…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του είναι μακριά και το επιθυμεί, τότε γίνεται πλούσιος και εκπληρώνει το χρέος του, και αν το μήκος του είναι ατυχία μεταξύ των ανθρώπων, τότε είναι χρέος που οδηγεί και είπαν μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε τα μαλλιά του επιμήκυναν υπερβολικά, τότε είναι αυτοί και θλίψη, και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι ένα στολίδι και μια αύξηση της δόξας και ειπώθηκε ότι βλέποντας το μήκος των μαλλιών για εκείνους που ήταν φτωχοί Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του είναι ανεπαρκή, είναι μια έλλειψη που είναι και όποιος βλέπει ότι ξυρίζει το κεφάλι του ενώ είναι συνηθισμένος σε αυτό και το αγαπάει, τότε είναι πλούσιος και αν είναι αυτός που σηκώνει τα μαλλιά του και δεν το ξυρίζει, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ και όποιος βλέπει ότι ξυρίζει το κεφάλι του ενώ βρίσκεται στους μήνες του Χατζ ή στους ιερούς μήνες, τότε είναι καλός στη θρησκεία και την εξόρμηση του λόγω των αμαρτιών του και της απομάκρυνσης των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ήταν είπε ότι αν το είδε με μια θέση, τότε δεν είναι ο Mahmood, και αν ο η γυναίκα το είδε αυτό, δείχνει το θάνατο του συζύγου της ή ενός από τα χαράμ της ή την παραβίαση του πέπλου της, και αν είδε ότι τα μαλλιά της ήταν κομμένα ή μέρος αυτού, τότε δείχνει μια διαμάχη με τον σύζυγό της και ήταν είπε ότι συνέβη μια καταστροφή και βλέποντας τα φρύδια αν για πολύ καιρό δείχνει ότι τα χρήματα και το στολίδι και ειπώθηκε μεγάλη διάρκεια ζωής και όποιος βλέπει ότι το μουστάκι του ξυρίζεται ή αραιώνεται, τότε είναι καλό για το μουστάκι και η μείωση του μουστάκι είναι δεν του άρεσε, και η αύξηση σε αυτό μπορεί να είναι ένδειξη ενός μεθυστικού ποτού, μιας απαγόρευσης του zakat και της άρνησης μιας κατάθεσης, και είναι και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του δεν έχει μαλλιά ενώ είναι φαλακρός ή ότι χορεύει και τα μαλλιά που έχουν μεγαλώσει στο κεφάλι του δείχνει ότι καλό…

…Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του διάσπαρτα μέχρι το φαλάκρα, φοβάται ότι τα χρήματά του θα φύγουν και η παρουσία του θα πέσει στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει μια φαλακρή γυναίκα, δείχνει κάτι με δίκη . Και όποιος το βλέπει σαν να είναι πολύ μεγάλος, ένα μέρος του κεφαλαίου του αφεντικού του θα φύγει και θα πληγεί από έλλειψη εξουσίας ή εξουσίας . Και ειπώθηκε ότι αν ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος είχε χρέος, πλήρωσε το χρέος του . Και όποιος το βλέπει σαν να χτυπάει, τότε αναζητά τα χρήματα του αφεντικού του, δεν επωφελείται από αυτό, παίρνει μόνο πρόβλημα από αυτόν, και η γυναίκα της Καραά είναι άγονη χρονιά . Η βλάβη στο ναό δείχνει τη βλάβη σε χρήματα . Και η ασθένεια στο μέτωπο, μια μείωση του πλούτου ….

