Και όποιος πιστεύει ότι νηστεύει για κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά

Και όποιος βλέπει ότι το τουρμπάνι του έχει έρθει σε επαφή με τον άλλο, και αν είναι βασιλιάς, τότε είναι μια αύξηση στη βασίλισσα και αυτό που είναι περισσότερο από το τουρμπάνι θεωρείται αν είναι ένα μόνο ποσό, τότε η αύξηση είναι μεγαλύτερη από αυτό το ποσό και θεωρείται κάτι περισσότερο από αυτό ή λιγότερο, και αν είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια αύξηση στον κανόνα του, και αν είναι του υψηλού επιπέδου Απλοποιήστε τη δουλειά του ….

Και όποιος βλέπει ότι δεσμεύεται από ένα από τα μέλη του σε άλλο άτομο, θα τον συγκρίνει με τις πράξεις του, είτε είναι καλοήθεις είτε κατακριτέοι, και όσον αφορά το δέσιμο των σκαφών, έρχονται στην τάξη του και τι συνδέει τα πάντα στην τάξη του και μέρος ….

Και όποιος βλέπει ότι τα χείλη του ή ένα από αυτά έχουν γίνει μέταλλο ή κάτι άλλο, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, ειδικά αν είναι παγωμένα ….

Και αν βλέπει ότι έχει ένα κεφάλι στο χέρι του, και έχει ένα άλλο κανονικό κεφάλι, δείχνει ότι αντιστέκεται σε ορισμένα από τα παράσιτα που τον περιβάλλουν και διορθώνει μερικά από τα κακά του πράγματα στη ζωή του ….

…Όποιος είδε ότι είναι γέρος όταν είναι νέος . Είναι αξιοπρέπεια ….

Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε έναν κήπο τις μέρες του φθινοπώρου, και πέφτει πάνω του από τα φύλλα των δέντρων, υποδηλώνει ότι υποφέρουν, στενοχωρούνται και δυστυχία της ζωής ….

…Εάν βλέπει ότι το γράφει στη γη, τότε είναι άθεος ….

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Όποιος βλέπει ότι κάθεται στο κατάστημα ενός άλλου χωρίς τη συγκατάθεσή του, τότε τείνει να απαγορεύεται λόγω των γυναικών της δημιουργίας ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στο καρφί του με αγκάθι ή κάτι παρόμοιο με αυτό που τον προκαλεί πόνο, τότε αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ και μπορεί να υποδηλώνει μια αδύναμη ικανότητα ….

Και όποιος είδε ότι ούρωνε και άλλος ούρων, και τα ούρα τους αναμίχθηκαν, έπεσαν σε συνέχεια και συγγένεια ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπηθεί στο κεφάλι ενός άλλου με κάτι στριμμένο, τότε τον χτυπά με κάτι που τον βλάπτει, καθώς και με το οποίο χτυπά το κεφάλι, όπως μαστίγιο, πέος ή κάτι στριμμένο και τα παρόμοια ….

Και όποιος βλέπει ότι η συκοφαντία μας ή κάποιος άλλος κατεβαίνει στο λάκκο ενός νεκρού, διαπράττει μοιχεία ….

…Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε δωμάτιο ή δωμάτια, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: «Και είναι ασφαλείς στα δωμάτια »….

Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ναυπηγείο Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε σε ναυπηγείο, αυτό σημαίνει ότι πρόκειται να κάνετε ένα απογοητευμένο ταξίδι . Τα ατυχήματα θα σας απειλήσουν . Εάν είστε εκεί περιπλανημένοι μόνοι και στο σκοτάδι, θα αντιμετωπίσετε θανάτους εχθρούς, αλλά εάν ο ήλιος λάμπει, θα απαλλαγείτε από τους κινδύνους που σας απειλούν ….

