…Ένας καρχαρίας Ο καρχαρίας σε ένα όνειρο προβλέπει ότι ένας τρομακτικός εχθρός σας καταδιώκει αν ένας καρχαρίας σας πιάσει και σας επιτεθεί, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρετε από οπισθοδρόμηση που θα σας βυθίσουν σε θλίψεις και ανησυχίες . Αν ονειρευτήκατε έναν καρχαρία να κολυμπά σε καθαρά νερά, αυτό προβλέπει ότι θα απολαύσετε και θα απολαύσετε τις γυναίκες και μια άνετη ζωή, αλλά θα υποφέρετε από φθόνο και ζήλια, κάτι που αναπόφευκτα σας προκαλεί άγχος, ανησυχία και δυστυχία . Αν ονειρευτήκατε να δείτε έναν νεκρό καρχαρία, αυτό προβλέπει ότι οι συνθήκες θα βελτιωθούν και ότι η καλή τύχη θα επιστρέψει για να σας συνοδεύσει στην επιχείρησή σας ….

Το να βλέπεις έναν καρχαρία σε ένα όνειρο δείχνει ένα υψηλό επίπεδο ενέργειας και τιμής στη γενεαλογία, γιατί είναι ανώτερο από αυτό . Ονομάζεται θαλάσσιο σκυλί και καραβίδες ….

Μια δεκάρα Εάν βλέπετε τις πένες σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει υποχώρηση και απώλειες στο περιβάλλον της εργασίας, καθώς οι λάτρεις και οι φίλοι σας θα διαφωνούν και θα διαμαρτύρονται για συναισθηματική ανεπάρκεια εάν χάσετε πένες, αυτό προβλέπει ότι θα αντιμετωπίσετε μικρές αλλαγές και απώλειες . Εάν το βρείτε, αυτό σημαίνει ότι τα πράγματα θα γίνουν όλο και καλύτερα . Εάν δείτε τον εαυτό σας σε ένα όνειρο να προετοιμάζει δάνεια, αυτό προβλέπει ότι θα γίνετε λιτός άνθρωπος και έμπειρος εργοδότης ….

Εάν γίνει λευκό, είναι ευλογία και επιτρεπόμενο κέρδος ….

…Ένα ποτάμι είναι στο όνειρο ένας υπέροχος άνθρωπος . Και όποιος μπαίνει είναι ένα μείγμα από τους πιο ηλικιωμένους . Και δεν επαινούν πίνει νερό από το ποτάμι, επειδή ο Παντοδύναμος, δήλωσε : (Ο ίδιος είπε : Ο Θεός σας προσβάλλει με ένα ποτάμι, έτσι ώστε όποιος πίνει από αυτό δεν είναι από μένα, και όποιος δεν τον ταΐζεις είναι από μένα, εκτός από αυτόν που καταπιεί ένα δωμάτιο με το χέρι του, και έπιναν από αυτό εκτός από λίγα από αυτά ). Και όποιος βλέπει ότι πηδά από ένα ποτάμι στην άλλη πλευρά, θα σωθεί από τα βάσανα και τη δυστυχία και θα νικηθεί στον εχθρό του . Και ειπώθηκε : Ο ποταμός δείχνει ταξίδι . Και αν το νερό τρέχει στην αγορά και οι άνθρωποι κάνουν πλύση και επωφελούνται από το νερό του, τότε αυτό είναι δίκαιο από τον Σουλτάνο στο κοπάδι του, και αν τρέχει πάνω από τις στέγες και κατεβαίνει στους γύρους, τότε αυτό είναι μια αδικία του Σουλτάνος ​​ή εχθρός που ξεπερνά τους ανθρώπους . Και όποιος είδε ένα ποτάμι που βγήκε από το σπίτι του και δεν έβλαψε κανέναν, αυτό είναι γνωστό που δίνει στους ανθρώπους . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει ποτάμι πέθανε . Και όποιος τον χτύπησε ως λάσπη από ένα ποτάμι, χτυπήθηκε από έναν άντρα που φοβόταν . Και αν πίνει από το νερό του όταν είναι καθαρό, θα είναι ευλογημένος με μια καλή ζωή . Και όποιος βλέπει ότι πηδά από το ποτάμι στη Σάτα, τότε θα σωθεί από το κακό του Σουλτάνου και θα κερδίσει τη νίκη επί των εχθρών . Αν δει ένα ποτάμι που ρέει από το σπίτι του και οι άνθρωποι πίνουν από αυτό, αν είναι πλούσιος, αυτό δείχνει καλό και οφέλη για τους ανθρώπους της χώρας, και πολλοί άνθρωποι θα έρθουν στο σπίτι του που το χρειάζεται . Και το ποτάμι σε ένα όνειρο είναι μια καλή δουλειά ή συνεχής διαβίωση . Και ο πονηρός ποταμός είναι απόδειξη της κόλασης . Και το ποτάμι είναι μια δοκιμασία, και οι ανυπάκουοι μπορεί να έχουν ανυπακοή, κρύο, κρύο και ειρήνη, και να αυξάνουν τα προς το ζην, και ο Τίγρης είναι πολύ σοβαρός . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο νερό σε ένα ποτάμι, δείχνει την καλή του πίστη και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του . Δείτε επίσης τη Σάκια ….

