…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….
Όνειρα για τραβώντας το κορδόνι από το λαιμό
(98 σημασίες να ονειρεύεσαι την τραβώντας το κορδόνι από το λαιμό)…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….
…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….
…Όσο για το λαιμό και το λαιμό, είναι το μέρος της εμπιστοσύνης και της θρησκείας, εκτός από το ότι η εμπιστοσύνη των δύο εξαρτώμενων είναι μια από τις εμπιστοσύνη των γυναικών, και όποιος βλέπει μια αύξηση σε αυτά χωρίς το σώμα είναι η δύναμη του ιδιοκτήτη τους να εκτελεί η εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει μια ανεπάρκεια σε αυτά, η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού. Εάν ο λαιμός του πουλιού είναι αξιέπαινος, τότε είναι καλή πράξη, και αν είναι αντίθετη, τότε είναι καλή πράξη. Και όποιος βλέπει στο λαιμό του ένα Κοράνι ή ένα σκέλος, τότε δείχνει την αξία και την εκπλήρωση της διαθήκης και της αλήθειας. Και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του περιβάλλεται από ένα φίδι και αυτό που μισεί κατά την αφύπνιση του δεν επαινείται. Και κατέκτησε τον εχθρό του, και ειπώθηκε ότι κέρδισε χρήματα, δικαιοσύνη και εμπιστοσύνη…
…Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι δεμένο στο λαιμό του, αυτό δείχνει την αθλιότητα του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Μην κάνετε το χέρι σας δεμένο στο λαιμό σας .~…
…Ομοίως, αν δει ότι το χέρι του ή όλα τα χέρια του ήταν προσκολλημένα στο λαιμό του χωρίς γιακά στο λαιμό του, και με αυτό υπήρχε κάτι που δείχνει πράξεις δικαιοσύνης, προς ένα τζαμί ή σε ένα μονοπάτι από τα μονοπάτια του Παντοδύναμου Θεού, τότε σταμάτησε τις αμαρτίες ….
…Είδε ένα πουλί στο λαιμό του, το πουλί ήταν ευπρόσδεκτο, είναι μια καλή δουλειά, αν και ο Μαχμούντ δεν λέει ότι το αντίθετο είναι « κάθε άνθρωπος στο λαιμό του, το αεροπλάνο Όλζιμνα »….
…Και όποιος νομίζει ότι σκοτώθηκε από κάποιον του οποίου το λαιμό χτυπήθηκε, στη συνέχεια, αν ήταν ένας σκλάβος που απελευθέρωσε τον εαυτό του λόγω της Παντοδύναμος λέει, « Λύστε το λαιμό , » και λέγεται ότι είχε απαλλαγεί από πόνο και θλίψη. Εάν ο δολοφόνος ήταν γυναίκα, ευνούχος ή αγόρι που δεν έφτασε στο όνειρο, ή άντρας χωρίς γενειάδα, τότε δείχνει ποιος παίρνει την ψυχή του, είτε πρόκειται για θάνατο, δολοφονία ή κάτι άλλο ….
…Αν κουβαλούσε έναν νεκρό στο λαιμό του, θα έπαιρνε πολλά χρήματα και καλά ….
…Εάν παραπονιέται για το λαιμό του, είναι υπεύθυνος για τη σπατάλη των χρημάτων του ή για τη φιλία της γυναίκας του ….
…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος σκότωσε ένα άτομο και το βάζει στο λαιμό του, θα απαιτήσει να είναι ερωτευμένος και να τον πάρει από αυτή τη ζημιά ανάλογα με το βάρος και την ελαφρότητα του κινητού ….
…Και όποιος βλέπει ότι έκοψε το λαιμό ενός νεκρού ατόμου με κάτι, και αν είναι ένας μεταρρυθμισμένος άνθρωπος, τότε οι άνθρωποι θα μετανοήσουν στο χέρι του, και ίσως κάποιος θα εξετάσει τα θέματα του και το επιχείρημά του θα ενισχυθεί εναντίον του και θα είναι νικητής με τον εχθρό του ….
