…Το Tayammum δείχνει σε ένα όνειρο την εγγύτητα του κόλπου, οπότε όποιος βλέπει ότι κάνει tayammum για προσευχή ή καθαρισμό από την ακαθαρσία έχει πλησιάσει τον κόλπο του και ότι το tayammum είναι απόδειξη ενός κόλπου κοντά στον Παντοδύναμο Θεό . Το Tayammum σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ταξιδιού ή προειδοποίησης για ασθένεια στην οποία απαιτείται η πλύση . Ίσως να υποδεικνύει την έλλειψη νερού του ταξιδιώτη, επειδή ήταν ορφανός με άμμο, ή με κάτι που δεν ήταν προσκολλημένο στα χέρια, το οποίο ήταν απόδειξη της αδυναμίας του ταξιδιού, της διαθεσιμότητας αδειών και της εργασίας με ευχαρίστηση . Και το tayammum δείχνει φτώχεια μετά τον πλούτο, την ασθένεια των υγιών, την ευημερία των ασθενών και το tayammum με νερό δείχνει άκυρες πράξεις . Η άποψη ότι το tayammum ήταν με την έλλειψη νερού υποδηλώνεται κοντά στον κόλπο και η κατάρρευση της έντασης, αν και με την παρουσία νερού υπόκειται σε πέντε δηλώσεις : μία : να είσαι δει, θα προτιμούσε να παντρευτεί την παχουλή . Το δεύτερο : Να είναι ένας από αυτούς που προτιμούν να ταξιδεύουν στην ξηρά παρά να ταξιδεύουν στη θάλασσα . Και το τρίτο : Να είναι αυτός που ελπίζει για συγχώρεση, ενώ επιμένει στην ενοχή . Και το τέταρτο : Να είσαι ένας από αυτούς που προτιμούν αυτόν τον κόσμο από το μέλλον . Πέμπτον : Πρέπει να χειραγωγεί τη θρησκεία του και να ακολουθεί τις παραχωρήσεις από τα λόγια των μελετητών, και ειπώθηκε : Αυτό υποδηλώνει διαφυγή από ασθένεια ή φυλάκιση ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να φορούσε γυναικεία ρούχα και είχε στη συνείδησή του ότι τα μιμούσε, θα τους χτυπήσει και θα φρίκη ένας Σουλτάνος . Αν νομίζει ότι φοράει ότι έχει κόλπο σαν το κοτόπουλο τους, τότε απογοητεύεται και καταπιέζεται . Αν έβλεπε σαν να ήταν παντρεμένος σε αυτόν τον κόλπο, οι εχθροί του θα εμφανίζονταν σε αυτόν . Ο άντρας φορούσε βαμμένα γυναικεία ρούχα, αύξηση στους εχθρούς του, και αν το είδε σαν να φορούσε ρούχα, πήρε την εξουσία του, αν είδε σαν να είχε χάσει κάποια από τα ρούχα του ή τα αντικείμενα του σπιτιού του, τότε καταστρέφει μαζί του μερικά από αυτά που κατέχει και δεν πάει καθόλου ….

