…Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε φρούτα elderberry στους θάμνους, αυτό δείχνει την απόλυτη οικογενειακή ευτυχία και ένα αποδεκτό εξοχικό σπίτι με πόρους για ταξίδια και άλλες απολαύσεις . Τα φρούτα Elderberry γενικά είναι ένα καλό όνειρο ….

…Γιατί ρωτώ μερικές φορές για την ώρα του οράματος; Αυτή η ερώτηση μου υποβάλλεται συνεχώς, και είναι πολύ σημαντικό για μένα να ξεκαθαρίσω τι έχει κρύψει σε κάθε ερώτηση. Για να γνωρίζει ο καθένας ότι ξεκινάμε από σταθερά και σταθερά σημεία εκκίνησης, και ότι μιλάμε – Θεός – με γνώση, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η επιστήμη έχει νόμιμη ταυτότητα και διαφέρει από εκείνους που ερμηνεύουν οράματα ή όνειρα από καθαρά ψυχολογικούς όρους, και είναι μια μέθοδος που υπάρχει σε αφθονία, ειδικά μεταξύ των θεραπευτών. Ψυχολόγοι, ο Θεός να τους βοηθήσει και να τους ωφελήσει . Και λέω εδώ : Αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση της θερμότητας διαφέρει από αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση του κρύου, διότι η φωτιά στην πρώτη είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι αξιέπαινη, και επίσης όταν εκφράζεται ότι η φωτιά είναι αξιέπαινη το χειμώνα και είναι κατακριτή το καλοκαίρι κυρίως . Και είναι το χειμώνα που φέρνει τους ανθρώπους κοντά της και γίνεται ευχάριστο γι ‘αυτούς, ενώ απομακρύνεται από τη ζέστη, έτσι και τα φρούτα, τα βλέποντάς τους να τρώγονται τη στιγμή της ωριμότητας τους, είναι πολύ αξιέπαινα και η έκφραση είναι ευοίωνη για αναζητητής, αλλά εάν ένα όραμα τρώγεται σε χρόνο διαφορετικό από την ωρίμασή του, το όραμα μπορεί να έχει κακή συνήθεια για τον αναζητητή, και ήταν συνηθισμένο να τρώει φρούτα να είναι εύγευστα και χρήσιμα τη στιγμή που ωριμάζουν, αλλά πρέπει να ξέρει ότι η έκφραση εδώ μπορεί να διαφέρει εντελώς, ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή, ή το επάγγελμά του, το φύλο ή την ηλικία του, για παράδειγμα, και ούτω καθεξής ποιος βλέπει ότι φοράει χειμωνιάτικα ρούχα το χειμώνα Η καλύτερη έκφραση είναι αυτός που το βλέπει το φοράει σε μια περίοδο έντονης ζέστης, και όποιος βλέπει ότι κάνει το Χατζ κατά τη στιγμή του Χατζ, για παράδειγμα, διαφέρει από εκείνον που βλέπει ότι κάνει το Χατζ σε άλλη εποχή από την εποχή του . Έτσι, παρατηρείτε τον λόγο να ρωτάτε για την ώρα του οράματος για τη διέλευση, αλλά μερικές φορές δεν υπάρχει λόγος στο όραμα που με οδηγεί να ρωτήσω για την ώρα του, οπότε δεν ρωτώ, ή υπάρχει στα λόγια του οράματος ένα σημάδι που με εμπλουτίζει από την ερώτηση, άρα ας μάθουμε αυτό το ζήτημα…

…Βερίκοκο : μια ασθένεια, και η κατανάλωση πράσινου από αυτήν σας δίνει φιλανθρωπία σε δηνάρια και είναι αθώα από ασθένειες, και το να τρώτε κίτρινο από αυτό είναι το κόστος των χρημάτων σε ασθένειες . Εάν το βλέπει σαν να τρώει ένα βερίκοκο από ένα δέντρο, τότε συνοδεύει έναν διεφθαρμένο άνδρα πολλών δηναρίων . Λέγεται ότι η συλλογή βερίκοκων από ένα δέντρο παντρεύτηκε μια γυναίκα που είχε χρήματα από μια κληρονομιά . Αν βλέπει σαν κάποιοι από τους σουλτάνους να διαλέξουν ένα βερίκοκο από τη μηλιά, τότε βάζει στο κοπάδι του δυσάρεστα χρήματα . Και το βερίκοκο είναι ένας άνθρωπος με μεγάλη ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν, αλλά μάλλον είναι ένας άντρας που έχει συνάψει σύμβαση με την οικογένειά του, επίπεδο με ανθρώπους, τολμηρό και όχι δειλό . Αν ήταν σεβαστή από την εγκυμοσύνη της, τότε δείχνει έναν άνδρα με πολλά δηνάρια, και αν ήταν ένα πράσινο βερίκοκο, τότε ήταν ένας άντρας με πολλά dirham . Και όποιος σπάσει ένα κλαδί από το δέντρο του, αρνείται ή αρνείται τα χρήματα από έναν άνδρα, ή αφήνει προσευχή ή νηστεία, ή χαλά χρήματα που δεν είναι δικά του . Εάν ένα κλαδί σπάσει από ένα δέντρο διαφορετικό από αυτό που είναι καρποφόρο, για να ληφθεί ως ραβδί, θα κερδίσει ευχαρίστηση από αυτό . Ό, τι και τα φρούτα και τα φρούτα είναι κίτρινα είναι μια ασθένεια, και αυτό που είναι ξινό είναι και θλίψη, και το πράσινο δεν είναι ασθένεια ….

…Στη φιλοξενία : μια συνάντηση καλής, οπότε όποιος βλέπει σαν να προσκαλεί έναν κόσμο στη φιλοξενία του, τότε μπαίνει σε ένα θέμα που κληρονομείται από τύψεις και κατηγορίες, με βάση την ιστορία του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν αυτός ζήτησε από τον Κύριο του Παντοδύναμο να τροφοδοτήσει τη δημιουργία του μια μέρα, και δεν μπορούσε να το ολοκληρώσει . Αν έβλεπε σαν να προσκάλεσε έναν κόσμο στη φιλοξενία του φαγητού μέχρι να ικανοποιηθούν, τότε προεδρεύει . Λέγεται ότι η φιλοξενία υποδηλώνει την άφιξη ενός απόντος . Αν είδε σαν να είχε προσκληθεί σε ένα άγνωστο μέρος όπου υπάρχουν πολλά φρούτα και ποτά . Κλήθηκε για τζιχάντ, και μαρτυρείται, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σε αυτό προσεύχονται πολλά φρούτα και ποτά »….

…Όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε έναν άγνωστο οπωρώνα κατά τις ημέρες της πτώσης των φύλλων από τα δέντρα και τον βλέπει επίσης, τότε θα πληγεί με ατυχία και θλίψεις, και αν δει ότι μπήκε σε έναν καρποφόρο κήπο, θερίζει κάτι από αυτό , τότε θα πάρει χρήματα, καλή και επιτρεπόμενη διαβίωση χωρίς stent, και όποιος βλέπει έναν μεγάλο κήπο για αυτόν με τρεχούμενο νερό και μια γυναίκα τον καλεί στον εαυτό της και τρώει τα φρούτα της Ή πίνει γάλα και μέλι από τα ποτάμια της ή κάτι τέτοιο έτσι, γιατί είναι ευλογημένος με μαρτύριο, Θεός και ο κήπος μπορεί να είναι γυναίκα. Όποιος βλέπει ότι έχει έναν κήπο που τρώει από τον καρπό του δέντρου του, θα χτυπήσει χρήματα ή μια πλούσια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι ποτίζει τον οπωρώνα του και παράγει φρούτα, τότε θα χτυπήσει έναν γιο από τη γυναίκα του ή τη δούλη του….