…Και όποιος βλέπει το όργανο κάποιου στο λαιμό του ή είναι άλλος, δεν υπάρχει καλό σε αυτά ….
…Και όποιος βλέπει μια πληγή ή ένα πύον στο λαιμό του δείχνει ότι πρόδωσε τον Θεό σε αυτό που μίμησε ….
…Βιώστε το λαιμό μου Βλέποντας αυτήν την ασθένεια σε ένα όνειρο υποδεικνύει ότι θα αρρωστήσετε λίγο και θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες στο εγγύς μέλλον . Και αν βλέπετε άλλους να αρρωσταίνουν, αυτό σημαίνει ότι θα αναστατωθείτε από τα πολλά αιτήματα για βοήθεια και δωρεά σε άλλους ….
…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα άτομο και έκοψε το λαιμό του, τότε θα ξεπληρώσει το χρέος των κακοποιημένων και μπορεί να είναι καλός σε αυτόν, και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον χτυπά με ένα σπαθί και κόβει τα μέλη του, τότε αυτό είναι με δύο τρόπους ότι εάν τα μέλη του σώματος χωρίσουν ταξίδια μακριά και τα παιδιά του ή οι απόγονοί του έχουν διασκορπιστεί στις χώρες, και εάν τίποτα δεν χωριστεί από αυτόν, θα ταξιδέψει σύντομα και θα επιστρέψει καλά ….
…Και όποιος βλέπει ότι έχει κρεμάσει μια πέτρα από το λαιμό του, τότε θα συμβεί κακό και ερωτευμένο ….
…Και όποιος βλέπει ότι έφερε τον Σατερουβάνα στο λαιμό του, θα ερμηνεύσει μεταφέροντας την ασφάλεια των ανθρώπων ….
…Και ειπώθηκε ότι αν ένας άνδρας βλέπει μια αλυσίδα στον ύπνο του, σαν να έχει μια αλυσίδα στο λαιμό του, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα κακών τρόπων και αν η μανσέτα είναι από ασήμι, τότε θα είναι δύσκολο για το γυναίκες, και αν είναι χρυσός, τότε υποδηλώνει ότι η βλάβη έχει συμβεί εξαιτίας χρημάτων, και εάν είναι χαλκού, τότε η ζημία έχει συμβεί λόγω των περιουσιών και των περιουσιών. Εάν είναι κατασκευασμένο από κασσίτερο, η ζημιά είναι όσον αφορά τα κέρδη και τα προς το ζην, και αν το ξύλο είναι κατασκευασμένο από ξύλο, είναι μικρότερο από αυτό που αναφέρθηκε στις προηγούμενες χειροπέδες . Είπε ότι όποιος το είδε, είναι εμπιστευμένος και δεν το εκτελεί ….
…Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται στο λαιμό των ανθρώπων, τότε θα χτυπήσει έναν κυβερνήτη και θα εκτελέσει την εντολή του, και η αποστασία του θα είναι στην ίδια εξουσία με εκείνους που ακολούθησαν την κηδεία του, αλλά χαλά τη θρησκεία του και είναι ελπίδα για το καλό αργότερα αν δεν είναι θαμμένος ….
…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι είχε γυρίσει τα χέρια του στο λαιμό ενός από τους δίκαιους, τότε δείχνει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο, και μπορεί να είναι μετάνοια .~…
…Και όποιος βλέπει ότι είναι μπροστά στον λαιμό του κουνελιού, ερμηνεύεται ότι θα έρθει σε μια γυναίκα στο ορθό της ….
…Και όποιος βλέπει ένα πουλί που μπαίνει στο λαιμό του, και αν έχει παιδί, θα πέσει σε ένα πηγάδι ….
…Αν δει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης χτυπά το λαιμό του, τότε ο κυβερνήτης είναι ο Θεός που τον σώζει από τις ανησυχίες του και τον βοηθά στις υποθέσεις του ….