…Η Kisaa Dreams of Clothing δείχνει ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία καθώς τα ρούχα φαίνεται να είναι ασφαλή και καθαρά ή βρώμικα και κληρονομικά . Αν δείτε όμορφα αλλά ξεπερασμένα ρούχα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε πλούτο, αλλά ότι θα περιφρονείτε τις προοδευτικές ιδέες . Εάν απορρίψετε το ντεμοντέ ρούχα, θα απαλλαγείτε από το τρέχον περιβάλλον και θα μπείτε σε νέες σχέσεις, νέα έργα και νέες σχέσεις αγάπης, και αυτά θα σας μετατρέψουν σε διαφορετικό άτομο . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με λευκά ρούχα, αυτό δείχνει έντονες αλλαγές και σχεδόν πάντα θα βρείτε την αλλαγή να φέρει θλίψη . Εάν περπατάτε με ένα άτομο που φοράει λευκά, τότε αυτό υποδηλώνει την ασθένεια ή τη θλίψη κάποιου, εκτός αν το άτομο που είδατε στο όνειρο είναι κορίτσι ή παιδί και τότε θα έχετε ένα ευχάριστο περιβάλλον για μια εποχή του έτους, τουλάχιστον . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με μαύρα ρούχα, αυτό προβλέπει διαμάχες, απογοητεύσεις και ζοφερή υγεία . Εάν το όνειρο αναφέρεται στην εργασία, τότε το έργο θα είναι κάτω από τις προσδοκίες . Εάν βλέπετε κίτρινα ρούχα, αυτό προβλέπει επικείμενη ευχαρίστηση και οικονομική πρόοδο . Εάν το κίτρινο θεωρείται φάσμα που εξαφανίζεται σε αφύσικο φως, μπορεί να αναμένεται το αντίθετο . Θα είστε τυχεροί αν ονειρευτήκατε κίτρινο πανί . Εάν ονειρεύεστε ένα μπλε ρούχο, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο ρούχο, αυτό προβλέπει ότι θα ξεφύγετε από τους τετράγωνους εχθρούς αλλάζοντας τη δημόσια πρόθεσή σας εγκαίρως . Εάν βλέπετε πράσινα ρούχα, αυτό είναι ένα σύμβολο καλής ευημερίας και ευτυχίας . Εάν δείτε ένα πολύχρωμο κάλυμμα, αυτό προβλέπει γρήγορες αλλαγές και μια συνένωση κακών και καλών επιρροών στο μέλλον σας . Εάν ονειρευόσασταν δυσανάλογα ρούχα, αυτό συνεπάγεται συγκρούσεις στα συναισθήματά σας και ότι πιθανότατα θα κάνετε λάθος σε ένα έργο . Εάν βλέπετε ενήλικες ή νεαρούς άνδρες με κατάλληλα ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι αναλαμβάνετε μια εργασία που δεν έχετε καμία τάση προς, και θα οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ανησυχιών . Εάν μια γυναίκα δει ότι είναι αναστατωμένη για το μανδύα της, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσει διαγωνισμούς που προκαλούν τον θυμό της σε σχέση με την αναζήτησή της για κάποια κοινωνική διάκριση . Ο θαυμασμός για τα ρούχα των άλλων δείχνει ότι θα είναι ευάλωτη σε φόβους ζήλιας από τους φίλους της . Το να ονειρεύεσαι να χάσεις ρούχα υποδηλώνει διαταραχές στη δουλειά σου και σε θέματα αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι ντυμένο στα μαύρα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρει από θλίψη και απογοήτευση εξαγνισμού . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι συνάντησε άλλο, φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα με ένα πένθος πέπλο στο πρόσωπό της, κατασκευασμένο από κρεπ ύφασμα, αυτό προβλέπει ότι όποιος την θεωρεί σχεδόν ίση θα την ξεπεράσει και θα προκαλέσει την απογοήτευσή της ενάντια στις γυναίκες γενικά . Ο ονειροπόλος που ερμηνεύει το όνειρο για το ντύσιμο πρέπει να προσέχει εάν τα πράγματα φαίνονται φυσιολογικά . Εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα και το φως δεν σχετίζεται με τον κόσμο, παρόλο που τα χρώματα είναι φωτεινά, προσέξτε, γιατί η κακή διαχείριση ενός αξιόλογου σχεδίου θα σας προκαλέσει βλάβη . Υπάρχουν λίγα όνειρα από τα οποία εξαφανίζεται το στοιχείο του κακού, όπως και μερικά έργα στον κόσμο που ξυπνά, στα οποία αποφεύγεται το στοιχείο της τύχης ….