…Σημαία Εάν ονειρευτήκατε τη σημαία της χώρας σας, αυτό προβλέπει τη νίκη εάν η χώρα σας βρίσκεται σε κατάσταση πολέμου και ευημερίας σε κατάσταση ειρήνης . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται μια σημαία, αυτό σημαίνει ότι θα πέσει στις παγίδες ενός στρατιώτη . Αν ονειρευόσασταν ξένες σημαίες, αυτό σημαίνει διακοπή σχέσεων και παραβίαση συμφωνιών μεταξύ εθνών και φίλων . Εάν ονειρεύεστε ότι λάβατε ένα σήμα μέσω μιας σημαίας, τότε αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί για την υγεία και τη φήμη σας, καθώς απειλούνται . Εάν κάποιος δει τη σημαία μιας χώρας να κυματίζει σε έναν καθαρό ουρανό, αυτό δείχνει τη νίκη έναντι των ξένων εχθρών . Αλλά αν το είδε και ένα χάσμα να βομβαρδίζεται, τότε αυτό συμβολίζει τους πολέμους και την απώλεια στρατιωτικής τιμής, στην ξηρά και στη θάλασσα ….

…Βλέποντας το κτίριο που δημιουργήθηκε στο έδαφος, ένα ελάχιστο ιδιωτικό ή δημόσιο όφελος όσο το είδε . Ίσως η ερμηνεία της κατασκευής ήταν να χτίσει έναν άνδρα με την οικογένειά του, οπότε αν χτίσει κάτι, αυτό δείχνει το θέμα των γυναικών . Εάν βλέπει ότι το σπίτι του έχει επεκτείνει ένα πολύ γνωστό ποσό, τότε είναι η κοσμική του ικανότητα, και αν το πλάτος υπερβεί το μέγεθός του, τότε κάποιος θα εισέλθει σε αυτό το σπίτι χωρίς άδεια σε μια καταστροφή, γάμο ή πανικό . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα κτίριο, θα συγκεντρώσει τους συγγενείς, τους φίλους και τους στρατιώτες του . Αν είναι κυβερνήτης, αυτή είναι η επιστροφή της κατάστασής του, η πληρότητα της ευτυχίας του και το ύψος των υποθέσεων του ανάλογα με το πάχος και τη στεγανότητα του κτηρίου . Αν το ξεριζώσει και το αφαιρέσει, τότε χωρίζει τη συγκέντρωση των συγγενών του, των συντρόφων, των φίλων και των στρατιωτών του, και το κράτος του είχε φύγει . Εάν βλέπει ότι ανανεώνει μια παλιά δομή ενός κόσμου, τότε είναι μια ανανέωση της ζωής αυτού του κόσμου. Εάν το κτίριο προορίζεται για έναν Φαραώ ή για άδικο άτομο, τότε είναι μια ανανέωση της ζωής του . Αν είδε ότι είχε αρχίσει να χτίζει, τότε το έσκαψε από το ίδρυμά του, και το χτίστηκε από την απόφασή του, μέχρι να το χτίσει, τότε είναι στην αναζήτηση της γνώσης, του κράτους ή της τέχνης, και θα αποκτήσει αυτό που θέλει . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει σε μια πόλη ή χωριό της Bunyana τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα εκεί, και αν χτίσει πηλό τότε στολίζει και διακοσμεί μια υποκρισία, αν χτίζει από πηλό τότε κέρδισε από επιτρεπόμενο, και εάν είναι χαραγμένο τότε είναι γνώση ή κατάσταση, με αγνότητα και χαρά . Εάν βλέπει ότι έχτισε ένα κτίριο γύψου και πλήρωσε μια εικόνα για αυτό, τότε μπαίνει σε ψεύτικο, επειδή η οικοδόμηση με στόκο και ο μισθός είναι υποκρισία, και η υποκρισία χτίζεται με στόκο και μισθούς . Και ειπώθηκε : Όποιος κάνει γύψο κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι χτίζεται σε αποξένωση, τότε παντρεύεται μια γυναίκα της οποίας το όνομα δεν του έχει αναφερθεί, ή ότι κατοικεί σε αποξένωση και πεθαίνει . Η οικοδόμηση με πηλό είναι θρησκεία και βεβαιότητα . Και η ξηρά λάσπη είναι ένα αηδία χρημάτων . Και όποιος βλέπει ότι είναι λάσπη στον τάφο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, τότε πρέπει να εκτελέσει το Χατζ . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι λασπωμένο και ένας τόνος είναι υγρός, τότε είναι καλός . Και όποιος βλέπει ότι το τρώει, τρώει όσα χρήματα έτρωγε . Και η όμορφη κατασκευή δείχνει την οικειότητα, την αγάπη, τους απογόνους, τα προς το ζην, τα σεβαστά ρούχα και τον πρωτότοκο των γυναικών . Και ίσως η σφιχτή κατασκευή έδειχνε δύναμη και ένταση, ή υποστήριξη και βοήθεια, και ίσως το όραμα του κτιρίου έδειχνε μεγάλη διάρκεια ζωής, και ίσως το κτίριο έδειχνε τον οικοδόμο του, και αν ήταν εκκλησία αυτό υποδείχθηκε από έναν Χριστιανό, και αν Ήταν ένα τζαμί που υποδείχθηκε από έναν μουσουλμάνο, και αν ήταν σχολείο, αυτό υποδείχθηκε από τον νομικό του, ή το Ribat υποδείχθηκε από έναν ασκητή . Και όποιος χτίστηκε σε ένα όνειρο ένα τζαμί ή ένα μέρος κοντά στον Θεό Παντοδύναμο, αν ήταν ένας βασιλιάς που καθιέρωσε την αλήθεια και υπαγόρευσε το καλό και απαγόρευσε το κακό, και αν ήταν ένας μελετητής που συνέταξε ένα βιβλίο που οι άνθρωποι επωφελήθηκαν από τις γνώσεις ή τις fatwas του , και αν είχε χρήματα, πλήρωνε τα χρήματα του . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Αν ήταν παντρεμένος, θα είχε έναν γιο και θα του διαδόθηκε ένα καλό αρσενικό . Και αν ήταν φτωχός, θα ήταν πλούσιος, διαφορετικά θα μαζεύει ανθρώπους μαζί με το καλό και θα τους βοηθά να υπακούσουν στον Θεό Παντοδύναμο, αλλιώς θα μετανοήσει στον Θεό Παντοδύναμο για όσα διέπραξε, ή να μετατραπεί σε Ισλάμ, ή να πεθάνει μάρτυρας . Εάν χτίζει από αυτό που δεν επιτρέπεται να χτίσει, ή αποκλίνει από το mihrab, ή το εκτρέψει σε άλλη από την κατεύθυνσή του, αυτό δείχνει το αντίθετο του καλού και του κακού. Εάν βλέπει θόλους ή τους χτίζει σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει την αύξηση της κατάστασής του ή την ένωση των ανθρώπων του πεπρωμένου . Και όποιος βλέπει ότι έχτισε έναν τρούλο πάνω από τα σύννεφα, θα αποκτήσει εξουσία και δύναμη για τον κανόνα του . Και όποιος είδε ότι είχε δομές πάνω από τον ουρανό και τη γη από πράσινους θόλους, οι πράξεις του ήταν καλές και πέθανε στη μαρτυρία . Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα μπάνιο, το χτίζει με μια γυναίκα . Εάν βλέπει τον ασθενή σαν να χτίζει το σπίτι του και δεν ξέρει πότε το κατέστρεψε, τότε το σώμα του επέστρεψε στην υγεία και την ασθένεια στην οποία απομακρύνθηκε από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι ο πατέρας του έχει δημιουργήσει μια δομή και μεγαλώνει τα ψάρια του, τότε θα ολοκληρώσει τις πράξεις του πατέρα του, που είχε σε μια θρησκεία ή σε έναν κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι οι εργάτες εργάζονται στο σπίτι του, θα διαφωνήσει με τη γυναίκα του, ή θα εγκαταλείψει έναν φίλο του και τα παρόμοια ….

