Όποιος βλέπει ότι βάζει φόρμα σε φόβο, παντρεύεται μια γυναίκα ….

…Οι δύο άνεμοι διαφέρουν σε ένα όνειρο ανάλογα με τη μυρωδιά και τη χρήση τους, καθώς υποδηλώνουν ανακούφιση από ανησυχίες, καλές πράξεις και μια ειλικρινή υπόσχεση . Εάν ο νεκρός δώσει τον ζωντανό βασιλικό ή τον δει μαζί του, τότε δείχνει ότι είναι στον ουρανό . Και ο βασιλικός για το ανύπαντρο είναι σύζυγος, και η γυναίκα έχει έναν γιο, ή μια γνώση που τον χαρακτηρίζει, ή έναν όμορφο έπαινο . Ίσως η εισαγωγή βασιλικού σε ένα άτομο σε ένα όνειρο δείχνει ανησυχία και αγωνία και ίσως υποδηλώνει ασθένεια επειδή προσφέρεται στον ασθενή . Η συνάντηση του νερού και του πρασίνου σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη του περάσματος των ανησυχιών . Και το περιστέρι δεν έχει κανένα καλό να το βλέπει αν μπαίνει στον ασθενή, γιατί δείχνει το θάνατό του επειδή έχει μπάνιο και κρέας . Ομοίως, όλοι οι άνεμοι δείχνουν ότι ο θάνατος είναι επικείμενος και μπορεί να υποδηλώνει επιδημία . Και ο Al-Basil Al-Sattari δείχνει τι χρειάζεται ένα άτομο από τη γραπτή . Και αν ο βασιλικός φυτρώνει στη θέση του, τότε είναι μια όμορφη αρσενική και ευχάριστη ομιλία . Και η γλυκόριζα του βασιλικού γεννήθηκε αρσενικό . Και όποιος βλέπει ένα στεφάνι από βασιλικό στο κεφάλι του, θα απομακρυνθεί από το αξίωμα εάν είναι κυβερνήτης . Ο πωλητής των δύο ανέμων ανησυχεί . Εάν οι δύο άνεμοι φαίνονται κομμένοι, τότε δείχνει όλο το άγχος και τη θλίψη, και εάν φαίνονται στη θέση τους, δείχνει άνεση, έναν σύζυγο ή ένα παιδί . Και όποιος βλέπει τον Ρεχάνα να υψώνεται στον ουρανό από τη μία πλευρά της γης, αυτός είναι ο θάνατος του μελετητή αυτής της πλευράς . Αντίθετα, ο βασιλικός δείχνει ένα παιδί εάν μεγαλώνει στον κήπο . Και δείχνει τη γυναίκα εάν μαζεύτηκε σε μια δέσμη . Και υποδηλώνει την καταστροφή εάν είχε αποκοπεί από τη θέση της εάν δεν είχε μυρωδιά . Και ειπώθηκε : Ο Βασίλειος είναι γυναίκα, η καλοσύνη του είναι καλή, και μυρίζει σαν την αγάπη της γι ‘αυτήν . Εάν ο βασιλικός φαίνεται στο σπίτι ενός άνδρα, τότε είναι επαίνους γι ‘αυτόν . Εάν ένα άτομο ρίξει ένα άλλο άτομο με δύο καλάθια, ένας άλλος θα τον σταματήσει και αυτός που συγκεντρώνεται μεταξύ τους μπαίνει σε θλίψη . Και όποιος βλέπει κάποιον άλλο να κάθεται σε ένα τζαμί και γύρω από μια λεκάνη, αυτή είναι η απουσία του και τους υπενθυμίζει κάτι που δεν είναι μέσα του . Και το Rihani σε ένα όνειρο είναι ένας άνθρωπος που είναι ικανοποιημένος με τις καταστροφές, υπομονετικός για τη μοίρα ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε στο όραμα των μαργαριταριών, είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin, και είπε, όταν ο κοιμισμένος βλέπει δύο άντρες να μπαίνουν στο στόμα του με μαργαριτάρια, ένας από αυτούς βγαίνει μικρότερος από ό, τι μπαίνει, και ο άλλος βγαίνει μεγαλύτερος από ότι μπαίνει, οπότε είπε: Όσο για όποιον τον είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε, είμαι πιο πρόσφατος από ό, τι άκουσα και για ό, τι είδα βγαίνει Έτσι το είδα από δύο ψεύτες που μίλησαν περισσότερο από ό, τι άκουσαν, και το μαργαριτάρι στην ερμηνεία δείχνει το Κοράνι και τη γνώση. Έτσι, όποιος το βλέπει σαν να τρυπά τα μαργαριτάρια, θα τρυπήσει πολλές γνώσεις, τότε απλώνει πολύ στους ανθρώπους και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία .)…

