Και όποιος πιστεύει ότι χτυπάει κάτι στο Harun αν προέρχεται από φαγητό, τότε δείχνει ότι υπάρχει καλό και όφελος από τη δυσκολία τόσο πολύ όσο και αν προέρχεται από φάρμακα, τότε ερμηνεύεται με τρεις τρόπους. Εάν πρόκειται για φάρμακα για τα μάτια, τότε δείχνει αύξηση του χρέους ….

Και όποιος πιστεύει ότι πήρε κάτι από τη θάλασσα, είτε πρόκειται για έναν τύπο ορυκτών, κοσμημάτων ή άλλων πραγμάτων που δεν αρνήθηκε όπως στο ξύπνημα, τότε είναι καλό και όφελος, όπως για αυτό που αρνείται όπως αυτό είναι νίκη, και αν είναι μελετητές, είναι μια αύξηση στις γνώσεις του ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

Και όποιος πιστεύει ότι είναι μεταξύ ενός λαού των νεκρών, τότε είναι μεταξύ του λαού των υποκριτών, που τους διατάσσει να κάνουν καλά, ώστε να μην ακολουθούν την εντολή του, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δεν ακούτε τους νεκρούς »….

Και όποιος βλέπει ψείρες να βγαίνουν από τη σάρκα του, τα παιδιά του θα φάνε τα χρήματά του ….

Το άθροισμα από το οποίο δουλεύει η φυτική ζάχαρη, η ραφιναρισμένη ζάχαρη και η ζάχαρη ντόνατ, δίνουν μια έκφραση για αυτό ….

Και όποιος βλέπει από τους νεκρούς τι θαυμάζει, τότε συμβαίνει κάτι που οι άνθρωποι θαυμάζουν ….

Και όποιος βλέπει την όρασή του χωρίς αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι, ή βλέπει λόγια ή αδυναμία, και οι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν, τότε η μυστικότητα του θα είναι χωρίς τη δημοσιότητά του ….

Και όποιος βλέπει μια φυτεία σε επίπεδο έδαφος που του αποδίδεται, τότε δείχνει πλούτο και ηγεσία ….

Και όποιος βλέπει ότι το σκάφος του σταματά σε ξηρό έδαφος, δείχνει την εμφάνιση καταστροφών και ταλαιπωρίας ….

Και όποιος βλέπει έναν από τους αγίους, τους δίκαιους, τον υποκατάστατο και τον mujib, είναι η εμφάνιση της καλοσύνης, της ευλογίας και της ασφάλειας, και ειπώθηκε ότι όσοι είναι στενοχωρημένοι και στενοχωρημένοι βγαίνουν στη χαρά και την ευχαρίστηση ….

Το ξυράφι είναι ένα εργαλείο από χάλυβα για ξύρισμα . Είναι σε ένα όνειρο ένα αρσενικό αγόρι επειδή περιτομεύει το αγόρι . Και αν το κόψει, τότε πρόκειται να σπάσει ένα ζήτημα που πρόκειται να κάνει, και αν το εξηγήσει με το κρέας ή τραυματίζει ένα ζώο, αυτή είναι η κακή του γλώσσα με την οποία κυριαρχεί στους ανθρώπους με κακό . Το όραμα της Al-Mousa δείχνει μίσος, εχθρότητα και μια οδυνηρή γλώσσα . Δείτε επίσης το μαχαίρι ….

…Αν δει ότι μια πέτρα βγήκε από τη γυναίκα του όταν κοιμήσει, τότε γεννά κάποιον άλλο, τότε δεν το αποδέχεται ….

…Όποιος βλέπει ένα ατύχημα σε αυτό, επιστρέφει σε αυτό, και όποτε είναι δυνατός και σταθερός, τότε αξίζει τον κόπο ….

…Όλος ο γάμος : Σε ένα όνειρο, εάν ένα άτομο έχει ένα υγρό όνειρο, τότε είναι υποχρεωτικό να πλένει, τότε δεν είναι όραμα…

…Όσον αφορά την ασάφεια, πρόκειται για ανατριχιαστικό ζώο, και μπορεί να είναι αποσταθεροποιητικό ή πρόβλημα, και για τη μελαγχολία, δείχνει χαρά και θάρρος για τις γυναίκες, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για τους άντρες, εκτός από το να βλέπεις από την αγάπη που είναι καλό ….