…Βροχή : δείχνει το έλεος, τη θρησκεία, την ανακούφιση και τη βοήθεια του Θεού, τη γνώση, το Κοράνι και τη σοφία, γιατί το νερό είναι η ζωή της δημιουργίας και η καλοσύνη της γης, και με την απώλεια του την καταστροφή ανθρώπων και βοοειδών και τη διαφθορά του θέματος στην ξηρά και τη θάλασσα, οπότε τι γίνεται αν το νερό είναι γάλα, μέλι ή λίπος . Δείχνει τη γονιμότητα, την ευημερία, τις φτηνές τιμές και τον πλούτο . Επειδή αυτός είναι ο λόγος για όλα αυτά, και εμφανίζεται, και πώς, εάν είναι σιτάρι, κριθάρι, λάδι, ημερομηνίες, σταφίδες ή σκόνη χωρίς σκόνη, και ούτω καθεξής, που δείχνει χρήματα και τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει χρειάζεται να κατεβαίνει από τον ουρανό, όπως ακρίδες, χαλάζι ή άνεμος, ειδικά αν είναι μέσα του Φωτιά ή το νερό του ήταν ζεστό, γιατί ο Θεός, δόξα σε Αυτόν, εξέφρασε στο βιβλίο Του αυτό που είχε αποκαλύψει στα έθνη του βασανισμού Του με βροχή, όπως το Παντοδύναμο ρητό : «Και τους έβρεξε, έτσι η βροχή των προειδοποιητικών» . Και ίσως υποδηλώνεται από καταστολή και αίμα, ειδικά εάν το νερό ήταν αίμα . Και ίσως οι ασθένειες και οι ασθένειες υποδεικνύονται από την ευλογιά και το σχέδιο, εάν δεν είναι τη στιγμή και ενώ είναι επιβλαβής για το κρύο και το καλό σημείο της, και ό, τι βλάπτει τη γη και τη βλάστησή της από αυτό είναι επιβλαβή για τα σώματα που δημιουργήθηκαν επίσης από αυτό και μεγάλωσαν σε αυτό, τι γίνεται αν η βροχή ήταν ειδικά σε ένα άγνωστο σπίτι, χωριό ή τοποθεσία, και ίσως υποδηλώνει την ταλαιπωρία και τα βασανιστήρια του Σουλτάνου, όπως οι αντίπαλοι και οι εντολές, ειδικά αν ήταν βρέχει με τη ζωή, και ούτω καθεξής . Μεταξύ των στοιχείων μαρτυρίας, και ίσως των στοιχείων της ιατρικής, της λογικής, της πρόληψης και των διακοπών για ταξιδιώτες, τεχνίτες και όσους εργάζονται κάτω από το ύπαιθρο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Εάν υπάρχει βλάβη σε εσάς από τη βροχή .~ Όποιος είδε μια δημόσια βροχή στη χώρα, εάν οι άνθρωποι ήταν σε κακή γονιμότητα, η τιμή τους ήταν φθηνή, είτε με βροχή όπως το είδε, ή για την καλοσύνη του, ή πλοία που προσέφεραν φαγητό . Και αν ήταν σε καταπίεση, βασανιστήρια και ασθένεια, τότε αφήστε το να φύγει από αυτούς αν η βροχή ήταν ευεργετική εκείνη την εποχή, και αν ήταν επιβλαβής ή υπήρχε μια πέτρα ή φωτιά σε αυτό, πολλαπλασιάζοντας αυτό που βρίσκονται, και συχνότητα μαζί τους ανάλογα με τη δύναμη και την αδυναμία της βροχής . Αν ήταν ψεκασμός, τότε το θέμα είναι αποδεικτικό . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του στη βροχή ή παγιδευμένος κάτω από μια στέγη ή έναν τοίχο, τότε διατάζει τη βλάβη μέσω της ομιλίας και της βλάβης . Και είτε χτύπησε όσο η βροχή τον χτύπησε, ή χτυπήθηκε από έναν αποχετευτικό σταθμό εάν ήταν άρρωστος, ή αυτός ήταν ο χρόνος του, ή ο τόπος ήταν ο τόπος του . Όσο για το τι απαγορεύεται κάτω από το τείχος, είτε απουσιάζει από το έργο του είτε από το ταξίδι του ή λόγω της ασθένειας του ή της αιτίας της φτώχειας του, ή φυλακίζεται σύμφωνα με όσα συνάγονται σε κάθε πτυχή του στο τόπος στον οποίο είδε τον εαυτό του, και με την αύξηση του οράματός του, και τι είναι στο ξύπνημά του, εκτός εάν έχει πλύνει στη βροχή από ακαθαρσία, ή καθαρισμό από αυτήν για προσευχή, ή πλένει το πρόσωπό του με το νερό του, έτσι η όρασή του είναι σωστό, ή πλύθηκε με ακαθαρσία που ήταν στο σώμα ή στα ρούχα του, αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος, και αν ήταν καινοτόμος ή αμαρτωλός μετανοήθηκε, και αν ήταν φτωχός, ο Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήλπιζε μια ανάγκη με τον Σουλτάνο ή κάποιον σαν αυτόν τον διαδέχθηκε, και του επέτρεψε αυτό που ίσως χρειαζόταν . Και κάθε είδος είναι επιθυμητό για το είδος του, γιατί είναι αξιέπαινος, και κάθε είδος που μισεί το είδος του μισεί . Και ο Ιμπν Σιρίν είπε : Δεν υπάρχει ανακούφιση στο βιβλίο του Θεού Παντοδύναμου αν έρθει το όνομα της βροχής, είναι συννεφιά, όπως είπε ο Παντοδύναμος : «Και τους έβρεξε με βροχή ». Και είπε : ~ Και τους λούσαμε πέτρες .~ Εάν δεν ονομάζεται Faraj βροχή το ευρύ κοινό, για το στίχο : ~ και κατεβήκαμε από τον ουρανό, ευλογημένο νερό ~ , και είπα μερικά από αυτά : η βροχή δείχνει μια κομοδίνο καμηλών, και οι καμήλες τροχόσπιτων δείχνουν βροχή . Και η γενική βροχή είναι παράλογη, και αν δει ότι ο ουρανός έχει βρέξει ξίφη, τότε οι άνθρωποι πλήττονται από διαμάχες και διαμάχες, και αν βρέχει καρπούζια, αρρωσταίνουν και αν βρέχει χωρίς σύννεφα, τότε δεν το αρνείται αυτό , επειδή η βροχή κατεβαίνει από τον ουρανό . Και ειπώθηκε ότι ήταν μια ανακούφιση από ένα μέρος όπου δεν υπάρχει ελπίδα, και ένα προς το ζην από ένα μέρος που δεν μετράει . Η λέξη βροχή και το νερό που πέφτουν και τα παρόμοια, είναι πιο σωστή στην ερμηνεία από τη λέξη βροχή ….

…Το να βλέπεις χήνες σε ένα όνειρο δείχνει γυναίκες με όμορφα σώματα, καλή υπενθύμιση και υπέροχα χρήματα. Εάν ψηφίσουν, είναι θρηνητές . Και όποιος βλέπει ότι φροντίζει χήνες, τότε φροντίζει ανθρώπους υψηλού επιπέδου και παίρνει χρήματα από αυτούς . Και ειπώθηκε : Οι χήνες είναι άντρες ανησυχίας, θλίψης και εξουσίας στη στεριά και τη θάλασσα . Και οι χήνες από αυτήν είναι άγριες και από αυτήν είναι η χώρα, έτσι το όραμά της δείχνει τους ιδιοκτήτες ταξιδιών, όπως οι έμποροι στην ξηρά και τη θάλασσα, και οι δημοτικές χήνες είναι άνθρωποι, θλίψεις, σύζυγοι, ιδιοκτησία, γειτονιά, σκλάβοι ή φρουροί . Ίσως η χήνα έδειξε την όμορφη ή παχιά γυναίκα, και οι κραυγές τους ήταν εκεί και θρήνησαν λόγω θανάτου, καψίματος ή πνιγμού . Και τα αυγά χήνας, για όποιον βλέπει ότι τους ανήκει, είναι πολλά χρήματα για εκείνους που τα παίρνουν ….