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Όσο για την πένα, είναι κλέφτης, και όποιος βλέπει μια γάτα μπαίνει σε ένα σπίτι, τότε ένας κλέφτης μπαίνει εκεί. Εάν το αιλουροειδές έχει φύγει με κάτι, τότε ο κλέφτης πηγαίνει με κάτι εκεί, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα σαλιγκάρι ή το σκότωσε, τότε χτυπά έναν κλέφτη ή το κατακτά, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από τη σάρκα και το λίπος του τη γάτα, τότε χτυπά τα χρήματα του κλέφτη ή από αυτά που έκλεψε. Και όποιος βλέπει ότι χτυπάει μια δεκάρα μέχρι να το γρατσουνίσει ή να το καταπιεί, τότε θα υποφέρει από μια μακρά ασθένεια, τότε θα θεραπεύσει ή θα είναι σοβαρή, τότε θα απελευθερωθεί. Και αν η γάτα είναι ηττημένη, είναι αθώος για την ασθένειά του ή για την ανησυχία του νωρίτερα και αν η γάτα είναι άγρια, τότε είναι πιο σοβαρή σε ασθένειες και ανησυχία…

…Η πρόσκληση φαγητού υποδηλώνει μια καλή συνάντηση σε ένα όνειρο . Έτσι, όποιος βλέπει ότι θέλει να προσκαλέσει έναν λαό, μπαίνει σε μια πράξη κατηγορίας και καταγγελίας . Όταν είδε ότι πήρε μια πρόσκληση, και κάποιοι την παρακολούθησαν, και τους είδαν σαν να είχαν τελειώσει το φαγητό, τότε θα είχε ηγεσία πάνω τους, ακόμα κι αν σε αυτό το θέμα ήταν στενοχωρημένος ή άρρωστος, θεραπεύτηκε . Αν έβλεπε ότι είχε λάβει πρόσκληση, θα τον ερχόταν ερήμην . Και όποιος βλέπει ότι προσκαλεί έναν κόσμο σε φιλοξενία, τότε μπαίνει σε κάτι που κληρονομείται από τύψεις και κατηγορίες . Και όποιος είδε ότι κλήθηκε σε ένα άγνωστο συμβούλιο στο οποίο υπήρχαν πολλά φρούτα και ποτά, θα κληθεί να τζιχάντ επειδή μαρτύρησε . Και η πρόσκληση για γιορτή σε ένα όνειρο φταίξιμο και λύπη ….

…Απαγορεύσεις όπως το σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή το να στέκεστε στην Αράφα σε άλλη ημέρα εκτός από αυτό, ή την Παρασκευή να προσεύχεστε πριν από τον μεσημβρινό και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στη bachelorette στη γυναίκα . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό . Το θεώρησε ως σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή να στέκεται στην Αράφα σε μια άλλη ημέρα εκτός από αυτήν, ή την Παρασκευή να προσεύχεται μπροστά στον μεσημβρινό, και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στο μονό στη σύζυγο . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα κοράκι έχει πεθάνει ή κοιτάζει ανάμεσα στα χέρια του, θα ερμηνεύσει με λύπη ή θα του εμφανίσει ένα θέμα που έχει μπερδευτεί από αυτά που είπε ο Παντοδύναμος, οπότε ο Θεός στέλνει ένα κοράκι ψάχνοντας τη γη ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το καρφί μπαίνει στον πρίγκιπα ή τον χαλίφη, και το καρφί μπαίνει στην εντολή του δικαστή ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι ένα κοράκι του μιλάει, αυτό δείχνει ότι κάτι καλό θα συμβεί από έναν ξένο, ή ακούει καλά νέα »….

…Al-Ghadaf : Για όποιον τον υπέφερε, αποκτώντας εξουσία για το δικαίωμα εκείνων που ήταν μεταξύ της οικογένειάς του και για όσους ήταν μεταξύ της οικογένειάς του, μια αληθινή δήλωση δεν γίνεται αποδεκτή από αυτούς που το λένε . Και όποιος είδε ένα κοράκι και έπεσε πάνω του, έδειξε ότι οι ληστές είχαν κοπεί ….

…Όσο για το κοράκι, ερμηνεύεται στα πρόσωπα ενός άσεμνου άνδρα που παραβιάζει τη διαθήκη ….

…Όσο για το Alzag, ερμηνεύεται ως κοράκι, αλλά λέγεται ότι είναι ινδική σκλάβος ….

…Ο Raven είναι ένα αγόρι ή ένας βασιλιάς σε ένα όνειρο . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα κοράκι ή την κατοχή του, τότε θα αποκτήσει την εντολή και την εξουσία, και εάν δεν είναι κατάλληλος για αυτό, τότε έρχεται με ένα δικαίωμα που δεν είναι αποδεκτό από αυτόν ….