…Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα νηπιαγωγείο που ανήκει σε κάποιον άλλο και μετά θέλει να μπει σε έναν περίπατο, τότε δείχνει τη δίκαιη συνεδρίασή του και τον Χατζ μαζί τους, και ως προς το κάψιμο, το ξερίζωμα ή το φοράει, είναι ερμηνεύεται όπως αναφέρθηκε παραπάνω αναφέροντας τους οπωρώνες, και ομοίως εάν βλέπει σε αυτό τα θηρία ή τα μαμούθ της γης, και για τον κήπο στον οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, προσεύχεται από τον Θεό, έχει παρουσιάσει την έκφρασή του στο δέκατο κεφάλαιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένο σε σάβανο σαν τους νεκρούς τυλιγμένο σε ένα πανί δεμένο στο κεφάλι και τα πόδια του, τότε δείχνει το θάνατό του εάν είναι δεμένο σαν το σώμα των νεκρών, διαφορετικά είναι απόδειξη της διαφθοράς ενός ύλη, και όσο μικρότερο είναι το κάλυμμα πλησιάζει η μετάνοια, και αν αυξηθεί, είναι πιο μακριά ….

…Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι ήταν γυμνός, τότε ήταν αφοσιωμένος σε ένα θέμα που είχε εξετάσει προσεκτικά . Ένιωσα ότι ήταν γυμνός στην αγορά ή το κέντρο γεμάτο με ανθρώπους και είδε τα γεννητικά όργανα του εξέχοντα φαινόμενο ενός ιδιαίτερα οι άνθρωποι ψάχνουν για αυτόν και είναι ντροπή από τους ανθρώπους είναι μια παρουσίαση ελάττωμα ήταν κρυμμένη από αυτούς δεν θέλει να εντοπίσει και να μπορεί να υποδηλώνει παραβίαση της απόκρυψης, αλλά ένιωσε ότι απογυμνώθηκε σε ένα τζαμί που απομακρύνθηκε από τις αμαρτίες του και ίσως ο Ντελ Στο τζαμί, απόσπασμα από την εμφάνιση της θρησκείας που έχει, όπως η πρόσκληση στην προσευχή, η προσευχή, η απαγγελία, ο ιμάμης και ούτω καθεξής . Και αυτός που βλέπει ότι είναι γυμνός και έχει κάποια πράγματα που κρύβει μεταξύ των ανθρώπων, τότε ερμηνεύει έναν άνθρωπο που ήταν πλούσιος και τα χρήματά του έχουν φύγει και τα υπόλοιπα όσα κρύβει, ώστε να το διατηρήσει και να ακολουθήσει το μονοπάτι της θεότητας . Ένιωσε ότι γυμνό και όχι είναι κάτι που κανείς δεν είδε τα λάθη του και δεν πιστεύει ότι ο ίδιος αποκάλυψε ότι ήταν άρρωστος θεραπευμένος αν και ανησυχούσε ότι πήρε την κύρια ανησυχία του, αν και οφείλει να ξοδέψει τη θρησκεία του και ότι ) ήταν ένα πλούσιο χρυσό χρήμα ή πούλησε το σπίτι του ή πέθανε τη σύζυγό του, και ίσως έδειχνε μετάνοια και ίσως να του αφαιρεθεί ο κόσμος και να καλυφθεί στο μέλλον, και ίσως να χτυπηθεί με τα χρήματά του, και μπορεί να ειπωθεί για αυτό που μισεί και να αφαιρεί τον δίκαιο άνθρωπο είναι καλό και επωφελές, και αυτοί και οι ανυπάκουοι βγαίνουν και ντροπιάζουν και δυσφημίζουν το κάλυμμα του και το εκθέτουν . Είναι αίσθηση ότι είναι μια γυμνή αυτός κατηγορείται για την κατηγορία της , όπου αθώα του στίχου, O υμείς που πιστεύουν! Και είδα ότι ήταν γυμνός και ήταν η ιδιοκτησία ή ο ιδιοκτήτης της δουλειάς που την κόβει, ειδικά αν τον ληστεύατε θυμωμένος αν είδε τι ήταν ευχαριστημένο με αυτούς τους βρόχους, είναι ελαφρύτερο από τη μόνωση και ίσως Έλλειψη φουσκώματος . Και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι γυμνή, τότε δεν υπάρχει καλό γι ‘αυτήν και αν έχει σύζυγο, την χωρίζει . Αν το θεωρήσει στην αγορά ή στο κέντρο γεμάτο ανθρώπους και είδε με αυτό το κεφάλι να αποκαλυφθεί ότι ερμήνευσε τη μεγάλη της καταστροφή είτε τον σύζυγό της είτε τους δοξάζονταν και είναι διάσημος στα χρήματά της και πηγαίνει σεμνότητα δεν είναι καλό να βλέπεις ότι οι γυναίκες όλη την πρόταση, είτε αγόρια είτε παλιά ….

