…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

Το στήθος είναι σε ένα όνειρο η γυναίκα ενός άνδρα ή της κόρης του, έτσι η ομορφιά της είναι η ομορφιά της, η διαφθορά της είναι η διαφθορά της . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να κρέμεται από το στήθος της, διαπράττει μοιχεία και γεννά ένα παιδί διαφορετικό από τον σύζυγό της . Εάν ένας άντρας βλέπει γάλα στο στήθος του, τότε αν είναι φτωχός είναι πλούσιος και αν δεν είναι παντρεμένος, δηλώνει ότι θα έχει παιδιά . Και αν το βλέπει μια νεαρή γυναίκα, αυτό δείχνει ότι θα μείνει έγκυος και ότι θα γίνει η εγκυμοσύνη της, ακόμα κι αν είναι ένα πλούσιο ένδυμα που του λείπει και χαλάει τα χρήματά της . Και αν ήταν γνωστή παρθένα, αυτό δείχνει τον γάμο της . Αν ήταν νεαρή, μακριά από τη στιγμή του γάμου, αυτό σήμαινε το θάνατό της . Και όποιος βλέπει ότι θηλάζει μια γυναίκα που τον γνωρίζει και δεν την γνωρίζει, αυτό υποδηλώνει ότι θα αρρωστήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, εκτός αν έχει μια έγκυο γυναίκα, τότε αυτό δείχνει ότι έχει έναν γιο . Και αν μια γυναίκα είδε αυτό το όραμα, θα γέννησε ένα κορίτσι . Αν δει ότι το στήθος του έχει μεγαλώσει με μέτρο και φαίνεται καλό, τότε δείχνουν στα παιδιά του και πράγματα που του ανήκουν . Και αν τους δει να πέφτουν, τότε είναι απόδειξη του θανάτου των παιδιών του . Και όποιος το είδε και δεν είχε παιδιά, αυτό δείχνει την έλλειψη και τη θλίψη του, ειδικά όσον αφορά τις γυναίκες . Στις γυναίκες που θηλάζουν, δείχνει τους ορίζοντες του ατόμου που θηλάζει . Ένα μεγάλο στήθος δείχνει τι υποδεικνύεται από ένα στήθος που ήταν οστό . Και υποδηλώνει στις γυναίκες την ανηθικότητα . Και όποιος είδε ότι το στήθος του χτύπησε το στήθος του, αυτό δείχνει ότι είναι πολύ μεγάλος, ότι άσχημα νέα έρχονται σε αυτόν από κάποιον που τον γνωρίζει . Αν οι άνδρες και οι γυναίκες είναι νέοι, αυτό δείχνει αγάπη . Και όποιος βλέπει σαν να έχει ένα μεγάλο στήθος και έχει φτάσει στην ηβική περιοχή, διαπράττει μοιχεία με απαγορευμένο γάμο ή έχει απαγορευμένο γάμο και τα στήθη σε ένα όνειρο είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά ερμηνεύεται σε κορίτσια . Και όποιος βλέπει ότι ένα στήθος έχει μεγαλώσει μαζί του μαζί με τα στήθη του, αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα κορίτσι . Και όποιος βλέπει ότι έχει έλλειψη στήθους, αυτός είναι ο θάνατος της κόρης του . Και το γάλα στο στήθος είναι μια αύξηση των χρημάτων και αναφέρεται στο παιδί, οπότε όποιος βλέπει ότι υπάρχει γάλα στα στήθη του, είναι τιμή του να έχει μια ελάχιστη αύξηση που του φέρνει ή όποιος το κατέχει . Ομοίως, στις γυναίκες, εάν το γάλα που παράγεται από ένα άτομο θηλάζει, τότε είναι κλειδωμένο και μια πόρτα είναι κλειστή πάνω του και δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό για το θηλάζον βρέφος, τότε είναι ταπείνωση και θλίψη . Και ειπώθηκε : Αν ένας άντρας είδε ότι υπήρχε γάλα στο στήθος του, τότε αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και είχε έναν γιο . Αν ήταν