…Εάν η δειλία σημαίνει έλλειψη θάρρους, τότε αποτελεί απόδειξη της ανθρώπινης αγνότητας στην απόκτησή της, ή στηρίζοντας τις εντολές και τις απαγορεύσεις στον πόλεμό του . Εάν το τυρί προέρχεται από γάλα, τότε το βλέποντάς το σε ένα όνειρο υποδηλώνει σύμβαση γάμου για το μονό, το παιδί για την έγκυο γυναίκα, τα κερδοφόρα χρήματα και τη μεγάλη διάρκεια ζωής . Βλέποντας τη δειλία του πολεμιστή και τον αντίπαλο τον κατακτούν, και τη δειλία από τη συνάντηση . Και αυτό που φτιάχνεται από γάλα όπως η μαρμότα δείχνει ευλογία και διαβίωση . Το τυρί είναι χρήμα με άνεση . Και το υγρό τυρί είναι καλύτερο από το ξηρό . Και ειπώθηκε : Το ξηρό τυρί είναι ένα ταξίδι . Και ειπώθηκε : Ένα τυρί είναι ένα δολάριο χρημάτων . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί με τυρί, θα ζει στη φτώχεια . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει τυρί με ψωμί και καρύδια ξαφνικά αρρωσταίνει . Το τυρί είναι χρήμα χωρίς κόπωση . Κάθε τεμάχιο τυριού είναι χίλια dirham ή εκατό dirham, σύμφωνα με τον οραματιστή . Ίσως το τυρί ήταν ενδεικτικό της ταπείνωσης και της ηρεμίας . Και το σκληρό τυρί αποτελεί τροφή για ταξίδια και το μαλακό τυρί είναι προς το ζην στις αστικές περιοχές ….

Τυρί : Δείχνει τη γνώση, τη νομολογία, τα χρήματα και τα κέρδη που συγκεντρώθηκαν για τον ιδιοκτήτη του, και μπορεί να υποδηλώνει από τα χρήματα το ενοίκιο, τους σκλάβους και τα ζώα, και ό, τι είναι ένα σύμπλεγμα των συλλεγόμενων χρημάτων . Το τυρί μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα για την ομορφιά και την ευχαρίστησή της, και ίσως δείχνει χρήματα για κάθε άτομο, όσο προσθέτει στο πλευρό του, όπως ρόδι, ψωμί, μέλι, γάλα και λάδι . Όσο για το οξύ και το αλάτι του, δείχνει τα μισητά χρήματα, και ανησυχία, θλίψη και πανικό . Αν είναι από το έργο των Ρωμαίων, τότε δείχνει τους Ρωμαίους, και ίσως το τυρί τους δείχνει τη δουλεία και την αιχμαλωσία τους και τι προέρχεται από αυτούς από τη σύμβαση χρημάτων και αγαθών, ή από άλλους εχθρούς ….

…Όσο για το τυρί : είναι χρήματα με ξεκούραση, και το υγρό είναι καλύτερο από το ξηρό φαγητό, και τα χρήματα είναι παρόντα για τον αναζητητή και τη γόνιμη χρονιά . Λέγεται ότι το ξηρό τυρί είναι ένα ταξίδι, και ειπώθηκε ότι ένα τυρί είναι ένα δολάριο χρημάτων ….

Τυρί Αν ονειρεύεστε ότι τρώτε τυρί, αυτό σημαίνει πικρή απογοήτευση και θλίψη . Δεν μπορείς να ελπίζεις για καλό κάθε είδους . Συνολικά, το τυρί είναι κακός οιωνός ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να τρώει ψωμί με τυρί, η ζωή του εκτιμάται και είπε : Όποιος τρώει ψωμί με τυρί, ξαφνικά αρρωσταίνει . Και ο ορός λέγεται ότι είναι ένα χρέος που υπερισχύει της οξύτητάς του, και ειπώθηκε ότι είναι χρήματα που έχουν αποκοιμηθεί, ένα μικρό ποσό αντικαθιστά πολλά χρήματα, τα οποία λαμβάνει μετά από σκληρή δουλειά . Και η παραλαβή είναι νόστιμα πολύτιμα χρήματα ….

