…Και όποιος βλέπει ένα φίδι που βγήκε από το αυτί του, τον ομφαλό του ή τον πρωκτό του, ερμηνεύεται από την εχθρότητα των παιδιών του προς αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα φίδι στο μαξιλάρι ή στο κρεβάτι του, θα ερμηνευθεί από το θάνατο της γυναίκας του ….

…Και όποιος βλέπει ένα φίδι που αφήνει το κολάρο ή την πλάτη του και μπαίνει στη γη, θα ερμηνευθεί από τη λήξη της ζωής του και τα αυγά του φιδιού θα ερμηνευθούν από έναν αδύναμο εχθρό ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Εάν το γενναίο άτομο βλέπει στα όνειρά του ότι το πρόσωπό του είναι μαύρο, αυτό δείχνει ότι γίνεται δειλός ….

…Αν βλέπει τη γνώση στο όνειρό του, αυτό δείχνει τη μετατροπή του, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Και είναι γνώση για την ώρα, οπότε μην ξεκουράζεσαι με αυτήν .~ Η γνώση μιας γυναίκας είναι σύζυγος . Και η γνώση που αποδίδεται στον ασκητικό κόσμο, αν είναι κόκκινη τότε είναι μια ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν είναι μαύρο, τότε φαίνεται από αυτό . Και οι μαύρες σημαίες λένε ότι υποδηλώνουν γενική βροχή, οι λευκές σημαίες υποδηλώνουν βροχή και οι κόκκινες σημαίες ήταν πόλεμος ….

…Και όποιος την βλέπει σε ένα σκοτεινό, μαύρο χέρι θα φτάσει στον βασιλιά, και στον αναζητητή, αυτό που μισεί ….

…Και όποιος βλέπει ένα καπάκι από μαύρο μετάξι στο κεφάλι του, όπως είναι το έθιμο των μη Αράβων, τότε δείχνει καλό και όφελος, και όποιος βλέπει ένα χρυσό καπάκι στο κεφάλι του είναι ένα χέρι ότι το όφελος λαμβάνεται από αλαζονικούς ανθρώπους αδύναμων θρησκεία, και αν είναι από ασήμι, τότε δείχνει ότι υπάρχει όφελος από τις γνώσεις του. του σιδήρου, του Ezz και του κύρους και της δύναμης του βασιλιά ….

…Και αν βλέπει ότι το πέπλο της είναι μαύρο και φθαρμένο, το όραμά της δείχνει την ανοησία και τη φτώχεια του συζύγου της και το βροχερό πέπλο είναι απόδειξη της εξαπάτησης των εχθρών της γυναίκας μαζί της και για τα ρούχα, είναι ελεύθερη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του μαύρο σε αυτό, δείχνει ότι συνοδεύει κάποιον που είναι εχθρός του Θεού, και είναι ικανοποιημένος με την κακή του πράξη, και ταπεινωθεί και το πρόσωπό του υπερισχύει των ανθρώπων, και οι συνέπειές του δεν επαινούνται ….

…Αν το μαύρο ή το μπλε έγινε στενοχωρημένο ….

…Και όποιος βλέπει το δέρμα του είναι μαύρο ή μπλε, δείχνει θλίψη και ανησυχία ….

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του μαύρο νερό, τότε είναι καταστροφικό για το σπίτι, και το να πίνεις υποδηλώνει τύφλωση, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα ….

…Και όποιος βλέπει ένα μαύρο dirham, βρίσκει ένα λευκό dirham, και μεταξύ των ανθρώπων υπάρχει κάποιος σαν αυτό που είδε ….

…Και όποιος βλέπει ένα μαύρο περιστέρι που του έρχεται, απουσιάζει ….

Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα μπάνιο στο δρομάκι του, τότε εμφανίζεται μια άσεμνη γυναίκα ….

