τη φιλανθρωπία που διαμαρτύρονταν πάντα για την έλλειψη οράσεως του για τον αποθανόντα πατέρα του, με μεγάλη φήμη για το να βλέπει τους νεκρούς και τις συνθήκες τους, και πολλοί από αυτούς που ήταν κοντά του ρωτήθηκαν για τους νεκρούς τους, και ήταν έκπληκτος που δεν τον είδε στον πατέρα του, και μια φορά τον συνάντησα με χαρά, αρπακτικός και χαρούμενος, και έλεγα τι καλές ιδιότητες θέλετε για την κατάστασή του, και πριν τον ρωτήσω για την ευτυχία του, με έσπευσε σαν να αποκάλυψε την ερώτησή μου λέγοντας, είδα τον πατέρα μου χθες, είδα τον πατέρα μου χθες, και μου είπε τα οράματά του, έτσι Του είπα : Καλό, είδα το κακό cuvette, ο Θεός πρόθυμος, ευχαριστώ τον Θεό αυτό το όραμα είναι καλύτερο για σένα, και μπορεί ο Θεός να ωφελήσει τον πατέρα σου, τον Θεό Verwah στην κατάστασή σου, οπότε Nhspk God Hsepk δεν συνιστούμε στον έναν Θεό, (αυτό συμφωνήθηκε στους Σουνίτες ότι οι νεκροί επωφελούνται από την αναζήτηση γείτονας orhoods, Bdaaihm και Astgfaarham, φιλανθρωπία, νηστεία και ανάγνωση Κορανίου και άλλων έργων, αυτό το κεφάλαιο μιλά για την εξήγηση του δόγματος Tahhaawi σήμα Ibn Abi Ezz Hanafi σελ. 115 επ. ) έκλαψε πολύ τον Χάματ Θεό και ζήτησε συγχώρεση, απέδειξε ότι οι ψυχές των νεκρών σε ποικίλα Mstqrha στον μεγαλύτερο ισθμό του ισθμού, η αναντιστοιχία : οι ζωές των υψηλότερων πνευμάτων Illiyun Alonbea A, συμπεριλαμβανομένων : πνευμάτων στις καλλιέργειες πράσινων πουλιών όπως μερικά των μαρτύρων, και μερικοί φυλακίζονται στην πύλη του Ουρανού, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στους τάφους τους, και μερικοί από αυτούς είναι η έδρα της Πύλης των Ουρανών, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στη γη των οποίων η ψυχή δεν έχει ανέβει στον Ύψιστο, και στο Βιβλίο του Πνεύματος ο Ibn al-Qayyim φρόντισε για τέτοιες έρευνες…

…Το να βλέπεις σκύλους, γάτες, φίδια και σκορπιούς υποδηλώνει κάτι ύποπτο, ασθένεια ή μαγεία; Το γεγονός ότι το ζήτημα αυτό έχει δώσει πολλά ερωτώντες και Alsailat Εδώ πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ δύο πράγματα .. βλέπει αυτά τα πράγματα επαναλαμβάνονται συχνά από αυτά τα οράματα του σεξ μπορεί να είναι μια πρόγευση της νόσου ή τη γοητεία ή τα μάτια της ανάμιξης Gelads του είναι καλή, και Asthlal αυτό που ο Θεός στερείται φόρεμα και φαγητό Και έθιμα, καθώς για όσους τα βλέπουν μόνο μία ή δύο φορές, δεν δείχνουν τίποτα στην πρώτη ενότητα και είναι ένα όραμα που ερμηνεύεται σύμφωνα με την κατάσταση του ιδιοκτήτη του, οπότε το σημαντικό είναι … να μην καταλάβουμε το φύλο αυτών των οραμάτων ένα μόνιμο πράγμα, όπως η μαγεία και το μάτι, και είναι γνωστό ότι τα οράματα είναι ανυπολόγιστα, έτσι ένα άτομο μπορεί να δει ένα όραμα που εκφράζεται για αυτόν με ένα χαρούμενο θέμα, και ένα άλλο άτομο το βλέπει, και εκφράζει διαφορετικά, το καθένα ανάλογα με την κατάσταση και την καλοσύνη του ….