…Και ο al-Kirmani είπε, το ξηρό τυρί είναι λίγα χρήματα στα ταξίδια, και το μαλακό τυρί είναι πολλά χρήματα στις αστικές περιοχές ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τυρί με ψωμί, τότε θα πάρει λίγα χρήματα λόγω της δυσκολίας του ταξιδιού και ίσως υποδηλώνει μια ασθένεια που τον πλήττει, τότε θεραπεύεται γρήγορα από αυτό, και ειπώθηκε όποιος το είδε ότι τρώει μαλακό τυρί, τότε θα έχει κέρδος από το εμπόριο και ίσως το κέρδος ήταν από κάτι που απαιτούσε πριν από αυτό ….

Τυρί Moussak Εάν ονειρεύεστε ότι ετοιμάζετε ή τρώτε λιωμένο τυρί, αυτό δείχνει ότι οι υποθέσεις σας θα πάρουν μια περίπλοκη κατάσταση, επειδή η ανησυχία σας απορροφάται από έξυπνες γυναίκες και την απόλαυση των ίσων ιδιοτροπιών ….

…Και όποιος βλέπει ότι το γάλα έχει γίνει μαλακό τυρί ενώ το τρώει, τότε δείχνει ότι τα χρήματα επιτρέπονται, η ικανότητα διατροφής και η γυναίκα που ρίχνει γάλα σε ένα άτομο θα φυλακιστεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τυρί με καρύδια και ψωμί, θα είναι άρρωστος ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει βούτυρο ή βούτυρο, τότε γίνεται γόνιμος, ή αύξηση στα χρήματά του, και το λίπος αγελάδας σε ερμηνεία είναι καλύτερο από το λίπος των προβάτων και όποιος βλέπει ότι τρώει μαλακό τυρί, τότε κερδίζει κέρδος από το εμπόριο ή την εργασία του , και όποιος βλέπει ότι τρώει μέλι ή το μαζεύει στο σπίτι του ή το πίνει με νερό, τότε θα πάρει χρήματα Και αν είναι χειραφετημένος σκλάβος ή άρρωστος που έχει θεραπευτεί από τον Θεό, και ίσως το μέλι δείχνει τα λόγια του δικαιοσύνη και το αίτημα του Κορανίου και της γνώσης, ή του γάμου και του γάμου, και αν δει ότι γλείφει μέλι από ένα πιάτο ή γλυκό σε ένα πιάτο, παντρεύεται μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι τρώει ζάχαρη, τότε είναι καλό και καλό. Σε όσα λέει πολλά γι ‘αυτόν, και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί με κανέναν που διαφωνεί μαζί του, τότε χτυπά απαγορευμένα χρήματα ανάλογα με αυτό που έπινε από αυτό, και ειπώθηκε ότι θα υποφέρει μεγάλη αμαρτία, και όποιος βλέπει ότι πίνει κρασί ή κάτι άλλο που γίνεται μεθυστικό, τότε απαγορεύεται τα χρήματα χωρίς αλκοόλ, και αυτό που δεν είναι από αυτό που δεν είναι μεθυσμένο είναι επιτρεπόμενα χρήματα σε αυτό εξαπάτησε και όποιος βλέπει ότι είναι μεθυσμένος από το αλκοόλ , τότε θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα, και από αυτά τα χρήματα πέφτουν στην εξουσία, και εάν μεθυσθεί χωρίς ποτό, τότε θα υποστεί σοβαρή θλίψη και εάν ο ασθενής δει ότι είναι μεθυσμένος, τότε ο θάνατός του, και όποιος δει ότι πίνει κρασί με έναν λαό που τους δίνει το κύπελλο, αυτό δείχνει την ύπαρξη εχθρότητας μεταξύ τους και της σύγκρουσης. Και όποιος βλέπει ότι πολεμάει το κύπελλο, τότε δείχνει κακό και διαμάχη, και όποιος είναι, έπινε ένα ποτό και φοβήθηκε από αυτό, γιατί το θέμα στο οποίο έχει φτάσει στο τέλος του και ειπώθηκε ότι η ζωή του έχει τελειώσει. Εάν κάποιοι παραμένουν στη ζωή του, το ποσό αυτό είναι και όποιος βλέπει ότι πιέζει κρασί, τότε εξυπηρετεί την εξουσία και εργάζεται στα χέρια του, έχει σημασία για τα οστά και εάν ο ασθενής βλέπει ότι του δόθηκε ένα φλιτζάνι κρασί ή άλλο και να το πιει στο τέλος, είναι το φλυτζάνι του θανάτου…

Τρώγοντας τους πρεσβύτερους : Υπάρχει μια διαφορά σε αυτό, μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι κατανάλωσε τα χρήματα των ορφανών, και μερικοί από αυτούς είπε ότι κατανάλωσε τα χρήματα των πρεσβυτέρων των ανθρώπων, επειδή οι βοσκοί είναι χρήματα, και τα πρόβατα είναι αποδεικτικά στοιχεία της υπερηφάνειας των ανθρώπων ….