…Τα οράματά του για τους ψεύτες Musaylimah και Al-Ansi σχετικά με την εξουσία του Nafi` bin Jubair σχετικά με την εξουσία του Ibn Abbas – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Musaylimah ο ψεύτης ήρθε την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ας ευλογεί ο Θεός Του και του δώσω την ειρήνη, οπότε είπε ότι αν ο Μωάμεθ μου έβαλε το ζήτημα μετά από αυτόν, τον ακολούθησα και το παρουσίασα στα ανθρώπινα όντα πολλών από τους ανθρώπους του, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν. Ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit Ibn Qais bin Shammas – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου ένα κομμάτι χαρτί – έως ότου στάθηκε στον Musaylimah μεταξύ των συντρόφων του και είπε : ( Εάν με ρωτούσατε για αυτό το κομμάτι, δεν θα να το δώσει σε σας και δεν θα υπερβαίνει την εντολή του Θεού μέσα σου, και αν κατάφερα να σας διαταράξουν, και σας βλέπω στην οποία έδειξε αυτό που είδα και αυτό αποδεικνύεται απαντάει σας εκ μέρους μου ) στη συνέχεια στράφηκε μακριά από αυτόν ο Ιμπν Αμπάς – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο – και ρώτησα για τα λόγια του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ( Βλέπετε στο οποίο δείξατε ό , τι είδα ) και μου είπε ο Αμπού Χουαρά ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε ( Ενώ κοιμόμουν, είδα στο χέρι μου δύο βραχιόλια χρυσού, η Vohemena θα ήθελε ο Voouhy να ονειρεύεται ότι οι ψεύτες του Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma βγαίνουν μετά από μένα, μια τύφλωση και άλλα Musaylimah . που διηγείται ο κατώφλι του Bukhari Obeid bin Abdullah bin, είπε : Έχουμε ακούσει ότι ο ψεύτης της Musaylimah έδωσε στην πόλη κατεβεί στο κορίτσι, ο Harith Dar ήταν ένα κορίτσι bin Harith κάτω από τον Kraiz – και είναι η μητέρα του Abdullah bin Aamer – έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν να προσευχηθεί ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit bin Ο Qais bin Shammas – ο οποίος ονομάζεται ιεροκήρυκας του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ένα μπαρ στάθηκε πάνω του και αυτός του μίλησε. Ο Musaylama του είπε : Εάν το επιθυμείτε, ας είμαστε ανάμεσα σε εσάς και το θέμα, τότε το βάλατε για εμάς μετά, τότε ο Προφήτης είπε ότι ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ( Εάν μου ρωτήσατε αυτήν τη ράβδο, τι έδωσα εσύ, και θα σε έβλεπα στην οποία το έδειξα αυτό που είδα, και αυτός ο Thabit bin Qais θα σας απαντήσει εκ μέρους μου ), τότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, απέρριψαν. Ubayd Αλλάχ Αμπντουλάχ, δήλωσε : Ρώτησα Αμπντουλάχ μπιν Αμπάς για το όραμα του αγγελιοφόρου του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του το οποίο ανέφερε ανέφερε Ιμπν Αμπάς – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί τους – μου είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, της ειρήνης πρέπει να είπε : ενώ κοιμάμαι Oreet, έβαλε στα χέρια μου ο Swaran πήγε Vfezathma και ο Lthma μου έδωσε την άδεια Venfajthma Aftara Voolthma ψεύτες να βγουν έξω, είπε οι υπηρέτες του Θεού : ένας – Ansi, ο οποίος σκοτώθηκε Fayrouz στην Υεμένη και ο άλλος Musaylimah ο ψεύτης ….

…Και όποιος είδε ότι μαζεύει μαύρα σταφύλια στην πύλη του βασιλιά, θα φοβόταν να ξυλοκοπηθεί με μαστίγια, και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια δεν μισούνται σε ένα όνειρο, όπως δεν μισεί το λευκό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος κάλεσε είναι τροφή στην ιστορία της Μαρίας, ειρήνη πάνω της, γιατί ο Παντοδύναμος είπε: « Κάθε φορά που η Ζακαρία μπαίνει στο μιχράμπ, βρίσκει με τον πλούτο της». Ω Μαρία, ~Ο στίχος είναι αξιέπαινος στην εποχή του, και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια δείχνουν ένα κρυφό όφελος ….