φτωχός, έδειχνε στον Μπισάρα και αν ήταν νεαρός, αυτό έδειχνε τη μεγάλη του ζωή . Και η νεαρή γυναίκα, αν το δει αυτό, υποδεικνύει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό της, και το μήκος του ανδρικού στήθους έως ότου χτυπήσουν το στήθος του αποτελεί ένδειξη ιδιοτροπίας που δεν ικανοποιεί ο Παντοδύναμος Θεός . Και πριν : Είναι απόδειξη του θανάτου των παιδιών και εάν δεν είχε παιδί, αυτό δείχνει φτώχεια και θλίψη . Το μήκος του στήθους μιας γυναίκας πέρα ​​από το όριο αποτελεί ένδειξη του σκοπού της θλίψης . Το στήθος ενός άνδρα δείχνει την ποιότητα, τη θέση, την υγεία και την ασθένειά του . Και το στήθος ενός άνδρα μπορεί να αναφέρεται σε αδέλφια, συντρόφους, παιδιά και συζύγους που δεν τους βοηθούν . Το στήθος μιας γυναίκας αποδεικνύει το αντίθετο, δεδομένης της παροχής του Παντοδύναμου Θεού . Εάν βλέπει ότι το στήθος του είναι σαν το στήθος μιας γυναίκας και το γάλα στάζει από αυτό, δείχνει ότι στέκεται στα παιδιά του και ότι αρχίζει να κάνει ό, τι χρειάζονται οι γυναίκες στην εργασία τους και αυτό μπορεί να υποδηλώνει θρησκεία ή έχει μια ασθένεια στην οποία ντρέπεται για τους ανθρώπους, τότε τον είδε διάσημο για αυτό . Και αν . Τα στήθη έγιναν χαλκός ή σίδηρος, δείχνοντας την απώλεια παιδιών και την αποτυχία αιτιών ή εγκυμοσύνης . Το στήθος στο θηρίο είναι σύζυγος, και το στήθος στην άγονη γυναίκα γεννήθηκε μετά από απόγνωση από αυτόν . Και ίσως το στήθος της παρθένας αναφερόταν στο τζιχάντ, ρούχα ή κοσμήματα . Και το μωρό ή το κορίτσι έχει ασθένειες, ασθένειες και πληγές . Ένα μόνο στήθος για μία γυναίκα είναι γάμος, οπότε αν βγαίνει νερό ή γάλα, χάνει τον γιο ή την αδερφή της . Και το στήθος είναι μοιχεία . Διέσχισε το στήθος με αυγά στρουθοκαμήλου ή Altrj . Μπορούν να ανήκουν στο στήθος και τους είπαν : ήταν πατέρας και μητέρα . Και το στήθος είναι ενδεικτικό ενός μπουκαλιού κρασιού εάν περιέχει γάλα . Είπε : Το στήθος είναι ένας γενναιόδωρος άντρας ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…. Τα όνειρα δείχνουν το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον; Δείξτε όλα αυτά . Ένα παράδειγμα της απόδειξής του για το παρελθόν είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : ( Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα μια κούπα με την οποία έφερα γάλα το έπινα από αυτό μέχρι που είδα το νερό να ρέει στα νύχια μου, τότε έδωσα την εύνοιά μου, Umar bin al-Khattab. ) Είπαν : Τι το έδωσε, O Messenger του Αλλάχ; που είπε επιστήμη . Αυτό το όραμα βασίστηκε στο παρελθόν. Διότι αυτό που του δόθηκε από τη γνώση είχε συμβεί σε αυτόν, όπως και ο Ομάρ . . Μπορεί να υποδηλώνει το παρόν, και το χαντίθ της πρόσκλησης στην προσευχή και το αφηγηματικό χαντίτ του Laylat al-Qadr το δείχνουν . . Το μέλλον υποδεικνύεται από πολλά αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του οράματος του Γιούσεφ, ειρήνης σε αυτόν, το οποίο εκπληρώθηκε μετά από σαράντα χρόνια και το όραμά του στον γάμο του με την Αϊσά προτού την παντρευτεί και άλλα στοιχεία ….

