…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

Εάν βλέπει σαν αίμα να καίει την ουρήθρα του ή να τον πληγώνει, τότε έρχεται σε μια διαζευγμένη γυναίκα, ή σε μια γυναίκα με ένα χαράμ, και δεν το ξέρει αυτό

…Όποιος πίνει καπνό σε ένα όνειρο : Μπορεί να είναι μια δίκη για αυτόν και μια μάστιγα που πέφτει σε αυτόν . Τα οράματά του μπορεί να δείχνουν βελτίωση στη ζωή και την πρόοδό του. Ο καπνός ανεβαίνει από κάτω προς τα πάνω, ειδικά αν είδε το όραμα το χειμώνα ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε ένα χαλί, θα λάβει άνεση και ανύψωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

Όλος ο γάμος : Σε ένα όνειρο, εάν ένα άτομο έχει ένα υγρό όνειρο, τότε είναι υποχρεωτικό να πλένει, τότε δεν είναι όραμα…

…Και όποιος βλέπει ένα χαλί στο σπίτι ενός αλλοδαπού και δεν γνωρίζει το χαλί ή το μέρος, τότε δείχνει μια αλλαγή στην κατάστασή του, και αν το βλέπει διπλωμένο ή καμένο, τότε ερμηνεύεται ως ο θάνατός του σε αποξένωση ….

…Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε δωμάτιο ή δωμάτια, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: «Και είναι ασφαλείς στα δωμάτια »….

…Ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, που είδε σε ένα όνειρο και είχε αμαρτήσει, θα μετανοήσει από αυτό . Ίσως το όραμά του να δείχνει τον πατέρα ή τον σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, προδίδει τον Σουλτάνο, ή υπακούει τους γονείς του ή τον δάσκαλό του . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα συγκεκριμένο σώμα, θα λάβει εντολή εάν είναι κατάλληλος για αυτό, και αν δει ότι έχει μιλήσει γι ‘αυτόν, θα ενημερωθεί . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε αίμα, ειρήνη σε αυτόν, εξαπατήθηκε από τα λόγια ορισμένων από τους εχθρούς του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επέστρεψε σε αυτόν μετά από λίγο . Και όποιος έγινε Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, ή ο σύντροφός του, εάν ήταν κατάλληλος για την προεδρία, θα το έπαιρνε, και αν ήταν μελετητής, οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις του . Ή κέρδισε μια σημαία που κανείς άλλος δεν μπορούσε να ταιριάξει. Ίσως το όραμα του Αδάμ, ειρήνης σε αυτόν, έδειξε το προσκύνημα και τη συνάντηση των αγαπημένων προσώπων, ή τον μεγάλο αριθμό παιδιών, ή την ίντριγκα και την απάτη, και τη συμβίωση κάποιος που δημιουργεί δηλητήρια ή ζει από την πρόκληση δαιμόνων και μιλάει στη γλώσσα του . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει το τραχύ φόρεμα ή το κλάμα, ή την ενόχληση των οραματιστών όσον αφορά το φαγητό, το μακρινό ταξίδι, ή τους υπηρέτες και την προσκύνηση των βασιλιάδων . Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, είναι σε καλή κατάσταση, αυτό θα είναι μεγάλο καλό γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Και όποιος δει μια φωτιά που καίει ένα μέρος του ή ένα ένδυμα, τότε θα υποστεί τόσο ζημιά όσο την καίει ή ατυχία για εκείνη που είναι αγαπητή ….

…Οι σπινθήρες σε ένα όνειρο είναι άσχημα λόγια . Έτσι, όποιος βλέπει το κακό διάσπαρτο πάνω του, ακούει άσχημα λόγια από έναν άνθρωπο εξουσίας, για τη φλόγα, η ομιλία μεγαλώνει και αυξάνεται . Και αν δει καπνό από τους σπινθήρες, το θέμα είναι μεγαλύτερο . Ο καπνός είναι φρικτός οπουδήποτε κι αν πάει, και αν καίει ελαφρά σπινθήρες, τότε ο εχθρός του το πετάει με κακές λέξεις που καίει και είναι υπομονετικός με αυτό . Και όποιος βλέπει τους σπινθήρες πολύ, τότε βασανίζεται . Και όποιος βλέπει ότι μια σπίθα έχει συμβεί σε έναν λαό, τότε η εχθρότητα και η αγωνία θα πέσουν μεταξύ τους . Οι σπινθήρες υποδηλώνουν παιδιά, και εάν καίγονται, τότε είναι διαδοχικοί σπινθήρες και αγωνία . Και οι σπινθήρες μπορεί να υποδηλώνουν κακές πράξεις μεταξύ των αναγκών της φωτιάς και των σπινθήρων της ….

…Και όποιος βλέπει σαν να καίει μια φωτιά για να την κάψει, τότε ζητά τη βοήθεια μιας σκληρής αρχής στη σοβαρότητα της φτώχειας, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι άναψε φωτιά και καίει μια φωτεινή φωτιά, τότε δίνει γέννηση ενός αγοριού, και η συνάντηση του σπινθήρα και της σκανδάλης υποδηλώνει μια κηδεμονία και την κανονικότητά της, επειδή η πέτρα είναι σκληρή και ο σίδηρος είναι βάναυσος και με μεγάλη δύναμη και το κάψιμο της φωτιάς ανάμεσα σε δύο πέτρες που πολεμούν δύο ανήθικους άντρες και σβήνουν Καταπραϋντική ταλαιπωρία ….