…Ο Abu Said είπε ότι ο ιεροκήρυκας φορώντας κάλτσες είναι ένα ταξιδιωτικό κατάστημα και ο Daiqama δείχνει μια στενή, θρησκεία και τις παροχές τους και ο Daiqama δείχνει μετά τον κόλπο είτε όπως υποδεικνύεται από την ανησυχία, ποιος ήταν ο σοφότερος που απέχει πολύ από τον κόλπο, αλλά είναι ήλπιζα την εγγύτητα γιατί είναι εάν περιορίσετε τις συνέπειες vulva και το νέο χρήμα προστασίας των μοκασίνων Και αν η φθορά παντόφλων είναι ακριβώς όπως τα ρούχα εκείνων με υψηλές θέσεις, τότε είναι πλήρης σε κύρος και ικανότητα ζωής ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Al-Wadi : Τα χρήματα δεν μένουν με τύψεις . Όσον αφορά το σπέρμα : απομένει χρήματα συν . Αυτός που είδε σαν να τον είχε ζητήσει από εμένα, του εμφανίστηκε . Εάν είδε ότι λεκιάζει τη γυναίκα του από αυτό, θα πρέπει να της δώσει κάποια κοσμήματα ή ρούχα . Αν δει το σπέρμα κάποιου άλλου μαζί του, έχει τα χρήματα ενός άλλου . Και το βάζο του σπέρματος είναι ένας θησαυρός που τους χτυπά . Εάν δει ότι είναι λερωμένο με το σπέρμα της γυναίκας, θα επωφεληθεί από αυτό . Η απόρριψη κίτρινου νερού από τον κόλπο της γυναίκας, υποδεικνύοντας ότι γεννά ένα άρρωστο παιδί . Εάν έβγαινε κόκκινο νερό, γέννησε ένα αγόρι μικρής διάρκειας . Αν βγει μαύρο νερό, θα γεννήσει έναν γιο του οποίου το νοικοκυριό κυριαρχεί . Και αν βγήκε φωτιά από τον κόλπο της, τότε το αγόρι θα είχε εξουσία και καταπίεση και καταπίεση . Εάν είδε ότι γέννησε ένα ψάρι ενώ ήταν έγκυος, λέγεται ότι ήταν αγόρι μακράς διαρκείας και λέγεται ότι ήταν αγόρι μικρής διάρκειας . Αν βλέπει έναν άνδρα σαν να είναι εμμηνορροϊκός . Έρχεται απαγορευμένο . Το ίδιο ισχύει και για τη νεαρή γυναίκα, αν είδε ότι είχε κάνει ghusl μετά την περίοδο της, μετανοήθηκε και ανακουφίστηκε . Αλλά αν δεν έχει εμμηνόρροια και έχει δει εμμηνόρροια, τότε γεννιέται επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Γελούσε, γι ‘αυτό της κηρύξαμε τον Ισαάκ ». Το γέλιο εδώ είναι η έννοια της εμμήνου ρύσεως, και αν νομίζει ότι είναι εμμηνόρροια, τότε είναι στην αμαρτία και θέλει να την ξεφορτωθεί, τότε δεν μπορεί ….

…Ξύρισμα: Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι τα μαλλιά ή ένα νήμα βγαίνουν από το λαιμό του, οπότε το τέντωσε και δεν το έκοψε και δεν βγήκε εντελώς, οπότε η ζωή του επιμήκυνσε και η διαμάχη του με το αφεντικό του . Και αν ήταν υπουργός, οι γνώσεις του θα αυξηθούν . Και ο λαιμός του Ibn Adam δείχνει το κανάλι του σπιτιού και το πηγάδι του ….

…Ο αγώνας σε ένα όνειρο είναι η υγεία του ασθενούς εάν τον ζητάει, διαφορετικά είναι ο αγώνας του θανάτου . Και η φυλή είναι απόδειξη βλάβης στον κόσμο . Και όποιος βλέπει ότι αρνείται να ιδρώσει, χρειάζομαι . Η μυρωδιά του ιδρώτα της μασχάλης υποδηλώνει επιδημία . Και η φυλή είναι χρήματα, οπότε όποιος βλέπει τον ιδρώτα να διαρρέει από το σώμα του, θα βγαίνουν χρήματα . Και ο ιδρώτας μπορεί να είναι ένα βάρος για όσους το βλέπουν ….