…Έτσι όποιος βλέπει την αυγή έχει γίνει, αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του τελειώνει με θάνατο ή ευεξία . Εάν προσεύχεται εκείνο το πρωί με ανθρώπους, ή βόλτα σε ταξίδι, ή βγαίνει στο Χατζ, ή πηγαίνει στον Ουρανό, αυτός είναι ο θάνατός του, η καλοσύνη του τι κάνει καλό και το φως του τάφου . Και αν αντλεί νερό για φαγητό ή αγοράζει μαλλιά, τότε το πρωί είναι η ανακούφισή του από αυτό που ήταν μέσα του από την ασθένεια, και αν είδε ότι ένας φυλακισμένος έφυγε από τη φυλακή και αν είδε ότι είναι λογικό να ταξιδεύεις σε ξηρά ή θάλασσα , το μυαλό του έχει φύγει και θα απελευθερωθεί, και αν το δει από τη σύζυγό του, θα χωρίσει και θα χωριστεί από αυτόν Επειδή η ημέρα διακρίνει μεταξύ συζύγων και μονόλιθων, και αν βλέπει ότι ένας αμαρτωλός, ανυπόφορος, άκυρος ή ένας άπιστος με πάθος, θα μετανοήσει για την κατάστασή του και θα ξυπνήσει από την αμέλεια και το σκοτάδι του . Και αν δει ότι είναι στερημένος ή έμπορος του οποίου το εμπόριο έχει σταματήσει και η αγορά του έχει διαταραχθεί, οι αγορές τους θα κινηθούν και τα προς το ζην θα ενισχυθούν . Και αν κάποιος που έχει έναν άπιστο εχθρό που τον αναζητά, ή έναν άδικο αντίπαλο που τον αναζητά, το δει αυτό, θα κερδίσει τον εχθρό του και θα ζητήσει το δικαίωμα πάνω του. Σχετικά με τις πεπρωμένες των ανθρώπων, και τι είναι σε εγρήγορση . Και όποιος βλέπει ότι όλη η ηλικία είναι μια νύχτα και όχι μια μέρα, οι άνθρωποι αυτής της περιοχής θα βιώσουν τη φτώχεια, την πείνα και το θάνατο . Και αν δει ότι όλη η ηλικία είναι νύχτα, και το φεγγάρι και οι πλανήτες περιστρέφονται γύρω από τον ουρανό, τότε οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα αδικηθούν από έναν υπουργό ή συγγραφέα ….

…Το μοσχάρι σε ένα όνειρο σημαίνει ταξίδι σε ξηρά και θάλασσα, ή βιασύνη με καλά και κακά, ή στην αγορά και τον αχθοφόρο ….

…Πλήρωμα πλοίου Εάν ονειρευόσασταν να δείτε το πλήρωμα ενός πλοίου να ετοιμάζεται να φύγει από το λιμάνι, άγνωστες συνθήκες θα σας αναγκάσουν να σταματήσετε ένα ταξίδι που θα αποκομίσει μεγάλο κέρδος από αυτό . Εάν δείτε ένα πλήρωμα που προσπαθεί να σώσει το πλοίο από μια καταιγίδα, τότε αυτό σημαίνει ατυχία στην ξηρά και στη θάλασσα . Αυτό το όνειρο φέρνει το κακό στους νέους ….

…Θεριστική μηχανή Εάν σε ένα όνειρο βλέπετε μια θεριστική μηχανή που είναι απασχολημένη στην εργασία, αυτό σημαίνει καλό και ευλογία . Εάν δείτε τη θεριστική μηχανή να περπατά πάνω από τα ξηρά ραβδιά στο χωράφι, τότε αυτό σημαίνει κακή συγκομιδή και μείωση του επιχειρηματικού και εμπορικού περιβάλλοντος . Εάν δείτε μια δυσλειτουργική θεριστική μηχανή, τότε έχουν συμβεί συμβάντα που επηρεάζουν αρνητικά την ευτυχία και την ευτυχία σας . Βλέποντας ένα σπασμένο βότσαλο σε ένα όνειρο υποδηλώνει απώλεια θέσεων εργασίας ή απώλεια στο εμπόριο ….

