…Η λάσπη δείχνει καλό σε ένα όνειρο, ειδικά αν έχασε νερό, ή ήταν φτωχό, τότε δείχνει το φράγμα της φτώχειας του με τη ροή του προς το ζην . Αυτός που ήταν άγαμος και είδε τη λάσπη, παντρεύτηκε και είχε περιστέρι και πεθερά, και η λάσπη έδειξε την ελάχιστη επιβίωση . Αυτό που συνέβη σε ένα όνειρο λάσπης είναι αυτοί, θλίψη και τρόμος, οπότε όποιος βλέπει ότι μπαίνει στη λάσπη, θα πέσει στη θλίψη και την αυταπάτη, και αυτό είναι το σκοτάδι της λάσπης . Η λάσπη υποδηλώνει σπατάλη χρημάτων, αρχές κέρδους και φιλανθρωπικούς κανονισμούς ….

…Al-Tayyar : Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin : Έτσι είπε, είδα σαν να πετούσα ανάμεσα στον ουρανό και τη γη, οπότε είπε: Αυξάνετε τη μίνα . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει περιπλανηθεί σε βουνό, θα αποκτήσει μια κατάσταση στην οποία υπόκεινται οι βασιλιάδες . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πετούσε, αν άξιζε τον Σουλτάνο, το πήρε και αν έπεσε σε κάτι που του ανήκε και αν δεν ήταν κατάλληλο για την εντολή, αυτό έδειχνε μια ασθένεια που τον πλήττει. ότι επιβλέπει τον θάνατο, ή ένα λάθος από αυτόν πέφτει στη θρησκεία του . Εάν πετά από επιφάνεια σε επιφάνεια, αντικαθιστά τη γυναίκα του με άλλη γυναίκα . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η πτήση είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός, εάν είναι με πτέρυγα, τότε είναι μια μετάβαση από τη μια κατάσταση στην άλλη . Εάν η πτήση του έχει φτάσει στο τέλος της, θα κερδίσει καλό στο ταξίδι του . Και αν πετά από γη σε γη, κερδίζει τιμή και μάτι, όταν ειπώθηκε : Εάν ένα σπίτι σε βλαστάνει, τότε γυρίζει, και αν πετάει από κάτω σε ύψος χωρίς φτερό, η επιθυμία του θα επιτευχθεί και ανεβαίνει τόσο ψηλά όσο είναι . Αν πετάξει σαν ένα περιστέρι πετάει στον αέρα, θα τιμηθεί . Αν είδε σαν να πέταξε μέχρι να εξαφανιστεί στον ουρανό και να μην επιστρέψει, τότε πεθαίνει . Και όποιος πετά από το σπίτι του σε άγνωστο σπίτι, τότε γυρίζει από το σπίτι του στον τάφο του ….

