…Η βλασφημία είναι σε ένα όνειρο η προστασία του χρέους, οπότε όποιος βλέπει σε αυτήν την ομορφιά και την καλοσύνη είναι στο χρέος . Και όποιος είδε ότι τα χείλη των ματιών του έγιναν λευκά, αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια που τον επηρεάζει στο κεφάλι, τα μάτια ή τα αυτιά . Ή κώφωση ….

…Όποιος βλέπει ότι αυτός ή αυτή ή κάποιος άλλος αποκάλυψε ένα θέμα σε αυτόν ή σε κάποιον άλλο στα χείλη ενός γνωστού βασιλιά που δεν το αμφιβάλλει, τότε το εκφράζει με έξι τρόπους : το αναθέτει αυτό που σωστά ενημερώνεται από τον λέγοντας για τον Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δείχνοντας το νόημά του για αυτό, και το δεύτερο να του αναθέσει μια εντολή ή την άφιξη ειδήσεων από τον Σουλτάνο μέσω της γλώσσας Wasta, τότε η είδηση ​​εξετάζεται και εκφράζει ό, τι εμφανίζεται από ό, τι ειπώθηκε στον θεατή, και το τρίτο είναι υψηλό και υψηλό καθεστώς, αξιοπρέπεια και Iqbal. Από τον Παντοδύναμο Θεό και το αλάθητο ….

…Η εμφάνιση των νεκρών δείχνει βραχυπρόθεσμα; Το να βλέπεις τους νεκρούς γενικά, ή να βλέπεις κάποιον που πέθανε ειδικά για τον αιτούντα δεν υποδηλώνει την επικείμενη προθεσμία, και δεν επιτρέπεται σε κανέναν να το πει αυτό, ούτε να το πιστέψει, και εκπλήσσομαι σε εκείνους που τρομοκρατούν τους ανθρώπους, και ισχυριστείτε ότι ορισμένα οράματα σχετίζονται με τις προθεσμίες τους ! Ο θάνατος είναι δικαίωμα και όλοι οι άνθρωποι θα μπουν στην πόρτα του, αλλά κανείς δεν το ξέρει αυτό εκτός από τον Θεό, και δεν υπάρχει στενός βασιλιάς ούτε αγγελιοφόρος προφήτης, και αυτό είναι ένα από τα θέματα που ο Θεός επικαλέστηκε με τη γνώση του, και αυτό αποδεικνύεται με τα λόγια του Παντοδύναμου : [Ο Θεός έχει γνώση της ώρας, και κατεβαίνει τη βροχή και ξέρει τι είναι στη μήτρα και τι είναι μια ψυχή ξέρει τι θα κερδίσει αύριο, και καμία ψυχή δεν ξέρει σε ποια χώρα θα πεθάνει, γιατί ο Θεός ξέρει καλύτερα . ] Luqman : 34 μπορεί να ειπωθεί ότι ο Ομάρ μπορεί να είναι ευχαριστημένος με τον Αλλάχ είδε τρία κλικ Decca να κάνει κλικ, Fbrha το θάνατό του μετά από τρία, ή να τον σκοτώσει από έναν αλλοδαπό, και να απαντήσει σε αυτό το μυθιστόρημα, εάν είναι αλήθεια, ότι ο Omar ήταν εμπνευσμένος? Η αλήθεια βασίζεται στα χείλη του και το Κοράνι συμφώνησε μαζί του σε έξι σημεία. Ποιος ανάμεσά μας ή εκείνοι που το εκφράζουν ως Ομάρ; Εάν ο βασιλιάς του οράματος δεν γνωρίζει την ημερομηνία του θανάτου, τότε μην πιστεύετε αν κάποιος έρχεται σε σας και σας τρομάζει με νέα για την ώρα του θανάτου σας, μέσω ενός οράματος που είδατε, να είστε σίγουροι και να αναπνέετε ….