…Ένα βουνό : ένας αδίστακτος, υποτιμημένος βασιλιάς ή κυβερνήτης, ή ένας άνθρωπος που είναι τόσο μεγάλος όσο ένα βουνό, το μήκος του, τη βραχύτητά του και το ύψος του . Και διδάσκει τον κόσμο και τον ερημίτη, και δείχνει τις υψηλές τάξεις, τα αξιοσέβαστα μέρη και τις καλές βάρκες, και ο Θεός Παντοδύναμος δημιούργησε βουνά ως μανταλάκια της γης όταν ενοχλήθηκε, όπως είναι σαν μελετητές και βασιλιάδες, επειδή κατέχουν αυτό που τα κατακόρυφα βουνά δεν κρατούν, και μπορεί να υποδεικνύουν τους στόχους και τις απαιτήσεις, επειδή αυτός που ανεβαίνει σε αυτόν δεν ανεβαίνει παρά μόνο προς αυτόν. Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα βουνό, στηρίζεται σε αυτό, ή κάθεται στη σκιά του, πλησίασε έναν αρχηγό, έγινε διάσημος γι ‘αυτόν και έφυγε μαζί του, είτε ως σουλτάνος ​​είτε ως νομικός, μελετητής που λάτρευε έναν ερημίτη, λοιπόν αν ήταν πάνω του, κάλεσε το κάλεσμα προς το Σούντα, το μέλλον της qiblah, ή ρίχτηκε από ένα τόξο στο χέρι του, επειδή η φήμη του στους ανθρώπους εκτείνεται μέχρι τη φωνή του, και τα βιβλία και οι παραγγελίες του εκτελούνται σε το μέρος στο οποίο έφτασαν τα βέλη του . Και αν αυτός που τον είδε να φοβάται τον εαυτό του ενώ ήταν ξύπνιος ήταν ασφάλεια, και αν βρισκόταν σε πλοίο, χτυπήθηκε στη θάλασσα του από δυσκολίες και εμπόδιο για το οποίο θα δωροδοκήθηκε, και η ανάβασή του πάνω του ήταν άψογη , γιατί ο Θεός Ο Παντοδύναμος είπε : «Θα πάω σε ένα βουνό που με προστατεύει από το νερό ». Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το βουνό εκείνη την εποχή είναι αλάθητο, εκτός αν το βλέπεις σε ένα όνειρο σαν να έφυγε από ένα πλοίο σε ένα βουνό, καθώς χάνεται και χάνεται, σύμφωνα με την ιστορία του Ιμπν Νώε . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ένα άτομο που δεν ήταν ξύπνιο σε ένα πλοίο ή μια θάλασσα, σχετικά με το παράδοξο της γνώμης της ομάδας και την αποκλειστικότητα και την αίρεση, οπότε τι θα λέγατε αν είχε το τέρας των βουνών και των επτά τους, ή το πλοίο από το οποίο έφυγε στο βουνό είχε έναν δικαστή, έναν αρχηγό στη γνώση, ή έναν δίκαιο ιμάμη . Όσον αφορά την αναρρίχηση στα βουνά, είναι μια απαίτηση που ζητάει και κάτι που θέλει, οπότε ρωτάει για το τι είναι όταν ξυπνήσει, ή την ελπίδα του σε αυτήν από τη συντροφιά του Σουλτάνου ή ενός επιστήμονα, ή αντέχει σε αυτά ανάγκη ή σε ταξίδι στην ξηρά και παρόμοια . Και αν η άνοδος του ήταν σαν να ανέβαινε βουνά, σκάλες ή έναν ασφαλή δρόμο, τότε όλη η οικογένειά του θα ήταν εύκολη γι ‘αυτόν, και τα πάντα γύρω του φοβόταν . Και αν τον είχε επηρεαστεί δυσμενώς, ή ανέβηκε σε αυτόν χωρίς σκάλες, ειρήνη ή λόγο, θα φοβόταν, και το θέμα του ήταν απατηλό . Αν καταλήξει παραπάνω, θα δραπετεύσει μετά από αυτό . Και αν δίνει από τον ύπνο του χωρίς να φτάσει, ή πέσει σε ένα όνειρο, χάνεται σε αυτό που θέλει και απαγορεύεται ανάμεσα σε αυτόν και αυτό που θέλει, ή το χρέος του είναι αλλοιωμένο στη δουλειά του, και μετά κατεβαίνει από ζημιά και τραυματισμό από βλάβη, καταστροφή και θλίψη, στο βαθμό που είναι σπασμένο από τα μέλη του . Η πτώση πάνω από το βουνό και την Αλκουάδα και τα ανώτατα όρια λοφίων 0 Άνω τοίχοι και φοίνικες και δέντρα, δείχνει το παράδοξο των παραστάσεων ότι αυτό που έπεσε από αυτόν κατά την ερμηνεία του , από τον Σουλτάνο, ή τον κόσμο, ή έναν σύζυγο ή μια γυναίκα ή ένας σκλάβος ή ένας βασιλιάς ή μια δράση ή ένα γεγονός, ρωτήστε τον παρατηρητή σχετικά με το πιο σημαντικό πράγμα που βρίσκεται στην αφύπνισή του, αυτό που τον ελπίζει και τον φοβά και παρουσιάζει και τον καθυστερεί στο διαχωρισμό του από αυτόν, και την επιμονή του με τον, εάν το ξύπνημα σχηματίζεται λόγω της αφθονίας των απαιτήσεων και των συνθηκών σε αυτό, ή λόγω της αλλαγής των ελπίδων του, κρίνεται παράδοξα για αυτόν που έπεσε από αυτόν στο όνειρο σύμφωνα με τα αποδεικτικά του στοιχεία στην ερμηνεία . Η διάκριση μεταξύ των υποθέσεων του αποδεικνύεται από την έκταση των αποδεικτικών στοιχείων του, και ότι η γνώση του για την ολοκλήρωσή του για το πράγμα που ήταν πάνω του και τη δύναμή του, την αδυναμία και την αναταραχή του, μπορεί να τον οδήγησε από την πτώση του από την ξηρότητα, τη γονιμότητα, το ανώμαλο , πεδιάδα, πέτρα, άμμο, γη ή θάλασσα, ίσως επέστρεψε σε αυτό στο σώμα του κατά την πτώση Του , και υποδηλώνει πτώση σε αμαρτίες, καταπραϋντικές και υποτιμήσεις, εάν η πτώση του ήταν απόδειξη αυτού, όπως η πτώση στο θηρίο κοράκια, φίδια και αρουραίους του αρουραίου, ή βρωμιά και λάσπη, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει την εγκατάλειψη των αμαρτιών και την αποχή από αιρέσεις, εάν έφυγε από κάτι τέτοιο. Ή η πτώση του ήταν σε τζαμί ή νηπιαγωγείο, ή σε προφήτη ή νηπιαγωγείο, ή σε προφήτη ή πήρε Κοράνι, ή σε ομαδική προσευχή . Όσο για αυτό που επέστρεψε στο βουνό όσον αφορά την πτώση, την κατεδάφιση ή τον επαγγελματισμό, δείχνει την καταστροφή εκείνου που οδήγησε το βουνό πάνω του, ή την καταστροφή του ή τη δολοφονία του, εκτός αν σηκωθεί στον αέρα πάνω από τα κεφάλια της δημιουργίας , επειδή είναι ένας μεγάλος φόβος που παραμένει στον λαό από την πλευρά του βασιλιά, επειδή τα παιδιά του Ισραήλ υψώνουν το βουνό Πάνω από τους είναι σαν ένα κουβούκλιο, να φοβούνται τον Θεό για αυτούς και μια απειλή για την ανυπακοή . Όσον αφορά το τρέξιμο των βουνών, αυτό αποτελεί απόδειξη μιας συνεχιζόμενης ανάστασης, είτε ενός πολέμου που κινείται στον οποίο οι βασιλιάδες κινούνται ο ένας εναντίον του άλλου, είτε μια διαφορά και αναταραχή που συμβαίνει μεταξύ των επιστημόνων της γης σε μια δοκιμή και αγωνία , στο οποίο οι κοινοί χάνονται, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει θάνατο και πανούκλα, επειδή είναι ένα από τα σημάδια της ανάστασης, και η επιστροφή του βουνού είναι βούτυρο ή στάχτες ή βρωμιά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που έδειξε το βουνό σε αυτόν, ούτε στη ζωή του ούτε στη θρησκεία του, και αν του προστέθηκε σε αυτόν που δοξάστηκε μετά την ταπείνωση του, και ήταν ασφαλής μετά τη δυσπιστία του, και φοβόταν τον Θεό μετά την τυραννία του, επέστρεψε σε αυτό που ήταν και επέστρεψε στην πρώτη του κατάσταση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος Η δημιουργία του σκουπιδιού, όπως ισχυρίζονται, είναι αφρός νερού και ο αφρός είναι άκυρος, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος στο βιβλίο Του . Και το βουνό που έχει νερό, φυτά και πράσινο, είναι ιδιοκτησία ενός οφειλέτη . Και αν δεν υπάρχει φυτό ή νερό σε αυτό, τότε είναι ένας απίστευτος κυρίαρχος βασιλιάς, γιατί όπως και οι νεκροί, ο Θεός Παντοδύναμος ούτε τον επαινεί ούτε τον αγιάζει . Το όρθιο βουνό που δεν είναι πεσμένο είναι ζωντανό και καλύτερο από το πεσμένο, και ο πεσμένος που έχει γίνει βράχος είναι νεκρός, επειδή δεν αναφέρει τον Θεό ή δεν τον επαινεί . Και όποιος σηκώνεται σε ένα βουνό και ήπιε από τα εκατό του και άξιζε την κηδεμονία, το πήρε από έναν άντρα σκληρόκαρδο βασιλιά, και αυτό που δεν εκτιμά είναι αυτό που έπινε . Το εμπόδιο είναι μια τιμωρία και σοβαρότητα, αν πέσει από αυτό, θα επιβιώσει, και αν ανέβει, θα ανέβει και θα κυμαίνεται με κόπωση . Και οι βράχοι γύρω από το βουνό και τα δέντρα σμιλεύουν εκείνο το μέρος . Και κάθε ανάβαση είναι μια ανύψωση, κάθε πτώση είναι μια θέση, και κάθε ανάβαση υποδεικνύει ένα πρόβλημα, έτσι η κάθοδος του δείχνει μια ανακούφιση, και κάθε ανάβαση υποδεικνύει μια κατάσταση, έτσι η κάθοδος της δείχνει την απομόνωση . Και αν είδε ότι κουβαλούσε ένα βουνό και ήταν βαριά πάνω του, τότε κουβαλούσε τις προμήθειες ενός τεράστιου άνδρα ή ενός εμπόρου που τον ζυγίζει, και αν φοβάται, φοβάστε γι ‘αυτόν . Αν δει ότι έχει μπει σε μια ορεινή σπηλιά, τότε θα αποκτήσει ορθολογισμό στη θρησκεία και τις υποθέσεις του, θα αναλάβει τις υποθέσεις του σουλτάνου και θα είναι σε θέση . Εάν εισέλθει στη σπηλιά ενός βουνού σε μια σπηλιά, τότε συνωμοτεί έναν βασιλιά ή έναν απόρθητο άνδρα, και εάν ένα βουνό τον συναντήσει, θα ταξιδέψουν ή ένας αδιαπέραστο άντρα ή μια δύσκολη υπόθεση ή μια δύσκολη και σκληρή γυναίκα θα συναντηθούν αυτόν, και αν δει ότι έχει ανέβει στο βουνό, τότε το βουνό είναι ο στόχος της ζήτησής του, όσο ανέβηκε, μέχρι να ισοπεδώσει πάνω του . Κάθε ανάβαση που βλέπει ένα άτομο, ή ένα εμπόδιο, ένας λόφος, μια στέγη κ.λπ., πρέπει να αποκτήσει αυτό που απαιτείται από την εξάλειψη της ανάγκης που θέλει και η ανάβαση είναι ίση, δυσκολία και κανένα καλό σε αυτό . Εάν βλέπει ότι κατέβηκε από έναν λόφο, ένα παλάτι ή ένα βουνό, τότε το θέμα που ζητάει μειώνεται και δεν εκπληρώνεται, και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα βουνό, τότε χάνεται ένας άνθρωπος, και όποιος βλέπει ότι είναι ενδιαφέρεται να αναρριχηθεί σε ένα βουνό ή να το εξασκήσει, τότε αυτό το βουνό ήταν ένας στόχος στον οποίο ανεβαίνει, και αν είναι πάνω του επιτυγχάνει την ελπίδα του. Αν πέσει από αυτόν, η κατάστασή του θα αποβληθεί . Και η αξιέπαινη ανάβαση στο βουνό είναι να σταματήσει σε αυτό όπως κάνει εκείνος που ανεβαίνει στο βουνό . Και όλο το υψόμετρο είναι αξιέπαινο, εκτός αν είναι επίπεδο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Θα τον φορτώσω ανάβαση .~…

