…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Και όποιος βλέπει μια γραμμή στο μέτωπό του, εάν είναι χρωματισμένος, δείχνει ότι ένα παιδί έχει αποκτήσει όφελος . Και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του που δείχνει ότι η καλοσύνη επιτυγχάνεται και ότι είναι ευλογημένη με μαρτύριο, και αν είναι ένα σημάδι βασανιστηρίων, τότε η έκφρασή του είναι αντίθετη με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κρέμεται ένα καρβέλι στο μέτωπό του, χρειάζεται και χρειάζεται ….

Αν ένας άντρας δει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, δείχνει τη φτώχεια του,

Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι το μέτωπό του είναι εκτεθειμένο, δείχνει το εύρος της ζωής και την αύξηση της μοίρας και του κύρους »….

…Και όποιος βλέπει πόνο στο μέτωπό του που δεν μπορεί να παράγει από αυτό, θα πεθάνει νωρίτερα, και για την ακοή, είναι μειωμένη ικανότητα και διαβίωση ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι το μέτωπο εκτιμάται και αξίζει γιατί είναι το μέρος της προσκύνησης και μπορεί να υποδηλώνει το αγόρι ….

Και όποιος βλέπει ότι πονάει το μέτωπό του, θα χάσει το πρόσωπο και τη θέση του ….

…Ένα φιλί είναι σε ένα όνειρο η εξάλειψη της αναγκαιότητας και η νίκη επί του εχθρού . Όποιος βλέπει ότι φιλά έναν άντρα, θα κερδίσει την ανάγκη του . Αν δει ότι φίλησε ένα αγόρι, τότε υπάρχει αγάπη ανάμεσα σε αυτόν και τον πατέρα του αγοριού . Αν φιλήσει μια υπηρέτρια, είναι αλήθεια . Εάν δεχθεί δωρεάν, θα είναι ειλικρινής με τον άντρα της . Και αν ένας άνθρωπος της γνώσης αποδεχτεί μια ομορφιά, θα απαγγείλει τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον δέχεται, οι πράξεις του είναι αποδεκτές από τον Κύριό του . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν γνωστό νεκρό, επωφελείται από τους νεκρούς με γνώση που άφησε πίσω του, χρήματα που άφησε πίσω, ή τι έκανε στη ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται ένα άγνωστο νεκρό άτομο, θα κερδίσει χρήματα από έναν τρόπο που δεν ελπίζει, και αν τον φιλήσει είναι νεκρό, θα κερδίσει καλό από τους νεκρούς ή τα τακούνια του ….

…Όσο για το φιλί, όποιος βλέπει ότι φιλά μια στολισμένη γυναίκα ή κάνει σεξ μαζί της, τότε παντρεύεται μια γυναίκα της οποίας ο σύζυγος έχει πεθάνει, και επωφελείται από τα χρήματα και έναν γιο της, και γίνεται καλός εκείνο το έτος και ειπώθηκε ότι θέλει τον κόσμο. Και όποιος βλέπει έναν άνδρα να φιλάει και να κάνει σεξ μαζί του και να αναμιγνύεται μαζί του αναμιγνύεται με τη λαγνεία, τότε η ερμηνεία του είναι σαν μια ερμηνεία του γάμου, και αν όχι με την επιθυμία, τότε παίρνει το αποτέλεσμα καλό Και όποιος βλέπει ότι δέχεται έναν νεκρό , τότε η πορεία του γάμου προχωρά σε ερμηνεία και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι δέχεται έναν νεκρό με επιθυμία, τότε τον συνδέει με το καλό, και όποιος βλέπει ότι οι νεκροί τον φιλούν, φτάνει σε αυτόν από τα χρήματα αυτού νεκρός ή από τις πράξεις του είναι καλύτερος, και όποιος βλέπει ότι είναι μπροστά στα χέρια κάποιου, τότε ταπεινωμένος από αυτόν, καθώς και φιλώντας το γόνατο. Και ένας άνθρωπος και όποιος βλέπει ότι κάποιος είναι μπροστά στη γη, τότε είναι καλύτερο και υψηλότερο για το μέλλον για αυτόν και όποιος βλέπει ότι είναι μπροστά από το χέρι του αγαπημένου του, τότε είναι υποταγή και ταπείνωση σε αυτόν…

