…Όσο για το δέρμα, είναι ο απόγονος του, το κεφάλι του, το κάλυμμα του, η ευλογία του, η δύναμή του, η διαβίωσή του, ο θάνατός του, η ζωή του και η επένδυση του, και όποιος το βλέπει αυτό είναι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, και ερμηνεύεται εναντίον τους, μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε το χρώμα του δέρματος του άλλαξε το χρώμα ενός άλλου, το οποίο μισεί όπως ξυπνά, τότε είναι θολό και είπε ότι όλα τα δέρματα των ζώων είναι χρήματα. Τα χρήματα από την άποψη της κληρονομιάς, και αυτό που απομένει από το δέρμα του τι μπορεί να καταναλωθεί είναι επιτρεπόμενα χρήματα, και αυτό που δεν τρώγεται είναι χρήματα, τότε τα χρήματα απαγορεύονται…

…Η ανακούφιση μετά από αγωνία και αγωνία 99 – – Με την εξουσία του Khalid bin Yazid Al-Azdi, μου είπε ο Abdullah bin Yaqoub bin Dawood, είπε : Ο πατέρας μου είπε ότι ο Mahdi με κλειδώνει σε ένα πηγάδι και έχτισε ένα θόλο πάνω του, και Έμεινα εκεί για δεκαπέντε προσκυνητές έως ότου πέρασε η διαδοχή του al-Rasheed, και κάθε μέρα μου δόθηκε ένα καρβέλι και ένα φλιτζάνι νερό. Έδωσε οδηγίες στις ώρες για προσευχή. Όταν το κεφάλι του κεφαλιού δεκατριών προσκυνητών ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και είπε : Είμαστε στον Ιωσήφ, Κύριε, οπότε τον έφερε έξω από το κάτω μέρος ενός κοίλου και ένα σύννεφο γύρω του. Είπε : Ευχαρίστησα τον Θεό και είπε : Ο κόλπος έχει έρθει. Είπε : Έμεινα γύρω και δεν είδα τίποτα, οπότε όταν ήρθε ο επικεφαλής της χρονιάς, ήρθε. Ο επόμενος μου είπε : Είθε ο Θεός να τον φέρει στο Faraj ότι έχει κάτι καθημερινά στη δημιουργία του. Είπε : Τότε έστησα έναν κύκλο και δεν βλέπω τίποτα. Τότε ήρθε αυτό που έρχεται μετά το έτος και είπε : Μπορεί η αγωνία στην οποία έχω πάει να είναι μια σχετική ανακούφιση, οπότε φοβάται και έρχεται ο ξένος. : όταν έγινε Naudet, σκέφτηκα ότι ο Oozn προσεύχεται το μαύρο σχοινί Vdly Li και μου είπε : Θα σκληρύνω τη μέση του, και έκανα το Vokhrgeony όταν συνάντησα το οπτικό syncope οπτικό Vantlgulwa Pei που εισήγαγε ένα δωρεάν στο καλό και μου είπαν : ειρήνη ο Διοικητής των πιστών, είπα : Χαιρετίστε τον Διοικητή των πιστών και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω σας , ο Μαχντί είπε : Δεν είμαι σε αυτό. Είπα : Ειρήνη σε σας, Διοικητής των Πιστών, και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού να σας φέρουν, Ω, ο Αλ-Χαντί είπε : Δεν είμαι μαζί του. Είπα : Ειρήνη σε σας, ο ηγέτης των πιστών, και το έλεος και τις ευλογίες του Θεού. Είπε : Al-Rasheed, έτσι είπα : Al-Rasheed. Είπε: Ναι Ιακώβ, γιος του Δαβίδ, ο Θεός δεν μεσολάβησε για κανέναν, εκτός από το ότι μετέφερε ένα κορίτσι για μένα στο λαιμό μου απόψε, και ανέφερα να με φέρεις στο λαιμό Σου και έπεσα για σένα από το μέρος που ήμουν και σε έφερα έξω. Είπε : Με τίμησε και πλησίασε τη θέση μου. Είπε : Τότε ο Yahya bin Khaled με μεταμφιέστηκε σαν να φοβόταν ότι ξεπέρασε τον Διοικητή των Πιστών χωρίς αυτόν, έτσι τον φοβόμουν, γι ‘αυτό ζήτησα το Χατζ, οπότε μου έδωσε άδεια, και εξακολουθούσε να κατοικεί στη Μέκκα μέχρι πέθανε εκεί (1)….