…Η κοιλιά του ήταν ένα καράβι, η καρδιά του ήταν το κεφάλι του, τα στόματά του ήταν οι υπηρέτες του, ο πνεύμονας του ξεριζώθηκε, οι λαιμοί του έγιναν, τα χείλη του ήταν οι αστράγαλοί του, τα πλευρά του ήταν τα τείχη του, η σάρκα του ήταν τα πιάτα του, το δέρμα του ήταν οι ταλαιπωρίες του και το χώμα του . Όποιος βλέπει το στομάχι του σπασμένο, τα έντερα του ρέουν, τα έντερα του διασκορπίζονται και τα πλευρά του διάσπαρτα, το πλοίο του είναι κατεστραμμένο . Η κοιλιά εκείνου που δεν έχει πλοίο μπορεί να δείχνει στο μαγαζί του στο οποίο προέρχεται το κέρδος και από το οποίο βγαίνει η διατροφή και η απώλεια . Και το στομάχι του είναι η τσάντα του και το γέμισμα των αγαθών του, και η πλήρωση του στομάχου του μπορεί να υποδηλώνει τον θαμμένο πλούτο του, και από αυτό λέγεται ότι οι θησαυροί είναι τα συκώτια της γης ….

…Εάν χρησιμοποιείτε κραγιόν σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι θα καταφύγετε σε εξαπατήσεις και απατηλές μεθόδους για να φτάσετε αυτό που επιθυμείτε . Εάν βλέπετε άλλους να το χρησιμοποιούν, γνωρίζετε ότι υπάρχουν άτομα κοντά σας που σας εξαπατούν και σας εκμεταλλεύονται . Εάν δείτε κραγιόν στα χέρια σας ή στα ρούχα σας, θα εμπλακείτε σε μια πλοκή . Εάν το κραγιόν πέσει από τα χείλη σας σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει την ταπείνωσή σας μπροστά στους ανταγωνιστές σας . Θα χάσετε επίσης το άτομο που σας αγαπά αφού ενεργείτε καλλιτεχνικά μπροστά του ….

…Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Ο Ραμιάα Μπιν Νασρ, βασιλιάς της Υεμένης, ήταν μεταξύ των βασιλιάδων . Ο Altbabah και είδε το όραμα της αύρας του και της Feza, δεν άφησε έναν ιερέα, ούτε έναν μάγο ούτε τον Aaiva ούτε έναν αστρολόγο από τους λαούς του βασιλείου του, αλλά τον μεγάλωσε και τους είπε , είδα ένα όραμα Hltinay και Fezat και τους είπαν μένα και Ptooelha , είπαν να τον : Aqssa θα σας ενημερώσουμε Ptooelha , είπε : σας είπα ότι δεν καθησυχάσει αυτός που είπε για την ερμηνεία της, γιατί ήξερε μόνο η ερμηνεία του, πριν αυτός του είπε γι ‘αυτό , και ένα από τα του είπαν : Αν ο βασιλιάς το θέλει αυτό, τότε πρέπει να μου στείλει ένα επίπεδο και δεν είναι ένας από αυτούς που είναι πιο γνωστός από αυτούς. Του λένε για αυτό . Εκείνος ρώτησε γι ‘αυτό , γι’ αυτό έστειλε τους, και ήρθε σ ‘αυτόν, πριν κοπεί και του είπε : Είδα ένα όραμα που με εξέπληξε και τον αποτροπιασμό του για αυτό, έτσι μου είπε γι’ αυτό, γιατί αν μπορώ να χτυπήσει, Θα το ερμηνεύσω. Είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι , και έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε άτομο έφαγε ένα κρανίο από αυτό , ο βασιλιάς του είπε : Τι μου έλειπε από αυτό, O Satih, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin της Hanash να Thbtun γης γαλοπούλα , Vlimlkn μεταξύ Abyan να Γέρασα , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου Πτυχή αυτό που μας σβουνιά αντικείμενο είναι βλαβερός πότε θα , Avi Ζαμάνη αυτό ή μετά; Είπε : ακόμη και μετά από περισσότερα από εξήντα ή εβδομήντα Λάκεν , τα χρόνια του Αμαντάν , είπε : Ελευθερία από τον βασιλιά τους ή διακοπή; Είπε : Όχι, αλλά διακόπτεται για μερικά εβδομήντα χρόνια , τότε σκοτώνονται και δραπετεύονται από αυτό . Ο ίδιος είπε : Και ποιος έρχεται μετά από αυτό που σκοτώνει και ωθεί το ‘αυτούς; Είπε : Ακολουθεί ο Iram bin Dhi Yazan , ο οποίος βγαίνει από το Aden , και δεν αφήνει κανένα από αυτά με τον όρκο . Ο ίδιος είπε : Είναι ότι από την αρχή του ή να αποκοπεί; Είπε : Όχι, αλλά είναι κομμένο . Ο ίδιος είπε : Ποιος θα το κόψει; Είπε : Ένας έξυπνος προφήτης , στον οποίο προέρχεται η αποκάλυψη από τον Ύπατο. Είπε : Ποιος είναι αυτός ο Προφήτης; Είπε : Ένας άντρας από τον γιο του Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , ο βασιλιάς θα είναι στο λαό του μέχρι το τέλος της εποχής . Ο ίδιος είπε : Υπάρχει μια άλλη εποχή ; Είπε : Ναι , στο οποίο συλλέγει ο Alolon και άλλοι , είναι χαρούμενος που οι Improvers , και ο Ishqy it Abusers , είπαν πιο άξιοι για ό, τι μου λέτε; Είπε : Ναι , και λυκόφως και σούρουπο , και κατάγματα εάν είναι συνεπείς . Αυτό που σας είπα είναι αλήθεια . Στη συνέχεια, παρουσίασε μια σχισμή πάνω του, και του είπε, καθώς είπε στον Sateh και το έκρυβε, αυτό που είπε για να δει: Συμφωνούν ή διαφωνούν και είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι και έπεσε ανάμεσα σε ένα λιβάδι και έναν σωρό και κάθε ψυχή έφαγε από αυτό. Είπε : Όταν του είπε ότι, ήξερε ότι συμφώνησαν , επειδή το ρητό τους είναι μόνο αυτό που είπε ο Surface : Έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε σώμα έφαγε από αυτό , και είπε μέρος : Έπεσε μεταξύ ενός νηπιαγωγείο και λόφος, και κάθε ψυχή έφαγε, ο βασιλιάς είπε : Έκανα ένα λάθος, μέρος αυτού, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin του ανθρώπου , τη γη Anzln Σουδάν , Vlegbann για κάθε παιδί Banan , και έχουν μεταξύ Abyan να Najran , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου σχισμή αυτό για εμάς, και πότε θα σβουνιά βλαβερός αντικείμενο? Την ώρα μου ή μετά; Είπε : Ποιο είναι αυτό το σπουδαίο θέμα; Είπε : Ένας νεαρός άνδρας που δεν είναι ούτε φυσικός ούτε πόλεις , τους βγάζει από το σπίτι κάποιου που ζυγίζει , οπότε δεν αφήνει κανένα από αυτά στην Υεμένη . Ο ίδιος είπε : Είναι η εξουσία του που διαρκεί ή αποκοπεί; Είπε : αλλά έκοψε τον αποστολέα του Αγγελιοφόρου , έρχεται δεξιά και δικαιοσύνη , μεταξύ των λαών της θρησκείας και της πίστης , να είσαι βασιλιάς στο λαό του – στο καθημερινό κεφάλαιο , είπε : Τι κεφάλαιο ημέρας; Είπε : μια μέρα, όταν επιβραβεύονται οι διοικητές , και το ονόμασε από τις κλήσεις ουρανό , ακούσει για τις συνθήκες διαβίωσης και την νεκρούς , στην οποία οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να Meeqaat , είτε πρόκειται για αυτούς που φοβούνται να κερδίσει και καλές πράξεις , είπε : αξίζει της ό, τι λέει ; Είπε : Ναι, Κύριε των ουρανών και της γης , και τι υπάρχει μεταξύ τους ανύψωσης και πτώσης , αν αυτό που προείπα, θα ακολουθήσετε αυτό που υπάρχει . Ιμπν Ισχάκ είπε : Έπεσε στην ίδια Rabia ιμπν Νασρ Maqla Fjhz του γιους, και προσέβαλε το σπίτι του στο Ιράκ, συμπεριλαμβανομένων λύση και να τα έγραψε στον βασιλιά των βασιλέων της Περσίας του είπε Sabor Μπιν Khrzad Vosknhm σύγχυση , είναι το υπόλοιπο του γεννημένου Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , είναι από λόγους Υεμένης και γνώσεις Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Αυτός ο βασιλιάς . Ο Ibn Hisham είπε : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir στο οποίο μου είπε Khalaf al-Ahmar . Αυτή η ιστορία ο Ibn Hisham αναφέρθηκε στη βιογραφία και ο Ibn Jarir στην ιστορία της και ο Obongam Asbahani σε σημάδια προφητείας και ο γιος πολλών στην αρχή και το τέλος, όλοι από τον γιο του Ισαάκ και αυξήθηκαν από τον Ibn Jarir στο μυθιστόρημα σε αυτόν από τον Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν η κατασκευή Facet της Ραβίας Ο Νασρ είπε τον κάδο κάνοντας έτσι τη Ραβία, τον γιο του και την οικογένειά του Δεν έκανε χρυσό. Το ανέφερε στους Άραβες και μίλησαν για αυτό μέχρι που το ανέφερε και το ήξεραν σε αυτούς . Όταν η Αβυσσινία ήρθε στην Υεμένη, και το θέμα για το οποίο μιλούσαν έγινε από τη διοίκηση των ιερέων . Ο Al- Ashah είπε : Ο Iisa bin Qais bin Tha’labah al-Bakri σε μερικά από αυτά που λέει και αναφέρει τι συνέβη από το θέμα αυτών των δύο ιερέων Flat και φραγκόκοτα κοίταξε με τα χείλη, όπως φαίνεται πραγματικά, ως λύκος είπε όταν στρίγκλισε ….