…Είναι μια ευλογία και μια χαλάρωση, και ο μάρτυρας είναι υπέροχος στην απόκτηση του επιθυμητού ….

…Ο αετός είναι ο βασιλιάς των πουλιών σε ένα όνειρο, και η πιο πετώντας και μακρύτερη ζωή . Και όποιος βλέπει έναν αετό που τον χτυπά, τότε ο Σουλτάνος ​​θα είναι θυμωμένος μαζί του, και τον εμπιστεύεται έναν άδικο άντρα, γιατί ο Σολομώντος, ειρήνη πάνω του, εμπιστεύτηκε τον αετό σε όλα τα πουλιά, και τον φοβόταν . Και όποιος είδε ότι είχε αετό σε υπακοή, θα χτύπησε έναν μεγάλο βασιλιά, τιμή και δόξα . Και όποιος χτυπήσει έναν αετό γκόμενα ένα παιδί θα έχει έναν γιο που είναι υπέροχος, και όποιος το δει αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε θα αρρωστήσει . Και ο σκοτωμένος αετός δείχνει το θάνατο ενός βασιλιά . Εάν η έγκυος γυναίκα είδε τον αετό, θα έβλεπε τη μαία και τη θηλάζουσα γυναίκα . Ο αετός ερμηνεύεται από τους μεγαλύτερους βασιλιάδες, και από τους προφήτες και τους δίκαιους . Και όποιος τρώει τη σάρκα ενός αετού ή παίρνει κάτι από τα φτερά του, τότε θα έχει χρήματα από τον Σουλτάνο . Και ο αετός δείχνει μακροζωία, μεγάλα χρήματα και πόλεμο . Και ίσως το όραμά του έδειξε αίρεση και λάθος, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : (Δεν θα εξαπατήσει, ούτε θα εμποδίσει έναν αετό, και έχει παραπλανηθεί πολύ ). Ίσως ο αετός σήμαινε ζήλια των παιδιών . Και όποιος βλέπει ότι ένας αετός από τον ουρανό έχει ερωτευτεί μαζί του, η εντολή του δεν θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν, και η εξουσία και η κατοχή του θα πάψουν να υπάρχουν ….

…Το τρυπάνι είναι σε ένα όνειρο ένας υπέροχος άνθρωπος, πονηρός, πολύ ομιλημένος . Και το τρυπάνι υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών και έναν συγκεκριμένο σκοπό, και μπορεί να υποδεικνύει το ταξίδι ακούσια . Η οπή δείχνει τη διάτρηση των φρεατίων και τον επιβήτορα του ζώου ….

…Ο σπάνιος είπε ότι ο Σεΐχης Γιουσέφ αλ-Καρμπούνι, ο Θεός Παντοδύναμος να έχει έλεος. Ήταν αναπληρωτής στην Αλεξάνδρεια, και είχε πέντε παιδιά που τους εξετάστηκαν, ώστε τίποτα στον κόσμο να μην αλλάξει την αγάπη τους γι ‘αυτόν, έτσι κοιμήθηκε μια νύχτα και είδε σαν να κόβονταν τα πέντε δάχτυλά του, και έγινε υπέροχος δόξα μαζί του, οπότε ξύπνησε τρομοκρατημένος και φοβόταν για τα παιδιά του, είπε ο σεΐχης, οπότε έστειλε πίσω μου και άφησε το όραμά του για τον Αλί, έτσι ήξερα τι ήταν μέσα του και του είπα ότι δεν είναι αυτό που φαντάστηκα, αλλά εγώ χρειάζεστε για να είναι επιτρεπτό αυτό το όραμα, οπότε είπε ναι, γι ‘αυτό του είπα ότι τα πέντε δάχτυλα είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, επειδή δεν είστε επίμονοι σε αυτά, οπότε είπε ότι ήταν σωστό, έτσι είπα ζητώ συγχώρεση από τον Θεό και μετανοήστε σε αυτόν και οι προσευχές σας είναι απαραίτητες ….