…Και όποιος βλέπει μαύρα σταφύλια να κρέμονται από τους αμπελώνες του σε διαφορετικό χρόνο, θα ξεφύγει από έντονο κρύο και φόβο, και μπορεί ο αιτών να μην πάρει χρήματα ….

…Όσο για το λαιμό και το λαιμό, είναι το μέρος της εμπιστοσύνης και της θρησκείας, εκτός από το ότι η εμπιστοσύνη των δύο εξαρτώμενων είναι μια από τις εμπιστοσύνη των γυναικών, και όποιος βλέπει μια αύξηση σε αυτά χωρίς το σώμα είναι η δύναμη του ιδιοκτήτη τους να εκτελεί η εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει μια ανεπάρκεια σε αυτά, η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού. Εάν ο λαιμός του πουλιού είναι αξιέπαινος, τότε είναι καλή πράξη, και αν είναι αντίθετη, τότε είναι καλή πράξη. Και όποιος βλέπει στο λαιμό του ένα Κοράνι ή ένα σκέλος, τότε δείχνει την αξία και την εκπλήρωση της διαθήκης και της αλήθειας. Και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του περιβάλλεται από ένα φίδι και αυτό που μισεί κατά την αφύπνιση του δεν επαινείται. Και κατέκτησε τον εχθρό του, και ειπώθηκε ότι κέρδισε χρήματα, δικαιοσύνη και εμπιστοσύνη…

…Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του να έχουν απλωθεί, δηλώνει ότι έχει πληγεί από αρσενικά και από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει φυτό φυτών, τότε έχει αλλάξει την κατάστασή του, ειπώθηκε, φτώχεια και ταπείνωση, και για τη μελάγχρωση στη γενειάδα, δείχνει την απόκρυψη πράξεων και υπακοής, την απόκρυψη της φτώχειας από ανθρώπους, και ίσως από την προσποίηση και την υποκρισία εάν είναι λερωμένη, σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους ….

