…Σκοινί : λόγος, ήταν από τον ουρανό, είναι το Κοράνι και η θρησκεία και το σχοινί του Θεού στερεό, που μας διέταξε να Natsam όλους μας, είναι κατανοητό από το δικαίωμα στον Σουλτάνο Ουαλμ, και να τον μεγαλώσει πέθανε σε αυτό, και το κόψαμε να του έμεινε κάτι ή να χάσεις το χέρι Του είναι διαφορετικό από αυτό που ήταν, και αν κάτι παραμείνει στο χέρι του από αυτόν, η εξουσία του έχει φύγει και η σύμβασή του, η ειλικρίνεια και το δικαίωμα παραμένουν . Εάν τον έφτασε και παρέμενε στην κατάστασή του, επέστρεψε στην εξουσία του. Αν ανυψώθηκε μαζί του μετά από αυτό που έφτασε, αυτός προδοτά μαζί του και πεθαίνει σύμφωνα με την αλήθεια . Και αν το σχοινί είναι στο λαιμό του, στον ώμο του, στην πλάτη του ή στη μέση, τότε είναι μια διαθήκη που λαμβάνει χώρα στο λαιμό του και μια διαθήκη, είτε ένας γάμος, ένα έγγραφο, ένας όρκος, μια θρησκεία, μια υποτροφία ή μια εμπιστοσύνη. Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Εκτός από ένα σχοινί από τον Θεό και μια σύλληψη των ανθρώπων ». Όσο για το σχοινί στο ραβδί, είναι μια διεφθαρμένη διαθήκη, μια κακή πράξη και μια μαγεία . Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Σηκώστε λοιπόν τα σχοινιά και τα ραβδιά τους .» Όσο όποιος στριφογυρίζει ένα σχοινί, ή το φοράει, ή στριφογυρίζει σε ένα ραβδί ή κάτι άλλο, ταξιδεύει, και το ίδιο κάνει κάθε στρίψιμο . Μπορεί να δείχνει το συμπέρασμα των θεμάτων και την υποτροφία και το γάμο ….

…Ασθενής : Εάν βγήκε μιλώντας, ξυπνήστε . Και αν βγει σιωπηλά, θα πεθάνει . Το Maqloub στην ερμηνεία είναι η διαδοχή των πραγμάτων στην ερμηνεία, και η συμμετοχή τους στην αλλαγή, όπως το cupping. Ίσως ήταν ένα έγγραφο γραμμένο στο λαιμό του . Όπως και το γραπτό όργανο ….

…Ένα σχοινί είναι σε ένα όνειρο ένα σχοινί και μια διαθήκη . Και το σχοινί από τον ουρανό είναι το Κοράνιο . Το σχοινί είναι έντιμο ή απατηλό και μπορεί να υποδηλώνει μαγεία . Και το σχοινί είναι η θρησκεία, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει προσκολληθεί σε ένα σχοινί τότε δεσμεύεται από το σχοινί του Θεού Παντοδύναμου, και αν το σχοινί είναι από ίνες, τότε είναι ένας τραχύς άνθρωπος, και αν το σχοινί είναι από δέρμα τότε είναι ένας άντρας με αίμα, και αν το σχοινί είναι από μαλλί, τότε είναι ο ιδιοκτήτης της θρησκείας του Ισλάμ, και αν δει ότι έχει στρέψει ένα σχοινί τότε ταξιδεύει Αν το στρίψει και το βάλει στο λαιμό ενός των ανθρώπων, τότε δείχνει τον άντρα, και αν τον εξαπατούσε εναντίον του, ανέλαβε την εντολή από το ταξίδι, και αν το σχοινί ήταν από μαλλιά ή από μαλλί, τότε είναι η εντολή μιας θρησκείας ή ενός εμπορίου, και εάν βλέπει ότι έσπασε τη γενειάδα του και έστρεψε ένα σχοινί, παίρνει μια δωροδοκία από ψευδείς μαρτυρίες . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε το σχοινί ταξίδεψε για μεγάλο χρονικό διάστημα . Το σχοινί είναι ένας από τους λόγους . Εάν το σχοινί είναι στο λαιμό του, στον ώμο του, στην πλάτη του ή στη μέση, τότε είναι μια διαθήκη που λαμβάνει χώρα στο λαιμό του, και μια διαθήκη, είτε με γάμο, έγγραφο, όρκο, χρέος, μια εταιρεία ή μια εμπιστοσύνη . Και όποιος στρίβει ένα σχοινί ή βρόχους σε ένα ραβδί ή κάτι άλλο, θα ταξιδέψει . Και ο σπασμός και το συμπέρασμα των πραγμάτων μπορεί να υποδηλώνουν γάμο . Και όποιος βλέπει ένα σχοινί σε ένα ραβδί είναι απόδειξη μιας διεφθαρμένης πράξης μαγείας και τα παρόμοια ….