…Στο συμπέρασμα αυτού του βιβλίου και ως απάντηση στην επιθυμία πολλών, αυτά είναι παραδείγματα αυτού που εξέφρασα από τα οράματά μου : Πολλές επιθυμίες ήρθαν να μου ζητούν να αναφέρω μερικά από τα οράματα που εξέφρασα και στη συνέχεια εκπληρώθηκαν και θα ήθελα εδώ να μην απογοητεύσω όσους έχουν αυτά τα αιτήματα, αλλά θέλω επίσης να διευκρινίσω κάτι που με ενδιαφέρει μυστικά. Επομένως, δεν θα αναφέρω τα ονόματα των οραματιστών, ούτε θα αναφέρω τα οράματα στα οποία μπορεί να υπάρχουν πολύ ειδικά πράγματα, για παράδειγμα, και ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων σε όσους διάβασαν αυτό το θέμα και αντιτάχθηκαν σε αυτό μεταξύ των ίδιων των οραματιστών . 1 / Ένας ερωτώμενος είπε ότι η θεία της βλέπει ότι έχει χρυσά βραχιόλια πάνω της, και την παρενόχλησε, οπότε της είπα : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας, μπορεί να είναι μια απλή μόλυνση στον αγωγό και θα επουλωθεί με τη βοήθεια του Θεού . Και είπε, Δόξα στον Θεό, έχω πραγματικά τραχειίτιδα, ο Θεός να σας ανταμείψει . 2 / Ένας καλούντος είπε ότι βλέπω έναν άνδρα που ξέρω να χτυπά την πόρτα . Έτσι είπα, ποιο είναι το όνομά του; Ο Μωάμεθ Αλ-Γουαχαμπίι είπε, είπα ότι, Θεός, θα έχει έναν γιο, οπότε είπε, είχα τη χάρη του Θεού. Είπα : Τον ονόμασα Μωάμεθ; Είπε ναι, τότε ευχαριστώ τον Θεό . 3 / Ένας από τους ερωτηθέντες μου είπε ότι βλέπω ότι κυνηγώ κατσίκες ή πάπιες, οπότε είπα, Θεέ μου, θα προτείνει σε ένα καλό κορίτσι, και ο πατέρας της θα είναι μουσεζίνη. Μου λέει αργότερα, όταν ήθελα να ασχοληθώ, πήγα και βρήκα έναν άνδρα να κάνει την κλήση για προσευχή στο τζαμί της γειτονιάς στο οποίο ζει η κοπέλα, οπότε είναι ο πατέρας της κόρης . 4 / Ένας ερωτητής μου είπε ότι είδα ότι θα πληρώσω μια καρέκλα στον Βασιλιά Φαχτ – ο Θεός να ευλογεί τη ζωή του – έτσι είπα ότι θα απασχοληθείτε με μια δουλειά με τέτοιο μισθό, λέει, και από την επόμενη μια μέρα προσλήφθηκε για λίγο λιγότερο, και δεν πίστευε ότι θα εργαζόταν . 5 / Ένας γιατρός μου είπε : Ο σύζυγός μου βλέπει ότι δεν βγαίνει ποτέ κάτω από το αυτοκίνητό του . Είπα, θα ταξιδέψεις; Είπε ναι . Έτσι είπα, Δόξα στον Θεό, για ασφάλεια, αλλά ελπίζω να ελέγξω το αυτοκίνητο από κάτω, ειδικά τη στήλη που στρίβει κάτω από το αυτοκίνητο, και δεν ήξερα το όνομά του, και μου είπε αργότερα, ο σύζυγός μου πήγε στο αυτοκίνητο και βρήκε ένα ελάττωμα στο μέρος που μας υποδείξατε . 6 / Μια γυναίκα είπε, βλέπω ότι έκοψα τα μαλλιά μιας μικρής κόρης μου και τα μαλλιά της φτάνουν στο γοφό της, οπότε είπα: Είστε ένας από αυτούς που περιτοπίζουν τα κορίτσια; Είπε, ~Ναι, έτσι είπα, κάντε το Sunnah σε περιτομή και μην το μειώσετε περισσότερο από το όριο που αναφέρεται .~ 7 / Ένας πατέρας κάλεσε τον Αλί και είπε ότι ο γιος του βλέπει ότι ο πίσω γομφός του τον πονάει, οπότε είπα ότι ο γιος σου υποφέρει από τη σκληρότητα του δασκάλου της επιστήμης, οπότε θα μπορούσα να τον ρωτήσω και απάντησε ναι, έτσι είπα : Έπαινος να είσαι στο Θεό, να δεις τον δάσκαλο, και το έκανε . 8 / Ένας άντρας μου είπε : Βλέπω ότι ανεβαίνω στην οροφή του σπιτιού, και βλέπω μια σκάλα και ανεβαίνω . Του είπα ότι κάποιος ερευνά και σας ρωτάει, και ίσως απευθυνθήκατε στην κόρη του και όταν τον είδα μετά από λίγο, μου είπε ότι αυτό που ανέφερα για αυτόν έχει συμβεί . 