…Ανόητο Εάν ένα άτομο ονειρεύεται ότι έχει τρελαθεί, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα που τον κοιτάζει . Αυτό απειλεί επίσης μια ασθένεια που θα σας κάνει να χάσετε περιουσία . Αν δείτε άλλους να τρελαίνονται, αυτό σημαίνει ότι οι φίλοι στρέφονται και ένα ζοφερό τέλος στις ελπίδες . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν τρέλα, τότε αυτό δείχνει απογοήτευση στον γάμο και τον πλούτο ….

Και είναι στις πτυχές των εκφράσεων σε αυτά τα ζητήματα, τις ρίζες και τους κλάδους ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι τρώει λουλούδια από δέντρα στον καιρό του, ερμηνεύεται με καλά λόγια από αυτόν στον οποίο αποδόθηκε αυτό το δέντρο στην προέλευση, όπως παρουσιάζεται στον διαχωρισμό των δέντρων ….

…Οι βούρτσες : ορίστε λοιπόν τη γυναίκα και γεμίστε το κρέας ή το λίπος της . Το στρώμα μπορεί να αναφέρεται στη γη στην οποία ένα άτομο γυρίζει απρόσεκτα, έως ότου μετακινηθεί από αυτό στο μέλλον . Μερικοί από αυτούς είπαν στο κρεβάτι που είναι γνωστό ότι είναι ιδιοκτήτης του, ή το μάτι του ή η τοποθεσία του, γιατί είναι η σύζυγός του . Αυτό που φαίνεται σε αυτόν ως προς την καλοσύνη, τη διαφθορά, ή περισσότερο από αυτό που περιγράφεται και στους υπηρέτες, ο νεαρός ανήκει στη γυναίκα που αποδίδεται στο κρεβάτι . Αν δει ότι έχει αντικαταστήσει αυτό το στρώμα και έχει αλλάξει σε κάποιον άλλο σαν κι αυτόν, τότε θα παντρευτεί έναν άλλο, και ίσως θα χωρίσει το πρώτο, εάν η συνείδησή του δεν πρόκειται να επιστρέψει σε αυτό το κρεβάτι . Ομοίως, αν δει ότι το πρώτο κρεβάτι έχει αλλάξει από την κατάστασή του σε αυτό που μισεί στην ερμηνεία, τότε η γυναίκα πεθαίνει ή λαμβάνει αυτό που αποδίδεται σε αυτό που έχει μετατραπεί . Εάν ένας μετασχηματισμός ήταν επιθυμητός στην ερμηνεία, τότε είναι να αναθεωρήσουμε την πρώτη γυναίκα σε καλή κατάσταση και να διαμορφώσουμε όσο είδε τον μετασχηματισμό σε αυτήν . Εάν βλέπει το κρεβάτι του να αλλάζει από θέση σε θέση, τότε η σύζυγός του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη, ανάλογα με την αξία μεταξύ των δύο θέσεων όσον αφορά την ευγένεια και την ικανότητα, και τη συμφωνία μεταξύ αυτών ή μιας από αυτές . Εάν βλέπει ένα άλλο στρώμα σαν αυτό ή καλύτερο από αυτό ή λιγότερο με το στρώμα, τότε παντρεύεται ένα άλλο σύμφωνα με αυτό που είδε από την εμφάνιση του στρώματος και δεν κάνει διάκριση μεταξύ μεταξιού και σκλάβων στην ερμηνεία του στρώματος, γιατί είναι όλες γυναίκες, και η ερμηνεία είναι η ίδια . Και όποιος βλέπει ότι έχει διπλώσει το κρεβάτι του και το έχει τοποθετήσει στο πλάι, θα απουσιάζει από τη γυναίκα του ή θα απουσιάζει από αυτόν ή θα την αποφεύγει . Εάν βλέπει κάτι που υποδηλώνει διχασμό και ατιμία, τότε ένας από αυτούς πεθαίνει για λογαριασμό του φίλου του ή υπάρχει διαζύγιο μεταξύ τους . Αν δει ένα άγνωστο στρώμα σε μια άγνωστη τοποθεσία, χτυπά το έδαφος ανάλογα με την ποιότητα και την εμφάνιση του στρώματος . Εάν βλέπει ένα άγνωστο ή γνωστό κρεβάτι σε ένα άγνωστο κρεβάτι ενώ κάθεται σε αυτό, τότε χτυπά μια δύναμη που ξεπερνά τους άνδρες και τους κατακτά, επειδή το κρεβάτι είναι από ξύλο και το ξύλο είναι η ουσία των ανδρών που είναι αναμεμειγμένοι με υποκρισία στη θρησκεία τους, επειδή η οικογένεια είναι τα συμβούλια των βασιλιάδων . Ομοίως, αν δει το κρεβάτι του στην πόρτα του σουλτάνου, θα αναλάβει την εντολή . Και αν δώσουμε το κρεβάτι στη γυναίκα, η απαλότητα του στρώματος είναι η υπακοή της στον άντρα της, η ικανότητα του στρώματος είναι η ικανότητα της δημιουργίας της, το γεγονός ότι είναι νέο δείχνει την απαλότητα της, το γεγονός ότι είναι από το μπρόκαλο μιας γυναίκας μάγων, και η ύπαρξη μαλλιών, μαλλιού ή βαμβακιού δείχνει μια πλούσια γυναίκα, και το λευκό είναι γυναίκα θρησκείας, και το γυαλισμένο δείχνει γυναίκα που κάνει ό, τι δεν ευχαριστεί τον Θεό, και το να είναι πράσινο είναι επιμελής γυναίκα στη λατρεία, η νέα είναι όμορφη και κρυμμένη γυναίκα, και η σχισμένη γυναίκα δεν έχει θρησκεία . Όποιος βλέπει σαν να βρίσκεται σε ένα στρώμα και δεν κοιμάται, τότε θέλει να πλησιάσει τη γυναίκα του και να μην προετοιμαστεί για αυτό, και αν βλέπει σαν κάποιος άλλος να σκίζει το κρεβάτι του, τότε τον προδίδει στην οικογένειά του ….