Αν το έβλεπε σαν να έτρωγε τα φρούτα του, τότε θα του δόθηκε όση γνώση θα έφαγε ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει από το φεγγάρι, ένα από αυτά που αναφέρονται στην αρχή αυτού του κεφαλαίου θα χάσει ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει αιγυπτιακό φαγητό, τότε έχει επίσης χρήματα ….

Αν το βλέπει σαν να πίνει από το οικείο σώμα της ή μια γεύση της ομάδας της, τότε δουλεύει με ένα αίτημα για γνώση, και αυτή η γνώση γίνεται μάστιγα για αυτόν, και λέγεται ότι οι υποθέσεις του είναι δύσκολες γι ‘αυτόν, και τα οράματά του δείχνουν ότι χύνεται αίμα ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει από τη σάρκα του, τρώει κάτι από έναν φτωχό ξένο ….

Και όποιος βλέπει ότι χτυπά μια γάτα μέχρι να τη γρατσουνίσει ή να την φάει, τότε ερμηνεύεται από τον τραυματισμό μιας μακράς ασθένειας και στη συνέχεια θεραπεύεται από αυτήν, ή όποιος βλέπει ότι γρατζουνίζει μια γάτα και στη συνέχεια ξυπνά και γίνεται υγιής, ο κλέφτης ενισχύει ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε μέλι και μέλι, ορισμένοι από τους εκφραστές το μισούσαν μέχρι να το ερμηνεύσουν με το γάμο της μητέρας ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το τυρί είναι χρήματα με άνεση, ευεξία και απαλότητα, χρήματα που υπάρχουν για τους οραματιστές και γενική γονιμότητα στους ανθρώπους και τυρί όασης για ένα δολάριο χρημάτων ….

Τρώγοντας τον είχε καταστραφεί όσο πήρε . Και ειπώθηκε : Η οδήγηση μιας αραβικής καμήλας είναι προσκύνημα, εάν πάρει το άγκιστρο της καμήλας και το οδηγήσει σε μια γνωστή τοποθεσία, τότε δείχνει έναν διεφθαρμένο άνθρωπο της καλοσύνης . Εάν τον οδηγήσει σε άγνωστο δρόμο, θα καθοδηγηθεί από τη διαφθορά . Λέγεται : Το να οδηγείς μια καμήλα με τα ηνία της είναι απόδειξη της υποταγής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος είδε ότι άρμεζε καμήλες, χτύπησε χρήματα από έναν σουλτάνο, γιατί το άρμεζε με αίμα έπληξε απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος πιστεύει ότι βάζει μια καμήλα σε ένα στενό μέρος, αλλά αυτή η θέση δεν είναι σε θέση να του, τότε αυτό δείχνει αίρεση . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα τον αντιμετωπίζει με φόβο, σοβαρότητα και ταπείνωση, ακόμα κι αν είναι εργαζόμενος, θα του επιβληθεί πρόστιμο . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από καμήλες, θα χτυπήσει χρήματα . Τρώγοντας τον είχε καταστραφεί όσο πήρε . Λέγεται : ιππασία στο αραβικό προσκύνημα καμηλών, η λήψη του Μπούκταμ στην πλάτη της καμήλας και οδήγησε σε μια γνωστή θέση που δείχνει έναν διεφθαρμένο άνθρωπο στη δικαιοσύνη . Εάν τον οδηγήσει σε άγνωστο δρόμο, θα καθοδηγηθεί από τη διαφθορά . Λέγεται : Το να οδηγείς μια καμήλα με τα ηνία της είναι απόδειξη της υποταγής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος είδε ότι άρμεζε καμήλες, χτύπησε χρήματα από έναν σουλτάνο, γιατί το άρμεζε με αίμα έπληξε απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι βάζει μια καμήλα σε στενό μέρος, αλλά αυτή η θέση δεν μπορεί να το κάνει, τότε δείχνει αίρεση . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα τον αντιμετωπίζει με φόβο, σοβαρότητα και ταπείνωση, ακόμα κι αν είναι εργαζόμενος, θα του επιβληθεί πρόστιμο . Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από καμήλες, θα χτυπήσει χρήματα…

Τρώγοντας το δέρμα των καμηλών : Τρώγοντας τα χρήματα ενός ορφανού . Η κατανάλωση του ήπατος κερδίζει δύναμη και επωφελείται από την πλευρά του παιδιού . Και τρώτε την υγεία και την καλοσύνη του εντέρου . Και τα έντερα γεμιστά με κρέας εξοικονομούνται χρήματα . Και δεν υπήρχαν χρήματα από αυτές τις γυναίκες ….

