…Μπορείτε να μάθετε την έκφραση των ονείρων; Ή το δώρο του Θεού το δίνει σε ποιον επιθυμεί τη λατρεία , όπως είναι κοινό σε έναν μεγάλο τομέα των συνόρων διέλευσης των ονείρων , και των ανθρώπων ; Είναι μια επιστήμη που μπορεί να αποκτηθεί και να μάθει και στη συνέχεια να προχωρήσει σε αυτήν – σύμφωνα με τα ταλέντα της – ή συνεχίζει σε ένα επίπεδο σε αυτήν ως αποτέλεσμα των ικανοτήτων της , η οποία δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Είναι μια miraisah με την οποία ο ιδιοκτήτης του αποκόπτεται , ή είναι κερδοσκοπία και υπόθεση , και η υπόθεση χάνει και πέφτει; Αυτό είναι ξεκάθαρο σε όσους διαβάζουν αυτό το βιβλίο , ο συγγραφέας τείνει να γνωρίζει την έκφραση σε ένα υψηλό, και ξεχώρισε τον Θεό από μερικούς από τους προφήτες, ειρήνη σε αυτούς τους Κιούζεφ, Αβραάμ, Ιακώβ και Μωάμεθ, και υπερέβη όταν πολλοί των συντρόφων σεβάσμιου Abu Bakr, Omar και Aisha, και άλλων, αλλά αυτό δεν είναι επιστήμη η Farasa γεννιέται με τον ιδιοκτήτη της, όχι μόνο με τη μαριχουάνα, και εάν η διέλευση του οράματος είναι ένας από τους ιδιοκτήτες αυτών των δύο τύπων είναι καλύτερη και η γνώμη του είναι πιο σωστή, αλλά αυτό δεν μας κάνει να κλείνουμε την πόρτα για να διδάξουμε το όραμα εκτός από αυτούς τους δύο τύπους ! Ναι , εκφράζει το όραμα της φυσιογνωμίας της πόρτας ή την έμπνευση που παρέχεται στη ζήλια, αλλά έχω μια απλή ερώτηση εδώ : Ποιος χαρακτηρίζεται ως από αυτούς τους δύο τύπους μη αποστόλων μη προγόνων, συντρόφων και οπαδών των αναγνωρισμένων; Ποιος έχει να δώσει άλλους αυτό το δικαίωμα είναι οι απόστολοι – ειρήνη είναι επάνω τους . ; Ίσως ανάμεσά τους ήταν ο Μωάμεθ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν κατέθεσε σε ορισμένους από τους συντρόφους του την ανωτερότητά τους σε ορισμένες επιστήμες και γνώσεις. Ως εκ τούτου, κατέθεσε στον Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, να υπερέχει σε αυτήν την πτυχή, στον Ομάρ από την άποψη της έμπνευσης, και στον Ιμπν Αμπάς στην επιστήμη της ερμηνείας και ούτω καθεξής, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις, αλλά ο Αγγελιοφόρος , ειρήνη σε αυτόν Και ειρήνη σε αυτόν, ο Θεός να δοξάζεται και να επαινείται, είπε: « Αυτό που λέγεται για την ιδιοτροπία (3) ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια αποκάλυψη προτείνει (4)». Από αυτό το σημείο αναλύουμε την ερώτηση για να βρούμε την απάντηση μέσω της κατανόησης των κειμένων και των ιστοριών της Bastaradhana που ελήφθησαν για ανώτερες διαβάσεις, τι βρίσκουμε; Βρίσκουμε ότι αυτή η θεϊκή επιστήμη χορηγεί στην προέλευση, αλλά μπορεί να μάθει και να μάθει μελετώντας πώς να την εκφράσει όταν εκείνοι που παρατάσσονται , από τους αποστόλους και τους δίκαιους, ή υπερέχουν σε αυτό που ήρθε μετά από αυτούς, που τον είδαν από τους ανθρώπους του αυτή την επιστήμη . Αποδίδει αυτήν την άποψη, την εμφάνιση πολλών συντρόφων σε αυτήν την πλευρά και τον διδάσκει στα χέρια του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνης . Ας ρίξουμε μια ματιά στα λόγια του Αμπού Μπακρ, του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν σε μια περίπτωση όταν κόβεται από το όραμα του Προφήτη που είναι : Ο Ibn Shihab είπε : είδε τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν ένα όραμα Vqsa προς τον Abu Bakr είπε : ~ Ω Abu Bakr, είδα τον Kanye να σας προτίμησε και βαθμού Vsbaktk Bmrqatin και μισό ~ , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, μπορεί ο Αλλάχ Iqdk στο έλεος και τη συγχώρεση Του, και ζω μετά από σας δυόμισι χρόνια , που ανέφερε ο Suyuti σε γενικές γραμμές και αποδίδεται στις ιδιότητες του Ibn Saad «1»). Εδώ βρίσκουμε τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν τον Biskute την έκφραση του Abu Bakr σαν να του έδινε πιστοποιητικό υγείας για αυτήν την έκφραση . . Βρίσκουμε σε μια άλλη θέση που λέει ένα άλλο όραμα, που είναι : ειρήνη σε αυτόν, του είπε : ~ Είδα αν έρθω μαζικά να περάσω τη Vagamtha στο στόμα μου και βρήκα τον πυρήνα Aztna Vlfeztha , μετά πήρα ένα άλλο Vagamtha όπου βρήκε ο πυρήνας Vlfeztha, και στη συνέχεια πήρε ένα τρίτο Vagamtha και βρήκε τον πυρήνα του Vlfeztha ~ , είπε ο Abu Bakr : Επιτρέψτε μου να το διασχίσω. Είπε : Αυτός είπε : « Σταυρό αυτό .» Είπε : Στον στρατό σας στάλθηκε για να χαιρετήσετε και να κερδίσετε, και θα ρίξουν έναν άνδρα, και θα τους ζητήσει στο καθήκον σας, και θα τους καλέσει . Είπε, ~ Ομοίως είπε ο βασιλιάς .~ Αφηγημένος από τον Αχμάντ στη Μουσσάντα, εδώ παρατήρησε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν του ζητήθηκε από τη Μέννα Αμπού Μπακρ να το διασχίσει, δεν κολακεύει την αλήθεια και δεν είχε γνώση της επινοητικότητας του Αμπού Μπακρ, δεν θα είχε συμφωνήσει σε ένα τύμπανο, και παρατήρησε εδώ ότι το είπε ο ευγενής Αγγελιοφόρος . Ώρα για τον Αμπού Μπακρ : «Ο Βασιλιάς είπε επίσης » , δώστε του μια μεγάλη μαρτυρία για την υγεία των λέξεων του . Κάποιος αν μπορούσατε να πείτε : ότι ο Αμπού Μπακρ, που ενέπνευσε αυτήν την επιστήμη, δεν υπάρχει χώρος για λάθος μαζί του, και να ανταποκριθεί σε αυτήν την άποψη ότι προς τον Αμπού Μπακρ και τον είδε, εδώ, αμαρτωλούς σε άλλο θέμα, και αυτό αποδεικνύει ότι αυτό η επιστήμη μαθαίνει, μπορεί να καταφέρει να μάθει εάν αποτύχει και μπορεί να κάνει λάθη . Δείτε αυτήν την άλλη θέση . Ο Ιμπν Αμπάς, μπορεί να είναι ευχαριστημένος από τον Αλλάχ που συνέβαινε ότι ένας άντρας ήρθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ, είπε : « Είδα απόψε σε ένα ονειρικό σκίαστρο « 1` Tnnzv `2` ghee, μέλι, και βλέπω ανθρώπους Ο Atkvvon, συμπεριλαμβανομένου του «3` Valmcetkther και ανεξάρτητος, και αν Αιτία ( 4` ) Πήγε από τη γη στον ουρανό και σας είδα ότι πήρατε τα χρήματα, τότε ένας άντρας πήρε πραγματικά μετά από εσάς, ένας άλλος άντρας τον πήρε πραγματικά, τότε ένας άλλος άντρας τον πήρε και τον έκοψε και έπειτα τον έφτασε . Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, ο πατέρας μου εσύ και ο Θεός με άφησαν ο Φλαμπράννα να του είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ : ~ Oabbarha ~ , και στο βραβείο μυθιστορήματος : « μέσω » είπε ο Αμπού Μπακρ : Το θόλο του Ισλάμ είναι . Όσο για το Αντέφ του μελιού και του γκι, το Κοράνι Hlaute Tntef Valmcetkther από το Κοράνι και το μέλλον . Ο λόγος που συνδέεται από τον ουρανό με τη γη, το δικαίωμα που εσείς τον παίρνει Vialik Θεός, μετά τον παίρνει ένας άντρας τον Viallo, μετά τον παίρνει έναν άλλο άντρα τον Viallo, μετά πάρτε τον έναν ma n θα τον κόψει και μετά τον συνδέει . μου είπε, Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ο πατέρας μου, σου πυροβολήθηκα ή μου έλειπε; και είπε ότι ο ειρήνης του Προφήτη ήταν : « Ήμουν μερικός και μου έλειπε; Ο Αμπού Μπακρ είπε : Από τον Θεό, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μου είπες τι έκανα λάθος; Είπε :« Μην ορκίζομαι », συμφώνησε . Crown με αυτό το σύγχρονο μακρά παύση που είναι : ότι Αμπού Μπακρ εδώ ήταν να μην βλάψει σε μερικά από τα λόγια του και έτσι ανταποκρίνεται σε έναν άνθρωπο που λέει : ότι Αμπού Μπακρ, ο οποίος εκφράζει την όραση ή την διορατικότητα και την έμπνευση δεν υπάρχει κανένας χώρος για την ιστορία για το μαρτύριο της έκφρασης, έχω μάθει το όραμα . Αυτός που ήταν μαζί του πριν από την προφητεία δεν ανέφερε τα οράματα έκφρασης από αυτούς . Μάλλον, κατά τη γνώμη μου, είναι απόφοιτοι του σχολείου του δασκάλου του έθνους, οι οποίοι ρωτούσαν τους όταν τους είδαν , και τους είπε συχνά καθώς περνούσε από εμάς : ~ Όποιος από εσάς είδε ένα όραμα .~ Όπως στο Sahih Muslim «2» , και οι άνθρωποι είπαν την επιστήμη : ότι τα οφέλη αυτής της ομιλίας : η επαγωγή να γνωρίζει το όραμα, και το ερώτημα για την ερμηνεία, και ο Προφήτης ειρήνη να τον διδάξει την ερμηνεία των οραμάτων και των αρετών , και το συμπεριλάβατε από τις ειδήσεις του αόρατου, αυτό γίνεται όπως βλέπετε καθημερινά από τον Προφήτη μαθήματα ειρήνης στον εαυτό του στα αυτιά των συντρόφων, στα οποία όχι μόνο διδάσκουν, αλλά διδάσκουν και συζητούν και εξηγούν και αναπτύσσουν , και ο Χόλα που διακρίνονται στην έκφραση των οραμάτων τους είναι ο Καλτλαμίβ στα χέρια του δασκάλου τους, μερικοί από τους οποίους υπερέβησαν στην επιστήμη της ερμηνείας, και μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν στη νομολογία, κάποιοι από αυτούς υπερέβησαν στην επιστήμη της κληρονομιάς και μερικοί από αυτούς υπερέβησαν στη σύγχρονη επιστήμη, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι υπάρχουν μερικοί από αυτούς που είναι εξαιρετικοί στην επιστήμη της έκφρασης . Και αν το αποδεχτούμε . Η θεωρητική θεωρία της μάθησης, καθώς και μπορεί να είναι ικανή στην εποχή μας ορισμένοι επιστήμονες στην επιστήμη της έκφρασης και Μπορούν αυτοί να μελετήσουν αυτήν την τέχνη σε άλλους, και αυτή η άποψη μπορεί να είναι ξένη σε κάποιους αυτής της επιστήμης ιδιαίτερα, αλλά ίσως ο Thrjhm αυτής της επιστήμης να μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία σαν να είναι μια μίμηση των αποστόλων και βρήκε αμηχανία Από αυτή την πλευρά , και από την άποψη του συγγραφέα ότι αυτή η γνώμη είναι μικρή και υποχρεώνει τους άλλους να κάνουν ό, τι δεν είναι απαραίτητο. Αυτό λέγεται σε εκείνους που παραβιάζουν αυτούς που προσπαθούν να ρωτήσουν για τα οράματα και να μάθουν την έκφραση. Ο Al-Nawawi είπε, σχολιάζοντας το Χαντίθ του Σαμάρα Μπιν Τζούντουμ : Αν ο Προφήτης προσευχόταν το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε: « Βλέπετε κάποιος ότι είχες όραμα χθες; » Αυτό περιλαμβάνει την επιθυμία να ρωτήσεις το όραμα και την πρωτοβουλία να το ερμηνεύσει και να το επιταχύνει στην αρχή της ημέρας, και περιλαμβάνει την επιτρεπόμενη ομιλία για τη γνώση και την ερμηνεία του οράματος και τα παρόμοια . Ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε ( 2/442 ) , σχολιάζοντας τον στίχο που ο Αλλάχ δίνει στον Γιουσούφ ερμηνείες συνομιλίες : ότι όπου αρχικά ήταν μια έκφραση οράματος, η επιστήμη της επιστημονικής έκφρασης αποστολή που ο Θεός την δίνει σε όποιον θέλει από τους σκλάβους του, και ότι η ανθρώπινη επιστήμη θα ανταμειφθεί κατά την εκπαίδευση και τη μάθηση . Και, επομένως , απέδειξε ότι ο Umar bin al – Khattab ζητούσε από τα κορίτσια της Umays να ονομάσουν Ktamip για την Taperalraaa ως Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). Σύμφωνα με τον Ibn Sa’d στις τάξεις (7 \ 124 ): Ο Saeed bin Musayyib επρόκειτο να εκφράσει το όραμα των ανθρώπων , και το πήρε από τα ονόματα του κοριτσιού Abu Bakr και πήρε τα ονόματα του πατέρα της και τον πήρε Abu Bakran Waller Sol Karim ειρήνη σε αυτόν . Ibn Abd al – Barr όπως στο boot ( 1/313 ) Σχολιάζοντας τη συνέντευξη Samra επίσης : Αυτή η hadeth δείχνει ότι προς τιμήν του επιστημονικού οράματος και των αρετών . Επειδή αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του ζήτησε μόνο να του το πει και να το μεταδώσει . Και έτσι ώστε οι σύντροφοι να ξέρουν πώς να μιλούν για την ερμηνεία του, και είπε ο Σεΐχης Μωάμεθ Ιμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ, όπως στη συλλογή των βιβλίων του ( 5/130 ), η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός ευλογεί με τον οποίο αυτός διαθήκες από τη λατρεία . Ο ίδιος επίσης δήλωσε (5 \ 143 ): Αποκάλυψη είναι μια αληθινή γνώση του Θεού αναφέρεται στο Κοράνι, και ειπώθηκε : δεν αντανακλά το όραμα μόνο είναι ένας από τους μελετητές Ptooelha, γιατί είναι η αποκάλυψη των τμημάτων . Έχει προειδοποιήσει τον Shatibi για το έλεος του Θεού στις εγκρίσεις (2 \ 415): ότι δεν υπάρχει πλεονέκτημα και καλυμμένο να του δοθεί η ειρήνη της Alnaa μόνο ως εξαιρούμενη, αλλά έχει δοθεί το μοντέλο του έθνους του, αυτό διδάσκει την εξωστροφή και ότι έδωσε την αποκάλυψη σε αυτόν, και στο έθνος του δόθηκε ένα όραμα Καλό . Ο Ιμπν Χάτζαρ είπε : προτρέποντας το όραμα της επιστημονικής εκπαίδευσης και την έκφρασή της στα αριστερά και την παράλειψη της ερώτησης και την κατάρα αρετή του τι πτυχιούχος περιλαμβάνουν την πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των αντικειμένων . Ε τα λόγια του . Αν λοιπόν ο μαθητής έχει τα εργαλεία αυτής της γνώσης της γνώσης του Κορανίου, της Σουντά, της γνώσης στην αραβική γλώσσα, των παροιμιών και των πρακτικών αυτής της γνώσης, τότε τι τον εμποδίζει να μάθει την έκφραση και μετά να την εκφράσει; Νομίζω ότι αυτό είναι ένα νόμιμο δικαίωμα και η γνώση είναι ευρεία και δεν περιβάλλεται από αυτήν, αλλά η άποψή μου πρέπει να είναι ένας μαθητής που είναι καλός σε αυτήν τη γνώση και είναι καλός να το εξάγει σε άλλους που είναι προικισμένοι από τον Θεό να απλοποιήσουν πληροφορίες και να τις διευκολύνει στους παραλήπτες. Δεν πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο για το κοινό που δεν διαθέτει τα εργαλεία αυτής της τέχνης από εκείνους που λύνουν για τον εαυτό τους και στερούνται Βασισμένο σε ένα φευγαλέο όνειρο . Εδώ είναι οι εικόνες απλού παράλογου μυαλού ορισμένων από αυτούς : Κάποια Παλαιστίνη έχει την αυλή του Μεγάλου Τζαμιού που περιμένει τον στρατό του Akhosv, ο οποίος θα έρθει το σπίτι του Θεού και θα καθαρίσει από το Tdnashm και έριξε αεροπλάνα και πέρασε συνταγές με βάση τα όνειρα και έτσι ο κατάλογος πηγαίνει on Θα αναρωτηθώ ότι το έθνος μας έχει γίνει έθνος ονείρων; Ακόμη και η λατρεία μπήκε σε όνειρα από την ευρύτερη πύλη της, κοιτάξτε τη Νύχτα της Δύναμης, την βρίσκετε καθορισμένη μέσω οραμάτων και κοιτάξτε τη φιλανθρωπία για να βρείτε το μεγαλύτερο κίνητρό της, λένε οι νεκροί σε αυτούς τους ανθρώπους ! Πολλοί άνθρωποι βλέπουν ότι η πόρτα της φιλανθρωπίας δεν ανοίγει έως ότου ο Itedk εξηγήσει το όνειρό του ότι πέφτει στην πόρτα . Θέλετε περισσότερα παραδείγματα και μεγαλύτερες φωτογραφίες; Από τον Θεό, μερικοί από αυτούς ρίχνουν μια γυναίκα με πορνεία εξαιτίας ενός ονείρου στο οποίο είδε μια γυναίκα, έτσι ένα μάθημα για τον εαυτό του διαβάζοντας μερικά βιβλία ότι είναι μοιχεία, οπότε την χώρισε ! Υπάρχουν ακόμη και εκείνοι που ισχυρίζονται ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ήρθε σε αυτόν σε ένα όνειρο και του διέταξε Nhah, και όταν συνειδητοποίησε τους ανθρώπους και άρχισε να εργάζεται όπως σε αυτά τα οράματα ! Το πρόγραμμα περιήγησης, για παράδειγμα, το Διαδίκτυο παρακολουθώντας τον κβαντικό θεό Il αναλύει και πραγματεύεται ότι περιήγησε και βρήκε με βάση ένα όραμα από εδώ ή εκεί, και ίσως αστεία αυτό που διάβασα επιβεβαιώνει ότι ο Mahdi ήταν προσκυνητής σε τέτοια και τέτοια, και το συμβάν μαχαίρωσε έναν προσκυνητή που φέρεται να τρυπάει ότι ο Αντίχριστος που χτίζει το όραμα την είδε τη νύχτα του συμβάντος ! Η συγγραφέας αναρωτιέται ένα σημαντικό ερώτημα : πότε να ξυπνήσει το έθνος των ονείρων της να το πάρει και να προσκολληθεί στην επιστήμη την εποχή της επιστήμης; Η επιστήμη έχει τις συνθήκες, τα εργαλεία και τις μεθόδους της, οι οποίες δεν μπορούν να ξεπεραστούν, γνωρίζοντας ότι η έκφραση της επιστήμης του Άσραφ δεν αξίζει κανένας άνθρωπος για να εκφράσει οράματα πρέπει να είναι γνώση του Κορανίου και των λέξεων του. Αν είδε ένα, για παράδειγμα, κάτι, πρέπει να εξετάσει πρώτα το Κοράνι, να βρει έναν σύνδεσμο μεταξύ του οράματος και της κατάστασης των στίχων που τα συνδέουν εδώ και να δώσει παραδείγματα : το πλοίο, για παράδειγμα, μπορεί να διασχίσει για να ξεφύγει από τα λόγια του Θεού Παντοδύναμος : Ο Παντοδύναμος είπε : « Σώσαμε αυτόν και τους ιδιοκτήτες του πλοίου » ( Spider : 15). Και το ξύλο μπορεί να περάσει από τους υποκριτές για το ρητό του Παντοδύναμου : « σαν να ήταν υποστηριγμένο ξύλο » (Al- Munafiqun : 4). Το βρέφος μπορεί να περάσει από τον εχθρό για το ρητό του Παντοδύναμου : « Έτσι τον πήραν οι Φαραώ, έτσι ώστε να έχουν έναν εχθρό και τη θλίψη . Και η στάχτη μπορεί να περάσει από τη μάταιη δράση του Παντοδύναμου λέγοντας : Η παραβολή εκείνων που απέρριψαν από τον Κύριό τους τις πράξεις τους ως στάχτη με την οποία ο άνεμος ενίσχυσε ( Ιμπραήμ : 18). Έτσι, ο Σουντάν, ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, έθεσε τις βασικές αρχές και κανόνες για αυτήν την τέχνη, και συνήθιζε να λέει στους Συντρόφους για τη λογοτεχνία και τους τύπους τους και τους ρώτησε για τα οράματά τους και τους εξέφρασε για αυτούς. . Παραδείγματα και πτυχές του έχουν αναφερθεί στις πτυχές του βιβλίου, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη επανάληψης, αλλά πρέπει να γνωρίζει εδώ ότι τα οράματα των προφητών είναι αλήθεια. Από τον Θεό, το καθήκον της εκτέλεσης στο πρόσωπό του, ή ανταποκρίνεται στην εικόνα των συμβόλων, και αυτά τα σύμβολα εξηγούνται από τον Αγγελιοφόρο, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , στους συντρόφους της, και στη συνέχεια τους παρακολουθούν να συνειδητοποιούνται ως απτά υλικά γεγονότα . Αυτή είναι μια από τις εμπειρίες που πέρασαν αυτοί οι σύντροφοι, οπότε επωφελήθηκαν από αυτό, και αργότερα, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε την προέλευση αυτής της τέχνης, ότι η εποχή της άνοιξης είναι μια από τις καλύτερες στιγμές για οράματα, με βάση το ρητό, ειρήνη και ευλογίες του Θεού να είναι πάνω του : « Όταν πλησιάζει ο χρόνος, το όραμα του πιστού δύσκολα ψέματα . ~ (1) Μουσουλμάνοι αφηγητές, και του έχω δείξει ότι το νόημά του είναι ίσο. Νύχτα και μέρα και αυτή η άνοιξη ξεχειλίζει . . Πρέπει επίσης να γνωρίζει τις αξίες των ανθρώπων που του λένε τα οράματά τους, οπότε το όραμα των απλών εργαζομένων δεν είναι το όραμα των ανθρώπων των θέσεων και των μελετητών, και πρέπει να γνωρίζει για τις χώρες, τα δόγματα και την εποχή του το όραμα . Ομοίως, πρέπει να γνωρίζει ότι τα λιοντάρια και τα πουλιά – εκτός από το σπάνιο – είναι στην έκφραση οι άντρες και ότι το σιτάρι, το κριθάρι, το μέλι, το μαλλί και ο σίδηρος είναι συχνά χρήματα, και έτσι αυτή η τέχνη έχει κανόνες και δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί. Αντίθετα, πρέπει να μελετηθεί και να μαθητευτεί στο χέρι του Majid που είναι τέλειο για εκείνους που θέλουν να μάθουν, και ο Θεός που ξέρω ….

