…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Η αλαζονική φοράδα είναι ένας τρελός άνθρωπος που είναι αμελής τόσο σε θέματα όσο και στη ζέστη. Το άλογο πήδηξε γρήγορα για να πάρει τις επιθυμίες του, και η ρόμπα του είναι μια αύξηση στην καλοσύνη του, και η σοβαρότητα του είναι το επίπεδο της εντολής του . Και ειπώθηκε ότι η φοράδα του που τσακώθηκε μαζί του είναι η αποχώρηση του υπηρέτη του σε αυτόν, εάν είναι εξουσιοδοτημένος, και εάν είναι έμπορος, η αποχώρηση του συντρόφου του από αυτόν, και αν είναι από την άποψη των ανθρώπων, τότε δεν υπακούει η γυναίκα του . Και το περιδέραιο του αλόγου ήταν το καρφί του εχθρού στον αναβάτη του, και ειπώθηκε ότι η αμαρτία του αλόγου ήταν ο απόγονος του άνδρα και τα τακούνια του, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τους ιππότες να πετούν στον αέρα, θα υπήρχαν συγκρούσεις και πόλεμοι . Και το να βλέπεις ένα άλογο νερού υποδηλώνει έναν ψεύτη και μια δουλειά που δεν έχει γίνει . Ένα σκλάβος ή μια ελεύθερη, τίμια γυναίκα ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα, το στομάχι ή το δέρμα του είναι γεμάτο ξηρό σιτάρι, τότε η ζωή του έχει τελειώσει, ας φοβηθεί τον Θεό ….

…. Τα όνειρα δείχνουν το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον; Δείξτε όλα αυτά . Ένα παράδειγμα της απόδειξής του για το παρελθόν είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : ( Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα μια κούπα με την οποία έφερα γάλα το έπινα από αυτό μέχρι που είδα το νερό να ρέει στα νύχια μου, τότε έδωσα την εύνοιά μου, Umar bin al-Khattab. ) Είπαν : Τι το έδωσε, O Messenger του Αλλάχ; που είπε επιστήμη . Αυτό το όραμα βασίστηκε στο παρελθόν. Διότι αυτό που του δόθηκε από τη γνώση είχε συμβεί σε αυτόν, όπως και ο Ομάρ . . Μπορεί να υποδηλώνει το παρόν, και το χαντίθ της πρόσκλησης στην προσευχή και το αφηγηματικό χαντίτ του Laylat al-Qadr το δείχνουν . . Το μέλλον υποδεικνύεται από πολλά αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του οράματος του Γιούσεφ, ειρήνης σε αυτόν, το οποίο εκπληρώθηκε μετά από σαράντα χρόνια και το όραμά του στον γάμο του με την Αϊσά προτού την παντρευτεί και άλλα στοιχεία ….

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

…Όσο για τα άλογα που τρέχουν μεταξύ γύρων, θα ρίξει και θα βρέξει εάν είναι Άραβες χωρίς σέλες ή αναβάτες . Και όποιος βλέπει μια ομάδα αλόγων με σέλες χωρίς γόνατα, είναι γυναίκες που μαζεύονται σε κηδεία ή γάμο . Όποιος κατέχει πολλά άλογα ή βοσκότοπους, θα έχει δικαιοδοσία για τους λαούς, ή θα επικρατήσει στην περιοχή του . Και όποιος ιππεύσει ένα άλογο με σέλα, θα αποκτήσει τιμή, τιμή και εξουσία, επειδή είναι από τα άρματα των βασιλιάδων, και από τα άρματα του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Και ο σουλτάνος ​​του μπορεί να είναι σύζυγος που παντρεύεται ή σκλάβος που αγοράζει . Εάν το γόνατό του είναι χωρίς λουρί, δεν υπάρχει κανένα καλό σε όλα τα πρόσωπά του, επειδή το χαλινάρι είναι ένα σημάδι ευσέβειας, θρησκείας, αλάθητου και ικανότητας, οπότε αν το χαλινάρι αφαιρεθεί από αυτό, αυτό θα αφαιρεθεί από το το χέρι . Και όποιος βλέπει το θηρίο του, η εντολή του είναι αδύναμη και η κατάστασή του είναι κατεστραμμένη, και η γυναίκα του απαγορεύεται, και βρίσκεται χωρίς αλάθητο κάτω από αυτόν . Και όποιος βλέπει μια άγνωστη φοράδα στο σπίτι του, εάν έχει σέλα, μια γυναίκα τον μπαίνει με γάμο ή έξτρα ή φιλοξενία και αν είναι γυμνή, ένας άντρας τον μπαίνει με γάμο ή κάτι παρόμοιο . Ο Ιμπν Σιρίν έλεγε : Όποιος φέρνει ένα άλογο σε κάποιον άλλον, τον κακοποίησε με άλογο ή με μαρτυρία, το πήρε από το όνομά του, όπως αν τον σκοτώνει ή τον κλείνει το μάτι σε έναν κυβερνήτη ή έναν κλέφτη . Και η οδήγηση υποδεικνύει το καρφί και την εμφάνιση και την απομνημόνευση, για οδήγηση στην πλάτη . Η βόλτα ενός ατόμου μπορεί να υποδηλώνει τον εαυτό του και αν είναι ευθεία και σε καλή κατάσταση, και εάν μαζευτεί ή είναι μόνη ή αδέσποτη, τότε θα χαθεί και θα παίξει, και ίσως η διαδρομή του δείχνει ώρα, νύχτα και μέρα . Το αποθεματικό συνδέεται με αυτόν που προχωρά σε όλα όσα δηλώνει το σκάφος του, ή ο διάδοχός του μετά από αυτόν, ή ο κηδεμόνας του και τα παρόμοια ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι ανέβηκε σε ένα πρόθυμο άλογο, τότε δείχνει ότι παντρεύεται μια γυναίκα καλοσύνης, ομορφιάς και πλούτου, και αν δεν αξίζει αυτό, τότε συνεχίζει να μοιάζει με γυναίκα και ωφελείται από αυτήν, και αν βλέπει ότι κάποιος βόλτα πίσω του σε άλογο, τότε δείχνει ότι αναζητά την ανησυχία του και το έργο του . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι έκοψε μισό φίδι ή μέρος αυτού, θα πάρει δικαιοσύνη από τον εχθρό του .)…