…Σκηνοθεσία : επιθυμία Fezfr ανάγκη, το αγόρι και φιλιά αγάπη μεταξύ του πατέρα του αγοριού και μεταξύ του προηγούμενου . Και φιλί την αγάπη του σκλάβου μεταξύ του επόμενου και του αφεντικού του . Αν έβλεπε σαν να ήταν μπροστά σε έναν κυβερνήτη στη θέση του . Και αν ένας σουλτάνος ​​ή ένας δικαστής το αποδεχτεί, ο σουλτάνος ​​ή ο δικαστής αποδέχεται τα λόγια του . Και αν ο Σουλτάνος ​​ή ο δικαστής τον φίλησαν, θα του έδινε ένα καλό, και αν είδε ότι ένας άντρας φιλούσε τα μάτια του, θα παντρευόταν ….

Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε σε αυτούς την ομορφιά και την καλοσύνη ήταν καλός στη θρησκεία του, και αν είδε μια διαφορά από αυτήν, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του »….

…Το μέτωπο σε ένα όνειρο είναι η παρουσία του ανθρώπου στους ανθρώπους και η εκτέλεση της εντολής του . Εάν βλέπει ένα ελάττωμα από ένα κάταγμα ή κάτι άλλο, τότε είναι μια μείωση του κύρους, του κύρους και της αποτελεσματικότητας της εντολής του . Εάν κάποιος βλέπει περισσότερα, ή λιγότερο, ή περισσότερα σε αυτό, τότε θα γεννηθεί γιός γι ‘αυτόν, ο οποίος θα επικρατήσει στο σπίτι του . Και όποιος βλέπει ότι το μέτωπό του είναι κατασκευασμένο από σίδερο, χαλκό ή πέτρα, αυτό αξίζει τον κόπο για την αστυνομία και τον οδηγό . Και όποιος βλέπει ένα άλλο στενό μέτωπο που είναι πιο στενό από το παρελθόν, τα ηθικά αυτού του ατόμου επιδεινώθηκαν μετά την καλοσύνη του, και αν το βλέπει ευρύτερο από ό, τι ήταν, το άτομο γίνεται ανόητο μετά από λογικό και αδαές μετά από γνώση . Ίσως το μέτωπο να υποδηλώνει πικρία και γενναιοδωρία . Αν βλέπει το μέτωπό του μαυρισμένο, αυτό υποδηλώνει πικρία και αρνείται τα δικαιώματα του Παντοδύναμου Θεού . Το καλό μέτωπο και το φως του είναι απόδειξη δαπανών και παρηγοριάς . Και ίσως το μέτωπο υποδεικνύει σε τι προσκύπτει ένα άτομο, όπως ένα χαλί ή κάτι άλλο, και αν είναι κατασκευασμένο από σίδερο ή πέτρα, υποδεικνύει επιμέλεια στην προσευχή ή την αγένεια . Και όποιος βλέπει μια πληγή ή πληγή στο μέτωπό του, τότε είναι υπερβολικός στην προσευχή του, ή αυτός που δεν ολοκληρώνει την προσκύνησή του ….

…Και όποιος βλέπει χειρουργική επέμβαση ή έλκος στο μέτωπό του, ή αυτό που αρνείται ενώ ξυπνά, είτε εξομολογείται στην προσευχή του είτε δεν έχει ολοκληρώσει την προσκύνησή του, και τον συναντούν με απαλά λόγια ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε σε ένα όραμα του μέτωπου ότι βασίζεται σε έξι πτυχές του κύρους, του πεπρωμένου, της υπερηφάνειας, του υψηλού καθεστώτος, της διαβίωσης και της ηγεσίας της ύπαρξης, και για τα δύο φρύδια, είναι η προστασία της θρησκείας ….

…Εάν είδε σαν να δέχεται έναν άγνωστο νεκρό, θα λάβει χρήματα από εκεί που δεν μετράται . Εάν δέχεται έναν γνωστό νεκρό, τότε επωφελείται από τους νεκρούς με τη γνώση ή τα χρήματά του . Αν έβλεπε ότι ήταν νεκρός γνωστός μπροστά του, θα λάβει καλό από τις συνέπειές του . Εάν δει έναν άγνωστο νεκρό μπροστά του, τότε αυτή είναι η αποδοχή της καλοσύνης από ένα μέρος που δεν ελπίζει ….