Το καπάκι : ένα μακρινό ταξίδι ή να παντρευτεί μια γυναίκα, ή να αγοράσει μια υπηρέτρια, να την τοποθετήσει στο κεφάλι, να χτυπήσει έναν κυβερνήτη και έναν κυβερνήτη, και να αποκτήσει καλό από έναν πρόεδρο ή τη δύναμη του ανώτερου του και να το αφαιρέσει είναι παράδοξο για τον αφεντικό, και αν το βλέπει σπασμένο ή βρώμικο, τότε το αφεντικό του τον πλησιάζει τόσο πολύ . Εάν απομακρυνθεί από το κεφάλι του από έναν άγνωστο νεαρό άνδρα ή μια άγνωστη αρχή, τότε είναι ο θάνατος του αφεντικού του και ο διαχωρισμός μεταξύ τους με θάνατο ή ζωή . Εάν βλέπει μια μπάρταλα στο κεφάλι του, ζει στον περιορισμό του αφεντικού του . Εάν είναι λευκό, τότε θα πέσει ένας κυβερνήτης εάν το φοράει, και αν όχι, τότε είναι η θρησκεία του με την οποία είναι γνωστός . Και όποιος βλέπει έναν βασιλιά δίνει στους άντρες καλανάν, τότε προεδρεύει των προέδρων του λαού και τους δίνει τις πολιτείες . Φορώντας την κουκούλα ανάποδα άλλαξε το κεφάλι του από τη συνήθεια του . Εάν βλέπει την κουκούλα του ιμάμη ως μανία ή λαμπρότητα, τότε στο Ισλάμ καθοδηγεί ο Θεός Παντοδύναμος, και με τους Μουσουλμάνους που είναι αγαπητοί σε αυτούς . Αν ήταν κρύο όπως το ένιωθαν οι δίκαιοι, τότε είναι σαν αυτούς και ακολουθεί τα ίχνη τους στην επιφάνεια . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως βρώμικο καπάκι ή γεγονός, είναι απόδειξη των αμαρτιών που έχει διαπράξει . Εάν μια γυναίκα βλέπει κουκούλα στο κεφάλι της, θα παντρευτεί αν είναι . Και αν ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει καπό στρουμφ, σκίουρο ή αλεπού, αν το αφεντικό του είναι σουλτάνος, τότε είναι άδικος και απατηλός, και αν ο αρχηγός του είναι νομικός, τότε είναι κακόβουλη θρησκεία, και αν το αφεντικό του είναι έμπορος τότε είναι ένα κακόβουλο κατάστημα, και αν το καπάκι είναι από γούνα προβάτου, τότε ισχύει . Ένας άντρας ήρθε στη διασταύρωση και είπε : Είδα ότι ένας εχθρός μου ήταν ένας faqih με μαύρα ρούχα και ένα μαύρο φούτερ, ενώ οδηγούσε σε έναν μαύρο γάιδαρο . Έτσι του είπε : Η μαύρη κουκούλα του είναι η υπόθεση κρίσης και κρίσης του, και τα μαύρα ρούχα θα τον πληγούν, και ο μαύρος γάιδαρος είναι καλός, και μια κατάσταση με δεσμό που δέχεται, και το μαντήλι είναι υπηρέτης . Και αυτό που βλέπει σε αυτόν είναι μια νεανική, μια καινοτομία, μια ομορφιά ή μια γαλήνη, γιατί είναι η υπηρέτρια ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…** Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, των εισβολέων της θάλασσας .. Ένα από το όραμα που έχει εκπληρωθεί είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, οι θαλάσσιοι εισβολείς που εισέβαλαν στην Κύπρο την εποχή του Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και όσοι εισέβαλαν στους Ρωμαίους την εποχή του Μουουάγια – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -. Με την εξουσία του Ισαάκ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Τάλχα, στην εξουσία του Ανασ Μπιν Μαλίκ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, πήγε στο Κουμπά, θα μπεί Ο Umm Haram bint Melhan και τον ταΐζει, και η Umm Haram βρισκόταν υπό τη λατρεία του Ibn al-Samit, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ίσως οι προσευχές του Θεού, την εισήλθαν. Μια μέρα, τον τάιζε και κάθισε με το κεφάλι του, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας . Εκείνη είπε : Έτσι είπα : Τι σας κάνει να γελάτε, αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Άνθρωποι από το έθνος μου πρόσφεραν στους κατακτητές του για χάρη του Θεού να οδηγούν την οικογένεια των βασιλιάδων της θάλασσας ή είπε : Όπως οι βασιλιάδες της οικογένειας ) ο Ισαάκ αμφέβαλε, έτσι είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, Προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ένα από αυτά, την κάλεσε, έπειτα έβαλε το κεφάλι του κάτω και κοιμήθηκε, μετά ξύπνησα γέλασα και είπα : Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Οι άνθρωποι από το έθνος μου μου πρόσφεραν επιδρομείς για χάρη του Θεού ως βασιλιάδες της οικογένειας ή σαν βασιλιάδες της οικογένειας. ) Όπως είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ανάμεσά τους. Είπε : ( Είστε ένας από τους πρώτους ) Εκείνος είπε : εγώ οδήγησα τη θάλασσα κατά τη στιγμή της Mu’awiyah Έπεσε από το ποδήλατό της, όταν βγήκε από τη θάλασσα και χάθηκαν . Πλεονέκτημα :::: Η Umm Haram bint Milhan είναι η αδερφή του Umm Salim και είναι η θεία του Anas bin Malik . Al-Bukhari μεταφραστεί αυτό το χαντίθ λέγοντας : ( κεφάλαιο του οράματος της ημέρας ) Ο ίδιος είπε : Ibn Αούν, δήλωσε στην αρχή του Ibn Sirin : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας. Ο Al-Hafiz Ibn Hajar ανέφερε σχετικά με την εξουσία του Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani ότι είπε : Δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ του οράματος της ημέρας και της νύχτας και του οράματος των γυναικών και των ανδρών . Και με την εξουσία του Zaid bin Aslam, με την εξουσία του Ataa bin Yasar, ότι μια γυναίκα που του μίλησε είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και μετά ξύπνησα γέλια και είπε : Με γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Όχι, αλλά από μερικούς από το έθνος μου που αναδεικνύουν επιδρομείς στην θάλασσα σαν βασιλιάδες στην οικογένεια. ) Εκείνη είπε : Τότε αποκοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε το γέλιο έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, κάνει να γελάτε σε μένα? Είπε : « Όχι, αλλά από ανθρώπους του έθνους μου που βγάζουν εισβολείς στη θάλασσα, και επιστρέφουν μερικούς των οποίων τα λάφυρα συγχωρούνται. » Είπα : Θα προσευχόμαστε στον Θεό να μου κάνει από αυτά, έτσι κάλεσε γι ‘αυτήν. Μου είπε : Ο Ata bin Yassar μου είπε, είπε : Την είδα ανάμεσα στους εισβολείς που ο al-Mundhir ibn al-Zubayr εισέβαλε στη γη της Ρουμ, και ήταν μαζί μας και πέθανε σε μια γη Ρουμ ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι δεμένο στο λαιμό του, αυτό δείχνει την αθλιότητα του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Μην κάνετε το χέρι σας δεμένο στο λαιμό σας .~…