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Εάν τα σκουλήκια ή οι ψείρες ή αυτό που τρέφεται στο στομάχι του βγαίνουν από τον πρωκτό του, τότε ορισμένοι από τους πλησιέστερους συγγενείς του το αφήνουν

Είναι σε ένα όνειρο η δυσκολία ενός άνδρα και η εξάντλησή του στη ζωή του . Εάν βλέπει ότι το δέρμα της είναι δυνατό, τότε είναι η ζωή του . Αν έβλεπε ότι το δέρμα της ήταν λάσπη, θα χρειαζόταν κόπο και εξάντληση στη ζωή του . Αν έβλεπε ότι το δέρμα της ήταν παχύ και περιείχε πρήξιμο και φυματίους, θα έπαιρνε χρήματα από τη σκληρή δουλειά του και θα του πήγαιναν χρήματα που είχε κερδίσει από σκληρή δουλειά και κόπωση . Τα γόνατα είναι η δύναμη του σώματος, η κίνησή του και η ποιότητα της γνώσης του. Εάν είναι υγιείς και ισχυροί, τότε αυτό είναι απόδειξη του ταξιδιού, της κίνησης ή των ενεργειών που κάνει και της υγείας του σώματος . Εάν παρατηρηθεί πόνος ή πρόβλημα, αυτό υποδηλώνει το βάρος των γόνατων και αν είναι άρρωστος, αυτό δείχνει το θάνατό του . Το γόνατο του ταξιδιώτη είναι ένα όχημα, οι επιβάτες του και το όχημά του . Και τα γόνατα διασχίζουν τους αδελφούς και τους συντρόφους τους, και μπορεί να διασχίσουν τον Mawali . Το γόνατο μπορεί να προέρχεται από αυτό . Ίσως το γόνατο να υποδηλώνει την ολοκλήρωση του υποκλίματος και της προσκύνησης, και δείχνει τη λήψη και τη λήψη ενός ατόμου, την κίνηση και την ακινησία του, το ταξίδι του και τη στάση του, και τα χρήματα που συλλέγει και τι ξοδεύει . Και όποιος είδε ότι το γόνατό του είχε μεγαλώσει ή είχε γίνει πιο δυνατό και ήταν σε κίνδυνο, ο Θεός θα τον απομακρύνει τόσο μακριά . Ίσως αυτό δείχνει την προσήλωσή του στην προσευχή και την εκπλήρωση των προϋποθέσεων . Και αν το είδε να σχίζεται ή να σπάει, ή να υπάρχει πόνο ή αίμα σε αυτό, αυτό δείχνει ότι η κίνησή του ήταν ακινητοποιημένη . Αν ήταν ταξίδι, καθίστε σε αυτό . Αν υπήρχε στοργή ανάμεσα σε αυτόν και κάποιον, αυτό χωρίστηκε και μπορεί να υποδηλώνει ότι το σκάφος και το ζώο είχαν καταρρεύσει ….