Εάν ένας πολυθεϊστής βλέπει ότι έχει γίνει μουσουλμάνος, ή βλέπει ότι προσεύχεται προς την κατεύθυνση της qiblah, ή αν βλέπει ότι ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο, τότε κατευθυνθείτε προς το Ισλάμ

Εάν βλέπει ότι δεν καθοδηγείται προς την κατεύθυνση της qiblah, τότε μπερδεύεται για το θέμα του. Εάν προσεύχεται σε κατεύθυνση διαφορετική από την κατεύθυνση της qiblah εκτός από το ότι έχει λευκά ρούχα ενώ διαβάζει σωστά το Κοράνι, το Χατζ θα είναι αρκετό . Γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~ Έτσι όποτε γυρίζουν, τότε ο Θεός αντιμετωπίζει .~…

Όποιος βλέπει ότι η qiblah έχει εκτραπεί από τη θέση της σε άλλη πλευρά και ακολουθείται από αυτό, τότε με τρεις τρόπους ο βασιλιάς αλλάζει και ο οραματιστής κινείται προς την κατεύθυνση της κατεύθυνσης της qiblah και την εμφάνιση ενός βασιλιά από εκείνη την πλευρά και την κατάσχεσή του με έγκυρο συμβόλαιο. Αυτό συμβαίνει εάν οι άνθρωποι βλέπουν τους οπαδούς του. Προσεύχεται σε προορισμό διαφορετικό από το τσίμπημα ….

…Μπροστά Αν ονειρευτήκατε ένα όμορφο και ομαλό μέτωπο, αυτό σημαίνει ότι θα εκτιμηθείτε πολύ λόγω των κρίσεών σας και των καλών σας συναλλαγών . Όσο για το άσχημο μέτωπο, αυτό σημαίνει δυστυχία στις προσωπικές σας υποθέσεις . Εάν περάσετε το χέρι σας πάνω από το μέτωπο του παιδιού σας, αυτό σημαίνει μια ειλικρινή φιλοφρόνηση από τους φίλους σας για τα δώρα ή την καλοσύνη των παιδιών σας . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι δέχεται το μέτωπο του εραστή της, τότε αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι ευχαριστημένο μαζί της λόγω των σχολίων του για την απερίσκεπτη συμπεριφορά της ….

…** Το όραμα του Khuzaymah bin Thabit σχετικά με την εξουσία του Umarah bin Khuzaymah bin Thabit που είπε ο πατέρας του : Είδα σε ένα όνειρο ότι προσκυνόμουν στο μέτωπο του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έτσι Ενημέρωσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, και είπε : ( Η ψυχή έλαβε την ψυχή και έπεισε τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη. Το κεφάλι του ήταν έτσι, έτσι έβαλε το μέτωπο στο μέτωπο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ….

…Ο Jaafar al-Sadiq al-Hilwah είπε: Υπάρχουν πολλά χρήματα και ένα ειλικρινές χρέος, και ένα κομμάτι από αυτό δείχνει την qiblah από τον γιο του και τον φίλο ή τον σύντροφό του, και το άλογο της χαλάρωσης είναι μια ωραία λέξη και το καλύτερο γλυκό είναι ότι το χρώμα του είναι λευκό, και ειπώθηκε ότι το όραμα της ξηρής γλυκύτητας από την άποψη της φράσης είναι αυτό που έχει αποκτήσει από τη συμπεριφορά του βασιλιά σε άλλους, και αν είναι κίτρινο, υπάρχει κάποια θλίψη σε αυτό, και για το χάος και τα παρόμοια, είναι επιτρεπόμενο προς το ζην, και ίσως το φιλί μιας γυναίκας και ενός ατόμου που είναι στεγνό είναι χρήμα που είναι δύσκολο και υγρό από αυτό είναι διαφορετικό σε αυτό και κάποιοι το μισούσαν επειδή περιέχει κιτρινωπό, και ειπώθηκε ότι δείχνει ασθένεια, και ειπώθηκε ότι είναι πολλά χρήματα και ένα καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα παιδί ή έναν εραστή, και ειπώθηκε ότι η Αλ-Καμπέισα ήταν μια ωραία και καλή συζήτηση για το θέμα της σύνταξης, καθώς και το μοντέλο και μεγάλο μέρος της δείχνει πολλά μέσα διαβίωσης στην εξουσία και εξουσιοδοτημένο Εάν δεν αγγίξετε φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτό σημαίνει απαγόρευση, ομιλία ή σουλτανάτο. Όσο για το τι είναι τοποθετημένο στη γλυκύτητα δείχνει το επιτρεπτό του Hassan Mlehat, και ειπώθηκε ότι ό, τι είναι φτιαγμένο από γλυκό, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιουδήποτε είδους, είτε πρόκειται για ζάχαρη, μέλι, μελάσα ή σιρόπι χαρουπιού, είναι αξιέπαινο , διατροφή, καλό και όφελος, ειδικά για εκείνους που το τρώνε, όπως για τη μελάσα, είναι χρήμα και όφελος ….