…Η Τζιχάντ υποδηλώνει σε ένα όνειρο να επιταχύνει τη διατροφή των παιδιών . Και ειπώθηκε : Η Τζιχάντ υποδηλώνει τα προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει το μονοπάτι της καλοσύνης και της αποπληρωμής, και τη συζήτηση των ανθρώπων της πορνείας και του πείσματος . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει στην τζιχάντ, θα λάβει χάρες και βαθμούς στο μέλλον . Εάν βλέπει ότι αγωνίζεται για χάρη του Θεού Παντοδύναμου, και πολεμά τους απίστους, τότε αγωνίζεται στο θέμα των παιδιών του . Και η προσπάθεια μάχης είναι μια προσπάθεια να κερδίσει, και αν δει ότι πρόκειται να τζιχάντ με τα όπλα του, τότε είναι ένας επιμελής μουσουλμάνος που είναι αφοσιωμένος στην προσευχή και την πληρωμή του zakat . Εάν βλέπει ότι οι άνθρωποι βγαίνουν στη τζιχάντ, τότε είναι νικηφόροι και προσεύχονται για δόξα και τιμή . Αν δει ότι παλεύει μόνος του με τους ξένους με ένα σπαθί που τον χτυπά προς τα δεξιά και αριστερά, τότε θα νικήσει τους εχθρούς του . Αν δει ότι σκοτώθηκε για χάρη του Θεού, τότε θα αποκτήσει χαρά, ευτυχία και καλή τύχη . Εάν βλέπει ότι κατά τη διάρκεια της εισβολής και το πρόσωπό του αποσπάται από τις μάχες, τότε αφήνει την προσπάθεια στα παιδιά και δεν επιδιώκει να μεταρρυθμίσει την κατάστασή τους, καταστρέφει τη θρησκεία του και η φυλή του είναι διάσπαρτη σε αυτόν τον κόσμο . Και αν ήταν στην κατάκτηση και είδε ότι είχε κερδίσει, τότε κερδίζει το κέρδος του . Και η τζιχάντ ενάντια στους εχθρούς της θρησκείας σε ένα όνειρο είναι απόδειξη της δυσκολίας των ανθρώπων της αδικίας και της υποκρισίας και της νίκης πάνω τους . Η τζιχάντ στη θάλασσα είναι απόδειξη της φτώχειας, της αποτυχίας και του κινδύνου . Και ο αγώνας των ανθρώπων της πορνείας σε ένα όνειρο δείχνει νίκη για τη θρησκεία, ή για πατέρες και μητέρες, ή ζήλια για τη γυναίκα ….

…Ένα γατάκι Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ένα παχύ και λευκό γατάκι, αυτό προβλέπει ότι μια πονηρή εξαπάτηση θα ασκηθεί εναντίον της, και πιθανότατα θα οδηγήσει στην κατάρρευσή της, αλλά η αίσθηση και η σοφία της θα ξεπεράσουν τη ζημιά των δυσοίωνων επιπλοκών . Εάν τα γατάκια είναι λερωμένα, χρωματισμένα ή λιπαρά, τότε θα είναι τα θύματα χυδαίων θυμάτων . Εάν ονειρευτήκατε γατάκια, μικρά προβλήματα θα σας κυνηγήσουν και θα σας προκαλέσουν απώλεια . Αν δεν σκοτώσεις το γατάκι, τότε θα ξεπεράσεις αυτό το πρόβλημα . Εάν δείτε φίδια να σκοτώνουν γατάκια, οι εχθροί σας θα τραυματιστούν ενώ προσπαθούν να σας βλάψουν ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κοράλλι σημαίνει δύο πράγματα, ένα εκ των οποίων είναι πολλά χρήματα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: βγαίνουν μαργαριτάρια και κοράλλια, και το δεύτερο αφορά μια σκλάβια ομορφιάς. Όσο για τους λοβούς, ερμηνεύονται σε πρόσωπα, αλλά αυτά που τοποθετούνται με δαχτυλίδια είναι τιμή, χρήματα και χάρη ….

…Εάν βλέπει ότι δεν υπάρχουν δόντια στο στόμα του, και στη συνέχεια βγαίνουν καινούργια, ερμηνεύεται με τρεις τρόπους που αλλάζουν τις υποθέσεις του, μια μακρά ζωή και ένα μέτρο για τα δικά του συμφέροντα ….

…Όσο για τον κώνο, αν είναι από μέταλλο, τότε μεταβιβάζεται σε έναν υπηρέτη, και αν είναι από πηλό, τότε μεταφέρεται στον υπηρέτη στο βαθμό που το είδε. Και ο Jaber al-Maghribi είπε ότι ο κώνος αποκτώνται με χρήματα και χάρη, και αν ο κώνος είναι από ξύλο, τότε δείχνει ότι συνέλεξε χρήματα με κόλπο και δεν έχει καμία επιβίωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει το έδαφος σαν μπουντρούμι ή υπόγειο, τότε παίρνει χρήματα με δόλο και κόλπο ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει έναν κόλπο, θα κάνει μια χάρη, και ίσως δουλεύει σε ένα θέμα που σχετίζεται με οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ψητό κοτόπουλου, αυτό δείχνει ότι πήρε λίγα χρήματα από εξαπάτηση και κόλπο εκ μέρους των γυναικών ….

…Εάν βλέπει ότι άγγιξε τον κόλπο της γυναίκας του και ήταν σιωπηλός από το μηδέν, τότε της ζητά ανακούφιση και απόγνωση ….