…Το Buckthorn είναι ένα προς το ζην μέσα στο όνειρο . Όποιος τρώει το ιπποφαές θα είναι καλός στη θρησκεία του, και αν αξίζει την εντολή και την απόφαση, θα το επιτύχει . Το buckthorn είναι αξιέπαινο από τη συναίνεση εκείνων που εκφράζουν την τιμή του δέντρου του, και η υγρασία του είναι ισχυρότερη από την ξηρά του . Είναι για τους ιδιοκτήτες . Η θρησκεία είναι μια αύξηση της θρησκείας, που είναι ο Σαλάχ . Και το φαγητό buckthorn για τον Σουλτάνο είναι δύναμη στην εξουσία του, και για εκείνους που είναι κατάλληλα για διαχείριση . Και το buckthorn παραμένει όπως είναι σε εγρήγορση ….

…Όσο για την ξηρά γη, όποιος το βλέπει ως ασθένεια ξηρού δέρματος, έχει υπερβολικά χρήματα χωρίς την έγκριση του Θεού, και πήρε χρέη από ανθρώπους και ήταν υπερβολικός σε αυτό, και δεν το πλήρωσε, έτσι του τιμωρήθηκε . Όσον αφορά την υγρασία, είναι ένα σημάδι δυσκολίας και αδυναμίας εργασίας . Όσον αφορά την παραφροσύνη, τα χρήματα που υποφέρει ο ιδιοκτήτης του όσο είναι τρέλα, εκτός από το ότι εργάζεται για τις δαπάνες του, όσο δεν πρέπει να είναι υπερβολικό μαζί του, με ατυχία, και ειπώθηκε ότι ήταν ντυμένος με κληρονομιά, και ειπώθηκε ότι μπορούσε να αποκτήσει εξουσία για μια από τις οικογένειές του ….