…Και όποιος νομίζει ότι σκοτώθηκε από κάποιον του οποίου το λαιμό χτυπήθηκε, στη συνέχεια, αν ήταν ένας σκλάβος που απελευθέρωσε τον εαυτό του λόγω της Παντοδύναμος λέει, « Λύστε το λαιμό , » και λέγεται ότι είχε απαλλαγεί από πόνο και θλίψη. Εάν ο δολοφόνος ήταν γυναίκα, ευνούχος ή αγόρι που δεν έφτασε στο όνειρο, ή άντρας χωρίς γενειάδα, τότε δείχνει ποιος παίρνει την ψυχή του, είτε πρόκειται για θάνατο, δολοφονία ή κάτι άλλο ….

…Ομοίως, αν δει ότι το χέρι του ή όλα τα χέρια του ήταν προσκολλημένα στο λαιμό του χωρίς γιακά στο λαιμό του, και με αυτό υπήρχε κάτι που δείχνει πράξεις δικαιοσύνης, προς ένα τζαμί ή σε ένα μονοπάτι από τα μονοπάτια του Παντοδύναμου Θεού, τότε σταμάτησε τις αμαρτίες ….

…Είδε ένα πουλί στο λαιμό του, το πουλί ήταν ευπρόσδεκτο, είναι μια καλή δουλειά, αν και ο Μαχμούντ δεν λέει ότι το αντίθετο είναι « κάθε άνθρωπος στο λαιμό του, το αεροπλάνο Όλζιμνα »….

…Ο Ντάνιελ, ειρήνη σε αυτόν, είπε: ~Όποιος βλέπει τα μαλλιά του έχει γίνει πολύ μακριά, τότε είναι ανησυχία και θλίψη, και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι ένα στολίδι και μια αύξηση της δόξας, και ειπώθηκε ότι βλέποντας τα μαλλιά είναι για κάποιον που είναι ντυμένος με το ένδυμα των φτωχών, δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό . ~…