…Μας είπε ο Άμπουκ Μπάχμαντ Μπιν Αμπντουλάχ μπιν Κουράισς, είπε ότι μας είπε ο Αλ-Χασάν μπιν Σούφιαν, μας είπε ο Ισαάκ Μπιν Ιμπραήμ μπιν Μουχαλίντ αλ-Χανζάλι, είπε ότι μας είπε ο Γουαχμπ μπιν Τζάριρ, είπε ότι ο πατέρας μου είπε Ο Ισαάκ μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ μπιν Ιμπραήμ μπιν-Χαράτ αλ-Ταϊμί μου είπε για τον Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι, με την εξουσία του πατέρα του, είπε : Ήρθα στον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη και του είπε τι είδατε από την πρόσκληση προς την προσευχή, και είπε, ότι αυτό το όραμα είναι αλήθεια, σηκωθείτε λοιπόν και ρίξτε το στον Μπιλάλ, γιατί ακούστηκε φωνή από εσάς . Μου είπε έτσι . Είπε: Ο Umar bin al- Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήρθε όταν άκουσε το κάλεσμα του Bilal να προσεύχεται τραβώντας το ρούχο του και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα αυτό που είδε ο Abdullah bin Zaid . Είπε : Είπε : Δόξα στον Θεό, αυτό είναι αποδεδειγμένο . Και μας είπε ο Αμπού Μπακρ, είπε, μας είπε ο Αλ Χασάν μπιν Σουφιαν . Στην εξουσία του Ismail bin Ubaid al-Harrani στην εξουσία του Muhammad bin Salamah, στην εξουσία του Muhammad bin Ishaq, στην εξουσία του Muhammad bin Ibrahim, στην εξουσία του Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, στην αρχή του ο πατέρας του, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, χρησιμοποίησε τη σάλπιγγα και διέταξε το κουδούνι, έτσι κοιμήθηκα, και είδα έναν άνδρα πάνω του Δύο πράσινα ρούχα φέρουν ένα κουδούνι. Λοιπόν, Αμπντουλάχ, πουλάτε το κουδούνι, είπε, και τι πρέπει να κάνετε με αυτό; Είπα ότι θα τον καλούσαμε να προσευχηθεί, είπε, δεν θα σας έλεγα τι είναι καλύτερο από αυτό; Είπα ναι . Είπε: «Λέτε ότι ο Θεός είναι υπέροχος». Τότε μου δίδαξε τα λόγια της πρόσκλησης στην προσευχή, μετά ο Χάνιιχ περπατούσε και μου δίδαξε τα λόγια του Ικάμα . Όταν ξύπνησα, ήρθα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και του είπε . Έτσι, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο αδερφός σου είδε ένα όραμα, οπότε βγήκε με τον Μπαλάλτ στο τζαμί, και το έριξε σε αυτόν, οπότε ας το καλέσει, γιατί κάλεσε μια φωνή από σένα, έτσι πήγα έξω μαζί του, οπότε άρχισα να το παραδίδω και κάλεσα τον Μπιλάλ, τότε ο Ομάρ Ιμπν αλ-Χατάμπ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσε τη φωνή, έτσι βγήκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχω δει τέτοιο πριόνι . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε . Όποιος είδε ότι έδωσε την πρόσκληση για προσευχή μία ή δύο φορές, και έκανε και έκανε μια υποχρεωτική προσευχή, με την προϋπόθεση για το Χατζ και το Umrah, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Και κάνε τους ανθρώπους να καλέσουν για το Χατζ .» Και επειδή ο Αραφάτ καλείται και κρατείται δύο φορές ….