…Και τρώγοντας σύκα : λύπη, ψευδαίσθηση και αγωνία, λύπη και ανησυχία τρώγοντας σύκα . ….

…Το να βλέπεις το ελβετικό τυρί σε ένα όνειρο σημαίνει ότι θα έχεις ακίνητα και ακίνητα και θα απολαύσεις πολλές καλές απολαύσεις ….

…Σε ένα όνειρο, δηλώνει την ειλικρίνεια στη θρησκεία, τη σωτηρία του φυλακισμένου, την άφιξη του ταξιδιώτη, τη θεραπεία των ασθενών, τον γάμο του πτυχιούχου, την καθοδήγηση, τη μετάνοια, τη γνώση, το Κοράνι και τη νόμιμη διατροφή . Ο άνθρωπος και αυτό που φτιάχτηκε είναι μια ευλογία και μια ευλογία . Και πώς η σεζόν είναι συνάρτηση των μαρτύρων της σεζόν ή της ανανέωσης της εντολής . Και αυτός που είναι γεμάτος γλυκύτητα είναι κομπλιμέντα, ψέματα και καλά λόγια . Το τηγάνισμα της γλυκύτητας είναι μια χρήσιμη παρέα . Και η λογική του μελιού είναι η εύκολη διατροφή ή μια περιφρόνηση . Και μια ευχάριστη γεύση αποτελεί ένδειξη ύψους, ανύψωσης και άρσης των ανησυχιών και των ασθενειών . Και να γνωρίζετε ότι κάθε γλυκό αυξάνει ένα άτομο τρώγοντας ασθένεια, οπότε το φαγητό σε ένα όνειρο είναι μια αύξηση στις ασθένειες, εκτός αν το γλυκό είναι μαγιά, μαρμελάδα ή χυμός, έτσι μπορεί να υποδηλώνει επούλωση . Των ασθενειών . Δεν υπάρχει καλό σε αυτόν που κατανάλωσε σε ένα όνειρο ή του έφτιαξε ένα falutij, γιατί μπορεί να υποδηλώνει μια ασθένεια του falaj . Γλυκά που θεωρούνται μεταξύ των τροφίμων που αποτελούνται από τέσσερα συστατικά : σκιά, ζάχαρη, μάννα και ημερομηνίες, και εάν ένα άτομο τρώει οποιοδήποτε από αυτά, είναι μια καλή ζωή και ευχαρίστηση και μια σωτηρία από τον κίνδυνο του οποίου η προέλευση ήταν απληστία . Και η γλυκύτητα δείχνει τη διαβίωση και τις καλές λέξεις . Είναι για τους πιστούς η γλυκύτητα της πίστης και για τους κακούς την γλυκύτητα του κόσμου ….