…Wells : Όσο για το πηγάδι του σπιτιού, μπορεί να υποδηλώνει τον Κύριό του, επειδή είναι οι αξίες του . Ίσως αναφέρεται στη σύζυγό του, επειδή δείχνει μέσα της έναν κουβά, και το σχοινί του κατεβαίνει μέσα της για να εξαγάγει νερό και μεταφέρει νερό στο στομάχι της όταν είναι θηλυκή . Και αν η ερμηνεία του είναι ένας άνθρωπος, το νερό του είναι τα χρήματά του και η διαβίωσή του που παρέχεται από την οικογένειά του, και όσο πιο καλός είναι αυτός που δεν χύνεται στο σπίτι, και αν ξεχειλίζει, αυτό είναι το μυστικό του και τα λόγια του, και όσο λιγότερο είναι το νερό του, τόσο λιγότερα είναι τα κέρδη του και η αδυναμία του προς το ζην . Όποτε το νερό του είναι κοντά στο χέρι, αυτό δείχνει την καλοσύνη του, τη γενναιοδωρία, την εγγύτητα με αυτό που έχει, και τα χρήματά του για τα χρήματά του, και εάν το πηγάδι είναι γυναίκα, το νερό είναι επίσης τα χρήματά του και το έμβρυό της, τόσο πιο κοντά είναι στο χέρι, η γέννησή της είναι κοντά, και αν ξεχειλίσει στο πρόσωπο της γης, θα τον γεννήσει ή θα τον ανατρέψει, και ίσως το πηγάδι δείχνει τον υπηρέτη, τον σκλάβο και το θηρίο. Όποιος επωφελείται από την οικογένειά του από την πώληση νερού και των αιτίων του, ή από το ταξίδι και τα παρόμοια, επειδή το άγνωστο πηγάδι μπορεί να υποδηλώνει ταξίδι, επειδή οι κάδοι περνούν από αυτό και έρχονται και ταξιδεύουν και επιστρέφουν με τον ίδιο τρόπο όπως και όταν έρχονται ταξιδιώτες . Ίσως το άγνωστο καλά που ασκείται στους δρόμους, που είναι στις κοιλάδες, δείχνει τις αγορές από τις οποίες όλοι όσοι το παίρνουν παίρνουν αυτό που προορίζεται . Και ο κουβάς του και τον έφερε προσκολλημένος σε αυτό . Ίσως έδειχνε τη θάλασσα, και ίσως έδειχνε το μπάνιο και το τζαμί στο οποίο πλύθηκαν οι βρωμιά των προσκυνητών, και ίσως έδειχνε στον επιστήμονα που αντλεί γνώση από αυτόν που αποκαλύπτει τις ανησυχίες . Ίσως υπέδειξε τη μοιχεία γυναίκα που περνούσε και την ήθελε . Ίσως έδειχνε τη φυλακή και τον τάφο για αυτό που συνέβη στον Ιωσήφ στο κρησφύγετο . Όποιος βλέπει σαν να έχει πέσει σε ένα άγνωστο πηγάδι, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει, και αν το πλοίο του έχει σπάσει και γίνει στο νερό, και αν ταξιδεύει στη ξηρά, έκοψε τον δρόμο και τον εξαπάτησε και πρόδωσε τον εαυτό του, και αν ήταν μια διαμάχη, φυλακίστηκε, αλλιώς μπήκε σε ένα καταναγκαστικό μπάνιο, ή μπήκε σε ένα σπίτι Μια μοιχεία . Και αν αντλήσει έναν κάδο από ένα άγνωστο πηγάδι, αν έχει ένα αρνί, κήρυξε εκ μέρους του ένα αγόρι, γιατί είπε δοξασμένος : « Τότε έφτιαξε τον κάδο του, και είπε Ω καλά καλά, αυτό είναι ένα αγόρι . ~ Και αν είχε εμπορεύματα στη θάλασσα ή στη στεριά, του έφερναν ή του έφτασαν . Και αν είχε ένα άρρωστο άτομο, ξύπνησε και διέφυγε και κατέληξε . Εάν είχε φυλακισμένο, θα δραπέτευε από τη φυλακή . Και αν είχε ταξιδιώτη, ήρθε από το ταξίδι του . Αν όχι, και ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Διαφορετικά, παρακαλούσε έναν σουλτάνο ή κυβερνήτη για την ανάγκη του και του εκπληρώθηκε . Και όλα αυτά αν ένας κάδος εμφανίστηκε άθικτος και γεμάτος . Και οι Άραβες λένε : Παρακαλώ καθοδηγήστε μας με αυτό, δηλαδή, σας παρακαλούσαμε . Και αν κανένα από αυτά δεν απαιτεί γνώση, και αν δεν το πετάξει, τότε το πηγάδι θα το οδηγούσε, θα το σχεδίαζε και θα το προκαλούσε, οπότε ό, τι είναι χρήσιμο από το νερό είναι τόσο χρήσιμο όσο και αν το χύσει ή το χύσει το καταστρέφει και το ξοδεύει . Ο ποιητής είπε : Δεν ζητάει να ζει με ευσεβείς πόρους … Αλλά πετάω κουβάδες στους κουβάδες και τους γεμίζω σε φάση και φάση … Φέρτε λάσπη και λίγο νερό και μερικοί από αυτούς λένε : Αν ένας άνθρωπος δει το καλά, τότε είναι μια γελώντας και αισιόδοξη γυναίκα, και αν βλέπει μια γυναίκα, τότε είναι ένας άντρας καλής συμπεριφοράς . Και όποιος βλέπει ότι έχει σκάψει ένα πηγάδι με νερό, παντρεύεται μια πλούσια γυναίκα και την εξαπατά, γιατί το σκάψιμο είναι απατηλό . Εάν δεν υπάρχει νερό, τότε η γυναίκα δεν έχει χρήματα . Εάν πίνει από το νερό του, τότε χτυπά χρήματα από εξαπάτηση αν αυτός είναι αυτός που σκάβει, αλλιώς είναι από το χέρι εκείνου που σκάβει, ή το δηλητήριό του, ή τα τακούνια του μετά από αυτόν . Εάν βλέπει ένα παλιό πηγάδι σε μια τοποθεσία, ένα σπίτι ή ένα χωριό από το οποίο οι εξαγωγείς ή εκείνοι που φθάνουν έλκονται από το σχοινί και τον κάδο, τότε υπάρχει μια γυναίκα ή ένας συζυγός της γυναίκας ή οι αξίες της από τις οποίες επωφελούνται οι άνθρωποι στη διαβίωσή τους, και στο ότι έχει μια καλή αναφορά για τη θέση του σχοινιού που ρίχνεται στο νερό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Και συγκρατήστε τα σχοινιά του Θεού όλοι. » Αν βλέπει ότι το νερό ξεχειλίζει από αυτή καλά και πηγαίνει έξω από αυτό, τότε είναι λυπηρό και κλάμα σε αυτή τη θέση . Εάν είναι γεμάτο με νερό και δεν ρίχνει, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να βρεις αυτό το καλό και το κακό . Αν δει ότι σκάβει ένα πηγάδι από το οποίο ποτίζει τον οπωρώνα του, τότε παίρνει φάρμακο με το οποίο έχει σεξουαλική επαφή με την οικογένειά του . Εάν βλέπει ότι το πηγάδι του ξεχειλίζει περισσότερο από ό, τι στραγγίζει μέχρι το νερό να εισέλθει στα σπίτια, τότε αν σκοντάψει χρήματα, θα είναι σε μπελάδες . Οι τρόποι να το κάνουμε αυτό μέχρι να φύγει από το σπίτι, γιατί δραπετεύει από αυτά και πηγαίνει από τα χρήματά του όσο βγαίνει από το σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι έχει πέσει σε ένα πηγάδι με χαοτικό νερό, θα συμπεριφέρεται με έναν άδικο άνθρωπο εξουσίας και θα υποστεί την συνωμοσία και την καταπίεσή του . Και αν το νερό είναι καθαρό, τότε διαθέτει έναν δίκαιο άνθρωπο που είναι ικανοποιημένος μαζί του . Αν δει ότι πέφτει ή στέλνεται σε ένα πηγάδι, τότε θα ταξιδέψει . Το πηγάδι, αν ένας άνθρωπος το βλέπει σε άγνωστη τοποθεσία και υπάρχει γλυκό νερό σε αυτό, τότε είναι ο κόσμος του ανθρώπου και είναι μέσα του με έναν πλούτο απόλαυσης που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής όσο και νερό . Και αν δεν υπάρχει νερό σε αυτό, έχει τελειώσει η ζωή . Και η κατάρρευση του πηγαδιού είναι ο θάνατος της γυναίκας. Αν δει ότι τα πόδια του κρέμονται στο πηγάδι, τότε σχεδιάζει με όλα τα χρήματά του ή θυμώνει . Εάν πηγαίνει σε ένα πηγάδι και φτάσει στο μισό από αυτό και του ζητήσει, τότε είναι ένα ταξίδι . Και αν έφτασε στο δρόμο του, πήρε ηγεσία και κηδεμονία, ή κέρδος από το εμπόριο και τις καλές ειδήσεις, τότε αν άκουγε το κάλεσμα στην προσευχή στο μισό του πηγαδιού, θα ήταν απομονωμένος αν ήταν wali και έχασε εάν Ήταν έμπορος, και μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει ένα πηγάδι στο σπίτι και τη γη του, θα κερδίσει αφθονία στα προς το ζην του, και θα διευκολύνει μετά από ταλαιπωρία, και θα ωφεληθεί . Λέγεται ότι όποιος χτύπησε ένα θαμμένο πηγάδι, χτύπησε μια ομάδα χρημάτων ….

…Όσο για την πράσινη ακίδα, γονιμοποιήθηκε το έτος και η γη που μεγαλώνει στο μίσχο της, η σοβαρότητα του σούνα, για τον Παντοδύναμο είπε στην ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, « Επτά πράσινες αιχμές και η άλλη με ξηρά γη . ~…

…Οι επιβάτες αυτής της λέξης έχουν τρεις έννοιες : Πρώτον : Εάν δει σε ένα όνειρο μόνο από τη σέλα, τότε είναι αγόρι . Και αν τον δει με τη σέλα, τότε είναι ένα αγόρι που εμπιστεύεται μαζί του, και είπαν : Είναι η δύναμη του σπιτιού . Και μπορεί να αναφέρεται σε αυτό που καταπατείται, όπως το πέλμα ή το χαλί . Και οι δύο επιβάτες μπορεί να έχουν δηλώσει τις γυναίκες, τα δύο αγόρια ή τα δύο αγόρια . Και οι επιβάτες είναι αξιόλογα χρήματα και προεδρία . Οι επιβάτες δείχνουν ένα όμορφο σκλάβος, και το ότι είναι από σίδερο με δύναμη, και η ύπαρξη του μολύβδου δείχνει την αδυναμία της εντολής του, και το ότι είναι από ασήμι επιχρυσωμένο με χρυσό δείχνει τη γειτονιά των αγοριών του Χασάν . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν αναβολέα ή δύο αναβάτες για τη σέλα του, τότε παίρνει έναν υπάλληλο ή δύο υπηρέτες . Και όποιος είδε ότι οι επιβάτες του είχαν κοπεί ή κλαπεί, ο υπηρέτης του πέθανε ή τον πούλησε . Το δεύτερο : Το να τον βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει ευγένεια και επίτευξη στόχων με σοβαρότητα και κόπωση . Και το τρίτο : οι επιβάτες στο σπίτι του βασιλιά, και το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει ταξίδια και κινήσεις στην ξηρά και τη θάλασσα, και θεραπεία από ασθένειες ….