…Όσον αφορά τη βλέννα : όποιος το βλέπει σαν να έχει βλέννα . Επειδή εκπληρώνει το χρέος του, ή σώζει από αυτούς, ή επιτρέπει σε έναν κόσμο να κάνει κάτι που έχουν κάνει . Λέγεται ότι η βλέννα ήταν ο οδηγός του αγοριού, όπως και η απόδειξη ότι το μουνί δημιουργήθηκε από τη βλέννα του λιονταριού . Και όποιος βλέπει ότι οδηγείται στο έδαφος, θα γεννηθεί μια κόρη . Αν έβλεπε σαν να παραβίαζε τη γυναίκα του, θα μείνει έγκυος και θα γεννήσει έναν γιο . Και αν δει τη γυναίκα του να αποβάλλει, θα γεννήσει έναν γιο ή θα απογαλακτιστεί ένας νέος γιος, και όποιος κάνει σεξ στο σπίτι ενός άνδρα, παντρεύεται μια γυναίκα από αυτό το σπίτι, είτε επιτρέπεται είτε απαγορεύεται . Αν κολλήσει στο κρεβάτι ενός άνδρα, τότε προδίδει τη γυναίκα του. Αν κολλήσει στο μαντήλι του, τον προδίδει στον υπηρέτη του. Εάν βλέπει ότι πένθος, και μια γυναίκα παίρνει τον μύτη του, τότε τον εξαπατά και τον αντέχει . Εάν βλέπει σαν να πλένει τη βλέννα κάποιου άλλου, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, και προσπαθεί να τον καλύψει, και όχι να το κρύψει . Αν δει ότι έτρωγε το δικό του μύτη, τρώει τα χρήματα του γιου του . Και αν έφαγε τη βλέννα κάποιου άλλου, έφαγε τα χρήματα του γιου του άλλου . Εάν βλέπει σαν να έχει μύτη στη μύτη του, τότε τα οράματά του δείχνουν το κορδόνι της γυναίκας του . Και αν είδε σαν φτερνίζονταν και ένα ζώο βγήκε από τη μύτη του, αποδίδεται σε αυτό ένα άλλο παιδί . Αν το εξωτερικό ήταν λιοντάρι, τότε ήταν γιος ενός κλέφτη . Αν ήταν περιστέρι, τότε μια αγαπημένη κόρη . Αν δει τη βλέννα του να ρέει, χτυπάει παιδιά σαν κι αυτόν, και αν δει ένα άτομο με βελονιά στο ένδυμά του, θα το συνδέσει με έναν γάμο ….
…Και όποιος είδε ότι ξυρίστηκε ό, τι ήταν κάτω από τη γενειάδα ή ξυρίστηκε την πλάτη του, τότε είναι η εκπλήρωση ενός χρέους, και μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι τα μαλλιά μεγαλώνουν στη γλώσσα του, τότε είναι σοφία, δήλωση, ποίηση διάκριση εκτός αν βγει από το όριο και επιστρέψει στην ανησυχία και τη θλίψη, και ειπώθηκε ότι η ποίηση από την άποψη της φράσης είναι χρήματα, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι η ποίηση Το βλέφαρο, το αυτί και η μύτη είναι καλά εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο . Είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν το αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, τότε δεν είναι καλό ….
…Ο Τοξότης είναι σε ένα όνειρο ένα ταξίδι και ένας αδελφός, μια γυναίκα και ένα αγόρι, και είναι κοντά στον Παντοδύναμο του Θεού, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι ήταν στη γωνία ή κάτω ). Και όποιος βλέπει ένα τόξο με κάλυμμα, η γυναίκα του είναι έγκυος . Και όποιος έδωσε στη γυναίκα του ένα τόξο, και ήταν έγκυος, του έφερε μια υπηρέτρια . Και αν η γυναίκα του του δώσει ένα τόξο, τότε η εγκυμοσύνη της είναι ένα αρσενικό παιδί, επειδή το αγόρι παραδίδεται στον πατέρα του, οπότε θα είναι μαζί του στο μαγαζί του, και η γυναίκα μεγαλώνει το κορίτσι και