…Χτυπώντας το ραβδί : Άρα το να μιλάς είναι ψέμα και το ακούει . Και όποιος είδε ότι χτύπησε το λαούτο στο σπίτι του, χτυπήθηκε από μια καταστροφή, και ειπώθηκε ότι το χτύπημα του λαούτου ήταν το κεφάλι του, και προτού να πληγεί από μια θλίψη . Αν έβλεπε σαν να χτυπούσε τον τένοντά του, θα άφηνε τις ανησυχίες του . Λέγεται ότι η φτώχεια του δείχνει έναν αξιότιμο βασιλιά που διαταράσσει την κατοχή και την υπερηφάνειά του . Κάθε φορά που θυμάται τον βασιλιά του, τα έντερα του στρέφονται, και το σκοτεινό είναι ένα κήρυγμα, και το ανήθικο άτομο τον χαλάει με κάτι που πέφτει στο έντερο . Είναι μια καταπιεστική αδικία, ένα αδίκημα σε έναν λαό που κόβει τα έντερα τους . Και όποιος βλέπει ότι χτυπά την πόρτα του ιμάμη από τα καμπαρέ κάτι από το φλάουτο και χορεύει όπως το λαούτο, το μαύρισμα και το κύμβαλο, θα αποκτήσει την εντολή και την εξουσία εάν είναι κατάλληλος για αυτό, αλλιώς θα ξεκινήσει λόγια ….

Και όποιος βλέπει τα άνθη των δέντρων εγκαίρως, τότε είναι καλός, όφελος και ανάγκη ….