…Όσο για τα χρώματα των αλόγων, είναι όμορφα και κάθε χρώμα διασταυρώνεται ξεχωριστά, είτε πρόκειται για αραβική φοράδα, πέρκα, είτε δωμάτιο ή άλλο από αυτό. Όλο που ονομάζεται φοράδα και οι έμπειροι άνθρωποι χώρισαν το βέλος των αλόγων σε τμήματα επιβήτορα, ένα δωμάτιο, ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα άλογο και ένα kadish Οι έννοιες και από τις εκφράσεις εκείνων που διέσχισαν τον καθένα σε όλα με μία έννοια, επειδή του δόθηκε το όνομα του αλόγου, όπως για τον Al-Ablaq, είπε ο Al-Kirmani, ερμηνεύοντας με φήμη. Όποιος βλέπει ότι οδηγεί μια φοράδα που είναι βαρετή, τότε θα ερμηνεύσει τη φήμη του μεταξύ των ανθρώπων, ας εξαρτηθεί από αυτό που είδε για το καλό και το κακό και να μετρήσει τη φήμη σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει το άλογό του, δείχνει μείωση της υπερηφάνειας και της τιμής του και ότι είναι χωρισμένος από την οικογένειά του ….

Το πόνυ ~ Αρσενικό άλογο ~ Βλέποντας πόνυ σε ένα όνειρο προβλέπει ότι θα κάνεις πιστούς, πιστούς φίλους . Θα ζήσετε μια ατμόσφαιρα χαράς και γαλήνης αν ονειρευτείτε μια προίκα, αυτό σημαίνει ότι θα είστε κάπως τυχεροί σε νέα έργα ….

…Ένα άλογο σκακιού, του οποίου το όραμα σε ένα όνειρο δείχνει συμβόλαια χρημάτων . Ίσως έδειξε απάτη για σύλληψη . Για να απογυμνωθεί και να πεθάνει ο ασθενής . Δείτε επίσης το σκάκι ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει διαβάσει το Κοράνι και έχει τελειώσει να το διαβάσει, τότε η ζωή του θα λήξει καλά, και αν απαγγείλει το μισό από αυτό, το ήμισυ της ζωής του θα έχει περάσει ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το πουκάμισο του άνδρα είναι η κατάσταση που κρύβει, τα κέρδη του και τα προς το ζην ….

…Εάν το σάλιο βγει από αυτόν και ρέει στα χέρια ενός νεαρού άνδρα, τότε αποκαλύπτει το μυστικό του σε έναν εχθρό . Αν λέει ψέματα για μερικά από τα οποία είναι ευχαριστημένος ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι η οδήγηση ενός κωφού κόκκινου αλόγου ερμηνεύεται με αυξημένη δύναμη και αν πρόκειται για δωμάτιο, αυτό σημαίνει μια γυναίκα πλούτου, διασκέδασης και χαράς ….

Ο Ντάνιελ είπε ότι τα αραβικά άλογα ερμηνεύονται με τιμή, τιμή και κατάσταση ….

Και όποιος βλέπει ότι βοσκώνει άλογα, τότε αυτό δείχνει την επίτευξη κηδεμονίας, βαθμού και υπερηφάνειας ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι οδηγεί μια φοράδα με σιδερένια πόδια, ας περιμένει θάνατο »….

…Και όποιος είδε ότι ανέβασε ένα άλογο με ένα όπλο στο χέρι του, ενώ το έφερε σε ανθρώπους, τότε είναι ένας άνθρωπος που ζητά από τους ανθρώπους και τους επιμένει για το δώρο ….

Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας είδε σε ένα όνειρο μετά το θάνατό του, και ο οραματιστής του είπε: Τι έκανε ο Θεός σε σένα, αδερφέ μου, είπε, Προσευχήσου

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….