…Είναι σωστό να βλέπεις το παιδί και τον junub, τον άπιστο και την εμμηνορροϊκή γυναίκα; Όσο για το όραμα του παιδιού, εάν αυτό το παιδί είναι κάποιος που λέει το όραμά του και το θυμάται, τότε το όραμά του είναι έγκυρο και εκφράζεται, και αν δεν διευκρινίσει και δεν ξέρει πώς να πει το όραμά του, τότε δεν θεωρείται , οπότε η αναφορά σε αυτό είναι για την ικανότητα αυτού του παιδιού να διατυπώνει το όραμά του, και ο Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, ήταν επτά ετών όταν είδε το όραμά του. Σωστά, και εδώ είναι ένα σημαντικό πράγμα, το οποίο είναι ότι το παιδί συχνά δεν ξέρει ψέματα, και αυτό ενισχύει το βαθμό όρασης του και επιτρέπεται η ακρόαση από το παιδί . Ο Αλ-Μπουχάρι μίλησε στο Σαχχί του το κεφάλαιο Πότε είναι σωστό να ακούσουμε τους νέους . Ο Ibn Hajar ανέφερε σε αυτό ότι είπε : Ο σκοπός αυτού του κεφαλαίου είναι να συμπεράνουμε ότι η εφηβεία δεν αποτελεί προϋπόθεση για να αποδείξεις ότι ο Mahmoud ibn al-Rabi », ένας από τους νεότερους συντρόφους, είπε : ( σκέφτηκα από τον Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές του Θεού και η ειρήνη σε αυτόν, να έχω μια κούπα στο πρόσωπό μου όταν ήμουν πέντε ετών από έναν κάδο ) Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Αλ Μπαχάρι στο βιβλίο της γνώσης Κεφάλαιο: Πότε είναι σωστό να ακούτε ένα μικρό παιδί όπως στο Αλ -Fath (1/172), καθώς μας μεταφέρθηκε η Σούνα της πρόθεσής του και στη συλλογή ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, κατευθυνόμενη στο πρόσωπό του. Εάν είναι επιτρεπτό για το παιδί να μεταφέρει γνώσεις όπως σε αυτό το χαντίθ, τότε επιτρέπεται να υπομείνει την αφήγηση του οράματος υπό την προϋπόθεση ότι είναι Κατανοούν τον λόγο και είναι σε θέση να πουν τα οράματά του, και υπήρχαν πολλά παιδιά που είδα οράματα και εκφράστηκε στο παλιό και το νέο . Τα οράματα των εμμηνορροϊκών γυναικών και των εμμηνορροϊκών γυναικών είναι επίσης έγκυρα και η εμμηνόρροια ή η ακαθαρσία δεν αποτρέπονται από αυτές, επειδή τα οράματα του άπιστου είναι σωστά, όπως αποδεικνύεται από το όραμα του βασιλιά και ο Ιωσήφ το διέσχισε και ήταν άπιστος, και η ακαθαρσία της εμμηνόρροιας και της ακαθαρσίας είναι μικρότερη από την ακαθαρσία του απιστία ….

…Αν δει ότι μια πέτρα βγήκε από τη γυναίκα του όταν κοιμήσει, τότε γεννά κάποιον άλλο, τότε δεν το αποδέχεται ….

…Και όποιος το είδε ότι όταν το πλοίο βυθίστηκε, οι αποσκευές του είχαν φύγει, τότε έλειπε από τα χρήματά του, και αποζημιώθηκε για αυτό, επειδή το πλοίο ήταν σε κάθε περίπτωση επιζών, και όποιος είδε ότι το πλοίο έσπασε από αυτό και στη συνέχεια οι σανίδες του ήταν διασκορπισμένες, τότε αυτό είναι μια καταστροφή, και μπορεί να είναι στον πατέρα ή τον θείο ….

…Όποιος είδε ότι είναι γέρος όταν είναι νέος . Είναι αξιοπρέπεια ….