…Όσο για τα λιοντάρια, όποιος βλέπει ότι δραπέτευσε από ένα λιοντάρι, τότε θα ξεφύγει από αυτό που προειδοποιεί και θα έχει το αποτέλεσμα της νίκης. Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει ένα λιοντάρι και δεν το επιθεωρεί, τότε είναι ασφαλής από τον εχθρό του, και όποιος βλέπει ότι έχει δει το λιοντάρι χωρίς ανάμιξη μαζί του, τότε θα φοβηθεί από έναν κυβερνήτη και δεν θα τον βλάψει . Ίσως να τον βλέπεις σε ένα όνειρο. Ομοίως, ένα κήρυγμα που δείχνει τον θάνατο και τον βραχυπρόθεσμο θάνατο, και όποιος δει το λιοντάρι στο σπίτι του, θα χτυπήσει τη δύναμη, την καλοσύνη και τη μακρά ζωή, και μπορεί να είναι μια υπενθύμιση του θανάτου, και εάν υπάρχει έναν ασθενή σε αυτόν που πέθανε, και όποιος βλέπει ότι πολεμούσε το λιοντάρι, τότε πολεμά έναν εχθρό, και αν δει ότι έχει νικήσει το λιοντάρι, θα νικήσει τον εχθρό του και όποιος δει ότι κοιμάται με το λιοντάρι ή Αναμιγνύεται μαζί του, επειδή ένας εχθρός μπαίνει σε αυτόν, και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια λέαινα, τότε δραπετεύει από πολλές αντιξοότητες και υψώνει την εντολή του και φοβάται τον λαό, και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας λιονταριού είναι υπέροχος εξουσία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει τα μαλλιά ή το δέρμα ενός λιονταριού ή ότι τρώει από τα μέλη του, τότε θα χτυπήσει τα χρήματα ενός καταπιεσμένου εχθρού…

…Μας είπε ο Άμπουκ Μπάχμαντ Μπιν Αμπντουλάχ μπιν Κουράισς, είπε ότι μας είπε ο Αλ-Χασάν μπιν Σούφιαν, μας είπε ο Ισαάκ Μπιν Ιμπραήμ μπιν Μουχαλίντ αλ-Χανζάλι, είπε ότι μας είπε ο Γουαχμπ μπιν Τζάριρ, είπε ότι ο πατέρας μου είπε Ο Ισαάκ μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ μπιν Ιμπραήμ μπιν-Χαράτ αλ-Ταϊμί μου είπε για τον Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι, με την εξουσία του πατέρα του, είπε : Ήρθα στον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη και του είπε τι είδατε από την πρόσκληση προς την προσευχή, και είπε, ότι αυτό το όραμα είναι αλήθεια, σηκωθείτε λοιπόν και ρίξτε το στον Μπιλάλ, γιατί ακούστηκε φωνή από εσάς . Μου είπε έτσι . Είπε: Ο Umar bin al- Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήρθε όταν άκουσε το κάλεσμα του Bilal να προσεύχεται τραβώντας το ρούχο του και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα αυτό που είδε ο Abdullah bin Zaid . Είπε : Είπε : Δόξα στον Θεό, αυτό είναι αποδεδειγμένο . Και μας είπε ο Αμπού Μπακρ, είπε, μας είπε ο Αλ Χασάν μπιν Σουφιαν . Στην εξουσία του Ismail bin Ubaid al-Harrani στην εξουσία του Muhammad bin Salamah, στην εξουσία του Muhammad bin Ishaq, στην εξουσία του Muhammad bin Ibrahim, στην εξουσία του Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, στην αρχή του ο πατέρας του, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, χρησιμοποίησε τη σάλπιγγα και διέταξε το κουδούνι, έτσι κοιμήθηκα, και είδα έναν άνδρα πάνω του Δύο πράσινα ρούχα φέρουν ένα κουδούνι. Λοιπόν, Αμπντουλάχ, πουλάτε το κουδούνι, είπε, και τι πρέπει να κάνετε με αυτό; Είπα ότι θα τον καλούσαμε να προσευχηθεί, είπε, δεν θα σας έλεγα τι είναι καλύτερο από αυτό; Είπα ναι . Είπε: «Λέτε ότι ο Θεός είναι υπέροχος». Τότε μου δίδαξε τα λόγια της πρόσκλησης στην προσευχή, μετά ο Χάνιιχ περπατούσε και μου δίδαξε τα λόγια του Ικάμα . Όταν ξύπνησα, ήρθα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και του είπε . Έτσι, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο αδερφός σου είδε ένα όραμα, οπότε βγήκε με τον Μπαλάλτ στο τζαμί, και το έριξε σε αυτόν, οπότε ας το καλέσει, γιατί κάλεσε μια φωνή από σένα, έτσι πήγα έξω μαζί του, οπότε άρχισα να το παραδίδω και κάλεσα τον Μπιλάλ, τότε ο Ομάρ Ιμπν αλ-Χατάμπ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσε τη φωνή, έτσι βγήκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχω δει τέτοιο πριόνι . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε . Όποιος είδε ότι έδωσε την πρόσκληση για προσευχή μία ή δύο φορές, και έκανε και έκανε μια υποχρεωτική προσευχή, με την προϋπόθεση για το Χατζ και το Umrah, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Και κάνε τους ανθρώπους να καλέσουν για το Χατζ .» Και επειδή ο Αραφάτ καλείται και κρατείται δύο φορές ….