9 / Μια γυναίκα είπε ότι είδα ότι θηλάζω ένα αγόρι, και η ποσότητα γάλακτος βγήκε από τα στήθη μου δυνατά και χτύπησε στον τοίχο . Έτσι είπα ότι νομίζω ότι έχετε πρόβλημα με την ορμόνη γάλακτος, και θα αναρρώσετε και θα μείνετε έγκυος, Θεός . Είπε αυτό που λες, ευχαριστώ τον Θεό . 10 / Ένας άντρας μου είπε ότι βλέπω την αδερφή μου και βλέπω τον ήλιο να ανατέλλει από το ηλιοβασίλεμα . Είπα, της υποσχέθηκα και την άφησα, έτσι θα εκπληρώσω όσα της υποσχέθηκα . Είπε, της υποσχέθηκα να κάνει Umrah και δεν μπορούσα . 11 / Μια γυναίκα είπε ότι βλέπω ότι σφάζω ένα πρόβατο . Είπα λοιπόν ότι είναι ένας όρκος που δεν εκπληρώσατε, οπότε το κάνετε . Και είπε ναι . 12 / Μια γυναίκα είπε ότι βλέπω ότι κοιτάζω την Κάαμπα και έχει καταστραφεί . Είπα, «Είσαι σε μια δυτική χώρα και πάντα σκέφτεσαι να την αφήσεις, αλλά δεν το κάνεις . Είπε αυτό που λες ο Θεός . 13 / Ένας άντρας κάλεσε και είπε ότι βλέπω ότι κυνηγάω ένα ελεύθερο πουλί και πήρα μια αγαπημένη καμήλα, και ανέβηκα σε ένα βουνό και βρήκα ανθρώπους που προσφέρθηκαν να αγοράσουν το πουλί, οπότε είπα ότι δεν είναι προς πώληση και ανέφερε το υπόλοιπο όραμα . Είπα λοιπόν ότι ακολουθείτε και ασκείτε το κυνήγι; Και είστε ο αδελφός ενός από τους πρίγκιπες, και έχετε υποβάλει μια επιχορήγηση γης και το θέμα θα σας βγει, και στη συνέχεια κάποιοι θα σας προσφέρουν να το αγοράσετε, οπότε σκεφτείτε προσεκτικά πριν από την πώληση . Είπε: «Λατρεύω το κυνήγι και τον βγαίνω και παρακολουθώ την εποχή της μετανάστευσης των πουλιών. Υπέβαλα σε έναν από τους πρίγκιπες αίτηση για επιχορήγηση γης και δεν βγήκα μέχρι τώρα ». Έτσι είπα, Δόξα στον Θεό . 14 / Ένας από τους καλούντες είδε μια γυναίκα να έρχεται σε αυτήν, και ανέφερε το όνομά της . 15 / Ένας άντρας με τηλεφώνησε και είπε ότι είδα τον Γαβριήλ, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, να πετάει . Έτσι είπα, ~Εργάζεστε σε μια εργασία που σχετίζεται με την αεροπορία;~ Είπε, «Ναι, μελετάω την πτήση», οπότε είπα ότι τελείωσα 600 ώρες πτήσης και είχατε μείνει μισά, οπότε ανέφερε έναν αριθμό πολύ σύντομα, δοξάστε τον Θεό . 16 / Συνεχής: Είπε ότι βλέπω ότι βγάζω δύο άσπρες και μαύρες χορδές από το στόμα μου, γι ‘αυτό της είπα : Μερικές φορές έρχεστε από τον Σατανά με κάποια εμμονή και αμφιβολία για τη θρησκεία, γι’ αυτό φοβάστε τον Θεό . Και είπε, «Θεέ μου, ότι μερικές φορές παρατηρώ τα υπερολόγια εκτός από τις υποχρεωτικές προσευχές, αλλά μερικές φορές ελπίζω και αφήνω τα πάντα μέχρι την προσευχή …. γι ‘αυτό προσευχηθείτε για να τους επιβεβαιώσει ο Θεός στη θρησκεία 17 / Ένας άντρας είπε : Ο νεκρός πατέρας μου ήρθε σε μένα και μου είπε : Μην καταστρέψετε τους φάρους του τζαμιού, οπότε είπα : Ναι, είπα : Μην το κάνετε αυτό, δεν επιτρέπεται . 18 / Ένας άντρας μου είπε : Βλέπω ότι περιφέρω και δεν ολοκληρώνομαι . Είπα : Θα σκοπεύουν να πολλαπλασιάζονται και να μην το κάνει; Είπε : Ναι . 