…Και όποιος το είδε όταν μεγάλωσε, οι άνθρωποι τον είδαν, θα τον έβγαινε ερωτευμένος με τον Σουλτάνο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με τη σύζυγό του όταν είναι εμμηνορροϊκός, τότε απαγορεύεται γι ‘αυτόν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει: ~ Έτσι, απομονώστε τις γυναίκες κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως .~…

…Ταξιδεύοντας σε ένα όνειρο είναι καλό οιωνό και σημαίνει κέρδος και ευτυχία . Εάν ταξιδεύετε σε τραχιά και άγνωστα μέρη, αυτό σημαίνει την παρουσία επικίνδυνων εχθρών και μπορεί να είστε άρρωστοι . Όσον αφορά το ταξίδι σε άγονες βραχώδεις πλαγιές, αυτό σημαίνει ένα προφανές κέρδος για εσάς, αλλά στην πραγματικότητα αυτό θα καταλήξει σε απώλεια, θλίψη και ανησυχία . Αν δείτε στα ταξίδια σας ότι οι λόφοι και οι κοιλάδες είναι πράσινοι και εύφοροι, αυτό σημαίνει ευτυχία και ευημερία των συνθηκών . Εάν ταξιδεύετε μόνος σας με αυτοκίνητο, τότε θα έχετε ένα καρποφόρο και χαρούμενο ταξίδι . Αλλά αν ταξιδεύατε με ένα πολυσύχναστο αυτοκίνητο με άλλους, αυτό σημαίνει ότι κάνετε μια τυχερή περιπέτεια και γνωρίστε νέους και φιλικούς φίλους . Εάν ταξιδεύετε σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε κληρονομιά μαζί με τον πλούτο που έχετε από την εργασία σας . Εάν ονειρεύεστε ένα οδυνηρό ταξίδι στο οποίο συνέβη ένα ατύχημα, τότε αυτό σημαίνει αστάθεια και μια ψεύτικη συναισθηματική σχέση ….

…Εάν δείτε τον εαυτό σας να τρώει μπιζέλια σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει καλή υγεία και πολλά χρήματα . Για τους αγρότες και τις οικογένειές τους, αυτό το όνειρο σημαίνει δραστηριότητα, εργασία και κέρδος . Εάν δείτε τα μπιζέλια να φυτεύονται στο έδαφος, αυτό σημαίνει ότι η καλή τύχη θα σας στοιχειώσει στην επιχείρησή σας . Εάν φυτέψετε μπιζέλια, αυτό σημαίνει ότι τα όνειρά σας βασίζονται σε μια σταθερή βάση και σύντομα θα τα πετύχετε . Εάν επιλέξατε μπιζέλια σε ένα όνειρο, η επιτυχία θα είναι ο σύμμαχός σας στην επιχείρησή σας και θα απολαύσετε τους καρπούς της εργασίας σας . Εάν σε ένα όνειρο βλέπετε κονσέρβες μπιζέλια, τότε αυτό δείχνει ότι θα ζήσετε σε μια απόγνωση απόγνωσης και θλίψης για μια χρονική περίοδο, και τότε δεν θα έχετε σύντομα τύχη και θα πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας . Εάν βλέπετε αποξηραμένα μπιζέλια, αυτό σημαίνει ότι επιβαρύνετε υπερβολικά την υγεία σας και ασκείτε μεγαλύτερη πίεση σε αυτά . Εάν τρώτε αποξηραμένα μπιζέλια, αυτό σημαίνει ότι μετά από μεγάλη επιτυχία θα χάσετε πολλές χαρές και χαρές και η υγεία σας θα μειωθεί ….