…Λευκό : Ο Παντοδύναμος είπε ( σε λευκαντικά πρόσωπα και επικρατεί πρόσωπα ) Surah Al – Imran 106 – σημαίνει ο αγρότης ( και τα λευκά μάτια της θλίψης αυτός Kzim ) Surah Yusuf 84 – σημαίνει τύφλωση (.. έως ότου είναι σαφές σε εσάς λευκό νήμα .. ) Sura 187 – σημαίνει σιγουριά ( και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου είναι λευκή είναι κακή ..) Surah Taha 22 – σημαίνει την ασφάλεια της ασθένειας ( φέρνει γύρω τους ένα ποτήρι από μια συγκεκριμένη * λευκή συγκίνηση των πότες ) Saaffat 46 – σημαίνει γαλήνη Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν (… όπως καθαρίζει το λευκό ένδυμα της ακαθαρσίας ) – σημαίνει καλή δουλειά και ασφάλεια του κρεβατιού…

Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Αν δει ότι προσεύχεται με τις γυναίκες, τότε ακολουθεί τις υποθέσεις των αδύναμων ανθρώπων . Εάν μια μητέρα ξαπλωμένη στο πλάι του ή ξαπλωμένη στο πλευρό του, φορώντας λευκά ρούχα, και η θέση του το αρνείται αυτό, και δεν απαγγέλλει στην προσευχή του, και δεν λέει ταμπέρ, τότε θα πεθάνει και οι άνθρωποι προσεύχονται πάνω του . Ομοίως, αν έβλεπε μια γυναίκα σαν να οδηγούσε τον άνδρα στην προσευχή, θα πεθάνει, γιατί μια γυναίκα δεν οδηγεί τους άντρες παρά μόνο στο θάνατο . Εάν ο κυβερνήτης βλέπει ότι οδηγεί τους ανθρώπους, είναι απομονωμένος και τα χρήματά του εξαφανίζονται ….

Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και εκπλήρωσε τις προϋποθέσεις του θανάτου, η κοσμική του ζωή θα καταστραφεί ….

…Ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ότι είχε μεταμορφωθεί σε κάτι στο οποίο υπήρχε καλοσύνη, εάν ήταν μέλος της οικογένειάς του, τότε θα πέσει σε ατυχία στην αρχή της εντολής του, και θα κέρδιζε νίκη και επάρκεια στο τελευταίο του θέμα ….

Και όποιος βλέπει ότι κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό για τον νηστείο, τότε έχει μειώσει τη θρησκεία του ….

Και όποιος βλέπει ότι κάτι δεν πρέπει να βγαίνει από τον πρωκτό του, ή κάτι σαν αυτόν μπαίνει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Και όποιος βλέπει ένα δέντρο και γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε το βλέπει να μεταφέρεται από το ένα μέρος στο άλλο, τότε ερμηνεύεται από την αποξένωση αυτού του ανθρώπου, και αν δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τον διασχίζει ….

Και όποιος βλέπει ότι φτύνει στο έδαφος, τότε δείχνει ότι έχει επιτύχει φέουδο και απώλεια, και όποιος βλέπει ότι φτύνει σε ένα δέντρο, τότε δείχνει το σπάσιμο της διαθήκης του, και μπορεί να βρίσκεται ψέμα ….

Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα όραμα των δέντρων απεικονίζει δέκα πτυχές ενός βασιλιά, μιας γυναίκας, ενός εμπόρου, μιας περίφραξης, ενός επιστήμονα, ενός πιστού, ενός άπιστου, βοηθητικών, συγκρούσεων και υποκρισίας, και ειπώθηκε ότι ένας αμπελώνας είναι ερμηνεύεται σε πέντε πτυχές του οφέλους και της απώλειας, ένας πονηρός άνθρωπος, κόλπο, διαμάχη και χρήματα για υποψίες ….

Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Η άποψη που υφαίνει σίδερο ασπίδας : Χτίζει ένα φρούριο της επιτροπής οχυρών του παγιδεύματος του, ή παίρνει τις σκηνές του παγιδεύματος, ή συνδέεται ο Κέλα που λατρεύεται όταν παγιδεύει, ή πλαστογραφεί έναν κόσμο που τους θυμάται όταν παγιδεύει ή συλλέγει χρήματα που πληρώθηκε από τον εαυτό του όταν παγίδα, ή είναι ευσεβής λατρευτής, εμπιστεύοντας ότι ο Θεός Παντοδύναμος θα το πληρώσει στις προσευχές των γονιών του για αυτόν ….

Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….