…Επικεφαλής Εάν βλέπετε το κεφάλι ενός ατόμου στο όνειρό σας, και είναι καλά διαμορφωμένο και καθαρό, τότε θα συναντήσετε άτομα με εξουσία και επιρροή που μπορούν να σας βοηθήσουν σε έργα μεγάλης σημασίας . Εάν ονειρευτήκατε το κεφάλι σας, θα απειληθείτε από νευρικότητα και εγκεφαλικά προβλήματα . Εάν δείτε ένα κεφάλι χωρισμένο από το σώμα του και είναι αιματηρό, θα αντιμετωπίσετε απογοητευτικές απογοητεύσεις και την καταστροφή των αγαπημένων σας ελπίδων και προσδοκιών . Εάν δείτε τον εαυτό σας με δύο ή περισσότερα κεφάλια, αυτό προβλέπει μια γρήγορη και ασυνήθιστη αύξηση της ζωής, αλλά οι πιθανότητες είναι ότι το ύψος δεν είναι καλά εδραιωμένο . Εάν ονειρεύεστε ότι πονάει το κεφάλι σας, αυτό σημαίνει ότι θα υποφέρετε σε άγχος . Εάν ονειρευόσασταν ένα πρησμένο κεφάλι, τότε θα έχετε περισσότερα καλά παρά κακά στη ζωή σας . Εάν ονειρευόσασταν το κεφάλι ενός μωρού, θα σας περιμένουν πολλές απολαύσεις και αυτό σημαίνει επίσης οικονομική επιτυχία . Εάν ονειρευόσασταν το κεφάλι ενός τέρατος, αυτό σημαίνει ότι η φύση των επιθυμιών σας θα τρέξει σε χαμηλό επίπεδο και θα ασχοληθείτε μόνο με τις φυσικές απολαύσεις . Εάν πλένετε το κεφάλι σας, θα είναι ένα φιλί για εξέχοντες ανθρώπους λόγω της σοφίας και των καλών συμβουλών σας ….