…Και όποιος δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει ότι ταξιδεύει, τα χρήματά του έχουν φύγει ή ο θάνατός του ….

Όποιος βλέπει ότι η qiblah έχει εκτραπεί από τη θέση της σε άλλη πλευρά και ακολουθείται από αυτό, τότε με τρεις τρόπους ο βασιλιάς αλλάζει και ο οραματιστής κινείται προς την κατεύθυνση της κατεύθυνσης της qiblah και την εμφάνιση ενός βασιλιά από εκείνη την πλευρά και την κατάσχεσή του με έγκυρο συμβόλαιο. Αυτό συμβαίνει εάν οι άνθρωποι βλέπουν τους οπαδούς του. Προσεύχεται σε προορισμό διαφορετικό από το τσίμπημα ….

Εάν ένας πολυθεϊστής βλέπει ότι έχει γίνει μουσουλμάνος, ή βλέπει ότι προσεύχεται προς την κατεύθυνση της qiblah, ή αν βλέπει ότι ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο, τότε κατευθυνθείτε προς το Ισλάμ

Εάν βλέπει ότι δεν καθοδηγείται προς την κατεύθυνση της qiblah, τότε μπερδεύεται για το θέμα του. Εάν προσεύχεται σε κατεύθυνση διαφορετική από την κατεύθυνση της qiblah εκτός από το ότι έχει λευκά ρούχα ενώ διαβάζει σωστά το Κοράνι, το Χατζ θα είναι αρκετό . Γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Έτσι όποτε γυρίζουν, τότε ο Θεός αντιμετωπίζει .~…

Εάν είδε σαν να δέχεται έναν άγνωστο νεκρό, θα λάβει χρήματα από εκεί που δεν μετράται . Εάν δέχεται έναν γνωστό νεκρό, τότε επωφελείται από τους νεκρούς με τη γνώση ή τα χρήματά του . Αν έβλεπε ότι ήταν νεκρός γνωστός μπροστά του, θα λάβει καλό από τις συνέπειές του . Εάν δει έναν άγνωστο νεκρό μπροστά του, τότε αυτή είναι η αποδοχή της καλοσύνης από ένα μέρος που δεν ελπίζει ….