…Το όραμα των ματιών ερμηνεύεται από τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός ή του οποίου τα μάτια έχουν εξαντληθεί έχει χάσει το μυαλό του στην ανυπακοή, το διαπράττει και λέγεται ότι έχει λίγη γνώση και δεν καταλαβαίνει τα θέματα . Λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά του και ζήτησε τις ανάγκες του. Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε δείχνει τη θλίψη του. Εάν είναι στενοχωρημένος, το άγχος και η ταλαιπωρία του εξαφανιστούν, και όποιος βλέπει ότι ήταν τυφλός και έπειτα είδε, τότε καθοδηγείται στην αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί τους τυφλούς, τότε θα καθοδηγήσει ένα χαμένο άτομο στο αλήθεια, και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός έχει φύγει το μισό της θρησκείας του και έχει χτυπήσει μια σοβαρή αμαρτία και λέγεται ότι βλέπει ένα όφελος από τον αδερφό του και ελπίζει να μεγαλώσει και ίσως θα απαλλαγεί από την αγωνία και την αμαρτία και ειπώθηκε ότι αν είχε έναν αδελφό ή γιο που θα πεθάνει, και ίσως τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του θα φύγει, τότε αυτό που είχε απομείνει θα διευθετηθεί, και λέγεται ότι θα ήταν από τους ανθρώπους Ο Παράδεισος και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το μισώ αυτό σε ένα όνειρο επειδή ο διάβολος ήταν τυφλός και το ίδιο και ο αντίχριστος και όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στα μάτια του ενώ ήταν ένα άτομο άνεσης και δικαιοσύνης και δεν έχει γιο ή έναν αδελφό, τότε τα χρήματά του πέφτουν στα μάτια, και λέγεται ότι είναι εκτεθειμένος, και όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη, τότε η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του και επιβλέπει την καταστροφή της θρησκείας του, και όποιος βλέπει ότι η στάχτη του μειώνεται από την όρασή του, προς τα έξω ή προς τα μέσα, αυτή είναι μια αύξηση στη θρησκεία του στο βαθμό που εμφανίζεται και ποιος είδε ότι θεραπεύει τα μάτια του είναι σε πέντε πτυχές, η καλοσύνη στη θρησκεία του, η αύξηση των χρημάτων του, και η χάρη ενός ματιού Η άφιξη ενός αδελφού από ένα ταξίδι και η ύπαρξη μιας χώρας, και όποιος βλέπει ότι είναι φορώντας ρούχα με σκοπό το στολισμό, τότε έρχεται με κάτι από αυτόν που παίρνει στολίδι και καλοσύνη στο βαθμό αυτό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένος ή φτωχός, επωφελήθηκε από καλά χρήματα. Απαγορεύεται για έναν κόλπο ή πρωκτό, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση του χρέους. Και όποιος βλέπει ότι τρώει από ένα μάτι, τότε τρώει από τα χρήματα εκείνου που βλέπει τα προς το ζην με τα μάτια του, τότε είναι εγκληματίας και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε είναι το τα μάτια ενός ανθρώπου ή κάποιου άλλου, τότε έχει χρήματα για όλες τις συνθήκες και όποιος βλέπει την καρδιά του με ένα μάτι, τότε είναι καλός στη θρησκεία του και μια σοφία που λέει που βγαίνει από την καρδιά του…