…Ο λέβητας : οι αξίες του σπιτιού είναι απόγονοι των Χριστιανών . Και το διυλιστήριο : ένας υπέροχος διακομιστής . Και η μαρμελάδα : Είναι ο εραστής του άνδρα και το αγαπημένο του σερβίρεται με γλυκύτητα, γιατί το γλυκό στο μαρμελάδα δείχνει μια αύξηση της αγάπης στην καρδιά του αγαπημένου του για αυτόν . Εάν η μαρμελάδα παρουσιάζεται με κάτι πάνω από παλμούς ή οξύ, τότε εμφανίζεται στο σπίτι του αγαπημένου του από εχθρότητα και μίσος ….

…Ο θυρωρός είναι σε ένα όνειρο ένας υπέροχος, αποπνικτικός άνθρωπος . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι είναι επιστάτης και ότι έχει αγοράσει μια σκλάβα, τότε ακολουθεί μια μεγάλη κηδεμονία από έναν συγγενή λόγω της εγγύτητάς του με τον Σουλτάνο . Όποιος βλέπει ότι είναι ο φύλακας του βασιλιά, οφείλει χρέος . Και όποιος είδε ότι ήταν ο φύλακας, ο πρίγκιπας είχε την εντολή ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq al-Bazi είπε: Εάν είναι υπάκουος, συνεπάγεται πέντε πτυχές, την επίτευξη μιας επιθυμίας, χαράς, καλής ενημέρωσης, την εκτέλεση μιας εντολής και την απόκτηση χρημάτων στο ποσό της αξίας του al -Bazi, από χίλια έως δέκα χιλιάδες, ειδικά αν είναι υπάκουος, λευκός και αν δεν είναι υπάκουος, τότε ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους ως άδικο βασιλιά και άδικο κυβερνήτη που δεν έχει θρησκεία και παιδί . Παρακώλυσε τους γονείς του και έκοψε έναν δρόμο ….

…Όσο για το σκυλί, ερμηνεύεται ως εχθρός, όποιος το δει, είναι εχθρός χωρίς σθένος, αλλά λυπάται για την επιθετικότητα και τη γυναίκα του ) Μια γυναίκα χωρίς γνώμη, ο μαύρος σκύλος είναι εχθρός των Αράβων, και ο λευκός σκύλος είναι εχθρός των μη Αράβων ….