…Βλέποντας ή τρώγοντας ένα ροδάκινο σε ένα όνειρο σημαίνει αρρώστια των παιδιών, η απώλεια της εργασίας και την αδυναμία σας να παρακολουθούν τα βραδινά πάρτι ή επισκέψεις διασκέδαση . Αλλά αν ονειρευτήκατε φρούτα ροδάκινου σε ένα δέντρο, θα φτάσετε σε μια θέση που επιθυμούσατε μετά από πολύ κόπο και κίνδυνο για την υγεία και τα χρήματα . Εάν ονειρεύεστε να δείτε ένα αποξηραμένο ροδάκινο, οι εχθροί σχεδιάζουν να σας κλέψουν . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι μαζεύει ένα νόστιμο ροδάκινο από δέντρα που φέρουν πολλά φρούτα, θα κερδίσει έναν γαμπρό που είναι πλούσιος και σοφός στις κινήσεις του εάν χρησιμοποιεί την ομορφιά και τα προσόντα της . Εάν τα φρούτα είναι πράσινα, θα βρείτε μίσος από συγγενείς και θα χάσετε τη φρεσκάδα τους λόγω ασθένειας ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει καρύδια ή αμύγδαλα, θα χτυπήσει χρήματα στο βαθμό αυτό, και το ρόδι είναι ένας μεγάλος, έντιμος άνθρωπος που έχει γονιμοποιηθεί, και το σύκο είναι ένα παρόν χρήμα που δεν λέει ψέματα και τίποτα από τα φρούτα μπορούν να τροποποιηθούν, και η ελιά είναι ευλογημένος άνθρωπος. Εάν είναι γλυκό, ή ένα χρηματικό ποσό, ή ένα αγόρι που τον πλησιάζει, ή είναι καλύτερο για έναν γιο, ίσως είναι μια γυναίκα, όποιος βλέπει ότι είχε ένα ρόδι και έφαγε από αυτό, τότε πρέπει να είναι σκλάβος κορίτσι. Η κατοχή του, λαμβάνει από αυτό το σθένος όσο του είχε, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει πολλά μήλα, χτύπησε χρήματα σύμφωνα με αυτό που είδε από τον αριθμό του και ποιος είδε ότι είχε χτύπησε ένα μήλο που μύριζε, τότε έχει ένα γιο που το μυρίζει, και οι μπανάνες έχουν χρήματα για τον ιδιοκτήτη αυτού του κόσμου και ένα χρέος για τον ιδιοκτήτη του χρέους και πολλά χρήματα και χρέος είναι το ισοδύναμο των μπανανών Και αν είναι ένα, δύο ή τρία δέντρα, είναι πολλά παιδιά, και ο αμπελώνας είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος. Αν δει ότι είναι ο βασιλιάς ενός αμπελώνα, τότε είναι με έναν γενναιόδωρο άνδρα, και λέγεται ότι αυτός που είδε ότι φύτεψε έναν αμπελώνα, τότε θα πληγεί με λαμπρότητα και ευχαρίστηση, και τα λευκά σταφύλια του ο χρόνος είναι η φρεσκάδα και η καλοσύνη του κόσμου και εκτός από τον χρόνο του θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που τον ικετεύτηκε σε αυτό και μπορεί να είναι αυτό που δεν υπάρχει απαγόρευση, σταφίδες ανά πάσα στιγμή, χρήματα σε κάθε περίπτωση, και τρώγοντας ένα κίτρινο φρούτο σε ένα όνειρο, όπως κυδώνι, αχλάδια, ροδάκινα, υγρό, καρπούζι και τα παρόμοια είναι μια ασθένεια, και αυτό που ήταν πράσινο δεν είναι ασθένεια, και κάθε οξύ των φρούτων είναι μια ανησυχία και θλίψη εκτός από για λεμόνι, μήλα και ιπποφαές, και κάθε γλυκό φρούτο εκτός από αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω είναι διατροφή και χρήματα και καλοσύνη, και όποιος βλέπει ότι ένα μεγάλο δέντρο έχει πολλά να το μεταφέρει με την αφθονία των δοντιών του, θα υποφέρει μια δύναμη και ένα καρφί, και η ζωή του θα παραταθεί. Όποιος βλέπει ότι μαζεύει τους καρπούς από τις ρίζες των δέντρων, διαμαρτύρεται με έναν αξιότιμο άνθρωπο και είναι νικητής στη διαμάχη του, και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα ψηλό δέντρο, προσκολλάται σε έναν τεράστιο άνθρωπο ή δραπετεύει από αυτό που φόβους και προειδοποιήσεις. Αν είναι άγαμος, τότε παντρεύεται μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι έπεσε από ένα δέντρο ή έπεσε από αυτό, τίποτα ανάμεσά του δεν έχει ολοκληρωθεί. Και μεταξύ εκείνων που σκοπεύουν να προσκολληθούν σε αυτόν και όποιος βλέπει ότι έπεσε από ένα δέντρο και πέθανε, τότε χάνεται στο χέρι ενός ηλικιωμένου άνδρα, και αν σπάσει από αυτόν, αυτός ο άνθρωπος χάνεται. Και όποιος βλέπει ότι είχε πολλά δέντρα, τότε ακολουθεί μια ομάδα σε κατάσταση ηγεσίας, τιμής, ηγεσίας ή ούτω καθεξής, και όποιος βλέπει ένα άγνωστο δέντρο, γυμνό Από χαρτί, θα πληγεί με θλίψεις και θλίψεις, και όποιος βλέπει ένα μεγάλο, μαραμένο δέντρο Επειδή δεν υπάρχει καλό στο σπίτι του και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα δέντρο που μεγαλώνει και μεγαλώνει, τότε η μνήμη του αυξάνεται και η φήμη του αυξάνεται, και αν βλέπει ότι έχει ένα δέντρο που έχει καρπό και δεν έχει χαρτί, τότε ο ιδιοκτήτης του έχει θρησκεία εκτός από καλούς τρόπους, και αν έχει χαρτί και δεν έχει καρπούς, τότε ο ιδιοκτήτης του έχει καλές συμπεριφορές και δεν έχει θρησκεία. Ένα δέντρο ξεριζώνεται, κόβεται ή μαραίνεται, τότε αρρωσταίνει σοβαρά ή πεθαίνει και μπορεί να υποδεικνύει το θάνατο ορισμένων οικογενειών του στη θέση του. Εάν το δέντρο είναι για κάποιον άλλο, τότε ένας άντρας πέφτει έξω από τα προς το ζην του ή τον σκοτώνει, και όποιος βλέπει μέσα ή έξω από το σπίτι του ή το χαμηλότερο ή το υψηλότερο στο οποίο υπάρχουν τύποι δέντρων που αναπτύσσονται και στους οποίους βρίσκονται οι δύο άνεμοι το σπίτι είναι μια ατυχία όπου οι γυναίκες μαζεύονται για να κλαίνε και να θλίβουν, και όποιος βλέπει ότι τρώει τσίχλα από δέντρα, τρώει μια σύνδεση με τα χρήματα ενός άνδρα όσο και τα ούλα…