19 / Ένας ερωτητής κάλεσε και είπε : Βλέπω ότι κινούνται και το μυαλό μου δεν είναι μαζί μου !! Είπα : Γνωρίζετε έναν άντρα που πήρε το μυαλό σας, αλλά σας χειραγωγεί , οπότε προσέξτε , και είπε : Είναι αυτό που λέτε , και μπορεί ο Θεός να σας ανταμείψει καλά , και εδώ είναι το όφελος της προειδοποίησης για το κακό νόημα σε ορισμένα οράματα και ο αντίκτυπός του στη ζωή του ιδιοκτήτη του . 20 / Ένας άντρας είπε : Βλέπω ότι τρώω ρύζι και υπάρχουν εκείνοι που κλέβουν !! Τον είπα λοιπόν : Αυτό είναι το έργο σας και λέτε την ιδέα ενός ανέντιμου άνδρα . Είπε : Ναι , αυτό που είπατε συνέβη . 21 / άνθρωπος επαφή με το πρόγραμμα και μου είπε : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι στη γη, και αυτό ήταν πριν από το ιερό μήνα του Ραμαζανιού , το 1428 της , είπα να τον : Αυτή είναι μια διαφορά μεταξύ των ανθρώπων της όρασης , και οι άνθρωποι του λογαριασμού κατά τον καθορισμό της καταχώρησης του μήνα , ήταν αυτό που έπαιξα από τα δύο μέρη ! 22 / Ένας άντρας μου είπε : Είδα ότι έβγαλα μια άτρακτο από το στόμα μου χωρίς πόνο , οπότε είπα : Αυτό είναι ένα παιδί που σε ενοχλεί και είπε : Ναι, δηλαδή . 23 / Μια γυναίκα είπε : Βλέπω ένα φίδι στο στόμα ενός τριαντάφυλλου , οπότε είπα : Ο σύζυγός σου σας υπόσχεται και πετυχαίνει , και προσεύχεστε για αυτόν; Είπε : Ναι , αυτό είναι που είπα , γι ‘αυτό την προειδοποίησα και φοβόμουν τον Θεό ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα, το στομάχι ή το δέρμα του είναι γεμάτο ξηρό σιτάρι, τότε η ζωή του έχει τελειώσει, ας φοβηθεί τον Θεό ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Fadl Abdullah bin Salam . Με την εξουσία του Qais ibn Abbad, είπε : Ήμουν στη Μεδίνα με ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τους συντρόφους του Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ένας άνδρας ήρθε στο πρόσωπό του με ένα ίχνος σεβασμού. Μερικοί από τους ανθρώπους είπαν : Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Αυτός είναι ένας άνθρωπος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. Προσευχήθηκε δύο ρακέτες στις οποίες επιτρέπεται. Τότε βγήκε και τον ακολούθησε. Όταν έγινα άνετα, του είπα : Όταν μπήκατε στο παρελθόν, ένας άντρας είπε κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό, τι πρέπει να πει σε αυτό που δεν ξέρει και θα σας μιλήσω γιατί το έβλεπε ένα όραμα κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε του είπε ότι με είδες σε ένα λιβάδι – ανέφερε την ικανότητα του, το γρασίδι και το πράσινο – και στη μέση Ο παιδικός σταθμός είναι ένα στύλο σιδήρου κάτω από αυτό στο έδαφος και πάνω από τον ουρανό, πάνω από αυτό ένα βρόχο, και μου είπε : Του είπα : Δεν μπορώ. Έτσι ήρθε ο Moncef. Ο Ibn Aoun είπε, και ο δίκαιος υπηρέτης είπε : Με τα ρούχα μου πίσω μου, περιέγραψε ότι το σήκωσε από πίσω του με το χέρι του, οπότε χωρίστηκα μέχρι που ήμουν στην κορυφή του στύλου, οπότε πήρα τη λαβή , και μου το είπαν. : Η Ostmk ξύπνησε και πρέπει να στα χέρια μου Vqsstha για τον ειρήνη του Προφήτη, είπε : ( η στήλη νηπιαγωγείου του Ισλάμ και αυτή η στήλη του Ισλάμ και αυτή κρατά το πιο αξιόπιστο και είστε στο Ισλάμ μέχρι να πεθάνετε ) είπε ο άντρας Abdullah bin Salam . Και σε μια αφήγηση : Ήμουν σε έναν κύκλο στον οποίο