…Ένας σκύλος στο όνειρο είναι ανόητος, οπότε αν γαβγίζει, τότε είναι ανόητος, εξωφρενικός . Και όποιος είδε ένα σκυλί που τον δαγκώνει, θα βλάψει τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ένα σκύλο που σκίζει τα ρούχα του, ένας ανόητος θα τον χτυπήσει, και αν δεν ακούσει το γαβγίζει του, τότε είναι εχθρός . Ο σκύλος είναι μια μέτρια γυναίκα και το κουτάβι είναι ένα αγαπημένο αγόρι. Αν είναι λευκός, τότε είναι πιστός και αν είναι μαύρος, υπερισχύει το νοικοκυριό του . Είπε : Ένα κουτάβι μπάσταρδο που μεγάλωσε από έναν ανόητο άνθρωπο . Ένα σκυλί ποιμένων θα ωφεληθεί . Ο οικιακός σκύλος είναι άδικος εχθρός . Ο σκύλος Saluki δείχνει την εγκυρότητα του παρατηρητή για το Σουλτανάτο . Και ο Κινέζος σκύλος δείχνει ότι ο βλέποντας αναμιγνύεται με ξένους . Και όποιος είδε ότι πήρε ένα σκυλί, θα συνόδευε έναν υπηρέτη . Και αν έβλεπε ότι ένας σκύλος τον δάγκωσε υπέφερε ατυχία και βλάβη και αγωνία από έναν φίλο ή υπηρέτη . Αν δει ότι κυνηγά με σκύλους, θα λάβει την επιθυμία του . Και αν δει ότι σκοτώνει τα σκυλιά, τότε θα κερδίσει τον εχθρό του, και τα σκυλιά κυνηγιού είναι καλά για όλους τους ανθρώπους, και αν τους δει να επιστρέφουν από το κυνήγι, τότε αυτό δείχνει την απουσία πανικού και ανεργίας . Εάν βλέπει ένα σκυλί που γαβγίζει, αυτό δείχνει κακό . Και ο σκύλος δηλώνει πυρετό λόγω του πλανήτη που ονομάζεται σκύλος, που είναι ο Σείριος, ο οποίος είναι η αιτία των πυρετών . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν ταπεινωμένους ανθρώπους . Και τα σκυλιά του παιχνιδιού και της συνομιλίας δείχνουν χαρά και ευχαρίστηση . Και το σκυλί νερού υποδηλώνει ένα έργο που δεν έχει γίνει και μια ψεύτικη ελπίδα . Και όποιος είδε ότι μετατράπηκε σε σκύλο, ο Θεός Παντοδύναμος του είχε διδάξει μια μεγάλη γνώση, και απογοητεύτηκε, οπότε ο Θεός τον ληστεύει από αυτό . Ο σκύλος είναι αδύναμος εχθρός ή τσιγάρος . Και όποιος βλέπει ότι ένα σκυλί γαβγίζει σε αυτόν, ακούει λόγια από ένα άτομο με μικρή ανδρεία που μισεί . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα ενός σκύλου, θα κερδίσει τη νίκη επί του εχθρού του και θα χτυπηθεί με τα χρήματά του . Και ο σκύλος δείχνει τον φύλακα . Και πίνοντας γάλα σκύλου για φόβο . Εάν ένας σκύλος έχει μαξιλάρι, τότε ο σκύλος είναι φίλος . Ο σκύλος είναι ζητιάνος και μπορεί να υποδηλώνει κακία, ταπείνωση και ταπείνωση της ψυχής . Ίσως ο σκύλος να καθοδηγήσει τον ισχυρισμό στον κόσμο χωρίς να σώζει . Και ο κυνηγός σκύλος, ο Ezz, ο Rifaa και η διατροφή . Ένα σκυλί βοοειδών είναι καλός γείτονας που ζηλεύει την οικογένεια και τον γείτονα . Ίσως η έγκριση του σκύλου σημαίνει πρόστιμο . Και η συντροφιά του σκύλου δείχνει την εξαφάνιση της ιστορίας των ανθρώπων του σπηλαίου . Ο σκύλος είναι συντηρητική γυναίκα για τον άντρα της που έχει πολλούς απογόνους . Ίσως ο σκύλος να υποδηλώνει δυσπιστία και απελπισία από το έλεος του Παντοδύναμου Θεού . Το να βλέπεις έναν σκύλο σπηλιά δείχνει φόβο, φυλάκιση ή φυγή . Και το όραμά του στη χώρα είναι απόδειξη της ανανέωσης της εντολής ….