…Παντοδύναμος σε ένα όνειρο είπε Αμπού αλ – Κασίμ, Χουσεΐν μπιν Harun, Acre, είπε : Πείτε μας Αμπού Γιακούμπ Ισχάκ Μπιν Ιμπραήμ Ouzai, είπε : Πες μου Abdul Rahman bin Wasel Αμπού Zarah Alhadhara, είπε : Πείτε μας Αμπού Αμπντουλάχ Altistri, είπε : εγώ είδα σε ένα όνειρο, σαν η Ανάσταση σηκώθηκα και σηκώθηκα από τον τάφο μου, και ήρθα με ένα αρκουδάκι και την οδήγησα, τότε ανέβηκε στον ουρανό, και υπήρχε ένας παράδεισος σε αυτό, και ήθελα να πάω κάτω, και μου είπαν ότι αυτό δεν είναι το μέρος σου, οπότε με ανέβασε σε έναν ουρανό, σε κάθε ουρανό υπάρχει ένας παράδεισος, έως ότου έγινα ψηλότερα σε δύο υψόμετρα, και κατέβηκα, Τότε ήθελα να καθίσω, και ήμουν είπε : Κάθεις πριν δεις τον Κύριό σου, τον Ανώτατο, τον Μεγαλοπρεπή; Είπα : Όχι, τότε σηκώθηκα και περπατούσαν μαζί μου, οπότε δες, από τον Θεό τον Ευλογημένο και Παντοδύναμο, Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, μπροστά του, ειρήνη σε αυτόν, και όταν ο Αδάμ με είδε, με κάθισε με δεξιά του, κάθισε για βοήθεια, και είπα: Κύριε, άφησε τον Σεΐχη να σε συγχωρήσει, άκουσα λοιπόν τον Θεό Παντοδύναμο να λέει : Σηκωθείτε, Αδάμ, μας έχουν συγχωρήσει για εσάς . Ο Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ ibn al-Musayyib μας είπε, είπε ότι ο Abdullah bin Hanif μας είπε, είπε ο ανιψιός του Bishr bin al-Harath, είπε : Ένας άνδρας ήρθε σε εμένα και είπε: Είσαι ο Bishr bin al-Harath; Είπα : Ναι, είπε, είδα τον Παντοδύναμο Κύριο σε ένα όνειρο λέγοντας : Έρχεσαι ως άνθρωπος, και πες του: Αν μου προσκύνησαν σε καυτά κάρβουνα, δεν θα έδινα τις ευχαριστίες μου όταν θα έδειχνα το όνομά σας στους ανθρώπους . Ο Ahmed bin Abi Imran al-Sufi μας είπε για τη Μέκκα, την οποία ο Θεός Παντοδύναμος φρουρούσε. Είπε ότι μου είπε ο Abu Bakr al-Tarsusi, είπε : Ο Uthman al-Ahwal, μαθητής του Kharaz, μου είπε τον Abu Saeed, και όταν είχε περάσει το τρίτο της νύχτας, μου φώναξε, Uthman, σηκωθείτε, έτσι Σηκώθηκα και έκαψα . Μου είπε : Δυστυχώς, είδα την ώρα σαν να ήμουν στο εξής, και η Ανάσταση είχε σηκωθεί, και στάθηκα μπροστά στον Κύριό μου, και βροντούσα, και δεν έμεινε κανένα τρίχωμα εκτός από το ότι είχε πεθάνει , λοιπόν, είπε: Είσαι αυτός που μου παραπέμπει στην ακρόαση της Salma και της Buthaina, αν δεν ήξερα ότι είσαι ειλικρινής σε αυτό, θα σε βασανίζατε, δεν βασανίζομαι από κανέναν από τους κόσμους ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Και όποιος βλέπει κρέας στο σπίτι του και ότι τα σκουλήκια πέφτουν σε αυτό ενώ τρώει από αυτό, τότε ερμηνεύεται ότι τα παιδιά του τρώνε από τα χρήματα των άλλων ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Και όποιος βλέπει το δέρμα του είναι μαύρο ή μπλε, δείχνει θλίψη και ανησυχία ….

…Τα πλευρά σημαίνουν : στις γυναίκες της οικογένειάς του που είναι στραβά, και επειδή η Εύα δημιουργήθηκε από το αριστερό πλευρό του Αδάμ . Μπορεί να υποδεικνύει τις πέτρες του σπιτιού του και του σπιτιού του, και η σάρκα του είναι πηλός ή ασβέστης, και το πίσω δέρμα του, και το αίμα του βυθίζεται με νερό με το χώμα του, και το μεγαλείο των κόμβων του . Όποιος βλέπει το σπίτι του ή το σπίτι του να καταστρέφεται ενώ είναι άρρωστο με στομάχι, χάνεται μαζί του . Αν σε ένα όνειρο επέστρεψε στην οικοδόμηση και την επισκευή τους, και ανάρρωσε από την ατυχία του εάν είχε ολοκληρωθεί στον ύπνο του, αλλιώς υπάρχουν απομεινάρια των ημερών της ασθένειάς του όσο έχει απομείνει από τη δουλειά του και την επιβίωσή του . Αλλά η υγεία οφείλεται στο όνομά του και το αίμα διατρέχει τις φλέβες του . Ίσως τα πλευρά του να δείχνουν τα ζώα του, και το κρέας του στα αγαθά και τα εμπορεύματα που έφερε στην κορυφή, και το δέρμα του στις ρόμπες τους, για τους οποίους ήταν δική του δουλειά . Αυτό που έσπασε ένα από τα πλευρά του δείχνει ότι ο θάνατος ενός από τα ζώα του . Εάν κάτι αφαιρεθεί από το δέρμα του, το αρνί του ή η διαβίωσή του χωρίζεται, ή ανοίγει την εξαγωγή ή το κλουβί του χωρίς την άδειά του, τότε χάνει την εγρήγορση και τι υπάρχει σε αυτό, και το πεπρωμένο των ανθρώπων και την αύξηση του ύπνου σε αυτό . Ο ώμος είναι γυναίκα, και αυτό που συνέβη σε αυτήν είναι γυναίκα ….