…Αυτός είναι ο εγγυητής και εγγυητής, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει φόβο, και ίσως το ύψος του πεπρωμένου, της προεδρίας, της προόδου, της υπαγωγής του καλού και της απαγορευτικής κακίας . Ίσως έδειξε το φρύδι, τον πατέρα, τη μητέρα ή τον καθηγητή. Αν σε ένα όνειρο έγινε ιμάμης και προσευχόταν με ανθρώπους που κατευθύνονταν στην qiblah με πλήρη αγνότητα, ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο, σε αυτό, και αν άξιζε την κηδεμονία, την απόφαση, ή να αντιμετωπίσει ό, τι είναι ευεργετικό για τους ανθρώπους, ότι θα συμβεί σε αυτόν, και μπορεί να έχει εγγραφεί σε εγγύηση ή ομαδική χορηγία Ή συμμετείχε σε έναν λαό που ελπίζει για καλό από αυτούς, και αν είχε προσευχηθεί με άλλους ανθρώπους εκτός από την qiblah, πρόδωσε τους συντρόφους του και αγόρασε τις αιρέσεις του , και μπορεί να έχει διαπράξει κάτι απαγορευμένο και οι άνθρωποι τον ζητούν μαζί του, και όποιος βλέπει ότι διατάζει έναν λαό στην προσευχή, ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία προσαρμόζεται αφού το φιλί του είναι ίσιο, η προσευχή του έχει ολοκληρωθεί, ή αυτός παραγγέλνει τους ανθρώπους ή τους απαγορεύει . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί άγνωστους σε άγνωστο μέρος και δεν ξέρει τι να διαβάσει, τότε είναι προς τιμήν του θανάτου . Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι οδηγεί την προσευχή των ανδρών, τότε πεθαίνει επειδή δεν είναι κατάλληλη για την καθοδήγηση των προσευχών, έτσι είναι μόνο όταν πεθαίνει μπροστά τους όταν προσεύχονται πάνω της . Ομοίως, εάν βλέπει έναν άντρα που δεν ξέρει να ξέρει να προσεύχεται ή να απαγγέλλει, τότε οδηγεί έναν λαό, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ανθρώπους που στέκονται καθισμένοι, τότε δεν παραβιάζει τα δικαιώματά τους, αλλά είναι υπολείποντας τα δικαιώματά του, ή τα οράματά του υποδηλώνουν ότι αναλαμβάνει έναν άρρωστο άνθρωπο, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ στέκονται και κάθονται, τότε δεν συντομεύει Σε ένα θέμα που αναλαμβάνει, εάν προσεύχεται με ανθρώπους που στέκονται και καθισμένος, τότε ακολουθεί την εντολή των πλουσίων και των φτωχών, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ κάθονται, τότε είναι καταραμένοι από πνιγμό ή κλοπή ρούχων ή φτώχειας . Αν δει ότι προσεύχεται με γυναίκες, ακολουθεί την εντολή ενός αδύναμου λαού. Εάν η μητέρα του λαού είναι στο πλευρό του, ή ψέματα και φοράει λευκά ρούχα, και αρνείται τη θέση του, και δεν απαγγέλλει στην προσευχή του ή δεν λέει ταμπέρ, τότε θα πεθάνει και οι άνθρωποι προσεύχονται πάνω του . Εάν ο κυβερνήτης βλέπει τον εαυτό του να οδηγεί τον λαό, είναι απομονωμένος και τα χρήματά του εξαφανίζονται . Όποιος προσεύχεται με άνδρες και γυναίκες θα καταλήξει στην κρίση μεταξύ των ανθρώπων εάν αξίζει κάτι τέτοιο, διαφορετικά θα είναι σε θέση να μεσολαβήσει και να συμφιλιωθεί μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι έχει ολοκληρώσει την προσευχή με τον λαό, η εντολή του θα εκπληρωθεί, και εάν διακοπεί η προσευχή του, διακόπτεται η κηδεμονία του και δεν εφαρμόζονται οι αποφάσεις και τα λόγια του, και αν προσεύχεται μόνος του και οι άνθρωποι προσεύχονται μεμονωμένα, τότε είναι έξω . Και αν προσεύχεται μια περιττή προσευχή, εισάγει μια εγγύηση που δεν θα τον βλάψει, και εάν οι άνθρωποι τον έχουν κάνει ιμάμη, τότε θα κληρονομήσει μια κληρονομιά . Αν πιστεύει ότι οδηγεί ανθρώπους και δεν διαβάζει καλά, τότε ζητά κάτι και δεν το βρίσκει . Και όποιος προσεύχεται με έναν λαό στη στέγη, τότε θα κάνει καλό στους ανθρώπους και θα έχει φήμη όσον αφορά το δάνειο ή τη φιλανθρωπία του ….

…Al-Aseedah : Είναι στενοχωρημένος από τον λόγο των υπαλλήλων του, και αν βλέπει σαν να τρώει κουάκερ, κεμπάπ ή αλ-φαλάτζι ενώ βρίσκεται στην προσευχή, τότε φιλά τη γυναίκα του ενώ νηστεύει . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Το είδα σαν να προσευχόμουν και να φάω κεμπάπ στην προσευχή, οπότε είπε : Το μανιτάρι είναι επιτρεπτό και δεν επιτρέπεται να το φάτε κατά τη διάρκεια της προσευχής, και φιλάτε τη γυναίκα σας ενώ εσείς νηστεύουν, οπότε μην το κάνετε . Όσο για τα khubis, είναι άθλιο και το υγρό μέρος είναι διαφορετικό. Μερικοί από αυτούς το σκέφτηκαν με αίμα σε κιτρινωπό . Και ανέφερε ότι δείχνει ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι πολλά χρήματα και καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα αγόρι ή έναν εραστή, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Khabees είναι καλές και ευχάριστες λέξεις στο θέμα του σύνταξη, και το ίδιο είναι το παράδειγμα του φούγκε και των κουμπαί που δείχνουν πολλά προς το ζην σε δύναμη και δύναμη όταν άγγιξαν τη φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτά υποδηλώνει απαγόρευση ή απαγόρευση. Ομιλία ή Σουλτανάτο ….