περνούσαν οι Saad bin Malik και Ibn Umar, και ο Abdullah Ibn Salam έπεσε και είπαν : Αυτός είναι ένας άντρας από τους λαούς του Παραδείσου, οπότε σηκώθηκα και του είπα : Είπαν κάτι τέτοιο και είπε : Δόξα στον Θεό δεν έπρεπε να είπαν: Δεν έχω γνώση γι ‘αυτό, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος Ένας πράσινος παιδικός σταθμός ήταν εγκατεστημένος σε αυτό, με μια τρύπα στο κεφάλι, και στο κάτω μέρος ήταν δίκαιο – και το πανηγύρι ήταν το Wasif – και μου είπαν : το χαλάρωσα, και το χαλάσαμε μέχρι που πήρα τη λαβή, οπότε το είπα στον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (Ο Αμπντουλάχ πεθαίνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ) Με την εξουσία του Kharsha ibn al-Hur, είπε : Ήμουν κάθονται σε κύκλο στο τζαμί της Madinah. Είπε : Και υπάρχει ένας Σεΐχης καλής θέσης , ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ. Είπε : Έκανε μια καλή συνομιλία μαζί τους. Είπε : Όταν σηκώθηκε , οι άνθρωποι είπαν : Όποιος είναι ευχαριστημένος που βλέπει έναν άνθρωπο από τους ανθρώπους του Παραδείσου, τον άφησε να το δει αυτό, είπε. : Έτσι είπα : Με το Θεό, εγώ θα ακολουθήσει τον ίδιο, οπότε θα γνωρίζουμε τη θέση του σπιτιού του . Ο ίδιος είπε : Τον ακολούθησε και πήγε μέχρι που σχεδόν αριστερά Medina, στη συνέχεια μπήκε στο σπίτι του. Είπε : Έτσι του ζήτησα άδεια, οπότε μου έδωσε άδεια, οπότε είπε : Τι χρειάζεστε, γιος του αδερφού μου; Είπε : Είπα να τον : Έχω ακούσει ανθρώπους να σας πω τι : είναι στην ευχάριστη θέση να δούμε έναν άνθρωπο του λαού του Παραδείσου, να τον αφήσει να δούμε σε αυτό το Vojbna να είναι μαζί σας είπε : Ο Θεός ξέρει τα άτομα του Παραδείσου και εγώ θα σας λέω mm είπε ότι ενώ κοιμόμουν αν ήρθες σε μένα ένας άντρας μου είπε : τότε πήρε με το χέρι μου, ξεκίνησα μαζί του. Είπε: Έτσι ήμουν σε άλογο στα βόρεια μου. Είπε : Πήρα να το πάρω. Μου είπε : Μην το πάρετε, γιατί είναι το μονοπάτι των ιδιοκτητών του Βορρά. Είπε : Αν ένα άλογο είναι μονοπάτι προς τα δεξιά μου, τότε μου είπε : Πάρε εδώ και φέρε μου ένα βουνό και μου είπε : Ανεβείτε Είπε : Έτσι πήγα αν ήθελα να ανέβω, έπεσα στο Estée είπε : έτσι έκανα επανειλημμένα είπε : τότε μου πετάει έτσι μου έφερε AMoAd το κεφάλι του στον ουρανό και κάτω από το έδαφος στο παραπάνω επεισόδιο, είπε σε μένα : ανεβείτε πάνω είπε αυτό : είπα : πώς να πάει αυτό το κεφάλι στον ουρανό, είπε : πήρε το χέρι μου Vzgel μου είπε : Αν εγώ είμαι που σχετίζονται με βρόχο είπε : τότε χτύπησε το καμάρι της στήλης, δήλωσε : παρέμεινε σχετίζονται με το επεισόδιο μέχρι να έγινε είπε : δύο θάνατοι Προφήτη ειρήνη να του ΑΛΛΑΧ να πάνω στην εν λόγω : ( Οι τρόποι με τους οποίους είδα στα αριστερά είναι τρόποι που είπαν οι ιδιοκτήτες του Βορρά : Οι τρόποι με τους οποίους είδα το δεξί σας χέρι, είναι οι δρόμοι των δεξιών, και για το βουνό, είναι το σπίτι των μαρτύρων , και δεν θα το πετύχετε. Ακόμα κολλάει ενώ πεθαίνετε ). Το ρητό του : Εάν ένα άλογο είναι μια μέθοδος, ο Αλ-Ναβάου είπε : Το άλογο είναι ένας πλήθος λεωφόρων . Και η προσέγγιση είναι η ευθεία και η διαδρομή της μεθόδου ανάμεσα στο σαφές και το ρητό : Zajal me σημαίνει ρίχνοντας με ….