…Όποιος είδε ότι κάποιος τον υποτιμούσε, θα εμφανιζόταν . Όσο για τον έπαινο, έχει δύο πτυχές, αν προέρχεται από έναν φίλο, τότε αξίζει αξέχαστο, και ίσως καλό θα συμβεί από αυτόν, και αν προέρχεται από έναν εχθρό τότε είναι κοροϊδία του και η εχθρότητα μπορεί να αποδειχθεί στοργή ….

…Σκοτάδι Εάν ονειρευόσασταν σκοτάδι να κρέμεται πάνω σας σε ένα ταξίδι, αυτή είναι μια προειδοποίηση για ασθένεια σε αντάλλαγμα για οποιαδήποτε εργασία που κάνετε, εκτός εάν ο ήλιος λάμπει μέσα από το σκοτάδι πριν ολοκληρώσετε το ταξίδι, και τότε θα ξεπεράσετε τα λάθη . Εάν χάσετε έναν φίλο ή ένα παιδί στο σκοτάδι, αυτό προβλέπει πολλές συναισθηματικές εκρήξεις . Προσπαθήστε να παραμείνετε υπό έλεγχο αφού ονειρευτείτε το σκοτάδι, γιατί τα προβλήματα με την εργασία και την αγάπη θα σας ενοχλήσουν ….

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Dreams Crossing Το να το βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει σε όσους έχουν θλίψη τις χαρές τους και σε εκείνους με χαρά στη θλίψη τους . Και όποιος ήλπιζε για απουσία ειδήσεων, ένας αγγελιοφόρος ήρθε από αυτόν . Ίσως το όραμά του έδειχνε γνώση συμβόλων και αποκρυπτογραφημένων προβλημάτων, και γνώση νομικών θεμάτων, και ίσως έδειξε έναν μέντορα στον συμπονετικό φίλο του, και ίσως έδειξε αυτόν που δεν κρύβει ένα μυστικό . Και η διασταύρωση δείχνει τον κυβερνήτη, τον δικαστή και τον γιατρό, και ίσως έδειξε το τζαμί και τον αναγνώστη του Κορανίου επειδή είναι ιεροκήρυκας και προειδοποίηση, και ίσως έδειξε το βάρος και όλους όσους αντιμετωπίζουν την κλίμακα, όπως ως ιδιοκτήτης του διαμετρήματος, του ταμείου, των ανηλίκων, του πλυντηρίου και του κουρέα, και μπορεί να αναφέρεται στον αναγνώστη των βιβλίων επιστολών. Επιτεύχθηκε η γραφή . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η διέλευση είναι ένας άνθρωπος που ζητά από τους ανθρώπους να σκοντάψουν ….

…Φωνή Εάν ακούτε φωνές σε ένα όνειρο, τότε τα πράγματα θα γίνουν υπέρ σας και θα περάσετε μια ανέμελη ζωή εάν οι φωνές είναι ήρεμες και τρυφερές . Όσο για τις δυνατές θυμωμένες φωνές, σημαίνει θλίψη, ανησυχία και δυσκολία . Το να κλαίει σε ένα όνειρο σημαίνει ότι ο ξαφνικός θυμός θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά σε έναν φίλο . Εάν ακούσετε τη φωνή του Θεού, θα προσπαθήσετε σκληρά να ζήσετε μια αξιοπρεπή και αξιοπρεπή ζωή μακριά από τον εγωισμό και θα κερδίσετε τον σεβασμό των λογικών ανθρώπων . Εάν μια μητέρα ακούσει τη φωνή του γιου της, αυτό σημαίνει ότι πλησιάζει η δυστυχία, η θλίψη και οι αμφιβολίες . Εάν ακούσετε μια προειδοποιητική φωνή να σας φωνάζει, αυτό προβλέπει ατυχία και δυσκολίες για εσάς ή κάποιον που είναι κοντά σας . Εάν μπορείτε να διακρίνετε τον ήχο, τότε αυτό υποδηλώνει ένα οδυνηρό ατύχημα ή ασθένεια λόγω θανάτου ή απώλειας ….