Το σκάφος είναι σε ένα όνειρο, και το όραμά του δείχνει τη γνώση και το σωστό έγγραφο ….

…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας των απαγγέλλων είδε στον ύπνο του σαν να έκοβε ένα κομμάτι χαρτί από το Κοράνι και το έβαλε στη φωτιά, και η φλόγα τους έμεινε . Έτσι το έθεσε σε ορισμένους από τους σχολιαστές, και είπε ότι θα υπάρξει μια εφαρμογή στην εξουσία του Σουλτάνου, και θα στηριχθεί με την ανάγνωση του Κορανίου, και ήταν έτσι . Και όποιος ακούει την ανάγνωση του Κορανίου, η εξουσία του θα είναι ισχυρή, και οι συνέπειές του επαινούνται και θα γλιτώσει από τα τέχνασμα των δραστών . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Όταν διαβάζετε το Κοράνι, έχουμε κάνει ένα πέπλο ανάμεσα σε εσάς και εκείνους που δεν πιστεύουν στο μέλλον .»…

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα των δέντρων στην ερμηνευτική συνεχίζεται ανάλογα με την έκταση της ουσίας, της χρησιμότητας και των κλαδιών τους, ή τη γέννηση του ιδιοκτήτη τους, των συγγενών, των αδελφών και των εγγράφων τους είναι dirhams, γιατί είναι από χαρτί ….

…Εάν απαιτείται από το Noshadr ή από χαρτί, υποδηλώνει θλίψη και απώλεια ….

…Όσο για τη γη, αποκλίνει από μια ανεπάρκεια σε όλα τα πράγματα, οπότε όποιος βλέπει ότι μια γη τρώγεται στα βιβλία ή το χαρτί του, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτήν, και ομοίως εάν τρώει φαγητό ή κάτι άλλο και λέγεται ότι το παράσιτο είναι μια πρόταση που εκφράζει την έκταση της ουσίας του ) και τη δύναμή της, το όπλο και τη βλαβερότητά της, αφήστε τον αναζητητή να σκεφτεί αυτό που βλέπει και να εξετάσει το νόημά του και είναι μια πρόταση και ο Θεός γνωρίζει στην πραγματικότητα την υπόθεση ….

…Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Και όποιος είδε κάποιον που έγραψε ένα βιβλίο για αυτόν σε ένα κομμάτι χαρτί, θα απέκτησε κάτι καλό και ευεργετικό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα καρποφόρο δέντρο και δεν έχει χαρτί, τότε έχει κακούς τρόπους, και αν έχει φύλλα και δεν έχει καρπούς, είναι καλής συμπεριφοράς, αλλά στερείται θρησκείας, και αν είναι θρησκεία, είναι λίγη ευσέβεια ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα κενό κομμάτι χαρτί, τα χρήματα θα φτάσουν σε αυτόν, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν θα ανακουφιστεί, γιατί εάν ξοδευτεί η ανάγκη, είναι γραμμένο στα χαρτιά ….

…Αφυδάτωση Η αφυδάτωση είναι η αφυδάτωση του σώματος . Και εάν το βρεγμένο χαρτί στεγνώσει, υποδηλώνει φτώχεια, δυσφορία στη ζωή και ανησυχία . Ολόκληρος…

…Σπάνια, είπε ο Abu al-Qasim al-Maghribi, είδα σε ένα όνειρο Abd al-Rahim Ibn Nabatah al-Khatib, οπότε του είπα τι έκανε ο Θεός σε εσάς, οπότε είπε ότι μου πλήρωσε ένα κομμάτι χαρτί με δύο γραμμές κόκκινο και ήταν ποίηση : (Ήταν ασφαλές για σένα πριν … και σήμερα σε έφερα στις φιλοδοξίες μου ) (Και η συγχώρεση δεν είναι καλή για μένα. Mohsen … αλλά είναι καλύτερο για τον Jani )…

…Και όποιος βλέπει ένα άγνωστο δέντρο χωρίς χαρτί, είναι οι ανησυχίες και οι θλίψεις του ….