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη βλέννα του, τότε τρώει από τα χρήματα του γιου του . Και τρώγοντας τη βλέννα των άλλων τρώει τα χρήματα του ιδιοκτήτη της βλέννας ….

…Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των οραμάτων των προφητών και των μη προφητών; Το όραμα των προφητών είναι ζωντανό, σε αντίθεση με άλλους . Η αποκάλυψη δεν υφίσταται κανένα ελάττωμα, επειδή φυλάσσεται, σε αντίθεση με το όραμα άλλων από τους προφήτες, γιατί μπορεί να παρακολουθείται από τον Σατανά, και μπορεί να είναι από την αναπαράσταση και τη δράση του ίδιου του διαβόλου, όπως συζητήσαμε στο η ώρα . Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εάν ένα άτομο κυριαρχείται από τον Σατανά λόγω της σοβαρότητας της εχθρότητας μεταξύ τους, τότε τον εξαπατά με κάθε τρόπο και θέλει να χαλάσει τις υποθέσεις του με κάθε τρόπο, οπότε συγχέει τα οράματά του πάνω του, είτε με αμφιβολία τους για τους ή να παραμελεί τους . Επομένως, συμμετέχει στην αφύπνιση ενός ατόμου τρώγοντας και πίνοντας από αυτό που δεν αναφέρεται πάνω του το όνομα του Θεού. Αντίθετα, ακόμη και σε συνουσία, μας διέταξε να ονομάσουμε για να τον απελάσουμε, και συμμετέχει στον ύπνο του, οπότε τον τρομάζει και τον χειρίζεται . Το όραμα των προφητών είναι όλα ειλικρινές, και τότε μπορεί να είναι έγκυρο σε σχέση με τον κόσμο και είναι το μεγαλύτερο, και μπορεί να είναι ακατάλληλο για τον κόσμο όπως συνέβη στο όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, μια Κυριακή όταν είδε ένα βοοειδή να σφαγιάζει, έτσι ο πρώτος από αυτούς που σκότωσε τους συντρόφους του και άλλους από τους προφήτες πέφτει στα έντιμα οράματά τους που συμβαίνουν και δεν χρειάζονται έκφραση και πέφτει στα δίκαια οράματά τους, τα οποία εκφράζονται και έγινε ιδιαίτερα εύκολο…