…Και όποιος είδε ότι μια μύγα ή κάτι παρόμοιο βγήκε από τη μύτη του υποδηλώνει ότι γεννιέται ένα νεογέννητο, και αν βλέπει κάτι από αυτό να μπει στη μύτη του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει με τη μύτη του μια σφίξιμο, οι υποθέσεις του είναι περίπλοκες και όχι ότι είναι ο Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι η μύτη του έχει κοπεί, τότε πρόκειται για πτώση της κατάστασης ή επείγον θάνατο ή πτώση Με το σκάνδαλο του ή τον θάνατο ενός γιου ή μιας συζύγου, και Όποιος είδε ότι η μύτη του είχε μεγαλώσει δείχνει μεγάλο ανάστημα και αύξηση της τιμής, και όποιος είδε ότι μύριζε μια καλή μυρωδιά. Εάν η σύζυγός του ήταν έγκυος, θα ερχόταν σε ένα παιδί που περπατούσε, και μπορεί να είναι ανακούφιση για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο, και αν η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού και όποιος βλέπει ότι δεν έχει μύτη, δείχνει τον θάνατο των συγγενών του με ευχαρίστηση και χαρά, και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κιτρινωπό, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές της ασθένειας, της απομόνωσης και του φόβου, και όποιος τον βλέπει μαυρισμένο, δείχνει ότι είναι πόνο και θλίψη, και αυτό ειπώθηκε ότι η κόρη του θα γεννηθεί σ ‘αυτόν, και όποιος βλέπει το πρόσωπό του είναι καλά λεύκανση, είναι μια καλή είδηση για την κατάσταση του και η δικαιοσύνη της θρησκείας του. Στο πρόσωπό του, βλέπει αυτό που μισεί από αυτόν, και αν συνοφρυώσει απέναντι σε άλλους, τότε θα συμβεί κάτι λάθος από αυτόν…

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Έμετος : η απόδειξη της μετάνοιας είναι ευχάριστη . Αν δεν είναι σε θέση και μισεί τη γεύση του, τότε δεν του αρέσει, και αν κάνει εμετό ενώ νηστεύει και μετά επιδοθεί σε αυτό, τότε έχει ένα χρέος που είναι σε θέση να εξοφλήσει και να μην το αντισταθμίσει, τότε αμαρτάνει σε αυτό . Αν πίνει γάλα και κάνει εμετό γάλα και μέλι, τότε είναι μετάνοια. Εάν καταπιεί μαργαριτάρια και κάνει εμετό μέλι, τότε μαθαίνει την ερμηνεία του Κορανίου, και αν κάνει εμετό γάλα, αποστατώνει από το Ισλάμ . Αν κάνει εμετό σε φαγητό, δίνει κάτι σε ένα άτομο . Εάν επιστρέψει στον εμετό του, επιστρέφει στο δώρο του . Εάν έπινε αλκοόλ και δεν μεθυσμένος και έμετος, πήρε απαγορευμένα χρήματα και μετά το επέστρεψε . Εάν μεθυσθεί και κάνει εμετό, είναι ένας άθλιος άνθρωπος που ξοδεύει λίγα στην οικογένειά του και λυπάται που το ξόδεψε . Εάν δει τα έντερα του να βγαίνουν από αυτόν, αυτό δείχνει το θάνατο των παιδιών του . Και ειπώθηκε ότι αν δει έναν λόξυγγα και έμετο με ένα λόξυγκας, αυτό δείχνει τον θάνατό του . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι έκανε εμετό πολύ καλό χρώμα, δείχνει ότι θα έχει ένα νεογέννητο . Εάν το αίμα έρεε σε ένα μπολ, το αγόρι έζησε . Εάν παρασύρει στο έδαφος, το αγόρι θα πεθάνει γρήγορα . Αυτό το όραμα των φτωχών έχει χρήματα, και πολλή βασιλιά, και αυτό το όραμα είναι αξιέπαινο για όποιον θέλει να εξαπατήσει ένα άτομο, επειδή το θέμα του αποκαλύπτεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις φίδια και φίδια και έχει συγκεκριμένη σημασία; Το να βλέπεις τα φίδια γενικά είναι πολύ τρομακτικό, και είναι το έβδομο του ανθρώπου, και ο άνθρωπος είναι επτά, οπότε φοβάστε τον και φοβάστε τους, και ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού να μας επιτρέψουν να τα σκοτώσουμε στη λύση και το απαγορευμένο στο Χαντίθ πέντε ανθρώπων που σκοτώθηκαν στη λύση και το απαγορευμένο, και τα