μένει μαζί της στο σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι το τόξο του είναι σπασμένο, και δεν υπάρχει όπλο μαζί του, τότε ο αδερφός του, ο γιος του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του πεθαίνουν . Και όποιος βλέπει το τόξο του σπασμένο από το χέρι του, απομακρύνεται από τη δικαιοδοσία του εάν είναι κυβερνήτης και χάνει εάν είναι έμπορος . Ένα ταξίδι με τόξο . Και όποιος οδηγεί ένα κορδόνι σε ένα τόξο, τότε παντρεύεται, και αν η διάλυση του είναι διαζευγμένη, και όποιος δει τον Σουλτάνο του δίνει δύο αγκύλες, αποκτά μια τάξη και ένα πριγκιπάτο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Έτσι ήταν γύρω γωνία ή κάτω ). Οι αγκύλες υποδεικνύονται στα φρύδια . Αυτός που σπάζει το τόξο του θα ταξιδέψει . Ίσως η τοξοβολία του ήταν ψεύτικη ή αληθινή . Και όποιος μπαίνει το τόξο και τα διαλείμματα της τένοντα, τότε αυτός θα χωρίσει τη γυναίκα του, και ίσως αυτός αφαιρείται από το κράτος του . Και αν ρίξει ένα βέλος και κάνει λάθος, είναι κατάχρηση της εξουσίας του, και αν χτυπήσει τον στόχο, θα πάρει αυτό που θέλει . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα τεταμένο τόξο, θα γεννηθεί ένα αγόρι γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει στο δρόμο του Θεού, τότε θα έχει τιμή . Το να πετάς ένα τόξο φουντουκιών στην έρημο είναι ένα κυνήγι και ένα λάθος νομιμότητας, και στη χώρα ένα ψέμα και μια απάτη . Αν δει ότι έριξε ένα πουλί ένα καρύδι, τότε ψεύδεται σε έναν τεράστιο άνθρωπο . Αν ρίξει ένα περιστέρι, πονάει τη γυναίκα του . Και το τόξο του καρυδιού για αυτόν που το κατέχει είναι πόρνη, και το τόξο ενός άνδρα είναι μια ασθένεια των αρθρώσεων, και το τόξο του τόξου είναι μεγάλη διάρκεια ζωής, και το τόξο του τόξου είναι σπατάλη χρήματα, και το τόξο του τρυπιού είναι μια τροφή και όφελος, καθώς και το τόξο του πηχάκι . Δείτε επίσης το Arrow ….
…Εάν βλέπει ότι καταπιεί σιδερένια καρφιά : ή ένα δόντι, ένα αγκάθι ή μια πέτρα, ή το στεγνώνει με την τραχύτητα και τη διαπερατότητά του στο λαιμό του, εκτός από φαγητό και ποτό, τότε θα υποστεί θυμό όσο είναι δύσκολο και τραχύ στο λαιμό του, και είναι υπομονετικός μαζί του όσο μπορεί να το αντέξει . Και αν αυτό που κατάπιε από την ουσία του φαγητού ή του ποτού ήταν τόσο τραχύ στο λαιμό του, τότε η ερμηνεία του είναι ότι η ζωή, τα προς το ζην και τα κέρδη του τον καθιστούν δύσκολο, στο βαθμό που . Ομοίως, εάν η ζήτηση είναι τόσο πικρία, αλατότητα και οξύτητα, ή ζέστη και κρύο, ώστε να αποφύγει να αφήσει το λαιμό του, τότε αυτό οφείλεται σε έλλειψη στη ζωή του και στα μέσα διαβίωσής του, και αν βλέπει ότι δεν έχει ένα γλυκό γάλα, ή κάτι γλυκό, τότε είναι καλή ζωή, ζώντας, χαμηλώνοντας και αφήνοντας, εκτός από το ότι είναι κάτι απαράδεκτο στην ερμηνευτική, όπως σύκα, μαύρη αρκούδα και κίτρινο καρπούζι, και μίσους σπόροι στην ερμηνευτική, τα όσπρια, τα χουμ και τη σάχανα , έτσι η ερμηνεία αυτού είναι μια ανησυχία και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό ….