Πράσο : μια διαβίωση από έναν κωφό άντρα, και ειπώθηκε ότι αυτός που τρώει τρώει απαγορευμένα χρήματα στην ασχήμια και τον έπαινο, και ειπώθηκε ότι οι φτωχοί κοιτάζουν τα δικαιώματά τους, και ειπώθηκε ότι είναι πρόνοια και όποιος τρώει ένα πράσο, λέει ένα ρητό που μετανιώνει . Τρώγοντας ένα πράσο μαγειρεμένο δείχνει μετάνοια ….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και ειπώθηκε : Το ψωμί που δεν μαγειρεύεται υποδηλώνει υψηλό πυρετό, γιατί συνεχίζει να μπαίνει στη φωτιά για να μαγειρευτεί . Και ειπώθηκε ο διάλογος ζεστό ψωμί, δείχνοντας το αγόρι . Και τρώγοντας το ψωμί ragg ψωμί ικανότητα να ζήσει . Λέγεται ότι η λιχουδιά του ψωμιού μείωσε τη ζωή του . Και ειπώθηκε ότι οι τορτίγιες από το ψωμί φαινόταν λίγο κέρδος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο μάρκες στο χέρι μου για να φάω ένα από αυτά και από αυτά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος που φέρνει μαζί τις δύο αδελφές ….