…Λευκό : Ο Παντοδύναμος είπε ( σε λευκαντικά πρόσωπα και επικρατεί πρόσωπα ) Surah Al – Imran 106 – σημαίνει ο αγρότης ( και τα λευκά μάτια της θλίψης αυτός Kzim ) Surah Yusuf 84 – σημαίνει τύφλωση (.. έως ότου είναι σαφές σε εσάς λευκό νήμα .. ) Sura 187 – σημαίνει σιγουριά ( και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου είναι λευκή είναι κακή ..) Surah Taha 22 – σημαίνει την ασφάλεια της ασθένειας ( φέρνει γύρω τους ένα ποτήρι από μια συγκεκριμένη * λευκή συγκίνηση των πότες ) Saaffat 46 – σημαίνει γαλήνη Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν (… όπως καθαρίζει το λευκό ένδυμα της ακαθαρσίας ) – σημαίνει καλή δουλειά και ασφάλεια του κρεβατιού…

…Μια κηδεία Εάν δείτε μια κηδεία, τότε αυτό σημαίνει έναν δυστυχισμένο γάμο και έναν απογοητευμένο απόγονο . Εάν ονειρευτήκατε την κηδεία ενός ξένου, αυτό σημαίνει απρόσμενα προβλήματα . Εάν δείτε την κηδεία του μωρού σας, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει υγεία για την οικογένειά σας, αλλά μπορεί να ακολουθήσουν μεγάλες απογοητεύσεις από μια οικεία πηγή . Εάν παρευρεθείτε σε μια κηδεία με μαύρο χρώμα, αυτό προνοεί μια πρώιμη χήρα . Αν ονειρευτήκατε μια κηδεία για έναν από τους συγγενείς σας, τότε αυτό σημαίνει προβλήματα νευρικότητας και οικογενειακές ανησυχίες . Εάν ονειρεύεστε ότι θα παρευρεθείτε σε μια κηδεία, αυτό σημαίνει ότι θα θυσιάσετε σημαντικές ανησυχίες για χάρη των ερωτικών απολαύσεων . Εάν μια γυναίκα δει την αγαπημένη της σε μια κηδεία, αυτό σημαίνει ότι θα ακούσει τα κουτσομπολιά του Σατανά και θα διακινδυνεύσει την τιμή της για χάρη της καρδιάς της ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεκρό να φέρει κάτι βαρύ, που σημαίνει να το μεταφέρει, τότε θα κερδίσει αμαρτίες και βαριά τακούνια, και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν που βλέπει ότι οι νεκροί οδήγησαν το άλογό του ή ντύνονταν με το σπαθί του ή φορούσαν τα ρούχα του , και όλα αυτά μπορεί να είναι απώλεια, παραίσθηση ή καταπίεση ….

…Φάσμα Εάν ονειρεύεστε να δείτε ένα φάσμα ενός από τους γονείς σας, τότε αυτό σημαίνει ότι διατρέχετε κίνδυνο . Και πρέπει να είστε προσεκτικοί για να δημιουργήσετε μια συνεργασία με ξένους . Εάν δείτε το φάντασμα ενός νεκρού φίλου, τότε αυτό προβλέπει ότι θα κάνετε ένα μακρύ ταξίδι με έναν δυστυχισμένο φίλο και θα υποστείτε απογοητεύσεις . Και αν σας μιλήσει το φάσμα, θα πέσετε στα χέρια των εχθρών . Για μια γυναίκα αυτό το όνειρο προβλέπει χήρα και εξαπάτηση . Εάν δείτε έναν άγγελο ή ένα φάντασμα να εμφανίζεται στον ουρανό, τότε αυτό σημαίνει απώλεια της φυλής και της ατυχίας . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα στα δεξιά σας στον ουρανό και ένα αρσενικό φάντασμα στα αριστερά σας, και τα δύο είναι στα χαρακτηριστικά της Sarah, τότε αυτό σημαίνει αύξηση από την άγνοια στη φήμη, αλλά θα απολαύσετε την τιμή και τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα αν ο θάνατος θα σας επισκεφτεί και θα σας μεταφέρει . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα στα δεξιά σας στον ουρανό και ένα αρσενικό φάντασμα στα αριστερά σας, και τα δύο είναι στα χαρακτηριστικά της Sarah, τότε αυτό σημαίνει αύξηση από την άγνοια στη φήμη, αλλά θα απολαύσετε την τιμή και τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα αν ο θάνατος θα σας επισκεφτεί και θα σας μεταφέρει . Εάν δείτε ένα θηλυκό φάντασμα με σφιχτά ρούχα να αιωρείται ήσυχα στον ουρανό, τότε αυτό σημαίνει ότι θα σημειώσετε πρόοδο στις επιστημονικές μελέτες και θα κερδίσετε πλούτο σχεδόν θαυμαστά, αλλά θα υπάρχει ένας εσωτερικός μελαγχολικός τόνος στη ζωή σας . Αν ονειρευτήκατε ότι είδατε το φάντασμα ενός φίλου ή ενός από τους ζωντανούς συγγενείς σας, αυτό σημαίνει ότι υπόκεινται σε εξαπάτηση ενός φίλου και αυτό το όνειρο σας προειδοποιεί να φροντίσετε τις υποθέσεις σας και να τα κρατήσετε υπό την προσωπική σας επίβλεψη . Και αν το φάσμα φαίνεται ταραχώδες, θα μπορούσε να προειδοποιήσει έναν πρόωρο θάνατο για αυτόν τον φίλο ….