…Και όποιος πιστεύει ότι απομακρύνεται από τα μαλλιά του, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό να το μαζέψει, τότε αυτό υποδηλώνει την καταστροφή των χρημάτων, και εάν κάποιος άλλος το κάνει με αυτό, τότε η ζημιά οφείλεται στον δράστη ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Μπανάνες : Όσον αφορά τις μπανάνες, ο αναζητητής αυτού του κόσμου έχει τα προς το ζην που λαμβάνει σύμφωνα με τον καλλωπισμό του, και αυτός που αναζητά τη θρησκεία σύμφωνα με τη θέλησή του έχει δύναμη στη λατρεία του . Οι μπανάνες δέντρων υποδηλώνουν έναν πλούσιο πιστό καλές συμπεριφορές, και το φυτό του στο Dar αποδεικνύει τη γέννηση ενός γιου, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Οι Talh plantains ~ , μια μπανάνα, δεν τον βλάπτει, χρώμα και οξύτητα ούτε πρόωρο, ένα σύνολο χρημάτων . Το δέντρο του είναι ένα από τα πιο γενναιόδωρα δέντρα, και τα φύλλα του είναι τα καλύτερα και ευρύτερα χαρτιά, και η ερμηνεία αυτού είναι καλή για το άτομο στο οποίο αποδίδεται το δέντρο του . Και κάθε γλυκό φρούτο εκτός από αυτό που έχει περιγραφεί, που έχει κιτρινωπό χρώμα ή είναι ξινό, δεν έγινε πραγματικότητα στον γνωστό χρόνο του, γιατί είναι προμήθεια, χρήματα και καλοσύνη . Η επιβίωσή του είναι εφ ‘όσον το φρούτο παραμένει με τους καρπούς, και η ελαφρότητα του εφοδιασμού του και η επιτάχυνση της εμφάνισής του και το όφελος για τους ανθρώπους της, εκτός από τα μαύρα σταφύλια και τα σύκα, διότι ούτως ή άλλως δεν υπάρχει καλό . Και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει κάτι από τον καρπό, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό στην εποχή του, εάν περιέχει ό, τι είναι επιθυμητό από τα είδη της καλοσύνης που περιγράφεται, όπως η διαβίωση, η θρησκεία και η γνώση . Εάν η συνείδησή του είναι ότι αυτοί οι καρποί είναι μεταξύ των καρπών του Παραδείσου, τότε είναι μια επιστήμη και θρησκεία που είναι αναμφίβολα. Διαφορετικά, σύμφωνα με όσα έχει περιγραφεί το σεβάσμιο δέντρο, ένας άνθρωπος αφθονίας . Και όποιος μαζεύεται από ένα δέντρο ενώ κάθεται, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν χωρίς σκληρή δουλειά ή κόπωση . Ο λόγος του, το δέντρο, ήταν αυτό με το οποίο συμφώνησε και αυτό που ειπώθηκε για αυτό ήταν ένα θαυμάσιο θέμα στο οποίο οι άνθρωποι θαύμαζαν . Λέγεται ότι το δέντρο είναι γυναίκα, αν έχει κάτι παρόμοιο με μια γυναίκα, και ότι αυτή η γυναίκα πρέπει να είναι η μητέρα ενός βασιλιά, μιας γυναίκας, μιας κόρης ενός βασιλιά ή μιας υπηρέτριας ενός βασιλιά ….

…Και τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου, αυξάνοντας τη δύναμή του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τρώει μαύρα σταφύλια, τρώει τον αριθμό κάθε κόκκου ενός ραβδιού εάν είναι εκτός εποχής ….

Μαύρα ρούχα : Για όσους δεν έχουν συνηθίσει να τα φορούν, υπάρχει μισητός τραυματισμός και για εκείνους που έχουν συνηθίσει να τα φορούν, είναι έγκυρα . Λέγεται ότι ο ασθενής έχει στοιχεία θανάτου, επειδή την φοράει η οικογένεια του ασθενούς ….

…Και είπε ο al-Kirmani, τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι καλά και μπορεί να υποδηλώνουν ότι περπατούν, και σε άλλες στιγμές, η ασθένεια, η θλίψη και ο φόβος, τα λευκά σταφύλια στην εποχή τους είναι αξιέπαινα και άλλες φορές είναι λυπημένα ….

…Και όποιος βλέπει ένα πουλί που μπαίνει στο λαιμό του, και αν έχει παιδί, θα πέσει σε ένα πηγάδι ….

…Αν δει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης χτυπά το λαιμό του, τότε ο κυβερνήτης είναι ο Θεός που τον σώζει από τις ανησυχίες του και τον βοηθά στις υποθέσεις του ….