…Πτυχές που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την έκφραση οραμάτων : Το ακόλουθο σχέδιο απεικονίζει με απλό τρόπο τις πτυχές της έκφρασης του οράματος : την πλευρά του Κορανίου / την άποψη του Χαντίθ / την πλευρά της αραβικής γλώσσας / την πλευρά του συμβόλου κατά τη στιγμή της όρασης / το όραμα Τι είναι αυτό; Κατά την αφήγηση του οράματος σε αυτό, το άτομο που το εκφράζει εξετάζει διάφορες πτυχές που εξήγησα στο προηγούμενο σχέδιο και σημειώνει ότι τα άνω τμήματα σχετίζονται με την προφορά και οι ενότητες στο κάτω μέρος σχετίζονται με το πρόσωπο των λέξεων ή πρόσωπο του οράματος και ο χρόνος κατά τον οποίο το όραμα έγινε . Ας δώσουμε ένα παράδειγμα εδώ για όσα ανέφερε ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : Με την εξουσία του Αμπού Σάιντ αλ-Κουντρί, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : (( Ενώ Κοιμόμουν, είδα ανθρώπους να τους έδειχνε ένα μπλουζάκι, μερικά από τα οποία έφτασαν στα στήθη, και κάποια από αυτά έφτασαν στα στήθη κάτω από αυτό, και ο Umar bin al-Khattab περνούσε με ένα πουκάμισο πάνω του. Το έσυρε )) , είπαν : Τι δώσατε αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (( Θρησκεία )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού εδώ, πέρασε το πουκάμισο με θρησκεία, και του ζητήθηκε να πει : Γιατί ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να εκφράσουν το πουκάμισο εδώ με θρησκεία; Αν κοιτάξουμε το Κοράνι, έχουμε ακόμα αυτό το ερώτημα. Ο Παντοδύναμος είπε : {Και τα ρούχα της θεότητας, είναι καλύτερα. } [Al- A’raf : 26] Ως εκ τούτου, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, τον εξέφρασαν εδώ με τη θρησκεία, καθώς υπάρχει σχέση με την έννοια. Και μακριά από αυτήν όλα άσχημα . Ο Αγγελιοφόρος, λοιπόν, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, εδώ, εξετάζοντας τον με ένα όραμα, το ερμήνευσε από την ισχυρότερη πτυχή του, που είναι το Ιερό Κοράνι, και παραδείγματα αυτού είναι πολλά, όπως : έκφραση του πλοίου ως απελευθέρωση, ξύλο με υποκριτές, πέτρες με την σκληρότητα της καρδιάς, τρώγοντας τη σάρκα ενός άνδρα στην απουσία του, υπνηλία με ασφάλεια … και άλλα . Αναφέρει άλλα παραδείγματα της πιθανότητας αποκρυπτογράφησης των οραμάτων μέσω της καθαρισμένης Σουντάς, οπότε βλέποντας έναν φοίνικα να διασχίσει τον πιστό για να συγκρίνει τον Αγγελιοφόρο με έναν Μουσουλμάνο με έναν φοίνικα, και να μιλήσει για τον Ιμπάν Ομάρ, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Ένα από τα δέντρα είναι ένα δέντρο του οποίου τα φύλλα δεν πέφτουν, και είναι η ομοιότητα ενός μουσουλμάνου, οπότε μιλήστε με. Τι είναι αυτό; Τότε οι άνθρωποι έπεσαν στο δέντρα της κοιλάδας, ο Αμπντουλάχ είπε : Έτσι έπεσε στο μυαλό μου ότι ήταν ο φοίνικας , και ήμουν ζωντανός . Τότε είπαν: «Πες μας τι είναι, Αγγελιοφόρος του Θεού » . Είπε : Είναι η ημερομηνία . [ Fath al-Bari 1/145] _ Και βλέποντας ένα μπουκάλι νερό να περνάει από τη γυναίκα στα λόγια του Αγγελιοφόρου, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όπως αποδεικνύεται στο al-Sahih (( Ευσπλαχνικός, O injesha με φιάλες )) [ Fath al-Μπάρι 10/538 ] , _ και βλέποντας ένα ένδυμα που διασχίζουν τη θρησκεία ως το Messenger, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί, είπε ότι παρέδωσε το ρούχο που είδε στον Ομάρ ενώ το έσυρε με θρησκεία . Έτσι από εδώ μπορώ να διευκρινίσω στον ευγενή αναγνώστη [τα στάδια της έκφρασης του οράματος ]. Στην ακόλουθη μορφή : το όραμα λαμβάνεται υπόψη και οι πτυχές του εξετάζονται ως εξής: Α – Σύμβολα και εκφράσεις του οράματος Έχουν σχέση με : το Ιερό Κοράνι – η Σουντά του Προφήτη – η αραβική γλώσσα και τα παράγωγά του, τότε β – Οραματιστής όσον αφορά : την κοινωνική του κατάσταση, το φύλο και τη λειτουργία του, και στη συνέχεια γ – την εποχή του οράματος / αν είναι σύγχρονο ή παλιό , καλοκαίρι ή χειμώνα . . . Και ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό που ο Μουσουλμάνος περιέγραψε στο Σαχχί του στο Βιβλίο της Αποκάλυψης : Με την εξουσία του Anas bin Malik, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : (( Είδα μια νύχτα ενώ ο κοιμισμένος το είδε σαν να ήμασταν στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι, οπότε ήρθαμε στον Μπέταμπ Ιμπ Ταμπάμπ, και μετέφερα τον ανελκυστήρα σε αυτόν τον κόσμο και τις συνέπειες. Έχουμε στο μέλλον και ότι η θρησκεία μας ήταν καλό . ~ Παρατηρήστε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, εξέφρασε αυτό το όραμα, και το βρίσκετε ότι το εξέφρασε από τη γλωσσική πλευρά και τα παράγωγά του χωρίς να συνδέσει την έκφραση με την πτυχή του Κορανίου, και Για παράδειγμα, η Sunnah και αυτό παρατηρούμε μέσω του στοχασμού σας για την έκφραση . Ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι το πρώτο εμπόδιο για ένα όραμα : με ένα καλό αποτέλεσμα στην πραγματικότητα και αυτό είναι στο μέλλον, και πρώτος υψηλότερος στο όραμα : από ανύψωση και νίκη, και αυτό σε αυτόν τον κόσμο, και το πρώτο του al-Rutab από τον Ratab Ibn Tabab : με τη σταθερότητα της θρησκείας και την τελειότητα των αποφάσεών της. Γι ‘αυτό, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα, ο Άγιος Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, το εξέφρασε στη σταθερότητα και την τελειότητα της θρησκείας και στο τέλος των αποφάσεών της . Και πήρε και από τη λέξη καλή έννοια σταθερότητας . Και αν ρωτήσουμε για το λόγο για την έκφρασή του από τον Άγιο Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, από τη γλωσσική και ετυμολογική του πτυχή, τότε η απάντηση είναι : Επειδή είναι ισχυρότερος σε αυτό το όραμα από ότι σε άλλες πτυχές , και εκφραστής και εδώ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού από τη διορατικότητα και τη γνώση του, που είναι από τη γνώση του Θεού, οπότε δεν εκφέρει τις επιθυμίες που εξέφρασε από αυτήν την πλευρά . Επομένως, όταν τους λένε το όραμα, οι περαστικοί αναζητούν την ισχυρότερη πλευρά ή την καλή πλευρά του οράματος μέσω της οποίας λυμαίνονται αυτό το όραμα. Δεν είναι ξεκάθαρο για τον ευγενή αναγνώστη ότι η επιδίωξή τους για το όραμα είναι να γνωρίζει την έκφρασή του μέσα από το να κοιτάζει και να το συλλογίζεται ….