…Και όποιος βλέπει ότι εκτελεί την υποχρεωτική προσευχή και η προσευχή του έχει ολοκληρωθεί και το φιλί του ισιώσει, τότε η ανάγκη του εκπληρώνεται και φτάνει σε αυτό που περίμενε. Και αν δει ότι προσεύχεται τον Fajr, τότε έχει κερδίσει επιτρεπτή ή μια υπόσχεση που είναι καλή ή κακή, και αν βλέπει ότι προσεύχεται την προσευχή Dhuhr, θα νικήσει σε όλα όσα ζητά στο θέμα αυτού του κόσμου και το εξής. Εάν βλέπει ότι προσεύχεται την Παρασκευή, τότε θα ολοκληρώσει ό, τι θέλει και θα φτάσει σε αυτό που ελπίζει, και αν δει ότι προσεύχεται Asr, τότε είναι επιθυμία, αλλά μετά από δυσκολίες, και αν βλέπει ότι προσεύχεται Maghrib, τότε έχει περάσει το ζήτημα που ζήτησε από την άποψη του καλού ή του κακού, και αν δει ότι προσεύχεται δείπνο, μεταχειρίζεται τους συγγενείς του και του έρχεται Ευχαρίστηση και ειπώθηκε ότι του εξαπατά και κλαίει, Και μια προϋπόθεση σε αυτό που ανέφερε είναι ότι εκτελεί κάθε προσευχή εντελώς εγκαίρως, και αν υπάρχει μείωση ή αύξηση σε αυτήν, τότε είναι αντίθετο με αυτό που αναφέρθηκε και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται μια προσευχή που χάθηκε από αυτές τις προσευχές , τότε δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται λίγο στην προσευχή του, τότε ταξιδεύει και από εκείνος είδε ότι προσεύχεται μια περιττή νύχτα ή μέρα, οπότε κάνει μια δίκαιη πράξη. Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται ενώ το γελάει, τότε έχει πολύ απόσπαση της προσοχής από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται ενώ είναι junub ή σε μέρος όπου η προσευχή δεν επιτρέπεται, τότε έχει καταστρέψει τη θρησκεία, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται χωρίς πλύση, τότε αρρωσταίνει. Προσεύχεται ανατολικά ή δυτικά, καθώς παρεκκλίνει από το Ισλάμ και μπορεί να έχει αναφέρει τη σύζυγό του . Λέγεται ότι οι άνθρωποι του τζαμιού προσεύχονται σε άλλο εκτός από μια qiblah, και όποιος βλέπει έναν μελετητή που προσεύχεται χωρίς μια qiblah ή ενεργεί αντίθετα με την Sunnah , ή ότι προσεύχεται για την Κάαμπα έχει παραβιάσει τη Σαρία και ακολουθεί τις ιδιοτροπίες και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται στην έρημο, είτε ταξιδεύει είτε είναι Χατζ, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ένα από τα τρία τζαμιά, είναι απόδειξη ότι διπλασιασμός των μισθών του και αποδοχή των πράξεων του. Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ένα ζώο, είναι το περιστατικό τους, και όποιος βλέπει ότι η προσευχή έχασε το χρόνο της και δεν βρει μέρος για να την προσευχήσει σε ένα θέμα δυσκολίας…

…Οι νεκροί είδαν ότι ο γάμος ήταν γνωστός : η επίδραση του ηθοποιού τον επηρεάζει καλύτερα από μια προσευχή ή έναν σύνδεσμο . Εάν βλέπει ότι παντρεύεται με την αγιότητα των νεκρών, τότε το θέμα φτάνει στο αντικείμενο με καλοσύνη, όπως φιλανθρωπία, τελετουργικό ή παρακλήσεις . Και αν δει ένα γνωστό νεκρό άτομο να παντρεύεται ζωντανό, φτάνει στην κλονισμένη γειτονιά που είναι καλύτερη από την κληρονομιά του αποθανόντος ή του κληρονόμου του ή του κληρονόμου του από τη γνώση ή κάτι άλλο . Το φιλί είναι το αντίθετο, γιατί το αντικείμενο σε αυτό πλήττει και δέχεται καλύτερα από το αντικείμενο ….