…Είναι αυτό που βλέπουμε σε ένα όνειρο οράματα , όνειρα , ή Alodgat , να είναι το χρώμα , ή μαύρο και άσπρο; Εάν κάποιος από εσάς εξετάσει αυτήν την ερώτηση και αναζητήσει μια απάντηση σε αυτήν, τότε μπορεί να αρχίσει να ψάχνει για μια απάντηση μέσω : Προσπαθώντας να ανακτήσει αυτό που είδε προηγουμένως στον ύπνο …. και μερικοί μπορεί να καταφέρουν να θυμηθούν . Άλλοι μπορεί να αποτύχουν . Αλλά σίγουρα θα πουν ότι δεν ξέρουμε αν αυτό που βλέπουμε σε χρώμα ή μαύρο και άσπρο . Λέω εδώ τη δική μου άποψη μέσω της έρευνας και της ερώτησης, ότι τα περισσότερα από αυτά που βλέπουμε είναι σε ασπρόμαυρο, και υπάρχουν λίγα οράματα στο χρώμα, και εκείνη τη στιγμή το χρώμα που ήρθε στο όνειρο έχει την ισχυρή του σημασία και υπάρχουν πολλά παραδείγματα που ήρθαν σε μένα, είτε κατά την παρουσίαση του προγράμματος ονείρου, είτε κατά τη διάρκεια της έκφρασής μου στις Δευτέρες ή τις Παρασκευές, στα οποία υπάρχει αναφορά στα χρώματα στα οράματα, αλλά αυτό που βρίσκεται στο Κοράνι ή στο Σούνταν βασίζεται αυτό, και υπάρχουν αποδείξεις για την ύπαρξη χρωμάτων σε ένα όνειρο, αυτό που ο Al-Tirmidhi περιέγραψε στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, κεφάλαιο για το τι ήρθε στο όραμα του Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, στην ισορροπία και τον Υδροχόο, σχετικά με την εξουσία του Aisha, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, ρωτήθηκε για ένα χαρτί, και ο Khadija του είπε : Πίστευε εσάς και ότι πέθανε πριν εμφανιστείτε, έτσι ο Messenger Ο Θεός, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, είπε : ( Τον έδειξα στο α ονειρευτείτε με λευκά ρούχα πάνω του, ακόμα κι αν ήταν από τους ανθρώπους του Hellfire. Θα είχε ντυθεί διαφορετικά .) Η παρουσία των χρωμάτων υποδηλώνεται επίσης από το Χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ, το οποίο ο Αλ Μπαχάρι ανέφερε στο Σαχχ, και μάλιστα τον τίτλο λέγοντας : Η πόρτα του πράσινου στο όνειρο και ο καταπράσινος κήπος , και το χαντίθ παρουσιάστηκε σε αυτό, και σε αυτό : Ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ πέρασε από έναν κύκλο στον οποίο ο Σαντ Μπιν Μαλίκ και ο Ιμπάν Ομάρ, και είπαν : αυτός είναι ένας άνθρωπος του λαού του Παραδείσου, είπα : κανένας αφηγητής δεν είπε, είπαν τέτοια και τέτοια, είπε : Αλελούγια ! Δεν έπρεπε να είπαν ό, τι δεν γνώριζαν, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος σε ένα πράσινο λιβάδι, και στηρίχτηκε ένα φιλέτο, και στο κεφάλι του υπήρχε ένα φιλί, και στο κάτω μέρος του ήταν πιο δίκαιος, και ήταν ο υπηρέτης, ή ο υπηρέτης, και του είπαν, οπότε χώρισα μέχρι που πήρα το βέλος . Το είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε: [Ο Αμπντουλάχ θα πεθάνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ] Αυτή η απόδειξη αποδεικνύει αυτό που αναφέρατε και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Ο Jaafar al-Sadiq al-Hilwah είπε: Υπάρχουν πολλά χρήματα και ένα ειλικρινές χρέος, και ένα κομμάτι από αυτό δείχνει την qiblah από τον γιο του και τον φίλο ή τον σύντροφό του, και το άλογο της χαλάρωσης είναι μια ωραία λέξη και το καλύτερο γλυκό είναι ότι το χρώμα του είναι λευκό, και ειπώθηκε ότι το όραμα της ξηρής γλυκύτητας από την άποψη της φράσης είναι αυτό που έχει αποκτήσει από τη συμπεριφορά του βασιλιά σε άλλους, και αν είναι κίτρινο, υπάρχει κάποια θλίψη σε αυτό, και για το χάος και τα παρόμοια, είναι επιτρεπόμενο προς το ζην, και ίσως το φιλί μιας γυναίκας και ενός ατόμου που είναι στεγνό είναι χρήμα που είναι δύσκολο και υγρό από αυτό είναι διαφορετικό σε αυτό και κάποιοι το μισούσαν επειδή περιέχει κιτρινωπό, και ειπώθηκε ότι δείχνει ασθένεια, και ειπώθηκε ότι είναι πολλά χρήματα και ένα καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα παιδί ή έναν εραστή, και ειπώθηκε ότι η Αλ-Καμπέισα ήταν μια ωραία και καλή συζήτηση για το θέμα της σύνταξης, καθώς και το μοντέλο και μεγάλο μέρος της δείχνει πολλά μέσα διαβίωσης στην εξουσία και εξουσιοδοτημένο Εάν δεν αγγίξετε φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτό σημαίνει απαγόρευση, ομιλία ή σουλτανάτο. Όσο για το τι είναι τοποθετημένο στη γλυκύτητα δείχνει το επιτρεπτό του Hassan Mlehat, και ειπώθηκε ότι ό, τι είναι φτιαγμένο από γλυκό, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιουδήποτε είδους, είτε πρόκειται για ζάχαρη, μέλι, μελάσα ή σιρόπι χαρουπιού, είναι αξιέπαινο , διατροφή, καλό και όφελος, ειδικά για εκείνους που το τρώνε, όπως για τη μελάσα, είναι χρήμα και όφελος ….

…Το σημείο του λατρευτή είναι όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι προσεύχεται προς τα ανατολικά, επειδή είναι ένας άντρας με φτωχή εκπαίδευση, πολλοί ξεθωριασμένοι, τολμηροί για αμαρτίες επειδή συμφώνησε με τους Εβραίους . Και αν το πρόσωπό του είναι προς ό, τι είναι δίπλα στα ανατολικά, τότε είναι άνθρωπος του καινοτόμου, και το ανατολικό είναι το τσίμπημα των Χριστιανών, και αν το πρόσωπό του από αυτό που ακολουθεί είναι το πίσω μέρος του Kaaba, τότε απέρριψε το Ισλάμ διαπράττοντας μια μεγάλη αμαρτία ή έναν ψεύτικο όρκο . Ή η συκοφαντία μιας γυναίκας που είναι παντρεμένη, και δεν αποφεύγει την ανηθικότητα, και οι Μάγοι έχουν επιτρέψει στον εαυτό τους να διαπράττουν κάθε απαγορευμένη ενέργεια . Εάν βλέπει ότι δεν γνωρίζει το φιλί, τότε είναι προκατειλημμένος στη θρησκεία του . Εάν βλέπει ότι προσεύχεται προς την Κάαμπα, τότε η θρησκεία του είναι δίκαιη ….

…Η μεθυσία βρίσκεται σε ένα όνειρο σημαίνει χαρά, θεραπεία από ασθένειες, εξαφάνιση ανησυχιών και αγωνίας και υλοποίηση ελπίδων . Το σημάδι της γυναίκας ήταν η Jalila Maliha . Και αν το αγόρι έδειχνε, ήταν ένδοξος, έξυπνος και επιστήμονας που μοιράστηκε κάθε τέχνη στην τέχνη του . Εάν τα αναφερόμενα χρήματα είναι επιτρεπτά και καλά . Εάν υποδεικνύεται από την επιστήμη, ήταν υγιής από αίρεση . Και η ζάχαρη δείχνει χρήματα . Και μια ζάχαρη είναι ένα φιλί από έναν εραστή ή ένα αγόρι . Και πολύ μεθυσμένος δείχνει μάχη και κουτσομπολιά . Ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος έλεγε, είπε : Δεν υπάρχει καλό να πουλάς ζάχαρη . Και η ζάχαρη των φυτών δείχνει την ειλικρίνεια στα λόγια και τις πράξεις, και μπορεί να υποδηλώνει την αύξηση των ασθενειών και τη θεραπεία τους, και ίσως την ανακούφιση και τη διαβίωση από την πλευρά των φυτών ή την κάθοδο της διαμέτρου ….