…Έτσι, όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός ενώ ντρέπεται για τους ανθρώπους και τους ρωτάει για το τι καλύπτει, τότε θα αποκαλυφθεί από αυτούς και θα διαδώσει το μυστικό του, και αν δεν τους ντρέπεται και δεν τους ζητά τι καλύπτει , τότε είναι ευλογημένος . Και όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός, τα προσωπικά του μέρη είναι καλυμμένα και ότι δεν είναι από μόνος του διεφθαρμένος, ερμηνεύεται με χάρη, συγχώρεση και νίκη, και αν δεν είναι κατάλληλος για αυτό, τότε δεν είναι Μαχμούντ ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος σε ένα χαλί, τότε περιορίζεται στον εαυτό του, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι καθόταν σε ένα χαλί και ήταν ένας από τους λαούς της διαφθοράς και δεν είδε τίποτα άλλο στα χαλιά, τότε φυλακίζεται για όσα λέει ο Θεός Παντοδύναμος, και έχουμε κάνει την κόλαση για τους απίστους ως χαλάκι . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του χαλιού ερμηνεύεται με τρεις τρόπους ως γυναίκα και όφελος ανάλογα με την αξία του χαλιού, και ζήτησε κάτι να του κατηγορηθεί και να μετανιώσει και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι τυλιγμένος σε σάβανο καθώς οι νεκροί έχουν καταστραφεί, τότε τα οράματά του έχουν φτάσει στο θάνατό του, και αν δεν καλύψει το κεφάλι και τα πόδια του, τότε το χρέος του είναι διεφθαρμένο και τόσο λιγότερο είναι το κάλυμμα τους νεκρούς, τότε είναι πιο κοντά στη μετάνοια, και αυτό που είναι περισσότερο είναι πέρα ​​από τη μετάνοια ….

…Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άλσος ενώ βρίσκεται σε ψηλό, ξαπλωμένο μέρος, τότε δείχνει την αφθονία των απογόνων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει σε μια εκκλησία κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους λαούς του, το οποίο δεν παραβιάζει τη Σαρία, τότε είναι μια εξέγερση εναντίον του περιγραφέντος ανθρώπου και είναι καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε βουνό και είδε μια τρύπα σε αυτό και μπήκε σε αυτό, τότε θα δει το μυστικό του βασιλιά και τις καλυμμένες του υποθέσεις, και αν βγει κάτι από αυτόν, τότε θα έχει μια σχέση και ένα δώρο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια εκτεταμένη έρημο και πολλά λουλούδια, άνεμοι και τριαντάφυλλα έχουν βλαστάνει σε αυτό ενώ είναι μέσα του, τότε θα συνοδεύσει έναν άνθρωπο με μεγάλη μοίρα και θα αποκτήσει από τη γνώση, το λόγο και τη γνώση του, και Μπορεί να είναι μια προσέγγιση για έναν δίκαιο βασιλιά και την απόκτηση του καλού και του οφέλους εάν είναι κατάλληλος για αυτό ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει περπατήσει σε ένα βουνό πάνω σε κάτι που είναι χαρακτηριστικό μιας πολυετούς ειρήνης, τότε είναι μια επιθυμία, και αν βυθιστεί, τότε υπάρχει μια διαφορά απόψεων ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

…Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε κομμάτια ή σε εικασίες; Η έκφραση των οραμάτων είναι μια αναφορά στην εικασία , και η εικασία είναι λάθος και προσβάλλεται , και ένα άτομο δεν διακόπτει την έκφραση, αλλά μάλλον να είναι στην ασφαλή πλευρά, και αυτό οφείλεται στο θέλημα του Θεού . Επομένως, είναι καλύτερο για τη διέλευση να εκδώσει μια δήλωση που να λέει : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας είναι τέτοιο-και-τέτοιο , ή να ολοκληρώσετε τα λόγια του με το ρητό : Από τον Θεό (1) Επομένως, ο Γιουσέφ, μπορεί να προσευχηθεί και ειρήνη σε αυτόν, είπε στον ερωτητή όταν ήθελε να τον περάσει : ( Και είπε σε αυτόν που νόμιζε ότι είχε δραπετεύσει από αυτούς, θυμήσου με τον Κύριό σου …) κ.λπ. Ο στίχος , μια ταινία που ισχυρίζεται ότι είναι ένας από αυτούς που εμπιστεύτηκε ο Θεός με την έκφραση των ονείρων , και συνήθιζε να εκφράζει την αποκάλυψη των προσευχών του Θεού και στον Προφήτη Μωάμεθ, τον κυβερνήτη και τους συντρόφους του και την ειρήνη . Ο Θεός ξέρει…

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Και όποιος είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο και βρήκε κάτι μέσα του που δεν μπορούσε να μπει και δεν ήταν επιτρεπτό μαζί του, και αν του άρεσε ο τύπος, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν μισούσε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το άνοιγμα της καμήλας ή της ενέργειας ή των πορτών από το μπάνιο είναι έλλειψη ανησυχίας και αγωνίας, και για το τζάκι, δεν επαινείται στο όραμα με αυτό που περνά μέσα από τον άδικο κυβερνήτη που τρώει άδικα τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ένα τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο, δείχνει ευχαρίστηση στο πλάι του παιδιού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

Όποιος βλέπει ότι είναι στη μέση κάποιου στη μέση του, τότε είναι σύμφωνα με εκείνους που το εκφράζουν ως δολοφονία και την απόφασή του ….

Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Ο Τζέμπερ είπε ότι η μαροκινή πετσέτα διαχωρίζει τις γυναίκες διακομιστή και Altnschw δεν είναι ο Μαχμούντ και ίσως έδειξε την πετσέτα για το όφελος ή τη βοήθεια μιας γυναίκας στο Arovernm Η λιπασματοποίηση θα ενεργοποιήσει το όφελος από τον Jalil, πιστεύεται ότι το τράβηγμα της μέσης του ερμηνεύεται από δύναμη και την πληρωμή των πραγμάτων και ίσως ήταν μια δύναμη από τη μια πλευρά παιδιά και συγγενείς ….

…Η πετσέτα είναι σε ένα όνειρο δηλώνει έναν υπηρέτη . Και ίσως έδειξε το Χατζ και το Ιράμ ….

Ο Βασιλιάς του Μαρόκου Jaber Amaroy που καλύπτει την πετσέτα δείχνει δικαιοσύνη και δικαιοσύνη και ότι ο δικαστής θεώρησε ότι καλύπτεται από αυτό δείχνει το πώμα στην απόφαση και αν ο πολυθεϊστής το είδε καλυμμένο από αυτόν τον ερμήνευσε στο Ισλάμ και αν ο Ρεμπάουτ το είδε να καλύπτεται αποδεικτικά στοιχεία μετάνοιας σε αυτόν, εάν ο κλέφτης το είδε καλυμμένο από Για αυτό δείχνει μετάνοια από αυτό