…Ένα φιλί είναι στο όνειρο μια όμορφη, άγνωστη γυναίκα . Εάν ένα άτομο κυνηγά πολύ νερό, τότε ωφελείται πολλά από τους άνδρες που συνδέονται με τον Σουλτάνο . Και το ακρωτήριο είναι ένας άντρας πολλών γυναικών και δείχνει χαρούμενους ανθρώπους . Όποιος τρώει σοβαρή σάρκα θα ντυθεί ….

…Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν άγνωστο άντρα και ο άγνωστος είναι νέος, τότε ο δράστης κατακτά έναν εχθρό . Ομοίως, εάν ο πληγέντας είναι γνωστός, ή υπάρχει διαφωνία, διαμάχη ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε ο δράστης αποκτά το αντικείμενο . Και αν η ταλαιπωρία είναι γνωστή και δεν υπάρχει σύγκρουση ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε το αντικείμενο της προσβάλλει το καλό του δράστη, ή το όνομά του, αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ή το αντίστοιχο ή μια από τις αιτίες αυτών . Εάν το θέμα είναι ένας άγνωστος σεΐχης, τότε ο σεΐχης είναι ο παππούς του και ό, τι είναι καλό στον παππού του, βελτιώνει τη σκέψη και την ανοχή του για αυτό . Ομοίως, αν βλέπει ότι φιλάει έναν άντρα ή κάνει σεξ μαζί του ή αναμιγνύεται μαζί του αφού αυτό είναι από την επιθυμία τους, τότε είναι σύμφωνο με αυτό που περιγράφεται στο γάμο, εκτός από το ότι είναι μικρότερο από αυτόν σε δύναμη και ποσότητα . Εάν βλέπει ότι δέχεται έναν άνθρωπο εκτός από το φιλί της επιθυμίας, τότε αυτός που κάνει το αντικείμενο επιτυγχάνει καλό και το αποδέχεται ως αποδοχή του . Ο άνθρωπος που είδε τον εαυτό του ένα αρνί : αύξησε τον Ννία . Και αν έβλεπε ότι γεννήθηκε από ένα αγόρι, τραυματίστηκε σοβαρά, και αν γεννήθηκε ένα σκλάβος, θα ήταν καλά, και έτσι αγοράζει το αγόρι και την υπηρέτρια ….

…Ένα φιλί είναι στο όνειρο μια όμορφη, άγνωστη γυναίκα . Εάν ένα άτομο κυνηγά πολύ νερό, τότε ωφελείται πολλά από τους άνδρες που συνδέονται με τον Σουλτάνο . Και το ακρωτήριο είναι ένας άντρας πολλών γυναικών και δείχνει χαρούμενους ανθρώπους . Όποιος τρώει σοβαρή σάρκα θα ντυθεί ….

…Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του διάσπαρτα μέχρι το φαλάκρα, φοβάται ότι τα χρήματά του θα φύγουν και η παρουσία του θα πέσει στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει μια φαλακρή γυναίκα, δείχνει κάτι με δίκη . Και όποιος το βλέπει σαν να είναι πολύ μεγάλος, ένα μέρος του κεφαλαίου του αφεντικού του θα φύγει και θα πληγεί από έλλειψη εξουσίας ή εξουσίας . Και ειπώθηκε ότι αν ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος είχε χρέος, πλήρωσε το χρέος του . Και όποιος το βλέπει σαν να χτυπάει, τότε αναζητά τα χρήματα του αφεντικού του, δεν επωφελείται από αυτό, παίρνει μόνο πρόβλημα από αυτόν, και η γυναίκα της Καραά είναι άγονη χρονιά . Η βλάβη στο ναό δείχνει τη βλάβη σε χρήματα . Και η ασθένεια στο μέτωπο, μια μείωση του πλούτου ….