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει αυτό που δεν επιτρέπεται στη Σαρία, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού ….

…Όσο για κάθε είδος κρέατος του οποίου το κρέας τρώγεται, καθένας από αυτούς παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο και την ερμηνεία του, αλλά αναφέρω αυτούς τους τύπους λόγω της διαφοράς σε αυτά και της συνάφειάς τους. Όσο για όσα ανέφεραν οι περαστικοί, το οποίο εμπλουτίζει τη λεπτομέρεια κάθε ζώου και το φύλο του, και ειπώθηκε ότι όλα τα κρέατα των ζώων προέρχονται από τα έβδομα τέρατα και τα θηράματα πουλιών, αποκτώνται με απαγορευμένα χρήματα από τους βασιλιάδες ….

…Και όποιος βλέπει από τους νεκρούς τι θαυμάζει, τότε συμβαίνει κάτι που οι άνθρωποι θαυμάζουν ….

Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα έναν άντρα να καταπιεί μαργαριτάρια τόσο μικρά και να τα βγάζει μεγαλύτερα από ότι κατάπιε. Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Αυτός είναι ένας άνθρωπος που ακούει το Χαντίθ και του μιλάει περισσότερο από ό, τι άκουσε ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό για τον νηστείο, τότε έχει μειώσει τη θρησκεία του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι δεν πρέπει να βγαίνει από τον πρωκτό του, ή κάτι σαν αυτόν μπαίνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σε ένα από αυτά τι δεν είναι κατάλληλο να κάνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του τζαμιού ερμηνεύεται από τον Σουλτάνο ή όποιον παίρνει τη θέση του, και το όραμα του το σχολείο ερμηνεύεται από δικαστές, μελετητές, νομικούς και το τζαμί, ερμηνευμένο από μια γυναίκα με μεγάλη μοίρα ….

Τι είναι η ύπνωση και ο υπνωτιστής ονειρεύεται έναν υπνωτιστή; Ύπνωση : Μια κατάσταση παρόμοια με τον κανονικό ύπνο και όχι μια φυσιολογική ύπνο …….. Η ύπνωση μπορεί να προκληθεί σε ένα χαλαρό άτομο με τρόπους, όπως : Α _ επανάληψη ορισμένων λέξεων . Β _ επανάληψη ορισμένων κινήσεων . C _ Κοιτάζοντας ένα σημείο που οδηγεί σε κόπωση των μυών των ματιών . Είναι αξιοσημείωτο ότι ο υπνωτιστής με αυτόν τον τρόπο δεν χάνει το συναίσθημα και την προσοχή του, αλλά παραμένει υπόκειται στις προτάσεις και τις εντολές του υπνωτιστή, και μπορεί ακόμη και να τον κατευθύνει να πιστέψει σε μια σκέψη ή μια ιδέα, και επίσης παρατηρείται ότι ένα άτομο δεν μπορεί να υπνωτιστεί παρά τη μύτη του . Υπάρχει η λεγόμενη ύπνωση. Απέχει πολύ από την ύπνωση και εξαρτάται στο σύνολό της από την τεχνητή αναπαράσταση, για να φτάσει στην ψυχαγωγία του θεατή μόνο για αυτές τις παραστάσεις, και δεν εξαρτάται από αυτήν, και δεν αποτελεί μέρος αυτού που μιλά ο ερευνητής εδώ . ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~ Εν κατακλείδι : Η υπνωτική κατάσταση με αυτό τον τρόπο, αν επρόκειτο να υπνωτισμένοι στο θέατρο, ή ιατρική ύπνωση στην κλινική, και υπό την επίβλεψη του θεράποντος ιατρού, δεν είναι μια φυσική κατάσταση με την οποία δημιουργείται μια ειλικρινή όραμα…