…Το φυστίκι στο όνειρο είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος . Τα φυστίκια είναι μια ευχάριστη περιοχή . Και τα πράσινα φυστίκια είναι κόπωση και αγωνία, και όλα είναι κακά και φιλονικώδη . Αλμυρή διαβίωση από τη θάλασσα και την ξηρά . Μπορεί να δείχνει την επικείμενη γέννηση μιας εγκύου γυναίκας ….

…Το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει τα προς το ζην και τα οφέλη, και μια θεραπεία για κρύες ασθένειες, ειδικά για εκείνους που έζησαν από αυτό . Ίσως το χιόνι και η φωτιά να δείχνουν οικειότητα και αγάπη, και ότι το χιόνι δεν έσβησε τη φωτιά . Εάν το χιόνι είχε δει την κατάλληλη εποχή, ήταν απόδειξη της αποχώρησης των ανησυχιών και του εξαναγκασμού των εχθρών και του φθόνου, και αν το δει σε λάθος χρόνο, ήταν απόδειξη ψυχρών ασθενειών και παθήσεων . Ίσως το χιόνι έδειχνε ότι το ταξίδι είχε διακοπεί και τα ταχυδρομεία, οι ταχυμεταφορείς, τα macaroons και τα παρόμοια δεν κέρδισαν . Και ο νικητής στο χιόνι βασάνισε τον σουλτάνο, τους υπηκόους του, πήρε τα χρήματά του, και τα έκρυψε, και την ασχήμια των λόγων του μαζί τους, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Έτσι τους αποσταλεί από τον ουρανό ) . Είπε : Αυτό είναι το χιόνι, και αν υπάρχει λίγο χιόνι, τότε είναι εύφορο . Και όποιος είδε ότι το χιόνι πέφτει πάνω του, ταξιδεύει μακριά και μπορεί να είναι επιβλαβές . Αν δει ότι κοιμάται στο χιόνι, τότε βασανίζεται . Και όποιος κρυώσει το χειμώνα ή το καλοκαίρι είναι η φτώχεια . Και όποιος αγοράσει χιόνι και ξεπαγώνει γρήγορα το καλοκαίρι, θα χτυπήσει χρήματα με τα οποία στηρίζεται και θα ξεκουραστεί από τη θλίψη με καλά λόγια, και αν αυτό το χιόνι δεν τους βλάψει και λιώσει γρήγορα, τότε είναι κουρασμένος και πάνε γρήγορα . Αν δει ότι η γη καλλιεργείται με ξηρά, τότε το χιόνι πέφτει, τότε είναι σαν βροχή, και είναι ένα έλεος που τους πλήττει, τη γονιμότητα και την ευλογία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει πολύ χιόνι σε μια χώρα που είναι εκτός χρόνου, θα υποφέρει σε αυτήν την περιοχή ένα βασανισμό από την αρχή, ή μια τιμωρία από τον Θεό Παντοδύναμο, ή μια δίκη που πέφτει μεταξύ τους . Και ειπώθηκε : Όποιος δει χιόνι δείχνει ένα έτος ξηρασίας, και όποιος πέσει χιόνι πάνω του, ο εχθρός του θα κερδίσει από αυτό . Και ίσως πολύ χιόνι έδειχνε γενικές ασθένειες όπως η ευλογιά και η επιδημία, και ίσως έδειχνε πόλεμο, ακρίδες και είδη πανδημιών, και ίσως έδειχνε γονιμότητα και πλούτο, και όποιος είδε το χιόνι κατέβηκε από τον ουρανό και αποκάλυψε τη γη, και αν αυτό ήταν στους τόπους φύτευσης και στους χρόνους του οφέλους του, έδειξε την αφθονία του φωτός και την ευλογία της γης και την αφθονία της γονιμότητας, αλλά αν αυτό συμβαίνει σε στιγμές που η γη δεν ωφελείται από αυτήν στη βλάστησή της, τότε αυτό είναι απόδειξη της ανομίας της εξουσίας και της επιδίωξης των δεκάτων . Ομοίως, εάν το χιόνι είναι σε περίοδο ωφέλειας ή κάτι διαφορετικό από τους περισσότερους φτωχούς, δέντρα και ανθρώπους, τότε είναι μια αδικία που τους πλήττει και μια μάστιγα που πλήττει την ομάδα τους . Ίσως το χιόνι να υποδεικνύει τον αποκλεισμό, την αμέλεια ταξιδιού και το αίτημα για σύνταξη ….

…Ο Suwaiq είναι σε ένα όνειρο που σημαίνει ταξίδια, ασκητισμό και ευσέβεια . Ο Al-Suwaiq έπινε σε ένα όνειρο την απελευθέρωση του Mamluk, ή κοντά στον σουλτάνο, ή την απελευθέρωση από τη φυλακή, ή μια καλή πράξη που απαιτεί την απελευθέρωση της φωτιάς . Και το Suwaiq μπορεί να υποδηλώνει την παρουσία αδέσποτων, καθώς και αλεύρι, ή τι πίνετε ή τρώτε από γάλα . Ο Al-Suwaiq σε ένα όνειρο είναι καλή θρησκεία και ταξιδεύει στην ξηρά ….

…Ο ναύτης του κεφαλιού αποκλίνει από ανησυχία, αγωνία, διαμάχη και το κυνήγι αποκλίνει με τρόπους Όσον αφορά το κυνήγι τι είναι επιτρεπτό από όλα τα ζώα, είτε πρόκειται για ξηρά είτε για θάλασσα, είναι επιτρεπόμενα χρήματα και λάφυρα, και τι δεν είναι τα επιτρεπόμενα χρήματα απαγορεύονται ….

…Το Tayammum δείχνει σε ένα όνειρο την εγγύτητα του κόλπου, οπότε όποιος βλέπει ότι κάνει tayammum για προσευχή ή καθαρισμό από την ακαθαρσία έχει πλησιάσει τον κόλπο του και ότι το tayammum είναι απόδειξη ενός κόλπου κοντά στον Παντοδύναμο Θεό . Το Tayammum σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ταξιδιού ή προειδοποίησης για ασθένεια στην οποία απαιτείται η πλύση . Ίσως να υποδεικνύει την έλλειψη νερού του ταξιδιώτη, επειδή ήταν ορφανός με άμμο, ή με κάτι που δεν ήταν προσκολλημένο στα χέρια, το οποίο ήταν απόδειξη της αδυναμίας του ταξιδιού, της διαθεσιμότητας αδειών και της εργασίας με ευχαρίστηση . Και το tayammum δείχνει φτώχεια μετά τον πλούτο, την ασθένεια των υγιών, την ευημερία των ασθενών και το tayammum με νερό δείχνει άκυρες πράξεις . Η άποψη ότι το tayammum ήταν με την έλλειψη νερού υποδηλώνεται κοντά στον κόλπο και η κατάρρευση της έντασης, αν και με την παρουσία νερού υπόκειται σε πέντε δηλώσεις : μία : να είσαι δει, θα προτιμούσε να παντρευτεί την παχουλή . Το δεύτερο : Να είναι ένας από αυτούς που προτιμούν να ταξιδεύουν στην ξηρά παρά να ταξιδεύουν στη θάλασσα . Και το τρίτο : Να είναι αυτός που ελπίζει για συγχώρεση, ενώ επιμένει στην ενοχή . Και το τέταρτο : Να είσαι ένας από αυτούς που προτιμούν αυτόν τον κόσμο από το μέλλον . Πέμπτον : Πρέπει να χειραγωγεί τη θρησκεία του και να ακολουθεί τις παραχωρήσεις από τα λόγια των μελετητών, και ειπώθηκε : Αυτό υποδηλώνει διαφυγή από ασθένεια ή φυλάκιση ….