…Ένας ταύρος Εάν δείτε έναν ταύρο να σας κυνηγάει σε ένα όνειρο, τότε ένα πρόβλημα θα σας επιβαρύνει στην εργασία από ζηλότυπους και ζηλιάρης ανταγωνιστές . Εάν ένα κορίτσι συναντήσει έναν ταύρο, θα της προσφέρει γάμο, αλλά θα βελτιώσει την τύχη της εάν αρνηθεί αυτήν την προσφορά . Εάν δείτε έναν ταύρο να επιτίθεται σε ένα άτομο, θα είστε σε κίνδυνο λόγω της απερίσκεπτης χρήσης της περιουσίας άλλων ανθρώπων . Αν ονειρευόσασταν έναν λευκό ταύρο, αυτό σημαίνει ότι θα ανυψώσετε τη ζωή σας σε υψηλότερο επίπεδο από εκείνους που επιμένουν να ειδωλοποιούν τις υλικές τους υποθέσεις . Ο λευκός ταύρος υποδηλώνει συνήθως κέρδος . Αν ονειρευτήκατε να δείτε έναν παχύ ταύρο, αυτό σημαίνει ότι θα γίνετε μια εξέχουσα προσωπικότητα στη χώρα σας και θα θαυμάσετε τις γυναίκες . Εάν ονειρευόσασταν έναν παχύ ταύρο σε ένα καταπράσινο λιβάδι, τότε αυτό σημαίνει πλούτο, τύχη και επίτευξη θέσεων που δεν ονειρευόσασταν και αν ο ταύρος ήταν λιτός, τότε η ερμηνεία του είναι η απώλεια και εξάτμιση του πλούτου και αναχώρηση φίλων από εσάς . Εάν ονειρευόσασταν έναν παχύ ταύρο δεμένο με τον ζυγό της καλλιέργειας, τότε αυτό είναι καλός οιωνός, και αυτό σημαίνει έναν ευτυχισμένο γάμο με έναν πλούσιο, ή αυτό σημαίνει ότι η γυναίκα με την οποία παντρεύτηκε είναι ειλικρινής και πιστός άνθρωπος . Και αν δείτε έναν νεκρό ταύρο, αυτό σημαίνει ότι θα δείτε τον θάνατο κάποιου αγαπητού σας . Εάν ονειρεύεστε ταύρους που πίνουν από μια πισίνα καθαρού νερού ή μια ροή νερού, αυτό σημαίνει ότι θα γίνετε ιδιοκτήτης ακινήτων και ακινήτων και αυτό μπορεί να σημαίνει τον γάμο σας με μια όμορφη και ειλικρινή γυναίκα . Και αν μια γυναίκα ονειρεύεται αυτό, αυτό σημαίνει ότι θα έχει τον θαυμασμό και την αφοσίωση της αγαπημένης της ….

…Και ο Al-Salmi είπε ότι ο κόκορας θα ερμηνευθεί από τους βασιλιάδες και ο λευκός κόκορας λέγεται ότι ήταν ο Abd Saleh Amin ….

…Ένας κόκορας είναι στο όνειρο ο επικεφαλής του σπιτιού, όπως και η κότα είναι ο επικεφαλής του σπιτιού . Οι γονείς σου είναι επίσης σκλάβος . Και όποιος έχει ένα κοτόπουλο για να γεννηθεί σε αυτό ένα αγόρι που του ανήκει, και ειπώθηκε : Αντίθετα, είναι πολεμιστής από τους απογόνους των Mamluks . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος με κακή ηθική, που μερικές φορές μιλά καλά λόγια, και μερικές φορές raves . Και ειπώθηκε : Ο κόκορας είναι ένα αγόρι που έχει αγάπη, και όποιος το παίρνει είναι μια συμφιλίωση μεταξύ του και ενός άλλου άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι έσφαξε έναν κόκορα, δεν απαντά στον μουζέ . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει έναν κόκορα σε ένα όνειρο θα κερδίσει περισσότερη σοφία, ή μια συνάντηση με μελετητές, και θα επωφεληθεί από αυτούς . Και όποιος είδε ότι είχε γίνει κόκορας πέθανε αμέσως . Και όποιος βλέπει ότι ο Ντέκα τον τράβηξε με ένα ή δύο κλικ, θα σκοτωθεί από έναν περσό άνδρα . Αν ο κόκορας είναι λευκός, τότε είναι ένα μουζέν . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει γίνει κόκορας, θα γίνει βασιλιάς ή μουσεζίν, γνωρίζοντας τις εποχές . Οι γονείς σου δηλώνουν το κήρυγμα και τον απαγγέλλοντα, ίσως υπέδειξε τον άντρα που απολαμβάνει το καλό και δεν έρχεται σε αυτόν, γιατί θυμίζει την προσευχή και όχι την προσευχή . Και ίσως ο φρουρός έδειξε . Και όποιος βλέπει έναν κόκορα μπαίνει στο σπίτι του και πιάνει τους κόκκους του κριθαριού, τότε ο μουζέν κλέβει κάτι γι ‘αυτόν . Οι γονείς σου δηλώνουν έναν άντρα μεγάλου ύψους και μια καλή φωνή . Οι νεαροί κοκόρια είναι νεαροί Mamelukes, αγόρια, παιδιά ή Mamelukes, όπως και οι θηλυκοί κοτόπουλοι, σκλάβοι ή σύντροφοι . Και όποιος ήταν ιδιοκτήτης της Ντέκκα γέννησε έναν αρσενικό γιο, και αγόρασε ένα ακίνητο ή ένα σπίτι, ή του παρουσιάστηκε ένας απόντος ή ήρθε νέα από αυτόν . Και όποιος μολύνει έναν κόκκινο κόκορα ωφελεί έναν κακόβουλο υπολειπόμενο σκλάβο . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει με έναν κόκορα, βρίσκεται σε διαμάχη με έναν ξένο, και αν κάτι μίσος τον πέφτει από τον κόκορα, τότε αυτό που μισεί από τον άντρα που δεν είναι μαχαίρι θα τον χτυπήσει όσο τον χτύπησε ο κόκορας . Δείτε επίσης την κότα ….