…Η τύφλωση είναι σε ένα όνειρο μια αυταπάτη στη θρησκεία και η τύφλωση είναι επίσης πλούσια. Όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός είναι πλούσιος και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός, ξεχνά το Κοράνι . Αν δει ότι κάποιος τον έχει τυφλώσει, τότε τον παραπλανά . Εάν ένας άπιστος δει ένα άτομο τυφλωμένο από αυτόν, θα αλλάξει την πεποίθησή του . Και ο τυφλός είναι ένας φτωχός που κάνει πράγματα που τον χτυπούν στη θρησκεία του . Και αν ένας άπιστος βλέπει ότι είναι τυφλός, τότε θα υποφέρει με θλίψη και βλάβη, ή πρόστιμο ή ανησυχία . Και αν δει ότι είναι τυφλός, τυλιγμένος με νέα ρούχα, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι τυφλός, τότε θα έχει μια μάχη ή ένα επιχείρημα, ή θα κερδίσει κρίση και γνώση της ιστορίας του Ισαάκ και του Ιακώβ, ειρήνη σε αυτούς και τους δύο . Και αν ένας τυφλός βλέπει ότι γυρίζει το φιλί, τότε κάνει λάθος . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι τυφλά, το πέπλο μεταξύ του και του Θεού θα καταστραφεί . Και όποιος είναι τυφλός έχει την όρασή του σε ένα όνειρο, θα γίνει φτωχός μετά τον πλούτο του, ή θα γίνει πλούσιος μετά τη φτώχεια του, ή έχει χάσει τα χρήματα ή τον γιο που είναι πολύτιμος γι ‘αυτόν . Η τύφλωση μπορεί να υποδηλώνει κώφωση, περιφρόνηση για τον κόσμο ή απόκρυψη των μυστικών . Η τύφλωση στον ξένο είναι απόδειξη ότι δεν επιστρέφει στην πατρίδα του . Η τύφλωση για τον κρατούμενο είναι μια διαφωνία και οι άνθρωποι δείχνουν έλεος στους τυφλούς και παίρνουν το χέρι του όπου θέλει ….

…Ένα φιλί είναι στο όνειρο μια όμορφη, άγνωστη γυναίκα . Εάν ένα άτομο κυνηγά πολύ νερό, τότε ωφελείται πολλά από τους άνδρες που συνδέονται με τον Σουλτάνο . Και το ακρωτήριο είναι ένας άντρας πολλών γυναικών και δείχνει χαρούμενους ανθρώπους . Όποιος τρώει σοβαρή σάρκα θα ντυθεί ….

…Αυτός είναι ο εγγυητής και εγγυητής, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει φόβο, και ίσως το ύψος του πεπρωμένου, της προεδρίας, της προόδου, της υπαγωγής του καλού και της απαγορευτικής κακίας . Ίσως έδειξε το φρύδι, τον πατέρα, τη μητέρα ή τον καθηγητή. Αν σε ένα όνειρο έγινε ιμάμης και προσευχόταν με ανθρώπους που κατευθύνονταν στην qiblah με πλήρη αγνότητα, ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο, σε αυτό, και αν άξιζε την κηδεμονία, την απόφαση, ή να αντιμετωπίσει ό, τι είναι ευεργετικό για τους ανθρώπους, ότι θα συμβεί σε αυτόν, και μπορεί να έχει εγγραφεί σε εγγύηση ή ομαδική χορηγία Ή συμμετείχε σε έναν λαό που ελπίζει για καλό από αυτούς, και αν είχε προσευχηθεί με άλλους ανθρώπους εκτός από την qiblah, πρόδωσε τους συντρόφους του και αγόρασε τις αιρέσεις του , και μπορεί να έχει διαπράξει κάτι απαγορευμένο και οι άνθρωποι τον ζητούν μαζί του, και όποιος βλέπει ότι διατάζει έναν λαό στην προσευχή, ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία προσαρμόζεται αφού το φιλί του είναι ίσιο, η προσευχή του έχει ολοκληρωθεί, ή αυτός παραγγέλνει τους ανθρώπους ή τους απαγορεύει . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί άγνωστους σε άγνωστο μέρος και δεν ξέρει τι να διαβάσει, τότε είναι προς τιμήν του θανάτου . Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι οδηγεί την προσευχή των ανδρών, τότε πεθαίνει επειδή δεν είναι κατάλληλη για την καθοδήγηση των προσευχών, έτσι είναι μόνο όταν πεθαίνει μπροστά τους όταν προσεύχονται πάνω της . Ομοίως, εάν βλέπει έναν άντρα που δεν ξέρει να ξέρει να προσεύχεται ή να απαγγέλλει, τότε οδηγεί έναν λαό, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ανθρώπους που στέκονται καθισμένοι, τότε δεν παραβιάζει τα δικαιώματά τους, αλλά είναι υπολείποντας τα δικαιώματά του, ή τα οράματά του υποδηλώνουν ότι αναλαμβάνει έναν άρρωστο άνθρωπο, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ στέκονται και κάθονται, τότε δεν συντομεύει Σε ένα θέμα που αναλαμβάνει, εάν προσεύχεται με ανθρώπους που στέκονται και καθισμένος, τότε ακολουθεί την εντολή των πλουσίων και των φτωχών, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ κάθονται, τότε είναι καταραμένοι από πνιγμό ή κλοπή ρούχων ή φτώχειας . Αν δει ότι προσεύχεται με γυναίκες, ακολουθεί την εντολή ενός αδύναμου λαού. Εάν η μητέρα του λαού είναι στο πλευρό του, ή ψέματα και φοράει λευκά ρούχα, και αρνείται τη θέση του, και δεν απαγγέλλει στην προσευχή του ή δεν λέει ταμπέρ, τότε θα πεθάνει και οι άνθρωποι προσεύχονται πάνω του . Εάν ο κυβερνήτης βλέπει τον εαυτό του να οδηγεί τον λαό, είναι απομονωμένος και τα χρήματά του εξαφανίζονται . Όποιος προσεύχεται με άνδρες και γυναίκες θα καταλήξει στην κρίση μεταξύ των ανθρώπων εάν αξίζει κάτι τέτοιο, διαφορετικά θα είναι σε θέση να μεσολαβήσει και να συμφιλιωθεί μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι έχει ολοκληρώσει την προσευχή με τον λαό, η εντολή του θα εκπληρωθεί, και εάν διακοπεί η προσευχή του, διακόπτεται η κηδεμονία του και δεν εφαρμόζονται οι αποφάσεις και τα λόγια του, και αν προσεύχεται μόνος του και οι άνθρωποι προσεύχονται μεμονωμένα, τότε είναι έξω . Και αν προσεύχεται μια περιττή προσευχή, εισάγει μια εγγύηση που δεν θα τον βλάψει, και εάν οι άνθρωποι τον έχουν κάνει ιμάμη, τότε θα κληρονομήσει μια κληρονομιά . Αν πιστεύει ότι οδηγεί ανθρώπους και δεν διαβάζει καλά, τότε ζητά κάτι και δεν το βρίσκει . Και όποιος προσεύχεται με έναν λαό στη στέγη, τότε θα κάνει καλό στους ανθρώπους και θα έχει φήμη όσον αφορά το δάνειο ή τη φιλανθρωπία του ….

…Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν άγνωστο άντρα και ο άγνωστος είναι νέος, τότε ο δράστης κατακτά έναν εχθρό . Ομοίως, εάν ο πληγέντας είναι γνωστός, ή υπάρχει διαφωνία, διαμάχη ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε ο δράστης αποκτά το αντικείμενο . Και αν η ταλαιπωρία είναι γνωστή και δεν υπάρχει σύγκρουση ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε το αντικείμενο της προσβάλλει το καλό του δράστη, ή το όνομά του, αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ή το αντίστοιχο ή μια από τις αιτίες αυτών . Εάν το θέμα είναι ένας άγνωστος σεΐχης, τότε ο σεΐχης είναι ο παππούς του και ό, τι είναι καλό στον παππού του, βελτιώνει τη σκέψη και την ανοχή του για αυτό . Ομοίως, αν βλέπει ότι φιλάει έναν άντρα ή κάνει σεξ μαζί του ή αναμιγνύεται μαζί του αφού αυτό είναι από την επιθυμία τους, τότε είναι σύμφωνο με αυτό που περιγράφεται στο γάμο, εκτός από το ότι είναι μικρότερο από αυτόν σε δύναμη και ποσότητα . Εάν βλέπει ότι δέχεται έναν άνθρωπο εκτός από το φιλί της επιθυμίας, τότε αυτός που κάνει το αντικείμενο επιτυγχάνει καλό και το αποδέχεται ως αποδοχή του . Ο άνθρωπος που είδε τον εαυτό του ένα αρνί : αύξησε τον Ννία . Και αν έβλεπε ότι γεννήθηκε από ένα αγόρι, τραυματίστηκε σοβαρά, και αν γεννήθηκε ένα σκλάβος, θα ήταν καλά, και έτσι αγοράζει το αγόρι και την υπηρέτρια ….

…Οι νεκροί είδαν ότι ο γάμος ήταν γνωστός : η επίδραση του ηθοποιού τον επηρεάζει καλύτερα από μια προσευχή ή έναν σύνδεσμο . Εάν βλέπει ότι παντρεύεται με την αγιότητα των νεκρών, τότε το θέμα φτάνει στο αντικείμενο με καλοσύνη, όπως φιλανθρωπία, τελετουργικό ή παρακλήσεις . Και αν δει ένα γνωστό νεκρό άτομο να παντρεύεται ζωντανό, φτάνει στην κλονισμένη γειτονιά που είναι καλύτερη από την κληρονομιά του αποθανόντος ή του κληρονόμου του ή του κληρονόμου του από τη γνώση ή κάτι άλλο . Το φιλί είναι το αντίθετο, γιατί το αντικείμενο σε αυτό πλήττει και δέχεται καλύτερα από το αντικείμενο ….

…Το μέλι είναι ένα ονειρικό χρήμα από κληρονομιά halal, ή χρήματα από λάφυρα ή συντροφιά . Το μέλι για τους λαούς της θρησκείας είναι η γλυκύτητα της θρησκείας, η απαγγελία του Κορανίου και οι πράξεις της δικαιοσύνης, και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου είναι ένας χαλασμένος τραυματισμός χωρίς κόπωση . Το μέλι είναι λίγη διαβίωση από ένα πρόσωπο που είναι κουρασμένο . Αν έβλεπε ότι ο ουρανός έβρεχε μέλι, υποδεικνύει τον Σαλαντίν . Ίσως το μέλι να δείχνει τη γλυκύτητα μιας γυναίκας ή ενός άνδρα, όπως περιείχε το Χαντίθ : μέχρι να δοκιμάσετε το μέλι του και να δοκιμάσει το δικό σας. Ίσως το μέλι να δείχνει ανησυχία, θλίψη, φθόνο και προφύλαξη από τις κλοπές των ζηλότυπων, επειδή το μέλι συλλέγει μύγες, σφήκες και μυρμήγκια . Το μέλι φιλτραρίστηκε με φωτιά που απελευθερώθηκε μετά από ταλαιπωρία, γεννήθηκε μετά το τέλος των μηνών του, και μια γυναίκα μετά το τέλος του iddat της, και χρήματα που μπορεί να διογκωθούν με zakat, γνώσεις που σώζονται από αίρεση και υποψίες, και καθοδήγηση που δεν είναι ακόμα παραπλανημένος . Το καθαρό μέλι είναι χρήμα . Και ειπώθηκε : Είναι χρήματα σε κόπωση . Το μέλι είναι μια θεραπεία για ασθένειες . Και ειπώθηκε : Η κατανάλωση μελιού δείχνει το αγκάλιασμα και το φιλί ενός αγαπημένου . Και όποιος τρώει ψωμί με μέλι, θα κερδίσει τα προς το ζην από τα λάφυρα ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε, το κομμάτι έρχεται σε πέντε πτυχές, ένα φιλί, καλές λέξεις, χρήματα, όφελος και το ποσό αυτού ….

…Και όποιος πιστεύει ότι φιλάει έναν άντρα ή έχει σεξουαλική επαφή μαζί του ή αναμιγνύεται μαζί του αναμιγνύεται με την επιθυμία, τότε η ερμηνεία του είναι σαν ερμηνεία του γάμου, εκτός του ότι είναι κατώτερος από αυτόν στην εξουσία, και εάν το φιλί δεν είναι με επιθυμία, τότε αυτός που κάνει το αποτέλεσμα είναι καλός ….

…Επικεφαλής Εάν βλέπετε το κεφάλι ενός ατόμου στο όνειρό σας, και είναι καλά διαμορφωμένο και καθαρό, τότε θα συναντήσετε άτομα με εξουσία και επιρροή που μπορούν να σας βοηθήσουν σε έργα μεγάλης σημασίας . Εάν ονειρευτήκατε το κεφάλι σας, θα απειληθείτε από νευρικότητα και εγκεφαλικά προβλήματα . Εάν δείτε ένα κεφάλι χωρισμένο από το σώμα του και είναι αιματηρό, θα αντιμετωπίσετε απογοητευτικές απογοητεύσεις και την καταστροφή των αγαπημένων σας ελπίδων και προσδοκιών . Εάν δείτε τον εαυτό σας με δύο ή περισσότερα κεφάλια, αυτό προβλέπει μια γρήγορη και ασυνήθιστη αύξηση της ζωής, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι το ύψος δεν είναι καλά εδραιωμένο . Εάν ονειρεύεστε ότι πονάει το κεφάλι σας, αυτό σημαίνει ότι θα υποφέρετε σε άγχος . Εάν ονειρευόσασταν ένα πρησμένο κεφάλι, τότε θα έχετε περισσότερα καλά παρά κακά στη ζωή σας . Εάν ονειρευόσασταν το κεφάλι ενός μωρού, θα σας περιμένουν πολλές απολαύσεις και αυτό σημαίνει επίσης οικονομική επιτυχία . Εάν ονειρευόσασταν το κεφάλι ενός τέρατος, αυτό σημαίνει ότι η φύση των επιθυμιών σας θα τρέξει σε χαμηλό επίπεδο και θα ασχοληθείτε μόνο με τις φυσικές απολαύσεις . Εάν πλένετε το κεφάλι σας, θα είναι ένα φιλί για εξέχοντες ανθρώπους λόγω της σοφίας και των καλών συμβουλών σας ….