…Βρωμιά : δηλώνει τους ανθρώπους, τη γη και έχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άνθρωπος θα ξεσκονιστεί αν είναι πλούσιος . Και ίσως υποδηλώνεται από τη φτώχεια, τον θάνατο και τον τάφο, γιατί είναι το κρεβάτι των νεκρών . Και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας μεγαλώνει αν είναι φτωχός . Ο ίδιος λέει : « ή άπορους Η σκονισμένη » είναι το σκάψιμο του εδάφους και εξόρυξη χώματος, ήταν άρρωστο ή έχει ένα άρρωστο, ότι ο τάφος του, αν ταξίδευε, έσκαψε τα ταξίδια του, και στο έδαφος του και τα χρήματα και το ενδιαφέρον του κέρδισε, επειδή ο ξυλοδαρμός στο έδαφος ταξιδεύει, ο στίχος : ~ και άλλοι χτυπούν στο έδαφος .~ Και αν είναι γυναίκα που αναζητά γάμο, τότε η γη είναι η σύζυγός του, το σκάψιμο είναι η αποψίλωση, η αρσενική αξίνα και η βρωμιά είναι τα χρήματα της γυναίκας ή το αίμα της δικαιολογίας της . Και αν είναι ψαράς, τότε το σκάψιμο είναι η προδοσία του για το κυνήγι, και το χώμα του είναι το κέρδος του και τι τον ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην επιδίωξη και κέρδος, εξαπάτηση ή κόλπο . Η βασική αρχή του σκάψιμου είναι αυτό που σκάβεται για ένα έβδομο του αφρού για να πέσει σε αυτό, οπότε απαιτείται απατηλή σκάψιμο για αυτό . Όσο για το άτομο που έχει βρώμικο τα χέρια του από τη βρωμιά, ή το ένδυμά του από τη σκόνη, ή με αυτό στο έδαφος, εάν είναι πλούσιος, τα χρήματά του χάνουν και χρειάζονται ταπείνωση και ανάγκη, και εάν έχει χρέος ή έχει μια κατάθεση, το επιστρέφει στην οικογένειά του και τα αφαιρεί όλα από το χέρι του, και χρειάζεται μετά από αυτόν, ακόμα κι αν είναι άρρωστο, το χέρι του μείωσε τα οφέλη αυτού του κόσμου, απογύμνωσε τα χρήματά του και πιάστηκε με βρωμιά . Και χτυπώντας τη γη με βρωμιά, δείχνει κερδοσκοπία με κέρδος, και χτυπώντας με μια ζώνη ή ραβδί, δείχνει ένα καλό ταξίδι, και μερικοί από αυτούς είπαν : περπατώντας στο χώμα, αναζητώντας χρήματα και αν το μαζεύει ή το τρώει, συλλέγει τα χρήματα και τα χρήματα παίρνουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο. Εάν μεταφέρει κάτι βρωμιά, θα είναι προς όφελος όσο κουβαλούσε, και αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε εξαπατά μέχρι να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του και αν το μαζέψει από ψωνίζει, συγκεντρώνει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι η βρωμιά είναι στραγγισμένη, είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, γιατί η βρωμιά είναι δική σου και χρήματα, και αν βλέπει ότι σάρωσε τη σκόνη στην οροφή του σπιτιού του και το έβγαλε έξω, τότε είναι η αποχώρηση των χρημάτων της γυναίκας του , και αν ο ουρανός βρέχει βρωμιά, τότε είναι καλό ότι δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και τον χτύπησε από τη βρωμιά και τη σκόνη του, χτύπησε χρήματα από την κληρονομιά του, και αν έβαζε βρωμιά στο κεφάλι του, θα έπαιρνε χρήματα από παραμορφώσεις και αδυναμίες . Και όποιος βλέπει σαν ένα άτομο να ανακατεύει βρωμιά στα μάτια του, τότε ο Χετταίος ξοδεύει χρήματα στους Χετταίους για να φορέσει κάτι πάνω του ή να πάρει από αυτόν ό, τι προορίζεται . Αν δει ότι ο ουρανός έβρεχε πολύ βρωμιά, τότε βασανίζεται, και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει τη βρωμιά με ένα πανί, γυρίζει από τόπο σε τόπο ….

…Ο κύλινδρος : από ξύλο ή από πηλό ή από γύψο ή τούβλα, καθώς είναι οι αξίες του σπιτιού ή του υπηρέτη των ανθρώπων του σπιτιού και ο φορέας του βάρους τους και των σπιτιών τους, και είναι ισχυρός σε αυτό που είναι έχει ανατεθεί, οπότε αυτό που συμβαίνει σε αυτό είναι αυτό που του αποδίδεται . Και η εσοχή στο σπίτι ή τα στυλ και το δωμάτιο είναι μια ιδιοκτησία που αποκτά ο ιδιοκτήτης του, και είναι ευλογημένος και πλούσιος . Ένα στενοχωρημένο άτομο έχει έναν κόλπο, ένα άρρωστο άτομο έχει μια θεραπεία, ένα άγαμο έχει μια γυναίκα και μια γυναίκα έχει έναν σύζυγο . Εάν δείτε τη θέση στο σπίτι που δεν έχει φεγγίτη, τότε για χάρη της κηδεμονίας είναι κράτος και ο έμπορος έχει εμπόριο ….