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ό, τι δεν του αρέσει στην επιστήμη της έκφρασης και επαινεί τον Θεό γι ‘αυτόν, τότε απαλλάσσεται από την ανησυχία και τρώει τον εγκέφαλο οποιουδήποτε είδους δείχνει ότι υπάρχουν χρήματα που εξοικονομούνται ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ότι είχε μεταμορφωθεί σε κάτι στο οποίο υπήρχε καλοσύνη, εάν ήταν μέλος της οικογένειάς του, τότε θα πέσει σε ατυχία στην αρχή της εντολής του, και θα κέρδιζε νίκη και επάρκεια στο τελευταίο του θέμα ….

…Θεωρείται ότι το μαγείρεμα σε τι είδους καλό το οδήγησε, Μαχμούντ . Και όποιος βλέπει διαφορετικά, η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Τι συμβουλή έχετε για κάποιον που ανησυχεί και φοβάται τα όνειρα που βλέπει και μπορεί να είναι υπερβολικό; Δεν είστε ο μόνος που υποφέρει. Αυτός είναι ένας από τους ευγενείς συντρόφους, που είναι : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf λέγοντας : Συνήθιζα να βλέπω το όραμα να με αρρωσταίνει μέχρι που άκουσα τον Προφήτη, την ειρήνη και τις ευλογίες του Θεού να του λένε : (Το καλό όραμα είναι από τον Θεό . Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του και από το κακό του Σατανά, και αφήστε τον να δραπετεύσει τρεις φορές, και να μην πει σε κανέναν γι ‘αυτό, γιατί δεν θα τον βλάψει .) Συμφωνήθηκε . Στο μυθιστόρημα 🙁 Θα μπορούσα να δω το όραμα Oary από αυτά αλλά δεν το Ozml ) κανένα : Προσάρτηση Oary Humazah μάτι και ακινησία, όπως ο πυρετός μου έρχεται από το φόβο της ονομαστικής μου αξίας στο μυαλό μου . Και Azmal : συνδυάζοντας το hamza και σφίγγοντας το zai και το meme, δεν θα τυλιχτώ και θα καλυφθώ με κρύο πυρετό . Και στο μυθιστόρημα ( εκτός από αυτό δεν το επαναλαμβάνω ). Και στην αφήγηση ( Αν έβλεπα το όραμα είναι βαρύτερο για μένα από ένα βουνό ). Ω, ο αδερφός μου και η αδερφή μου, για να μην πανικοβληθείτε και να φοβηθείτε, και καταφεύγοντας στην καθαρή σουντά, θα βρείτε μια χρήσιμη συνταγή για αυτό που ήρθε στο Σαχχ : ( Εάν κάποιος από εσάς δει ένα όραμα που μισεί, αφήστε τον να γυρίσει και στρίψτε αριστερά του τρεις φορές και ζητήστε από τον Θεό για το καλό του και αναζητήστε καταφύγιο με τον Θεό από το κακό του ) , και σε μια αφήγηση : ( Αφήστε τον Θεό να καταφύγει στον Θεό από τον Σατανά τρεις φορές ) , στο μυθιστόρημα ( και τους θυμίζει ένα από αυτά που μην τον βλάψετε ). Και όποιος κάνει αυτή τη συνταγή, το όνειρό του δεν πέφτει και μπορεί να πέσει σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο . Ο Θεός ξέρει…

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει στο ποτάμι τι αγαπάει είναι καλός για τον εργάτη ή έναν βασιλιά χωρίς την εξουσία ….