Και όποιος πιστεύει ότι είναι κίτρινο, τότε δείχνει ασθένεια, και για την αλλαγή στο χρώμα της γλώσσας, δεν είναι αξιέπαινη ….

…Όσο για το κίτρινο, τον εκθέτει σε μερικές ασθένειες. Ο Al-Kirmani είπε ότι ένα όραμα ιππασίας του κίτρινου αλόγου αν ήταν ένα δωμάτιο που θα οδηγούσε στη συνάντησή του με μια γυναίκα με θλίψεις και πόνους ….

Το όνειρο των φιδιών σημαίνει μια ασθένεια που απαιτεί φροντίδα και προσοχή, καθώς και καταθλιπτικά και θλιβερά περιβάλλοντα . Αυτό το όνειρο ακολουθείται συνήθως από απογοήτευση ….

Το όνειρο των φρούτων βατόμουρου υποδηλώνει πολλά κακά . Η συλλογή τους δείχνει κακή τύχη, αλλά η κατανάλωσή τους δείχνει απώλειες . Εάν ονειρεύεστε βατόμουρα που σας μπερδεύουν, τότε αυτό είναι ένα κακό αγγελιοφόρο . Θα ασκηθούν αγωγές εναντίον σας, μια βλαβερή ασθένεια που επιτίθεται σε εσάς ή σε ορισμένα μέλη της οικογένειάς σας ….

Και όποιος βλέπει ότι τα μέρη του σώματός του ή τα ρούχα του είναι μαύρα από αυτό, τότε παίρνει από την κατοχή της θλίψης και των κακουχιών, και ειπώθηκε ότι ο άνθρακας από τα δέντρα δείχνει έναν επικίνδυνο άνθρωπο εάν είναι από αυτό που ωφελείται και εάν είναι από κάτι που δεν ωφελείται τότε είναι σαν στάχτες ….

…Και όποιος βλέπει ότι απογύμνωσε το δέρμα του Ζαγκ, διαπράττει μοιχεία με μια παράξενη γυναίκα ….

…Ένας μαύρος κοράκι Ένας μαύρος κοράκι σε ένα όνειρο είναι κακός οιωνός και σημαίνει υποχώρηση, απώλεια στο εμπόριο και διαφωνίες στην οικογένεια . Σημαίνει επίσης ότι ο ονειροπόλος μπορεί να κάνει διαμάχες και να παλεύει με άλλους . Ως εκ τούτου, ο ονειροπόλος πρέπει να τηρήσει την προσοχή της λέξης και των πράξεων μετά από αυτό το όνειρο . Όσο για το κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει προδοσία του αγαπημένου ….

Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα βγαίνει από γάλα από το στήθος της και τελειώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και την αύξηση της χάρης ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του δεν είναι καλυμμένο με λάσπη, τότε θα τους ερμηνεύσει ότι τον έχει ….

…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

Όσον αφορά τη γραφή, ερμηνεύεται από τον τρόπο που πηγαίνει το κράτος και ανακουφίζει την ανάγκη, και όποιος πιστεύει ότι γράφει και το αποτέλεσμα της γραφής του δεν εμφανίζεται. Εάν είναι εργοδότης, τότε απολύεται, ειδικά εάν το γράψιμο έχει σήμα ….

…Ο Ιμάμης περπάτησε με τα πόδια, έκρυψε το μυστικό του και θριάμβευσε πάνω από τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα δαχτυλίδι και το γαρύφαλό του ήταν της προέλευσής του, θα ερμηνευθεί από την απόκτηση ενός παιδιού ή την αγορά μιας υπηρέτριας, ενός ζώου ή σπιτιού και ο λοβός του δακτυλίου έχει μετακινηθεί από τη θέση του, θα ανατεθεί στους βασιλιάδες εποπτεύοντας την απομόνωση και σε άλλους σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει με τον χαλίφη σε ένα μπολ ή του τρέφει κάτι, τότε θα υποφέρει τόσο πολύ όσο έφαγε ….