Το παλιό γυναίκα : το άσχημο ή ατελή ένα με μια άγνωστη ελάττωμα, γιατί είναι ο κόσμος που είναι η κεφαλή όλων πειρασμό, επειδή μια γυναίκα είναι ανατρεπτικές, και ο κόσμος εκπροσωπήθηκε από το Messenger του Θεού, ο Θεός του και επιχορήγηση ευλογεί ειρήνη, τη νύχτα της καλής νύχτας με την εικόνα μιας γυναίκας, και φαντάστηκε για πολλούς την εικόνα μιας ηλικιωμένης γυναίκας με ένα ελάττωμα, και μπορεί να υποδηλώνει αν είναι αρκετά καθαρή όπως η Aveda Zahida και το μέλλον, και γι ‘αυτούς και τα έργα τους δουλεύουν και χρήματα Halal, γιατί ο κόσμος και το μέλλον του Dhartan, ένα από τα μεγαλύτερα και τα καλύτερα εκτός από .. και ίσως υποδεικνύεται ελάχιστος και προορισμός νεκρός, η γη και το σπίτι έρημο, γνωστό είναι το ίδιο ή τοξικότητα ή Hbehtha ή ο ομόλογός του, Αν κάποιος δει μια ηλικιωμένη γυναίκα που έχει πέσει σε ένα όνειρο, θα κοιτάξω την κατάστασή του αν το όραμα είναι δικό του, αν είναι φτωχό και είναι πλούσιο, και αν ήταν μεταξύ αυτών ο οποίος διαχειρίστηκε τον κόσμο του επέστρεψε σε αυτόν, και αν ήταν άροτρος ή αυτός είχε ένα μέρος που υποδηλώνει γυναίκες, όπως οπωρώνα, το feddan, το περιστέρι και τα παρόμοια, τότε επιστρέφει στην αρχιτεκτονική του, την κατασκευή και την εμφάνισή του, και αν ήταν άρρωστος, ανάρρωσε από την ασθένειά του και εάν αποσπάστηκε από το τέλος του, επέστρεψε σ ‘αυτόν, και αν το ευρύ κοινό κοίταζε, και αν η Σούντα είχε παραιτηθεί από αυτό και την καλοσύνη της, το ακολούθησαν με γονιμότητα και ήρθαν με τροφή, και αν ήταν σε έναν πόλεμο που είχε διακλαδίστηκε και μεγάλωσε και πονηρός, το θέμα του εκκενώθηκε και επέστρεψε στην κατάσταση τους στην αρχή του ….

…Arch Nut :, ρίχνοντας τον στην άγρια λεία Χαλάλ χρήματα, και στο ψέμα χώρα και τη συκοφαντία και την απουσία, και με στόχο το στο πόρτα του _mez Σουλτάνου . Το πετώντας περιστέρι ρίχνει μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το τόξο του καρυδιού με ευγένεια, τότε μιλάει λέξεις που είναι εκτός τόπου, και αν το χτύπημά του τον χτύπησε μπροστά του, και αν έκανε λάθος, η ομιλία του θα ήταν καταστροφή για αυτόν . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι πυροβόλησα με το τόξο ενός jailbreak και έκανα λάθος και χτύπησα . Είπε : Φοβάστε τον Θεό, για τους λαχταριστούς ανθρώπους ….

…Οι δύο άνεμοι διαφέρουν σε ένα όνειρο ανάλογα με τη μυρωδιά και τη χρήση τους, καθώς υποδηλώνουν ανακούφιση από ανησυχίες, καλές πράξεις και μια ειλικρινή υπόσχεση . Εάν ο νεκρός δώσει τον ζωντανό βασιλικό ή τον δει μαζί του, τότε δείχνει ότι είναι στον ουρανό . Και ο βασιλικός για το ανύπαντρο είναι σύζυγος, και η γυναίκα έχει έναν γιο, ή μια γνώση που τον χαρακτηρίζει, ή έναν όμορφο έπαινο . Ίσως η εισαγωγή βασιλικού σε ένα άτομο σε ένα όνειρο δείχνει ανησυχία και αγωνία και ίσως υποδηλώνει ασθένεια επειδή προσφέρεται στον ασθενή . Η συνάντηση του νερού και του πρασίνου σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη του περάσματος των ανησυχιών . Και το περιστέρι δεν έχει κανένα καλό να το βλέπει αν μπαίνει στον ασθενή, γιατί δείχνει το θάνατό του επειδή έχει μπάνιο και κρέας . Ομοίως, όλοι οι άνεμοι δείχνουν ότι ο θάνατος είναι επικείμενος και μπορεί να υποδηλώνει επιδημία . Και ο Al-Basil Al-Sattari δείχνει τι χρειάζεται ένα άτομο από τη γραπτή . Και αν ο βασιλικός φυτρώνει στη θέση του, τότε είναι μια όμορφη αρσενική και ευχάριστη ομιλία . Και η γλυκόριζα του βασιλικού γεννήθηκε αρσενικό . Και όποιος βλέπει ένα στεφάνι από βασιλικό στο κεφάλι του, θα απομακρυνθεί από το αξίωμα εάν είναι κυβερνήτης . Ο πωλητής των δύο ανέμων ανησυχεί . Εάν οι δύο άνεμοι φαίνονται κομμένοι, τότε δείχνει όλο το άγχος και τη θλίψη, και εάν φαίνονται στη θέση τους, δείχνει άνεση, έναν σύζυγο ή ένα παιδί . Και όποιος βλέπει τον Ρεχάνα να υψώνεται στον ουρανό από τη μία πλευρά της γης, αυτός είναι ο θάνατος του μελετητή αυτής της πλευράς . Αντίθετα, ο βασιλικός δείχνει ένα παιδί εάν μεγαλώνει στον κήπο . Και δείχνει τη γυναίκα εάν μαζεύτηκε σε μια δέσμη . Και υποδηλώνει την καταστροφή εάν είχε αποκοπεί από τη θέση της εάν δεν είχε μυρωδιά . Και ειπώθηκε : Ο Βασίλειος είναι γυναίκα, η καλοσύνη του είναι καλή, και μυρίζει σαν την αγάπη της γι ‘αυτήν . Εάν ο βασιλικός φαίνεται στο σπίτι ενός άνδρα, τότε είναι επαίνους γι ‘αυτόν . Εάν ένα άτομο ρίξει ένα άλλο άτομο με δύο καλάθια, ένας άλλος θα τον σταματήσει και αυτός που συγκεντρώνεται μεταξύ τους μπαίνει σε θλίψη . Και όποιος βλέπει κάποιον άλλο να κάθεται σε ένα τζαμί και γύρω από μια λεκάνη, αυτή είναι η απουσία του και τους υπενθυμίζει κάτι που δεν είναι μέσα του . Και το Rihani σε ένα όνειρο είναι ένας άνθρωπος που είναι ικανοποιημένος με τις καταστροφές, υπομονετικός για τη μοίρα ….

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Ο Τοξότης είναι σε ένα όνειρο ένα ταξίδι και ένας αδελφός, μια γυναίκα και ένα αγόρι, και είναι κοντά στον Παντοδύναμο του Θεού, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι ήταν στη γωνία ή κάτω ). Και όποιος βλέπει ένα τόξο με κάλυμμα, η γυναίκα του είναι έγκυος . Και όποιος έδωσε στη γυναίκα του ένα τόξο, και ήταν έγκυος, του έφερε μια υπηρέτρια . Και αν η γυναίκα του του δώσει ένα τόξο, τότε η εγκυμοσύνη της είναι ένα αρσενικό παιδί, επειδή το αγόρι παραδίδεται στον πατέρα του, οπότε θα είναι μαζί του στο μαγαζί του, και η γυναίκα μεγαλώνει το κορίτσι και μένει μαζί της στο σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι το τόξο του είναι σπασμένο, και δεν υπάρχει όπλο μαζί του, τότε ο αδερφός του, ο γιος του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του πεθαίνουν . Και όποιος βλέπει το τόξο του σπασμένο από το χέρι του, απομακρύνεται από τη δικαιοδοσία του εάν είναι κυβερνήτης και χάνει εάν είναι έμπορος . Ένα ταξίδι με τόξο . Και όποιος οδηγεί