…Ένας νεαρός άνδρας είναι ο εχθρός ενός άνδρα σε ένα όνειρο, και αν είναι λευκός, τότε είναι ένας κρυμμένος εχθρός, και αν είναι καστανός τότε είναι ένας πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός τότε είναι ο εχθρός ενός παλιού άντρας . Αν ήταν Dilman, τότε είναι πιστός εχθρός, και αν ήταν Dilmah τότε είναι αγενής εχθρός . Αν δει ότι ακολουθεί έναν νεαρό άνδρα, τότε θα κατακτήσει τον εχθρό του, και αν ένας νεαρός τον ακολουθήσει, τότε ο εχθρός του θα τον κερδίσει . Και αν δει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, θα του δείξει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Και αν δει έναν νεαρό άνδρα που τον επιβλέπει, είναι ένας εχθρός που τον έχει αποκτήσει τον έλεγχο . Και όποιος ήταν γέρος και είδε ότι είχε γίνει νέος, θα έπαιρνε μεγάλη ανεπάρκεια . Ο ενήλικος νεαρός είναι εχθρός, και είναι πονηρός και εξαπατημένος, ή μισητός εχθρός, και το όραμά του δείχνει κίνηση, δύναμη και επικράτηση της άγνοιας, και ίσως δείχνει χάρη και ευγνωμοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο ….

…Όποιος είναι στη δουλεία είναι σκλάβος, είτε είναι λευκός είτε μαύρος, και όποιος πιστεύει ότι απελευθέρωσε τον σκλάβο του δείχνει ότι ο σκλάβος έχει πεθάνει ή ότι υπάρχει καλό για τον ελεύθερο ….

…Ευνούχος: Όποιος βλέπει έναν ευνούχο σε ένα όνειρο και θέλει κάποιον να καταθέσει χρήματα ή ένα μυστικό, τότε δεν το κάνει . Και όποιος είδε ότι ήταν ευνούχος, κατείχε την κατάθεση . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε ευνούχος ή σε πέτρα ο ίδιος, θα ταπεινωθεί και θα υποβληθεί σε εκείνους που τον αμφισβητούν . Εάν δει έναν άγνωστο ευνούχο που έχει το σήμα των δίκαιων και των λόγων των σοφών, τότε είναι ένας βασιλιάς των αγγέλων που κηρύττει ή κηρύττει . Αν είναι γνωστός από τους ευνούχους, τότε είναι ο ίδιος . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε ως ευνούχος θα λάβει καθοδήγηση από τον Θεό Παντοδύναμο . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ευνούχο που επιτυγχάνει το καθεστώς λατρείας και αγνότητας του κόλπου . Ο λευκός ευνούχος είναι ο βασιλιάς του ελέους . Ο μαύρος ευνούχος και ο Αιθίοπας είναι ο βασιλιάς των βασανιστηρίων. Το πρώτο είναι καλά νέα και το δεύτερο είναι κακό . Βλέποντας τους ευνούχους υποδηλώνει ληστεία χάριτος, ή ανυπομονησία και άσχημο κρεβάτι . Το να βλέπεις τους ευνούχους σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη αγγέλων, επειδή ο ευνούχος έχει αφαιρέσει την επιθυμία του από την επιθυμία ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κάτι από τα κοτόπουλα, τότε θα χτυπηθεί από την αιχμαλωσία και τους υπηρέτες τόσο πολύ. Εάν είναι πολλοί και δεν μπορούν να μετρηθούν στο σπίτι του, τότε θα χτυπήσει την ηγεσία και τα πλούτη, και ο φόβος του έχει φύγει, και η κατάστασή του θα γίνει αποδεκτή, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα κοτόπουλο, τότε θεωρείται ότι είναι παρθένα υπηρέτρια. Τα φτερά του χτυπήθηκαν από αιχμαλωσία και υπηρετούν χρήματα και γενναιοδωρία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει έναν κόκορα ή την κατοχή του, κατέχει έναν ξένο άνδρα από τους απογόνους των βασιλιάδων, και ειπώθηκε ότι αν είναι λευκός, τότε επωφελείται από ένα δίκαιος σκλάβος ή κόκκινος, τότε κατέχει έναν κακώς υπολειπόμενο σκλάβο, και όποιος πιστεύει ότι είναι ο δολοφόνος ενός κόκορα, τότε αμφισβητεί έναν ξένο άνδρα. Ένας κόκορας δεν του αρέσει, οπότε αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν τον άνθρωπο όσο χτυπηθεί από έναν κόκορα έρχεται αμαρτία. Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν βασιλιά που αναφέρει μια στρουθοκάμηλο ή τη σφαγή, τότε μπορεί να πάρει βοήθεια από έναν Άραβα άνδρα, και όποιος βλέπει ότι χτύπησε από τα αυγά της στρουθοκαμήλου ή τα φτερά τους, τότε χτυπά έναν Άραβας χρήματα και καλοσύνη…