…Al-Hijam : Ένας άντρας που δηλώνει ότι ελέγχει τους λαιμούς των ανθρώπων, τις επιθυμίες, τα συναισθήματα και τους προφήτες, όπως ο Σουλτάνος, ο κόσμος, ο κυβερνήτης και ο γιατρός . Έγραψε τις συνθήκες και τις πράξεις στο λαιμό, και όποιος είδε ένα κύπελλο του μεγέθους του, κοίταξα την υπόθεσή του, και αν ήθελε αίμα ή τζιχάντ, σκοτώθηκε και του ζήτησε αίμα με σίδηρο από το λαιμό του σαν εμπιστοσύνη και θρησκεία, το έπραξε στα χέρια ενός κυβερνήτη, και αν ήθελε να παντρευτεί, παντρεύτηκε μια γυναίκα και ο γραμματέας των συνθηκών έγραψε στο λαιμό του. Διαφορετικά, πούλησε ή αγόρασε ένα εμπόρευμα, ή κατέλαβε ένα χρέος ή εργαζόμενο χρέους, και γράφτηκε ένας όρος σε αυτό ….
…Βόλτα με ένα ζώο : οδηγεί συχνά . Και ειπώθηκε ότι όλη η ιππασία είναι ο Νείλος της Δόξας και ο Μουράτ . Εάν δεν οδηγεί καλά, τότε δείχνει ότι ακολουθείτε τις επιθυμίες . Εάν οδηγεί και οδηγεί καλύτερα, και ελέγχει το ζώο, θα είναι ασφαλής από τον πειρασμό της αγάπης και θα λάβει ευλογία . Εάν το βλέπει σαν να γονατίζει στο λαιμό ενός ατόμου, θα πεθάνει και το σκάφος θα μεταφέρει την κηδεία του . Λέγεται ότι η οδήγηση στο λαιμό ενός ατόμου δείχνει ένα δύσκολο θέμα . Εάν το ρίξει από το λαιμό, τότε αυτό το ζήτημα που ζήτησε δεν εκπληρώνεται . Όσον αφορά την επιστροφή από ταξίδια, δείχνει την εκπλήρωση ενός δικαιώματος που υποχρεούται να κάνει . Και ειπώθηκε ότι υποδηλώνει ανακούφιση από τις ανησυχίες, ξεφεύγοντας από τα χειρότερα και επιτυγχάνοντας χάρη , γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Έτσι ανατράπηκαν με χάρη από τον Θεό και χάρη που κανένα κακό δεν τους άγγιξε» . Ίσως αυτό το όραμα δείχνει ότι ο οραματιστής έχει μετανοήσει από αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ίσως να επιστρέψουν .~ Η έννοια της μετάνοιας είναι να επιστρέψουμε από την αμαρτία ….
…Όσον αφορά τη ζώνη, είναι η εμφάνιση κηδεμονίας, και αν είναι στηριγμένη, τότε είναι πιο έντονη στην πολιτεία, και είναι τόσο υψηλή όσο η αξία του δακτυλίου, και είναι διάσημη για ειλικρίνεια και δικαιοσύνη σε αυτήν την κατάσταση . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ένα κολάρο στο λαιμό του, υποδηλώνει τον ισχυρισμό του ότι προέρχεται από μια φυλή τόσο-ή-έτσι είτε από έναν τέτοιο και ότι είναι ψεύτης στην περίπτωσή του . Και ο Jabir al-Maghribi είπε: «Όποιος βλέπει ένα χρυσό κολάρο στο λαιμό του, τότε δείχνει το Χατζ, και αν είναι όλο χρυσό, τότε δείχνει την επίτευξη αυτού που είναι επιθυμητό ». Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει χρυσός δακτύλιος στο λαιμό του, και αν είναι διεφθαρμένος, ερμηνεύεται από τις αμαρτίες και από την αδιαλλαξία του σε αυτό .) Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε μια φλάντζα οποιοδήποτε μέταλλο, τότε ερμήνευσε από την επιμονή του στη διαφθορά και τη σπατάλη των υποθέσεων του και την προδοσία του στην πιστότητά του, ας φοβηθεί τον Θεό και να συμφιλιώσει τι ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό και να σταματήσει να βλάπτει τους ανθρώπους ….