…Όσο για το άλμα, ερμηνεύεται με τρόπους που είπε ο Al-Kirmani, όποιος είδε ότι πήδηξε από το ένα μέρος στο άλλο, τότε μετακινείται από το ένα μέρος στο άλλο ή μεταμορφώνεται από το ένα κράτος στο άλλο, οπότε πρέπει να εξεταστεί μεταξύ των δύο μέρη που πήδηξε από ένα σε εκείνο που είδε ότι πήδηξε πολύ μακριά, τότε ταξιδεύει για μεγάλο χρονικό διάστημα ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

Το μέτωπο σε ένα όνειρο είναι η παρουσία του ανθρώπου στους ανθρώπους και η εκτέλεση της εντολής του . Εάν βλέπει ένα ελάττωμα από ένα κάταγμα ή κάτι άλλο, τότε είναι μια μείωση του κύρους, του κύρους και της αποτελεσματικότητας της εντολής του . Εάν κάποιος βλέπει περισσότερα, ή λιγότερο, ή περισσότερα σε αυτό, τότε θα γεννηθεί γιός γι ‘αυτόν, ο οποίος θα επικρατήσει στο σπίτι του . Και όποιος βλέπει ότι το μέτωπό του είναι κατασκευασμένο από σίδερο, χαλκό ή πέτρα, αυτό αξίζει τον κόπο για την αστυνομία και τον οδηγό . Και όποιος βλέπει ένα άλλο στενό μέτωπο που είναι πιο στενό από το παρελθόν, τα ηθικά αυτού του ατόμου επιδεινώθηκαν μετά την καλοσύνη του, και αν το βλέπει ευρύτερο από ό, τι ήταν, το άτομο γίνεται ανόητο μετά από λογικό και αδαές μετά από γνώση . Ίσως το μέτωπο να υποδηλώνει πικρία και γενναιοδωρία . Αν βλέπει το μέτωπό του μαυρισμένο, αυτό υποδηλώνει πικρία και αρνείται τα δικαιώματα του Παντοδύναμου Θεού . Το καλό μέτωπο και το φως του είναι απόδειξη δαπανών και παρηγοριάς . Και ίσως το μέτωπο υποδεικνύει σε τι προσκύπτει ένα άτομο, όπως ένα χαλί ή κάτι άλλο, και αν είναι κατασκευασμένο από σίδερο ή πέτρα, υποδεικνύει επιμέλεια στην προσευχή ή την αγένεια . Και όποιος βλέπει μια πληγή ή πληγή στο μέτωπό του, τότε είναι υπερβολικός στην προσευχή του, ή αυτός που δεν ολοκληρώνει την προσκύνησή του ….