ένα κορδόνι σε ένα τόξο, τότε παντρεύεται, και αν η διάλυση του είναι διαζευγμένη, και όποιος δει τον Σουλτάνο του δίνει δύο αγκύλες, αποκτά μια τάξη και ένα πριγκιπάτο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι ήταν γύρω γωνία ή κάτω ). Οι αγκύλες υποδεικνύονται στα φρύδια . Αυτός που σπάζει το τόξο του θα ταξιδέψει . Ίσως η τοξοβολία του ήταν ψεύτικη ή αληθινή . Και όποιος μπαίνει το τόξο και τα διαλείμματα της τένοντα, τότε αυτός θα χωρίσει τη γυναίκα του, και ίσως αυτός αφαιρείται από το κράτος του . Και αν ρίξει ένα βέλος και κάνει λάθος, είναι κατάχρηση της εξουσίας του, και αν χτυπήσει τον στόχο, θα πάρει αυτό που θέλει . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα τεταμένο τόξο, θα γεννηθεί ένα αγόρι γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει στο δρόμο του Θεού, τότε θα έχει τιμή . Το να πετάς ένα τόξο φουντουκιών στην έρημο είναι ένα κυνήγι και ένα λάθος νομιμότητας, και στη χώρα ένα ψέμα και μια απάτη . Αν δει ότι έριξε ένα πουλί ένα καρύδι, τότε ψεύδεται σε έναν τεράστιο άνθρωπο . Αν ρίξει ένα περιστέρι, πονάει τη γυναίκα του . Και το τόξο του καρυδιού για αυτόν που το κατέχει είναι πόρνη, και το τόξο ενός άνδρα είναι μια ασθένεια των αρθρώσεων, και το τόξο του τόξου είναι μεγάλη διάρκεια ζωής, και το τόξο του τόξου είναι σπατάλη χρήματα, και το τόξο του τρυπιού είναι μια τροφή και όφελος, καθώς και το τόξο του πηχάκι . Δείτε επίσης το Arrow ….

…Ο Βασίλειος αναφέρεται στο αγόρι εάν μεγαλώνει στον κήπο και δείχνει στη γυναίκα εάν μαζεύτηκε σε δέσμη και υποδηλώνει την καταστροφή εάν κόπηκε και απορρίφθηκε εκτός τόπου ή δεν υπήρχε άνεμος . Και ειπώθηκε ότι ο βασιλικός είναι μια ευλογία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Χαρά και ψυχές και παράδεισος ευδαιμονίας ». Σε περσικό είναι chasirm, και τα πρόβατα δηλώνει ο βασιλιάς, και το περιστέρι είναι ο πυρετός των δοντιών ….

Το τζαμί είναι σε όνειρο ένας επιστήμονας . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα τζαμί, αυτό δείχνει καλό και σουντά, δεσμούς συγγένειας και ανάληψη δικαιοσύνης εάν είναι κατάλληλος για αυτό . Και όποιος βλέπει ένα τζαμί που λειτουργεί καλά είναι ένας άνθρωπος που μαζεύει ανθρώπους μαζί του και συνθέτει ανάμεσά τους με καλοσύνη και καλοσύνη . Και αν δει ένα τζαμί που έχει καταστραφεί, τότε θα πεθάνει εκεί, ένας αρχηγός μελετητής που έχει θρησκεία και ασκητισμό . Αν δει ότι ένας άγνωστος άντρας προσεύχεται στο τζαμί και ο ιμάμης του τζαμιού είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και αν έβλεπε ότι το σπίτι του είχε μετατραπεί σε τζαμί, θα χτυπούσε τη δικαιοσύνη, τον ασκητισμό και την τιμή . Και αν δει ότι ένα τζαμί έχει περιστρέψει ένα περιστέρι, τότε ένας κρυμμένος άντρας μισεί . Και το τζαμί δείχνει την αγορά και το εμπόριο . Όποιος χτίσει ένα τζαμί ως θυσία στον Παντοδύναμο Θεό, καθιερώνει την αλήθεια, αποπνέει