ανέφερε σε μία από τις αφηγήσεις : το φίδι . Για τον συγγραφέα αυτών των γραμμών, οι έννοιες του να βλέπεις φίδια ποικίλλουν, ανάλογα με την ώρα των οραμάτων. Το καλοκαίρι ή το χειμώνα, το να το βλέπεις το χειμώνα μπορεί να είναι ελαφρύτερο, αλλά μπορεί να αποτελεί ένδειξη βελτίωσης της ιατρικής ή παθολογικής κατάστασης του αιτούντος και όλοι γνωρίζουν τη σχέση μεταξύ του φιδιού και του φαρμάκου και μπορεί να είναι η ένδειξη της θεραπείας από τη μαγεία, και ο δεσμός μεταξύ του φιδιού και της μαγείας είναι σαφής και εννοώ τη μαγεία των μάγων όταν τα σχοινιά έγιναν σαν να ήταν ζωή, οπότε ο Μωυσής ακύρωσε τη μαγεία τους με ένα πραγματικό φίδι, και έτσι να σας ενημερώσω, Ω διασχίζοντας, ότι το να βλέπεις το φίδι το χειμώνα ειδικότερα μπορεί να σημαίνει θεραπεία από τη μαγεία ! Και ξέρω ότι μπορεί να εκπλαγείτε από αυτήν τη συζήτηση, αλλά αυτή είναι η αλήθεια στην οποία κατέληξα μετά από εξέταση, ανάλυση και μελέτη . Τα φίδια το χειμώνα μπορεί να είναι ένδειξη βροχής, και αυτή η αφαίρεση από τη γλωσσική τους έννοια, επειδή είναι ζωντανά και νερό, ο Θεός δημιούργησε κάθε ζωντανό πράγμα από εμάς , και συλλογίστηκε τη λέξη ζωντανή ! Το να βλέπεις νεαρά φίδια μπορεί να έχει ευχάριστο νόημα για μια παντρεμένη γυναίκα, δηλαδή ότι θα μείνει έγκυος και μετά θα γεννήσει, γιατί η μικρή ζωή είναι μια μεταφορά για την ύπαρξη της ψυχής ή της ζωής ενός νέου μικρού όντος, που είναι αυτό το μικρό νεογέννητο ποιος θα γεννηθεί με την άδεια του Θεού …. Εδώ είναι ένα σύμβολο σαν αυτό, μπορεί να φοβάται τον ιδιοκτήτη του, αλλά και όπως παρατηρείτε, το νόημά του είναι ευχάριστο . Τα μεγάλα φίδια ειδικότερα, μπορεί να είναι ένα σύμβολο του εντέρου και της άνεσης ή της ασθένειας που συμβαίνει σε αυτό, ή μπορεί να είναι ένα σύμβολο συγγενών και μπορεί να είναι η ώρα της όρασης. Το καλοκαίρι ή ο χειμώνας είναι ο μεγαλύτερος ρόλος για τον ορισμό της έννοιας, είτε είναι καλό είτε κακό, επειδή το φίδι είναι το καλοκαίρι και συχνά έχει κακό νόημα, και το χειμώνα έχει συχνά καλή σημασία, και παραμένει ζήτημα κατάλληλη σημασία για το όραμα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιδιοκτήτη του, για τη διέλευση, και για κάθε και την λεπτότητά του . Όσο για τη δολοφονία ενός φιδιού , τότε είναι Μαχμούντ το καλοκαίρι , και μπορεί να υποδηλώνει την εκπλήρωση ενός χρέους , ή το τέλος των δοκιμών και συζήτηση αγώνες , και μπορεί να υποδεικνύει το τέλος της εχθρότητας με σχετική , και μπορεί να είναι μια ένδειξη για να απαλλαγούμε από απαγορεύεται θεραπείας , ή απαγορεύεται η συμπεριφορά , είτε λεκτική ή λεκτική , και μπορεί να είναι το πρόβλημα εξαφάνιση Α με ένα από τα παιδιά , ή ένα από τα παιδιά , και αυτό μπορεί να σημαίνει τελειώνει μια ευεργετική θεραπεία . Και αντίστροφα το χειμώνα, η θανάτωσή της μπορεί να έχει κακές έννοιες στις περισσότερες περιπτώσεις , όπως : κοπή μήτρας και διαμάχη μεταξύ συγγενών , κοπή προγράμματος θεραπείας , διακοπή ή κοπή , σπατάλη χρημάτων ή δαπάνες , παραμέληση των εξαρτώμενων από ένα αγόρι ή σύζυγος , και μένει να πούμε : ότι κάθε όραμα έχει τις περιστάσεις της , σύμφωνα με τα υπόλοιπα σύμβολα , και έτσι είναι πολύ διαφορετικό από το όραμα με ένα άλλο ανάλογα με αυτές τις μεταβλητές , και αυτό που έχει σημασία για αυτόν τον συγγραφέα τις γραμμές που δεν πρέπει να συνδέονται το όραμα των φιδιών , και τα σημάδια ανησυχητικά , όπως : το μάτι – αλίευση ή μαγεία ή ασθένειας , και άλλα ….

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….