…Αμπού Sa’eed είπε ο ιεροκήρυκας το ένα μέρα γυναίκα ήρθε στο πέρασμα Ahwani είπε για τον : Είδα και αν ο σύζυγός μου μου έδωσε Nrjdzisa και παρέδωσε Dharta Asa είπε, και προσκολλάται σε διαζύγιο σας Bdhartk άκουσε τα λόγια του ποιητή : δεν για την εποχή των Νάργις … αλλά το Σύμφωνο με τον Λας…

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

Δέρμα Εάν ονειρεύεστε το δέρμα, αυτό δείχνει μια επιτυχημένη επιχείρηση και κατάλληλες σχέσεις με τις γυναίκες . Θα συμμετάσχετε σε τυχερές εμπορικές εικασίες αν ονειρεύεστε ότι φοράτε δερμάτινα ρούχα . Διακοσμήσεις από δέρμα δείχνουν αφοσίωση στην αγάπη και αφοσίωση στο σπίτι . Οι σωροί του δέρματος είναι ενδεικτικοί της τύχης και της ευτυχίας . Εάν κάνετε συναλλαγές με δέρμα, αυτό σημαίνει ότι δεν θα απαιτηθούν αλλαγές στη ρύθμιση των δεσμεύσεών σας για να συγκεντρωθεί επιτυχώς πλούτος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα σκουλήκια του στομάχου περνούν από τα συμπονετικά παιδιά και ειπώθηκε ότι τα σκουλήκια, εάν συνδυάζονται σε οφέλη, θα ερμηνευτούν αυξάνοντας τα παιδιά ή τους υπηρέτες, έτσι ώστε να είναι ο αρχηγός .)…

…Αν το βλέπει ως ίχνος παλαιού : ή ένα χαντίθ που βγαίνει από το δέρμα, τότε χτυπά έναν κόσμο θησαυρών. Εάν συνεργαστεί μαζί τους με υπακοή στον Θεό, θα κερδίσει και αν συνεργαστεί μαζί τους για ανυπακοή στον Θεό, ο θησαυρός θα καταναλωθεί την Ημέρα της Ανάστασης, όπως είπε ο Παντοδύναμος Θεός . Σε μια άλλη πτυχή, το αποτέλεσμα του καυτηριασμού, εάν αποφορτιστεί και δεν βλάψει, τότε είναι από εκείνο στο οποίο χρησιμοποιείται το τελευταίο φάρμακο για τον καυτηριασμό, τότε λαμβάνει χώρα η πορεία του φαρμάκου . Εάν βλέπει ότι καίει ένα επώδυνο σίδερο με φωτιά, τότε είναι βουλωμένη από κακές λέξεις ….

Σκουλήκια : στο στομάχι, τα παιδιά του που είναι τα ακάρεα των χρημάτων του : οι μεταξοσκώληκες : τα θέματα του Σουλτάνου ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα σκουλήκια τρώνε από τη σάρκα του, τα παιδιά του και η σεμνότητα τρώνε από τα χρήματά του ….

Το δέρμα των ζώων ερμηνεύεται με καλό και όφελος ανάλογα με το βαθμό στον οποίο το δέρμα του ζώου αποδίδεται σε αυτό, και το δέρμα αποκλίνει κατά τρόπους ….