…Air : ίσως υποδηλώνεται από το όνομά του . Όποιος βλέπει τον εαυτό του να στέκεται, να κάθεται, ή να ψάχνει, τότε βρίσκεται στην ιδιοτροπία της θρησκείας του, ή σε εξαπάτηση στον κόσμο του, και το πνεύμα του να περπατάει στο οποίο το έργο του στον αέρα ή σε κατάσταση αφύπνισης, και του ελπίζει, αν είναι στην αίρεσή του, τότε είναι αίρευσή του, και αν είναι άπιστος αρχή, τότε το χρέος του θα καταστραφεί μαζί του, διαφορετικά θα φοβάται για την ψυχή του μαζί του, και εάν βρίσκεται στο θαλάσσιο πλοίο φοβάται ζημιά . Και αν ήταν σε ταξίδι, φοβόταν . Και αν είναι άρρωστος, προεδρεύει στην καταστροφή, και αν πέσει από τη θέση του, θα υποστεί βλάβη στην κατάστασή του και θα πέσει στις πράξεις του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ή ο άνεμος φυσάει σε μια συντριπτική θέση. » Αν πεθάνει στην αποβολή του, αυτό είναι το υψηλότερο επίτευξη του στόχου αποδεικνύεται από αυτόν που πεθαίνει, αίρεση ή Kill ή έτσι . Και για τον αέρα να χτίσει μια δομή, ή να χτυπήσει μια σανίδα σε αυτό, ή να εγκαταστήσει ένα ζώο ή έναν τροχό σε αυτό, και αν ένας ασθενής πέθανε, ή μαζί του ένας ασθενής πέθανε, και αυτό είναι το φέρετρο και ο τάφος του , αν ήταν πράσινο, ήταν μάρτυρας, και αν το είδε ως κυβερνήτης ή κυβερνήτης, είναι απομονωμένος από τη δουλειά του Ή έχασε τη δύναμή του λόγω θανάτου ή ζωής, και αν είδε ότι αυτός που είχε σύμβαση γάμου ή έχτισε την οικογένειά του, τότε εξαπατήθηκε μαζί της, και χωρίς ασφάλεια από αυτήν, και αν δει ότι ποιος είναι στη θάλασσα, το πλοίο του έχει υποστεί ζημιά, ή ο εχθρός του συλλαμβάνεται, ή κάποιος επιβλέπει την καταστροφή. Τα δύο πράγματα . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια διεφθαρμένη πράξη που έκανε χωρίς γνώση ή Sunnah, εάν δεν την οικοδομούσε σε ίδρυμα, ούτε βασίστηκε σε απόφαση η σκηνή του ή η σύνταξή του . Όσον αφορά την πτήση στον αέρα, δείχνει ταξίδι στη θάλασσα ή στην ξηρά . Εάν ήταν με ένα φτερό, τότε είναι ισχυρότερο για τον ιδιοκτήτη του, και είναι ασφαλές για αυτόν και πιο εμφανές, τότε το φτερό του μπορεί να είναι χρήματα που καταλαμβάνει, ένας κυβερνήτης που ταξιδεύει στην αγκαλιά του και κάτω από το φτερό του . Το ίδιο ισχύει και για το κολύμπι στον αέρα, και μπορεί επίσης να υποδεικνύει εάν είναι χωρίς πτέρυγα, να εξαπατήσει τι εισέρχεται σε όρους τζιχάντ, υπολογισμού ή ταξιδιού εκτός από την ώρα του ταξιδιού, στην ξηρά ή στη θάλασσα, και όποιος δει ότι πετάει άνετα στον ουρανό, ταξίδεψε μακριά ή κέρδισε τιμή . Όσον αφορά το άλμα, δείχνει τη μεταφορά από αυτό που υπάρχει σε άλλους, είτε από αγορά σε άλλο, από σπίτι σε τοποθεσία, ή από εργασία σε άλλο, ανάλογα με την έκταση των δύο θέσεων. Εάν πηδήξει από το τζαμί στην αγορά, θα προτιμήσει τον κόσμο από το μέλλον, και αν είναι από την αγορά στην αγορά Ένα τζαμί, σε αντίθεση με αυτό, και η πτήση στον αέρα μπορεί να ανέλθει σε εκείνους που πολλαπλασιάζουν τις προσδοκίες και τις ελπίδες, και γίνονται ένα σωλήνα . Από τόπο σε τόπο, μετασχηματίζεται από πολιτεία σε πολιτεία . Το μακρινό άλμα είναι ένα μακρύ ταξίδι, οπότε αν το άλμα του εξαρτάται από ένα ραβδί, βασίζεται σε έναν δυνατό άνθρωπο . Όσον αφορά τα χρώματα του αέρα, εάν τα μάτια του αναζητητή έγιναν μαύρα μέχρι να μην δει τον ουρανό, τότε αν το όραμά του ήταν το πιο σκοτεινό ανάμεσα σε αυτόν και τα κεφάλια πάνω του, τότε αν δεν τον έδινε σε κεφάλι, τα μάτια του ήταν τυφλωμένα και το βλέμμα του μπλοκαρισμένο από το φως της καθοδήγησης, και αν το όραμα ήταν του κόσμου και έκλαιγαν σε ένα όνειρο ή κλαίνε ή Ζητούσαν, με ένταση που τους έπεφτε όσο το σκοτάδι, είτε η ταλαιπωρία είτε η θλίψη ή στείρα και άγονα . Το ίδιο ισχύει και για την ερυθρότητα, και οι Άραβες λένε το έτος της ξηρότητας : ένα σκονισμένο έτος, για να μου ανέβει η σκόνη από τη σοβαρότητα της ξηρότητας, έτσι ο αέρας είναι στα μάτια των πεινασμένων, και φαντάζεται ότι υπάρχει καπνός σε αυτό, λοιπόν, αν αυτός που σκουραίνει τον αέρα από αυτόν είναι καπνός, τότε είναι ένα μαρτύριο από άγονο ή κάτι άλλο, και για την ομίχλη είναι σύγχυση και καταστολή Οι άνθρωποι κατακλύζονται από σύγχυση ….