…Ο Abu Saeed, ο νεαρός ιεροκήρυκας, είπε ότι ο εχθρός ενός άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός, και αν είναι Adham, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου ….

…Και ο νεαρός : σε ερμηνεία ο εχθρός του άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός . Αν είναι μαύρο, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου . Αν ήταν Dilmun, τότε είναι πιστός εχθρός . Αν ήταν Rustaq, είναι αγενής εχθρός . Αν είναι δυνατός, τότε είναι η ένταση της εχθρότητας του, και αν είναι άγνωστος, και αν είναι γνωστός, τότε είναι δικός του . Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός τον ακολουθεί, τότε είναι εχθρός που θα κερδίσει . Αν δει έναν γέροντα που τον επιβλέπει, τον δίνει τη δυνατότητα να κάνει καλό . Και αν είναι ένας νεαρός που τον επιβλέπει, τότε είναι ένας εχθρός ικανός γι ‘αυτόν, γιατί είναι πάνω του . Και αν είδε έναν γέρο σαν να είχε γίνει νέος, τότε διέφερε στην ερμηνεία του οράματός του, και κάποιοι είπαν ότι είχε μια ανανεωμένη ευχαρίστηση, και κάποιοι είπε ότι εμφανίζεται στη θρησκεία του ή στην κοσμική του ανεπάρκεια, και μερικοί είπε ότι πεθαίνει, και ορισμένοι είπαν ότι τα οράματά του δείχνουν την επιθυμία του, επειδή η καρδιά του σεΐχη είναι νέα με ανησυχία και ελπίδα . Εάν βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, τότε του φαίνεται ότι έχει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Αν τον αγαπάει, του φαίνεται ένας αγαπημένος εχθρός ….

…Ο Jaber al-Maghribi al-Tailasan είπε, εάν είναι νέος, λευκός και αν είναι πράσινος, τότε δείχνει έναν μελετητή της θρησκείας, και αν είναι κόκκινος, δείχνει έναν λάτρη της αγάπης και δέκα, και αν είναι κίτρινο , τότε δείχνει ένα άρρωστο αγόρι, και αν είναι μαύρος και ο αναζητών είναι επιστήμονας, τότε θα έχει έναν γιο που είναι δικαστής ή ρήτορας ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Εάν ο καναπές είναι καθαρός λευκός, τότε δεν επιτρέπεται και αν είναι μαύρος, τότε δεν επιτρέπεται . Και όποιος πιστεύει ότι το έχει σπάσει, αυτό δείχνει ότι τα χρήματά του έχουν καταστραφεί από διαφθορά .)…

…Εάν ονειρευτήκατε να δείτε ένα μεσσιανικό άτομο, θα πρέπει να αποφύγετε οποιαδήποτε σχέση φιλίας ή συσχέτισης με μια παράξενη γυναίκα, γιατί αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια των χρημάτων σας και την αναστάτωση της φήμης σας . Al- Khalasi : Είναι ένα άτομο που κατάγεται από δύο γονείς, ο ένας από τους οποίους είναι μαύρος και ο άλλος λευκός ….

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι βρήκε μια χάντρα, δείχνει ότι ένας υπηρέτης τον απέκτησε, και αν είναι λευκός, τότε είναι καλός και ευσεβής, και αν είναι πράσινος, τότε ο υπηρέτης του είναι θρησκεία , και αν είναι μαύρος, ο υπηρέτης του δεν είναι θρησκευτικός, σκληρός και κακός τρόπος. Αν ήταν ένα σύστημα που θα ερμήνευε με δύο τρόπους τη θλίψη για τους διεφθαρμένους και τα χρήματα για τους δίκαιους ….