το καλό και απαγορεύει το κακό, και αν είναι ένας μελετητής που συνθέτει ένα βιβλίο, τότε οι άνθρωποι επωφελούνται από τις γνώσεις του και αν είναι πλούσιος πληρώνει το zakat του χρήματός του , και αν είναι άγαμος, παντρεύτηκε και αν ήταν παντρεμένος, είχε έναν γιο, και η καλή του ανάμνηση διαδόθηκε, και αν ήταν φτωχός Ξεφορτωθείτε, και συγκεντρώστε μόνο τους ανθρώπους στην καλοσύνη και βοηθήστε τους να υπακούσουν στον Θεό . Εάν το χτίζει με τρόπο που δεν επιτρέπεται η κατασκευή, ή εάν ο μιχράμπ αποκλίνει από αυτό σε άλλη κατεύθυνση, τότε δείχνει κακό . Ένιωσε ότι χτίζει ένα τζαμί Atvgah σε θρησκεία ή προσκυνήματα, ή χτίζει σαν μπανιέρα ή ξενοδοχείο ή κατάστημα ή με άλλο τρόπο . Και όποιος βλέπει ότι στεγάζει ένα τζαμί, υποστηρίζει ένα ορφανό, και αν αυξηθεί στο τζαμί, τότε αυξάνει το χρέος του από μια καλή πράξη ή καλές συμπεριφορές . Εάν το κατάστημα μετακινήθηκε και έγινε τζαμί, θα έδειχνε τα επιτρεπόμενα κέρδη, ή το επιτρεπόμενο αναμίχθηκε με το απαγορευμένο, ή το μετάξι συνδυάστηκε με μόνο νερό . Και τα εγκαταλελειμμένα τζαμιά δείχνουν την αμέλεια των μελετητών, την ακύρωση του διατάγματος του καλού και την απαγόρευση του κακού, και δείχνει τον ασκητισμό που αποκόπτεται από τον κόσμο, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στην πόρτα του τζαμιού, υπερηφανεύεται προσκύνημα, τότε είναι ευλογημένος με μετάνοια, ο Παντοδύναμος είπε : (Και μπείτε στην πόρτα κατά την προσκύνηση και πείτε, συγχωρούμε τις αμαρτίες σας ). Και όποιος βλέπει ότι φτάνει στο τζαμί και το βρίσκει κλειστό και το ανοίγει σε αυτόν, τότε διορίζει έναν άνδρα με χρέη και τον σώζει από αυτό και βελτιώνει τον έπαινο του με τους ανθρώπους, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στο τζαμί ενώ είναι ένας επιβάτης στη συνέχεια διακόπτει τη συγγένεια του, τους εμποδίζει να τον στηρίξουν . Και όποιος βλέπει ότι πεθαίνει στο τζαμί δηλώνει νίκη επί των εχθρών, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : (Ο ίδιος δήλωσε : Όσοι έχουν αδικηθεί σειρά τους, ας τα χρησιμοποιήσουν ως τζαμί ) , και εισάγοντας το Μεγάλο Τζαμί στη Μέκκα δείχνει ασφαλείας από φόβος και ειλικρίνεια υπόσχεσης . Δείτε επίσης το Al-Jami` ….

Το μπάνιο : υποδηλώνει τη γυναίκα να διαλύσει τη μιζάρα μαζί του και το άτομο λαμβάνεται μαζί του όταν βγαίνει ο ιδρώτας του, καθώς το σπέρμα του πέφτει στη μήτρα και είναι σαν αιδοίο . Και ίσως έδειξε το ρόλο του λαού της κόλασης και των ανθρώπων του κακού, των συγκρούσεων και του λόγου, όπως ο ρόλος των μοιχείων και των φυλακών, και ο ρόλος των ηγεμόνων και των συλλεκτών για τη φωτιά και την καταπίεση του ή τη φήμη της οικογένειάς του και του καλές πύλες του και την αφθονία του νερού που ρέει σε αυτό . Και ίσως υποδηλώνεται από τη θάλασσα και την ασθένεια, και στην κόλαση . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα μπάνιο ή κάποιος άλλος τον βλέπει σε αυτό, και αν τον δει νεκρό, τότε είναι στη φωτιά και στον οικείο, γιατί η κόλαση είναι αντιληπτική και έχει διαφορετικές πύλες, και σε αυτήν την οικεία και την κοκκινωπή, και αν ο ασθενής το δει αυτό, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν βλέπει ότι βρίσκεται έξω από το σπίτι της θερμότητας στο σπίτι της αγνότητας και η ασθένειά του είναι Ξυπνήσει, σηκώθηκα . Έτσι όποιος πλένει και βγαίνει από αυτό, βγήκε άθικτος . Αν η ασθένειά του ήταν κρυολόγημα, θα του αυξανόταν και θα τον φοβόταν . Αν όμως πλένει, και φοράει λευκά ρούχα, σε αντίθεση με τη συνήθεια του, και οδηγεί μια βάρκα που δεν είναι κατάλληλη για αυτόν, τότε δηλαδή να τον πλένει, να τον καλύπτει και το φέρετρο του . Και αν αυτό ήταν το χειμώνα, ο κράμπς τον φοβόταν . Εάν βλέπει ότι βρίσκεται μέσα στο σπίτι της ζέστης, τότε είναι εναντίον αυτού που αναφέρθηκε προηγουμένως στην έξοδο, τότε θα ληφθεί υπόψη και το μεσαίο σπίτι θα είναι για τους άρρωστους που κάθονταν σε αυτό, υποδεικνύοντας ότι μεσολαβεί στην ασθένειά του μέχρι να εισέλθει ή να φύγει, τότε είναι είτε οπισθοδρόμηση είτε ανάρρωση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, και είχε μια διαμάχη ή ανάγκη στο σπίτι ενός κυβερνήτη, ενός κυβερνήτη ή ενός κυβερνήτη, μια κρίση για αυτόν και αυτόν βασίζεται στην έκταση της ζέστης ή του κρύου που έλαβε στο μπάνιο, ή ολισθηρό ή σπρέι . Εάν κανένα από αυτά, και ο άντρας ήταν άγαμος, παντρεύτηκε ή παρευρέθηκε σε γιορτή ή κηδεία, και υπήρχε θόρυβος ή θόρυβος, ανησυχίες και θλίψη, όπως αυτός στο μπάνιο, αλλιώς θα είχε λόγο για αυτόν από το χρήματα του κόσμου με έναν χάρακα λόγω της ροής του νερού και του ιδρώτα, που είναι χρήματα . Ο ιδρώτας μπορεί να υποδηλώνει ανησυχία, κόπωση και ασθένεια, ειδικά στη θολότητα και τη θερμοκρασία του μπάνιου . Αν είχε αφαιρεθεί από τα ρούχα του, τότε είναι με τη γυναίκα του, και για χάρη της και για την οικογένειά της και για την οικογένειά της, αυτό που θα ζητήσει το λουτρό θα εκτελεστεί σε αυτόν . Εάν είναι στα ρούχα του, τότε το ζήτημα είναι από ξένη άποψη ή κάποια απαγορευμένα ζητήματα, όπως η μητέρα, η κόρη και η αδελφή, ώστε να ληφθούν υπόψη και οι προϋποθέσεις του, και να μεταφερθούν οι τάξεις και οι τόποι διαμονής του, και τι συναντήθηκε ή συναντήθηκε με τη διάθεσή του στο μπάνιο και τη μεταφορά του από τόπο σε τόπο . Και αν βλέπει ότι το μπήκε μέσα από ένα κανάλι ή μια μικρή ενέργεια στην πόρτα του, ή υπήρχε ένα λιοντάρι, λέαινα, θηρίο, κοράκια ή ζωή σε αυτό, τότε είναι μια γυναίκα που την εισάγει σε μια διακόσμηση, και αυτός συναντά μαζί της τους ανθρώπους του κακού και της ανηθικότητας μεταξύ των ανθρώπων . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Το μπάνιο είναι ένα σπίτι βλάβης, και όποιος μπαίνει θα πληγωθεί από τις γυναίκες . Τα περιστέρια προέρχονται από το οικείο τους όνομα, γιατί είναι ζαμπόν και τα περιστέρια είναι αδελφός ή συγγενής . Εάν χρησιμοποιούταν ζεστό νερό σε αυτό, οι γυναίκες θα γίνονταν στενοχωρημένες, και αν ήταν κατακλυσμένη και μπήκε στο μπάνιο, βγήκε από το σύννεφο της . Αν καθίσει στο μπάνιο, τότε σπάει τη γυναίκα και ανακοινώνει την εντολή του, επειδή το μπάνιο είναι το μέρος όπου εκτίθεται το awrah . Εάν χτίσει ένα λουτρό, τότε θα διαπράξει την ανικανότητα και θα τον μισήσει με αυτό . Εάν το μπάνιο είναι ζεστό και μαλακό, τότε η οικογένεια, ο γαμπρός του και οι συγγενείς των γυναικών του συμφωνούν, βοηθήστε τον και λυπηθείτε . Εάν είναι κρύο, δεν αναμιγνύεται με αυτό και δεν επωφελείται από αυτά . Και αν ήταν πολύ καυτός, τότε θα ήταν τραχύς, και δεν τους είδε ευχαριστημένους με τη σοβαρότητα τους . Και ειπώθηκε ότι είδε ότι ήταν στο καυτό σπίτι . Διότι ένας άντρας τον προδίδει με τη γυναίκα του και προσπαθεί να τον σταματήσει, οπότε δεν προετοιμάζεται για αυτόν . Εάν η λεκάνη είναι γεμάτη και το νερό ρέει από το ζεστό σπίτι στο μεσαίο σπίτι, τότε θα τον κάνει να θυμωθεί με τη γυναίκα του και αν το μπάνιο αποδίδεται στην οργή του κόσμου και αν είναι κρύο, τότε το άτομο που έχει το όραμα να είναι φτωχό και με λίγο εισόδημα, και το χέρι του δεν φτάνει αυτό που θέλει . Και αν είναι ζεστός, απαλός και συμπαθητικός, τότε οι υποθέσεις του είναι αγάπη, και θα είναι εραστής ενός κράτους, που βλέπει μέσα του μια ανακούφιση και χαρά . Και αν είναι πολύ ζεστό, τότε θα είναι γόνιμο, και δεν θα έχει μέτρο, και δεν θα επαινείται από τους ανθρώπους . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο είναι ένδειξη ψυχρού πυρετού . Εάν βλέπει ότι έπινε ζεστό νερό από το θερμό σπίτι, ή το έχυσε ή το έπλυνε με άλλο τρόπο εκτός από το πλύσιμο, τότε είναι ανησυχία, αγωνία, ασθένεια και φόβο, όπως και το ζεστό νερό, και αν το έπινε από το μεσαίο σπίτι, τότε είναι ένας πυρετός πυρετός . Εάν ένα ποτό από κρύο σπίτι, τότε είναι ζωγράφος και αν δει ότι πλένεται με ζεστό νερό και θέλει να ταξιδέψει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει . Αν προσληφθεί από ένα άτομο που αναζητά το όφελος του, τότε δεν έχει ανακούφιση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και αν ζητήσουν βοήθεια, θα αντιμετωπίζονται με νερό σαν μια εποχή του χρόνου .~ Εάν το μπάνιο, η πλύση και το noura συνδυάζονται, πάρτε το μπάνιο και το μπάνιο και αφήστε το μπάνιο, γιατί αυτό είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία . Αν δει ένα άγνωστο περιστέρι στη θέση του, τότε υπάρχει μια γυναίκα που θα παρακολουθούν οι άνθρωποι . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να χτίζει μπάνιο, ανακουφίστηκε . Και είπε ότι ένας άντρας είδε σαν να είχε γλιστρήσει στο μπάνιο, κι έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση, και είπε : Είσαι τόσο κακός . Του έδειξε ότι είχε γλιστρήσει στο μπάνιο και το πόδι του ήταν σπασμένο ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….