…Όσον αφορά την καρφίτσα, ερμηνεύεται στα πρόσωπά της, και όποιος βλέπει ότι έχει καρφίτσα στο χέρι του, τότε δείχνει ότι ένα παιδί έχει αποκτήσει άλλο όπλο από αυτόν, και αν δει άλλο όπλο από αυτόν, τότε θα είναι ευλογημένος με έναν πλούτο ωφέλειας και πολλά καλά και βαθμούς, και θα νικήσει τους εχθρούς ….

…Είναι σε ένα όνειρο σταθερότητα στη θρησκεία . Μπορεί να αναφέρεται σε παιδιά ή αδράνεια από ταξίδια ή ασθένειες . Και ο περιορισμός δείχνει την ευγένεια εκείνων που την περιορίζουν σε ένα όνειρο . Και ο περιορισμός του αργύρου καθορίζεται στο θέμα του γάμου . Εάν είναι από ορείχαλκο, τότε είναι ανθεκτικό στην ατυχία του και αν είναι κατασκευασμένο από μόλυβδο, τότε είναι σταθερό σε ένα θέμα αδυναμίας και αδυναμίας . Αν είναι από σχοινί, τότε είναι σταθερότητα στη θρησκεία . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι απόδειξη υποκρισίας . Ο περιορισμός για τον έμπορο είναι οι αποσκευές ενός κουταλιού και ο ενδιαφερόμενος έχει την ανησυχία του και ο ασθενής έχει τη διάρκεια της ασθένειάς του . Και όποιος πιστεύει ότι είναι δεσμευμένος για χάρη του Θεού, τότε είναι επιμελής στο θέμα των παιδιών του . Και όποιος βλέπει ότι είναι δεμένος σε μια πόλη, τότε είναι ο έποικος του . Εάν βλέπει ότι είναι συνδεδεμένος σε ένα σπίτι, θα πληγεί με μια γυναίκα . Εάν ο περιορισμός είναι στενός, το θέμα είναι αυστηρό για αυτόν . Και ο περιορισμός των ευχαριστημένων θα είναι πάντα ευχαριστημένος . Και αν το δεσμευμένο βλέπει ότι έχει αυξήσει έναν άλλο περιορισμό, και αν είναι άρρωστος, τότε πεθαίνει, και εάν βρίσκεται σε φυλακή, η φυλάκισή του είναι μεγάλη . Και όποιος βλέπει ότι είναι δεσμευμένος και φοράει πράσινα ρούχα, το ανάστημά του είναι θέμα θρησκείας και απόκτησης ανταμοιβής, και αν είναι λευκό, τότε το ανάστημά του είναι θέμα γνώσης και νομολογίας, ομορφιάς και ομορφιάς, και αν είναι κόκκινο, τότε το ανάστημά του είναι θέμα διασκέδασης και χαράς, και αν είναι κίτρινο, τότε το ανάστημα του είναι σε ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι δεσμεύεται από μια χρυσή αλυσίδα, περιμένει χρήματα που έχουν φύγει . Και όποιος βλέπει ότι έχει συσχετιστεί με έναν άλλο άντρα σε ένα δίσκο δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία, φοβάται γι ‘αυτόν την αντίποινα του Σουλτάνου για όσα λέει ο Θεός Παντοδύναμος : ( Και βλέπετε τους εγκληματίες εκείνη την ημέρα να δένονται με χειροπέδες ) , και ο περιορισμός είναι πρώτος και η φτώχεια . Δείτε επίσης fol ή δείτε καλώδιο ….