Αν προσεύχεται προς το ηλιοβασίλεμα, δείχνει το κακό του δόγματος του και το θράσος του για αμαρτίες, γιατί είναι το φιλί των Εβραίων, και τόλμησαν να παρακολουθήσουν τις φάλαινες τα Σάββατά τους

…Ένα φιλί είναι στο όνειρο μια όμορφη, άγνωστη γυναίκα . Εάν ένα άτομο κυνηγά πολύ νερό, τότε ωφελείται πολλά από τους άνδρες που συνδέονται με τον Σουλτάνο . Και το ακρωτήριο είναι ένας άντρας πολλών γυναικών και δείχνει χαρούμενους ανθρώπους . Όποιος τρώει σοβαρή σάρκα θα ντυθεί ….

…Ο Δρ Jaafar al-Sadiq είπε: «Η ζάχαρη ερμηνεύεται με πέντε τρόπους ως γλυκές λέξεις, ένα φιλί, ένα όφελος, τα χρήματα και τα παιδιά όσο η μέθη »….

…Al-Aseedah : Είναι στενοχωρημένος από τον λόγο των υπαλλήλων του, και αν βλέπει σαν να τρώει κουάκερ, κεμπάπ ή αλ-φαλάτζι ενώ βρίσκεται στην προσευχή, τότε φιλά τη γυναίκα του ενώ νηστεύει . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Το είδα σαν να προσευχόμουν και να φάω κεμπάπ στην προσευχή, οπότε είπε : Το μανιτάρι είναι επιτρεπτό και δεν επιτρέπεται να το φάτε κατά τη διάρκεια της προσευχής, και φιλάτε τη γυναίκα σας ενώ εσείς νηστεύουν, οπότε μην το κάνετε . Όσο για τα khubis, είναι άθλιο και το υγρό μέρος είναι διαφορετικό. Μερικοί από αυτούς το σκέφτηκαν με αίμα σε κιτρινωπό . Και ανέφερε ότι δείχνει ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι πολλά χρήματα και καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα αγόρι ή έναν εραστή, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Khabees είναι καλές και ευχάριστες λέξεις στο θέμα του σύνταξη, και το ίδιο είναι το παράδειγμα του φούγκε και των κουμπαί που δείχνουν πολλά προς το ζην σε δύναμη και δύναμη όταν άγγιξαν τη φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτά υποδηλώνει απαγόρευση ή απαγόρευση. Ομιλία ή Σουλτανάτο ….

…Και όποιος βλέπει ότι εκτελεί την υποχρεωτική προσευχή και η προσευχή του έχει ολοκληρωθεί και το φιλί του ισιώσει, τότε η ανάγκη του εκπληρώνεται και φτάνει σε αυτό που περίμενε. Και αν δει ότι προσεύχεται τον Fajr, τότε έχει κερδίσει επιτρεπτή ή μια υπόσχεση που είναι καλή ή κακή, και αν βλέπει ότι προσεύχεται την προσευχή Dhuhr, θα νικήσει σε όλα όσα ζητά στο θέμα αυτού του κόσμου και το εξής. Εάν βλέπει ότι προσεύχεται την Παρασκευή, τότε θα ολοκληρώσει ό, τι θέλει και θα φτάσει σε αυτό που ελπίζει, και αν δει ότι προσεύχεται Asr, τότε είναι επιθυμία, αλλά μετά από δυσκολίες, και αν βλέπει ότι προσεύχεται Maghrib, τότε έχει περάσει το ζήτημα που ζήτησε από την άποψη του καλού ή του κακού, και αν δει ότι προσεύχεται δείπνο, μεταχειρίζεται τους συγγενείς του και του έρχεται Ευχαρίστηση και ειπώθηκε ότι του εξαπατά και κλαίει, Και μια προϋπόθεση σε αυτό που ανέφερε είναι ότι εκτελεί κάθε προσευχή εντελώς εγκαίρως, και αν υπάρχει μείωση ή αύξηση σε αυτήν, τότε είναι αντίθετο με αυτό που αναφέρθηκε και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται μια προσευχή που χάθηκε από αυτές τις προσευχές , τότε δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται λίγο στην προσευχή του, τότε ταξιδεύει και από εκείνος είδε ότι προσεύχεται μια περιττή νύχτα ή μέρα, οπότε κάνει μια δίκαιη πράξη. Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται ενώ το γελάει, τότε έχει πολύ απόσπαση της προσοχής από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται ενώ είναι junub ή σε μέρος όπου η προσευχή δεν επιτρέπεται, τότε έχει καταστρέψει τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται χωρίς πλύση, τότε αρρωσταίνει. Προσεύχεται ανατολικά ή δυτικά, καθώς παρεκκλίνει από το Ισλάμ και μπορεί να έχει αναφέρει τη σύζυγό του . Λέγεται ότι οι άνθρωποι του τζαμιού προσεύχονται σε άλλο εκτός από μια qiblah, και όποιος βλέπει έναν μελετητή που προσεύχεται χωρίς μια qiblah ή ενεργεί αντίθετα με την Sunnah , ή ότι προσεύχεται για την Κάαμπα έχει παραβιάσει τη Σαρία και ακολουθεί τις ιδιοτροπίες και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται στην έρημο, είτε ταξιδεύει είτε είναι Χατζ, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ένα από τα τρία τζαμιά, είναι απόδειξη ότι διπλασιασμός των μισθών του και αποδοχή των πράξεων του. Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ένα ζώο, είναι το περιστατικό τους, και όποιος βλέπει ότι η προσευχή έχασε το χρόνο της και δεν βρει μέρος για να την προσευχήσει σε ένα θέμα δυσκολίας…

…Και ζαχαροκάλαμο : η συχνότητα των λέξεων είναι κατάλληλη και επιθυμητή . Και μια ζάχαρη είναι το φιλί ενός εραστή ή ενός αγοριού . Και η ζάχαρη Alkther δείχνει τι ειπώθηκε και ειπώθηκε ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το ποτό πέμφιγκ δείχνει το φιλί ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Η κατανάλωση πεμφίγου έχει τέσσερις πτυχές: όφελος, εξυπηρέτηση, φιλί, εξυπηρέτηση των ριζών και απομάκρυνση της ταλαιπωρίας και της ανησυχίας ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το κομμάτι ζάχαρης είναι μια ωραία ομιλία ή ένα φιλί ….