…Το γυμνό υποδηλώνει σε ένα όνειρο την ακεραιότητα του εσωτερικού, ή αυτό που εμπλέκεται στη λύπη . Και όποιος είδε ότι έβγαλε τα ρούχα του, εμφανίστηκε ένας εχθρός που δεν εξέφρασε ανοιχτά την εχθρότητα, αλλά έδειξε φιλικότητα και συμβουλές . Εάν δει ότι είναι γυμνός σε ένα φόρουμ, θα εκτεθεί . Και όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός και δεν αντιλαμβάνεται τα προσωπικά του μέρη και δεν ντρέπεται για τους ανθρώπους, τότε υπερβάλλει το θέμα και κουράζεται . Και όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός και ντρέπεται για τους ανθρώπους και ζητά την κάλυψή του, εάν χάνει και γίνει φτωχός . Αν δει ανθρώπους να βλέπουν τη γυμνή του, τότε θα αποκαλυφθεί . Ίσως το γυμνό έδειξε το διαζύγιο της γυναίκας ή τον θάνατό της . Και όποιος απογύμνωσε τα ρούχα του και ήταν ένα απομονωμένο wali, και αν ο ασθενής είδε ότι είχε απογυμνωθεί από ένα κίτρινο ένδυμα, υπέδειξε την ανάρρωσή του, καθώς και το κόκκινο και μαύρο φόρεμα . Και ειπώθηκε : Το γυμνό δείχνει την αθωότητά του από την κατηγορία, και αν ο σκλάβος βλέπει ότι έχει αφαιρεθεί από την απελευθέρωσή του, και το νεκρό άτομο εάν δει γυμνό, καλύπτεται με τα ιδιωτικά του μέρη ενώ γελάει, δείχνει την ευχαρίστησή του . Και όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός ενώ ανησυχεί, θα απελευθερωθεί . Και γυμνό για τους λαούς λατρείας να αυξήσουν τη θρησκεία τους και την καλοσύνη τους . Η γυμνή του άνδρα είναι προσκύνημα αν υπάρχει καλός μάρτυρας στο όραμα . Το γυμνό σημαίνει ότι φοράει καινούργια ρούχα, οπότε η γυμνή του ασθενούς από το ένδυμά του και το πήραν από αυτόν που δεν του άρεσε, τότε πέθανε . Η γυμνή γυναίκα χωρίζει από το σπίτι της ….

…Al-Naked : Όποιος το βλέπει σαν να δανείστηκε ή να δανείσει κάτι, και αν αυτό είναι ευχάριστο, λαμβάνει καλό που δεν διαρκεί . Εάν μισεί, τότε γίνεται μίσος που δεν διαρκεί . Αυτό συμβαίνει επειδή το γυμνό δεν επιβιώνει . Λέγεται ότι ένας άντρας δανείστηκε από ένα ζώο, ο δανειστής είναι πιθανότατα προστατευτικός θάλαμος ….

…Ο γυμνός που βλέπει σε ένα όνειρο ότι δανείστηκε κάτι αξίας, υποδηλώνει λάτρης της αξίας αυτού που δανείστηκε . Η γυμνότητα, αν είναι άγνωστη, μπορεί να υποδηλώνει τον ερχομό του κόσμου και ίσως η γυμνή υποδηλώνει την ντροπή που πρέπει να προφυλάξει κανείς από το φόβο της καταστροφής . Και όποιος βλέπει ότι δανείστηκε ή δανείστηκε κάτι, και αν αυτό είναι ευχάριστο, επιτυγχάνει ένα αγαθό που δεν διαρκεί, και αν είναι κατακριτέο, τότε θα χτυπηθεί από ένα μίσος που δεν διαρκεί, επειδή το γυμνό πράγμα δεν παραμένει . Και ειπώθηκε : Όποιος δανείστηκε από ένα αρκουδάκι, ο δανειστής μεταφέρει τις προμήθειες του δανειολήπτη ….