…Χλευάσουμε το πουλί Το να βλέπεις ή να ακούς αυτό το πουλί σε ένα όνειρο σημαίνει ότι καλείς να περάσεις ποιοτικό χρόνο με φίλους και οι υποθέσεις σου θα προχωρήσουν . Εάν μια γυναίκα βλέπει αυτό το πουλί νεκρό σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει τη διαμάχη της με έναν φίλο ή έναν εραστή ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι αγνοείτε ή υποτιμάτε οποιοδήποτε άτομο ή φίλο, αυτό σημαίνει ότι επιδιώκετε μάταια να επιτύχετε την ευτυχία λόγω της ασυναγώνιστης και τραχιάς φύσης σας . Και αν ονειρευόσασταν ότι κάποιος υποτιμούσε την ερμηνεία σας, θα μετανιώσετε για την άθλια κατάστασή σας ….

…Σέλινο Αν ονειρεύεστε να δείτε φρέσκα και τραγανά πλευρά σέλινου, θα είστε επιτυχημένοι και δυνατοί πέρα ​​από τις υψηλότερες προσδοκίες σας . Αν δείτε τα προαναφερθέντα πλευρά μαραμένα και σπασμένα, τότε ο θάνατος θα συμβεί σύντομα στην οικογένειά σας . Εάν τρώτε σέλινο, θα είστε συγκλονισμένοι με απεριόριστη αγάπη και στοργή . Εάν ένα κορίτσι τρώει σέλινο με τον φίλο της, αυτό σημαίνει ότι θα αποκτήσει πλούσια αγαθά . ~ Σέλινο : φυτικά φύλλα που τρώγονται παϊδάκια .~…

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα πουκάμισο από τα δίκαια πουκάμισά του, αν γνώριζε τον ιδιοκτήτη του, τον ακολουθούσε και ντυμένος με τον δικό του τρόπο, και αν δεν γνώριζε έναν συγκεκριμένο φίλο του, τότε θα ζητούσε ασκητισμό και λατρεία ….

…Απελπισία Εάν αισθάνεστε απόγνωση στο όνειρό σας, αυτό σημαίνει ότι θα βρείτε πολλούς άδικους πόνους στον τομέα της εργασίας . Εάν βλέπετε άλλους σε κατάσταση απελπισίας, τότε αυτό προβλέπει ατυχία και άθλια κατάσταση για έναν συγγενή ή έναν φίλο ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοβάται μια ασπίδα, τότε είναι ένας παράδεισος για αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, και όποιος βλέπει ότι έχει μια ασπίδα που κανένας άλλος δεν έχει μαζί του ενώ κλίνει πάνω της, τότε στηρίζεται σε έναν προστατευτικό φίλο . ~…

…Κακό, το όραμά σας για ένα κακό ζώο δείχνει ότι σας ενδιαφέρει να φέρετε την ευτυχία σε έναν φίλο και ότι δεν είστε διατεθειμένοι να αντιμετωπίσετε γεγονότα και προσδοκίες στο επίπεδο της εργασίας ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το παντελόνι είναι μια άθλια γυναίκα ή μια ξένη σκλάβος, οπότε όποιος βλέπει ότι βρίσκει παντελόνι χωρίς φίλο, παντρεύεται μια γυναίκα που δεν έχει κηδεμόνα και το νέο από αυτόν υποδηλώνει την παρθένα, και τον απομάκρυνε από μια αμαρτία που διέπραξε και την αναχώρησή του από τους λαούς της δικαιοσύνης και της θρησκείας στη διαφθορά, και το φοράει αν οδηγεί σε κάτι από αυτό Υποδηλώνει καλοσύνη και η διάθεσή του είναι για χάρη μια νόμιμη πράξη που δεν έχει κακό ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι εγκληματίες εργάζονται στο σπίτι του ή σε ένα μέρος στο οποίο είναι, αμφισβητεί τη συγγένεια του ή εγκαταλείπει τον φίλο του ή κάτι παρόμοιο ….